birds & beer

Locht 1 5504 KA Veldhoven Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant birds & beer

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 11:00 - 23:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Erg lang
Ary L.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Aan het eten lag het niet, dat was simpel maar best lekker. Maar ga er niet heen met een groep boven de 8 man want dat kunnen ze simpelweg niet aan (ook al gaven ze dat na 3x vragen of ze zeker wisten dat we met 18 man daar terecht konden aan van wel). We waren er om 5 uur, toen was het op onze groep na nog leeg. We kregen een groepsmenu (2 man had á la carte) met keuze uit 2 soepen als voorgerecht. 45 min later kwam het voorgerecht. Een uur na voorgerecht op was kwam het hoofdgerecht (keuze uit 3 kipgerechten, een burger, een salade of een tweetal kipspiezen). 1 van ons had een gluten en lactose allergie, dit is netjes vooraf gezegd. Bij het uitserveren van het hoofdgerecht bleken er problemen, van de tafel had de helft zijn eten al op omdat het anders koud werd waar de rest nog moest wachten. 1 persoon waren ze helemaal vergeten. Het personeel ging ook nog in discussie met degene met de lactose allergie " ja maar u heeft dit ook gegeten, daar zit ook vast melk in", toen er met de lactosevrije bestelling iets mis was gegaan. Hallo, je maakt zelf een fout, miscommunicatie ter zijde, je gaat hier niet op die manier in discussie over met je klant!! Er waren mensen die wel te drinken gevraagd werd en dit kregen en anderen die niks gevraagd werden of wel vroegen maar niet of veel later kregen etc..het enige wat de avond (van 3 en een half uur voor 3 simpele gangen) nog redde was het jongste personeelslid in de bediening die als enige wel leek te weten wat ze deed (knap voor een meid van 16 á 17 jaar..). Als je zo'n grote groep niet aan kan, geef het dan aan, of communiceer met je gasten dat het langer kan duren en ga al helemaal niet in discussie of iemand wel of niet lactose intolerant is!!! Hier kom ik niet terug.
Dethje K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
18 augustus 2016,met een sociale deal bon gaan eten,het was er niet druk rond 6 uur,we werden vriendelijk ontvangen en het wordt duidelijk uitgelegd uit welke gerechten je mag kiezen,in een woord Geweldig op mooie borden en schalen wordt het geserveerd,het eten was super ,verse soep met turks brood,heerlijk honey whit beer gemarineerde kip.lekker,verse groente en een heerlijk nagerecht,complimenten voor de kok zeker een aanrader,wij komen terug.deth en Pieter,.
Golfen .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Gezellig en modern restaurant met een leuk en enthousiast team. De lunch is perfect en zeer uitgebreid voor 6€. Al vaak geweest.
Ik heb hier afgelopen vrijdag met een grote groep collega's heerlijk gegeten. Voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht. Alles super. Ga zeker weer terug.
Kaat70 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Ietwat kil interieur, menukaart op de muur (erg onhandig als je met de rug er naar toe zit)
Zelf afhalen van 't eten is prima bij de Chinees, maar als je gaat uit eten; mag t best gebracht worden. Rommelig daardoor..
Als t personeel (3 achter de bar) vertelt dat ze zo besparen op personeelskosten, sla je toch echt de.plank mis. Het leek wel de wachtkamer van 't ziekenhuis.
Voorgerechten prima..hoofdgerecht stelde teleur , karige caesar-salade (wilde met bacon - kreeg geen bacon, wilde zonder ansjovis- kreeg.ansjovis)
Personeel (lees de jongedame) was erg hautain en onbeschoft ( ' was ik al klaar met de.rij?'...Tot aan knal hard een glas voor je neus zetten, omdat mevrouw dit niet nodig vond) ...

Verder waren de gerechten (Japanse kipburger ) droog en inspiratie-loos.

Het ontbreekt hier aan volwassen leiding. ..

Niet voor herhaling vatbaar
Bijdehantetante .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Vernieuwend en fris, mooie prijs voor mooie kipgerechten. Alles net n beetje anders. Al n paar keer geweest: voor lunch slechts €6,- soepje, salade en keuzegerecht. Ook avondkaart is top! Verschillende variaties van kip, heerlijke frietjes en salades bij te bestellen. Eten mag je zelf ophalen bij de pass, kun je meteen n kijkje in de keuken nemen! Ook de toetjes zijn lekker, en mocht je gewoon zin hebben in echt goede koffie of n biertje of borrel kun je er ook terecht. Kortom: aanrader!!
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Vanmiddag maar eens naar Birds & Beer gegaan voor de lunch. Op aanraden van een goede vriendin en haar dochter. Nieuw café-restaurant in een pand waar een traditie van horecazaken vooraf is gegaan. Verfrissende uitstraling van lichte kleuren. Makkelijke zitjes.
De lunchkaart is eenvoudig, keuze uit twee voorgerechten en vijf hoofdgerechten, de salade krijg je altijd. Ook bleek de "normale" kaart mogelijk maar we kozen voor de lunch. Een mooie kippensoep (birds) was het gevolg. Leuk idee is dat je tafelnummer ook je afhaalnummer is bij het luik naar de keuken. Dat haal je dus zelf, verrassend en leuk. Alles op een mooi plateau. De dames namen een tomatensoep en kreeg hun goedkeuring. Hoofdgerechten, met de salade, waren: sandwich pulled chicken BBQ, Club caesar en Wrap chicken piri piri. Zelf had ik de sandwich en deze was met zorg gemaakt. Alles bij elkaar een leuk concept, komen we zeker s-avonds een keer terug om ook te genieten van een van de speciaalbiertjes en de "normale" kaart. Prijs-kwaliteit voor de lunch helemaal op orde!