Bistro 9

Drechtdijk 9 1424 RA De Kwakel Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro 9

Magie in de keuken

Het concept van Bistro 9 is heel verfrissend. Alle gerechten kosten 9 euro en hebben het formaat van een voorgerecht. Hierdoor kan je zelf bepalen hoeveel je wilt eten en kan je je eigen menu samenstellen. Het is maar goed dat je hierdoor de mogelijkheid hebt om meerdere gerechten te proeven want het eten is werkelijk verrukkelijk. De chef bereid magische gerechten met een modern Franse oriëntatie. Om je vingers bij af te likken!

Meer informatie over restaurant Bistro 9

Lijn 170 Connexxion Amsterdam Centraal
  • : Gratis parkeren in de buurt & Parkeerplaats van de kerk

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 18:00 - 21:30
Maanden juli en augustus zondag Gesloten
Vakantiesluiting 2017: 06/08 tot 23/08 en 27/12 tot 03/01/2018

9,1
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Met een vriendin dit voor ons onbekende restaurant bezocht met de AH restaurantactie en het viel absoluut niet tegen.
Er was een leuk keuzemenu en alle drie de gerechten waren even heerlijk. Een verse Ceasar salade, heerlijke risotto (die er door de bruine saus in eerste instantie niet appetijtelijk uitzag) en een fris toetje maakte het een zeer smakelijk geheel. Bediening heel vriendelijk en attent! Blij dat we op deze manier kennis hebben gemaakt met Bistro9.
Arie C.H. G.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
De smaak en kwaliteit van de aangeboden spijzen laat niets te wensen over. Ook de bediening verdient een pluim.Wij komen zeker t.z.t. terug.
Rudy T.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Prima restaurant ,zeer goede smaak combinaties en zeer prettige bediening.WIJ hebben er heerlijk gegeten en zijn vast van plan er weer naar bistro9 te gaan.
fransvermorken .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
De sfeer was echt heel gezellig. De bediening was heel attent en het eten was gewoonweg heerlijk. We komen zeker weer terug.
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Heerlijk gegeten, was gezellig
Wenny C.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heel goed eten en de sfeer in het restaurant was warm en gezellig. Aan de tafel naast ons zat een groepje mensen gezellig maar wel ietsje luidruchtig. Verder een leuke avond gehad.
Edward V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Lekkere gerechten allerlei proeverijen op redelijke grootte, goede kok met mooie ideeen, leuke gastvrouw, toegankelijk culinair restaurant
Hans Kees V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Van een voortreffelijk 3-gangen diner met mooie wijnen genoten in de sfeervolle ambiance van Bistro 9 in de Kwakel met attente en vriendelijke bediening. Het was ons eerste bezoek en komen zeker terug.
Debora J.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Blijkbaar waren de verwachtingen te hoog door de gepubliceerde recensies; service én kwaliteit eten niet bijzonder. Bovendien was het personeel duidelijk absoluut niet ervaren. Jammer - wij vinden dit geen aanrader!
Erna D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Personeel heel vriendelijk, soms iets te veel aanwezig. Wij vonden de gerechtjes erg klein.
Leuk om hier een keer gegeten te hebben.
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijk gegeten gezellig en prima bediening echt een aanrader.Keuze menu prima de kok is uitstekend.
Tip eerst twee gerechtjes kiezen dan eventueel nog een en dan pas de de laatste kiezen . Nu hadden we het toetje al gekozen en bleef er geen gelegenheid nog een tussengerecht te kiezen.
oekiefreek .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Heel gezellige avond, lekker gegeten, goede sfeer, prettige bediening.
Wij aten daar met een AH kaart. Aanrader.
Voor herhaling vatbaar.
Stella W.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Manlief is uiteindelijk met dochter gegaan terwijl ik met hem zou gaan, maar kon door omstandigheden niet. Wij zijn er vaak geweest. Zij waren beiden erg enthousiast, wat ik al verwachtte. Heb nu manlief zijn antwoorden hier laten geven. Meer dan prima!
Rudy T.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Héérlijk gegeten al voor de derde keer en hopen hier nog vaak te komen. Goede kok en goede gastvrouw.
Inrchting ook heel gezellig!
Truus W.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Formule was koud gerecht, warm gerecht, dessert allemaal voor negen euro.
Ik vond het voorgerecht te koud, ik had tonijn, waardoor eigenlijk de fijne smaak verloren ging.
Warme gerecht was lekker en goed bereid. Het toetje vond ik super lekker.
De bediening was heel service gericht en aandachtig.
Tanine V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Heerlijk gegeten, uitgebalanceerde gerechtjes en een super attente bediening. Het restaurant heeft een fijne warme sfeer. Aanrader!!
Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Wij hebben een gezellige avond gehad. Het eten was heerlijk en mooi verzorgd, de bediening was heel rustig en erg vriendelijk . Wij komen beslist nog eens terug
oma-inez .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Het eten smaakte goed en zag er goed verzorgd uit.
De tijden tussen de gerechten was best lang.
Mijn vriendin en ik waren druk aan het praten dus voor ons was het niet storend.
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijk gegeten.
Vooraf Tataki, lekker pittig en van verse tonijn. Daarna kipcurry met groene asperges en lekkere limoenmousse met meringue en frambozenijs toe. Heerlijk!
Ook de gerechten van mijn tafelgenoten waren erg smakelijk, voor de mannen hadden de porties iets groter gemogen. Ze hadden natuurlijk ook een extra gerechten kunnen bestellen want alle gerechten op de kaart kosten €9,00.
We komen vast nog eens terug.
Piet Hein B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Gezellige sfeer, prima bediening. Het personeel is zeer attent. Je wordt er werkelijk in de watten gelegd. Het eten is tongstrelend. Er wordt goed met verschillende smaken in een gerecht gewerkt. Gerechten zien er zeer aantrekkelijk uit. Porties zijn voldoende. Het is echt een avondje uit.