Bistro 9

• Vegetarisch
  • ...

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Bistro 9

Magie in de keuken

Het concept van Bistro 9 is heel verfrissend. Alle gerechten kosten 9 euro en hebben het formaat van een voorgerecht. Hierdoor kan je zelf bepalen hoeveel je wilt eten en kan je je eigen menu samenstellen. Het is maar goed dat je hierdoor de mogelijkheid hebt om meerdere gerechten te proeven want het eten is werkelijk verrukkelijk. De chef bereid magische gerechten met een modern Franse oriëntatie. Om je vingers bij af te likken!

De menukaart wordt zeer frequent aangepast. Voor het actuele menu neem contact met ons op!

Meer informatie over restaurant Bistro 9

Lijn 170 Connexxion Amsterdam Centraal
  • : Gratis parkeren in de buurt & Parkeerplaats van de kerk

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 18:00 - 21:30
Maanden juli en augustus zondag Gesloten

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Uitmuntend
9,2
9,2

Jouw recensie over het restaurant Bistro 9

Beatrix V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Gerechten waren van goede grote voor ons. Het was lekker en de sfeer was goed en bediening was vriendelijk
Bep V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
We hebben een erg leuke en lekkere avond gehad
Karin E.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Een gezellige grote huiskamer met heerlijke gerechten en super bediening.
We hebben een heerlijke avond gehad!
B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Prima! Gewon hartstikke leuk en lekker! Gaan hier zeker nog een keer terug. Leuk voor grote en kleine eters. Aardige bediening goede service!
Nelleke V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Een zeer vriendelijkebediening en gastvrouw..
Lies V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
ik heb met drie oud-collega's gegeten . Het eten was erg lekker en verder was het heel gezellig !
Elly B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Alles klopt bij Bistro 9. Het is genieten van heerlijk eten, goede, vriendelijke service etc. etc. Komen graag weer terug.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Mooie ambiance. Met een geweldige gastvrouw en buitengewoon lekker eten met zorg gemaakt
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Het was een erg gezellige avond. Wij hebben genoten van de lekkere gerechten en de wijn en de bediening was attent en vriendelijk.
Jenny R.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Het eten was goed, De hoeveelheid was voor ons goed, maar wij zijn kleine eters. Natuurlijk kun je een extra gang bestellen, maar dat maakt de gemiddelde prijs wel hoger. Ons dessert: perentaartje met vanillesaus en kaneelijs was ronduit verrukkelijk.
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Eindelijk weer eens wat anders; zowel qua menu als qua sfeer heel origineel en geslaagd!
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
heel erg gezellig ingericht,heerlijk eten,prima bediening alleen erg rumoerig.
Sandra M.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Echt een leuk restaurant met lekker eten, geen grote porties maar daar hou ik juist van.
Els B.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Gezellig restaurant, vriendelijk maar niet efficiënte bediening. Weinig oog wat er om hun heen bij andere tafeltjes gebeurd. Gelukkig hadden wij alle tijd en was het geen probleem. Was er met een vriendin en wij vonden de porties genoeg (net aan) maar waren onze mannen meegeweest was het echt te weinig geweest!
Kwaliteit van het eten was heerlijk!
Al met al heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, leuke ambiance.
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Heerlijk gegeten.
Anna H.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Al verschillende keren hier gegeten en steeds verrast door creativiteit en opmaak. Dát viel deze keer tegen. Gambakroketjes goed van smaak, maar geserveerd met avocadopuree en gehalveerde kerstomaatjes. Weinig spectaculair en avocadopuree gaf geen fijn mondgevoel bij gefrituurde kroketjes.
Fazant (met bijbetaling) erg lekker, maar ook weer wat saai met spruiten en pureetje.
Saltimboca viel tegen. Deze was gepaneerd en dat deed het gerecht o.i. geen goed.
Al met al nog steeds fijne zaak, maar gerechtjes deze keer teleurstellend.
O ja, we waren met AH-actiebon. Maar natuurlijk gaan we ervan uit dat dat geen enkel verschil maakt.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Een aantal keer gegeten bij bistro 9. Het smaakten weer geweldig.
We komen zeker weer terug.
Voortjes .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Wij zijn hier gisteravond geweest met vrienden met de AH bonnen.
Je moest meteen een keuze maken uit 1 voorgerecht, 1 hoofdgerecht en 1 nagerecht. Dit voor € 27,00 voor 2 personen.
Ik hoefde geen nagerecht. Hoe groot was onze verbazing met afrekenen dat onze vrienden samen voor € 27,00 hadden gegeten en mijn man € 27,00 moest betalen en mijn gerechten nog extra op de rekening stonden.
Als ik wel een nagerecht had besteld (en niet had opgegeten) dan hadden wij wel samen voor € 27,00 kunnen eten. Dit is niet te begrijpen en we kwamen er ook niet uit met de dame van het restaurant. We hebben heerlijk gegeten, maar hier komen wij dus nooit meer. Onze vrienden denken er hetzelfde over. Dit kan toch niet de bedoeling zijn van zo een aanbieding?
De meisjes die er werken waren zeer vriendelijk. Alleen mevrouw begrijpt er niets van.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Heerlijk genieten van lekkere gerechten in een gezellige sfeer.
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Lekker gegeten, mooie kaart en goede wijn. Prima bediening door mensen met verstand van zaken, was gezellig!