BioToko

Lijmerij 27 7202 AZ Zutphen Nederland Kaart

Over het restaurant BioToko

Biologisch Indonesisch in Zutphen

Voor echte Indonesische smaken kom je naar de BioToko. In ons nieuwe restaurant achter het station Zutphen kunt je genieten van een veelheid aan gerechten. 90% gecontroleerd biologisch, en bijna alles wordt door ons zelfgemaakt. Ruime keuze in pittig en niet pittig, ook veel vegetarisch, veganistisch en glutenvrij.
Afhalen ook mogelijk.

Meer informatie over restaurant BioToko

Op het plein achter het station Zutphen
  • Kom je met de auto?
    Ligt vlakbij de nieuwe haven in het gebied Noorderhaven. Vlak bij de IJssel onder de tunnel. Dan eerste weg rechts. Op tomtom nog slecht te vinden ivm de nieuwe straatnamen. De oude naam Havenstraat 53 werkt op de meeste wel.
  • : Betaald parkeren in parkeervakken en parkeergarage t.o. het restaurant.

ELKE DAG OPEN
Maandag t/m Zondag 12:00 - 22.00
Afhalen en keuken geopend tot 20.30

7,2
Frieda W.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Dorine S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Weer heerlijk en smaakvol gegeten. Aardige bediening, maaltijd is voldoende voor twee personen. Toetje (hemelse modder ) was heerlijk. Lekker gezeten op het terras waar genoeg mensen te zien zijn. Goed punt om even nog iets te eten voor je weer naar huis gaat met de trein.
Hanny V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Tanja D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Prima restaurant, Eenvoudige inrichting, vriendelijke en behulpzame bediening. Heerlijk eten, precies genoeg en goeie kwaliteit/prijsverhouding.
Berlinda E.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Leuk en gezellig restaurant
We hebben zelf een rijsttafel samen gesteld
Mijn man had pittige gerechten en ik de milde gerechten uitgekozen
eten was heel erg lekker en gaan ook zeker hier weer naartoe
Natasja B.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Franse muziek in een Bio Toko? Misschien iets anders?
We hebben heerlijk gegeten, de verschillende gerechtjes maken het feestelijk en afwisselend
a.jeronimus3 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Voor de eerste keer bij Bio Toko gegeten. Aardige bediening, prima terras en het eten was echt verrukkelijk (rijsttafel voor 2 personen). Gaan er zeker weer eten.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk biologisch eten! De ontvangst kon beter (onze tafel voor 8 stond al gedekt maar het was niet duidelijk dat ie voor ons was). We moesten wel lang op het eten wachten, wat bijzonder is omdat het grootste deel van het eten klaar is en alleen hoeft te worden opgewarmd.
Het is een gehorige hoge ruimte, in een groot gezelschap kun je elkaar moeilijk verstaan.
Desalniettemin een aanrader, het eten is fantastisch!
Connie Q.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Heerlijk pittig gegeten.ligging van het restaurant in een nog in opbouw zijnde wijk tegen het station aan is wat troosteloos,word vast wel beter.Vriendelijke bediening.
linda W.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Heerlijk gegeten.! Ambiance is prima, service ook. Ze kwamen regelmatig vragen of alles naar wens was. Je kan proeven dat het eten puur en echt is. Een aanrader, hier al vaker geweest en kom zeker terug.
Dori V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Het was heerlijk om weer eens hier te genieten van Indonesisch eten.
We waren wat later op de avond en daarom was het was rustig, ook vanwege het weer, denk ik.
Vriendelijke bediening.
anjavanmeerwijk .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Goed gegeten. We hebben ons laten verrassen in de bio toko. Een heel andere sfeer als in een gewoon restaurant. Het leek meer op een cafetaria. Minimale tafelversiering en je keek zo tegen de ijskasten en voorraad onder de banken van de gasten
Mary Ann M.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Het eten was goed maar alles duurde erg lang mensen die later dan ons kwamen werden eerder geholpen .
Het eten was lekker en het bedienend personeel was vriendelijk maar alles duurde erg lang .
Koen Floris G.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
In het kader van de AH restaurantactie ben ik samen met mijn moeder bij restaurant BioToko wezen eten. Ik heb positieve dingen gelezen over het restaurant. Helaas viel dat voor mij erg tegen. We hadden een rijsttafel met mild vlees voor 2 personen. Alleen de volkorenrijst zat nog enigszins smaak aan. Voor de rest waren vooral de groenten niet knapperig en staat het eten naar ons idee te lang in de warmte. Als toetje had ik chocolademousse en mijn moeder had een kopje koffie. Naar haar idee was dat oploskoffie. Ook was de bediening niet al te best. Toen we het voorgerecht op hadden, kwamen ze vragen of we nog iets wilden drinken, maar nadat we nog iets besteld hadden, duurde het erg lang voor dt ze het kwamen brengen. Toen we daar wat van zeiden, was de reactie: "Sorry, we lopen wat achter, maar we komen snel wat brengen." Vervolgens duurde het nog een tijdje voor dat ze kwamen. Ook ben ik niet te spreken over het decor. Het ziet er oud en saai uit en ook de muziek is bijna niet hoorbaar. Bovendien is de muziek naar mijn idee niet eens Indonesisch, maar gewoon Sky-radio muziek. Wij komen hier dus niet weer.
Jammer dat u niet tevreden was. Dat kan gebeuren. Toch zijn we best verbaasd over uw recensie. U bent bediend door 2 van onze beste krachten met jaren ervaring. Op de vraag of het lekker is antwoord u met ja, en als bij de betaling wordt gevraagd of alles naar wens is antwoord u met ook met ja. Erg jammer als u ons daarna op de site bovenmatig kritisch beoordeeld en zo een een lage waardering geeft. U ontneemt ons daarmee de kans om zaken te verbeteren, toe te lichten of excuses te maken. U heeft met de AH-kaart gegeten en samen voor €36.25 uitgegeven voor soep, rijsttafel en dessert. Is dat duur? Wij serveren de koffie uit een van de beste machines uit Italie. De koffie is een premiumkoffie van een boer uit Colombia. De koffie wordt op de kaart als Americano aangeduid.(dubbele espresso met water). Oploskoffie? In totaal bent u op zondag rond 18 uur minder dan 2 uur bij ons binnen geweest. Dat is niet extreem lang. Het is niet gek als rond die tijd ook andere gasten aandacht krijgen.
marlies K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Werkelijk verrukkelijk eten. Erg vriendelijke bediening, maar soms was het lastig hun aandacht te krijgen. Toetje werd vergeten.
Angelien G.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
De smaak van Indonesië . Prima rijsttafel vegetarisch en vlees. Medewerkers bijzonder klantvriendelijk. We hebben nog even lekker buiten kunnen zitten.
Titia W.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
We zaten lekker buiten en de sfeer was erg plezierig. Het eten was heel gevarieerd, we hebben zoveel smaken geproefd. Hier komen we zeker nog een terug!
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Allemaal lekkere kleine bakjes eten, supergezond met zilvervliesrijst erbij en zelfs het drinken was biologisch (vlierbloesemsap). We vonden alleen de milde variant een beetje flauw dus volgende keer de pittige????
M. P.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
De Biotoko is een erg fijne plek om te eten. Aardig en attent personeel. Het eten is meer dan prima (hoge kwaliteit van de ingrediënten). Ook handig om iets te halen en later thuis op te eten.
Harry M.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Het was zoals gewoonlijk weer erg goed met uitermate vriendelijke en plezierige bediening, we hebben een fijne avond gehad de inrichting vond ik verbeterd, de tafels waren heringedeeld waardoor je met zijn vieren voldoende ruimte had.