Bistro 922

Sint Adelbertusweg 31 1935 EM Egmond-Binnen Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro 922

Dineren na een dag uitwaaien

Welkom bij Bistro 922, een gezellige en laagdrempelige bistro, gelegen aan de rand van de Egmondse duinen. In de bistro kun je goed uitrusten na een dagje uitwaaien op het strand. Het is een echt familierestaurant, dus neem zeker je familie mee en geniet van een lekkere kop koffie, smoothie of een uitgebreide lunch of diner. Met wie je ook bent, aan iedereen wordt gedacht!

Meer informatie over restaurant Bistro 922

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag vanaf 12:00
Zondag vanaf 10:00
- Diner vanaf 10:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
C B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
We werden zeer vriendelijk ontvangen en bediend, echt, en we hadden het gezellig, maar eigenlijk was het eten gewoon niet zo goed. Niet dat het vies was, maar er zat gewoon heel weinig smaak aan alles; aan de spruitjes, de geitenkaas, de hamburger. Zonde, het heeft meer potentie dan dit.
MissUnknwn .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Gezellig bij Bistro 922 gegeten met een AH kortingsboekje. Het samengestelde menu was heerlijk. Goed op smaak en een juiste hoeveelheid. Dank jullie wel voor deze gezellige avond!
P.c. S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We hebben het goed naar onze zin gehad De carpaccio was heerlijk. En ook de vis was lekker en warm . Alleen de patat was niet naar behoren ondanks dat we nieuwe kregen .Die waren wat minder donker maar niet in orde.Verder hebben we een fijne avond gehad. Met een heel lieve serveerster die niets te veel was en waarvan je zag dat ze het zelf ook leuk vond Dank
E V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Lekker gegeten met AH-menu.
Positief: er was veel keus in het menu.
Negatief: we zaten pal tegenover de deur, waardoor erg in de kou. Advies is om de deuropening af te sluiten met gordijn of halletje!
De gerechten waren lekker, maar niet echt vers. Heel weinig groente bij het hoofdgerecht.
wensa1 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Het duurde allemaal wat langer, maar het was dan ook erg druk (metmede- AHers :-)) Uiensoep van partner had wat warmer gemogen, carpaccio wat meer op smaak. Rib eye en biefstuk prima, tarte tartin om te smullen.
Tafeltje bij de deur wel erg tochtgevoelig en toiletten ronduit koud... Overall goed, lekker eten, prima bediening, goede wijn, uitgebreide bierkaart. Wij komen vast nog eens!
elderina .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Met de ah actie hier gegeten. Het eten was goed maar de uiensoep te gepeperd en de carpaccio een beetje waterig (diepvries?). Biefstuk etc. was goed, de flensjes waren helaas koud, warm is lekkerder. De bediening was heel vriendelijk.
Tineke G.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
bij binnenkomst leek het een gezellige gelegenheid. Echter door weinig isolatie van de buitendeur was er geregeld een hinderlijke koude vlaag. Het voorgerecht was goed echter bij het hoofdgerecht werd de bestelde vis niet gebracht was men vergeten. Dit werd snel gecorrigeerd en dat was te merken aan de smaak van de vis deze was beneden de maat. De "kip in wijn" viel ook tegen, de wijn was blijkbaar op. Het nagerecht was weer goed. Bij het melden van het matige visgerecht werd dit slechts afgedaan met "sorry we zullen dit melden aan de kok".
Alles bij elkaar is het ons tegengevallen bij Bistro 922 en wij zullen er niet meer terugkomen.
g.stroeve .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
het is een gezellig, lekker warm restaurant, leuke bediening en het eten is prima. vooral de vis en de frieten waren heerlijk. Ook de biefstuk was prima gebakken.
paullist265 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
restaurant was nog redelijk leeg toen we kwamen binnen een half uur alle tafels bezet, maar toch kregen ze het voor mekaar om iedereen op tijd te helpen en te voorzien van drank en spijs, en tevens te informeren of alles goed was.
Komen er zeker nogmaals terug
Anoif .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Buiten regen, binnen sfeervol met veel waxinelichten. Heerlijke Chardonnay. Goed AH menu, ruime keuze. Zowel de gerookte zalm als de carpaccio waren een heerlijke start van de maaltijd. Lekkere scholfilet en mals piepkuiken als hoofdgerecht. Fijn dat je als dessert uit toetje of koffie kon kiezen. Soms is dessert te veel. Vriendelijke bediening. We komen nog eens terug.
Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Met de ah actie.

Wij vonden het eten niet echt een smaaksensatie.. (meer 'smaakloos')
Het hoofdgerecht was netjes opgemaakt, maar het dessert was een tegenvaller..

Niet echt slecht!
Maar wij gaan er niet weer heen.
berttvuijsje .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
De vorige keer waren we zeer ontstemd over het lange wachten. Nu ging het een stuk beter. En het eten is niet erg bijzonder maar wel smakelijk. Kortom, een prettig restaurant voor door de week - met in de zomer een aantrekkelijk terras.
wimknaap .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Het eten was goed en we werden vriendelijk en snel bediend. Een al doorgegeven tip is om de borden bij warme gerechten vooraf te verwarmen. Dat komt de beleving zeker ten goede. We komen hier zeker nog eens terug.
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Wederom heerlijk gegeten, genoeg keuze en prima kwaliteit. Ook de pauzes tussen de gerechten waren prima. En oo k de eigenaar maakt weer even tijd om met zijn gasten te praten. Bij de desserts was er genoeg keuze.
Heerlijk gegeten
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Ondanks dat we met AH spaarkaarten hebben gegeten met 4 man een ruime keuze op de kaart. Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk bediening. Helaas was het een beetje (te) rustig ..... alleen wij waren er maar dat mocht de pret niet drukken.
Lies001 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij Bistro922. Wij waren nog nooit uit eten in Egmond Binnen geweest. Leuke inrichting, prima bediening en, niet geheel onbelangrijk, heerlijk eten. Ik had de uiensoep vooraf. Deze was niet zo heel erg lekker. Maar het hoofdgerecht, steak stroganof, was heerlijk. Nagerecht, flensjes met ijs, hmmmmmm.

Mijn tafelgenoot had de eendeborst vooraf, vetvolgd door de vis van de dag en ook flensje als dessert. Ook dat was heel goed.

Ik vind het zeker een aanrader.
cgeemen1 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Gezellige bistro met een correcte ontvangst- en bediening en ligt in een prettige omgeving.
Het eten heeft een goede prijs-kwaliteit verhouding. Ik zal zeker nog eens langs gaan indien ik in de buurt ben
en kan anderen deze Bistro zeker aanbevelen.
g.stroeve .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het is een gezellig restaurant met leuke eigenaar en vlotte bediening. Vooral het visgerecht was erg lekker gebakken met broccoli en remoulade saus.
GotzSteensma .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het voorgerecht eendenborst, moest je zoeken naar de eend die was verstopt in een berg salade. Hoofdgerecht was voldoende. De baas stond meer te gapen achter de bar, dan voor zijn gasten te verzorgen, een ongeintereseerde houding straalde hij uit.
Albert E.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Prima restaurant, leuke bediening in een mooie omgeving. Daarnaast 15 minuten loopafstand naar het strand de moeite waard om dit te combineren.