Bir Tat

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

6,9
Zeyad G.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Heb vaak Turks gegeten ook goede ervaring mee gehad, maar niet bij bir tat. De bediening was aardig en behulpzaam, het decor schoon en leuk; mix grill was helaas aan de verbrande kant en de rijst erbij droog, shoarma niet mals, voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Burcu F.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Bij binnenkomst viel ons gelijk op dat het klein was. Naar mijn mening vond ik dat het niet mooi was ingericht. Het eten was daarentegen wel lekker en ook hadden ze goede service.
TessaJanssen07 .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Lekkere linzensoep, lekkere gevulde aubergine met lamsvlees, lekkere Turkse thee, lekker gegrilled vlees (super goede grill) en vriendelijk personeel! Een aanrader voor zowel lunch als diner.
Violier V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2015
Heerlijke linzensoep, lekker vlees en een fijne bediending die goed rond kijken en alles lekker schoonhouden. Echt een aanrader als je wil genieten van de Turkse keuken.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Leuk om Turkse keuken te proeven in de wijk BOLO

Mes ontbreekt...Bediening snel..veel Turkse mensen die er ook eten vanavond..

Lekkere smaken al zijn de warme gerechte door en door gaar..Aubergine valt uitelkaar van gaarheid..Lam is fijn, maar niet veel. Brood en sauzen..erg lekker!

Salades zijn lekker voor luttele prijs..En lam met groente voor deze prijs prima..

Gelukkig bestelden we een brede selectie..

Top wisselde af met mwahhh..smakeloos en te gaar

Beleving echter prima..65 euro met gezin van 5 voor zeer gevarieerde maaltijd is geen gekke deal ..

Kom zeker nog een bordje lam met groente of aardappels eten..met salade..

Negeer de snackbar in zelfde ruimte.en je hebt voor weinig geld een leuke beleving..

Wesley M.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2014
Wij gaan regelmatig eten bij Bir Tat, hij heeft prima shoarma schotels en de bediening is ook goed te noemen. Ik kan mij nog herinneren dat ik eens met mijn moeder in de buurt liep en ze moest nodig naar de toilet. Vrijblijvend mocht mijn moeder destijds naar de toilet. Zodoende ben ik erachter gekomen dat er heel vriendelijke mensen werken in deze zaak.
Een echte aanrader is zijn herders salade en zijn picante linzen soep. Prijs / kwaliteits verhouding is naar mijn inziens heel erg goed. Wij komen hier ook graag eten.

Zonnetje4 .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2014
Had lekkere lamskoteletjes genomen. Ook het toetje (Baklava met kaas) smaakte prima. De bediening is snel en goed, niets is te gek voor ze. Helaas is het daar erg lawaaiig, en dat kwam omdat het doorlopend druk is daar, zowel met nieuwe gasten als bij de afhaalbalie.
De net iets te luide muziek werd gelukkig snel uitgezet.
Bert B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2013
heerlijke lunch gehad. Lekkere broodjes en voortreffelijke schotel Köfte gesmikkeld. Bijzonder aardige en snelle bediening. prijs/ kwaliteit is uitstekend. Ik blijf stug terugkomen hoor.
Cc1990 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2013
Waardeloze service, we hebben een half uur moeten wachten op twee durums terwijl andere klanten na ons binnen kwamen en binnen vijf minuten veel grotere bestellingen meekregen. We hebben twee keer moeten vragen waar ons eten bleef en de medewerkers waren onvriendelijk. Het eten was het geld niet waard, veel te duur voor een half stukje kipfilet in onze durums. Zeker een afrader.
Jos F.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2013
Geweldig restaurant/afhaal. Ik heb nog nergens lekkerdere Turkse schotels gegeten. Zoiets simpels als rijst die ze bij veel gerechten serveren is hier net iets lekkerder. Salade? Bij de meeste grillrooms een treurige verplichting. Hier vers en smaakvol.

Prime time is het hier net een bijennest. Iedereen loopt door elkaar, maar er is overduidelijk een werkend systeem. Houd je niet van drukte, kom dan voor of na "etenstijd".

Daarbij, alle medewerkers zijn altijd oprecht vriendelijk. Vaak haal ik af, maar af en toe ga ik hier graag met het hele gezin zitten. Nog zoiets: kinderen horen er bij, dus no problem.