Bistro Bar Ivory

Van Welderenstraat 58 6511 MP Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Bar Ivory

Graag nodigen wij u uit om te komen genieten in onze Bistro Bar, het broertje van Restaurant Ivory. Graag ontvangen wij u hier om u te laten genieten van heerlijke robuuste steaks en een groot assortiment uitgebalanceerde gerechten van de kaart. Ook kunt u ontspannen borrelen aan de bar met keuze uit veelzijdige borrelplateaus, zeevruchten of misschien toch een klein voorgerecht voor de smaak…
Daarbij beschikken wij over smaakvolle bieren en een groot aanbod aan zorgvuldig geselecteerde wijnen die gepresenteerd staan in onze klimaatkasten. Dit alles in een industriële en warme omgeving waarin levendig hout, strak petrol en frisse grijstinten u welkom doen voelen. Laat u in de watten leggen door onze gastheren en chefs, wij zijn er klaar voor!

Halve fles mineraalwater

paulgorp .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Marc B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Prima kwaliteit, verrassingsmenu, was erg lekker, maar toetje was ‘gewoon’ goed. Daarna door naar Doornroosje, werd goed rekening mee gehouden!
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Nvt
Ester S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Heerlijk gegeten, fijne ambiance en goede service. Top avond gehad!
Chris A.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
De Restaurantweek is voor ons altijd aanleiding in nieuw restaurant uit te proberen en dat was dit keer Bistro Bar Ivory. Wat hangt hier een heerlijke ontspannen casual sfeer. Het 4 gangenmenu kende smaakvolle verrassingen en degene die de wijn adviseerde is een absolute topper! We hebben heerlijk gegeten en gedronken. Wijn en gerecht waren mooi op elkaar afgestemd. We hebben in Bistro Bar Ivory een mooie avond gehad en daar heeft zeker de sommelier een belangrijke rol in gespeeld.
Annelies K.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Prettig restaurant met originele recepten, tegen een schappelijke prijs en met heel aardige bediening.
Uitstekende gelegenheid om informeel en gezellig te gaan eten!
Christel V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Genoten van het all inclusive menu. Vriendelijke bediening en top eten!
Voor herhaling vatbaar. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Tiesl V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Lekker eten, maar niets bijzonders. Vrij prijzig voor wat men serveerde. Vriendelijke bediening.
Er hangt een prettige, informele sfeer.
Ger V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
De reservering bleek een tafeltje helemaal achterin in het donker te zijn, Gelukkig was het nog mooi weer en konden we gewoon buiten zitten. De charcuterie met crudité werd pas na navraag van crudité voorzien, dit kan gebeuren. De bestelde schol bleek anderhalf filetje te zijn. 2 zou toch minimaal geweest moeten zijn. Opmerkingen daarover werden mild ontvangen......... Bediening verder prettig, eten en drank zeker lekker.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
De bediening was niet goed op elkaar afgestemd zodat het af en toe klungelig overkwam. Wel deed iedereen zijn/haar best wat dit weer goed maakte. Het eten was heerlijk. Komen graag een keer terug.
Madeleine V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Erg lekker gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar! Verrassingsmenu was zeer de moeite waard. Tempo voor de wijn was iets te hoog, volgende keer een bob-arrangement.
Tijs W.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Prima restaurant (bistro) met erg goed eten en leuke bediening!
Huub K.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Heerlijk gegeten in gezellige ambiance. Heel attente bediening.
ajmdIens M.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Smaak van de gerechten was goed. We hadden 7x het verrassingsmenu. Alle 7 vonden wij de hoeveelheid bij het hoofdgerecht onvoldoende. Klein stukje vis. Weinig groenten. De frieten moesten voor een beetje vulling zorgen.

Eind mei hier ook gegeten. Toen was de prijs-kwaliteit verhouding met €29,- top. Nu matig bij €26,-.

Tijdje buiten gezeten omdat het binnen achter in de zaak erg warm en benauwd was. Uiteindelijk alleen nagerecht binnen gekeken. Akoestiek daar ook niet goed.
Jenny D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Steak tatare en dessert waren echt hemels......
Somelier had heerlijke wijncombinaties bedacht....
Suzanne B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
We kwamen binnen en moesten een half uur in de voorruimte zonder airco zitten. Toen we eenmaal buiten zaten was het wel beter vertoeven...oesters besteld, werden met een buitentemperatuur van 34 graden niet op ijs geserveerd en waren lauw....de zeebaars was ook niet geweldig.

Erg jammer, hadden meer verwacht!
Jits L.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Goede service met een persoonlijke 'touch'. Eten was voortreffelijk en de gerechten zijn gelukkig niet standaard. Zowel bij het voor-, hoofd en nagerecht weet de keuken je te verassen.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Zeer goede uitleg over de wijnen die geserveerd werden.
De starters waren uitstekend , maar het rundvlees en het kalfsvlees dat beschreven staat als mals ,en was op de juiste gevraagde manier gebakken , maar was helaas hard van structuur. Wij geven de schuld maar aan de slager. Gastvrijheid : prima.