Bistro a Gogo

7,2

Jouw recensie over het restaurant Bistro a Gogo

L.h. V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Weer heerlijk gegeten. We hadden een mix van verschillende gerechten. De kip was fantastisch en zo ook de geroosterde aubergine. Ook de salades waren heerlijk, geen gewone combinaties maar alle smaken waren heel goed op elkaar afgestemd.
Jaba .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Wederom uitstekend gegeten. Eten is hier altijd van een prima niveau. Hier staan mensen te werken die houden van hun vak en houden van goed eten. Eigenaar geeft de geur en kleur aan het restaurant! Ik las een heel negatieve reactie van een andere klant die vooral ging over alles behalve het eten. Tja als je je aan dat soort zaken stoort dan moet je dat daar gewoon zeggen of na 10 minuten gewoon gaan. Dan blijven de liefhebbers wel over! Eten hier is in alle opzichten genieten. Het eten heeft smaak (de ribs, fantastisch, kippetje mmm) en dessert is altijd een feestje. Ik denk dat ik vaker ga :-)
Maria D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
A Gogo verrast met creatieve gerechten van verse producten en met liefde bereid. De bediening is enthousiast en denkt met je mee. Gewoon een gezellige avond lekker eten in Castricum. Een aanrader!
Wen S.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Ik nam me voor alleen nog positieve recensies te schrijven, maar ik maak een uitzondering. Want wat is dit een slecht restaurant! Bij binnenkomst zie je eigenlijk al dat het niet veel soeps is. Het heeft meer weg van een snackbar. Eten in vitrines, van te voren klaargemaakt en opgewarmd in de magnetron. Maar de grootste ergernis is de gastheer. Hij kwam op ons uit de hoogte over en stond totaal niet open voor kritiek. Wij hadden dieetwensen, dat vond hij maar lastig. Schreeuwen tegen zijn personeel, arme kinderen. Het enige 'kookgerei' dat aanwezig is in de zaak, is een frituurpan om de frieten te bakken. Maar van een juiste afzuiginstallatie ontbreekt ieder spoor. Wij kwamen thuis met gezichten die glommen van het vet en stonken een uur in de wind. Ik raad iedereen af om hier een voet over de drempel te zetten. Of je moet een hond hebben, want die zijn hier van harte welkom. Toen wij er waren liepen er twee rond. hygiënisch...
Marieke G.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Dit heerlijke restaurantje waar je ook eten kan kopen en meenemen kent twee geheime ingrediënten. De eerste is een fenomenale kok, zij kookt met passie en perfectionisme en het resultaat is uiterst smaakvol, kan niet beter! Tweede ingrediënt is de eigenaar en bediening die met veel gevoel voor stijl en smaak de maaltijden uitserveren. Zij zorgen voor een fijne en intieme sfeer in het kleine restaurant waar het gaat om genieten van het heerlijke eten en gezelligheid.
Dick R.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Liefde en passie voor heerlijk eten

Elke week ga ik een keer eten bij Bistro a Gogo. Een verborgen parel in het Noord-Hollandse kustplaatsje Castricum.
Het accent bij Bistro a Gogo ligt op smaakvol eten dat met liefde en passie bereid is. En dat is te proeven.
De creativiteit van de kok Trudy Zijlstra is groot. Elke keer zijn er weer andere gerechten te proeven. Gerechten die geïnspireerd zijn op de mediterrane keuken. Uiteraard zijn er ook Hollandse gerechten. Door haar jarenlange ervaring maakt zij de meest smaakvolle combinaties. Elke week laat ik me weer verrassen door het uiteindelijke resultaat. Gastheer is haar man, Jeroen Zijlstra. Naast de gerechten van Trudy biedt hij zelf gesneden frites aan en bakt ze op zo’n manier dat ik regelmatig in tweestrijd sta. Ook kan je kiezen uit een rijke variatie aan biologische hamburgers.
Mensen ga eens op avontuur, stap binnen bij Bistro a Gogo. De Chinees, de Thai en de Italiaan, die kunnen altijd nog. Gun het jezelf. Ga Gogo!

Dick
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Ossobucco was helemaal fantastisch, gepassioneerd koken is hier het sleutelwoord. Kleine gezellige ambiance met hoogstaand eten.
Missmaryk .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Wij halen hier vaak hamburgers, friet en salade. Alles zelf en vers gemaakt. Het eten in de vitrine wordt elke dag vers binnengebracht dus elke dag anders. Mijn favoriete zijn de gegrilde groente en kip. Nog nooit zulke malse kip gegeten, echt top! Vandaag had ik kip tajine met venkel en kikkererwtjes in een soort saffraanjus. Biologisch trouwens, voor wie dat belangrijk vindt. Iets prijziger dan je gemiddelde afhaaleten maar gezond en vers.. het is het waard!
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Hier eten is een beleving. De eigenaar heet je welkom en bespreekt met je waar je zin in hebt en wat er die dag mogelijk is. Wij hebben genoten van een heerlijk wijntje en een verse salade met fruit noten en kaas. Natuurlijk wilde wij ook de zelfgemaakte frites proeven. Die waren echt lekker. Meer wilde we niet maar er werd ook niet aangedrongen om nog meer lekkers te nemen. Alles is super vers en ziet er lekker uit. Een aanrader!
Jelle S.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Vanavond hier gegeten met zijn tweeën en een kinderwagen. We hadden van te voren gebeld om te reserveren maar om 18:00 was er nog plek genoeg, we mochten kiezen waar we gingen zitten.

De liefde en passie waarmee gastheer Jeroen over zijn eten praat werkt aanstekelijk en maakte ons erg enthousiast, we wilden alles proeven! Gelukkig werd er goed meegedacht en kozen we uiteindelijk voor een kip vooraf (gedeelt met twee) en burgers met friet als hoofdgerecht.

De kip was erg lekker en goed op temperatuur, het korstje iets krokant en een heerlijke vulling.

Wat jammer was dat de rest van de bediening geen idee had wat ze zojuist uitgeserveerd hadden. " dat weet Jeroen" was steevast het antwoord.. Jammer!

Dan het hoofdgerecht, de patat was heerlijk en goed op temperatuur, de mayo was lekker en ook voldoende. De burgers waren lekker maar helaas wel lauw.. Ik denk dat dat komt omdat de rest van de ingrediënten koud is en alleen de burger warm, waardoor het vlees heel snel afkoelt, jammer! Nog een puntje van kritiek, er lag een halve bos koriander op mijn bord.. Nou is koriander een erg sterk smakend kruid en niet overal lekker bij.. Als decoratie had ik persoonlijk gekozen voor peterselie..

Als toetje kozen we de tiramisu, wederom na aanraden van Jeroen, wat kan die man enthousiasmeren!
Het toetje was super lekker, mooie verhoudingen van lange vingers en mascarpone, nectarines en blaadjes munt, top!

Na afloop nog een cappuccino gedronken, die was goed heet en lekker van smaak.

Wat goed te merken was dat Jeroen de gangmaker van de tent is en precies weet wat hij doet. De rest van het personeel werkt keihard maar mist die sjeuigheid. Wellicht moet dat nog komen, we hadden allebei het idee dat het een nieuwe jonge ploeg was die Jeroen aan het helpen was.

We komen hier graag nog een keertje terug, eens kijken wat er nu weer voor lekkers uitgeserveerd gaat worden!
Arjen_D .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Geweldig gegeten! Ja, het was druk en chaotisch rond 19.00 uur als er ook afgehaald wordt. Maar de charme van de gastheer, attente (en heel jonge) bediening en vooral het lekkere eten maakte alles goed. Kies een paar verschillende en verrassende gerechten uit de vitrine, ga lekker zitten en laat het over je heen komen!
012345 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Het eten is geweldig! Voor zover ik mij kan herinneren heb ik nog nooit zo'n lekkere hamburger gegeten in dit restaurant. Ben er zelf ook meerdere keren geweest en steeds iets anders besteld en het blijft grandioos. De eigenaar (Jeroen) is een geweldige gastheer en kan zijn eten geweldig verkopen. Met hem is geen enkel etentje een saaie bedoeling. Wel is het soms een beetje jammer dat je direct naast de keuken zit want hierdoor heb je wel het bijkomend lawaai erbij. Aan de andere kant is dat ook wel gezellig want het is altijd een gezellige sfeer en je kan zien hoe je eten word gemaakt.
Pien V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
“verrassend” :-)
We kwamen binnen tijdens de spits; chaotische MAAR,...
Als je van no nonsens én van lekker eten houdt zit je hier goed.
Home made verse streekproducten, pure smaak, the finishing touch is de gezellige bediening.
tazzz1984 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Heerlijk eten. De eigenaar is heel enthousiast en dat schrikt mensen soms af maar het volledig goed bedoeld. Het eten is heel erg lekker, precies dat extra smaakje waardoor je denkt: dat kan ik zelf niet zo maken thuis...