Bis

Lijnmarkt 26 3511 KH Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Bis

Genieten in hartje Utrecht

In een monumentaal pand aan de lijnmarkt in hartje Utrecht vind je het gastvrije Bis. Met een prachtig uitzicht op de Oudegracht en domtoren zit je hier helemaal goed. De chef kookt de lekkerste klassiekers uit de Franse Keuken, puur genieten dit! De ontzettend gastvrije bediening maakt het helemaal af.

Meer informatie over restaurant Bis

• : Parkeerplaats

Maandag t/m vrijdag
Zaterdag & zondag

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant Bis

Diana S.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Fantastisch goed gegeten met vriendelijke en zeer gastvrije bediening! Het restaurant ligt midden in de stad en heeft uitzicht op de grachten en de Domtoren! Gezellige, romantische, maar ook zakelijke sfeer,dus voor een ieder toegankelijk! Ik ga hier absoluut terug en zal restaurant Bis ook zeker aanbevelen bij familie, vrienden en collega's!
Enige verbeterpuntje: Tussen de lunch en het diner de open rieten mand met gebruikte papieren handdoekjes naast de wasbakken op het toilet legen. Ik was de eerste gast en de mand was voor de helft gevuld. Verder alleen maar lof!
Mirjam K.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Heerlijke geconfijte eend en hert gegeten. Aardige bediening. Snel en veakkundig. Niks op aan te merken (behalve geen fanta of sprite voor de kinderen, alleen spa groen)
Dit was derde keer dat we hier aten... en wederom heerlijk en gezellig
Dick H.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Vriendelijk medewerkers en heerlijke maaltijden!
linda J.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heerlijk gegeten, en heel fijn advies gekregen ivm wijnkeuze. Proef de Californische wijn Carnivor...
Voorgerecht ( gerookte eend met artisjok) en hoofdgerecht (duo van biefstuk) allebei om je vingers bij af te likken; creme brulée speculoos niet opmerkelijk (creme brulée wordt warm opgediend,of niet? Deze was koel)
Wij zouden zeker nog terugkomen.
Nog een tip, zoek interieurtrucjes om rumoer van de gesprekken te dempen.
Puck S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Genoten van de high tea. Fijne sandwiches en daarna heerlijke zoetigheden. Veel thee en ook alle tijd om uitgebreid bij te kletsen met vriendin.
Ewout M.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
prima gegeten, wel wat karige porties
Johannes A.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Half uurtje te laat: geen probleem, flexibel opgepakt
Omdat alle verschillende hoofdgerechten tegelijk opgediend werden (keurig) was een van de gerechten wat overgaar (warm gehouden)
Christianne H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Hoofdgerecht matig, te droog en niet op temperatuur.
corry B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk gegeten , Top komen zeker een keertje terug .
Tessa V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Aardige ontvangst, gezellige ongedwongen sfeer.
Heerlijk gegeten met uitzicht op de Oudegracht!
Aanrader.
virginia S.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Gisteren mijn vriendin getrakteerd op een High tea ivm haar 50ste verjaardag. De bediening was prima. De high tea teleurstellend. De eerste gang bestond uit 3 mini sandwiches van wit brood, de 2e gang met verschillende zoetigheden. Niets was echt bijzonder lekker. En het zag er ook niet feestelijk uit. Daar bij zaten we boven de keuken. De zittingen werden af en toe heel eeg warm. En terwijl wij aan onze high tea zaten ging dat vergezeld met geuren uit de keuken voor het avondeten. De hele sfeer in het restaurant was matig. Een beetje vergane glorie. Een high tea zou ik hier nooit meer doen. Ik ga hier überhaupt niet meer eten.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Heel lekker gegeten; verassingsmenu met bijpassend wijnarrgangement. Vooral de bediening was zeer vriendelijk. Enig minpuntje is af en toe de geur en warmte die uit de spoelkeuken komt.
Geertruid V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
De reservering verliep moeiteloos, het was fijn dat ik mijn hond mocht meenemen. Het is een sfeervolle plek, leuk ingericht. De high tea was samengesteld uit producten die duidelijk niet zelfgemaakt waren en ook weinig origineel waren. We moesten lang wachten tussen de twee plateaus, terwijl het niet druk was in het restaurant. De bediening was weinig toeschietelijk. We voelden ons niet echt op ons gemak.
Onno F.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Lekker gegeten in dit gezellige restaurant!
galois .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Zeer klein hoofdgerecht... maar het was wel erg lekker. Ik had de dagvangst en was heerlijk. Vooral de 'dingetjes erbij' waren erg smaakvol. Mijn voorgerecht (salade caprese) was ook al erg bijzonder. De mozzarella was tot een soort van mousse gemaakt, wat een bijzondere smaaksensatie was.

Het toetje (combinatie van zoetigheden) viel wat tegen. Lekkere dingetjes bij elkaar gelegd (panna cotta, ijs, kruimel, ...) die eigenlijk helemaal niet zo lekker waren (maar zeker wel voldoende!).
Daisy S.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Wat een super restaurant. Heerlijk gegeten, terrine van eend als voor, was echt verrukkelijk. hoofd de lamschouder, hemels! ik vond het echt super! hoofd duurde wel wat langer, maar daar hebben ze excusses voor aangeboden, super netjes.
Joke W.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Lekker eten, fijne bediening, leuke locatie
willem D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Aangenaam verrast op alle fronten.
marleen V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Prima! Heerlijk gegeten, fijne bediening.
Begonnen met oesters, ende coquilles en fazant waren zeer lekker. Goede wijnen erbij.
Waren hier nu voor de derde keer en concludeerden wederom: prettige tent!
Jasper L.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Vandaag hier tapas gegeten . Vanuit buiten zag het er heel gezellig uit en waar je van dacht hier worden lekkere gerechten gemaakt en is alles top ! We hebben een gemende tapas plank besteld en duurde best lang voor we het eten kregen , de vis Tappassen was echt niet lekker gewoon smerig ! De rest was wel oké allen voor 28€ niet echt de moeite waard! Het bier was echt dood en niet geschonken zoals het hoort ! Daarna gingen we weg en toen kon ik de keuken in kijken en snapte wel waarom het niet super was ! De keuken was echt heel maar ook heel vies ..