Bistro bar Binnenrotte

Dinsdag en Woensdag 10:00 - 20:00
Donderdag t/m Zaterdag 10:00 - 21:00

Nancy H.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
We hebben heerlijk genoten van het proefplateau van de bistrobar. Heerlijke proeverij van gerechten, allemaal met zorg klaar gemaakt en dat proef je. De bediening is super vriendelijk en een mooi uitzicht op de markthal.
Paula B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Bij Bistro Bar Binnenrotte kregen ze te maken met Murphy's Law, de koffiemachine boven bij het buitenterras ging kapot, zodat er langer gewacht moest worden op koffie die nu van beneden kwam. Een nieuw aangeslagen vat bier werd afgekeurd en een nieuw vat moest van beneden komen, alweer vertraging. Maarrr dit werd vriendelijk uitgelegd en dan kun je alleen maar begrip hebben.
De lunchkaart was gevarieerd, ik vond het moeilijk kiezen zelfs, want er waren meerdere gerechten die me trokken. Een erg lekker broodje met Schotse zalm gegeten! De soep en de verschillende tosti's die het gezelschap kozen vielen ook in de smaak. Wij hebben daar goed gezeten, lekker gegeten en als we weer in Rotterdam zijn dan komen we weer lunchen, daar boven de bibliotheek.
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Op een zwoele dinsdagavond bij een graadje of 33 lekker op het dakterras gegeten. Met de nadruk op lekker! Samen een soort van Chef's Plate gedeeld tegen een zeer schappelijke prijs. Je krijgt dan het beste van wat de kaart te bieden heeft en je hebt er samen ruim genoeg aan. Wij hadden zelfs over en zijn niet bepaald kleine eters.

We genoten onder andere van spareribs (vlees valt zo van de rib), broodje hamburger (misschien wel de lekkerste van Rotterdam?), saté, stoofvlees (mooi zacht), aardappelkroketjes, gepofte aardappel en schelvis met truffelmarinade. Daar naast krijg je nog een behoorlijke schaal salade en een flinke mand handgesneden patat. Het wordt leuk gepresenteerd, de (jonge) bediening is relaxt en zorgt goed voor je. Het mooie uitzicht op de Markthal en het zicht op de stad maken het helemaal af.

Kortom; genieten! Een leuke avond gehad voor nog geen 40 euro, en ik kom volgende week weer terug...
Jesper1988 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
We hebben vrijdag middag heerlijk op het stadsterras gezeten. Met prachtig uitzicht op de markthal, een relaxed muziekje en een goed glas wijn, hebben we heerlijk geluncht! De clubsandwich is dan ook een echte aanrader. Wij komen zeker nog eens terug.
Hellen63 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Heerlijke salade gegeten met zeer verse producten, tonijn,zalm en grote garnalen.
De kok is zeker niet zuinig met de hoeveelheid in de salade, was erg lekker.
Bediening is erg vriendelijk en netjes, de lokatie is prachtig vooral het terras boven met uitzicht op de markthal!
Zou hier zeker nog vaker terug komen, erg leuke zaak met zeer goed personeel.
Olla1991 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Spareribs niet van deze planeet : ik wou eerst voor de tosti gaan maar na het zien van het recensi laat ik maar voor een hoofdgerecht had nooit verwacht dat ik hier een van de de lekkerste spareribs in heel mijn leven op zal hebben geweldig!! het vlees vanaf en un BBQ saus dat niet van deze wereld was
Mandy V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Heb er met mijn vriend op het terras geluncht en een heerlijke burger gegeten! En mijn vriend, volgens hem, een van de lekkerste spareribs!
Leonne N.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Vanmiddag hebben wij geluncht bij de Bistrobar. De ligging is top met een fantastisch uitzicht over de zondagse markt. Het eten echter was niet goed te noemen. Wij wilden de club sandwich bestellen, alleen dan zonder ei. Dit was niet mogelijk volgens de bediening omdat ze niet voor niks zo op de kaart stonden. Ik grapte toen nog dat het dan wel leek of ze kant-en-klaar waren, maar dit was niet het geval volgens haar. Vervolgens heb ik een tosti mozzarella-pesto genomen. Deze kreeg ik ijskoud en was rechtstreeks uit de vriezer geserveerd. Na dit gemeld te hebben kreeg ik een nieuwe, maar deze was ook niet warm te noemen. Zonde, want de plek an sich en de kaart zijn prima.
Robbertali .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Net de hamburger gegeten. Een van de lekkerste hamburgers die ik ooit gegeten heb! Zeker een aanrader. Ook het personeel is erg vriendelijk en zorgt dat alles geregeld wordt voor een goede avond!
JHK010 .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Gezellige bistro, alles is handgemaakt wat duidelijk te merken aan de kwaliteit!! De organisatie meldde dat ze graag zelf tot in de kleinste details willen bepalen wat ze de klant voorschotelen en niet de leverancier van producten. Vooral de knipogende ober was heel charmant ??. De kipsate was erg lekker en de sfeer was uitstekend.
Benthemmeiden .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
De nieuwe chef Bruno heeft ons verrast met een heerlijke vegetarische lasagneschotel. Top! Hij vertelde dat hij plannetjes heeft om de kaart aan te passen en meer biologische, betaalbare maaltijden te gaan serveren.
De bediening is correct, er is tijd voor een gezellig babbeltje.
Kortom een zaak om in de gaten te houden ( en wij hebben meteen voor over 2 weken geboekt)