Bistro 9

• Vegetarisch
  • ...

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Bistro 9

Magie in de keuken

Het concept van Bistro 9 is heel verfrissend. Alle gerechten kosten 9 euro en hebben het formaat van een voorgerecht. Hierdoor kan je zelf bepalen hoeveel je wilt eten en kan je je eigen menu samenstellen. Het is maar goed dat je hierdoor de mogelijkheid hebt om meerdere gerechten te proeven want het eten is werkelijk verrukkelijk. De chef bereid magische gerechten met een modern Franse oriëntatie. Om je vingers bij af te likken!

De menukaart wordt zeer frequent aangepast. Voor het actuele menu neem contact met ons op!

Meer informatie over restaurant Bistro 9

Lijn 170 Connexxion Amsterdam Centraal
  • : Gratis parkeren in de buurt & Parkeerplaats van de kerk

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 18:00 - 21:30
Maanden juli en augustus zondag Gesloten

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Uitmuntend
9,3
9,4

Jouw recensie over het restaurant Bistro 9

Irene J.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Knus restaurant, vriendelijk personeel. Het eten is erg smakelijk, geen grote porties maar dat staat ook beschreven.
Angela H.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Heerlijk eten en heel vriendelijke bediening. Echt een aanrader!
Jan Dre D.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Heerlijk gegeten, het concept staat als een huis. Ik vond de wijnen (ik dronk 3 verschillende) allemaal beschikken over veel karakter, duidelijk met aandacht gekozen. Complimenten weer voor Ad, Joke en Sophie.
Marita K.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
De dame van de bediening zou iets meer rond moeten kijken want ze elke keer precies de verkeerde kant op als ik haar aandacht probeerde te trekken. Verder erg goed, een aanrader. Ik was er voor de tweede keer maar zeker niet de laatste.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Er was veel uitleg over wat nu een voorgerecht was ( nl koud) hier viel dan wel de ( warme) preisoep onder. het voorgerecht bleek zeer geschikt voor mensen die gebitloos zijn ( kauwen niet nodig)
dan het hoofdgerecht ( warm) was koud ( en dat bleek ook de bedoeling) .
en meer eiwitten dan groenten: ik kan/wil er niet aan wennen
Dessert was heerlijk
Anita P.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
heerlijk gegeten // goede vriendelijke bediening,//duidelijke uitleg over de AH actie// komen zeker weer terug//
Rebecca C.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Erg fijn gegeten gister bij Bistro 9
Lekker gerechten en vooral de chocolade mousse is een aanrader!!
JannetjeJ J.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
We verbleven in een hotel in de buurt. Met AH aktie hier gegeten. Zeer vriendelijke bediening en heerlijk eten. Ook buiten de aktie zeker voor herhaling vatbaar. Grote van de porties is als voorgerecht, voor ons was daarbij het voordeel dat we ook een dessert op konden. Helemaal prima!
r.jaquet .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Vrienden uitgenodigd die Bistro 9 nog niet kenden . We hadden vooraf hen op dit gezellige restaurant gewezen en samen met hen hebben wij wederom een gezellige avond gehad en weer heerlijk gegeten.
Maria S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
prijs/kwaliteit prima , goeie ontvangst erg lekkrer en gezellig , goeie service, producten heerlijk van smaak.
Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Vriendelijke ontvangst, ronde tafel op mooie plek in restaurant, heerlijke gerechten en uitstekende vriendelijke service.
Met zekerheid komen we binnenkort nog weer langs, een aanrader.
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Heerlijk gegeten..en een zeer verzorgde avond. Goede sfeer en kwaliteit. Kom zeker terug
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Bistro9 is een aanrader, heerlijk eten, porties die top zijn voor kleine eters. Heel sfeervolle ambiantie, met Joke als voortreffelijke gastvrouw en Ad als creatieve chef. Met of zonder actie zullen wij er nog vaak komen.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Heerlijke gerechten, fijne wijn en een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Bediening is top, gezellige avond beleefd. Ad en Joke wederom hartelijk bedankt!
elbert.c.tulp .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Mooi concept om met grote en kleine eters toch een heerlijke, culinaire avond samen te genieten.
De liefde voor het vak straalt van het bord. De ontvangst en bediening is top.
Wij zijn ondertussen tot de vaste clientèle gaan behoren. Omdat je nooit teleurgesteld wordt.
De kwaliteit is constant hoog!
Marja S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Zeer vriendelijk bediening
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
het was een zeer warm welkom en alle gerechten heerlijk met heel veel zorg bereid
Nita D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk gegeten, prettige sfeer, attente bediening. Heerlijk op het terras gezeten.
Gerechten waren mooi opgemaakt. Ons voorgerecht bestond uit veel verschillende gerechtjes.
Familieterpstra T.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Kwaliteit van eten was prima, verhouding kwaliteit prijs ook goed, misschien hadden de de portie’s iets ruimer gemogen, het stond wel vermeld op de site dat de portie’s niet al te groot waren en dat je er ook een 4-gangenmenu van kon maken of extra gerecht erbij kon bestellen (met bijbetaling voor AH actie). We vonden de menu keuze toch wel wat beperkt. We hebben lekker gegeten en een leuke avond gehad.