Bistro Barbizon

Valkenburglaan 1 6861 AH Oosterbeek Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Barbizon

Aan diversiteit is hier geen gebrek. Zowel op de menukaart als in dit restaurant zelf. Je kunt hier zowat voor elke denkbare gelegenheid terecht en zult versteld zijn van wat je allemaal voor bijzonders op je bord krijgt. De loungebar is wel een opvallend plekje in het restaurant: stijlvol ingericht en precies geschikt om uitgebreid te loungen met vrienden of collega’s. Lekker achteroverleunen na een drukke week en genieten van een drankje en een hapje.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bistro Barbizon

U stapt vanuit Arnhem CS op buslijn 352, deze rijdt rechtstreeks naar Ede-Wageningen CS, u stapt uit bij bushalte De Oude Herberg.
  • Kom je met de auto?
    Route vanuit autosnelweg A12 Neem afslag 25 Oosterbeek naar N224 richting Oosterbeek-Wolfheze. Sla af naar de N224/Verlengde Arnhemseweg en volg borden Arnhem-Wolheze-Oosterbeek. Sla vervolgens na 3,7 km rechtsaf naar de Dreijenseweg. Sla na 1,4 km r
  • : Wij bieden parkeermogelijkheden op eigen terrein en langs de straat.

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 12.00 - 00.00 uur
Keuken tot 22:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Bistro Barbizon

Maurice K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Karin Z.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Wat een letterlijk heerlijke avond. Jammer dat we zover weg wonen, anders kwamen we zeker heel vaak terug. Gezellig, lekker en redelijk geprijsd.
Jan Bert B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
4 x verrassingsmenu met wijnarrangement.
Voorgerecht: lekker maar nogal uitgeklede portie
Hoofdgerecht: goed
Nagerecht: stelde niets voor, slecht.
Wijnen: alle drie prima, maar voor die prijs mag je dat ook zeker verwachten. (Wel zwaar over te top “kulverhalen” over de wijn).
Afknapper: op de rekening stond een extra fles water € 6,- (begrepen in wijnarrangement !) en twee extra glazen wijn. Deze laatste zijn geserveerd toen er geïnformeerd werd of de wijn bij het hoofdgerecht lekker was. Het antwoord dat twee van ons er nog wel een slokje van zouden lusten resulteerde in bijschenken, maar ook € 15,50 op de rekening, zonder een melding ervan.
Ik had geen zin om met vrienden erbij aan tafel daar een discussie over aan te gaan en ook hen te belasten met deze afknapper.
Conclusie: een sterk op bruto winst % ingesteld restaurant, waardoor de prijs/kwaliteit verhouding behoorlijk onder de maat is.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Prima restaurant ! Lekker gegeten mooie ambiance en super service.
Vlees van houtskool is een aanrader super mals.
Na diner kun je nog lekker in lounge zitten.
Gezellig een drankje nemen.
Aanrader rond om Arnhem in de bossen van Oosterbeek
Geneviève W.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Wat een top restaurant!

Vorige week hoorde ik voor de zoveelste keer hoe geweldig Barbizon was; vandaag hebben wij de proef op de som genomen en zijn er met ons vieren gaan lunchen.
Wij kozen voor het 2-gangenmenu. Vis.
Zoals te doen gebruikelijk deed ik weer moeilijk over de keuze van de wijn. De ober aanschouwde op afstand mijn gemits en gemaar en stond plotseling met een brede lach voor mijn neus “misschien maakt het proeven ervan het iets gemakkelijker” ;-) ... toen was de keuze snel gemaakt!

Voorgerecht: tartaar van tonijn. Je proefde er een vleugje dragon, vadouvan en saffraan in. Het raakte de juiste toon, want je moest er echt even over nadenken waar die heerlijke smaak vandaan kwam. Een dun plakje licht geroosterde tonijn als dakpannetje, met een subtiel saffraansausje (en wat groentjes). Mooi opgemaakt bord.

Maaaaaarrrrr … er was een probleem (en wat een topoplossing biedt de sympathieke kok!). Een van ons had bij aanvang aangegeven niet van tonijn te houden. De ober vroeg wat hiervoor in de plaats geserveerd zou mogen worden. “Maakt niets uit, zolang het maar geen tonijn is”. Dussss …. werd er een tartaar van ossenhaas bereid. Eenmaal op tafel was de reactie “oops, ik eet geen rauw vlees” (zo’n Monty Pythonscene). Onze fout! Wat bleef die kok leuk! Binnen de kortste tijd stond er verrukkelijke vegetarische salade op tafel en konden wij – zonder oponthoud – onze eerste gang starten

Hoofdgerecht: zalm met polenta, gele biet en een wortel op een artisjokmousseline en een palingsausje. Ik vergeet vast iets. Overheerlijk!!!

Wij zijn geen van allen van het dessert (low carb) … dus met een espresso was onze maaltijd helemaal compleet. Het was genieten en dat mede dankzij de warme en smaakvolle inrichting en het leuke, kundige en adequaat handelende personeel.

Aanrader dus!
N.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Lekker eten, super vriendelijke bediening! Rustig. Eerst in zonnetje op terras borrel gedronken, daarna gezellig binnen gegeten.
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Uitstekend voor een etentje met vrienden of een andere groep.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
hier wordt tegen een redelijke prijs prima gekookt, aanrader. huiswijnen zeer smakelijk, vlotte bediening, voor mij wel een bib gourmand beoordeling als ik een michelin mannetje zou zijn.
Imke B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
We hebben met familie gegeten. Het was erg gezellig, goede sfeer, goed eten en heerlijke wijn. We gaan zeker vaker komen.
Meindert E.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Prima kok, goede kwaliteit vlees. Eenvoudige, duidelijke kaart.
Evelien K.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Goed getraind en flexibel begrijpend personeel. Zeer aangenaam!
Renate H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Op zich een mooie plek maar vond het wat te groot en luidruchtig. Vooral als er groepen zijn. Bedoening was Oke maar het is wel heel raar om te horen dat we eerst zeebaars hadden besteld, Men bij het brengen zei dat het kabeljauw was en daarna weer roodbaars. Volgens ons was het (helaas) kabeljauw! Daarnaast vinden wij het jammer dat we niet een echte vis op ons bord krijgen maar een homp vis met weinig smaak. Buiten zitten lijkt ons leuk maar eten een 2e keer niet zo snel meer.
Co V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heerlijk gegeten.....super bediening en fijne sfeer.
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Heerlijke plek. Mooi interieur. Comfortabele stoelen. Leuke amicale bediening en heerlijk eten! De menu kaart heeft voor ieder wat wils. Onze kinderen en wij hebben echt genoten! Tot snel.
Ewvwijk W.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Voor herhaling vatbaar
Margreet B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Fijne locatie. Aan de buitenzijde verwacht je binnen niet zo'n prachtig restaurant aan te treffen. Terras is ook prettig. We komen terug!
Will B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Zoals eerder bij Barbizon genoten van fantastische gerechten, met perfecte wijn!
We hadden geboekt met een AH restaurant bon, bij aankomst bleek dit restaurant daar niet aan mee te doen!
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Lekker en gezellig gegeten.
Liselotte M.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Prima restaurant, lekker gegeten. bediening heel aardig alleen de wachttijden tussen het brengen van de kaart, het opnemen van de bestelling e.d. is wat traag. Ik kom er graag weer.
Roos K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Heerlijk gegeten, super service en fijne ambiance. Een echte aanrader.