Over het restaurant Bistro 110

Gezellig genieten op Texel

In deze knusse bistro ben je de hele dag welkom. Van ontbijt tot diner, alles wordt hier met liefde en zorg bereidt. De kaart wordt aan het seizoen aangepast. Is het snertweer? Dan eet je snert! Of warm jezelf op met een kop warme chocomel met slagroom. Op warme zomerdagen koel je hier lekker af met een koud drankje of een frisse salade. De populaire broodjes, vlees-, vis- en vegetarische gerechten zijn altijd van topkwaliteit. Kom erbij!

Meer informatie over restaurant Bistro 110

vrijdag t/m Zondag

wij zijn van 8 januari 2017 t/m 15 februari 2017 g

Renate K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Fantastische bistro. Ontzettend gezellig van binnen en weer heerlijk gegeten.
Bob D.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
lekker gegeten,paddosoep was geweldig,supersliptongen in roomboter gebakken en een love of texel als dessert,een heel gezellige avond.
mace .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Dit restaurant onderscheidt zich in De Koog doordat ze niet voor een tientje 'Schnitsel met frites en salade' serveren maar gewoon lekker eten met uiteraard frites en salade, maar ook twee warme groentes en aardappels. Bediening geeft ook meteen aan dat je die onbeperk mag bij bestellen. Kwaliteit van het eten is dikke prima, aanrader is de appeltaart, stuk beter dan die van de bakker die twee deuren verder zit. Was alles dan perfect? De erwtensoep was vrij flauw maar zelf oplosbaar met wat peper en zout.
hansenlidydevries .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Personeel was erg aardig,maar het eten viel erg tegen:veel kant en klaar( pesto,salsa,quacamole,en dan matige kwaliteit) ,lamsstoofpotje en trio van vlees waren ok,maar niks bijzonders,wij hadden er meer van verwacht maar was allemaal gewoontjes,helaas..waren er met AH aktie,beiden 2 x drinken,meer dan €45 kwijt,vonden het duur,voor ons niet voor herhaling vatbaar
Drea D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Goed restaurant, hield super goed rekening met de allergieën van onze dochter. Echt een aanrader. En als wij weer op Texel zijn, komen we zeker terug!
marytigchelaar .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Met de AH/Iens actie van de kaart gegeten. Geheel naar tevredenheid. Alles voorzien van verse groenten en heerlijke stoofpeertjes.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Net bij Bistro gegeten.

Onbeperkt spareribs erg goed, valt van t bot.
Men kont zelf netjes op tijd vragen of je nog een sparerib wilt.
Slibtongen van fiks formaat.

Bediening erg goed, wij zaten als enige buiten maar ze letten goed op of je nog drinken etc wilde.

Zeker een aanrader
Trix R.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
We hebben 3 tongslipjes gegeten die buitengewoon lekker waren, vooraf een garnalen spies, en als toetje een ijs coupe die Texelse Liefde heet , Hmmmm lekker, gewoon hemels!
En het gezelscap was leuk, de entourage was prima, het eten dus uitmuntend.
Karen S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Porties waren goed. We mochten bijbestellen naar dat was niet nodig. Bediening erg vriendelijk en attent. We komen graag weer terug.
jojoT .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Het eten is echt verrukkelijk! De (zelfgemaakte) appeltaart is uitmuntend!!!!
De eigenaar is vriendelijk, gastvrij.
De sfeer in het restaurant is rustig, heel schoon (ook de toiletten).
Zelfs als alle tafeltjes in de directe omgeving bezet zijn, lijkt de sfeer rustig en privé.
klaaskoning61 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Gastvrij ontvangen,zeer vriendelijk,lekker gegeten en zeker niet te vergeten de aangename niet storende muziek op de achtergrond. Mooie houten vloer.
Kolientje .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Ruime mogelijkheid om met AH-bon van de kaart te kiezen. We hebben heerlijk gegeten, aardige bediening en zeker voor herhaling vatbaar.
Miriam B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Wat een knus restaurant met hele aardige mensen.
Heel erg lekker gegeten, gaan zeker nog eens terug als we op Texel zijn.
De groente waren met liefde bereid,
Nel V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Wij hebben ontzettend lekker gegeten. De eigenaar is een leuke vriendelijke spontane man. Echt een aanrader om daar te gaan eten.
Eddie H.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Heerlijk gegeten
Twee warmte groentes , patat en gebakken aardappelen en salade
En een beste stuk vlees
We gaan zeker nog een keer terug
B R.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Op dit eiland verwacht je bij een visgerecht verse vis. Dat was niet het geval. De bijlagen op het bord waren zonder bewerking grotendeels afkomstig uit de horeca-groothandel. Enige creativiteit mag je toch wel verwachten.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijk buiten kunnen eten, erg gastvrij en vriendelijke bediening.
Eten zag er verzorgd uit en er was ruim voldoende.
Komen zeker nog eens terug.
jaefalke .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Met AH actie gegeten met 3 personen. Keuze à la carte! Goedkoopste gangen werden gezien voor het 3- gangenmenu
Eten werd heet opgediend, ruim voldoend. Er werd bijgezegd dat alles aangevuld kon worden zonder prijsverhoging! Een absolute aanrader, wij komen weer terug!
lindamulder25 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
met ah actie kun je gewoon uit de kaart bestellen en je krijgt veel te eten en ook nog eens heerlijk. leuke bediening en een sfeervolle ambiance.
emmie7 .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Met 9 personen daar prima gegeten. Ontvangst was prima. We hadden gereserveerd met AH bonnen en onze tafel stond keurig klaar. Eten prima, vooral de schol en tournedos erg goed. Toetjes prima. Met AH bonnen gewoon keus uit de volledige kaart. Vriendelijke bediening. Een aanrader op Texel.