Over het restaurant Bistro 110

Gezellig genieten op Texel

In deze knusse bistro ben je de hele dag welkom. Van ontbijt tot diner, alles wordt hier met liefde en zorg bereidt. De kaart wordt aan het seizoen aangepast. Is het snertweer? Dan eet je snert! Of warm jezelf op met een kop warme chocomel met slagroom. Op warme zomerdagen koel je hier lekker af met een koud drankje of een frisse salade. De populaire broodjes, vlees-, vis- en vegetarische gerechten zijn altijd van topkwaliteit. Kom erbij!

Meer informatie over restaurant Bistro 110

Martijn J.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
JM B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Heerlijk gegeten, veel, groot assortiment, gezellige sfeer en uitstraling
Alleen maar positieve reactie's, een echte aanrader!
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Prima restaurant. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Zeer prettig contact met de eigenaren. Uitstekende bediening. Steeds werd er gevraagd naar onze wensen en of alles naar wens was. Zeer attent.

Geen beperking in het menu vanwege de AH-restaurantactie, waarvan we gebruik gemaakt hebben.
Gaby D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Wat een gezellig klein restaurant is Bistro 110.
Vriendelijk en gastvrij en overheerlijk eten. Gelijk maar 2x in 1 week gegaan.
Janet S.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Goede ambiance, vriendelijke bediening, lekker eten er werd ook aandacht besteed aan de 2 minuten stilte op 4 mei '17.
Wij komen zeker nog een keer eten.
Peeman K.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
We hebben heerlijk en smakelijk gegeten in een prettige ambiance. Bediening zeer vriendelijk. Zowel voorgerecht, hoofdgerecht als dessert waren erg lekker. En wat ook fijn was is dat onze hond mee kon!
Yvonne Z.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
24/4 hier gegeten met een gezelschap van 7 personen. Wij vonden de spareribs matig. De bediening was niet zo best. Bij navraag voor 2e ronde moesten we lang wachten en op een gegeven moment kwamen ze vragen of ze de tafel af mochten ruimen, terwijl de 2e ronde nog niet eens was gekomen. Daarna toch weer lang wachten hierop. Voor ons is dit niet een aanrader, dan zijn er op Texel wel betere opties. Voor ons helaas niet voor herhaling vatbaar.
HenRZ Z.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Lekker eten voor een mooie prijs. Wel heel veel eten/ bijgerechten wat je krijgt bij het hoofdgerecht . Bediening vriendelijk, kortom niets op aan te merken en gewoon een aanrader.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. We komen zeker een keer terug als we weer op texel zijn. ( daghap en nachos)
Renate K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Fantastische bistro. Ontzettend gezellig van binnen en weer heerlijk gegeten.
Bob D.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
lekker gegeten,paddosoep was geweldig,supersliptongen in roomboter gebakken en een love of texel als dessert,een heel gezellige avond.
mace .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Dit restaurant onderscheidt zich in De Koog doordat ze niet voor een tientje 'Schnitsel met frites en salade' serveren maar gewoon lekker eten met uiteraard frites en salade, maar ook twee warme groentes en aardappels. Bediening geeft ook meteen aan dat je die onbeperk mag bij bestellen. Kwaliteit van het eten is dikke prima, aanrader is de appeltaart, stuk beter dan die van de bakker die twee deuren verder zit. Was alles dan perfect? De erwtensoep was vrij flauw maar zelf oplosbaar met wat peper en zout.
hansenlidydevries .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Personeel was erg aardig,maar het eten viel erg tegen:veel kant en klaar( pesto,salsa,quacamole,en dan matige kwaliteit) ,lamsstoofpotje en trio van vlees waren ok,maar niks bijzonders,wij hadden er meer van verwacht maar was allemaal gewoontjes,helaas..waren er met AH aktie,beiden 2 x drinken,meer dan €45 kwijt,vonden het duur,voor ons niet voor herhaling vatbaar
Drea D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Goed restaurant, hield super goed rekening met de allergieën van onze dochter. Echt een aanrader. En als wij weer op Texel zijn, komen we zeker terug!
marytigchelaar .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Met de AH/Iens actie van de kaart gegeten. Geheel naar tevredenheid. Alles voorzien van verse groenten en heerlijke stoofpeertjes.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Net bij Bistro gegeten.

Onbeperkt spareribs erg goed, valt van t bot.
Men kont zelf netjes op tijd vragen of je nog een sparerib wilt.
Slibtongen van fiks formaat.

Bediening erg goed, wij zaten als enige buiten maar ze letten goed op of je nog drinken etc wilde.

Zeker een aanrader
Trix R.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
We hebben 3 tongslipjes gegeten die buitengewoon lekker waren, vooraf een garnalen spies, en als toetje een ijs coupe die Texelse Liefde heet , Hmmmm lekker, gewoon hemels!
En het gezelscap was leuk, de entourage was prima, het eten dus uitmuntend.
Karen S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Porties waren goed. We mochten bijbestellen naar dat was niet nodig. Bediening erg vriendelijk en attent. We komen graag weer terug.
jojoT .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Het eten is echt verrukkelijk! De (zelfgemaakte) appeltaart is uitmuntend!!!!
De eigenaar is vriendelijk, gastvrij.
De sfeer in het restaurant is rustig, heel schoon (ook de toiletten).
Zelfs als alle tafeltjes in de directe omgeving bezet zijn, lijkt de sfeer rustig en privé.