Bistro Bar XO

Meer informatie over restaurant Bistro Bar XO

Jouw recensie over het restaurant Bistro Bar XO

Jos D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Dit restaurant kan veel beter! Wij kwamen met de verwachting dat de samenwerking met Ron Blaauw ons zou trakteren op tongstrelende smaakcombinaties en dito gerechten. Ondanks de online vooraankondiging dat wij de verjaardag van mijn vrouw kwamen vieren, was er van een traktatie niets te merken. Toen zelfs mijn vrouw op de vraag “heeft het u gesmaakt” antwoordde, nou eindelijk niet, werd daar door de onervaren bediende niet op ingegaan. Snel liep hij van onze tafel en liet het opgeruimd achter. Het geval was dat de eend die zo mooi was aangekondigd, nogal taai overkwam en moeilijk was te verorberen. Op zich een prachtig ingericht restaurant met redelijke gerechtjes. Het zou alleen met de link naar “ Ron Blaauw", veel mooiere gerechten van een hogere kwaliteit moeten leveren.
Nicoleleenders .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
De bediening mag professioneler. Kwam wat onzeker over, durfde het woord niet te nemen voor de groep.
Smakelijke, bijzondere gerechten. Bloemkool was lichtelijk aangebrand, wat jammer was voor het totale gerecht. Dit was namelijk wel erg goed. Porties waren zeker voldoende, hier waren we vooraf wel bang voor gezien de andere recensies. Prijs-kwaliteit niveau kan beter. Kortom, lekker gegeten maar er zijn wat aandachtspunten!
Marian L.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Na een eerdere erg positieve ervaring, zijn wij met een gezelschap van zes mensen teruggekeerd naar deze Bistro.
De fijne sfeer, de deskundige bediening, de heerlijke ( top) gerechten maakten onze avond tot een feestje.
Het verrassingsei dessert werd een ware verrassing. Super!
melissavandenboorn .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Mijn eerste keer eten bij Xo. Het principe werd duidelijk uitgelegd en er was genoeg keuze. Het restaurant heeft een mooie inrichting en heeft veel sfeer. Het eten was heerlijk en zag er ook heel mooi uit. Ik zal snel weer eens terug komen.
Michel S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Aanwinst voor Roermond! Ongedwongen sfeer, goede bediening, informeel en heerlijke gerechten. Wijn is in vergelijking met het eten aan de stevige kant. Leuk concept en zeker voor herhaling vatbaar.