Bistro Bar De Bolder

De Muggenwaard 16 6988 Lathum Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Bar De Bolder

De Bistro Bar is de ultieme plek voor de levensgenieters. Of je nu komt voor een lunch, diner of borrel, zij zullen ten alle tijden hun uiterste best doen het tot in de puntjes te verzorgen. De ongedwongen sfeer op het terras (120 zitplaatsen) met een meer dan fantastisch uitzicht zal je meenemen in het vakantie gevoel. Genietend van een hapje en een drankje, even weg van de dagelijkse beslommeringen. Is het weer iets minder, niet getreurd, ook binnen (70 zitplaatsen) zullen ze er voor zorgen dat het je aan niets ontbreekt.

Verder is deze locatie uitermate geschikt voor bijna elke festiviteit. Of we het nu hebben over een verjaardag, jubileum, trouwerij of wellicht wel een bedrijfsfeest, vrijgezellenfeest of teambuilding activiteit wij staan voor je klaar. Want naast het terras en grand café hebben ze ook nog eens een ruimte waar je feesten kan geven tot wel 500+ man binnen en een buiten terrein met groot grasveld en privé strand.

Meer informatie over restaurant Bistro Bar De Bolder

Buslijn 27 Arnhem-Doetinchem Halte Groenestraat, van af daar is het 5 minuten lopen.
  • Kom je met de auto?
    Wij zitten achter op het terrein van jachthaven 't Eiland. U mag dus het terrein oprijden helemaal tot achteraan en dan ziet u ons liggen.
  • : Gratis eigen parkeergelegenheid voor de deur

Maandag tot en met woensdag gesloten
Donderdag t/m zondag 16.00 - 22.00 uur

• Af te huren , Bar , Catering , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Bistro Bar De Bolder

Berry T.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Zeer goed gegeten.
Anny W.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Wachttijd voor het voorgerecht duurde een beetje lang, maar het eten was prima
Agnes E.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Super gegeten in De Bolder, écht kwaliteit! Geen ruime kaart, maar voldoende keus in verrassende gerechten en tegen een aantrekkelijke prijs. Vlotte en spontane bediening. Toplocatie met uitzicht over het water van Rhederlaag.
Cor P.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Voldeed in het geheel niet wat er op de site was vermeld. Reservering was niet bekend. Op de Menukaart stonden maar 5 gerechten. Meer gebaseerd op iets meer dan een Snackbar. Kwaliteit hiervan was redelijk maar niet in verhouding met de prijs. De bediening deed haar best met vele excuses. We hebben onze avond niet laten verpesten maar zullen zeker niet meer terug komen.
Geachte heer Pont, jammer dat u onze horeca gelegenheid zo ervaren heeft. U had gereserveerd op basis van de gerechten die toen nog op onze site stonden inderdaad. En dan kan ik me voorstellen dat het niet aan uw verwachting heeft voldaan. We waren die week net overgegaan op onze nieuwe (zomerkaart) wat wij beter hadden moeten communiceren, excuses hiervoor. Wij hopen u in de toekomst toch nog een keer te mogen ontvangen, zodat u onze gastvrijheid en productbeleving anders kunt ervaren.

Gastvrije groet,

Team de Bolder
Anita K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
hele mooie locatie. Erg lekker eten. Heel jammer dat het erg rumoerig was met mensen die erg diep in het glaasje gekeken hadden.
Marvin H.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Fantastisch gegeten tegen een eerlijke prijs. Toptent! Vlotte bediening en een mooie locatie aan het water. Wij komen zeker een keer terug!
happyhour .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
Van af het eerste uur hebben wij genoten van de heerlijke gerechten en de super bediening.
René en zijn staf hartelijk dank, wij hopen nog lang van jullie te mogen genieten.
Vanity W.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Onlangs hier gegeten, vooraf hadden we brood met kruidenboter en tapenade. Als hoofd hadden we de tapas en een heerlijke tonijnsalade. Het uitzicht en het eten is echt geweldig!
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Gisteren in de Bolder gegeten. Kogelbiefstuk was tournedos kwaliteit om te zuigen.
Lekker kruidenboter en aardappelpartjes precies goed gebakken. Mooi droog met salade erbij.

Daarvoor als appetizer een portie vlammetjes waar ook niks mis mee was.