Bistro Allerlei

Regulierstraat 59 6511 DP Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Allerlei

Culinair genieten in hartje Nijmegen!

In het centrum van Nijmegen, maar toch uit de drukke "loop". Tussen het busstation van plein 1944 en het centraal station vind je Bistro Allerlei. De creatieve kaart wisselt met grote regelmaat en staat vol met heerlijke gerechten. Alles wordt huisgemaakt, van de mayonaise tot het koekje bij de koffie. Of je nou zin hebt in een snelle hap na een lange werkdag, of een uitgebreid diner, bij Allerlei kun je altijd terecht.

Meer informatie over restaurant Bistro Allerlei

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 17:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Sterre N.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
We kwamen hier met onze spaarkaart van de kaasboer i.v.m. de spaarkaartenactie (2e menu voor de helft van de prijs). We werden heel hartelijk ontvangen en goed verzorgd. De gerechten waren erg lekker en goed (soms een klein beetje te zout). De bediening was uitmuntend. We wilden graag de voorgerechten en nagerechten delen en daarvoor kregen we ongevraagd extra bestek en bordjes. Ook was het geen probleem om een kaasgang (1 dessert) eerst samen te nuttigen (met extra bestek!) en vervolgens het andere dessert (zoet) te delen. Als klap op de vuurpijl mochten we onze spaarkaart weer mee naar huis nemen zodat we ook bij onze kaasboer de korting nog kunnen gebruiken. De ober vond het zonde om de kaart te houden aangezien ze hem toch zouden weggooien. Kortom, fijne avond uit, prima eten en excellente service!
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk gegeten.
Vooral vlees was lekker bereid, heerlijk mals en smaakvol.
Steak mag iets minder zout maar dat is een detail.
Wijn wel duur (4,50 voor een glas) maar ook lekker.
Vincent P.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
De nieuwe kaart stelt je voor lastige keuzes: wat moet ik deze keer nemen, want de gerechten op de kaart zijn weer verrassend en aantrekkelijk door de eigen draai die chef Erik eraan weet te geven. Uiteindelijk gekozen voor gefrituurde spierinkjes als voorgerecht en voor Gaasterlander varken in de vorm van een medaillon en stoofvlees, en het kaasplankje. En we werden niet teleurgesteld: goede porties, mooi en origineel opgediend, en vooral: voortreffelijk van smaak!
We moeten binnenkort beslist weer terug om ook de andere aantrekkelijke gerechten uit te proberen!
halucobo .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Eind december met de AH-actie hier langs geweest. Al bij de deur - we hebben onze jas nog aan - wordt al gevraagd wat we willen drinken. Kennelijk moet de AH-actie-eter aangezet worden tot extra consumptie. We bestellen een glaasje cava. Maar daar heeft de jonge bediening nog nooit van gehoord. Komt dit nog goed? Waarom niet gewoon wijn besteld wordt ons gevraagd? Dat hebben ze... Wit en Rood....
Na deze faux pas wordt het beter. Het menu met onder meer eendenborst en een stoofpotje als hoofdgerecht is behoorlijk. Dat geldt ook voor de "bijpassende" wijn. De bediening draait bij en doet haar best ons alsnog een fijne avond te geven. Een topavond is het niet meer geworden.
Anke B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Aangename plek, hartelijke ontvangst en lekker eten. De tafels staan ver genoeg uit elkaar en het restaurant is smaakvol ingericht. Het enige wat tegenviel waren de frietjes: te droog.
Alette K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Een geode sfeer en bijzonder lekker eten voor een gunstige prijs. Wat wil een mens nog meer? Een absolute aanrader, met vrienden, familie, partner. Voor alle gelegenheden prima.
Debbie H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Lekkere en smaakvolle gerechten, zelf gemaakt. De bediening is erg vriendelijk. De aankleding sfeervol en licht. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader in Nijmegen. Als we in Nijmegen zijn (zo'n 1x per jaar), gaan we hier altijd eten.

Twee puntjes van kritiek: De vorige keer dat ik hier kwam, ruim twee jaar geleden, werd echt alles zelf gemaakt. Maar tegenwoordig wordt de patat niet meer zelf gemaakt (bij navraag werd gezegd: i.v.m. tijdsbesparing en omdat de kwaliteit patat die ze nu gebruiken kwalitatief even goed is als zelf gemaakt). Erg jammer! Ook vond ik dat de variatie op het bord t.o.v. twee jaar geleden achteruit gegaan is. Bijvoorbeeld bij het nagerecht: Nu krijg je alleen een stuk cheesecake met sinaasappelcoulis. Geen extra's zoals een bolletje ijs, koekje, chocolaatje enz. (en dat was voorheen wel zo).
ajmdIens .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Behoudens 1 wat tegenvallend voorgerecht waren alle 4x3 schotels zeer smaakvol. Perfekt bereid vlees ((BGE).

Prima wijnen ( Grenache Blanc en Noir) per glas.

Waar voor je geld. Komen hier zeker terug.
mirjam.zonneveld .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Enthousiaste en attente bediening, gevarieerde overzichtelijk menukaart, heerlijk eten en gezellige ambiance. Een aanrader!
Lieke V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Voor het eerst bij Bistro Allerlei gegeten, met mijn vriend. We hadden een driegangenmenu met de AH restaurantactie, 2e gratis dus. Hij had Franse uiensoep, buikspek met hutspot (van zoete aardappel), en witte chocoladecheesecake. Ik had kruidig gebraad met zongedroogde tomaatjes, vangst van de dag (zwaardvis met tomatensalsa) en hazelnootparfait. De hoofdgerechten werden geserveerd met salade en huisgemaakte frites. Alle gerechten van mijn vriend, mijn hoofdgerecht en de bijgerechten vielen zeer in de smaak, maar helaas was het gebraad niet wat ik verwacht had (het bleek een soort rosbief maar dan van varken te zijn -- gelukkig vond mijn vriend die wel erg lekker) en vond ik de parfait een beetje tegenvallen. Erg goede en vriendelijke bediening. Leuke sfeer. We komen hier zeker nogmaals terug, maar dan kies ik een ander voorafje en dessert.
Natascha K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Wij hebben lekker gegeten, zalm met komkommer vooraf, hoofdgerecht eendenborst en zwaardvis, alletwee mooi gegaard en heerlijk. Eigen gemaakte frites, en sla( die we helaas niet meer op konden) als afsluiting een mooi toetje. Vriendelijk personeel. Een aanrader.
Bianca O.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Bij binnenkomst werden we netjes ontvangen.Het eten was prima! Het personeel was erg attent en we hoefden niet lang op een nieuw drankje of op het eten te wachten. We zullen nog wel een keer hier naartoe gaan.
Arie B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heel verrassend en lekker gegeten bij Allerlei in Nijmegen. De bediening ontving ons al zeer vriendelijk bij de deur en nam onze jassen aan. We waren hier met de AH restaurantactie en de keuze uit het driegangenmenu was zeer gevarieerd. Mijn man's vega voor-en hoofdgerecht zowel als mijn gamba's en ribeye vielen zeer in de smaak en de service was attent vriendelijk en op éen vergeten biertje na, voortreffelijk. Met de actie word er aan het eind 24,50 in mindering gebracht op de rekening en de gerechten die extra kosten staan duidelijk aangegeven op het menu.
De koffie ietwat aan de prijzige kant maar dat is het wel waard, qua smaak en duurzaamheid (fair trade koffiebonen).
Al met al een ervaring die voor herhaling vatbaar is!
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Vrijdagavond direct na ons zijn wij weer hartelijk ontvangen bij Allerlei . En hebben -wederom -lekker gegeten!
Tot de volgende keer
obuyne .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Wat een aangename verrassing. Zeer betaalbaar lekker eten. Prettige sfeer zoals je die in een bistro wilt hebben. Attente bediening.
Liesbeth G.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Goed eten in een leuke sfeer voor een acceptable prijs. Het genoten drie gangen menu had prima keuzes, voor ieder wat wils!
Jeffrey V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Bistro allerlei is een boven verwachting goed restaurant! Heerlijke ontspannen sfeer met ontspannen muziek. Keurige nette bediening! Bovenal het eten heerlijk! Echt goed eten voor een zeer schappelijke prijs. Dessert de "Hazelnoot parfait met zoute praline" wauw!
Royal_Roy V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Uitermate professionele en vriendelijke bediening. De 2 heren en dame vulden elkaar soepel aan. Het eten was heerlijk, alles goed op smaak gebracht en fijne porties. Ondanks dat het restaurant vrijwel vol zat op vrijdagavond volgenden de gangen elkaar met precies de juiste tussentijd op. Fijn sfeervol en eigentijds restaurant, heerlijk eten en uitstekende bediening. Wij komen hier zeker vaker terug.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Het plaatje bij Bistro Allerlei klopt aan alle kanten: de gastvrijheid is hartverwarmend, de bediening is ouderwets professioneel en goed en het eten is fantastisch. Alles wordt zelf vers bereid, met veel vakmanschap en liefde. En dat proef je in elk gerecht terug. Wij komen graag vaker terug en kunnen dit restaurant iedereen aanraden!
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Zeer vriendelijke bediening en het is prettig dat de meeste tafels ver van elkaar afstaan waardoor je geen last hebt van andere gasten. Het voorgerecht viel qua smaak en presentatie wat tegen maar het vlees van het hoofdgerecht was daarentegen geweldig. Prima eten voor een prima prijs.