Bistro 9

• Vegetarisch
  • ...

Over het restaurant Bistro 9

Magie in de keuken

Het concept van Bistro 9 is heel verfrissend. Alle gerechten kosten 9 euro en hebben het formaat van een voorgerecht. Hierdoor kan je zelf bepalen hoeveel je wilt eten en kan je je eigen menu samenstellen. Het is maar goed dat je hierdoor de mogelijkheid hebt om meerdere gerechten te proeven want het eten is werkelijk verrukkelijk. De chef bereid magische gerechten met een modern Franse oriëntatie. Om je vingers bij af te likken!

De menukaart wordt zeer frequent aangepast. Voor het actuele menu neem contact met ons op!

Meer informatie over restaurant Bistro 9

Lijn 170 Connexxion Amsterdam Centraal
  • : Gratis parkeren in de buurt & Parkeerplaats van de kerk

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 18:00 - 21:30
Maanden juli en augustus zondag Gesloten

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Uitmuntend
9,4
9,3

Jouw recensie over het restaurant Bistro 9

Judith W.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Wat een fantastisch restaurant is Bustro9, ik ben fan! Dit was de tweede keer dat ik hier was en zeker niet de laatste. Het eten, de sfeer, de hartelijke bediening, ik voel de passie overal in!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Het was weer top Joke, wij hebben lekker gegeten van de heerlijke gerechten. Het was gezellig en de bediening was uitstekend.
Tot de volgende keer.
Joycepauline .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Heerlijk gegeten. Een bijzonder plekje, alles is met zorg bereid. Wijn was ook erg lekker! We zaten buiten vanwege het mooie weer maar komen zeker nog een keer terug om binnen te dineren.
Angelique M.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Weer heerlijk gegeten, het concept is ook heel leuk, kleine gerechtjes, maar er is wel veel zorg aan besteed, alles word zelf gemaakt, niets komt uit pakjes of potjes en dat proef je!
B.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Joke gaf persoonlijke aandacht. Het meisje van de bediening was erg stil. Kan wat meer contact leggen. Heten eten smaakte erg lekker
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Heerlijke gerechtjes en ook onze vooraf bestelde speciale wensen zijn helemaal vervuld. Zelfs een na gerecht buiten de kaart kon geregeld worde.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
wij hebben heerlijk gegeten. Erg gastvrij zijn de mensen van de bediening. Wij komen zeker nog een keer terug.
frans K.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Prima Kok en heel goede gastvrouw. Een jeel leuk concept met keuzre gerechtjes.Aangepast aan het seizoen.OOk de wijn was goed.We voelden ons eer welkom.
Louise W.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
We hebben lekker en gezellig gegeten met onze vrienden bij bistro 9. Dat komt mede door de inrichting van het restaurant en de vriendelijke gastvrouw en bediening. Geen gehaast en geen getalm maar precies goed. De formule van €9,- gerechten is heel handig voor kleine en grotere eters. Last but not least: de gerechten waren heel bijzonder en bijzonder lekker.
burgg022 .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Wij bezoeken dit restaurant al vele jaren en telkens zijn wij weer verwonderd over de originaliteit en de kwaliteit van de gerechten. Een kok én een gastvrouw om tro0ts op te zijn !!
Rien V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Opnieuw hebben we genoten van de creativiteit, de kwaliteit en de uitstekende, klantvriendelijke bediening.
Mayke V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Sympathiek concept, je voelt je altijd welkom. Heerlijk eten. Gezellige sfeer. Kan zeker concurrentie met top van restaurants in Amsterdam aan.
Kees G.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Het was weer als vanouds! Gezellige ambiance, vlotte en vriendelijke bediening en goed eten!
De formule van de losse gerechten van €9 per stuk is weer prima bevallen.
Kees Geerlings
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Verrassend weer!! Iedere keer weer weten Ad en Joke ons te plezieren met een heerlijk diner en een geweldige bediening. Nieuw is het menu, dit keer een asperge menu waarbij in elke gerecht asperge is verwerkt (behalve bij het dessert) en het verveelt nooit!! Kortom, een aanrader.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Evenals de vorige malen goede bediening, weer een veranderde menukaart en verrukkelijke gerechten met passende wijnen. Prima avond gehad met mijn dochter.
Cor G.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Zeer goede en creatieve keuken in presentatie en keuze.
Vriendelijk personeel......genoten
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
fantastisch raad het iedereen aan.
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Leuke formule met gerechtjes van 9 euro. Asperges mogen m.i. wat langer koken.
geling .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Prettige sfeer. Goede spijs en prima bediening. Joke en AD en hun medewerkers hebben oog voor de gasten. Je voelt je thuis in Bistro 9 en het is nog lekker ook.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Prettige sfeer en heerlijk eten