Over het restaurant Bistro 110

Gezellig genieten op Texel

In deze knusse bistro ben je de hele dag welkom. Van ontbijt tot diner, alles wordt hier met liefde en zorg bereidt. De kaart wordt aan het seizoen aangepast. Is het snertweer? Dan eet je snert! Of warm jezelf op met een kop warme chocomel met slagroom. Op warme zomerdagen koel je hier lekker af met een koud drankje of een frisse salade. De populaire broodjes, vlees-, vis- en vegetarische gerechten zijn altijd van topkwaliteit. Kom erbij!

Meer informatie over restaurant Bistro 110

vrijdag t/m Zondag

wij zijn van 8 januari 2017 t/m 15 februari 2017 g

Bob D.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Lamsstoofpotje, trio vleeskeuring en de zalm waren verrukkelijk, heel vriendelijk personeel. Rustige achtergrondmuziek, ook uit de jaren zestig/zeventig.
Thea Z.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Het eten was heerlijk en erg goed. Het personeel heel vriendelijke en behulpzaam. Het is zeker een aanrader om hier te gaan eten.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Het was helemaal goed, de komplete kaart kon gebruikt worden. De vlees en vis was prima met daarbij het garnituur van groente en friet en aardappel maakte het helemaal kompleet.
Voor herhaling vatbaar.
tiny D.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Het meisje die ons hielp had het veel te druk.
Was veel te veel voor haar . Ze doet het erg goed maar toch te veel druk waarom niet meer personeel?
Er was ook een meneer die was rustig. Ik weet niet of ze dit nog lang vol houd ?
loekmensinga .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Ėėn van de betere restaurants in De Koog. Een. echte. aanrader, als je op Texel bent. Hij was helemaal vol, waardoor de wachttijden soms wat langer waren dan normaal.
aromaatje D.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
We hadden voor sliptongetjes gekozen, een juiste keus in een woord heerlijk, voldoende bijgerechten zowel groente als patat en gebakken aardappelen. Bediening vriendelijk en attent, een aanrader. Als we weer op Texel zijn gaan we zeker hier weer eten.
Lia Dekker
Nesta R.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Ontvangst was gewoon slecht. Poos gewacht en toen maar naar de bar gelopen om te vragen welke tafel voor ons was. Toen duurde het nog zeker 10 minuten voor we een kaart kregen. Één serveerster voor het hele restaurant dus echt vlot ging het allemaal niet. Het eten was redelijk, wel goed dat er zowel warme groenten als salade werd geserveerd. Tevens frites en gebakken aardappels.
nijverdal .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Ontvangst was vriendelijk, maar daarna was er weinig positiefs meer. Na 1,5 uur hadden we alleen nog maar het voorgerecht gehad. De carpaccio zat aan het bord geplakt en oogde weinig vers. De bediening was vriendelijk, maar duurde erg lang, ook op een drankje moest je erg lang wachten. Er liep ook maar 1 dame voor de hele zaak. Het hoofdgerecht viel erg tegen op 1 persoon na (het lamsstoofpotje was goed). De jutters schnitzel was smakeloos, de sate van de haas was te lang gebakken en daardoor erg droog. De groente bijgerechten (witlof ham/kaas en haricots vers met spek) waren helemaal verpieterd. We hadden voor 1 van de kinderen een pannenkoek besteld. Dit stond niet bij de kindermenu's, dus fijn dat dit wel kon. Alleen jammer dat hier dan geen speeltje bij gedaan werd, zoals bij het andere kind dat wel een kindermenu had. Toen er een grote lange zwarte haar tussen de groente bij de schnitzel vandaan kwam werd de trek nog een beetje minder.... Dit gemeld aan de gastheer. Die reageerde een beetje lacherig en alleen met:"Ik heb grijs haar, dus hij is niet van mij". (Ook niemand van ons heeft zwart haar, dus waarschijnlijk in de keuken gebeurd). Geen excuus, geen aanbod om het gerecht opnieuw te maken, een drankje ter compensatie, helemaal niks. We waren er wel een beetje klaar mee en met het vooruitzicht om nog een eeuwigheid te wachten op een toetje zijn we maar af gaan rekenen. Toen wederom met geen woord gerept over de haar in het eten.
Bij een andere tafel was ook een klacht, hier werd ook niet door de gastheer op in gegaan.
Buiten het feit dat het merendeel van de gerechten niet lekker was, waren de prijzen wel flink hoog. De carpaccio bijvoorbeeld van E13,50 en een stoofpotje van E22,50 zijn best aan de prijs! Meerdere gerechten zaten in die prijsklasse en dan mag je toch wel kwaliteit verwachten.
Erg jammer allemaal, ons zie je hier niet meer terug.
Lonneke V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Het eten was erg lekker. Het personeel was attent en vriendelijk. We konden uit de hele kaart kiezen met de AH restaurantactie.
Anja R.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer, gezellige muziek.
Het eten was voortreffelijk en goed bereid. Je krijgt hier naast frietjes, gebakken aardappelen en salade ook nog twee schaaltjes echte groente.
Zeker een aanrader!
Mieke K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Het was er heerlijk eten en en er heerste een fijn sfeertje ook de muziek was uitstekend !
Je werd er heel goed geholpen erg fijn wie weet komen we er nog een keertje terug
jaap L.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Al meerdere keren geweest, heerlijk gegeten, leuke muziek ( allemaal oude nummers ) en eigenaar en personeel gezellig en vriendelijk
F R.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Ontvangst was goed. Eten en bediening waren op tijd. Bediening was niet opdringerig. Kwamen gelijk als je er om vroeg. Een aanrader.
Tonny H.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Gezellig, goede muziek en lekker gegeten. Fijn uit alles mogen kiezen met de AH-actie. .
L M.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Leuke, goedlopende zaak, gezellig en vriendelijke bediening. Eten was goed, grote porties. Erg lekker! Met AH restaurant zegels konden we van de kaart kiezen en het goedkoopste gerecht van elke gang werd in mindering gebracht op de rekening. Prima! Zeker de moeite waard om nog een keer terug te komen.
pietmonster20 .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
We werden netjes ontvangen en mochten een tafel uitzoeken het eten was perfect en voldoende echt een aanrader.
1puntje de bediening had meer drankjes kunnen verkopen.
Culinair-genot .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Heerlijk gegeten met de AH-actie. Gezellige bistro, zeer vriendelijke bediening en alles smaakte erg lekker. Wel grote porties, maar heb al gemerkt dat dat overal zo is op Texel.
Echt een bezoek waard als je op Texel bent. Wij komen hier zeker nog een keer terug.
P.J. V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Lekker gegeten, drie gangen menu (ah-actie), vrij kiezen van de kaart, vriendelijke bediening in voor een gezellig praatje ondanks de drukte. Voor herhaling vatbaar.
advanimpelen .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
We hebben lekker gegeten. Het is een gemoedelijke bediening. Het interieur is wat donker gekleurd zodat het er gedateerd uit ziet, maar dat is het allerminst, smaken verschillen. Maar het was er goed vertoeven.