Bistro 9

Drechtdijk 9 1424 RA De Kwakel Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro 9

Magie in de keuken

Het concept van Bistro 9 is heel verfrissend. Alle gerechten kosten 9 euro en hebben het formaat van een voorgerecht. Hierdoor kan je zelf bepalen hoeveel je wilt eten en kan je je eigen menu samenstellen. Het is maar goed dat je hierdoor de mogelijkheid hebt om meerdere gerechten te proeven want het eten is werkelijk verrukkelijk. De chef bereid magische gerechten met een modern Franse oriëntatie. Om je vingers bij af te likken!

Meer informatie over restaurant Bistro 9

Lijn 170 Connexxion Amsterdam Centraal
  • : Gratis parkeren in de buurt & Parkeerplaats van de kerk

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 18:00 - 21:30
Maanden juli en augustus zondag Gesloten
Vakantiesluiting 2017: 06/08 tot 23/08 en 27/12 tot 03/01/2018

Connie H.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Een parel in De Kwakel, heerlijk gegeten en dankzij de AH-restaurant actie ook nog eens voor een zeer aantrekkelijke prijs.
Simone M.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
M H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Opnieuw genoten van de prima variëteit in kleine gerechtjes op de kaart bij Bistro9.
Ditmaal met vrienden gedineerd, die verrast waren door kwaliteit, sfeer en ambiance.
Er zullen nog vele avonden volgen!
Lilian V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Heerlijk gegeten!
Ik was alleen en voelde me meteen op m'n gemak
Aardige gastvrouw ! ( en bediening eveneens)
Goed eten!
Kleine gerechten en heel verfijnd van smaak
Kom graag een keer terug
Stephan D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Sommige restaurants zijn echt de moeite waard om heen te gaan. Bistro9 is zo een restaurant. Het concept van 9 Euro per gerecht vind ik goed bedacht. Daarbij opgeteld een kleine "standaard" kaart die aangevuld is met een uitgebreidere keuze van wisselende gerechten. Deze vind je op het krijtbord. De kwaliteit van het eten is goed. Veel verse ingrediënten en ook zo veel mogelijk lokale producten.

Tel daar vervolgens de zeer goede bediening bij op en dan ben ik helemaal blij. De bediening is echt super. Ze zijn er wanneer je zo nodig hebt en denken met je mee.
ineke1951 .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Vanavond met 33 mensen gegeten in dit restaurant. In 1 woord, geweldig! Wat een leuke ontvangst, gezellig geborreld en daarna een heerlijk diner. We hebben genoten van een super avond. Een bedankje is zeker op zijn plaats. Kok Ad, gastvrouw Joke en haar hulp deze avond Lia, allemaal bedankt want zonder jullie zorgen was deze avond niet zo heerlijk geweest. Wat hebben jullie ons verwend! Top hoor en wij komen zeker terug!
vicsativa .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Echt een aanrader dit restaurant. Lekkere gerechten, mooie wijnen en een super gastvriendelijke eigenaresse. Wij hebben gegeten met een AH actie kaart maar daar was geen onderscheid in, behalve dat dat rekening lager was dan zonder de actie. Wij komen zeker terug
Mia H.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Het enige wat ik zou willen meegeven is dat het storend is dat er tussendoor bestek, glazen, etc van tafel worden weggehaald. Dit zou ik graag anders zien want het stoort wanneer je in gesprek bent.
Yvette J.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Met de AH-restaurantactie hier gegeten, ik moet zeggen in een woord fantastisch. Je kunt zelf kiezen van de menukaart en daarnaast is er nog een keuze van de specialties. De entourage is gezellig, lekker warm als je aankomt, het tafeltje wat we kregen was redelijk dicht bij de toegangsdeur maar geen last gehad van tocht. De gastvrouw was hartelijk. Maar.... wat erg tegenviel was de lange wachttijd. Misschien een tip om later op de avond te gaan. Wij zaten op de wip in verband met nog een afspraak dus we waren vroeg gegaan. 3 uur doorgebracht.
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Wederom heerlijk gegeten. De kleine gerechten zijn bijzonder. |De ontvangst hartelijk. De omgeving prettig en het eten heerlijk
Goed concept.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Vanavond de verjaardag van mijn man gevierd met 5volwassenen.
Een prima concept gerechten niet al te groot voor €9,00.
Voortreffelijke keuken en het ziet er erg mooi uit. Echt culinair.
Wees hebben heerlijk gegeten. Bij de reservering doorgegeven of er bij het dessert misschien iets feestelijke kon zijn. En van het huis een plankje met eigengemaakte lekkernijen. Heerlijk met vuurwerk.
Van ons een 10 voor Bistro 9.
Agnes V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Voor echte vleesliefhebbers te weinig vleeskeus op het menu. Goede sfeer qua verlichting en muziek. Vriendelijke bediening die er plezier in hebben.
george.liem .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Locatie is overzichtelijk en gezellig. Bediening is goed. Wachten tussen gerechten wat aan de lange kant.,
Kaart is klein. Met name voor de hoofdgerechten.
Sissi M.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Gezellig en gemoedelijk restaurant.
Restaurant zat geheel vol.
Aardige gastvrouw.
Eten was goed

Wat minpuntjes: erg karige glazen wijn. Tomaat in de salade was melig. Diamanthaas gerecht kwam koud op tafel werd snel gecorrigeerd.
Bijna 4 uur zeer gemoedelijk gezeten en rustig kunnen dineren.
fransirene K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Zaterdag avond 14 jan. Heerlijk gegeten bij Bistro 9 En dat in ons dorp de Kwakel,Dit restaurant is een aanrader voor een ieder.gezellige sfeer vlotte bediening maar vooral heerlijk eten.viendelijke groeten een vrienden groepje
M H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Opnieuw genoten van een uitstekende maaltijd met gevarieerde keuze en huiselijke ambiance. De opzet van de kaart met allerlei kleine gerechten biedt een ieder de mogelijkheid een eigen menu samen te stellen.
Nicoline K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Afgelopen avond hebben we hier met een stel vrienden gedineerd. We werden heel gastvrij ontvangen. Het eten was heerlijk. De kleine gerechten zagen er leuk uit en smaakten voortreffelijk. We komen hier zeker nog eens terug. Het was echt de moeite waard!
Elisabeth.net G.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
al vele jaren komen we vanuit Haarlem speciaal naar Bistro 9 in De Kwakel. Uitstekend gastrvrouwscahp, voortreffelijke gerechten, heerlijke sfeer - kortom een dikke tien!
huppel1 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
zoals altijd weer genoten van de aparte gerechten van de kaart. Ook weer genoeg keuze buiten de kaart en een prima bediening.
ja.gorter .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Net als de vorige keren hebben we genoten van een
tafel, waarop een fles water in een koeler, een ludiek zakje met stevig eigen gebakken brood en een uitstekende olijfolie staan.
Het concept met de steeds wisselende gerechters is voor jong en oud een aanrader. Creatief en smakelijk dit alles. Compliment . Zeker ook voor de charmante gastvrouwen, die het echt in de vingers hebben.