Bistro Bard'eau

7,1
7,1
Edw V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Voor ons het slechtste restaurant in Nederland. Waarom? We wilden hier lunchen maar het lunchmenu was alleen maar vis als hoofdgerecht en geen vlees. Minpunt 1! Dan maar iets van de kaart. We bestellen een luxe spaghetti à 24 euro. Echter die smaakt zo vies dat we onze maaltijd allebei niet opeten. Nog nooit gebeurd. Minpunt 2!! Toen we onze ontevredenheid uitten was de reactie van de restauranteigenaar arrogant/onvriendelijk. Minpunt 3!!! We moesten maar liefst toch 55 euro afrekenen voor een totaal mislukt ervaring. Minpunt 4!!!!
Cees S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
lunch van de dag goed ingevuld. de kok is goed in smaken. nu nog een knapperig kabeljauw velletje. perfecte risotto. decor uitstekend, op het terras aan het water. aanbevolen
Proever2805 S.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Op het terras genoten van een aperitief, vervolgens naar binnen verhuisd omdat het nog wel fris was in de avond. Het restaurant was helemaal vol gereserveerd en er moest verschillende keren 'nee, er is geen plaats' worden medegedeeld. De inrichting is ongedwongen, linnen op tafel, gezellige muziek. Een macaron als amuse, als voorgerecht hebben we beiden genoten van 'tartaar van rund', hoofdgerecht 'usa black angus entrecote' (met saus naar keuze) en kalf met pasta en groenten. Mooie smaken en de moeite waard om nog een keer terug te komen.