Bistro Allerlei

Regulierstraat 59 6511 DP Nijmegen Nederland Kaart

Over restaurant Bistro Allerlei

Culinair genieten in hartje Nijmegen!

In het centrum van Nijmegen, maar toch uit de drukke "loop". Tussen het busstation van plein 1944 en het centraal station vind je Bistro Allerlei. De creatieve kaart wisselt met grote regelmaat en staat vol met heerlijke gerechten. Alles wordt huisgemaakt, van de mayonaise tot het koekje bij de koffie. Of je nou zin hebt in een snelle hap na een lange werkdag, of een uitgebreid diner, bij Allerlei kun je altijd terecht.

Meer informatie over restaurant Bistro Allerlei

Sabine D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Mia C.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Vriendelijke bediening, prima eten. Kleine kaart en goede kwaliteit. Ze hielden zonder problemen rekening met allergieën en waren behulpzaam. Goede sfeer ook.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
JMCB .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Lekker gegeten. Kleine kaart, maar voor ieder zit er wel wat bij. Ook aparte gerechten cq ingrediënten. Ook goede bier keuze.
M. S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Geweldig! Gewoon top. Het eten was voortreffelijk, de bediening super, de medewerkers zeer attent en servicegericht, de locatie zeer sfeervol.
Wij gaan hier zeer zeker nog terugkomen.
Elsdrijver .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten! De bediening was erg vriendelijk. De wachttijd voor de volgende gang was vrijwel nihil. Er werd aan ons gevraagd of we de nieuwe gang direct geserveerd wilden hebben of wat ruimer tijd wilden nemen! Als toetje kozen we het kaasplankje. De bediening wachtte met het uitleggen van het gerecht tot mijn man terug was van een sanitaire stop. Dus naast de zeer smakelijke gerechten en vriendelijkheid ook een attente klantgerichte houding! Aanrader!
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wij kwamen -na een belletje- i.v.m. een file half uurtje later aan bij het restaurant dan wij hadden gereserveerd. Gelukkig konden wij alsnog aan tafel! Prima service....
Wederom weer heerlijk gegeten, prijs kwaliteitsverhouding is Top. Wij komen zeker nog een keertje terug .
Just E.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Afgelopen woensdag heerlijk gegeten. Personeel zeer vriendelijk, behulpzaam en attent. Eendborst en Kwartel, stoofpotje en een heerlijk chocolademouse stonden bij ons op het menu maar ook een goed bereidde portugeese visschotel. Ruime zit gelegenheid. Een absolute aanrader.
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Heerlijk gegeten, rekening gehouden met mijn lactose allergie. Gastheer Mart heeft uitgebreid alles toegelicht, geweldig! Ook voor de andere gasten werd alles toegelicht. Hebben een geweldige avond gehad.
Spienie .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Met de AH actie was het natuurlijk goed maar ik zou er niet voor de normale prijs gaan eten.
Ik had het buikspek met worst en zuurkool, een erg kleine zeer simpele portie.
De zwijnenbiefstuk was wel erg lekker en ruim voldoende.
Daarbij sla zonder dressing of maar n beetje olie, jammer. Wel lekkere friet.
Ruud M.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Wat een gastvrijheid, zoals het hoort, jassen aannemen, kiezen uit meerdere tafels (we waren vroeg). Mooie kaart met genoeg mogelijkheden, de kok begrijpt dat je in de beperking de ware meester herkend. De bediening was hoffelijk en de uitleg uitstekend. De wijnkeuze was voortreffelijk en we hebben echt uitstekend gegeten. Het was druk en toch was er altijd aandacht van de bediening.
Hier komen wij zeker terug!
Leon V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
We werden vriendelijk ontvangen, jassen werden aangenomen en mochten zelf bepalen waar we gingen zitten. De kaart was redelijk divers en de mogelijkheden werden uitgelegd.
De bediening was attent met vragen of alles naar wens was en of nog een drankje gewenst was.
Kortom: zeer aan te bevelen.
Miamoolhuijzen .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
we hebben heerlijk gegeten, de ontvangst was vriendelijk en we zullen zeker, ook zonder de aanbieding van AH nog eens terugkomen
Hendrika H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten. De kwaliteit van de gerechten was bijzonder goed. Zeker voor herhaling vatbaar!
Brigitmulder63 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Wij zijn er 4 nov. 2016 geweest met de AH-actie en we konden gewoon alles kiezen van de kaart, dus geen apart menu. Dat vonden we al erg fijn, het eten was echt perfect, zeker een aanrader en wij komen er terug. Bediening erg vriendelijk en behulpzaam.
Enige kleine min puntje, we zaten dichtbij de deur en in de winter is dat geen aanrader, andere tafeltjes die rond de deuropening stonden hadden er ook last van. Misschien in de winter er een gordijn ophangen. Maar voor de rest niets dan lof voor Bistro Allerlei.
Coppens .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Lekker eten in een gezellige sfeer. VRIENDELIJK EN ATTENT PERSONEEL. Met de AH zegels kan je uit de gehele kaart kiezen en voor sommige gerechten betaal je iets meer. De fles witte huiswijn (grenache) vonden wij aan de dure kant.
Sandrie .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Erg lekker gegeten, tweede keer nu. Enige minpuntje was dat het kaasplankje als dessert 3 hele mini stukjes kaas bevatte. Dat zou een klein beetje groter mogen, zeker omdat je er wat extra voor moet betalen.
Jose_kersten .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Sfeervol restaurant met gastvrije bediening, bij het bestellen van de wijn werd direct een karaf kraanwater aangeboden, zij weten hoe het hoort.
Het eten was mooi opgemaakt en voortreffelijk van smaak.
Echt een aanrader en dan zo midden in de stad.
Wij komen hier zeker terug.
Anne W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Bediening was vriendelijk, niets op aan te merken. Alleen dat de gerechten wel erg snel achter elkaar kwamen, wij stonden binnen 1,5 uur weer buiten. Eten viel ons toch wat tegen. Borden weinig fantasievol opgemaakt. Salade bij het eten zeer bescheiden en geen dressing erover. Bij de rib-eye (€4,50 toeslag!) zat geen jus of saus en er zat erg veel vet aan, we hebben de helft moeten laten liggen. Dame Blanche zag eruit zoals je in een wegrestaurant zou kunnen verwachten. Boerensalade vooraf ook weinig fantasievol, ook geen dressing dus erg "droog" en een gekookt ei erbij is toch wel erg ouderwets. Volgens mij zaten er alleen mensen in het restaurant van de albert heijn actie, vraag me af of ze zonder deze actie het restaurant gevuld kunnen krijgen.
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Vrijdagavond wederom, lekker gegeten bij Allerlei!
Wij vonden wel dat de gangen deze keer wel erg snel achter elkaar werden uitgeserveerd.
Dit ook zo uitgesproken, helaas werd hier door de bediening niet op gereageerd.
Op de gerechten hebben wij-rekening houdend met- prijs/kwaliteit niets op aan te merken.
tot een volgende keer.....