Bistro 52

Dorpsstraat 52 5051 CL Goirle Nederland Kaart

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Meer informatie over restaurant Bistro 52

Bus 2, uitstappen op Dorpsstraat.
  • Kom je met de auto?
    Let erop dat u Dorpsstraat met dubbel s intoetst in uw navigatiesysteem.
  • : Eigen parkeerplaats achter het pand.

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag vanaf 17.00 uur

• Bar , Nederlands Gesproken

Jouw recensie over het restaurant Bistro 52

Milou A.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Mijn vriendin en ik hebben heerlijk gegeten. Er was een speciaal valentijnsmenu, dat erg lekker was en het zag er allemaal goed uit. Tijd tussen de gangen was ook goed. Leuke gastvrouw!
Bori S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Super service, heerlijk rustig, goed en verrassend eten, muziek was perfecte volume (en goede muziek ook!) en de korting was erg leuk!
De stylist onder ons vindt dat er geen eenheid zat in het interieur (plafond, veel snoertjes en gaten). Maar erg leuke ervaring al met al. Dank jullie wel!
Danielle L.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Prima avond gehad. Lekker eten en leuke keuzes met 3 kleine voorgerechten en 3 toetjes.
Lilian V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Erg lekker en voor de prijs een kwalitatief hoogstandje. Het is echt een dikke 10 waard!
sharon V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
heerlijk gegeten!
Lara V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Het eten wordt geserveerd als in een sterrenrestaurant zo ook de hoeveelheid dit verwacht je niet in een bistro...
Lisette B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Zoals altijd, heerlijk gegeten en we hebben een hele gezellige avond gehad.
Quirina V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
De voor- en nagerechten waren erg klein. Het was vooraf bekend dat deze kleiner zijn dan normaal maar ze waren veel kleiner dan verwacht. Het chocolade lava taartje was zo klein, een grote bonbon, waardoor er geen warme chocolade uit kwam. Dit was volgens de bediening niet mogelijk. Bij de hoofdgerechten was ook heel weinig groente.
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Te kleine porties voor- en nagerechten.
Er zou ok wat meer groenten bij het hoofdgerecht geserveerd moeten worden. Nu lijkt het meer op een garnering.
Er worden ook te weinig frietjes gereserveerd, Deze Kun je bijbestellen, maar wordt ook in rekening gebracht.
Lizette E.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Leuk concept, smakelijk gegeten. Inrichting gaf een gezellig huiskamer gevoel.
Vrij A.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
goed bevallen, heel gemoedelijk, goede prijs/kwaliteit
eric B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Net en gezellig restaurant. Keurig opgevangen bij binnenkomst. Vriendelijk en attent personeel.
We hebben gebruik gemaakt van de optie met de kleine voorafjes en nagerechten. Er is ruim voldoende keus. De smaak en presentatie van de voorgerechten en de nagerechten zijn prima.
Als hoofdgerecht hadden we de Argentijnse Rib-eye en de Goirlese ambachtskaas. Deze werden met een klein beetje groente en wat frietjes geserveerd. Niets aan te merken op de ambachtskaas, gewoon goed en lekker. De smaak en bereiding van de Rib-eye was bijzonder goed, alleen jammer dat het een erg klein stukje vlees is. Dit had voor deze prijs best een flink stuk groter gemogen.
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wij hadden alleen de voorgerechten. Dit was voornamelijk veel bitterballetjes (wel allemaal verschillende smaken) dus daar kan niet zo herleven mis meegaan
Ouzo .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Heerlijk eten! Leuk concept om twee voorgerechten en twee nagerechten te combineren met een hoofdgerecht. Gezellige entourage met een goede bediening. Tussen sommige tafeltjes een soort bloembak voor extra privacy.
Marion en Jos K.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Gezellige sfeer, fantastisch eten, gevarieerde keuze, voor ieder wat wils. Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel. Kortom, we gaan zeker terug!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
redelijke keuze maar het was het allemaal net niet
geen enkel gerecht was echt lekker
bediening straalde geen enthousiasme uit. Toen we een gerecht lieten staan omdat het echt niet lekker was werd er niet eens op gereageerd
Jeanne223 .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Met een aanbieding gegeten bij Bistro 52. Diverse gerechten op de kaart waar je onbeperkt uit kunt kiezen. Goede kwaliteit eten, vers en erg lekker. Daarnaast ook wat seizoensgebonden producten op de kaart (bitterballen van asperge, couscous met asperge etc). Vriendelijke bediening.
Enige minpuntje is dat de tafeltjes toch wel erg dicht op elkaar staan (30 cm tussenruimte) en hierdoor de privacy ontbreekt.
ing A.A.M V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Heerlijk veel keuze,goed warm en zeer fijn verzorgt.
Goede bediening,fijn systeem met product lijstje.
Zeer alert op je lijstje geen lange wacht tijd voor volgende gerecht.
Een aanrader en zeker voor mensen die van kleine portie,s houden
Wij gaan zeker terug en zullen er nog veel plezier beleven.
Chrismerkx .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Leuk idee. Tapas maar dan anders. Je mag tien verschillende (kwalitatieve) gerechten kiezen gedurende de avond voor een vaste prijs. Je bent daardoor de hele avond actief met je menukeuze bezig. keerzijde is wel dat je na 2 of drie bezoeken de hele lijst gehad hebt. We hebben het idee dat ieder schaaltje apart en individueel gemaakt wordt en niet zo uit de koelkast komt. kleine finetuning aan de presentatie. Het komt op een groot dienblad op tafel, waarbij geregeld de bordjes doorgegeven moeten worden.
Kelly V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Wij hebben hier vandaag een drie gangen menu a la carte via social deal gegeten. wat zijn we verwend! Eerst een amuse daarna een heerlijk voorgerecht op waar we gratis brood met boter en tapenade kregen. Daarna weer een amuse. Toen een heerlijk voorgerecht met lekkere groente en ruim voldoende. Daarna nog een lekker nagerecht en alle borden erg mooi opgemaakt.we zaten bomvol en ook de drankjes waren maar 2.20 per stuk. Echt een aanrader waar we zeker nog eens terug zullen komen :)