Over restaurant Bistro 110

Gezellig genieten op Texel

In deze knusse bistro ben je de hele dag welkom. Van ontbijt tot diner, alles wordt hier met liefde en zorg bereidt. De kaart wordt aan het seizoen aangepast. Is het snertweer? Dan eet je snert! Of warm jezelf op met een kop warme chocomel met slagroom. Op warme zomerdagen koel je hier lekker af met een koud drankje of een frisse salade. De populaire broodjes, vlees-, vis- en vegetarische gerechten zijn altijd van topkwaliteit. Kom erbij!

Meer informatie over restaurant Bistro 110

Karen S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
JojoT .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Het eten is echt verrukkelijk! De (zelfgemaakte) appeltaart is uitmuntend!!!!
De eigenaar is vriendelijk, gastvrij.
De sfeer in het restaurant is rustig, heel schoon (ook de toiletten).
Zelfs als alle tafeltjes in de directe omgeving bezet zijn, lijkt de sfeer rustig en privé.
Klaaskoning61 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Gastvrij ontvangen,zeer vriendelijk,lekker gegeten en zeker niet te vergeten de aangename niet storende muziek op de achtergrond. Mooie houten vloer.
Kolientje .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Ruime mogelijkheid om met AH-bon van de kaart te kiezen. We hebben heerlijk gegeten, aardige bediening en zeker voor herhaling vatbaar.
Miriam B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Wat een knus restaurant met hele aardige mensen.
Heel erg lekker gegeten, gaan zeker nog eens terug als we op Texel zijn.
De groente waren met liefde bereid,
Nel V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Wij hebben ontzettend lekker gegeten. De eigenaar is een leuke vriendelijke spontane man. Echt een aanrader om daar te gaan eten.
Eddie H.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Heerlijk gegeten
Twee warmte groentes , patat en gebakken aardappelen en salade
En een beste stuk vlees
We gaan zeker nog een keer terug
B R.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Op dit eiland verwacht je bij een visgerecht verse vis. Dat was niet het geval. De bijlagen op het bord waren zonder bewerking grotendeels afkomstig uit de horeca-groothandel. Enige creativiteit mag je toch wel verwachten.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijk buiten kunnen eten, erg gastvrij en vriendelijke bediening.
Eten zag er verzorgd uit en er was ruim voldoende.
Komen zeker nog eens terug.
Jaefalke .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Met AH actie gegeten met 3 personen. Keuze à la carte! Goedkoopste gangen werden gezien voor het 3- gangenmenu
Eten werd heet opgediend, ruim voldoend. Er werd bijgezegd dat alles aangevuld kon worden zonder prijsverhoging! Een absolute aanrader, wij komen weer terug!
Lindamulder25 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
met ah actie kun je gewoon uit de kaart bestellen en je krijgt veel te eten en ook nog eens heerlijk. leuke bediening en een sfeervolle ambiance.
Emmie7 .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Met 9 personen daar prima gegeten. Ontvangst was prima. We hadden gereserveerd met AH bonnen en onze tafel stond keurig klaar. Eten prima, vooral de schol en tournedos erg goed. Toetjes prima. Met AH bonnen gewoon keus uit de volledige kaart. Vriendelijke bediening. Een aanrader op Texel.
Jansenjan1 .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Met de AH restaurant actie hier gegeten. Het was er vol. Vriendelijke bediening, we kozen voor de mosterdsoep, varkenshaas in champignons saus en mijn tafelgenote koos voor de kabeljauwfilet.Witlof met ham en kaas erbij, sperzieboontjes gewikkeld in een plakje spek. Gebakken aardappeltjes erbij en rauwkost, prima verzorgd. IJs met aardbeien na. Ondanks dat het druk was, geen lange wachttijd. Vriendelijk personeel. We waren een weekje op Texel, maar bij gelegenheid komen we graag nog een keer terug.
Aadklaver .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Zeer heerlijk gegeten gewoon van de kaart de bediening is vriendelijk
Super aanrader voor eiland Texel
En zeker om weer terug komen om de rest van de kaart te proeven
Vr Gr fam klaver uit oostvoorne
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Het eten was goed ! Het brood bij het voorgerecht is te veel , stokbroodje zou beter zijn .
Ipv het nagerecht werd de koffie gehalveerd in prijs voor de A H aktie ! Keurig !!

Dianastoffels .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
De ontvangst was heel vriendelijk, het restaurant ziet er gezellig en modern uit. Wij hebben een schnitzel en een champignons gerecht gekregen. Allebei een aanrader, daarbij voldoende groenten die ook aangevuld kon worden als wij dat wilden. Dit restaurant is absoluut de moeite waard.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Gisteren zijn ik en mijn partner uiteten geweest bij bistro 110, we hebben heerlijk buiten op de bankstellen van hun terras gezetten, ideaal als je met het lekkere weer tussendoor een sigaretje wilt roken! We kregen ontzettend rijkelijke portie bediend die van zeer goede kwaliteit en smaak waren! Beter eten als bij deze tent krijg je bijna nergens! Zeker een aanrader!!
Sammiedepammie .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Het lamsstoofpotje was een topper! De cheesecake en de zomerkoning heeeerlijk. Bediening is heel vriendelijk en behulpzaam.
Estherlammers68 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
In de drukte van het Texelse toeristen gedruis hebben wij heerlijk genoten van een lamsstoofpotje en een vistrio, een echte aanrader als je eenmaal op Texel zit. Ook de voor en na gerechten waren heerlijk, ietwat grote porties voor een 3 gangen menu, maar beter dan te weinig.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Nooit meer!
Komen binnen, gaan aan een vier persoons tafel zitten, direct komt er een bediende naar ons toe of we maar even aan een twee persoons tafel willen gaan zitten.
Restaurant was nagenoeg leeg, leuke binnenkomer, bediende was een brok sacherijn, eten was goed, toen we weg gingen was restaurant nog steeds nagenoeg leeg.
Geen airco, was zeer benauwd, dit was wat ons betreft een keer te veel....