Over het restaurant Bistro 9

Magie in de keuken

Het concept van Bistro 9 is heel verfrissend. Alle gerechten kosten 9 euro en hebben het formaat van een voorgerecht. Hierdoor kan je zelf bepalen hoeveel je wilt eten en kan je je eigen menu samenstellen. Het is maar goed dat je hierdoor de mogelijkheid hebt om meerdere gerechten te proeven want het eten is werkelijk verrukkelijk. De chef bereid magische gerechten met een modern Franse oriëntatie. Om je vingers bij af te likken!

Meer informatie over restaurant Bistro 9

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 18:00 - 21:30
Zondag Gesloten

fransirene K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Zaterdag avond 14 jan. Heerlijk gegeten bij Bistro 9 En dat in ons dorp de Kwakel,Dit restaurant is een aanrader voor een ieder.gezellige sfeer vlotte bediening maar vooral heerlijk eten.viendelijke groeten een vrienden groepje
M H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Opnieuw genoten van een uitstekende maaltijd met gevarieerde keuze en huiselijke ambiance. De opzet van de kaart met allerlei kleine gerechten biedt een ieder de mogelijkheid een eigen menu samen te stellen.
Nicoline K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Afgelopen avond hebben we hier met een stel vrienden gedineerd. We werden heel gastvrij ontvangen. Het eten was heerlijk. De kleine gerechten zagen er leuk uit en smaakten voortreffelijk. We komen hier zeker nog eens terug. Het was echt de moeite waard!
Elisabeth.net G.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
al vele jaren komen we vanuit Haarlem speciaal naar Bistro 9 in De Kwakel. Uitstekend gastrvrouwscahp, voortreffelijke gerechten, heerlijke sfeer - kortom een dikke tien!
huppel1 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
zoals altijd weer genoten van de aparte gerechten van de kaart. Ook weer genoeg keuze buiten de kaart en een prima bediening.
ja.gorter .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Net als de vorige keren hebben we genoten van een
tafel, waarop een fles water in een koeler, een ludiek zakje met stevig eigen gebakken brood en een uitstekende olijfolie staan.
Het concept met de steeds wisselende gerechters is voor jong en oud een aanrader. Creatief en smakelijk dit alles. Compliment . Zeker ook voor de charmante gastvrouwen, die het echt in de vingers hebben.
Ben D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
allemaal goed
huppel1 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Voor de zoveelste keer hier weer heerlijk gegeten. Weer een vernieuwde kaart
Complimenten aan de kok en de gastvrouwen.
brigitta.van.dijck .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Hartelijke ontvangst bij Bistro 9! De inrichting is prettig, tafeltjes staan op een goede afstand van elkaar zodat je nog wat privacy hebt.
Het eten is erg lekker en van goede kwaliteit, goede porties en alles ziet er verzorgd uit. De desserts die wij hadden (warm appeltaartje en worteltaartje, beide met extra's zoals ijs, slagroom etc) waren echt heerlijk!
Kortom..... een aanrader!
Thbouwman B.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
We hebben hier al eens meer gegeten en als gewoonlijk was het verrasend en weer erg goed heerlijke
gerechten al met al voor herhaling vatbaar
Anna H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Voor de derde keer hier heerlijk gegeten. Mooi concept met kleine en zeer smaakvolle gerechten. Zeer gastvrije benadering in heel prettige ambiance. Huiswijn per glas erg goed en mooi geprïjsd. Kortom: topzaak dus.
evamaria-1950 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We waren hier eerder geweest, dus bekend met het concept dat de gerechten ter grote waren van een voorgerecht.. De gerechtjes werden mooi gepresenteerd en waren heerlijk.
Catootjeproeft .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Een echte aanrader en dat in De Kwakel;). Gezellig, sfeervol, fijne bediening en dito gerechten. Alle gerechten kosten 9 euro; mooie, niet te grote porties, zodat je gemakkelijk drie gangen kunt eten. Fles (kraan)water van het huis ook een fijne service. Enige punt: bij een vol restaurant is het snel (behoorlijk) rumoerig, daartegenover staat dat alleen in stilte zitten eten ook bepaald niet gezellig is.
anitaberrevoets .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Een fijne plek om lekker te eten, drinken en bij te praten met een vriendin. We voelden ons heel welkom, en kunnen deze plek van ganser harte bij iedereen aanbevelen.
M H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Op onze trouwdag 11-11 opnieuw genoten van het uitstekende keuzemenu bij Bistro 9.
Veel afwisselende kleine gerechten, zelf samen te stellen tot een 3, 4 of meer gangenmenu.
Heerlijke knusse entourage met gezellige bediening en smakelijke gerechten.
Spoedig weer!
Tante_Toet .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Het is alsof je in een grote huiskamer zit. Grote complimenten voor de bediening. Ze zijn zeer attent zonder opdringerig te zijn. Ze zien veel op de achtergrond. We zijn echt een avond uit geweest. Aanrader!
gvreeken .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Leuke formule met de kleine gerechten (allemaal € 9,00). Alle gerechten zijn smaakvol, veel aandacht en uitleg van de bediening. Sfeervol ingericht restaurant, hangt een ontspannen sfeer. Was voor ons de tweede keer, maar komen zeker nog eens terug.
Carolien S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
We hebben goed gegeten. De huisregels t.a.v. de bediening zijn zodanig dat er voor iedere gang behoorlijk lang moet worden gewacht. Maar we gaan er zeker weer een keer heen.
Renee S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Voor ons eerste keer eten bij Bistro9 en zeker niet de laatste keer. Ontvangst heel vriendelijk, duidelijke uitleg menukaart, welke zeer verrassend was. Genoeg keuze. Alle producten vers en zelfgebakken brood. Heerlijk gegeten!
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
De formule van Bistro 9 vind ik leuk. Alle gerechten voor 9 euro. Gerechten waren erg goed van smaak en de bediening was zeer vriendelijk, echt niets op aan te merken. Wij hebben gekozen voor 3 gerechten. Dit is net genoeg voor 9 euro zou het m.i. ietsje meer mogen zijn qua grote van de gerechten. Al met al zeker een locatie om nog eens terug te gaan ook i.v.m. de ligging vlakbij Schiphol.