Over het restaurant Bistro 110

Gezellig genieten op Texel

In deze knusse bistro ben je de hele dag welkom. Van ontbijt tot diner, alles wordt hier met liefde en zorg bereidt. De kaart wordt aan het seizoen aangepast. Is het snertweer? Dan eet je snert! Of warm jezelf op met een kop warme chocomel met slagroom. Op warme zomerdagen koel je hier lekker af met een koud drankje of een frisse salade. De populaire broodjes, vlees-, vis- en vegetarische gerechten zijn altijd van topkwaliteit. Kom erbij!

Meer informatie over restaurant Bistro 110

wij zijn van 8 januari 2017 t/m 15 februari 2017 g

Jouw recensie over het restaurant Bistro 110

Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Met de AH restaurantbon kennis gemaakt met Bistro 110. Carpaccio: te veel kaas, waar de smak van het vlees verloren gaat. Zalm met toast oké. Over de Spare Ribs gaat een saus, waardoor het gerecht heel machtig wordt. Jagersnitzel was melig,
In het restauarant hangt een baklucht, die op je ogen slaat. Als je hier een opmerking over maakt, dan is de reactie: dat heb ik nog nooit gehoord! Waardoor je je als gast niet serieus genomen voelt.
Ik denk niet dat we hier nog terugkomen.
C. W.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
We zijn zeer tevreden over de gelegenheid en eten en personeel ,ruim voldoende en gewoon gezellig We geven dit door .
vr.gr. fam . woittiez
GeejeeL .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Zeer vriendelijke bediening. Heerlijk vis-trio gegeten met zalm garnalenspies en sliptongetje. Vooraf gegratineerde champignons (waar wij wel een desertlepetje bij misten, met vork en mes eet het wat lastig). Alles eenvoudig maar zeer smaakvol. De wijn, een Montes Malbec Reserva smaakte mij uitstekend.
Afgesloten met een kopje koffie en thee. Er was geen plek meer voor een toetje. Komen vst nog eens terug.
Boukje E.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Ontzettend leuke avond gehad. Lieve, leuke en nuchtere mensen in de bediening. Lekker eten, al vielen de spare ribs niet helemaal van het bot zoals ik had gehoopt. Maar goed, smaken verschillen.
Veel bijgerechten en deze kun je onbeperkt bijbestellen. Lekkere Texelse biertjes... als we dichterbij hadden gewoond waren we zeker vaker terug gekomen!
Ruud N.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Druk, maar gezellig restaurant. Met AH kortingskaart gewoon uit het normale menu mogen kiezen. Supermalse saté van de haas met frites, gebakken aardappeltjes, 2 soorten groente en salade, het kon niet op! Vriendelijke obers en alles kwam op tijd op tafel. een échte aanrader! Complimenten Bistro 110!
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Wij hebben lekker gegeten. Wij mochten met de ah restaurantactie alles kiezen van de kaart. Zeer vriendelijke bediening.
Een aanrader!
T. V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst met een vleug humor. Daar houd ik wel van.
Prima uitleg over het hoe en wat.
Muziek stond op een rustig niveau.
Heerlijke soep vooraf, een uitstekend hoofdgerecht met zeer goede smaken, zowel het vlees als de vis. Nog wat extra aan bijgerechten nodig? Geen probleem, het wordt voor je geregeld. Toetjes waren ook heerlijk.
Voor ons zeker voor herhaling vatbaar!
Marijke Sietske .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Je moet niet te veel verwachten van dit restaurant. De kwaliteit van het eten was nogal gewoontjes. De bediening was wel vriendelijk ondanks dat ze het nogal druk hadden. De gekozen rode wijn was niet te drinken maar werd netjes vervangen door andere.
dfsmit .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Konden alles van de kaart kiezen. Ook alleen hoofdgerecht al dan niet met voor- of nagerecht. Lekkere verschillende groentes bij het hoofdgerecht en 2 aardappelgerechten. Kregen ook extra spareribs en patat. Voor herhaling vatbaar.
PS Ook de hond was welkom.
Leendert K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Jammer van het harde achtergrond muziek waardoor met elkaar spreken moeilijk was.
Personeel was vriendelijk ,wat ons betreft mogen de gerechten iets minder zout.
Nancy L.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
We zijn met de restaurant actie vriendelijk ontvangen en mochten alles van de kaart bestellen, het eten was heerlijk en netjes verzorgd.
Luuk A.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten soep vooraf. Mosterdsoep is erg lekker en de uiensoep was een grote kom. Jammer dat er geen kaas op het stokbrood zat. Verder, bijzonder royale porties vis en vlees. De bijlage kan onbeperkt bijgevraagd worden.
buddelmeijer1 .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Prima drie gangen menu. Ruim voldoende voor ons senioren. Goed in prijs kwaliteit, sfeer en ambiance. Prettige bediening.
buddelmeijer1 .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Gezellig familie Bistro met hartelijke ontvangst. Prima sfeer en leuke inrichting. De vlotte adequate bediening spreekt van duidelijke ervaring.
ca.vrijhof .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Was een goed en leuk restaurant met een heel gezellig personeel die goede uitleg over onze keuze van voorgerecht,diner en nagerecht.Het is voor ons wel ver weg,maar zeker voor herhaling vatbaar.Hartelijke groeten van ons samen
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Het eten smaakte prima. De porties waren wel erg groot.
Bediening was zeer vriendelijk. meubilair een beetje gewoontjes.
Jose S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heerlijk gegeten,in een gezellige sfeer!Het personeel was bijzonder aardig.was een leuk avondje.
We hadden de 2de menu gratis kaarten van de AH,maar mochten van de gehele kaart kiezen,een aanrader!
Wijnanda D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Wij hebben hier gegeten met de AH actie. Konden van de kaart kiezen. Heerlijke gerechten. Met meer dan genoeg bijgerechten. Super
Alex D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Zeer vriendelijk ontvangen bij aankomst.
Het eten was erg goed, we hadden jutterschitzel die zeer smakelijk was.
Je kreeg van alles voldoende en mosterdsoep was ook erg lekker.
Dit restaurant is een echte aanrader en als we weer naar texel gaan zullen we deze restaurant zeker niet overslaan.
mulders47 .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Heel lekker gegeten goede kwaliteit goede en vriendelijke bediening,erg goed dat je gewoon van de kaart kon kiezen prima.