Bistro Allerlei

Regulierstraat 59 6511 DP Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Allerlei

Culinair genieten in hartje Nijmegen!

In het centrum van Nijmegen, maar toch uit de drukke "loop". Tussen het busstation van plein 1944 en het centraal station vind je Bistro Allerlei. De creatieve kaart wisselt met grote regelmaat en staat vol met heerlijke gerechten. Alles wordt huisgemaakt, van de mayonaise tot het koekje bij de koffie. Of je nou zin hebt in een snelle hap na een lange werkdag, of een uitgebreid diner, bij Allerlei kun je altijd terecht.

Meer informatie over restaurant Bistro Allerlei

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 17:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Tweede ronde frites en salade duurde erg lang.
H- .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Het was weer heerlijk! Een mooie kaart, bediening die meedacht en met goede voorstellen kwam. En een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding; wij zijn fan!
Richard R.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Zeer gastvrij, zonder opdringerig te zijn. Heerlijke gerechten voor een redelijke prijs. Dit is na ons tweede bezoek een van onze favoriete restaurants in Nijmegen geworden.
h49vangeelen .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
De ontvangst was hartelijk en we konden zelf een tafeltje uitzoeken. De bediening was attent en vriendelijk. De gerechten waren stuk voor stuk bijzonder smakelijk. Echt een aanrader!
Nadine D.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
We gaan hier vaak heen. Het is altijd lekker en de service is goed! De kaart wisselt regelmatig waardoor we terug blijven komen.
Lotje J.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Al veel goeds gelezen over dit restaurant, maar het is ook een echte aanrader! Alles klopte, nette aardige bediening, het eten: mooi gegaard vlees,supermals en lekkere garnituur. En een heerlijk dessert na.
Echt waar voor je geld. Wij komen hier zeker terug als we Nijmegen weer bezoeken.
Hanneke H.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
We hebben een gezellige avond gehad met ons vieren. Ik had nog ah spaarkaarten en deze kon ik nog gebruiken. het 2e 3 gangen menu voor 50%. Fijn want ik had er nog liggen. De gastheer is uitstekend. En we hebben heerlijk gegeten.
els H.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving en goede bediening. Lom zeler terug. Een aanrader.
Sterre N.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
We kwamen hier met onze spaarkaart van de kaasboer i.v.m. de spaarkaartenactie (2e menu voor de helft van de prijs). We werden heel hartelijk ontvangen en goed verzorgd. De gerechten waren erg lekker en goed (soms een klein beetje te zout). De bediening was uitmuntend. We wilden graag de voorgerechten en nagerechten delen en daarvoor kregen we ongevraagd extra bestek en bordjes. Ook was het geen probleem om een kaasgang (1 dessert) eerst samen te nuttigen (met extra bestek!) en vervolgens het andere dessert (zoet) te delen. Als klap op de vuurpijl mochten we onze spaarkaart weer mee naar huis nemen zodat we ook bij onze kaasboer de korting nog kunnen gebruiken. De ober vond het zonde om de kaart te houden aangezien ze hem toch zouden weggooien. Kortom, fijne avond uit, prima eten en excellente service!
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk gegeten.
Vooral vlees was lekker bereid, heerlijk mals en smaakvol.
Steak mag iets minder zout maar dat is een detail.
Wijn wel duur (4,50 voor een glas) maar ook lekker.
Vincent P.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
De nieuwe kaart stelt je voor lastige keuzes: wat moet ik deze keer nemen, want de gerechten op de kaart zijn weer verrassend en aantrekkelijk door de eigen draai die chef Erik eraan weet te geven. Uiteindelijk gekozen voor gefrituurde spierinkjes als voorgerecht en voor Gaasterlander varken in de vorm van een medaillon en stoofvlees, en het kaasplankje. En we werden niet teleurgesteld: goede porties, mooi en origineel opgediend, en vooral: voortreffelijk van smaak!
We moeten binnenkort beslist weer terug om ook de andere aantrekkelijke gerechten uit te proberen!
Luc B.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Eind december met de AH-actie hier langs geweest. Al bij de deur - we hebben onze jas nog aan - wordt al gevraagd wat we willen drinken. Kennelijk moet de AH-actie-eter aangezet worden tot extra consumptie. We bestellen een glaasje cava. Maar daar heeft de jonge bediening nog nooit van gehoord. Komt dit nog goed? Waarom niet gewoon wijn besteld wordt ons gevraagd? Dat hebben ze... Wit en Rood....
Na deze faux pas wordt het beter. Het menu met onder meer eendenborst en een stoofpotje als hoofdgerecht is behoorlijk. Dat geldt ook voor de "bijpassende" wijn. De bediening draait bij en doet haar best ons alsnog een fijne avond te geven. Een topavond is het niet meer geworden.
Anke B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Aangename plek, hartelijke ontvangst en lekker eten. De tafels staan ver genoeg uit elkaar en het restaurant is smaakvol ingericht. Het enige wat tegenviel waren de frietjes: te droog.
Alette K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Een geode sfeer en bijzonder lekker eten voor een gunstige prijs. Wat wil een mens nog meer? Een absolute aanrader, met vrienden, familie, partner. Voor alle gelegenheden prima.
Debbie H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Lekkere en smaakvolle gerechten, zelf gemaakt. De bediening is erg vriendelijk. De aankleding sfeervol en licht. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader in Nijmegen. Als we in Nijmegen zijn (zo'n 1x per jaar), gaan we hier altijd eten.

Twee puntjes van kritiek: De vorige keer dat ik hier kwam, ruim twee jaar geleden, werd echt alles zelf gemaakt. Maar tegenwoordig wordt de patat niet meer zelf gemaakt (bij navraag werd gezegd: i.v.m. tijdsbesparing en omdat de kwaliteit patat die ze nu gebruiken kwalitatief even goed is als zelf gemaakt). Erg jammer! Ook vond ik dat de variatie op het bord t.o.v. twee jaar geleden achteruit gegaan is. Bijvoorbeeld bij het nagerecht: Nu krijg je alleen een stuk cheesecake met sinaasappelcoulis. Geen extra's zoals een bolletje ijs, koekje, chocolaatje enz. (en dat was voorheen wel zo).
ajmdIens .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Behoudens 1 wat tegenvallend voorgerecht waren alle 4x3 schotels zeer smaakvol. Perfekt bereid vlees ((BGE).

Prima wijnen ( Grenache Blanc en Noir) per glas.

Waar voor je geld. Komen hier zeker terug.
mirjam.zonneveld .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Enthousiaste en attente bediening, gevarieerde overzichtelijk menukaart, heerlijk eten en gezellige ambiance. Een aanrader!
Lieke V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Voor het eerst bij Bistro Allerlei gegeten, met mijn vriend. We hadden een driegangenmenu met de AH restaurantactie, 2e gratis dus. Hij had Franse uiensoep, buikspek met hutspot (van zoete aardappel), en witte chocoladecheesecake. Ik had kruidig gebraad met zongedroogde tomaatjes, vangst van de dag (zwaardvis met tomatensalsa) en hazelnootparfait. De hoofdgerechten werden geserveerd met salade en huisgemaakte frites. Alle gerechten van mijn vriend, mijn hoofdgerecht en de bijgerechten vielen zeer in de smaak, maar helaas was het gebraad niet wat ik verwacht had (het bleek een soort rosbief maar dan van varken te zijn -- gelukkig vond mijn vriend die wel erg lekker) en vond ik de parfait een beetje tegenvallen. Erg goede en vriendelijke bediening. Leuke sfeer. We komen hier zeker nogmaals terug, maar dan kies ik een ander voorafje en dessert.
Natascha K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Wij hebben lekker gegeten, zalm met komkommer vooraf, hoofdgerecht eendenborst en zwaardvis, alletwee mooi gegaard en heerlijk. Eigen gemaakte frites, en sla( die we helaas niet meer op konden) als afsluiting een mooi toetje. Vriendelijk personeel. Een aanrader.
Bianca O.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Bij binnenkomst werden we netjes ontvangen.Het eten was prima! Het personeel was erg attent en we hoefden niet lang op een nieuw drankje of op het eten te wachten. We zullen nog wel een keer hier naartoe gaan.