Bistro Barbizon

Valkenburglaan 1 6861 AH Oosterbeek Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Barbizon

Aan diversiteit is hier geen gebrek. Zowel op de menukaart als in dit restaurant zelf. Je kunt hier zowat voor elke denkbare gelegenheid terecht en zult versteld zijn van wat je allemaal voor bijzonders op je bord krijgt. De loungebar is wel een opvallend plekje in het restaurant: stijlvol ingericht en precies geschikt om uitgebreid te loungen met vrienden of collega’s. Lekker achteroverleunen na een drukke week en genieten van een drankje en een hapje.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bistro Barbizon

U stapt vanuit Arnhem CS op buslijn 352, deze rijdt rechtstreeks naar Ede-Wageningen CS, u stapt uit bij bushalte De Oude Herberg.
  • Kom je met de auto?
    Route vanuit autosnelweg A12 Neem afslag 25 Oosterbeek naar N224 richting Oosterbeek-Wolfheze. Sla af naar de N224/Verlengde Arnhemseweg en volg borden Arnhem-Wolheze-Oosterbeek. Sla vervolgens na 3,7 km rechtsaf naar de Dreijenseweg. Sla na 1,4 km r
  • : Wij bieden parkeermogelijkheden op eigen terrein en langs de straat.

Maandag en dinsdag gesloten

Janine W.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Constant D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Mooi etablissement, eten hoog op smaak.
Jammer dat het niet drukker was om zo de sfeer te verhogen.
Zeker een aanrader
H V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Ondanks de weinige hoeveelheid gasten moesten we de bediening een paar keer opnieuw vragen of ze ons konden bedienen (extra karaf water, of er geen pinda in het gerecht zat, het glutenvrije brood zit nog in de oven denk ik). Op onze vraag of de muziek uit kon (hij kraakte al 30min) werd gereageerd dat hij nog gerepareerd ging worden, waarna deze aanbleef, een half uur later werd hij uitgezet.
Ik verbaas me over de hoge IENS cijfers (waarop wij ze uitgekozen hebben), want zeker bedieningstechnisch kunnen ze nog stappen maken. Als ik de kwaliteit vh eten vergelijk met bijv Diels in Wageningen, kunnen ze hier ook nog stappen maken.
Keesmaat J.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Gisteren hier gegeten. Eten, bediening en sfeer was okee. Tot we de rekening kregen, en de wijn 8 euro per glas bleek te kosten. Huh?? Pardon??? Dan hebben we het over een Argentijnse malbec nota bene, niets bijzonders.....Als er zo disproportioneel op de drank verdiend moet worden dan is het wat ons betreft eens maar nooit meer. En het begon zo goed.....Jammer, zonde!!!
Allereerst bedankt voor uw kritische blik op Bistro Barbizon Oosterbeek en wat fijn om te horen dat uw avond een goede start heeft gehad. De wijn die u beschreef in uw recentie is een Kaiken Ultra Malbec. Kaiken is één van de meest gewaardeerde Argentijnse wijnhuisen en produceren dus erg kwalitatief mooie en smaakvolle wijnen. Deze Ultra Malbec is hun topper wat betreft de rode wijnen. Vandaar dat dit glas iets wat duurder is dan onze open (huis) wijn. Wij hanteren op al onze wijnen een vaste opslag zowel per glas als per fles en verdienen dus niet meer geld op bijvoorbeeld deze prachtige Kaiken. Wij geven om de kwaliteit en proberen onze gasten de beste wijn spijs combinaties te laten ervaren, vandaar de keuze voor deze wijn. Wij hopen dat deze combinatie goed is bevallen en wij hopen u graag nog een keer te mogen bedienen. Met gastvrije groet en tot ziens.
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
We komen zeker terug!
Bernadette P.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Erg genoten! Komen zeker weer eens terug!
Jenny D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Prettige sfeer, goede bediening en prima eten conform de prijs leuke inrichting zullen zeker nog eens terugkomen, goede uitleg over de gerechten vooral de mayonaise bij de frites was heel apart en zeer lekker.
Marjolijne B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Fijne plek, lekker eten, zeker een 8
suzan M.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Geweldig vlees, verrassende combinaties aan smaken, uitstekend bereid. Goede wijn en zeer klantvriendelijke gastheren met een hart voor hetgeen ze serveren. Wij komen hier graag terug!
Annick V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Boven verwachting lekker gegeten, aardige service, verrassingsmenu bleek een topper. Wijnarrangenent idem!
fdmr1428 D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
We hebben zeer genoten van een bijzonder verassingsmenu met excellente bijpassende wijnen. Ook de uitleg van de wijnen was zeer duidelijk en doeltreffend.
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk en gezellig personeel. Echt een aanrader
Tineke W.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk gegeten.
swiffer .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Bijzondere locatie (bij een manege/boerderij) met een discreet naambord: deed denken aan een andere branche. Vriendelijke ontvangst. Het was binnen erg warm hoewel de ruimte ruim van opzet was. Voorgerechten, hoewel stevig aan de prijs, waren verrassend en lekker. Tafelgenoot vond hoofdgerecht Veluwse eend lekker. Mijn hoofdgerecht paella viel tegen: werd gepresenteerd als lasagna, dus opgewarmd en in een heet schaaltje: 3 gamba's en maximaal 30 gram kip. Rest rijst enz. Prijs/kwaliteit wat mij betreft een 4. Smaak een 6. Tja paella en Oosterbeek. Ik had het kunnen weten.. Koffie na was prima. Qua ontvangst/sfeer/inrichting een beetje "een ballentent" maar ondanks onze "wandeloutfit" werden we vriendelijk ontvangen en bediend.
ad B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Restaurant en gerechten maken een exclusieve indruk. Absoluut top! Prijsniveau is stevig, maar de goeddeels exclusiviteit rechtvaardigt dit.
Bediening is correct, maar blijft bij genoemde kwaliteiten wat achter en kan "scherper" "Gooi daar een schepje boven op!"
info47 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
In een sfeervolle omgeving lekker eten en met aandacht bediend worden. Je voelt je daar welkom.
Tafeltjes ook ruim uit elkaar dus voldoende privacy.
Nu twee keer gegeten en zeker niet de laatste keer.
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Geweldig eten! Overal was aandacht aan besteed, tot in detail. Top!
Leuk personeel, mooie inrichting, perfecte service. Wij hebben genoten!
Liesbeth S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Enthousiate, vriendelijke en gastvrije bediening.
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
relaxt embiance. heer leuke sfeer.
geweldige smaakvolle gerechten. eerlijk gezegd ik.ken geen betaalbaar restaurant in de regio die zo goed presteerde. betaalbare prijzen en de kwaliteiten van een sterren restaurant. geweldige avond gehad. juist ook zo.leuk dat je gefaseerd de hele avond meemaakt. eerst appart en drankje drinken in een relaxed omgeving en je keuze maken wat je wilt eten daarna tafel.uitzoeken. geweldig perfect niks aan toe te voegen.
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Een restaurant.met ster allures. ken geen restaurant in de regio die zo.goed en smaakvol eten serveert. geweldige avond gehad. echt top. bediening ok. sfeer ok. eten voortreffelijk. geen grootte porties maarnpast ook geheel.niet in concept. De smaak is super en hebt einde avond een voldaan gevoel. volledig tevreden en een super aanrader.