Bistro Barbizon

Valkenburglaan 1 6861 AH Oosterbeek Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Barbizon

Aan diversiteit is hier geen gebrek. Zowel op de menukaart als in dit restaurant zelf. Je kunt hier zowat voor elke denkbare gelegenheid terecht en zult versteld zijn van wat je allemaal voor bijzonders op je bord krijgt. De loungebar is wel een opvallend plekje in het restaurant: stijlvol ingericht en precies geschikt om uitgebreid te loungen met vrienden of collega’s. Lekker achteroverleunen na een drukke week en genieten van een drankje en een hapje.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bistro Barbizon

U stapt vanuit Arnhem CS op buslijn 352, deze rijdt rechtstreeks naar Ede-Wageningen CS, u stapt uit bij bushalte De Oude Herberg.
  • Kom je met de auto?
    Route vanuit autosnelweg A12 Neem afslag 25 Oosterbeek naar N224 richting Oosterbeek-Wolfheze. Sla af naar de N224/Verlengde Arnhemseweg en volg borden Arnhem-Wolheze-Oosterbeek. Sla vervolgens na 3,7 km rechtsaf naar de Dreijenseweg. Sla na 1,4 km r
  • : Wij bieden parkeermogelijkheden op eigen terrein en langs de straat.

Maandag en dinsdag gesloten

Floris V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Fleur H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Superfijne avond gehad, leuke ambiance, top service en heerlijk gegeten! Een aanrader voor een lekkere avond uit voor ieder gezelschap geschikt.
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Holy shit, dit was shocking goed. Kom regelmatig in sterren restaurants, maar qua eten was dit zelfde kwaliteitsniveau. Nog nooit zo’n mooie tournedos gegeten. Mooie fles Amarone erbij voor ‘maar’ 50 euro! Kortom, waanzinng. Nog nooit eerder zo’n enthousiaste review geschreven...
Sabina V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijke gerechte naar het seizoen! En wat een prachtige inrichting.
Michelle D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
In het restaurant hangt een prettige sfeer, de privacy aan eigen tafel is optimaal, waarbij de bediening charmant en ongekunsteld overkomt. Het eten was verrassend en verrukkelijk.
Gera V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Leuke plek. lekker parkeren voor de deur. mooie inrichting. vriendelijke bediening . en het eten was super lekker. aanrader!
Dilano .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Afgelopen woensdag hebben we heerlijk gegeten bij Bistro Barbizon om de verjaardag te vieren van mijn moeder.
Hier werden wij erg vriendelijk en gastvrij ontvangen, onze jassen werden direct aangenomen door een van de gastheren.
De gastvrouw had ons goed in de watten gelegd en was erg vriendelijk.
Het eten was verrukkelijk, we gingen voor het 3 gangen verrassing menu.
Als voorgerecht kregen we overheerlijk pastrami met een Aziatisch tintje,
Als hoofd gerecht kregen we de Lady Steak, we wisten allemaal niet dat je zo mals en zacht vlees kon krijgen, daarbij was een crème geserveerd van pastinaak met witte chocolade.
Het dessert was een complete verrassing, met een leuk vuurwerkje erbij.
Als dessert kregen we marquise van pure chocolade met een ganache van banaan en een gel van aprol. Bij alle gangen heb ik bijpassende wijn gedronken, zowel de gastheer als de gastvrouw hebben ons hiermee erg in de watten gelegd, de personeelsleden beschikken over geweldige kennis omtrent wijn en spijs heerlijk. Ik kan iedereen hun Huisgemaakte Ice Tea aanraden.

Bistro Barbizon namens ons bedankt voor de geweldige avond met het heerlijke eten en de goede service.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
"Barbizon" voor mij dé ontdekking van het jaar. Eigenlijk nog niet zo lang open en alles klopt al bij Barbizon. Heb hier inmiddels al zo'n 4 keer gegeten en alle keren ontzettend genoten maar toch ook het idee dat er in positieve zin iets veranderd is vanuit de keuken. Allemaal iets verfijnder, alles nét even mooier op je bord. Duidelijk te merken is dat gewerkt wordt aan naar het lijkt nieuwe doelen in alle opzichten van het restaurant. Dus ik zou zeggen.....doorgaan mensen, superrrrr!!!
Annette H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten, geen doorsnee keuken, vriendelijke en correcte bediening.
Wel vond ik de plek waar we zaten absoluut niet prettig omdat het er lawaaierig was door slechte akoestiek en een wel zeer felle irritante lamp boven de tafel.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Geweldig restaurant in alle opzichten. Super gezellig, aardige en zeer klantvriendelijk personeel. `koks aan tafel geeft een ons kent ons gevoel en nodigt je uit voor een extra gangetje. Goed gekozen wijnen in balans met dat wat je eet. Kortom: een geweldige aanrader om een fantastische avond te beleven met vrienden, familie of gezellig met z'n tween. Op een schaal van 10 een dikke TIEN
Charles V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Barbizon is een rustig redelijk restaurant.
Wen Lan O.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk gegeten, in Oosterbeek is er volgens ons geen plek waar je beter kunt eten! We kijken uit naar de volgende keer.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Veel moeten wachten, verzoeken werden vergeten. We gingen maar naar huis.... er waren te weinig mensen om het volle restaurant te bedienen. jammer van dit avondje.
r.van E.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
heerlijk gegeten
m.e.orsel-delwig .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten. Dit keer een verrassingsmenu.
Bediening is prima. Een tip voor de ober die ons de wijnen uit het wijnarrangement toelichtte: Iets duidelijker praten!
Wij vinden verder dat je ruimschoots de tijd krijgt tussen de gerechten door en dat geeft een relaxed gevoel.
Kortom een prima restaurant. Een aanbeveling!!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Wij kwamen met een grote groep. In totaal 17 personen. Alles verliep soepel en we kregen zo goed als allemaal tegelijk ons eten. Alleen de wachttijd tussen de verschillende gerechten duurden soms wel wat lang. Het eten was heerlijk en precies genoeg en de ambiance was gezellig en sfeer vol. Personeel uiterst vriendelijk en flexibel.
Erwin W.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Ik was zeer verrast door de kwaliteit, entourage, vakkundige bediening en samenstelling v/d gerechten.
Het komt niet zo vaak voor dat je kunt sparren over wijn en gerechten. Alles is vakkundig voorgeproefd.
Natuurlijk kan de wijnkaart spannender gemaakt worden, maar bij het volgende bezoek gaan we daar over in discussie.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heel lekker gegeten met mijn vader. Prima service, in dit restaurant weten de obers ook echt hoe het er in de keuken aan toegaat, wat er precies in die lekkere mayonaise zit (koffie! echt waar) en hoe ze die entrecote zo lekker sappig krijgen. En dat soort aandacht voor details, dat vinden mijn vader en ik nou leuk. Ook niet onbelangrijk: comfortabel meubilair. Het enige puntje van kritiek: het tochtte op de plek waar wij zaten, deur open ergens. Maar dat moet makkelijk op te lossen zijn.
Zeker een aanrader, dit restaurant!
Janine W.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Fantastische keuken: verrassende menukaart, mooie en verfijnde smaken, goede combinaties, prachtig opgediend. Zeer goede combinaties met de geserveerde wijnen. Zeer vriendelijke bediening. Een topper!
Constant D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Mooi etablissement, eten hoog op smaak.
Jammer dat het niet drukker was om zo de sfeer te verhogen.
Zeker een aanrader