BioToko

Lijmerij 27 7202 AZ Zutphen Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant BioToko

Biologisch Indonesisch in Zutphen

Voor echte Indonesische smaken kom je naar de BioToko. In ons nieuwe restaurant achter het station Zutphen kunt je genieten van een veelheid aan gerechten. 90% gecontroleerd biologisch, en bijna alles wordt door ons zelfgemaakt. Ruime keuze in pittig en niet pittig, ook veel vegetarisch, veganistisch en glutenvrij.
Afhalen ook mogelijk.

Meer informatie over restaurant BioToko

Op het plein achter het station Zutphen
  • Kom je met de auto?
    Ligt vlakbij de nieuwe haven in het gebied Noorderhaven. Vlak bij de IJssel onder de tunnel. Dan eerste weg rechts. Vanuit Deventer Route industrieterrein MARS. richting station aanhouden.
  • : Betaald parkeren in parkeervakken en parkeergarage t.o. het restaurant.

ELKE DAG OPEN
Maandag t/m Zondag 12:00 - 22.00
Afhalen en keuken geopend tot 20.30

9,2

Jouw recensie over het restaurant BioToko

Jan-Willem B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk gegeten, via een eenvoudig concept. Bediening vriendelijk en behulpzaam. Restaurant heeft een hippe uitstraling en je kunt ook prima buiten zitten. Een aanrader.
Fabienne T.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Prima eten in een ongedwongen sfeer.
Sandy V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Met zijn 4en 2 rijsttafels genomen, mild vlees en mix vegetarisch. Smaken zijn goed,maar sommige vleesgerechten lijken qua smaak wel heel erg op elkaar door de ketjap. Je krijgt meer dan genoeg, 200gr rijst of bamie per persoon vonden wij te veel.
Ester M.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Eten is heellekker, inrichting is leuk, service is geweldig! Ik stond op het perron toen de kok kwam aangerend...

met mijn fietssleutel in de hand!
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Jannie B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
teleurgesteld; de korting verviel omdat we 2 minuten te laat waren.
Ons aanbod is voor 17.00 aan tafel dan 20% korting. Jammer dat uw gezelschap van 6 personen niet op tijd was. Wij registreerde dat de groep pas om 17.10 compleet was. U heeft hierdoor wel gebruik kunnen maken van 2 kortingsbonnen van samen €20. De korting had met 20% €32.92 geweest. Een teleurstelling van €2.15 pp
Otto G.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Uitstekend gegeten bijzonder vriendelijke bediening. Extra applausje voor ober met de baard!
Irina B.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Lekker gegeten, smaakvolle gerechten, goede porties. Prima bediening. Tot snel weer!
hendrikharmjager J.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Geen gemakkelijke stoelen
Dank voor uw reminder. Het "stoelenprobleem" is ons bekend. Binnenkort schaffen we voor een deel van de zitplaatsen comfortabeler stoelen aan.
Lucy P.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
In een sfeervolle omgeving heerlijk gegeten en bediend door zeee vriendelijk personeel. Het enige nadeel vind ik dat er ook honden worden toegelaten.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Weer heerlijk gegeten. Jammer dat bij de genoten "pittige rijsttafel" geen varkensgerecht en geen ei zit.
Er werd zowel gewone als volkoren rijst geserveerd, dat zou beter een keuze moeten zijn.
Antoinette R.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Heerlijk eten, vriendelijke bediening.
Febe H.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Wij hebben een heerlijke veganistische rijsttafel gehad. Het personeel was vriendelijk en competend, de sfeer gezellig en ook modern. Met 30% korting door de resevering hebben wij voor de rijsttafel én twee dranken maar 30€ betaald!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Genoeg keuzes, je neemt wat je wilt. Gerechten zijn goed aangegeven qua scherpte, vegetarisch.
Wim J.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Het eten is geweldig en toch geeft het totaalplaatje een verwarrend beeld. Eten heel goed, prijzen hoog maar het restaurant gevoel is niet goed. Sfeer slecht en bediening matig. Dus gemengd beeld.
Annet W.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Heerlijk eten (ook met dieet) en de sfeer is gezellig. Personeel is betrokken en attent.
nu er voorverwarmde borden worden gebruikt blijft het eten langer smakelijk en niet te snel koud.
Tilly W.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
Wat hebben we hier heerlijk en tochbetaalbaar gegeten. En wat fijn dat bij a alles biologisch is. De service is ook uitstekend. Ga zo door!
M.B. L.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Topper waar zeker vaker naar toe zullen gaan! De ingrediënten waren van zeer hoge kwaliteit en de bediening zeer goed. Het restaurant en de afhaal counter waren zeer goed afgescheiden.
Karin G.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Lekker eten en goede sfeer. Geen poespas in de inrichting. Gewoon een fijn restaurant met biologische ingrediënten. Veel keuze voor vegetariers en veganisten. De kinderen van 9 en 10 vonden het ook erg lekker.
F K.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
De rijsttafel pittig vlees was heel erg lekker! Gaan we nog veel vaker doen. Als we straks in de buurt wonen, gaan we ook de afhaal uitproberen :-)