Bistro B

Orthenstraat 47 F/G 5211 SK Den Bosch Nederland Kaart

Over restaurant Bistro B

Altijd feest in Brabant

Geniet bij Bistro B in Den Bosch van de heerlijke Franse keuken en een uitermate hartelijke bediening. In Den Bosch is het altijd feest en bij Bistro B zet dat feest zich voort in de keuken. De chef weet precies waar hij mee bezig is en hoe hij zijn gasten moet verwennen. Samen met zijn keukenbrigade tilt hij dit restaurant naar een hoger niveau. Klaar voor een heerlijke avond vol culinaire verrassingen?

Meer informatie over restaurant Bistro B

Treinstation op 10 minuten loopafstand

Alle dagen geopend vanaf 16.00 uur
Dinsdag gesloten.

Henk D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Paulkuijper .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten. Erg vriendelijk en gastvrij personeel, uitstekende service. Met name de gamba's en de ribroast waren erg lekker!
Bart295 D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
wij hadden om 20.00 uur gereserveerd. de zaak was goed bezet. de capaciteit van de kapstok is te klein. binnen een half uur kregen we het voorgerecht op tafel. mooi opgemaakt en lekker. om 21.00 uur het hoofdgerecht. ook weer een plaatje om te zien met veel verschillende groenten en een goed stuk vlees. het nagerecht wat bestond uit een bolletje citroenijs, twee stukjes chocolade taart en twee verschillende sauzen was lekker maar de presentatie vond ik minder geslaagd. (in vergelijking met het voor en hoofdgerecht). om iets over tien verlieten wij tevreden deze bistro en komen zeker nog een keertje terug.
Suzanne Z.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het was een gezellig tentje! Ik vond het personeel heel vriendelijk en gastvrij. De sfeer was goed, niet te druk.
Het eten was heerlijk, we hebben er van genoten. We komen zeker nog een keer terug.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Leuk voor een keertje, eten redelijk en goed van smaak. Vriendelijke bediening. Moesten wel vrij lang wachten voor we de kaart en ons eerste drankje kregen. Zaten vlakbij de open keuken, veel licht en behoorlijk lawaaierig aan die kant van bistro.
Last (tijdens gehele etentje) van kleine vliegjes op en rondom onze tafel (gemeld en erkennen dit probleem).
Op damestoilet werkt wc-rol slecht/niet en was vloer nogal smerig.
De Rekening (ondanks gratis 2e menu voor 1 persoon) vonden wij zelf behoorlijk aan de hoge kant voor een bistro...
J-schipper .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Een prima bistro. Klein en gezellig met goed personeel en een juiste kwaliteit van eten. Prima bevallen.
Lekkere gerechten en borden leuk opgemaakt. Her terugkomen waar in dit gezellige restaurant in Den Bosch.
Marten B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
De steak was heerlijk mals en de gerechten waren heel smakelijk. De inrichting is licht en modern en de bediening is goed. Reden genoeg om nog eens terug te komen!
Isabelle V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijke avond! Goede kwaliteit en lekker eten. Leuke bediening, we vroegen naar het recept van het dessert en deze kwam de kok zelf uitleggen, leuk!
Rietjejhuijser .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
De kok heeft rekening gehouden met een lactose tolerantie. Het resultaat was super lekker. Chapeau voor hem én voor het uiterst vriendelijk personeel dat alles met de kok regelde. Wij komen graag terug.
17644 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We hebben een 3-gangen diner gegeten met de AH restaurant aktie bonnen! De prijs van één 3-gangen diner had wel iets lager gekund( beter 27,50 i.p.v. 32,50) maar de kwaliteit was goed, de bediening prettig en de ruimte gezellig en waar wij zaten ook lekker warm. Dichter bij de ingangsdeur zou minder aangenaam zijn geweest!
Desirée V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
1 min puntje: bij vertrek moet je zelf zoeken naar je jas ... wij waren vroeg ... dus die hing ergens onderop... verder was het eten erg goed, wij vonden de porties groot, zeker de voorgerechten (geitenkaassalade en lauwwarme kip). Het verrassingsdessert was chocolade taart, had zelfs een kleiner puntje mogen zijn. Wij hebben genoten van de avond en komen zeker terug!
S. V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Niets bijzonders. Moesten extreem lang wachten op ons eten, dat was echt jammer. Vriendelijke, enthousiaste dame in de bediening.
S. V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Vriendelijke dame in de bediening. Moesten wel extreem lang wachten op ons eten. Het eten was redelijk, zouden niet terugkeren.
R D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Hier wezen eten met de ah actie. Eten was prima maar de prijs/kwaliteitverhouding klopt niet. 14 euro voor een halve gegrilde avocado en twee garnalen is gewoon teveel. De rekening viel enigszins tegen. Omgerekend ongeveer 35e pp. Wanneer het volle pond betaald zou moeten worden was het te duur geweest. Wel een leuke, gezellige sfeer.
Anne_ketelaars .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Super sfeervol restaurant met vriendelijk personeel! We hadden een 3 gangen menu met de AH actie, ondanks eerdere negatieve recensies dat alles extra geld kost een en al lof van mij. We konden uit de hele kaart kiezen (vanzelfsprekend is dan het goedkoopste gerecht gratis). Geitenkaassalade, burger en verrassingstoetje waren heerlijk en ik zat naderhand propvol! Bij alle gerechten wordt gewoon verse friet geserveerd in tegenstelling tot eerdere recensie. Al met al na 3 gangen, een fles wijn en fles water met 2 personen maar 30 euro pp kwijt. Ik ga zeker een keer terug!
Marybaars .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We hebben er met onze familie gegeten na een dag shoppen in Den Bosch. Ontzettend vriendelijk personeel. De kok heeft speciaal voor onze kleindochter en veganistisch menu samengesteld. Ze vond het heerlijk. Ook ons eten was in een woord voortreffelijk. We mochten kiezen van de hele kaart met de AH aanbieding!
Axvisser .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Sfeervol restaurant met moderne inrichting en rustige kleuren. Zeer vriendelijk personeel. Het eten was heerlijk, vers, met zorg bereid, echte bistrogerechten op de kaart. Een aanrader, waar wij zeker naar terug gaan!
Eudia S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
De Orthenstraat in Den Bosch is minder bekend, maar sinds een paar jaar verrijkt met leuke en gezellige eettentjes en speciaalzaken. Maar het is tevens op loopafstand van De Verkadefabriek. Bistro B bereiden (h)eerlijke gerechten. De kaart is beperkt, maar de keuze is genoeg. Opmaak van de borden is mooi. De zelfgemaakte soep wordt hier nog eens echt heet geserveerd. Het verrassingsdessert waar de kok zin in heeft, is pure verwennerij. Last but not least, vrolijk en vriendelijke bediening.
Enig minpuntje is dat de tafeltjes te dicht bij elkaar staan.
S S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
kwaliteit en kaart is niet bijzonder, overal betaal je extra voor zodat tweede menu in feite helemaal niet gratis is, ze hebben geen menu maar je kiest van de zeer kleine kaart en dan brengen ze het goedkoopste niet in rekening. Voor brood rekenen ze 4, 50 en voor een glas wijn 5,50 dus uiteindelijk ben je heel erg duur uit!
Jes83 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Heerlijk gegeten! Net even anders dan bij een regulier eetcafe. Sfeer erg goed en de bediening erg vriendelijk. Kortom zeker een aanrader!!