Bistro Allerlei

Regulierstraat 59 6511 DP Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Allerlei

Culinair genieten in hartje Nijmegen!

In het centrum van Nijmegen, maar toch uit de drukke "loop". Tussen het busstation van plein 1944 en het centraal station vind je Bistro Allerlei. De creatieve kaart wisselt met grote regelmaat en staat vol met heerlijke gerechten. Alles wordt huisgemaakt, van de mayonaise tot het koekje bij de koffie. Of je nou zin hebt in een snelle hap na een lange werkdag, of een uitgebreid diner, bij Allerlei kun je altijd terecht.

Meer informatie over restaurant Bistro Allerlei

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 17:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Bianca O.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Bij binnenkomst werden we netjes ontvangen.Het eten was prima! Het personeel was erg attent en we hoefden niet lang op een nieuw drankje of op het eten te wachten. We zullen nog wel een keer hier naartoe gaan.
Arie B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heel verrassend en lekker gegeten bij Allerlei in Nijmegen. De bediening ontving ons al zeer vriendelijk bij de deur en nam onze jassen aan. We waren hier met de AH restaurantactie en de keuze uit het driegangenmenu was zeer gevarieerd. Mijn man's vega voor-en hoofdgerecht zowel als mijn gamba's en ribeye vielen zeer in de smaak en de service was attent vriendelijk en op éen vergeten biertje na, voortreffelijk. Met de actie word er aan het eind 24,50 in mindering gebracht op de rekening en de gerechten die extra kosten staan duidelijk aangegeven op het menu.
De koffie ietwat aan de prijzige kant maar dat is het wel waard, qua smaak en duurzaamheid (fair trade koffiebonen).
Al met al een ervaring die voor herhaling vatbaar is!
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Vrijdagavond direct na ons zijn wij weer hartelijk ontvangen bij Allerlei . En hebben -wederom -lekker gegeten!
Tot de volgende keer
obuyne .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Wat een aangename verrassing. Zeer betaalbaar lekker eten. Prettige sfeer zoals je die in een bistro wilt hebben. Attente bediening.
Liesbeth G.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Goed eten in een leuke sfeer voor een acceptable prijs. Het genoten drie gangen menu had prima keuzes, voor ieder wat wils!
Jeffrey V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Bistro allerlei is een boven verwachting goed restaurant! Heerlijke ontspannen sfeer met ontspannen muziek. Keurige nette bediening! Bovenal het eten heerlijk! Echt goed eten voor een zeer schappelijke prijs. Dessert de "Hazelnoot parfait met zoute praline" wauw!
Royal_Roy V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Uitermate professionele en vriendelijke bediening. De 2 heren en dame vulden elkaar soepel aan. Het eten was heerlijk, alles goed op smaak gebracht en fijne porties. Ondanks dat het restaurant vrijwel vol zat op vrijdagavond volgenden de gangen elkaar met precies de juiste tussentijd op. Fijn sfeervol en eigentijds restaurant, heerlijk eten en uitstekende bediening. Wij komen hier zeker vaker terug.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Het plaatje bij Bistro Allerlei klopt aan alle kanten: de gastvrijheid is hartverwarmend, de bediening is ouderwets professioneel en goed en het eten is fantastisch. Alles wordt zelf vers bereid, met veel vakmanschap en liefde. En dat proef je in elk gerecht terug. Wij komen graag vaker terug en kunnen dit restaurant iedereen aanraden!
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Zeer vriendelijke bediening en het is prettig dat de meeste tafels ver van elkaar afstaan waardoor je geen last hebt van andere gasten. Het voorgerecht viel qua smaak en presentatie wat tegen maar het vlees van het hoofdgerecht was daarentegen geweldig. Prima eten voor een prima prijs.
cor.vw .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Goed restaurant,vriendelijk personeel. Keuze uit diverse gerechten, met kundige uitleg
Vlotte bediening,alles voor een zeer redelijke prijs
Monica V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Ontzettend goed eten, erg lekker. Hige kwaliteit. Redelijk ruime keuze, maar niet voor vegatariërs. Rustig zitten, en toch een gezellige sfeer.
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Heerlijk gegeten met de AH restaurant actie spaarkaart. Alles prima in orde, van hoofd- tot voor- en nagerecht tot aan de biertjes en wijntjes. Aanrader!
fraja .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Gisteravond een gezellige avond gehad met heerlijk eten bij Bistro Allerlei. Ruime keuze uit de kaart. Aparte gerechten die smaakvol bereid zijn. Bediening is enthousiast en vriendelijk. Je krijgt waar voor geld. Een adres om te onthouden.
Moboot .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Via de AH restaurant bon gegeten
Het was een zeer goede keuze
Wij waren een weekendje weg
Wanneer wij weer in Nijmegen zijn, komen we zeker terug
veergio .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Heerlijk gegeten en keurige ontvangst,zelfs de jas werd aangenomen en kwamen telkens vragen of het naar wens was.En menu was top, heerlijk gebraad en de wildzwijn was super!Ga zeker terug.
LMIVN .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Met de AH-kaart gegeten. Tevoren laten weten dat we uiterlijk half acht klaar wilden zijn i.v.m. bezoek schouwburg. We waren er op tijd (zes uur), werden vriendelijk ontvangen. Zonder dat het een wedstrijd snel eten werd kregen we alles mooi op tijd. Er was zelfs nog tijd voor koffie.
Het eten vonden we lekker, beter dan we hadden verwacht. De bediening was buitengewoon vriendelijk en attent zonder opdringerig te zijn. Kortom, de kennismaking is ons goed bevallen.
Sabine D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Hebben met z'n vijven heerlijk gegeten!!! Vriendelijke en vlotte bediening, gezellige sfeer en komen zeker weer een keer terug!!!
Mia C.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Vriendelijke bediening, prima eten. Kleine kaart en goede kwaliteit. Ze hielden zonder problemen rekening met allergieën en waren behulpzaam. Goede sfeer ook.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Vrij 'vol' restaurant maar lawaai blijft binnen de perken.3-gangen menu voor 25 euro. Voorgerechten zijn klein (bijna een amuse') maar goed doordacht en smaakvol. Hoofdgercheten grote portie met prima bijgerechten. Desserts ook ruime keuze en lekker. Service was acceptabel voor een drukke vrijdagavond. Enige minpunt was de bestelling van versgeperste jus d'orange, wat ook op de rekening stond; doch naar de smaak te oordelen was het toch echt voor 99% zeker het goedkopere sap-uit-een-pak.
JMCB .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Lekker gegeten. Kleine kaart, maar voor ieder zit er wel wat bij. Ook aparte gerechten cq ingrediënten. Ook goede bier keuze.