Bistro Allerlei

Regulierstraat 59 6511 DP Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Allerlei

Culinair genieten in hartje Nijmegen!

In het centrum van Nijmegen, maar toch uit de drukke "loop". Tussen het busstation van plein 1944 en het centraal station vind je Bistro Allerlei. De creatieve kaart wisselt met grote regelmaat en staat vol met heerlijke gerechten. Alles wordt huisgemaakt, van de mayonaise tot het koekje bij de koffie. Of je nou zin hebt in een snelle hap na een lange werkdag, of een uitgebreid diner, bij Allerlei kun je altijd terecht.

Meer informatie over restaurant Bistro Allerlei

Maandag t/m Zaterdag vanaf 17:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Vemer .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Fijne zaak. Goede sfeer. Fijne temperatuur. Vriendelijk personeel. Lekker eten!
Erg leuk om te gaan eten! Een succes!!!!
Ceescoupe1968 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
We zijn wederom met een erg tevreden en voldaan gevoel huiswaarts gekeerd, komen zeker weer terug. Bovendien werden de kruidenboter & Aioli zonder hier om te vragen bijgevuld, zeer attent !!!
Miriam H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Het tempo van eten is erg hoog .het voorgerecht is nog niet van tafel gehaald of het hoofdgerecht staat er al .na het nagerechtkon de koffie er niet meer in,erg jammer dat de bediening dit niet in de gaten heeft ..
Komen hierdoor niet meer
Linda P.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Het eten was prima, alles was lekker. De menukaart is niet heel uitgebreid, wat ik wel prettig vind. Maar er is voldoende keus. De bediening is prima, er wordt alles gedaan om het je naar je zin te maken. Mede hierdoor hebben we een hele fijne avond gehad.
Anke B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijk eten voor een schappelijke prijs. Goede bediening en vooral een heel fijne sfeer. Lekker rustig, met tafels met voldoende ruimte eromheen. Wordt langzamerhand mijn favoriete Nijmeegse restaurant om met een groep mensen uit te eten!
John A.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
We hebben gebruik gemaakt van de AH actie. We konden gebruik maken van het hele menu.
De gerechten waren prima bereid, op smaak en afgestemd op het seizoen. Als nagerecht had ik een kaasplankje van drie kazen. Hiervoor was er een bijbetaling nodig van €2.00. Dit vond ik duur betaald voor redelijk eenvoudige kazen.
De bediening was passend, wat ons betreft mag het vragen of het smaakt wat minder.
Ook zonder de AH actie zouden het verder passende prijzen zijn.
Mine O.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Prettige kennismaking met dit restaurant. Ligt een beetje achteraf, het komt dan ook echt door Internet dat ik het heb gevonden. Vriendelijke ambiance, aardig publiek aan de andere tafels. Zeer prijzenswaardig is dat de muziek op stand 'nauwelijks hoorbaar' staat. Wat doet andere restauranteigenaren toch denken dat hun gasten het prettig vinden om naar muziek te luisteren als ze uit eten gaan?
Het enige minpuntje vond ik dat dat de attentie van het personeel enigszins afnam toen 'de buit' binnen was. Afrekenen duurde wat lang en we werden met minder egards naar buiten gewerkt dan ontvangen. Maar een kniesoor die daar aanstoot aan neemt na een uitstekende ervaring als de onze.
jandekoster .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Nette en vlotte bediening. Prijs/kwaliteitverhouding is dik in orde. We hebben heerlijk gegeten en komen zeker nog een keer terug.
sopra53 .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Prettige ambiance, vlotte en zeer correcte bediening.
Eten prima bereid. Prijs / kwaliteit uitstekend, wijn- en aperitiefprijzen eindelijk eens normaal.
dcm.westerbeek .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Top restaurant, gezellig, goede bediening, goed eten en bediening in tempo van de gast. Een zekere aanrader. Men houdt uitstekend rekening met dieet-wensen van de gast. Voluit TOP
kir_ .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Gastvrij, heerlijk eten en een gezellige ambiance. Er wordt prima aandacht besteed aan allergieën, waaronder glutenvrij. Echt een aanrader!
Truus C.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Lekker gegeten, goede prijs kwaliteit verhouding, aanrader.
Goede bediening, eten werd leuk gepresenteerd, leuke bistro !
Robert-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Lekker eten, alleen jammer dat ze meegaan in met het 'hoofdgerecht + salade en friet als bijgerecht' idee in plaats van meer van het hoofdgerecht.
Ceescoupe1968 .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
We gaan zeker weer 'n keertje terug. Enig puntje van aandacht was dat als je vooraf brood met aioli en kruidenboter besteld (€5,50) er 1 schijfje kruidenboter op 't schaaltje ligt. Als je 'n schijfje erbij vraagt krijg je dat wel maar voor die prijs zouden 2 schijfjes echt wel wat beter staan. Tot de volgende keer.
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Tweede ronde frites en salade duurde erg lang.
H- .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Het was weer heerlijk! Een mooie kaart, bediening die meedacht en met goede voorstellen kwam. En een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding; wij zijn fan!
Richard R.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Zeer gastvrij, zonder opdringerig te zijn. Heerlijke gerechten voor een redelijke prijs. Dit is na ons tweede bezoek een van onze favoriete restaurants in Nijmegen geworden.
h49vangeelen .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
De ontvangst was hartelijk en we konden zelf een tafeltje uitzoeken. De bediening was attent en vriendelijk. De gerechten waren stuk voor stuk bijzonder smakelijk. Echt een aanrader!
Nadine D.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
We gaan hier vaak heen. Het is altijd lekker en de service is goed! De kaart wisselt regelmatig waardoor we terug blijven komen.