Bistro Barbizon

Valkenburglaan 1 6861 AH Oosterbeek Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Barbizon

Aan diversiteit is hier geen gebrek. Zowel op de menukaart als in dit restaurant zelf. Je kunt hier zowat voor elke denkbare gelegenheid terecht en zult versteld zijn van wat je allemaal voor bijzonders op je bord krijgt. De loungebar is wel een opvallend plekje in het restaurant: stijlvol ingericht en precies geschikt om uitgebreid te loungen met vrienden of collega’s. Lekker achteroverleunen na een drukke week en genieten van een drankje en een hapje.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bistro Barbizon

U stapt vanuit Arnhem CS op buslijn 352, deze rijdt rechtstreeks naar Ede-Wageningen CS, u stapt uit bij bushalte De Oude Herberg.
  • Kom je met de auto?
    Route vanuit autosnelweg A12 Neem afslag 25 Oosterbeek naar N224 richting Oosterbeek-Wolfheze. Sla af naar de N224/Verlengde Arnhemseweg en volg borden Arnhem-Wolheze-Oosterbeek. Sla vervolgens na 3,7 km rechtsaf naar de Dreijenseweg. Sla na 1,4 km r
  • : Wij bieden parkeermogelijkheden op eigen terrein en langs de straat.

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 12.00 - 00.00 uur
Keuken tot 22:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Bistro Barbizon

Gideon T.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Was een totale teleurstelling. Er was alleen een suprise menu beschikbaar wat bij de reservering niet was doorgegeven. Porties waren erg klein. Ondanks dat we een paar keer hadden aangegeven dat ons zoontje van 3 niet lekker was en wij graag snel wouden eten, duurde het veel en veel te lang. Toezeggingen dat gerechten binnen een paar minuten zouden komen werden niet waargemaakt, na veel klagen duurde het alsnog een half uur. Zelfs het bestellen van een glas wijn duurt hier een half uur!!
Frances H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Voor het eerst geweest en met de term "bistro" in de naam had ik een ander verwachtingspatroon. Wij werden zeer gastvrij ontvangen door de gastheer. Hoewel hij nog jong is, heeft hij een ouderwets - in de meest positieve zin van het woord - gevoel voor service en hoffelijkheid. Zijn attentheid en servicegerichtheid is geen moment tijdens de maaltijd verslapt. Uit zijn enthousiasme en deskundigheid over wijnen en spijzen bleek duidelijk dat hij zich goed verdiept. Het eten was ook voortreffelijk en dat er één gast koemelkallergie heeft en twee vegetarisch zijn, was geen enkel probleem.
Een leuke toevoeging is dat vanuit het restaurant is uitkijk op de paardenbak van de naastgelegen pensionstal. Het restaurant ligt in de bossen, dus vooraf of na het eten zijn er wandelmogelijkheden genoeg.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Had ruim 1 maand geleden via website gereserveerd. Werden desondanks niet in het rest. maar in een koude ongezellige barruimte gezet. Het was de bedoeling dat wij daar dineerden, na daar wat over gezegd te hebben werd ons een andere tafel toegezegd na ca 10 minuten. Na ruim 1 uur nog niets, heb toe gezegd dat ik wilde vertrekken, kreeg de mededeling dat de tafelklaas stond!! Heb mijn drankjes afgerekend en ben vertrokken. Gelukkig konden wij WEL terecht i de buurt bij rest. De Planken Wambuis waar het warm, gezellig en erg lekker was. Zodoende toch nog een perfecte avond.
Mirjamjb .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Lunch was zeer smakelijk, bediening was rommelig/onervaren, geen ontvangst bij de deur, gebrekkig uitleg over wat geserveerd wordt, verkeerde lunchkaart. Voor zakelijke lunch wil je zo weinig mogelijk gestoord worden in de gesprekken die je voert. Werden teveel gestoord, waardoor gesprekken telkens werden onderbroken. Bediening wel vriendelijk maar duidelijk niet de nodige ervaring om dit goed aan te voelen. Verder prima lunch en zeker de moeite waard om een keer terug te komen.
Ruben E.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Smakelijk vlees, aan groente te weinig toevoegingen. Interieur doet wat koud aan, waarschijnlijk door de felle witte lampen. Zou wat meer sfeer mogen hebben
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Weer heerlijk gegeten. Verrassende gerechten. De smaken zijn aangepast op het seizoen. Supervriendelijke bediening die met enthousiasme vertelt over de gerechten. Genoten!!
Peter J.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
9-12-17 Zijn we met zijn viertjes hier voor het eerst wezen eten. Ik kan niet anders zeggen dan een fantastische avond, wij komen hier zeker terug! We hebben eerst plaatsgenomen in de lounge. Om rustig te genieten van een drankje, broodplankje met heerlijke spaanseham en huisgemaakte kroketjes. De dame van de bediening was zeer vriendelijk en gaf ons rustig de tijd. Er hangt een sfeer van alles mag en niets moet. Toen we buiten de kaart om gekozen hadden voor een cote de boeuf, kwam de chef om ons het stuk vlees te laten keuren. Toen we eenmaal naar onze tafel begeleid werden, en het voorgerecht geserveerd werd. Was dit een hemelse smaaksensatie. We kunnen niet anders zeggen dan dat het keuken personeel weet hoe je iemand moet verwennen. Wat hebben we genoten van de zalm met gamba's, carpaccia van hert en de pastrami van de entrecote. Na het geweldige voorgerecht konden we bijna niet wachten op ons hoofdgerecht. De cote de boeuf werd geserveerd medium/rare (zoals het hoort) Dit was een waar genot! Perfect gebakken in een houtskooloven. Dit proef je ook meteen! De dames hadden gekozen voor de spareribs zonder bot. Hier moet ik zeker nog eens voor terug, want toen ik hier een stukje van proefde was ook dit gerecht weer perfect! Ze hebben bij barbizon ook een erg uitgebreide wijn kaart. Nu ben ik zelf meer een bier drinken, en miste toch wat meer speciale bieren. Zo zou een Ijwit heerlijk zijn geweest bij de cote de boeuf. Als toetje ging 1 van de dames voor de wentelteefjes en de rest liet zich verassen door de keuken. De wentelteefjes deden mijn vrouw denken aan de tijd dat ze door oma verwend werd. Ze waren verrukkelijk. De verassing was een chocolade dessert. Nu ben ik zelf niet echt groot fan van choco desserts. Toen de chef aan de tafel kwam vragen of alles naar wens was(dit doet hij trouwens vaker echt een top kok) Gaf ik aan niet groot fan te zijn van de chocolade. Kwam hij met een verfrissende transparante appel dessert. Dit was een schot in de roos, heerlijk! Al met al, was de hele avond perfect. Kan niet anders zeggen dan wat een geweldig restaurant, met geweldig personeel. Wij kunnen iedereen aanraden om hier eens te gaan eten!
Floris V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Geweldig gegeten. Ruime opzet, fijne sfeer en lekker eten. Een onverwacht goede plek!
Fleur H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Superfijne avond gehad, leuke ambiance, top service en heerlijk gegeten! Een aanrader voor een lekkere avond uit voor ieder gezelschap geschikt.
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Holy shit, dit was shocking goed. Kom regelmatig in sterren restaurants, maar qua eten was dit zelfde kwaliteitsniveau. Nog nooit zo’n mooie tournedos gegeten. Mooie fles Amarone erbij voor ‘maar’ 50 euro! Kortom, waanzinng. Nog nooit eerder zo’n enthousiaste review geschreven...
Sabina V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijke gerechte naar het seizoen! En wat een prachtige inrichting.
Michelle D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
In het restaurant hangt een prettige sfeer, de privacy aan eigen tafel is optimaal, waarbij de bediening charmant en ongekunsteld overkomt. Het eten was verrassend en verrukkelijk.
Gera V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Leuke plek. lekker parkeren voor de deur. mooie inrichting. vriendelijke bediening . en het eten was super lekker. aanrader!
Dilano .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Afgelopen woensdag hebben we heerlijk gegeten bij Bistro Barbizon om de verjaardag te vieren van mijn moeder.
Hier werden wij erg vriendelijk en gastvrij ontvangen, onze jassen werden direct aangenomen door een van de gastheren.
De gastvrouw had ons goed in de watten gelegd en was erg vriendelijk.
Het eten was verrukkelijk, we gingen voor het 3 gangen verrassing menu.
Als voorgerecht kregen we overheerlijk pastrami met een Aziatisch tintje,
Als hoofd gerecht kregen we de Lady Steak, we wisten allemaal niet dat je zo mals en zacht vlees kon krijgen, daarbij was een crème geserveerd van pastinaak met witte chocolade.
Het dessert was een complete verrassing, met een leuk vuurwerkje erbij.
Als dessert kregen we marquise van pure chocolade met een ganache van banaan en een gel van aprol. Bij alle gangen heb ik bijpassende wijn gedronken, zowel de gastheer als de gastvrouw hebben ons hiermee erg in de watten gelegd, de personeelsleden beschikken over geweldige kennis omtrent wijn en spijs heerlijk. Ik kan iedereen hun Huisgemaakte Ice Tea aanraden.

Bistro Barbizon namens ons bedankt voor de geweldige avond met het heerlijke eten en de goede service.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
"Barbizon" voor mij dé ontdekking van het jaar. Eigenlijk nog niet zo lang open en alles klopt al bij Barbizon. Heb hier inmiddels al zo'n 4 keer gegeten en alle keren ontzettend genoten maar toch ook het idee dat er in positieve zin iets veranderd is vanuit de keuken. Allemaal iets verfijnder, alles nét even mooier op je bord. Duidelijk te merken is dat gewerkt wordt aan naar het lijkt nieuwe doelen in alle opzichten van het restaurant. Dus ik zou zeggen.....doorgaan mensen, superrrrr!!!
Annette H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten, geen doorsnee keuken, vriendelijke en correcte bediening.
Wel vond ik de plek waar we zaten absoluut niet prettig omdat het er lawaaierig was door slechte akoestiek en een wel zeer felle irritante lamp boven de tafel.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Geweldig restaurant in alle opzichten. Super gezellig, aardige en zeer klantvriendelijk personeel. `koks aan tafel geeft een ons kent ons gevoel en nodigt je uit voor een extra gangetje. Goed gekozen wijnen in balans met dat wat je eet. Kortom: een geweldige aanrader om een fantastische avond te beleven met vrienden, familie of gezellig met z'n tween. Op een schaal van 10 een dikke TIEN
Charles V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Barbizon is een rustig redelijk restaurant.
Wen Lan O.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk gegeten, in Oosterbeek is er volgens ons geen plek waar je beter kunt eten! We kijken uit naar de volgende keer.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Veel moeten wachten, verzoeken werden vergeten. We gingen maar naar huis.... er waren te weinig mensen om het volle restaurant te bedienen. jammer van dit avondje.