Bistro 9

• Vegetarische gerechten
  • ...

Over het restaurant Bistro 9

Magie in de keuken

Het concept van Bistro 9 is heel verfrissend. Alle gerechten kosten 9 euro en hebben het formaat van een voorgerecht. Hierdoor kan je zelf bepalen hoeveel je wilt eten en kan je je eigen menu samenstellen. Het is maar goed dat je hierdoor de mogelijkheid hebt om meerdere gerechten te proeven want het eten is werkelijk verrukkelijk. De chef bereid magische gerechten met een modern Franse oriëntatie. Om je vingers bij af te likken!

Meer informatie over restaurant Bistro 9

Lijn 170 Connexxion Amsterdam Centraal
  • : Gratis parkeren in de buurt & Parkeerplaats van de kerk

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 18:00 - 21:30
Maanden juli en augustus zondag Gesloten

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Uitmuntend
9,3
9,3

Jouw recensie over het restaurant Bistro 9

Alet F.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
De aanbod van de verschillende gerechtjes blijft verrassen. Dit is de reden waarom je uit eten gaat: het is iets wat je niet snel zelf maakt. Daarnaast is smaak en uitvoering altijd uitstekend. Fijn is ook het gratis water die ze blijven aanvullen. Tip: laat je een keer adviseren door gastvrouw Joke welke wijn bij het gerecht past
Elly B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Bistro 9 had iets bijzonders georganiseerd; een Winter BBQ. In samenwerking met keurslager Gert Stronkhorst uit Uithoorn. Twee toppers bij elkaar gezet geeft een super BBQ. Heerlijk eten, heerlijke wijnen van Verlinden, een knus, warm terras. Kortom een heerlijk festijn.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Prima eten, perfecte bediening en leuke entourage.
Pieter N.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Het is goed toeven bij Bistro9,
elke weer goed verzorgd en heerlijk eten in een gezellige ambiance.
Ad is een topkok en weet van de gerechten iets fraais te maken en bovendien heel erg smakelijk!
We komen vaker en voor ons is het om de hoek en dat in De Kwakel!
M. K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
We hebben hier al vaak gegeten. Altijd zeer tevreden, maar het Valentijnsdiner viel wat tegen.
Kwalitatief 3 uitstekende gerechtjes, maar het 4e gerechtje: een grote met parelhoen gevulde ravioli viel tegen.
De inhoud zelf was prima, maar de ravioli zelf was niet gaar. Ter compensatie kregen we de koffie van het huis.
Ook waren de gerechtjes vrij klein, zodat we niet echt voldaan waren.
De hoeveelheid was niet in verhouding tot de prijs.
Jammer, we zijn beter gewend.
Sacha H.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Niet de eerste keer dat we hier aten, maar wederom werden wij blij verrast door de heerlijke gerechten en vriendelijke bediening
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijke, verrassende aparte gerechten. Goede wijnen. Vriendelijke bediening.
Heerlijk en gezellig gegeten met vrienden.
anja S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Weer heerlijk gegeten bij Bistro9. De keuze van de kleine gerechtjes blijft een leuk concept. Mijn lief nam drie gerechtjes. Ik koos er twee, maar beide zwichtten we uiteindelijk ook voor een nagerecht! De bediening is vriendelijk en correct. De wijnen waren ook dit keer weer heerlijk! Wij gingen in ieder geval weer tevreden huiswaarts!
Arjen V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Erg lekker gegeten. De kleine gerechtjes zijn een succes! Leuke actie met een maandelijks wisselde wijn! Wederom erg genoten. Het lichtplan van de accommodatie verdient wel wat aandacht. Op sommige plekken in het restaurant erg onaangenaam licht.
j W.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
hadden een gezellige en redelijk rustige tafel. Iedereen in mijn gezelschap vond - eigenlijk alles - uitstekend.
komen zeer zeker terug
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Gezellige ambiance, zeer smaakvolle maaltijd in een ongedwongen sfeer met een prima prijs-kwaliteitsverhouding!
Mogelijke tip is de kaart toch indelen in voor,- hoofd- en nagerechten naar keuze.
Carla M.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Lekker gegeten, het was de vierde keer dat we bij Bistro 9 gegeten hebben , alle keren fantastisch.
Het is een prima formule alle gerechten voor 9 euro, je kunt zoveel eten als je wilt.
Zeker voor wat oudere mensen fijn dat de hoeveelheden wat kleiner zijn, en de sfeer is heel goed, tevens legt de gastvrouw alles goed uit. Gaan zeker nog vaker komen. Carla Mensink.
Steven K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Althd heerlijk om hier te zijn. De gastvrije ontvangst en bediening is heel plezierig. Het eten is heel goed en het concept van kleinere gerechtjes spreekt ons erg aan.
Rian V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heerlijk gegeten tijdens t kerstdiner. Super lekkere gerechtjes en precies de juiste grootte zodat ook t laatste gerechtje er nog goed in ging. Prettige bediening, goed getimed!
Rian V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
het Kerstdiner bij Bistro9 was super. 5 gangen en allemaal heerlijk én niet te veel, zodat ook het laatste gerechtje nog prima smaakte. De bediening was erg goed, vriendelijk en goed getimed. Zeker een aanrader!
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Uitstekend verzorgd, culinair hoogstandje.
Bediening goed verzorgd en zeer professioneel
Volgens ons een goede prijs/kwaliteits verhouding.
Alles was zeker voor herhaling vatbaar en wij zullen dat ook zeker doen!
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Zoals altijd weer super! Heerlijk gegeten in een fijne gemoedelijke ambiance met gekwalificeerde mensen! Ook aan de persoonlijke wensen wordt gedacht en heeft dus niet eens een herinnering nodig.
Lia N.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Was heerlijk eten, 3 gerechten is precies voldoende. 2 zou ook kunnen volstaan met koffie toe bv
Hugo V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Eten was top en de bediening was zeer attent. We komen zeker terug en zullen het ook onze vrienden en kennissen doorgeven.
Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Menukaart met goede keuemogelijkheden en heerlijke gerechten met betaalbare en goede wijnen. Aanbevelingswaardig en we zullen ook zeker weer terugkomen.