Over het restaurant Bistro 110

Gezellig genieten op Texel

In deze knusse bistro ben je de hele dag welkom. Van ontbijt tot diner, alles wordt hier met liefde en zorg bereidt. De kaart wordt aan het seizoen aangepast. Is het snertweer? Dan eet je snert! Of warm jezelf op met een kop warme chocomel met slagroom. Op warme zomerdagen koel je hier lekker af met een koud drankje of een frisse salade. De populaire broodjes, vlees-, vis- en vegetarische gerechten zijn altijd van topkwaliteit. Kom erbij!

Meer informatie over restaurant Bistro 110

vrijdag t/m Zondag

wij zijn van 8 januari 2017 t/m 15 februari 2017 g

Ben R.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Het eten was voortreffelijk zou ik zo weer bestellen alleen alles bij elkaar was het iets teveel kom er zeker nog een keer terug
Jannes T.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
mk.brouwer .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk gegeten, nette en leuke bediening. Na een rondje Texel dan even afstappen in De Koog dan heb je ook trek. Bistro 110 al een afspraak gemaakt via Iens.
carlo G.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Goede plek om te eten alles was heerlijk en heel vriendelijk personeel werden goed en vlo geholpen ziet er ook netjes uit van binnen
Patricia D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
We hebben echt heerlijk gegeten! Hadden gereserveerd van de AH restaurantactie, het personeel was heel vriendelijk en de ambiance was erg gezellig. Een absolute aanrader!!
Kelly G.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Zo fijn dat er een glutenvrije kaart is. De GV saté van de haas is heerlijk en mijn partner vond de spareribs fantastisch!!
Wibo H.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Lekker eten in een fijne omgeving. Prijs kwaliteit verhouding is prima. We hadden heerlijke spareribs en een malse varkenshaas
We komen zeker nog een keer terug.
pvdoorn .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Heerlijk gegeten in dit prima restaurant met de Ah actie. Je kon gewoon een keuze maken uit alle gerechten; meestal kun je met de Ah actie alleen kiezen uit 3 menu's. Het eten was van goede kwaliteit en je kreeg heel veel bijgerechten die je gratis no kon laten aanvullen. Personeel was zeer vriendelijk al vergaten ze wel mijn bestelde koffie te serveren, maar die kreeg ik uiteindelijk gratis. Helemaal top.
Corné C.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
prima formule, je kunt kiezen uit hele kaart en dan wordt maar één menu in rekening gebracht. (goedkoopste wordt weggestreept). Dus volop keuze, gerechten zien er verzorgd uit en goed warm.
h.meijer8 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Grote porties.
Bediening was snel en erg vriendelijk.
Ook de wijn was erg goed. Al met al een goed adres om te eten.
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Gegeten met 4 personen met AH actie. We moesten schandalig lang wachten. Één van ons had sliptongetjes en die vond ze lekker. De andere 3 waren ontevreden. Het lamsstoofpotje was erg zout en aan de visstrio zat geen smaak. Het garnituur was qua hoeveelheid genoeg maar niks aan. Niet met zorg bereid. De naam "bistro" doet beter vermoeden, maar helaas kon t nog niet aan een eetcafé tippen.
De bediening was te popi en kon de drukte niet aan. Bepaald geen aanrader.
esther.wijnans .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
We hebben heel lekker en goed gegeten bij de bistro, het personeel was erg vriendelijk en beleefd.
We gaan zeker als we op Texel zijn nog een keer eten.
Ben K.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Gisteren lekker gegeten met gezin, vriendelijke bediening, eten is van goede kwaliteit, grote porties en zeker een aanrader tussen alle restaurants in De Koog.
Gerhard T.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Eerste kennismaking bistro 110 de Koog. Gereserveerd weliswaar maar toch keuze uit 2zitters was goed. Leuk vrolijk ontvangst. Nette bediening vol aandacht en goed luisterend. Tijd voor gesprekje en in voor een grap. Sfeer met jaren 80 muziek....doet echt wat. Je voelt je als 50 + thuis. Gelachen met bediening...gerechten waren heerlijk, voldoende en niet overmatig. Dat laatste vind ik belangrijk. Je gaat niet afgeladen, maar fit de deur weer uit. Goede prijs/kwaliteitvehouding! Al met al Quality time.
Tot ziens!

Vrolijk personeel. Super!
ben T.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
we zijn er nu al drie keer geweest . bevalt ons uitstekend heerliik eten goede service en erg gezellig of je nu met twee of meerdere bent ja ben zeer tevreden echt een aanrader
Jos K.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
De ontvangst was hartelijk , leuke en attente bediening , een goede gastheer en het belangrijkste : het eten was TOP.
Kortom , we komen hier beslist terug.
Astrid G.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Gezellig restaurant, goede bediening en zeer vriendelijk. Goede keuken, met smakelijke gerechten. Keuze is groot.
Een aanrader.
cootje1952 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Eenvoudig maar goed eten. Verwacht geen culinaire hoogstandjes. Vlees was erg goed en waar krijg je tegenwoordig nog twee warme groenten bij de maaltijd? Kortom, niets bijzonders maar wel waar voor je geld.
De mosselen waren erg in trek.
Esley H.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Het restaurant ziet er wel gezellig uit. Het is er schoon. Ik vroeg om een gewoon glaasje water, je krijgt spa blauw. Tsja..
Het eten is simpel. Niet iets wat je thuis niet zou kunnen maken. Dus met een Ah bon is het dan wel prima.
De bediening is ontzettend vriendelijk en hebben plezier in hun werk.
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Voor de tweede keer heerlijk gegeten. Keuze uit gehele kaart, ruime porties (zou eigenlijk de norm moeten zijn voor elk restaurant), ongedwongen sfeer. Weer een uitstekende keuze!