Bistro Allerlei

Regulierstraat 59 6511 DP Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Allerlei

Culinair genieten in hartje Nijmegen!

In het centrum van Nijmegen, maar toch uit de drukke "loop". Tussen het busstation van plein 1944 en het centraal station vind je Bistro Allerlei. De creatieve kaart wisselt met grote regelmaat en staat vol met heerlijke gerechten. Alles wordt huisgemaakt, van de mayonaise tot het koekje bij de koffie. Of je nou zin hebt in een snelle hap na een lange werkdag, of een uitgebreid diner, bij Allerlei kun je altijd terecht.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bistro Allerlei

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 17:00
Zondag en maandag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Bistro Allerlei

Angele H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Zeer smakelijke seizoenskaart, genoten van heerlijke gerechten. Zit wat verscholen in het centrum van Nijmegen, maar is het wandelingetje extra, meer dan waard
Lhibou .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Eten was heel behoorlijk en de bediening vriendelijk, attent en vlot. Een nadeel: aan het eind betaalden we inclusief fooi €100 voor 2personen en dat vinden we wat te veel. Thuis bleek dat er ook een voorgerecht teveel was gerekend.
H L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
alles was lekker bereid
enige was parkeren niet al te dicht bij , parkeerkelder [van schaeck-mathon singel parkeergarage]
Flip G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
GevRieerd menu, heerlijk gegeten, leuke en deskundige bediening
Rob A.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het is een gezellig ingericht restaurant
Fijne bediening
En heerlijk gegeten
Een echte aanrader,wij komen er zeker terug
Rob en Reggie
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Een gezellige bistro met verrassende gerechten van hoge kwaliteit. Het eten wordt mooi geserveerd. Zeer vriendelijk, behulpzaam personeel.
1aandachtspuntje:de temperatuur van soep, die had van mij warmer gemogen.(maar dat is persoonlijk).
riekycor .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Aangenaam verrast. Warme ontvangst. Vlotte bediening. Aardig personeel. Wij zullen dit restaurant zeker nog een keer bezoeken en ook bij anderen aanbevelen. Al met al een zeer geslaagde avond!
Marieke H.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
De geluiden werden te weinig gedempt. Verder geen negatief commentaar. Vriendelijke bediening die af en toe kwam vragen of alles in orde was. Aanbevelenswaardig!
p.barten6 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Eerste bezoek en prima bevallen. Drie gangen menu had voldoende keuze voor vlees/vis/vegetariërs. Als ik toch een minpuntje mag noemen: toiletten, ook al is het wat later op de avond mogen schoner en beter geoutilleerd.
bettyvdkallen .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Mooie ambiance, vriendelijk en kundig personeel,verfijnde gerechten.
Reebok: voortreffelijk.
Maishoen: iets te zout.
Rijstpudding: niet gaar.
Mieke L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst en attente bediening. De wild zwijn steak was overheerlijk, evenals het parelhoen en de vis.
Zeer smaakvol bereid. Ook voor en nagerecht waren lekker, de huisgemaakte frites en mayo waren om je vingers bij af te likken. Mooi opgemaakte borden. Voor herhaling vatbaar!
Petra N.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Geen uitgebreide kaart maar prima, eten was lekker, de bedieneing was heel vriendelijk en je zit gezellig, de bank en stoelen wel een beetje hard, een kussen zou lekker zijn geweest.
tanjameijer12 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We hebben lekker en gezellig gegeten. De bediening was aardig. Menukaart afwisselend. We komen zeker nog een keer terug.
J. L.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
De sfeer was prettig en ongedwongen,
het eten was zeer smakelijk en de bediening was zeer vriendelijk en attent.
Kortom: een gelegenheid om nog eens een bezoekje te brengen.
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
We hebben heerlijk genoten van de 'wild' gerechten die met zorg waren bereid.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Gebruik gemaakt van de AH-actie. Aanrader!!
Ook op een doordeweekse dag gezellig druk.
dinetvloet2 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
zeer verrassende gevarieerde menukaart. Niet alleen goed eten maar ook goede wijn erbij.
Vriendelijke bediening. Er wordt rekening gehouden met allergieën.
Athalia H.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Erg lekker gegeten in een gemoedelijke sfeer. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Jammer dat er geen wijnkaart is.
h.v.d.burg .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Voorgerecht salade met konijn viel tegen, flauw en fantasieloos. Hoofdgerecht gekozen voor eend, dat zag er goed uit. Jammer dat er weinig groente bij geserveerd werd. want we houden erg van knolselderij. Opmaak van bord was wat saai. Miste ook nog even de korte uitleg plus extra kommetje saus.
Salade en frietjes erbij in ruime hoeveelheid.
Vervelend dat de ruimte nogal "ketsend " is, geluid komt extra hard terug zodat gesprek aan tafel soms moeizaam te volgen is.
Drankenkaart ontbreekt, bij wijn is de keuze tussen twee soorten afhankelijk van je insteek : fris fruitig of toch maar liever soepel. Sja. Tikje meer info zou op zijn plaats zijn. Onze gastheer deed zijn best om nog een paar bonbonnetjes bij de koffie te vinden en het "onduidelijke" bestanddeel in de saus na te vragen.
Al met al een redelijke hap voor een AH menuprijs. We hadden gehoopt op wat meer creativiteit uit de keuken. Volgende keer dan maar?
Lieke V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heerlijk gegeten mijn mijn partner bij Bistro Allerlei. Met AH restaurantactie, dus tweede driegangenmenu (à € 26,95) gratis. Als voorgerecht hadden we gegratineerde champignons / bbq kipdijen met coleslaw en salade; als hoofdgerecht het duo van Ibéricovarken / kipburger met groentechips (daarbij ook frites en salade om te delen); en als nagerecht chocolademousse / kokos-yoghurttaart. Het eten was heerlijk, de bediening was erg vriendelijk en de sfeer was prettig. Graag komen we hier nogmaals terug! Aanrader!