Bistro Bar Ivory

Van Welderenstraat 58 6511 MP Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Bar Ivory

Graag nodigen wij u uit om te komen genieten in onze Bistro Bar, het broertje van Restaurant Ivory. Graag ontvangen wij u hier om u te laten genieten van heerlijke robuuste steaks en een groot assortiment uitgebalanceerde gerechten van de kaart. Ook kunt u ontspannen borrelen aan de bar met keuze uit veelzijdige borrelplateaus, zeevruchten of misschien toch een klein voorgerecht voor de smaak…
Daarbij beschikken wij over smaakvolle bieren en een groot aanbod aan zorgvuldig geselecteerde wijnen die gepresenteerd staan in onze klimaatkasten. Dit alles in een industriële en warme omgeving waarin levendig hout, strak petrol en frisse grijstinten u welkom doen voelen. Laat u in de watten leggen door onze gastheren en chefs, wij zijn er klaar voor!

Halve fles mineraalwater

• Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Bistro Bar Ivory

I. V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Heerlijk gegeten in een goede sfeer met lieve bediening. Erg lekkere wijn!
Voor herhaling vatbaar.
Duinenstrand .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Dianne H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Heerlijk gegeten, heerlijke wijnen. Ik kom hier zeker terug.
Manon H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
30 november gegeten.
Als 'broertje' van Restaurant Ivory verwacht je een bepaalde service, maar de bediening ging erg knullig.
Borden worden neergezet zonder enige toelichting, wijn is niet te vinden. Wij hadden het idee dat er niet iemand was die de leiding heeft. Het eten was goed, maar dat vergeet je bijna, jammer.
Uiteindelijk vind ik dat we erg veel geld betaalden voor een middelmatige avond.
Ine D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Heerlijk 4 gangen verrassingsmenu gegeten voor een goede prijs, prettige en attente bediening, het enige nadeel is dat het erg gehorig is in de ruimte. Het restaurant was vol waardoor het soms erg rumoerig was.
Dimitri V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
We hebben zeer goede ervaringen opgedaan bij restaurant Ivory en dachten laten we bar bistro Ivory ook eens proberen.
Je gaat toch vergelijken met restaurant Ivory........en die vergelijking gaat helaas niet op. In alle opzichten doet bar bistro Ivory onder voor de grote broer restaurant Ivory (en niet alleen daarvoor) en daarom was het voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Matthijs S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Elke keer weer een verrassing wat je krijgt maar altijd top.
We gaan hier zeker nog een keer terug komen.
Daniel1958 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Bistro Bistro Ivory is rustig ingericht waarbij privacy gegarandeerd is. Gastvrijheid staat hoog in het vandaal. De gerechten die we hadden waren heerlijk en de bijpassende wijnen waren voortreffelijk. Een echte aanrader!
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Ober was vriendelijk, maar was erg jong en weinig kennis. Kwam bij mij over, of dat hij de gerechten uit zijn hoofd had geleerd.
Louis V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Meerdere keren gegeten, altijd gewaardeerd met minimaal eenscore van een 8; echter dit keer vielen de gerechten ietwat tegen.... vijfgangenmaal met rauwe kabeljauw, soep, eend, diamanthaas en ijs na.
Rauwe kabeljauw in zuur was vreemde gewaarwording maar niet mijn smaak..
Hoofdgerecht was aan magere kant met drie kleine stukjes vlees.
Celine T.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
De prijs kwaliteit verhouding klopt helemaal. Je krijgt niet alledaagse gerechtjes welke goed klaar zijn gemaakt. De smaken van het gerecht worden aan gevuld door de begeleidende wijn. Wat mij betreft hebben ze het goed begrepen bij Bistr Bar Ivory. Wij komen hier erg graag.
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Leuk, trendy restaurant, lekker eten, veel verschillende soorten wijn per glas.
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Vanwege het 2-jarig bestaan van dit restaurant namen wij het 5-gangen "verjaardags" verrassingsmenu. Mooie, smakelijke en ook enkele originele creaties, die in het juiste tempo werden opgediend. Vriendelijke en geinteresseerde bediening. Ook de "sfeer" verlichting is verbeterd, zodat de zaak niet meer zo donker is. Ik kan geen kritische noot verzinnen, dus een zeer prettige avond gehad. Bedankt! Aanrader dus!
paulgorp .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Kort geleden bij de Bistro gegeten en wij hebben heerlijk gegeten. Goede keuken, vriendelijke jonge brigade en leuke locatie!
Marc B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Prima kwaliteit, verrassingsmenu, was erg lekker, maar toetje was ‘gewoon’ goed. Daarna door naar Doornroosje, werd goed rekening mee gehouden!
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Nvt
Ester S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Heerlijk gegeten, fijne ambiance en goede service. Top avond gehad!
Chris A.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
De Restaurantweek is voor ons altijd aanleiding in nieuw restaurant uit te proberen en dat was dit keer Bistro Bar Ivory. Wat hangt hier een heerlijke ontspannen casual sfeer. Het 4 gangenmenu kende smaakvolle verrassingen en degene die de wijn adviseerde is een absolute topper! We hebben heerlijk gegeten en gedronken. Wijn en gerecht waren mooi op elkaar afgestemd. We hebben in Bistro Bar Ivory een mooie avond gehad en daar heeft zeker de sommelier een belangrijke rol in gespeeld.
Annelies K.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Prettig restaurant met originele recepten, tegen een schappelijke prijs en met heel aardige bediening.
Uitstekende gelegenheid om informeel en gezellig te gaan eten!
Christel V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Genoten van het all inclusive menu. Vriendelijke bediening en top eten!
Voor herhaling vatbaar. Goede prijs kwaliteit verhouding.