Bistro 52

Dorpsstraat 52 5051 CL Goirle Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bistro 52

Bus 2, uitstappen op Dorpsstraat.
  • Kom je met de auto?
    Let erop dat u Dorpsstraat met dubbel s intoetst in uw navigatiesysteem.
  • : Eigen parkeerplaats achter het pand.

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag vanaf 17.00 uur

• Bar , Nederlands gesproken

Jouw recensie over het restaurant Bistro 52

Erco K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
De sfeer is rustig binnen, want terwijl het zaterdag was bijna niemand binnen. De bediening laat te wensen over. Een welkom wanneer je binnenkomt, naar plaats begeleiden en direct vragen of je een drankje wilt en ook wanneer je weggaat een warme begroeting zou op zijn plaats zijn (ondanks dat er niemand binnen zat). Er was maar 1 fles chardonnay op voorraad en toen we een opmerking maakte over een gerechtje wat niet goed gelukt was werd het gerecht meegenomen en kregen we geen terugkoppeling. Bij navraag gaven zij aan dat zij dat wel vonden dat het goed gelukt was en dat het jammer was dat de 2 gerechtjes die bij ons aan tafel geserveerd waren terug kwamen naar de keuken. Al met al niet voor herhaling vatbaar. Voor de prijs op de kaart is het het geld zeker niet waard. De rest van de gerechten was overigens wel prima, maar niet echt bijzonder. In vergelijking met andere "nederlandse tapas" restaurants ga ik de volgende keer zeker naar een ander
Thomas B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Leuk concept menu, heerlijk sorbet assortiment.
Esmé R.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Het eten hier is lekker. Sommige gerechthes zouden van mij nog nét iets meer smaak mogen hebben. Genoten van bijvoorbeeld zwezeriktruffel bitterballen, eendenborstfilet en een garnalencocktail. De coquille carpaccio was misschien lekkerder als de plakjes iets dikker zouden zijn. Leuk dat er ook seizoensgerechtjes zijn. Ik had pindakaasijs! Heerlijk! De inrichting vind ik leuk en de wc ook. Gek, maar dat doet altijd veel met mijn gevoel bij een restaurant. Je had genoeg beenruimte en je kon je handen afdoen met handdoekjes, pluspunten! Personeel was erg aardig. De gerechtjes werden mooi opgediend. Heel tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding. Een aanrader voor mensen, die graag verschillende dingen willen proeven.
Ivo en Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Een gezellige bistro met een hoogwaardige cullunaire keuken! De kok kookt met passie en dat is te merken aan de smaak en presentatie!
Lisette B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Het is altijd genieten hier! Gezellige sfeer, vriendelijke bediening, fijne stoelen en overheerlijke gerechten. Dit is ons favoriete restaurant en we komen snel weer terug!
Milou A.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Mijn vriendin en ik hebben heerlijk gegeten. Er was een speciaal valentijnsmenu, dat erg lekker was en het zag er allemaal goed uit. Tijd tussen de gangen was ook goed. Leuke gastvrouw!
Bori S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Super service, heerlijk rustig, goed en verrassend eten, muziek was perfecte volume (en goede muziek ook!) en de korting was erg leuk!
De stylist onder ons vindt dat er geen eenheid zat in het interieur (plafond, veel snoertjes en gaten). Maar erg leuke ervaring al met al. Dank jullie wel!
Danielle L.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Prima avond gehad. Lekker eten en leuke keuzes met 3 kleine voorgerechten en 3 toetjes.
sharon V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
heerlijk gegeten!
Lilian V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Erg lekker en voor de prijs een kwalitatief hoogstandje. Het is echt een dikke 10 waard!
Lara V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Het eten wordt geserveerd als in een sterrenrestaurant zo ook de hoeveelheid dit verwacht je niet in een bistro...
Lisette B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Zoals altijd, heerlijk gegeten en we hebben een hele gezellige avond gehad.
Quirina V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
De voor- en nagerechten waren erg klein. Het was vooraf bekend dat deze kleiner zijn dan normaal maar ze waren veel kleiner dan verwacht. Het chocolade lava taartje was zo klein, een grote bonbon, waardoor er geen warme chocolade uit kwam. Dit was volgens de bediening niet mogelijk. Bij de hoofdgerechten was ook heel weinig groente.
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Te kleine porties voor- en nagerechten.
Er zou ok wat meer groenten bij het hoofdgerecht geserveerd moeten worden. Nu lijkt het meer op een garnering.
Er worden ook te weinig frietjes gereserveerd, Deze Kun je bijbestellen, maar wordt ook in rekening gebracht.
Lizette E.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Leuk concept, smakelijk gegeten. Inrichting gaf een gezellig huiskamer gevoel.
Vrij A.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
goed bevallen, heel gemoedelijk, goede prijs/kwaliteit
eric B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Net en gezellig restaurant. Keurig opgevangen bij binnenkomst. Vriendelijk en attent personeel.
We hebben gebruik gemaakt van de optie met de kleine voorafjes en nagerechten. Er is ruim voldoende keus. De smaak en presentatie van de voorgerechten en de nagerechten zijn prima.
Als hoofdgerecht hadden we de Argentijnse Rib-eye en de Goirlese ambachtskaas. Deze werden met een klein beetje groente en wat frietjes geserveerd. Niets aan te merken op de ambachtskaas, gewoon goed en lekker. De smaak en bereiding van de Rib-eye was bijzonder goed, alleen jammer dat het een erg klein stukje vlees is. Dit had voor deze prijs best een flink stuk groter gemogen.
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wij hadden alleen de voorgerechten. Dit was voornamelijk veel bitterballetjes (wel allemaal verschillende smaken) dus daar kan niet zo herleven mis meegaan
Ouzo .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Heerlijk eten! Leuk concept om twee voorgerechten en twee nagerechten te combineren met een hoofdgerecht. Gezellige entourage met een goede bediening. Tussen sommige tafeltjes een soort bloembak voor extra privacy.
Marion en Jos K.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Gezellige sfeer, fantastisch eten, gevarieerde keuze, voor ieder wat wils. Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel. Kortom, we gaan zeker terug!