Bistro Allerlei

Regulierstraat 59 6511 DP Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Allerlei

Culinair genieten in hartje Nijmegen!

In het centrum van Nijmegen, maar toch uit de drukke "loop". Tussen het busstation van plein 1944 en het centraal station vind je Bistro Allerlei. De creatieve kaart wisselt met grote regelmaat en staat vol met heerlijke gerechten. Alles wordt huisgemaakt, van de mayonaise tot het koekje bij de koffie. Of je nou zin hebt in een snelle hap na een lange werkdag, of een uitgebreid diner, bij Allerlei kun je altijd terecht.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bistro Allerlei

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 17:00
Zondag en maandag Gesloten

9,2

Jouw recensie over het restaurant Bistro Allerlei

hylke.roodenburg .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Goede, mooi gepresenteerde, heerlijke gerechten met vriendelijke bediening. Heel jammer voor Nijmegen dat het restaurant sluit.
Lieke V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Nog een laatste keer et mijn partner heerlijk genoten van een driegangenmenu bij Bistro Wilde Zwijnen. Jammer dat ze gaan sluiten!
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Jammer dat jullie stoppen ! Zijn daarom op woensdag 3 januari nog 'n keertje wezen eten. Ontvangst was erg hartelijk (zoals altijd het geval was) Vooralsnog de laatste keer !
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Papieren servetten, linnen servetten geeft veel meer sfeer.
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Leuke, gezellige bistro in het centrum van Nijmegen. Altijd heerlijk eten, met een zeer vriendelijke, attente bediening.
lydia D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Weer heerlijk gegeten. Het was rustig de kinderen hebben een rondleiding in de keuken gekregen en hebben hun eigen quenelle gemaakt.
Annie B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten bij bistro Allerlei. De gerechten zijn met zorg én met smaak klaargemaakt. Lekker vers en afwisselend. De bediening is vriendelijk en heel voorkomend. Hier kunnen we ons met rest gast noemen. Voor herhaling vatbaar.
Suzanne M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Samen met een vriendin uit eten, na wat rondvragen kwam de tip Bistro Allerlei voorbij. Een plek waar we beiden nog niet waren geweest, dus dat zou het worden. We hebben echt Heerlijk gegeten, fantastische (wild)kaart en service was top. We komen zeker terug, echt een aanrader!
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Je komt er niet zo maar langs. Wij zochten het op vanwege de recensies op Iens. Prettige restaurant, eenvoudige doch schone inrichting en toiletten en een goed geprijsde kaart. Mijn eega was uitermate tevreden over de 'zonnevis' die werd geserveerd. De zwijnswang die ik had besteld was ook meer dan prima. Bediening is top. Eén kritisch punt wat ons betreft. Mijn vrouw drinkt graag als aperitief een Grand Marnier. Zij heeft zelden zo zuinig ingeschonken glaasje gekregen.
Ank V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Goed eten en zeer vriendelijke bediening
Angele H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Zeer smakelijke seizoenskaart, genoten van heerlijke gerechten. Zit wat verscholen in het centrum van Nijmegen, maar is het wandelingetje extra, meer dan waard
Lhibou .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Eten was heel behoorlijk en de bediening vriendelijk, attent en vlot. Een nadeel: aan het eind betaalden we inclusief fooi €100 voor 2personen en dat vinden we wat te veel. Thuis bleek dat er ook een voorgerecht teveel was gerekend.
H L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
alles was lekker bereid
enige was parkeren niet al te dicht bij , parkeerkelder [van schaeck-mathon singel parkeergarage]
Flip G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
GevRieerd menu, heerlijk gegeten, leuke en deskundige bediening
Rob A.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het is een gezellig ingericht restaurant
Fijne bediening
En heerlijk gegeten
Een echte aanrader,wij komen er zeker terug
Rob en Reggie
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Een gezellige bistro met verrassende gerechten van hoge kwaliteit. Het eten wordt mooi geserveerd. Zeer vriendelijk, behulpzaam personeel.
1aandachtspuntje:de temperatuur van soep, die had van mij warmer gemogen.(maar dat is persoonlijk).
riekycor .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Aangenaam verrast. Warme ontvangst. Vlotte bediening. Aardig personeel. Wij zullen dit restaurant zeker nog een keer bezoeken en ook bij anderen aanbevelen. Al met al een zeer geslaagde avond!
p.barten6 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Eerste bezoek en prima bevallen. Drie gangen menu had voldoende keuze voor vlees/vis/vegetariërs. Als ik toch een minpuntje mag noemen: toiletten, ook al is het wat later op de avond mogen schoner en beter geoutilleerd.
Mieke L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst en attente bediening. De wild zwijn steak was overheerlijk, evenals het parelhoen en de vis.
Zeer smaakvol bereid. Ook voor en nagerecht waren lekker, de huisgemaakte frites en mayo waren om je vingers bij af te likken. Mooi opgemaakte borden. Voor herhaling vatbaar!
Petra N.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Geen uitgebreide kaart maar prima, eten was lekker, de bedieneing was heel vriendelijk en je zit gezellig, de bank en stoelen wel een beetje hard, een kussen zou lekker zijn geweest.