Bistro 9

• Vegetarisch
  • ...

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Bistro 9

Magie in de keuken

Het concept van Bistro 9 is heel verfrissend. Alle gerechten kosten 9 euro en hebben het formaat van een voorgerecht. Hierdoor kan je zelf bepalen hoeveel je wilt eten en kan je je eigen menu samenstellen. Het is maar goed dat je hierdoor de mogelijkheid hebt om meerdere gerechten te proeven want het eten is werkelijk verrukkelijk. De chef bereid magische gerechten met een modern Franse oriëntatie. Om je vingers bij af te likken!

De menukaart wordt zeer frequent aangepast. Voor het actuele menu neem contact met ons op!

Meer informatie over restaurant Bistro 9

Lijn 170 Connexxion Amsterdam Centraal
  • : Gratis parkeren in de buurt & Parkeerplaats van de kerk

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 18:00 - 21:30
Maanden juli en augustus zondag Gesloten

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Uitmuntend

Gerard A.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Frouwe W.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Zeer stijlvolle omgeving en bediening.Heel lekker
Anita W.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk verfijnd culinair! Tip: voor mensen die niet van het eigen gebakken brood kunnen eten (zoals ik) is dat een gemis. Dus geef echt aan als je gluten- of gistvrij eet. Ik had dit helaas niet gedaan van tevoren.
Josy V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
alles prima !
V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
De hele bediening verzorgde een gastvrij gevoel op deze avond.
De heel lekkere gerechtjes werden ook door de kinderen gewaardeerd.
We komen zeker nog een keer terug.
Agaline B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
We hebben een hele gezellige avond gehad dankzij het gastvrije onthaal en het heerlijke eten.
Rudy T.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Bistro 9 is een restaurant waarvan je tevoren al weet dat je er héérlijk gaat eten! Een goede kok en een goede gastvrouw en goede bediening in een gezellig restaurant maakt het helemaal af.
elbert.c.tulp .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Hartelijke ontvangst en direct een koude fles water op tafel, heel attent op een warme zonnige dag.
Prima uitleg over het concept van bistro 9 . heerlijke gerechtjes en een hele mooie collectie wijnen. Prima ambiance. Hoort echt bij de restaurants waar we graag terugkomen. Prettige gastvrouw met aandacht voor de gasten. De keuken heeft plezier in zijn ambacht en dat proef je werkelijk.
Een aanrader, ook om 25 kilometer voor om te rijden.
Judith W.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Wat een fantastisch restaurant is Bustro9, ik ben fan! Dit was de tweede keer dat ik hier was en zeker niet de laatste. Het eten, de sfeer, de hartelijke bediening, ik voel de passie overal in!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Het was weer top Joke, wij hebben lekker gegeten van de heerlijke gerechten. Het was gezellig en de bediening was uitstekend.
Tot de volgende keer.
Joycepauline .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Heerlijk gegeten. Een bijzonder plekje, alles is met zorg bereid. Wijn was ook erg lekker! We zaten buiten vanwege het mooie weer maar komen zeker nog een keer terug om binnen te dineren.
Angelique M.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Weer heerlijk gegeten, het concept is ook heel leuk, kleine gerechtjes, maar er is wel veel zorg aan besteed, alles word zelf gemaakt, niets komt uit pakjes of potjes en dat proef je!
B.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Joke gaf persoonlijke aandacht. Het meisje van de bediening was erg stil. Kan wat meer contact leggen. Heten eten smaakte erg lekker
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Heerlijke gerechtjes en ook onze vooraf bestelde speciale wensen zijn helemaal vervuld. Zelfs een na gerecht buiten de kaart kon geregeld worde.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
wij hebben heerlijk gegeten. Erg gastvrij zijn de mensen van de bediening. Wij komen zeker nog een keer terug.
frans K.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Prima Kok en heel goede gastvrouw. Een jeel leuk concept met keuzre gerechtjes.Aangepast aan het seizoen.OOk de wijn was goed.We voelden ons eer welkom.
Louise W.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
We hebben lekker en gezellig gegeten met onze vrienden bij bistro 9. Dat komt mede door de inrichting van het restaurant en de vriendelijke gastvrouw en bediening. Geen gehaast en geen getalm maar precies goed. De formule van €9,- gerechten is heel handig voor kleine en grotere eters. Last but not least: de gerechten waren heel bijzonder en bijzonder lekker.
burgg022 .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Wij bezoeken dit restaurant al vele jaren en telkens zijn wij weer verwonderd over de originaliteit en de kwaliteit van de gerechten. Een kok én een gastvrouw om tro0ts op te zijn !!
Rien V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Opnieuw hebben we genoten van de creativiteit, de kwaliteit en de uitstekende, klantvriendelijke bediening.