Bistro 922

Sint Adelbertusweg 31 1935 EM Egmond-Binnen Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro 922

Dineren na een dag uitwaaien

Welkom bij Bistro 922, een gezellige en laagdrempelige bistro, gelegen aan de rand van de Egmondse duinen. In de bistro kun je goed uitrusten na een dagje uitwaaien op het strand. Het is een echt familierestaurant, dus neem zeker je familie mee en geniet van een lekkere kop koffie, smoothie of een uitgebreide lunch of diner. Met wie je ook bent, aan iedereen wordt gedacht!

Meer informatie over restaurant Bistro 922

Angelique K.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
wimknaap .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Eten was prima. Echter de borden waren niet warm, dus de laatste stukjes van de varkenshaas waren koud. Groenten waren minimaal. Vriendelijke bediening. Wellicht een apparaat waarin de borden warm aangeboden worden. Zou fijn zijn.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Onlangs hier heerlijk gegeten en gezeten. Het vakantieseizoen was toen nog niet volop begonnen en dat konden we merken. Het was erg rustig, maar dat vinden wij juist prettig. Daardoor hadden we ook meer kontakt met de eigenaar. Het eten was met zorg klaargemaakt; het zag er mooi uit op het bord en het was zeer smakelijk. Uit het dessert kun je niet kiezen...het is koffie/thee of crèpe suzette. Maar...geloof me.......néém dat toetje ......het was voortreffelijk!!!
ejott5 .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Prima kwaliteit. Ikzelf had een kalfs rib-eye die zeer zacht was en op de juiste wijze bereid. Bediening was zeer vriendelijk en attent. Dit was ons eerste bezoek, maar zeker niet het laatste.
Laurens J.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Wij hebben met het AH menu gegeten bij Bistro 922 en houden daar gemixte gevoelens aan over. Aan de ene kant is het een goede plek om uit eten te gaan met kinderen vanwege de speeltuin en het erg kindvriendelijk personeel. Echter, aan de andere kant zijn er ook een paar minpunten. Misschien wel de grootste "probleem" bij Bistro 922 is dat de sfeer (echt een bistro) niet helemaal aansluit met het prijsniveau. Ook was de kwaliteit van de carpaccio niet echt denderend. Niet dat het slecht was, maar vergeleken met de andere gerecht (Kalfsribeye) en nagerecht valt de carpaccio erg uit de toon. Overigens, de friet is hier perfect. Ook een beetje een domper is het feit dat de prijs van de kipnuggets die onze kinderen hadden niet overeenkomt met wat op de kaart staat (en zeker niet de kaart op internet). Ook al is het verschil maar 0,50, dan nog hoort dit niet te gebeuren. Overigens, vanwege de zeer kindvriendelijke service er deze keer niets over gezegd. Persoonlijk denk ik dat Bistro 922 moet bepalen of zij een bistro-achtig restaurant wil zijn of dat het iets meer wil zijn. Als iets meer wil zijn dan moet het iets aan de inrichting doen, anders iets aan de prijzen. Totdat Bistro 922 deze keuze gemaakt heeft (maarkt mij niet uit welke) kom ik her waarschijnlijk niet meer zo snel.
t.scheffelaarklots S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Afgaande de positieve informatie en de menukaart op hun site gekozen voor dit restaurant. Helaas viel het erg tegen. Aparte AH menukaart.€37,95 voor 2 personen. Prijs kwaliteit niet in verhouding. Naam bistro dekt niet de lading. Onze klachten over het geleverde eten zijn op een zeer positieve manier en aandacht door de serveerster naar onze tevredenheid opgelost waardoor wij wel met een goed gevoel zijn vertrokken.
Mariska Z.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
We hadden een teleurstellende ervaring hoewel de kwaliteit van t eten niet slecht was, was de kwaliteit prijs uit verhouding. De verzorging en aandacht voor t eten en het restaurant is beneden peil, de eigenaar/bediening was erg druk metzijn telefoon. Sluit me aan bij eerdere recentie dat het een prima cafetaria is met buiten leuke speelgelegenheid. Wil je lekker en gezellig uiteten dan is dit niet de place to be.
Diana B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten de bediening was erg gezellig. Zeker een aanrader. We komen zeker nog een keer terug.
Van de mensen aan de ronde tafel.
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Wederom prima gegeten genoeg keuze uit voor,hoofd en nagerechten. Eigenaar maakt tijd om met zijn gasten te praten, heerlijk gegeten.
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Wederom gegeten bij Bistro 922 en weer was alles zoals het hoort. Genoeg keuze van voorgerechten, hoofdgerechten en desserts. Ook de eigenaar ondanks als het druk is maakt tijd om met zijn gasten even te praten. Een aanrader voor een ieder voor een drankje of hapje eten prima zaak.
Rickert B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Gezellig met het gezin gegeten bij Bistro 922. Wat is dat toch een heerlijke locatie ! Wijdt uitzicht lekker terras en speeltuin voor de kinderen. Prima bediening(eigenaar??) wist waar hij het over had en het eten was top, goede kwaliteit, echte verse friet en de salade was ook om te smullen !! Komen graag weer terug bij Bistro 922.
j K.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Dit is een eerlijk en objectief verslag van ons etentje via de AH actie bij Bistro 922. Het was een teleur stellende avond zowel de sfeer, het eten en de bediening, om over de presentatie van de gerechten maar te zwijgen. Als dit voor een Bistro door moet gaan hebben wij grote twijfels. Wij kwalificeren dit als een kantine die bij de achter liggende camping hoort. Wij hebben al bij diverse restaurants etc. via de AH actie gedineerd en wat blijkt dat dit een van de duurste was. Indien u twijfel heeft over dit verslag raden wij u aan om de proef op de som te nemen .
Advies: 1 dag na hebben we ergens anders gegeten in Egmond Binnen en dat was wel top.
Veronica V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Het is een fijn, intiem restaurant op een mooie locatie met een zeer vriendelijke bediening en lekkere gerechten die met liefde zijn gemaakt.
C B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
We werden zeer vriendelijk ontvangen en bediend, echt, en we hadden het gezellig, maar eigenlijk was het eten gewoon niet zo goed. Niet dat het vies was, maar er zat gewoon heel weinig smaak aan alles; aan de spruitjes, de geitenkaas, de hamburger. Zonde, het heeft meer potentie dan dit.
MissUnknwn .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Gezellig bij Bistro 922 gegeten met een AH kortingsboekje. Het samengestelde menu was heerlijk. Goed op smaak en een juiste hoeveelheid. Dank jullie wel voor deze gezellige avond!
P.c. S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We hebben het goed naar onze zin gehad De carpaccio was heerlijk. En ook de vis was lekker en warm . Alleen de patat was niet naar behoren ondanks dat we nieuwe kregen .Die waren wat minder donker maar niet in orde.Verder hebben we een fijne avond gehad. Met een heel lieve serveerster die niets te veel was en waarvan je zag dat ze het zelf ook leuk vond Dank
E V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Lekker gegeten met AH-menu.
Positief: er was veel keus in het menu.
Negatief: we zaten pal tegenover de deur, waardoor erg in de kou. Advies is om de deuropening af te sluiten met gordijn of halletje!
De gerechten waren lekker, maar niet echt vers. Heel weinig groente bij het hoofdgerecht.
wensa1 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Het duurde allemaal wat langer, maar het was dan ook erg druk (metmede- AHers :-)) Uiensoep van partner had wat warmer gemogen, carpaccio wat meer op smaak. Rib eye en biefstuk prima, tarte tartin om te smullen.
Tafeltje bij de deur wel erg tochtgevoelig en toiletten ronduit koud... Overall goed, lekker eten, prima bediening, goede wijn, uitgebreide bierkaart. Wij komen vast nog eens!
elderina .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Met de ah actie hier gegeten. Het eten was goed maar de uiensoep te gepeperd en de carpaccio een beetje waterig (diepvries?). Biefstuk etc. was goed, de flensjes waren helaas koud, warm is lekkerder. De bediening was heel vriendelijk.
Tineke G.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
bij binnenkomst leek het een gezellige gelegenheid. Echter door weinig isolatie van de buitendeur was er geregeld een hinderlijke koude vlaag. Het voorgerecht was goed echter bij het hoofdgerecht werd de bestelde vis niet gebracht was men vergeten. Dit werd snel gecorrigeerd en dat was te merken aan de smaak van de vis deze was beneden de maat. De "kip in wijn" viel ook tegen, de wijn was blijkbaar op. Het nagerecht was weer goed. Bij het melden van het matige visgerecht werd dit slechts afgedaan met "sorry we zullen dit melden aan de kok".
Alles bij elkaar is het ons tegengevallen bij Bistro 922 en wij zullen er niet meer terugkomen.