Bistro Allerlei

Regulierstraat 59 6511 DP Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Allerlei

Culinair genieten in hartje Nijmegen!

In het centrum van Nijmegen, maar toch uit de drukke "loop". Tussen het busstation van plein 1944 en het centraal station vind je Bistro Allerlei. De creatieve kaart wisselt met grote regelmaat en staat vol met heerlijke gerechten. Alles wordt huisgemaakt, van de mayonaise tot het koekje bij de koffie. Of je nou zin hebt in een snelle hap na een lange werkdag, of een uitgebreid diner, bij Allerlei kun je altijd terecht.

Glas champagne

Mechelien R.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Nelly A.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Jammer van het uitzicht. Van geluidsniveau is het niet van toepassing, want we zijn doof.
De fles witte wijn was duurder dan wij verwachtten.
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Lekker gegeten in een rustige ambiance. Het dessert was een lust voor oog en smaakpupillen. Vriendelijke bediening die steeds kwam vragen of het smaakte. Tijdens het hoofdgerecht kwamen ze vragen of we genoeg salade hadden. Als het heel warm is, zou ik er niet gaan eten maar tijdens de Vierdaagse kon het net qua temperatuur. Geen airco maar ventilatoren.
Walty .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Bistro Allerlei maakt mooi gepresenteerde smakelijke gerechten tegen een redelijke prijs.
De bediening is vriendelijk en attent.
Co H.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Na de drukte in het centrum van Nijmegen was de rust in het restaurant een verademing. De ontvangst was prima en wij konden een mooie tafel bij het raam uitzoeken. Het door ons bestelde kwam redelijk snel en smaakte goed. De parelhoenders was iets aan de te zoute kant en dat hebben wij ook gemeld. Mochten wij daar weer in de buurt zijn dan zullen wij zeker weer gaan eten in dit restaurant.
Lisa H.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Vooraf gebakken mosselen met groente, hoofdgerecht groentelasagne, toe merengue met rood fruit met ipv slagroom een bolletje ijs. Alles zelfgemaakt en dat proef je. Veel ruimte tussen de tafels, snelle, vriendelijke bediening die alle tijd voor je nam. Beter dan dit gaat het niet worden, ik ga graag nog een keer terug.
Tanya W.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk gegeten en een zeer gastvrije ontvangst en bediening, complimenten! Ik had vegetarisch en mijn man vlees, driegangen met de AH actie.
Erik M.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
We aten bij allerlei via de AH spaaractie. Het eten is lekker en allemaal net iets meer bijzonder dan in andere restaurants in een vergelijkbare prijscategorie. Ik kan het dus zeker aanraden!
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Modern ingerichte bistro met zeer vriendelijke bediening.
Een streling voor de tong. Een mooie ervaring!!

Let op: parkeren in de straat alleen voor vergunninghouders, dus zoek een patkeergarage op
Albert H.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Heerlijk gegeten bij Bistro Allerlei. Vriendelijke bediening. Een niet alledaagse menukaart. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Esumontere .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Wederom erg lekker gegeten bij Allerlei! De staf is vriendelijk en het eten was heerlijk. Uiteindelijk viel de rekening ook reuze mee!
J D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Het bevindt zich in een straatje waar je geen eetgelegenheid verwacht, maar eenmaal binnen is het gezellig. Jammer dat er geen mogelijkheid is om buiten te zitten. Erg gastvrij ontvangen. Prima bediening. Het was redelijk vol, maar we hoefden niet lang te wachten. Lekker gegeten.
Louis O.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Gezellig!!! Sfeervol !!!! Vriendelijk personeel!! Prima eten goed geserveerd,kortom een locatie om vaak terug te gaan ,wij waren er met onze kinderen ook zij waren erg content
Joyce C.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Het eten was goed. Het was voldoende mits je geen grote eter bent. We hadden een 3 gangen menu .Je kunt kiezen uit verschillende gerechten . Sommige gerechten hadden een meerprijs. Dit werd duidelijk uitgelegd .
Dorien D.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving met een vlotte en vriendelijke bediening. Mochten we weer eens in de buurt zijn dan komen we hier zeer zeker terug.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Jammer, de kwalitet-smaak viel tegen, en te duur voor het gebodene.
Voorgerecht " gegrilde kip" was erg smaakloos.
Hoofdgerecht, "spaans vispotje" zeer weinig vis, zeer veel aardappelstukjes !
Nagerecht, "eton mess", heerlijk!
Hanneke W.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
De gerechten waren lekker, maar wel wat simpel. Voorgerecht (salade met kip) was nog het meest bijzonder. Hoofdgerecht (orzo) was zeer smaakvol, alleen veel van hetzelfde. Als dessert hadden we de eton mess, heerlijk! Ook daar geldt dat het een wat simpel gerecht was; slagroom, rood fruit en stukjes merengue. Maar wel heel smaakvol. Al met al heel smaakvol gegeten, goede service en met de bonnen natuurlijk zeer voordelig.
Priya S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
We zijn iets teveel afgegaan op de zeer goed recensies. Daardoor hogere verwachtingen dan uiteindelijk waargemaakt. Aardig personeel, dat wel.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Aanrader. Heerlijk gegeten. Goede sfeer en gastvrij ontvangen. Goed bereikbaar.misschien mag de wijnkaart iets uitgebreider