Bistro 922

Sint Adelbertusweg 31 1935 EM Egmond-Binnen Nederland Kaart

Over restaurant Bistro 922

Dineren na een dag uitwaaien

Welkom bij Bistro 922, een gezellige en laagdrempelige bistro, gelegen aan de rand van de Egmondse duinen. In de bistro kun je goed uitrusten na een dagje uitwaaien op het strand. Het is een echt familierestaurant, dus neem zeker je familie mee en geniet van een lekkere kop koffie, smoothie of een uitgebreide lunch of diner. Met wie je ook bent, aan iedereen wordt gedacht!

Meer informatie over restaurant Bistro 922

G.stroeve .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
GotzSteensma .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het voorgerecht eendenborst, moest je zoeken naar de eend die was verstopt in een berg salade. Hoofdgerecht was voldoende. De baas stond meer te gapen achter de bar, dan voor zijn gasten te verzorgen, een ongeintereseerde houding straalde hij uit.
Albert E.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Prima restaurant, leuke bediening in een mooie omgeving. Daarnaast 15 minuten loopafstand naar het strand de moeite waard om dit te combineren.
DinerIdee .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Gegeten met AH Restaurantactie. Goede ervaring met Bistro 922, maar de porties waren niet al te groot. Garnituur was ook beperkt (1 schaaltje frites en 1 schaaltje salade voor 4 personen), maar dit kon worden bij besteld.
Leonel V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Was een gezellig restaurant met leuk en vooral vriendelijk personeel. We hebben lekker gegeten van het AH menu. Prijzen waren prima in verhouding met het eten.
Maris K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
We werden hartelijk ontvangen door de eigenaar. Prettige sfeer en mooi ingericht. Het was een rustige avond en we aten het driegangen menu van de AH actie. Lekker gegeten voor een voordelige prijs en we komen zeker terug. De speeltuin voor de deur en dichtbij de duinen combineren we dan graag met een lunch of drankje. Bedankt voor de gastvrijheid.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Het eten is van goede kwaliteit en lekker van smaak. De porties zijn alleen niet groot. Vooral bijgeleverde frietjes en salade waren eerder voor 1 persoon voldoende dan voor 2. De eigenaar bediende zelf en was in voor een praatje. Wat tegenviel was de inrichting. We hebben bij bistro een ander beeld dan een vrij kale wat kille ruimte met een enkele groene muur en een grote bar zonder barkrukken. Daar is nog winst te behalen.
Hp.kalkhoven12 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Zeer vriendelijk personeel. Erg lekker gegeten. De ruimte is een soort van kantine. Niet sfeervol. Rare combinatie. Geen sfeervolle inrichting en hoge kwaliteit eten wat ook duur is.
Jkd-jh .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Het voorgerecht, de carpaccio, was slecht. Je proeft dat dit al ruim van te voren wordt klaargemaakt op het bord en dat het dan de koeling ingeschoven wordt. De carpaccio wordt o die manier erg nat en veel te koud. Jammer.
Hoofdgerecht en nagerecht waren redelijk. Vlees erg goed, de groente (bloemkool/broccoli) was lauw. De frites te hard gebakken.
Bediening was uitstekend!
Clusius .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Hier heerlijk gegeten met de AH actie Ruime keuze van gerechten van speciale actiekaart. Onze schoonzoon kwam op het laatste moment onaangekondigd mee. Kon echter ook gebruik maken van de actie prijs! Keurig !
Diana R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
leuke ontvangst. konden zelf een tafel uitkiezen. snelle service. lekker eten voor een goeie prijs. heerlijk glas wijn. we komen zeker nog eens terug.
Yolande V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Prima eten, hele lieve en attente dames. Goede ervaring! Het eten was lekker, vooral het toetje, tarte tatin met banaan was verukkelijj!
Miranda H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Gastvrij onthaal door personeel. Wij hebben diverse gerechten geprobeerd en het was allemaal even lekker. De porties waren prima en er was ook gedacht aan de vegetariërs. Rustige sfeervolle ambiance.
Toiletten netjes maar koud.
CorenSonja .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Na vriendelijke ontvangst kregen we een menukaart aangereikt voor de AH restaurantactie met daarop een ruime keuze. De vis (van de dag), gebakken schellevis, met huisgemaakte remoulade saus smaakte prima. Het restaurant was goed bezet en alle gerechten kwamen in een zeer acceptabel tempo op tafel. Wat ons betreft een aanrader.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Lekker gedineerd met de AH restaurantbon. Het kan iets sfeervoller in de bistro, maar de bediening was goed en het eten lekker. Overdag zal het ook gezellig zijn met de speeltuin en de kinderhut met voetbaltafel.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Op een steenworp afstand van Stayokay Egmond waar wij een paar dagen verbleven ligt op een prachtige locatie Bistro 922.
Een prima gelegenheid voor ons om van de zegelactie van AH gebruik te maken.
Toeval of niet maar die avond was de bistro volledig bezet met gasten die gebruik maakten van deze actie.
We werden hartelijk ontvangen door deze jonge ondernemers (2 broers bleek later) en hebben een fantastische avond gehad met een ruime keus en heerlijk eten We komen zeker nog een keer terug. Monique en Wim
Ted C.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Het AH menu was toch wel erg verrassend maar ook erg aantrekkelijk. Dan was verder het uitzicht op de polder naar Egmond toe adembenemend.

Het is zeker een aanrader.
JTde .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
We hadden vooraf een paar plakjes huisgerookte eendenborst met teveel salade .Daarna kalfsribeye en biefstuk .
Het vlees zag er niet netjes uit en hadden daarbij verse friet waarbij olie in het bakje achterbleef .
Na afloop crepe ,deze was niet bijzonder
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Met een groep van 10 personen gegeten met de AH actie.
Het keuzemenu bied voldoende mogelijkheden, heerlijke wijn en attente bediening
Mooie plek (uitzicht) voor een restaurant, speeltuin voor de kinderen.

Elizabeth.hartgers .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Bistro 922 zit op een mooie plek, vlakbij het duin. Je kunt er prima binnen en buiten zitten, maar het is niet overdreven sfeervol. Zeker laagdrempelig, kleine kinderen (kinderstoel beschikbaar) of een hond zijn geen probleem.
Het AH menu is prima, vlees is zeker goed, frites ook lekker, groenten en salade wat mager (boontjes nogal hard, salade met kool in redelijk grote brokken).
Grootste minpunt is de snelheid van bediening, alles duurt behoorlijk lang, ook al lijken er genoeg mensen rond te lopen.