Bistro Barbizon

Valkenburglaan 1 6861 AH Oosterbeek Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Barbizon

Aan diversiteit is hier geen gebrek. Zowel op de menukaart als in dit restaurant zelf. Je kunt hier zowat voor elke denkbare gelegenheid terecht en zult versteld zijn van wat je allemaal voor bijzonders op je bord krijgt. De loungebar is wel een opvallend plekje in het restaurant: stijlvol ingericht en precies geschikt om uitgebreid te loungen met vrienden of collega’s. Lekker achteroverleunen na een drukke week en genieten van een drankje en een hapje.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bistro Barbizon

U stapt vanuit Arnhem CS op buslijn 352, deze rijdt rechtstreeks naar Ede-Wageningen CS, u stapt uit bij bushalte De Oude Herberg.
  • Kom je met de auto?
    Route vanuit autosnelweg A12 Neem afslag 25 Oosterbeek naar N224 richting Oosterbeek-Wolfheze. Sla af naar de N224/Verlengde Arnhemseweg en volg borden Arnhem-Wolheze-Oosterbeek. Sla vervolgens na 3,7 km rechtsaf naar de Dreijenseweg. Sla na 1,4 km r
  • : Wij bieden parkeermogelijkheden op eigen terrein en langs de straat.

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 12.00 - 00.00 uur
Keuken tot 22:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Bistro Barbizon

Rutger W.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
Wij hebben 9-12 bij barbizon gegeten, omdat wij een speciale avond wilden vervullen met een culinair diner. Dit is hier zeker mogelijk en by far de beste carpaccio die ik ooit heb gegeten. De cote de boeuf was ook subliem. De wijn hierbij een amarone... ja wat moet ik zeggen! Perfect. Barbizon is een aanrader voor iedereen die van lekker eten en drinken houd in een ambiance waar je u tegen zegt.
Kim W.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
Al een aantal keren heerlijk gegeten met vrienden en familie. De bediening is vriendelijk, behulpzaam, heeft veel kennis en is gastvrij. Altijd een warm ontvangst. Ik vind het heel fijn dat er tussen de gangen door wat tijd is zodat je van het vorige gerecht kan nagenieten en niet als je de laatste hap van het ene gerecht net op hebt, het volgende gerecht alweer voor je neus staat. Een echte aanrader voor een gezellig avond met heerlijk eten!!
Ad B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
Bij ontvangst en trouwens ook bij vertrek werd geen jas aangenomen of aangereikt, Veel personeel aanwezig die een ongecoördineerde indruk maken en onafhankelijk van elkaar aan tafel verschijnen met dezelfde vragen. Nadat wij aan tafel zaten en even de wijnkaart wilden bekijken duurde het daarna heel lang voor dat bediening weer langs kwam. Ook daarna vergde alles veel tijd terwijl wij steeds personeel langs zagen “rennen”. Voorgerechten waren heerlijk, hoofdgerechten waren niet lekker warm meer. Als dessert 3 keer koffie en voor 1 persoon 1 bolletje ijs met klein beetje slagroom besteld. Koffie was ruimschoots op toen na 25 minuten !!!!! Het ijsje door een keukenhulp werd gebracht. Toen wij vertelden dat het niet meer hoefde ging hij omstandig proberen uit te leggen welke handelingen hij voor dat ijsje had moeten doen. Riep uiteraard alles veel irritatie op, Baas stond uitgebreid in het restaurant te telefoneren en daarna met personeel te overleggen maar wij hebben hem niet gesproken, ijsje en koffie werden niet berekend, “dus daarmee was het opgelost” alsdus de bediening, Bij thuiskomst bleek trouwens ook nog een icetea en een cola berekend te zijn, die wij niet gehad hebben. Dus voor ons nooit meer!!,!,
Hetty G.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Het begon al bij de ontvangst niemand reageerde en het duurde even voordat de bediening reageerde. Ondanks dat het niet druk was duurde het allemaal erg lang, met toppunt het dessert bestaande uit ijs met slagroom wat maar liefst 25 min duurde. Excuses werden gemaakt door de bordenwasser, de chef durfde zich niet te laten zien. Spruitjes waren hard en koud. Hamburger was kaal.
Nicole V.
Zeer vriendelijk personeel.
Bij de tafels om ons heen ging die avond van alles mis.
Maar wij hebben lekker gegeten.
De spareribs hadden iets warmer gemogen.. maar de cheesecake was werkelijk verrukkelijk!!
Evert D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Wij hebben een geweldige avond gehad !! Overheerlijke spareribs gegeten. en mijn vrouw was zeer tevreden over het 3 gangen menu. Het personeel ging zeer goed om met ontevreden gasten (zeik lui) en wist hier direct op te acteren. De recensie hieronder hebben wij zelf meegemaakt we zaten 2 tafels verder ga de volgende keer lekker naar de wok !!!
P. M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
een grote deceptie is dit bezoek geworden: lang wachten op bediening en tussen de gangen door. Toen ik aangaf dat er iets miste op mijn gerecht "zou er iemand komen" nou die moet nog langskomen, hoofdgerechten: vlees voor alle 4 koud! teruggenomen, vriendin krijgt weer hamburger terug: rauw vanbinnen. Ik moest bellen(telefoon) om aandacht te krijgen van de bediening. AANFLUITING!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Vorige week weer een bezoek gebracht aan de bistro! We kwamen lekker binnenlopen met zn 2tjes, een vriendelijk ontvangst ! We kozen voor het verassingsmenu! Veel contrasten en smaak in de gerechten en heerlijke wijnen ( fantastisch ) Fijne bediening en heerlijk eten

Ons zien jullie zeker terug !
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Gister voor de tweede keer in korte tijd wezen eten. Alles wederom top. Het was rustig maar het personeel liet de kwaliteit niet zakken. Zeker een aanrader. Het restaurant was ook van top tot teen in kerst sfeer gebracht. Leuk detail.
P.M. V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Vriendelijke ontvangst en prima eten, wel prijzig met name door de voor- en nagerechten. De bediening was attent. De wachttijd liep op naarmate het drukker werd in het restaurant. Aangezien we vroeg waren, viel de wachttijd mee.
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Recent met een groep van 8 mensen uit eten geweest bij Bistro Barbizon. We waren hier nog nooit geweest en hebben dit restaurant op de recensies uitgezocht. Leuke ambiance, ruim opgezet, zodat je niet bij de buren op schoot zit, goede bediening en heerlijk eten. We waren aangenaam verrast. Mijn partner en ik gaan hier zeker nog een keer eten met z'n tweetjes.
C S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Kwaliteit en service kan nog niet wedijveren met die uit de tijd dat het nog de Kantine heette.
Tjalling H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Prima ontvangst. Goede aandacht maar niet overdreven aan tafel. Eten was zonder meer goed. steak was perfect klaargemaakt evenals de kabeljauw. De kaas als nagerecht vond ik wat minder, als vijf het maximum is maar je kunt er drie kiezen verwacht ik wel enig overleg en sowieso een toelichting.. Maar zeker een herhalingsbezoek waard.
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Zomaar binnen komen wandelen. Het was redelijk druk voor een donderdag. Lekker gegeten met mijn vriendin. Gezellige bediening, royale smaakvolle kaart en parkeren is gratis voor de deur. Aanrader!
Francois B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Aanrader. Erg gezellig. Goed verzorgd eten.
Bianca B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Het was heerlijk! Super leuke avond gehad. Gastheren waren aardig. Eten was heerlijk en het is natuurlijk een prachtig pand
Susan B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Topavond gehad. Bedankt voor de geweldige uitleg van de wijnen bij de diverse gerechten, Dylan.
De accomodatie is wat gehorig als het restaurant vol zit.
Gerdien S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
We komen graag terug, een adres om te onthouden en door te geven aan anderen!
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
mooie sfeervolle locatie. bediening goed eten top
Maurice K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Verrassingsmenu was lekker. Enthousiasme bij de werknemers. En een erg mooi stukje vlees gegeten.