Over restaurant Bistro 9

Magie in de keuken

Het concept van Bistro 9 is heel verfrissend. Alle gerechten kosten 9 euro en hebben het formaat van een voorgerecht. Hierdoor kan je zelf bepalen hoeveel je wilt eten en kan je je eigen menu samenstellen. Het is maar goed dat je hierdoor de mogelijkheid hebt om meerdere gerechten te proeven want het eten is werkelijk verrukkelijk. De chef bereid magische gerechten met een modern Franse oriëntatie. Om je vingers bij af te likken!

Meer informatie over restaurant Bistro 9

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 18:00 - 21:30
Zondag Gesloten

Huppel1 .
Thbouwman B.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
We hebben hier al eens meer gegeten en als gewoonlijk was het verrasend en weer erg goed heerlijke
gerechten al met al voor herhaling vatbaar
brigitta.van.dijck .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Hartelijke ontvangst bij Bistro 9! De inrichting is prettig, tafeltjes staan op een goede afstand van elkaar zodat je nog wat privacy hebt.
Het eten is erg lekker en van goede kwaliteit, goede porties en alles ziet er verzorgd uit. De desserts die wij hadden (warm appeltaartje en worteltaartje, beide met extra's zoals ijs, slagroom etc) waren echt heerlijk!
Kortom..... een aanrader!
Anna H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Voor de derde keer hier heerlijk gegeten. Mooi concept met kleine en zeer smaakvolle gerechten. Zeer gastvrije benadering in heel prettige ambiance. Huiswijn per glas erg goed en mooi geprïjsd. Kortom: topzaak dus.
Evamaria-1950 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We waren hier eerder geweest, dus bekend met het concept dat de gerechten ter grote waren van een voorgerecht.. De gerechtjes werden mooi gepresenteerd en waren heerlijk.
Catootjeproeft .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Een echte aanrader en dat in De Kwakel;). Gezellig, sfeervol, fijne bediening en dito gerechten. Alle gerechten kosten 9 euro; mooie, niet te grote porties, zodat je gemakkelijk drie gangen kunt eten. Fles (kraan)water van het huis ook een fijne service. Enige punt: bij een vol restaurant is het snel (behoorlijk) rumoerig, daartegenover staat dat alleen in stilte zitten eten ook bepaald niet gezellig is.
Anitaberrevoets .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Een fijne plek om lekker te eten, drinken en bij te praten met een vriendin. We voelden ons heel welkom, en kunnen deze plek van ganser harte bij iedereen aanbevelen.
M H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Op onze trouwdag 11-11 opnieuw genoten van het uitstekende keuzemenu bij Bistro 9.
Veel afwisselende kleine gerechten, zelf samen te stellen tot een 3, 4 of meer gangenmenu.
Heerlijke knusse entourage met gezellige bediening en smakelijke gerechten.
Spoedig weer!
Tante_Toet .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Het is alsof je in een grote huiskamer zit. Grote complimenten voor de bediening. Ze zijn zeer attent zonder opdringerig te zijn. Ze zien veel op de achtergrond. We zijn echt een avond uit geweest. Aanrader!
Gvreeken .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Leuke formule met de kleine gerechten (allemaal € 9,00). Alle gerechten zijn smaakvol, veel aandacht en uitleg van de bediening. Sfeervol ingericht restaurant, hangt een ontspannen sfeer. Was voor ons de tweede keer, maar komen zeker nog eens terug.
Carolien S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
We hebben goed gegeten. De huisregels t.a.v. de bediening zijn zodanig dat er voor iedere gang behoorlijk lang moet worden gewacht. Maar we gaan er zeker weer een keer heen.
Renee S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Voor ons eerste keer eten bij Bistro9 en zeker niet de laatste keer. Ontvangst heel vriendelijk, duidelijke uitleg menukaart, welke zeer verrassend was. Genoeg keuze. Alle producten vers en zelfgebakken brood. Heerlijk gegeten!
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
De formule van Bistro 9 vind ik leuk. Alle gerechten voor 9 euro. Gerechten waren erg goed van smaak en de bediening was zeer vriendelijk, echt niets op aan te merken. Wij hebben gekozen voor 3 gerechten. Dit is net genoeg voor 9 euro zou het m.i. ietsje meer mogen zijn qua grote van de gerechten. Al met al zeker een locatie om nog eens terug te gaan ook i.v.m. de ligging vlakbij Schiphol.
Jaap T.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Dit is pas het tweede restaurant dat van mij een 10 krijgt terwijl ik toch erg kritisch kan zijn. Heerlijke smaaksensaties en door de kleine kaart blijft alles van verse producten. Zeer vriendelijke bediening, er staat altijd al water en brood op tafel. Heerlijke wijnen. Het enige minpunt wat ik nog zou kunnen bedenken is dat ik er 15 minuten voor moet rijden.
Mandarine .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Echt een hele leuke en lekkere avond gehad! Bediening is super, gerechten waren simpel maar bijzonder en vooral erg smakelijk.
Evdbergschipper1 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Te kleine porties en te duur, puntje gebak met een ijsbolletje voor 9 euro
Alles lijkt vooraf klaar te staan, weinig of geen bereide vis of vlees gerechten muv de frituur.
R.jaquet .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Het was voor ons niet de eerste keer dat we bij Bistro 9 aten. Wij gaan daarom heel graag terug omdat het eten en de bediening in een woord fantastisch is. Wij hadden het geluk dat het mooi weer was en hebben dan ook heerlijk buiten gegeten. Zeker een aanrader.
Jamter .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Lekker buiten gegeten en laten verrassen met diverse kleine culinaire gerechtjes. Het is echt genieten van het smakelijke eten.
MMathot .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heerlijk gegeten, lekkere wijnen en vriendelijke bediening. Prijs kwaliteitverhouding is goed. Zeker voor herhaling vatbaar.
Van_ran .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Leuk concept. Vriendelijke bediening. Prima eten in een ontspannen en gezellige "huiskamer" omgeving. Variabele kaart met veel keuze mogelijkheden. Prijs kwaliteit in goede verhouding.