Bistro 9

• Vegetarische gerechten
  • ...

Over het restaurant Bistro 9

Magie in de keuken

Het concept van Bistro 9 is heel verfrissend. Alle gerechten kosten 9 euro en hebben het formaat van een voorgerecht. Hierdoor kan je zelf bepalen hoeveel je wilt eten en kan je je eigen menu samenstellen. Het is maar goed dat je hierdoor de mogelijkheid hebt om meerdere gerechten te proeven want het eten is werkelijk verrukkelijk. De chef bereid magische gerechten met een modern Franse oriëntatie. Om je vingers bij af te likken!

Meer informatie over restaurant Bistro 9

Lijn 170 Connexxion Amsterdam Centraal
  • : Gratis parkeren in de buurt & Parkeerplaats van de kerk

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 18:00 - 21:30
Maanden juli en augustus zondag Gesloten
Vakantiesluiting 2017: 06/08 tot 23/08 en 27/12 tot 03/01/2018

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Uitmuntend
9,2
9,2

Jouw recensie over het restaurant Bistro 9

Jaap en Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
burgg022 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Opnieuw hebben wij ons zelf getrakteerd op een bezoek bij Bistro 9. Opnieuw hebben wij genoten van de ambiance, de kwaliteit en de vriendelijke service van alle medewerk(st)ers. Opnieuw waren wij echt "een avondje uit!!"

Lien en Jan.
Jaap en Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Heel gezellig bij jullie en prima gerechten
Jammer dat het heel erg “hol” klinkt misschien iets van een groot kleed op de grond ???.
Cees U.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
alle gerechten zeer smaakvol prijs-kwaliteit verhouding top
Rob O.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Bij Joke en Ad is het iedere keer weer een avond genieten van verrukkelijke gerechtjes en heerlijk wijnen.
Rob & Jeannette
Kees G.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
We hebben heerlijk en gezellig gegeten. Echt een aanrader qua ambiance, kwaliteit en service. De gerechten zijn van prima kwaliteit en de bediening is vriendelijk en servicegericht. Het was enigszins rumoerig door een ander gezelschap, maar wel op een positieve manier.
C.V. S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
De gerechten waren uitstekend en smaakvol opgediend, zeer goede service en prettige en gezellige sfeer.
Wij hebben genoten.
Claire Opheij Sprock en Bas en Jetty van der Pol.
Miranda G.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Restaurant naar mijn hart. Super sfeer, heerlijke gerechten, mooi opgemaakte borden, fijne bediening. Voor herhaling vatbaar!
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Prima eten, vriendelijke bediening. Van harte aanbevolen.
Rene S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Weer een heerlijke avond gehad bij Bistro 9.
Het smaakt altijd goed. Vooral de wisseling op de
kaart vind ik erg fijn. We komen snel weer terug.
carolien O.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
rommelig ontvangst, rommelig uitleg over de kaart, moesten nogmaals vragen hoe het in elkaar zat.
flesje bier werd opgetild gekeken of er nog iets in zat en vervolgens gevraagd of we nog iets wilden drinken. brood zat in een broodzak en moest je dippen in olijfolie, baggervet natuurlijk maar anders had je droog brood. het eten op zich was lekker, vrij kleine porties en groente en frietjes moest je bij bestellen en apart bij betalen. nee niet voor herhaling vatbaar!
dommel2011 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
We hebben daar gegeten met AH actie en de ontvangst was zeer vriendelijk. Het concept alle gangen voor €9 was prima. De gangen zijn allen zo groot als een voorgerecht, waardoor je er wat bij moet bestellen. Alle gerechten waren zeer smakelijk en met zorg opgediend. Kortom een aanrader, wij komen er zeker nog een keer terug!
Elly B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Concept is erg leuk. Zeker als je van kleine gerechtjes houdt en er meerdere wil proeven. Verscheidenheid van gerechtjes prima. Alle gerechtjes zeer smakelijk en mooi geserveerd. De dames zijn uiterst vriendelijk en gastvrij. Zonder vragen werd steeds de waterfles bijgevuld. Een aanrader.
Stijnie N.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Ruime keus uit heerlijke niet standaard gerechtjes maar net even anders. Porties precies goed, mooi opgemaakt en geserveerd. Prima bediening, vriendelijk en vlot een praatje als je wilt maar hoeft niet. Goede combinaties en een gezellige sfeer. Net iets meer en anders dan wat je elders krijgt. Top.
Hans en Carla K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Het was weer een feestje om de gerechten te mogen proeven. Een dikke 10 voor de Chef, gastvrouw en de lieve dames in de bediening. Tot de volgende keer.
Andre D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
reservering keurig ,een berichtje terug dat het goed is. , dat je het niet vergeet. en dat je evt nog kan annuleren ,als er wat tussen gekomen is.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We zijn al veel vaker bij Bistro9 geweest. Het is een genot om daar te eten. Joke, de gastvrouw kent haar vak. Hartelijke ontvangst, goede service en vooral heerlijk eten. We blijven langskomen!
Be-2012Ae .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
voor de derde keer hier gegeten en het was weer verassend en bijzonder leuk opgediend, en ook weer erg lekker, op naar de vierde keer.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Gezellige avond, heerlijk gegeten was heel ontspannend , top
Leo D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
WE hebben genoten. Vriendelijke bediening.