BioToko

Lijmerij 27 7202 AZ Zutphen Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant BioToko

Biologisch Indonesisch in Zutphen

Voor echte Indonesische smaken kom je naar de BioToko. In ons nieuwe restaurant achter het station Zutphen kunt je genieten van een veelheid aan gerechten. 90% gecontroleerd biologisch, en bijna alles wordt door ons zelfgemaakt. Ruime keuze in pittig en niet pittig, ook veel vegetarisch, veganistisch en glutenvrij.
Afhalen ook mogelijk.

Meer informatie over restaurant BioToko

Op het plein achter het station Zutphen
  • Kom je met de auto?
    Ligt vlakbij de nieuwe haven in het gebied Noorderhaven. Vlak bij de IJssel onder de tunnel. Dan eerste weg rechts. Vanuit Deventer Route industrieterrein MARS. richting station aanhouden.
  • : Betaald parkeren in parkeervakken en parkeergarage t.o. het restaurant.

ELKE DAG OPEN
Maandag t/m Zondag 12:00 - 22.00
Afhalen en keuken geopend tot 20.30

Jouw recensie over het restaurant BioToko

Paul H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Sjoukje A.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Het eten was prima en zeer sympathieke bediening. Het biologische biertje is een aanrader,geweldig!
Jannie B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Wij komen er meerdere keren per jaar. Snelle bediening en hele smakelijke en betaalbare rijsttafels.
Mercedes D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk eten fijne ruime heldere sfeer. Een aanrader!
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Lekker eten! We moesten wat lang wachten op het hoofdgerecht.
Bing Y.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Het indonesisch eten was redelijk hoed, de bediening attent en vriendelijk. De entourage heeft iets wat anders is dan anders. Leuk. Maar helaas was het licht te hard, te wit. En er was te veel licht, het stond veel te fel
Robbert K.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Zeer vriendelijke bediening in een leuke en sfeervol ingericht restaurant. Eten zeer lekker.
Luc A.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Er heerst een ontspannen sfeer, alles gaat gemoedelijk toe. Dat de wachttijd iets langer is is daarmee ook geen enkel probleem want er is rust. De muziek zou ik eerder een andere stijl kiezen in zo'n ambiance maar smaken verschillen natuurlijk. Heel erg tevreden.
Robin L.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Wij werden vriendelijk ontvangen en meteen naar onze gereserveerde tafel gebracht. De behulpzame jonge mensen in de bediening vervulden al onze wensen (bv. dat wij liever een wat grotere tafel wilden) In de prettig moderne, wat eenvoudige inrichting smaakten de gerechten van de Indonesische Rijsttafel (2 pers.) heerlijk authentiek. Uitzondering was jammer genoeg de (extra bestelde) kipsaté, wel met prima saus. Het afrekenen was uiteraard een genoegen met de 50% kortingsregeling van Iens. Wij komen gauw terug.
Ulrike C.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Verrukkelijk eten! Fijne, ongedwongen bediening.
Annie S.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Wad voor ons de eerste keer dit eten.
piet B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Gunstige prijs/kwaliteitsverhouding door de IENS-actie. De bediening was uitermatie vriendelijk en voorkomend. Ik vond het in rekening brengen van 0,25 cent voor de sambal een beetje flauw. Het gratis kraanwater daarentegen was weer prima.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het eten is echt heerlijk. Hele smakelijke Indische maaltijden, professioneel bereid. De formule zelf ingrediënten/gerechten kunnen kiezen is leuk, maar niet altijd eenvoudig, omdat je niet altijd weet wat je kunt verwachten. Maar uiteindelijk valt de rekening toch wel wat hoger uit dan verwacht, want alles bij elkaar wordt het snel een smakelijke, maar toch wat prijzige maaltijd in een fabriek-achtige omgeving. Het personeel is heel vriendelijk maar iets te twijfelend, mogen wel wat vaker ter zake kundig advies geven. Dit restaurant beveel ik aan voor zowel met vrienden, met partner, met familie, alleen en zakelijk.
w.leeuwestijn .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Prima restaurant met aardig personeel , eten is erg goed, met normale porties.Aanrader! Vlak bij station Zutphen, goede bereikbaarheid
Resy V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het eten smaakte goed (lunch; met soep en broodjes babi ketjap). Goede, nette bediening. Dit is zeker voor herhaling vatbaar.
Hero L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Ik ben van Indische afkomst, dus kan ik weten hoe het e.e.a. kán smaken. De groentegerechten waren saai, overal zat boontjes in en door de pittigheid smaakte bijna alles hetzelfde. De gereserveerde tafel was vlakbij de ingang en het tochtte verschrikkelijk als de buitendeur geopend werd. Verder duurde het erg lang voordat we ons eten kregen.
Bernadette V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wat een leuke kennismaking via de AH actie! Wij hadden al eens gehoord van Bio Toko, ik had ooit via hun vorige kleine winkel een maaltijd meegenomen. Maar dit is een fijne lokatie met bijzonder aardige mensen die ons hielpen. Vooral omdat ik een speciaal dieet moest volgen zonder scherpe kruiden... en dat in een Indonesische toko. Maar ik heb een heerlijke, volwaardige, biologische en fair trade maaltijd met smaak kunnen eten. Ook mijn man, die allerlei gerechtjes voor zich had staan, heeft met smaak gegeten.
Wij komen zeker terug!
Prima lokatie, daar achter het station van Zutphen trouwens.
Ans S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
De antuoragevwas rg sober net een eetschuur geen restaurant allure
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten met AH-bon. Nette ontvangst en goede uitleg. Inrichting enigszins industieel, dus eens wat anders dan traditionele Indonesisch. Twee kleine puntjes; maak de porties soep iets kleiner en zet standaard eigengemaakte sambal op tafel voor de liefhebbers.