Bistro Bar Ivory

Van Welderenstraat 58 6511 MP Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Bar Ivory

Graag nodigen wij u uit om te komen genieten in onze Bistro Bar, het broertje van Restaurant Ivory. Graag ontvangen wij u hier om u te laten genieten van heerlijke robuuste steaks en een groot assortiment uitgebalanceerde gerechten van de kaart. Ook kunt u ontspannen borrelen aan de bar met keuze uit veelzijdige borrelplateaus, zeevruchten of misschien toch een klein voorgerecht voor de smaak…
Daarbij beschikken wij over smaakvolle bieren en een groot aanbod aan zorgvuldig geselecteerde wijnen die gepresenteerd staan in onze klimaatkasten. Dit alles in een industriële en warme omgeving waarin levendig hout, strak petrol en frisse grijstinten u welkom doen voelen. Laat u in de watten leggen door onze gastheren en chefs, wij zijn er klaar voor!

Halve fles mineraalwater

• Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Bistro Bar Ivory

Jenny D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Steak tatare en dessert waren echt hemels......
Somelier had heerlijke wijncombinaties bedacht....
Suzanne B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
We kwamen binnen en moesten een half uur in de voorruimte zonder airco zitten. Toen we eenmaal buiten zaten was het wel beter vertoeven...oesters besteld, werden met een buitentemperatuur van 34 graden niet op ijs geserveerd en waren lauw....de zeebaars was ook niet geweldig.

Erg jammer, hadden meer verwacht!
Jits L.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Goede service met een persoonlijke 'touch'. Eten was voortreffelijk en de gerechten zijn gelukkig niet standaard. Zowel bij het voor-, hoofd en nagerecht weet de keuken je te verassen.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Zeer goede uitleg over de wijnen die geserveerd werden.
De starters waren uitstekend , maar het rundvlees en het kalfsvlees dat beschreven staat als mals ,en was op de juiste gevraagde manier gebakken , maar was helaas hard van structuur. Wij geven de schuld maar aan de slager. Gastvrijheid : prima.
Michiel P.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Gisteravond teleurstellende avond gehad bij Bar Bistro Ivory. Ik ben hier al regelmatig geweest, voorheen altijd redelijk tot goed, gisteravond teleurstellend. Amuse niks bijzonders. Twee voorgerechten Carpaccio geserveerd op een warm bord... Truffelrisotto waterig en bovendien teveel als voor/tussen gerecht. De zeetong als hoofdgerecht had het formaat van een sliptong, 32,50 is veel te duur voor dit gerecht, zeker met de matige friet en tegenvallende groenten. De smaak en kappertjesdressing daarentegen waren wel weer goed. Een bavette volledig doorgebakken moet opnieuw worden gemaakt. Na 20 minuten, als iedereen zijn eten al op heeft, laat personeel weten dat het bijna klaar is, laat maar zitten. Al met al is de kwaliteitsbeleving absoluut niet in lijn met de prijs. Het lijkt wel of er ander koks in de keuken staan. Voor ons voorlopig geen BBI meer.
Marcel W.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Voortreffelijk eten, originele recepten, niveau van een toprestaurant maar ontspannen, vriendelijk en stukken goedkoper.
Toos F.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Aan de verlichting mag wel iets gedaan worden, je kunt de menukaart met moeite lezen door het slechte licht
SaskiadeW .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
heerlijk gegeten en zeer vriendelijke en betrokken medewerkers die veel over de wijn wist te vertellen. Echt een aanrader en we komen zeker terug.
M.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Lekker eten, vriendelijke bediening wel wat onervaren en vergaten geregeld wat ze beloofd hadden te zullen brengen. Wijnen redelijk. Al met al leuke avond maar prijskwaliteitsniveau wat tegenvallend.
john D.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Erg aardig en kundig personeel; goede persoonlijke aandacht; alle gangen + wijnen werden tot in de puntjes beschreven en toegelicht. Het eten was fantastisch, een verrassende smaaksensatie en ware kunstwerkjes op onze borden, wij vonden het een belevenis. We hadden begrepen dat restaurant ivory ook van hen is en zelfs nog beter is. We kunnen niet wachten om dat ook eens te proberen!
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Enorme verrijking voor Nijmegen! Ivory Wintersoord van andere orde maar in zelfde mate geweldig. Geweldige steak van de grille met goede houtskool grille smaak, spareribs eten zonder vieze vingers vanwege topkwaliteit. Bijlagen, desert, koffie (top!) en bediening; alles een 10! En we zijn GEEN FAMILIE ????
Ella S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
prettige sfeer, goede uitleg over de wijnen, lekker eten, mooie hoeveelheden, prima tempo, goede kwaliteit/prijs verhouding
Christiaan V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
We hadden een prima avond met lekker eten en mooi opgediend eten. De bediening was vriendelijk en to the point en we komen graag nog eens terug!
M. .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en een goede service! De bediening was erg vriendelijk en hadden kennis over het eten en het drinken. Een aanrader, wij komen zeker terug!
telemachus .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Gemoedelijke sfeer. Een jonge enthousiaste brigade. Eerlijke gerechten en een zeer persoonlijke bediening maakte ons bezoek tot een bijzondere avond. Aanrader!!
Sjaak P.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Goed eten voor een top prijs! wij komen zeker terug
Tom H.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heerlijk gegeten in een gezellig en rustig restaurant
Marij D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, gezellig restaurant, leuke avond gehad. Bediening zou iets alerter kunnen zijn naar de klant toe mbt tot aanbieden van drinken. Contact maken koste soms wat moeite.
Ria B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Het eten was heerlijk, de bediening was goed, goede wijnen bij alle gerechten. Enige minpunt is t lawaai in t restaurant
Evi V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Vriendelijke bediening en prima wijn bij de gerechten die geserveerd werden. Ook fijn dat ze aan bob glazen wijn doen. Dit gaan we zeker herhalen.