Bistro Barbizon

Valkenburglaan 1 6861 AH Oosterbeek Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Barbizon

Aan diversiteit is hier geen gebrek. Zowel op de menukaart als in dit restaurant zelf. Je kunt hier zowat voor elke denkbare gelegenheid terecht en zult versteld zijn van wat je allemaal voor bijzonders op je bord krijgt. De loungebar is wel een opvallend plekje in het restaurant: stijlvol ingericht en precies geschikt om uitgebreid te loungen met vrienden of collega’s. Lekker achteroverleunen na een drukke week en genieten van een drankje en een hapje.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bistro Barbizon

U stapt vanuit Arnhem CS op buslijn 352, deze rijdt rechtstreeks naar Ede-Wageningen CS, u stapt uit bij bushalte De Oude Herberg.
  • Kom je met de auto?
    Route vanuit autosnelweg A12 Neem afslag 25 Oosterbeek naar N224 richting Oosterbeek-Wolfheze. Sla af naar de N224/Verlengde Arnhemseweg en volg borden Arnhem-Wolheze-Oosterbeek. Sla vervolgens na 3,7 km rechtsaf naar de Dreijenseweg. Sla na 1,4 km r
  • : Wij bieden parkeermogelijkheden op eigen terrein en langs de straat.

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 12.00 - 00.00 uur
Keuken tot 22:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Bistro Barbizon

Rein B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijk gegeten. Uitstekende bediening. Keuze uit veel goede wijnen. Mooi restaurant met lekkere stoelen. Prima parkeergelegenheid. Een aanrader.
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Wij hebben hier heerlijk gegeten, alle borden konden naar elke gang zo de kast weer in ;-)
De bediening was keurig en correct. Het restaurant zelf is zeer sfeervol en ruim opgezet, ook de mogelijkheid om in de lounge even na te borrelen is een leuke aanvulling op de avond.
Dit restaurant is wat ons betreft een aanrader en wij komen hier zeker terug.
Malou V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Een mooie locatie met veel parkeer gelegenheid. Fijn en gastvrij personeel. Er wordt rekening gehouden met je wensen, waardoor heb ik het aangedurfd een verrassing menu te nemen. Positieve ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.
dylan J.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Ik heb samen met mijn vriendin de lekkerste spareribs gegeten die we tot nu toe hebben gehad. De service was heel goed. Hele aardige bediening. Wij hebben heerlijk gezeten. Echt een aanrader.
Rein B.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Mooie gelegenheid om rustig te eten. Prima bediening, ruime keuze uit veel goede wijnen en heerlijk eten. Eten met veel smaak klaargemaakt. Ondanks de drukte nodige aandacht en geen lange wachttijden. Een aanrader!!
Mieke A.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Heerlijk genoten met 7 vriendinnen!
Roel S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Vrij nieuwe zaak. Vriendelijke bediening, gemoedelijk maar wel netjes.

Eten was zeer lekker eendenborst perfect en de gamba's zeer lekker.

Aanrader te gaan eten!
Azadeh S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
De service was top. Het eten was lekker maar weinig. Als je steak bestelt dan krijg je twee kleine stukjes vlees (geen salade daarbij). En maakt niet uit of je in je eentje eet of met twee mensen, je krijgt dezelfde porsie frietjes.
Dieter V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Topprodukten in jong jasje aan correcte prijs. (H)eerlijke wijnkaart. Viognier van australie alsook de wiite cotes du rhone is een echte aanrader
M.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Prima - wat je mag verwachten voor t geld. Service kan attenter. Vaak lege glazen. Tent was half leeg dus ben benieuwd hoe t gaat als het vol is...
J.C. R.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding.Prachtige wijnkaart met breed prijzenpallet.Erg lekker gegeten.Bediening prima.
P.J. V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
de popmuziek past niet bij deze gelegenheid
asteenis .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Wij hebben in een goed gezelschap culinair genoten. Elk gerecht was een plaatje en overheerlijk bereid. Complimenten aan de chef. Heel fijn dat de chef recent een Michelin vermelding heeft gekregen hetgeen veelbelovend is voor de toekomst van de nog jonge chef, die zeker nog meer in z'n mars heeft dan dat hij nu al laat zien. Kortom een top avond met een leuke ongedwongen en attente bediening. We komen zeker nog een keer terug.
Ellen T.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Het is alleen erg gehorig. Je hoort alles wat ze in de keuken tegen elkaar zeggen. Ik denk dat ze daar een beetje rekening mee moeten houden. Maar we hebben heerlijk gegeten en gaan er zeker vaker eten.
Jivita R.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Prachtig restaurant met heerlijk eten. Zeker de moeite waard
Michaël V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Deze keer meende ik weer een verbetering van de kwaliteit en opmaak van de gerechten te zien.
Wachttijd was gisteren goed maar zou (ook volgens anderen) beter moeten worden.
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Voor de 1e keer bezocht maar aangenaam verrast! Sfeervol
restaurant, leuke bediening en heerlijk eten! We komen hier zeker terug en een aanwinst voor Oosterbeek en omgeving.
Henk Z.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Hele fijne avond gehad.
Kom beslist een keer terug.
Een echte aanrader
Mieke F.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
De keuken is heel goed! Maar logistiek is het niet in orde. Ondanks dat we er, op een eerlijke manier, iets van hebben gezegd, ze leren niet! Aankomst in orde, maar eenmaal aan tafel begint het grote wachten. Als er al een leiding is, dan loopt die te slapen! Het duurt een kwartier voor je een glas wijn hebt, en drie kwartier vóór je een voorafje hebt. Geen amuse, niets. We zagen een dame boos op haar horloge kijken en dreigde weer te vertrekken. Een andere mijnheer riep de ober ook ontevreden. Jammer jammer, ze snappen niet dat ze met dat wachten klanten verliezen.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018