Bistro B

Orthenstraat 47 F/G 5211 SK Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro B

Altijd feest in Brabant

Geniet bij Bistro B in Den Bosch van de heerlijke Franse keuken en een uitermate hartelijke bediening. In Den Bosch is het altijd feest en bij Bistro B zet dat feest zich voort in de keuken. De chef weet precies waar hij mee bezig is en hoe hij zijn gasten moet verwennen. Samen met zijn keukenbrigade tilt hij dit restaurant naar een hoger niveau. Klaar voor een heerlijke avond vol culinaire verrassingen?

Meer informatie over restaurant Bistro B

Treinstation op 10 minuten loopafstand

Alle dagen geopend vanaf 16.00 uur
Dinsdag gesloten.

gemma V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Vriendelijk goed verzorgd personeel en eten. Ruime porties. Lekker glas wijn.
Reizger76 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Echt een aanrader! Heerlijk eten en mooi opgemaakte borden. Service is vriendelijk, attent en snel. Echt een gezellige bistro en een heerlijk avondje uit. Wat mij betreft verdient Bistro B een "9" als cijfer, maar dat lukt niet met de huidige beoordelingsmogelijkheden. Wij komen in ieder geval nog een keer terug en zullen Bistro B ook aan anderen aanraden.
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Voor de 3e x met de AH restaurantactie bij Bistro B gegeten. Het was weer voortreffelijk, ook leuk om een nieuwe menukaart te kunnen uitproberen.
Debby V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Vanavond hier gegeten met de AH actie. Sfeer is gezellig, bediening is erg vriendelijk en het eten heerlijk. Wij komen zeker nog eens terug!
Birgit G.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Met partner wezen eten ivm AH actie. Voorgerecht (tartaar) was groot en erg lekker. Hoofdgerecht (biefstuk) was matig: zowel qua smaak als saus (er stond bij met pepersaus maar die hebben we neit gezien). De groenten en puree erbij waren lekker. Ook frietjes, mochten iets krokanter. Nagerecht was heerlijk en veel. Leuke sfeer. 32,50 voor een menu vind ik wel wat duur. Nu in totaal, met AH bon en slechts 1 biert + 3 fris, 56 euro kwijt, toch (te) prijzig. Op een woensdagavond was het druk!
W H.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Erg lekker gegeten en vriendelijke bediening. Leuke sfeer en goede porties. Ze hoeden goed rekening met mijn glutenvrije dieet. Zeker aan te raden!
Esmé G.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
De scampi's als voor waren erg lekker! Het vlees bij het hoofd waren meer dan genoeg. Zelfs de groente waren lekker. Kortom erg gezellig, lekker eten en goede bediening!
LeontineP .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Leuke kleine kaart met specifieke gerechtjes als bijvoorbeeld rilletje van eend. Heerlijk met een krokantje aan de buitenkant. Door te kiezen voor een beperkte menukaart is er veel zorg besteed aan ieder gerecht afzonderlijk. Hoofdgerecht vis op een bedje van verse gebakken groenten was ook uitstekend. Voorkomende bediening met verstand van wijn. Voor herhaling vatbaar.
Bart K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Uitstekend gegeten met een vriendelijke, vlotte ontvangst en bediening. Helemaal top
Marleen L.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Super lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Eten vlot op tafel. Gezellige inrichting. Warm. Gezellig. We hebben Bistro B na ons etentje al aangeraden aan anderen dus dat zegt genoeg!
Punten van verbetering zijn er echter nog wel; ik eet lactose vrij. Hier werd twee gangen rekening mee gehouden, bij het dessert waren ze het echter totaal vergeten. Daarnaast spoelde het toilet niet meer door. Nadat ik hiervan melding had gemaakt werd er nog steeds niets mee gedaan. Dit alles komt omdat er 1 jong meisje in de bediening loopt die wij nou net als gastvrouw hadden.
cobyvanduijn .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
11 januari zijn we bij Bistro B gegeten. We hebben een 3-gangenmenu gehad met de actie van AH.Het eten was echt super lekker en tot de laatste hap goed warm. het verrassingstoetje was subliem.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wij waren hier voor de eerste keer , maar het was ons prima bevallen . Het ontvangst was goed . De wachttijd was redelijk tot goed en het eten was heel lekker . We werden ook netjes en correct bediend . Het enigste kleine minpuntje was dat er plastic bloemen op tafel stonden en dat kwam wat armoedig over . Tip! haal een bos bloemen en maak wat kleine vaasjes op en het kijkt een stuk vriendelijker . Verder waren we echt zeer tevreden en komen er beslist nog een keer terug .
2807wspa .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Een gezellig restaurant. Genoeg keuze uit de hele kaart. Er was wel een ahmenu, maar was te combineren.
De gerechten smaakten prima. De gegrilde courgette vond ik zelf het minst smakelijk. Maar een prima restaurant.
Michael L.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Zeer goede service (we werden snel en vriendelijke geholpen).. het eten zelf was niet heel bijzonder (wel goed klaar gemaakt).
proefsloe .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance met fijne bediening. Zeker een aanrader! Enige minpuntje is dat er relatief veel tijd tussen voor-, hoofd- en nagerecht zat. Het was erg druk dus begrijpelijk is het wel maar het zou geen excuus mogen zijn.
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
De ontvangst was - net als de vorige keer - bijzonder attent.
Het eten was erg lekker, alleen de wachttijd was wel erg lang: pas na een klein uur kregen we ons voorgerecht geserveerd. Jammer. Dat is het enige minpuntje van de gezellige avond.
Roy V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Heerlijke gerechten en lekkere wijn. De Surf & Turf was fantastisch. De bediening was ook top en de ambiance fijn. Gaan zeker een keer terug.
Colinda U.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Vriend vond eten/sfeer zeer goed;-) ik vond het wat teveel allemaal qua smaken en mijn bord helemaal vol. dikke pluim voor de beiden gastvrouwen, tot ziens;-)
Mariette D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Vriendelijke bediening en leuke inrichting. Het eten was matig. Van tevoren klaargemaakt en opgewarmd met het bord. Er werd niet gezegd dat het bord heet was, waardoor we onze handen verbrandden.
Quirina1 .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Donderdagavond jl. heerlijk gegeten bij Bistro B in Den Bosch. We werden gastvrij ontvangen. Het 3-gangen diner was overheerlijk,voldoende keuze en mooi opgemaakte borden, geserveerd door een vriendelijke serveerster Noa, die zelfs belangstelling had wat we gedaan hadden in Den Bosch omdat we uit de buurt van Rotterdam kwamen.
Leuke ambiance met voldoende tafeltjes. Kortom een aanrader om daar nog eens terug te keren.