Bistro a Gogo

Woensdag t/m Zaterdag

• Af te huren , Catering , Wi-Fi
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Ossobucco was helemaal fantastisch, gepassioneerd koken is hier het sleutelwoord. Kleine gezellige ambiance met hoogstaand eten.
Missmaryk .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Wij halen hier vaak hamburgers, friet en salade. Alles zelf en vers gemaakt. Het eten in de vitrine wordt elke dag vers binnengebracht dus elke dag anders. Mijn favoriete zijn de gegrilde groente en kip. Nog nooit zulke malse kip gegeten, echt top! Vandaag had ik kip tajine met venkel en kikkererwtjes in een soort saffraanjus. Biologisch trouwens, voor wie dat belangrijk vindt. Iets prijziger dan je gemiddelde afhaaleten maar gezond en vers.. het is het waard!
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Hier eten is een beleving. De eigenaar heet je welkom en bespreekt met je waar je zin in hebt en wat er die dag mogelijk is. Wij hebben genoten van een heerlijk wijntje en een verse salade met fruit noten en kaas. Natuurlijk wilde wij ook de zelfgemaakte frites proeven. Die waren echt lekker. Meer wilde we niet maar er werd ook niet aangedrongen om nog meer lekkers te nemen. Alles is super vers en ziet er lekker uit. Een aanrader!
Jelle S.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Vanavond hier gegeten met zijn tweeën en een kinderwagen. We hadden van te voren gebeld om te reserveren maar om 18:00 was er nog plek genoeg, we mochten kiezen waar we gingen zitten.

De liefde en passie waarmee gastheer Jeroen over zijn eten praat werkt aanstekelijk en maakte ons erg enthousiast, we wilden alles proeven! Gelukkig werd er goed meegedacht en kozen we uiteindelijk voor een kip vooraf (gedeelt met twee) en burgers met friet als hoofdgerecht.

De kip was erg lekker en goed op temperatuur, het korstje iets krokant en een heerlijke vulling.

Wat jammer was dat de rest van de bediening geen idee had wat ze zojuist uitgeserveerd hadden. " dat weet Jeroen" was steevast het antwoord.. Jammer!

Dan het hoofdgerecht, de patat was heerlijk en goed op temperatuur, de mayo was lekker en ook voldoende. De burgers waren lekker maar helaas wel lauw.. Ik denk dat dat komt omdat de rest van de ingrediënten koud is en alleen de burger warm, waardoor het vlees heel snel afkoelt, jammer! Nog een puntje van kritiek, er lag een halve bos koriander op mijn bord.. Nou is koriander een erg sterk smakend kruid en niet overal lekker bij.. Als decoratie had ik persoonlijk gekozen voor peterselie..

Als toetje kozen we de tiramisu, wederom na aanraden van Jeroen, wat kan die man enthousiasmeren!
Het toetje was super lekker, mooie verhoudingen van lange vingers en mascarpone, nectarines en blaadjes munt, top!

Na afloop nog een cappuccino gedronken, die was goed heet en lekker van smaak.

Wat goed te merken was dat Jeroen de gangmaker van de tent is en precies weet wat hij doet. De rest van het personeel werkt keihard maar mist die sjeuigheid. Wellicht moet dat nog komen, we hadden allebei het idee dat het een nieuwe jonge ploeg was die Jeroen aan het helpen was.

We komen hier graag nog een keertje terug, eens kijken wat er nu weer voor lekkers uitgeserveerd gaat worden!
Arjen_D .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Geweldig gegeten! Ja, het was druk en chaotisch rond 19.00 uur als er ook afgehaald wordt. Maar de charme van de gastheer, attente (en heel jonge) bediening en vooral het lekkere eten maakte alles goed. Kies een paar verschillende en verrassende gerechten uit de vitrine, ga lekker zitten en laat het over je heen komen!
012345 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Het eten is geweldig! Voor zover ik mij kan herinneren heb ik nog nooit zo'n lekkere hamburger gegeten in dit restaurant. Ben er zelf ook meerdere keren geweest en steeds iets anders besteld en het blijft grandioos. De eigenaar (Jeroen) is een geweldige gastheer en kan zijn eten geweldig verkopen. Met hem is geen enkel etentje een saaie bedoeling. Wel is het soms een beetje jammer dat je direct naast de keuken zit want hierdoor heb je wel het bijkomend lawaai erbij. Aan de andere kant is dat ook wel gezellig want het is altijd een gezellige sfeer en je kan zien hoe je eten word gemaakt.
Pien V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
“verrassend” :-)
We kwamen binnen tijdens de spits; chaotische MAAR,...
Als je van no nonsens én van lekker eten houdt zit je hier goed.
Home made verse streekproducten, pure smaak, the finishing touch is de gezellige bediening.
Tazzz1984 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Heerlijk eten. De eigenaar is heel enthousiast en dat schrikt mensen soms af maar het volledig goed bedoeld. Het eten is heel erg lekker, precies dat extra smaakje waardoor je denkt: dat kan ik zelf niet zo maken thuis...