Bistro 922

Sint Adelbertusweg 31 1935 EM Egmond-Binnen Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro 922

Dineren na een dag uitwaaien

Welkom bij Bistro 922, een gezellige en laagdrempelige bistro, gelegen aan de rand van de Egmondse duinen. In de bistro kun je goed uitrusten na een dagje uitwaaien op het strand. Het is een echt familierestaurant, dus neem zeker je familie mee en geniet van een lekkere kop koffie, smoothie of een uitgebreide lunch of diner. Met wie je ook bent, aan iedereen wordt gedacht!

Meer informatie over restaurant Bistro 922

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag vanaf 12:00
Zondag vanaf 10:00
- Diner vanaf 10:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Anoif .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Buiten regen, binnen sfeervol met veel waxinelichten. Heerlijke Chardonnay. Goed AH menu, ruime keuze. Zowel de gerookte zalm als de carpaccio waren een heerlijke start van de maaltijd. Lekkere scholfilet en mals piepkuiken als hoofdgerecht. Fijn dat je als dessert uit toetje of koffie kon kiezen. Soms is dessert te veel. Vriendelijke bediening. We komen nog eens terug.
Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Met de ah actie.

Wij vonden het eten niet echt een smaaksensatie.. (meer 'smaakloos')
Het hoofdgerecht was netjes opgemaakt, maar het dessert was een tegenvaller..

Niet echt slecht!
Maar wij gaan er niet weer heen.
berttvuijsje .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
De vorige keer waren we zeer ontstemd over het lange wachten. Nu ging het een stuk beter. En het eten is niet erg bijzonder maar wel smakelijk. Kortom, een prettig restaurant voor door de week - met in de zomer een aantrekkelijk terras.
wimknaap .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Het eten was goed en we werden vriendelijk en snel bediend. Een al doorgegeven tip is om de borden bij warme gerechten vooraf te verwarmen. Dat komt de beleving zeker ten goede. We komen hier zeker nog eens terug.
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Wederom heerlijk gegeten, genoeg keuze en prima kwaliteit. Ook de pauzes tussen de gerechten waren prima. En oo k de eigenaar maakt weer even tijd om met zijn gasten te praten. Bij de desserts was er genoeg keuze.
Heerlijk gegeten
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Ondanks dat we met AH spaarkaarten hebben gegeten met 4 man een ruime keuze op de kaart. Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk bediening. Helaas was het een beetje (te) rustig ..... alleen wij waren er maar dat mocht de pret niet drukken.
Lies001 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij Bistro922. Wij waren nog nooit uit eten in Egmond Binnen geweest. Leuke inrichting, prima bediening en, niet geheel onbelangrijk, heerlijk eten. Ik had de uiensoep vooraf. Deze was niet zo heel erg lekker. Maar het hoofdgerecht, steak stroganof, was heerlijk. Nagerecht, flensjes met ijs, hmmmmmm.

Mijn tafelgenoot had de eendeborst vooraf, vetvolgd door de vis van de dag en ook flensje als dessert. Ook dat was heel goed.

Ik vind het zeker een aanrader.
cgeemen1 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Gezellige bistro met een correcte ontvangst- en bediening en ligt in een prettige omgeving.
Het eten heeft een goede prijs-kwaliteit verhouding. Ik zal zeker nog eens langs gaan indien ik in de buurt ben
en kan anderen deze Bistro zeker aanbevelen.
g.stroeve .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het is een gezellig restaurant met leuke eigenaar en vlotte bediening. Vooral het visgerecht was erg lekker gebakken met broccoli en remoulade saus.
GotzSteensma .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het voorgerecht eendenborst, moest je zoeken naar de eend die was verstopt in een berg salade. Hoofdgerecht was voldoende. De baas stond meer te gapen achter de bar, dan voor zijn gasten te verzorgen, een ongeintereseerde houding straalde hij uit.
Albert E.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Prima restaurant, leuke bediening in een mooie omgeving. Daarnaast 15 minuten loopafstand naar het strand de moeite waard om dit te combineren.
DinerIdee .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Gegeten met AH Restaurantactie. Goede ervaring met Bistro 922, maar de porties waren niet al te groot. Garnituur was ook beperkt (1 schaaltje frites en 1 schaaltje salade voor 4 personen), maar dit kon worden bij besteld.
Leonel V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Was een gezellig restaurant met leuk en vooral vriendelijk personeel. We hebben lekker gegeten van het AH menu. Prijzen waren prima in verhouding met het eten.
Maris K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
We werden hartelijk ontvangen door de eigenaar. Prettige sfeer en mooi ingericht. Het was een rustige avond en we aten het driegangen menu van de AH actie. Lekker gegeten voor een voordelige prijs en we komen zeker terug. De speeltuin voor de deur en dichtbij de duinen combineren we dan graag met een lunch of drankje. Bedankt voor de gastvrijheid.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Het eten is van goede kwaliteit en lekker van smaak. De porties zijn alleen niet groot. Vooral bijgeleverde frietjes en salade waren eerder voor 1 persoon voldoende dan voor 2. De eigenaar bediende zelf en was in voor een praatje. Wat tegenviel was de inrichting. We hebben bij bistro een ander beeld dan een vrij kale wat kille ruimte met een enkele groene muur en een grote bar zonder barkrukken. Daar is nog winst te behalen.
hp.kalkhoven12 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Zeer vriendelijk personeel. Erg lekker gegeten. De ruimte is een soort van kantine. Niet sfeervol. Rare combinatie. Geen sfeervolle inrichting en hoge kwaliteit eten wat ook duur is.
jkd-jh .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Het voorgerecht, de carpaccio, was slecht. Je proeft dat dit al ruim van te voren wordt klaargemaakt op het bord en dat het dan de koeling ingeschoven wordt. De carpaccio wordt o die manier erg nat en veel te koud. Jammer.
Hoofdgerecht en nagerecht waren redelijk. Vlees erg goed, de groente (bloemkool/broccoli) was lauw. De frites te hard gebakken.
Bediening was uitstekend!
clusius .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Hier heerlijk gegeten met de AH actie Ruime keuze van gerechten van speciale actiekaart. Onze schoonzoon kwam op het laatste moment onaangekondigd mee. Kon echter ook gebruik maken van de actie prijs! Keurig !
Diana R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
leuke ontvangst. konden zelf een tafel uitkiezen. snelle service. lekker eten voor een goeie prijs. heerlijk glas wijn. we komen zeker nog eens terug.
Yolande V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Prima eten, hele lieve en attente dames. Goede ervaring! Het eten was lekker, vooral het toetje, tarte tatin met banaan was verukkelijj!