Bistro 9

Drechtdijk 9 1424 RA De Kwakel Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro 9

Magie in de keuken

Het concept van Bistro 9 is heel verfrissend. Alle gerechten kosten 9 euro en hebben het formaat van een voorgerecht. Hierdoor kan je zelf bepalen hoeveel je wilt eten en kan je je eigen menu samenstellen. Het is maar goed dat je hierdoor de mogelijkheid hebt om meerdere gerechten te proeven want het eten is werkelijk verrukkelijk. De chef bereid magische gerechten met een modern Franse oriëntatie. Om je vingers bij af te likken!

Meer informatie over restaurant Bistro 9

Lijn 170 Connexxion Amsterdam Centraal
  • : Gratis parkeren in de buurt & Parkeerplaats van de kerk

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 18:00 - 21:30
Maanden juli en augustus zondag Gesloten
Vakantiesluiting 2017: 06/08 tot 23/08 en 27/12 tot 03/01/2018

Uitmuntend
9,1
9,1

Jouw recensie over het restaurant Bistro 9

C. D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk en gezellig gegeten. Verrassende gerechten en vriendelijke bediening.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Joke en Ad, Het was weer een heerlijke avond met verrassende gerechten. Een volgeboekt restaurant is een teken van goede prijs/kwaliteit.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Een verrassend gezellig restaurant Een gemoedelijke ontvangst en de bediening was behulpzaam om de verschillende gerechten uit de leggen. Kortom een fijne avond gehad.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
De gerechten zijn - zoals bekend - van voorgerechtformaat, maar zeker geen mini-gerechtjes, en bovendien met zorg en smaak bereid. Kwaliteit en presentatie zijn zeer goed.
De wachttijden tussen bestelling en doorkomen gerecht, en tussen 1e en 2e gerecht kan wel iets korter.
De wijn is van goede kwaliteit en de prijs-kwalieteitsverhouding is uitstekend. Dat geldt ook voor alle gerechten.
Ansvermaas T.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Wat een heerlijk rustgevend restaurant op de zondagavond. Vriendelijke ontvangst, huiskamersfeer, prettige muziek, heerlijke gerechten. Door de mogelijkheden tot aanvullen met frites, salade e.d. geschikt voor elke trek, maar vooral aanbevolen voor de fijnproever. Met de AH restaurantactie zeer betaalbaar.
Tjebbe V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Bistro 9 is een gezellig restaurant. We werden gastvrij ontvangen. De sfeer is er goed. Er waren meerdere gasten en dat maakt het ook gezellig. Het eten was smakelijk en mooi opgemaakt. De porties waren niet groot, maar voor mij genoeg. We hadden ook de mogelijkheid om bij te bestellen, maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt.
Mijn man vond het jammer dat het vleesgerecht met pasta geserveerd werd. In overleg werd er toen risotto voor hem gemaakt. We hadden een geslaagde avond en hebben lekker gegeten
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Wederom voortreffelijk gegeten bij Bistro9. Heerlijke gerechten, prima wijnen, goede gastvrijheid. We blijven hier zeker terugkomen!
reldeboer .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Zeer verfijnd en alles smaakt buitengewoon goed. De kleine porties zijn een uitkomst. Je kunt combineren naar wens. De wijnkaart is beperkt maar goed gekozen.
ja.gorter .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Voor de derde keer met zes golfvrienden hier gegeten. Zijn steeds positiever: verveelt nooit. Een echte smaakbeleving met steeds weer nieuwe gerechtjes.
Winny K.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Wij hebben genoten van het diner en de gastvrijheid, top. Wij raden het ook andere mensen aan. Zelf houden wij van een kleinschalig restaurant en dat is dit ook.
Monique J.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
In dit restaurant heb je een gevarieerde kaart, en ben ik bij ieder bezoek (zo twee keer per jaar) onder de indruk van de samenstelling en smaak van de gerechten. In combinatie met de persoonlijke en vriendelijke bediening een heerlijk avondje uit. Goede prijs-kwaliteit-hoeveelheid verhouding.
Geert-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Heerlijk gegeten met AH restaurantactie in dit voor ons onbekende restaurant. De sfeer was geweldig en alle drie de gerechten waren even heerlijk. Enige minpuntje is misschien dat de akoestiek (klankkast) niet optimaal is. De bediening is heel vriendelijk, kundig en attent! Waar kom je dat nog tegen tegenwoordig! AH of niet wij gaan zeker terug naar dit toprestaurant !!!
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Mooie gerechten aangevuld met goed wijn. Een pluim ook voor de vlotte, attente, deskundige en zeker niet opdringerige bediening.
doynel .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Een heel leuk concept, voor herhaling vatbaar. Het is een klein restaurant met genoeg ruimte om elkaar niet te storen met gesprekken.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Ik ben zeer verrast door verschillende aspecten. Bij binnenkomst staat een fles plat water in een koeler op de tafel, nog nooit meegemaakt. Heerlijk brood in een papierenzakje, het voelt als uitdelen aan je tafelgenoten, heel erg leuk. Het eten zonder meer perfect, vis en vlees alles goed.
Desserts zien er overheerlijk uit, mijn keuze voor een kaasplankje helemaal heerlijk.
Gonny K.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Bistro 9 een uitstekend restaurant , met vaak wisselende gerechten.
Kleine gerechtjes ..... daardoor kun je meerdere gerechtjes bestellen.
Uitstekend!!
Tea B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Gezellig restauarant, vriendelijke bediening, verrassend smakelijke gerechten. Kleine kaart in combinatie met krijtbord gerechten vodoende keus.
We komen zeker een keer terug.
nel K.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
even iets aparts, voelde even gezellig uit.
Marga D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Niet echt geschikt voor grote eters. Het stukje scholfilet van het hoofdmenu was wel héél erg klein (laatste stukje van de staart, niet meer dan 6 cm.)
Hans en Carla K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Het was een perfecte avond. We hebben genoten van de heerlijke gerechten en wijn. Dit gaan we zeker nog een keer doen. Aanrader.