Bistro Allerlei

Regulierstraat 59 6511 DP Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Allerlei

Culinair genieten in hartje Nijmegen!

In het centrum van Nijmegen, maar toch uit de drukke "loop". Tussen het busstation van plein 1944 en het centraal station vind je Bistro Allerlei. De creatieve kaart wisselt met grote regelmaat en staat vol met heerlijke gerechten. Alles wordt huisgemaakt, van de mayonaise tot het koekje bij de koffie. Of je nou zin hebt in een snelle hap na een lange werkdag, of een uitgebreid diner, bij Allerlei kun je altijd terecht.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bistro Allerlei

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 17:00
Zondag en maandag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Bistro Allerlei

hemc .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Prima restaurant, nette, vlotte en attente bediening, kwalitatief goed eten voor een mooie prijs. Wel redelijk levendig qua geluid. A la carte eten bij AH-restaurantactie is top! Zeker voor herhaling vatbaar.
evarosa .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Ze hebben perfect rekening gehouden met het gluten en lactose vrije dieet van een van mijn gasten en hebben ook nog alternatieve sausjes en dressings gemaakt voor bij de gerechten. :)
Niek T.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Wederom met AH bonnen prima gegeten , vriendelijke ontvangst en attente bediening.
Enige minpuntje is de slechte akoestiek van het restaurant waarbij het nogal rumoerig overkomt maar we komen hier zeker nog eens terug.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Erg gastvrij! Leuke avond gehad met goed eten en lekkere wijntjes. Kreeg zelfs 2 kleine dessertjes, aangezien ik natuurlijk niet kon kiezen :D. Echt top!
Corine L.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Erg lekker gegeten! Heerlijke gerechten en een prima service ????. Gaan we zeker nog eens doen als we in de buurt van Nijmegen zijn!
Hendrika H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
We hebben genoten! Het ontvangst was bijzonder vriendelijk, ook de bediening! Het eten was bijzonder goed, prima kwaliteit. Wij waren er al vaker geweest, nu samen met mijn zus en zwager. Zij vonden het ook prima.
Ik zou zeggen: Ga zo door! Wij komen er zeker terug, een aanrader! Klein, maar bijzonder fijn!
Arent N.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was werkelijk uitstekend. Vriendelijk en vlot maar niet te vlot. We hebben een gezellige avond gehad.
Milou L.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Heerlijk gegeten en genoten van de niet standaard recepten. Ondanks dat staan er toch gerechten op de kaart voor de mensen die het niet aandurven iets onbekends te proberen
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Heerlijke gerechten, goede smaken en zeer vriendelijke bediening met ontvangst. Via de Ah restaurant actie daar wezen eten. Zeker een aanrader.
Peter A.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
We werden vriendelijk ontvangen, prettig bediend en we hebben er goed (a la carte) en lekker gegeten. De sfeer was er zeer prettig en het personeel erg vriendelijk. Het beviel ons zo goed dat we onze kennissen uit Nijmegen attent hebben gemaakt op Bistro Allerlei en gaan bij een volgend bezoek aan deze stad beslist nog een keer terug naar deze gelegenheid.
AWC V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Weer een geweldig avondje gehad met mijn familie,eten was weer zeer goed,en de bediening was weer geweldig.
Wij hebben gebruik gemaakt van de AH restaurant actie.
Allerlei is een aanrader voor iedereen.
a.arendzen .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Waren hier voor de eerste keer. Hebben heerlijk gegeten en komen hier zeker terug. Geven dit adres ook zeker door binnen onze familie- en vriendenkring
HPM .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Een oprechte hartelijk welkom bij binnenkomst is altijd goed begin. Het eten was niet bijzonder maar wel lekker en smakelijk klaar gemaakt. Absoluut pluspunt is de bediening! Aardig, voorkomend en enthousiast.
theo K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
weer lekker gegeten, bediening super vriendelijk, alle gerechten lekker en apart, min puntje geen eigen parkeer gelegenheid. komen beslist weer terug.
Christa H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst en service, lekker gegeten, geen standaardgerechten, maar meer bijzonder/creatief (in positieve zin!). We moesten op tijd vertrekken om naar de film te gaan, dit was geen enkel probleem en keuken en bediening waren snel.
marielouisepjanssen .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Was helemaal OK . Lekker gegeten, personeel is zeer vriendelijk. Was met de AH bon actie daar daar en we mochten gewoon Al a Carte bestellen. Top! Kom zeker nog wel eens terug bij Allerlei.
Elisabeth S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Wij hebben gegeten met de AH actie. Het eten was heerlijk en we hadden zeker niet het gevoel dat wij anders werden behandeld dan de andere gasten. Het meisje in de bediening was zeer vriendelijk en attent, echt iemand die haar vak verstaat. Het enige kleine minpuntje was dat het eten wel erg snel werd uitgeserveerd, dat is jammer als je een avondje uit wil zijn. Wij komen in ieder geval zeker terug!
patrick207 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Voor het eerst naar Bistro Allerlei en verrassend lekker gegeten. Gerechten waren vers en goed van smaak. We komen zeker nog een keer terug.
Connie G.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
De bediening was perfect en we kregen allemaal (8 personen) tegelijk ons eten. Keuze driegangen-menu AH aktie was ruimschoots voldoende.
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Zeer attente ontvangst: "Welkom!" en dat bleef de hele tijd zo. Persoonlijke aandacht zonder dat het 'too much' werd. Konden alle gerechten vd kaart kiezen en dan ging het bedrag van de AH-actie vd rekening af. Heerlijk gegeten in een rustig tempo. Heel aardige inrichting met grappige accenten. Op loopafstand van centrum en station.