Bistro Barbizon

Valkenburglaan 1 6861 AH Oosterbeek Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Barbizon

Aan diversiteit is hier geen gebrek. Zowel op de menukaart als in dit restaurant zelf. Je kunt hier zowat voor elke denkbare gelegenheid terecht en zult versteld zijn van wat je allemaal voor bijzonders op je bord krijgt. De loungebar is wel een opvallend plekje in het restaurant: stijlvol ingericht en precies geschikt om uitgebreid te loungen met vrienden of collega’s. Lekker achteroverleunen na een drukke week en genieten van een drankje en een hapje.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bistro Barbizon

U stapt vanuit Arnhem CS op buslijn 352, deze rijdt rechtstreeks naar Ede-Wageningen CS, u stapt uit bij bushalte De Oude Herberg.
  • Kom je met de auto?
    Route vanuit autosnelweg A12 Neem afslag 25 Oosterbeek naar N224 richting Oosterbeek-Wolfheze. Sla af naar de N224/Verlengde Arnhemseweg en volg borden Arnhem-Wolheze-Oosterbeek. Sla vervolgens na 3,7 km rechtsaf naar de Dreijenseweg. Sla na 1,4 km r
  • : Wij bieden parkeermogelijkheden op eigen terrein en langs de straat.

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 12.00 - 00.00 uur
Keuken tot 22:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Bistro Barbizon

Will B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Zoals eerder bij Barbizon genoten van fantastische gerechten, met perfecte wijn!
We hadden geboekt met een AH restaurant bon, bij aankomst bleek dit restaurant daar niet aan mee te doen!
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Lekker en gezellig gegeten.
Liselotte M.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Prima restaurant, lekker gegeten. bediening heel aardig alleen de wachttijden tussen het brengen van de kaart, het opnemen van de bestelling e.d. is wat traag. Ik kom er graag weer.
Roos K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Heerlijk gegeten, super service en fijne ambiance. Een echte aanrader.
Jelmer V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Bij binnenkomst goed ontvangen met een heerlijk glaasje Cava. 3 gangen diner met bijpassende wijnen. Bij elk gerecht een leuke uitleg over de wijnen en het gerecht. Sfeer en entourage zijn mooi en trendy! Zeker een aanrader.
Remon D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Leuk, aardig en vakkundig personeel. Eten is echt geweldig. Zeker een aanrader. Ook een goede gelegenheid voor zakelijke activiteiten.
Douwe W.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Super gedineerd met kennissen in een geweldige ambiance. Een geweldige klantvriendelijke vakbekwame bedieningen, goede gerechten, zeer gevarieerd en gerechten die super zijn bereidt. Het proberen zeker waard!
Henk T.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Top
Annette H.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Na diverse eerdere bezoeken die top waren viel het eten behoorlijk tegen dit keer.
De carpaccio was te dik gesneden en overladen met veldsla. De ribeye zag er bleek (onsmakelijk) uit, was wel medium rare, en zal vol met zenen!! De groente was wel lekker, maar niet mooi opgediend (teveel in pureevorm).
Wat ik heel raar vond was dat de choco amandel bij de koffie werd geserveerd in een bakje met minikiezelsteentjes!! Dat sloeg nergens op! En ik kan me goed voorstellen dat er mensen zijn die dit opeten (vlg het personeel gebeurde dat ook regelmatig).
De bediening op zich was verder keurig en vriendelijk; het terras was aangenaam vertoeven.
MC L.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Heel mooi restaurant, met moderne maar erg knusse en warme inrichting. Heerlijk rustig gelegen. Het eten was veel aandacht aan besteed, mooi opgemaakt, en smaakte prima. Bediening kwam regelmatig vragen of we nog iets nodig hadden, op een prettige manier en zeker niet opdringerig. Een hele fijne avond gehad, en we komen zeker nog weer eens terug!
Eugene B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Helemaal prima, erg lekker gegeten in een prettige omgeving !
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Prijs kwaliteit klopt, mooie inrichting. Vriendelijk personeel
Douwe W.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Fantastisch gegeten in een rustige en zeer sfeervolle omgeving. De gastheer en vrouw zijn vakkundig geschoold en uitermatig vriendelijk. De keuken is van topkwaliteit met een zeer ervaren en inspirerende chef-kok. Zij hanteren een uitgebreide kaart met keuze voor iedereen.
De moeite van het proberen waard.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Helaas troffen we een slechte avond bij Barbizon. De doorlooptijd was echt veel te lang. Een uur wachten op een voorgerecht is onacceptabel lang voor een plank met charcuterie. Het hoofdgerecht was een Picana die redelijk goed gegaard was maar qua prijs kwaliteit uit verhouding was. Verder keek de bediening totaal niet naar ons om terwijl we herhaaldelijk hints gaven. Kortom: het kwam niet meer goed. Dit etentje was z’n geld niet waard
H. M.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Onze eerste kennismaking is zeer goed bevallen. We komen graag terug. Uitstekende bediening, mooi gepresenteerd, lekker eten, in een gezellige ambiance.
karin V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Heerlijk genoten van het versssingsmenu. Verse producten en bijzondere smaken werden goed gecombineerd. Service was top: vriendelijk en persoonlijk. Zeker een aanrader!
Benjamin U.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Mooi restaurant, top bediening, lekker eten. Goeie wijnkaart, verrassende gerechten. Aanwinst voor de regio. Parkeren voor de deur.
Rein B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijk gegeten. Uitstekende bediening. Keuze uit veel goede wijnen. Mooi restaurant met lekkere stoelen. Prima parkeergelegenheid. Een aanrader.
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Wij hebben hier heerlijk gegeten, alle borden konden naar elke gang zo de kast weer in ;-)
De bediening was keurig en correct. Het restaurant zelf is zeer sfeervol en ruim opgezet, ook de mogelijkheid om in de lounge even na te borrelen is een leuke aanvulling op de avond.
Dit restaurant is wat ons betreft een aanrader en wij komen hier zeker terug.
Malou V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Een mooie locatie met veel parkeer gelegenheid. Fijn en gastvrij personeel. Er wordt rekening gehouden met je wensen, waardoor heb ik het aangedurfd een verrassing menu te nemen. Positieve ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.