Bistro 2.53

Dinsdag t/m Zondag vanaf 16:30

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Chant92 J.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Recensies schrijven doe ik nooit, maar deze wil ik toch even kwijt!
Gisteravond wilden mijn vriend en ik in het centrum wat eten. Het was erg druk in het centrum en besloten we op de gok naar Bistro 2.53 te gaan.
Als je het terras oploopt voel je je thuis en de bediening was lekker vlot!
De verassing van de chef was geniaal! Ik denk dat de chef zichzelf ook verrast met de bereiding van het eten. Heerlijk op smaak, divers, culinair hoogstaand en een goede uitleg bij het eten.
Zelf had ik heerlijke quesedilla's en spareribs. De spareribs waren heerlijk van smaak, maar vielen niet van het bot af. Anders had het eten voor mijn part een dikke 10 gekregen!
Hierover hoef je ook niet te vallen en wij vinden dit een aanrader voor iedereen die Emmen een keertje aandoet.
Magda D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Vanavond met zijn vieren gegeten in deze bistro.
Een zeer goede keus!
Goede kwaliteit en een spontane,leuke bediening door Linda.
Als we weer in de buurt zijn zullen we zeker een keer terugkomen.
Anrijo .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Hoewel niet onvoldoende, viel de prijs/kwaliteit verhouding tegen. Vis met tempura is iets anders dan dik gepaneerde vis! Het resultaat: veel vette paneer, met relatief weinig vis. Dat gerecht was zwaar onvoldoende! De biefstuk was wel in orde en de gamba's waren redelijk.
De hoeveelheid bijgerechten hield niet echt over. Het voorgerecht was wel weer redelijk, alleen de saté was enigszins taai. Nagerecht was OK. Al met al: geen echte aanrader, maar ook niet echt onvoldoende. Het servies had wel wat schoner gekund!
Jose L.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Heerlijk (glutenvrij) gegeten. Erg smaakvol. 1 van ons had een glutenvrij dieet. Hier werd ruimschoots rekening mee gehouden. Bijna alles wat er aan bijgerechten was (gebakken krieltjes, wortels en een heerlijke salade) was glutenvrij. Behalve de patat. Gerechten heerlijk heet/warm. Bediening vlot en vrolijk. Kwamen ook vaak aan tafel om te kijken of er nog drinken of gerechten bij moesten komen. De gerechten werden ook snel geserveerd ondanks dat het druk was. We waren er om 18.00 uur en binnen en voor 20.00 uur weer buiten. We hadden met ons vieren een 3 gangenmenu en kregen nog een amuse.
Jammer dat het niet bij ons in de buurt is anders waren we zeker nog eens gekomen!
Emiel D.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Bistro 2.53 heeft een leuke en gezellige sfeer, soort van huiskamer gevoel. Het personeel is vriendelijk en ontspannen en dat geeft altijd een fijn gevoel. Misschien wel iets scherper zijn op de lege glazen bij en tijdens het diner. De kwaliteit van het eten was prima, maar niet bijzonder. We was het leuk dat de kok zelf aan tafel kwam om de bediening te ontzien van wat drukte qua eten serveren.
Bassie27 .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Heerlijk gegeten
Goed voorgerecht
Verrassing van de kok top
Bediening erg vriendelijk
Leuke sfeer
Leuk om uit eten te gaan
Fransien H.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Voor de tweede keer hier gegeten. Het was weer heerlijk!! Vooral de voorgerechten waren geweldig. Ook de bediening is super vriendelijk. Omdat ik jarig was, kreeg ik naast het traditionele spetterkaarsje in mijn toetje zelfs een heerlijke fles wijn met een strikje eromheen mee toen we weggingen. Top geregeld!
Margriet H.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2015
Heerlijk gegeten! Quesdilla prima van smaak , wel iets machtig. Proeverij van het huis, geweldig , en duidelijke uitleg van de bediening, prima! Wel even moeten wachten op het hoofdgerecht, maar was de moeite waard.
Italiaans haasje en Parijs haasje zeer goed. Dan hebben we nog het gerecht met saté saus en championne roomsaus, heerlijk. Prima garnituur van salade met heerlijke dressing, asperges, gebakken aardappeltjes en frietjes.
Koffie/cappuccino goed en de Mmmmm chocolade prima, de brouwnie was nog iets warm heerlijk! En als grote verassing werd er aandacht besteed aan de verjaardag van de twee heren, vuurpijl met een beetje ijs en lang zal hij leven op de achter grond met elk een fles wijn.. Van te voren aangegeven bij de bediening en ze zijn er prima op ingesprongen! Goede sfeer en prima bediening. Een geslaagd etentje!
Nannedje .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2014
We hebben op woensdag 24 september gegeten bij Bistro 2.53, het was er gezellig druk en we kregen een prima plek. Bediening was vlot en hartelijk en informeel, zodanig dat je je meteen thuis voelt. Eten was erg goed, alles vers en heerlijk op smaak. Het voorgerecht: Proeverij van het huis is een feestje, een echte aanrader!

Je merkt dat de restaurateur en het team werkt met veel passie verricht en alles in het werk stellen om 100% kwaliteit te bieden en te zorgen voor top avond!
SaskiaBerendsen .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2014
Heerlijk gegeten! Als voorgerecht de proeverij voor 2 personen en hoofdgerecht de eendenborst & spareribs. Het personeel is heel vriendelijk en beleefd en snappen hoe je het de gasten naar de zin moet maken. Wij hebben na het eten nog heerlijk buiten gezeten bij de haard onder het genot van een wijntje. Mooi avond gehad en wij komen zeker nog een keer terug!
Pim D.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2014
We hebben hier afgelopen vrijdag voor het eerst gegeten. Door de goede recensies op Iens was mijn verwachting best hoog. Het bezoek heeft hier niet aan voldaan. Ik vond de kaart ronduit saai, er stonden geen gerechten op die mij benieuwd maakten. Hetgeen geserveerd werd, was op zich wel goed bereid, maar te eenvoudig opgemaakt.
De bediening was, zoals meestal, wel vriendelijk maar heeft er niet voor gezorgd dat we met een geweldig gevoel de zaak verlieten. Wat onhandig vond ik het feit dat er al een amuse geserveerd werd, terwijl we nog geen minuut aan tafel zaten en nog geen drinken besteld hadden. Als je wijn serveert, ook al is het een huiswijn, hoor je hier iets over te weten en te kunnen vertellen.
De zaak is mooi ingericht, echter het raam in de "open" keuken werkt wat mij betreft averechts. Het is zo hoog geplaatst zodat je als gast alleen de kok zijn hoofd ziet en niet mee maakt wat het aan het koken is. Ik vond dit eerder storend dan gastvrij.
Dhr. G.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2014
Afgelopen vrijdag (weer) eens gegeten bij de Bistro! Super gezellig restaurant met altijd een goede bediening. Uiteraard het broodplankje vooraf genomen! (Die gehaktballetjes die je daar bij krijgt zijn om je vingers bij op te eten). Komen hier een aantal maal per jaar, en het is altijd goed! Gezellig maar modern ingericht, goede bediening en relaxte sfeer!
SenM .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2013
Wij hebben hier heerlijk gegeten. De gerechten die wij hebben gegeten, waren smaakvol en erg mooi opgemaakt. Zonder dat het te culinair werd. Wij hadden vlees gerechten en deze waren keurig gegrild medium was ook echt medium. De prijs/kwaliteit verhouding vonden wij uitstekend. De ambiance is modern maar heel erg gemoedelijk en gezellig. De service was zonder meer goed. We hebben hier mijn verjaardag gevierd. En hier werd extra aandacht aan gegeven.
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2012
Afgelopen weekend hier erg goed gegeten. Het zit net iets buiten het drukke centrum met terrassen van Emmen, we kwamen hier terecht door een tip.
Direct bij binnenkomst werden we netjes ontvangen en werd gevraagd of er een prosecco of wijn kon worden ingeschonken. Uitleg over de kaart was prima en de bediening was ontzettend alert op een niet vervelende manier. Er werd een lekkere amuze neergezet en van voorgerecht tot nagerecht, alles wat perfect in orde. Ook de wijnen vond ik goed. Helaas wonen we niet in de buurt en is de kans dat we hier terugkomen dus niet zo heel groot.