BioToko

Lijmerij 27 7202 AZ Zutphen Nederland Kaart

Over restaurant BioToko

Biologisch Indonesisch in Zutphen

Voor echte Indonesische smaken kom je naar de BioToko. In ons nieuwe restaurant achter het station Zutphen kunt je genieten van een veelheid aan gerechten. 90% gecontroleerd biologisch, en bijna alles wordt door ons zelfgemaakt. Ruime keuze in pittig en niet pittig, ook veel vegetarisch, veganistisch en glutenvrij.
Afhalen ook mogelijk.

Meer informatie over restaurant BioToko

Op het plein achter het station Zutphen
  • Kom je met de auto?
    Ligt vlakbij de nieuwe haven in het gebied Noorderhaven. Vlak bij de IJssel onder de tunnel. Dan eerste weg rechts. Op tomtom nog slecht te vinden ivm de nieuwe straatnamen. De oude naam Havenstraat 53 werkt op de meeste wel.

Maandag 16:00 - 22:00
Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 22.00
Zondag 16:00 - 22.00

• Catering , Duits gesproken , Engels gesproken , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
6,7
Erika N.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Geen kapstok, nogal rumoerig. Vriendelijke bediening. Het duurde wel lang voordat we een drankje kregen, het drankje, de voorgerechtjes en de rijsttafel werden na 3/4 uur ongeveer tegelijkertijd geserveerd. We aten met z'n 4-en een vleesrijsttafel (45% korting) en een vegetarische rijsttafel (50% korting), op aanraden van de bediening en dit was een goed advies. De rijsttafel was heerlijk van smaak, wel misten we hierbij sate. De hoeveelheid was voor mannen krap aan. De AH aktie maakte de prijs aantrekkelijk, anders vinden wij het te duur voor het gebodene.
Alita M.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk gegeten, prima porties. Inrichting vond ik leuk, niet typisch Indisch maar misschien 'nieuw' Indisch. Ietwat lastig te parkeren nu omdat men in de buurt aan het bouwen is. Station op korte loopafstand.
Lekker50 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Een aanwinst voor Zutphen en omgeving en ook zeker aan te bevelen.
Prima prijs kwaliteit verhouding en heerlijk biologisch.
J.hartogsveld .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Waren er al eerder geweest: goede Bio Toko!! De harde, betonnen wanden, plafonds maken dat er een hoog achtergrond-geluidsniveau heerst. Moeten ze nog wat aan doen. Verder niets dan lof: zullen er vaker komen . . .
Linda W.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We hadden een vlees-vega menu voor twee personen het was lekker! Pittig was echt pittig, vlees was mals en ook de tempeh had smaak. Het eten kwam snel maar daarna bleven ze weg. Het restaurant zat vol en wij hadden het idee dat er maar één meisje liep voor alle tafels, voor drinken en dergelijke moest je wenken. Het meisje was wel erg vriendelijk en kan je niks kwalijk nemen natuurlijk. De toiletten zijn niet netjes en het geheel ziet er nog onaf uit. Voor de algehele beleving moet het één en ander wel veranderen. Het is wel een restaurant waar wij nog een keer kunnen komen omdat wat ze doen, wel goed is.
Stout .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Tegenvaller: Zutphens kraanwater per glas € 0,95!! Zowel de vegetarische - als de vleeseters vonden de rijsttafel lekker van smaak en als nagerecht voor de een hemelse modder en de anderen trio ijs met slagroom. We vertrokken met een voldaan gevoel over het gegetene! Aan de inrichting zou men meer aandacht kunnen besteden tenzij het zo hoort in de beleving van de eigenaars. Slechte akoestiek; geen kapstok voor jassen deze hangen over je stoel of slepen over de vloer.
W. S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Verschillende gerechten gekozen en heerlijk gegeten.
Het mooie is dat merendeel van de gerechten biologisch zijn!
Al voor de tweede keer gegeten.
Een van de betere Indonesische restaurants in Nederland!
Riajeroen .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
BioToko is van de stad verhuisd naar achterzijde station. Per saldo een stap die goed is uitgepakt. Alleen het uitzicht op de parkeergarage zou nog wat aangepast kunnen worden. Dat is een van de weinige kleine minpuntjes. Verder een echte aanrader.
Jeanetmeijer .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
De entourage zit nog in de opbouwende, industriële, minimalistische sfeer. Geen kapstok gezien, die hing over de stoel. Er was niet veel moeite gedaan om rekken en kratjes achter een scherm te plaatsen. De CV-ketel groot en zichtbaar. Geen raamdecoratie. Naar mijn idee te kil qua sfeer. Maar het eten en de uitleg daarover was prima. De gember koek na was trouwens (n bij iedereen) gortdroog. Misschien wel iets te biologisch?
Faye V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Het eten was lekker maar vrij veel pittige dingen, daar houden wij niet zo van. Het menu met vlees bevatte alleen gerechten met rundvlees. Iets met kip was lekker geweest.
De bediening was wel vriendelijk, alleen moesten we heel erg lang, minstens een uur, wachten op het eten terwijl we het idee hebben dat alle gerechten al klaar staan en alleen opgewarmd hoeven te worden. De ruimte is best gezellig, alleen is het plafond erg hoog, wat de akoestiek niet ten goede komt. Hierdoor is het wat gehorig bij drukte. Tot slot waren we wel verrast dat een toetje inclusief was bij het menu van de restaurantactie. Het lijkt me voor de duidelijkheid handig om op de menukaart te vermelden dat het om sorbetijs gaat. Niet iedereen houdt hiervan.
Lkoekoek .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Lekker gegeten. Met z'n tweeën verschillende gerechtjes besteld zodat je een beetje van alles kan proeven. De aangeraden hoeveelheid gerechtjes was inderdaad precies goed. Misschien iets meer Indonesisch in de desserts?
M V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Heerlijke rijsttafel.
Verrassend lekker ijsje als toetje.
Prettige informele bediening.
Akoustiek van de ruimte niet optimaal.
Corneliax2 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Eten van uitstekende kwaliteit. Een rijsttafel bereidt met biologische producten , een tafel vol heerlijkheden.
Ook het biologische bier is niet te versmaden, wij dronken de tripel.
Lieuwe L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We hebben Heerlijk biologisch gegeten van de Indische gerechten. Erg leuk opgediend in kleine schaaltjes et was meer dan voldoende. Sfeer was goed en gezellig. Bediening open en en enthousiast. Zeker een aanrader!!
Cbusse .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Eten was van een goede kwaliteit. Porties waren niet te groot. Drank had een kleine keuze en was relatief duur. Personeel was vriendelijk en behulpzaam.
Eline114 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijke rijsttafel gegeten met de ah actie....genoeg afwisseling, vriendelijke service. Beetje rommelige entree door de verbouwingen aldaar. We komen zeker terug!
Han L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijke vega bio rijstafel gegeten via de AH restaurantactie. Was zeer uitgebreid, fijn dat er nu ook wijn en bier word geschonken
Raymond B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Leuk concept om volledig biologisch indisch te eten. Ondanks ons aangeven dat we snel met een volgende trein wilden hebben we erg lang moeten wachten. Ook een tweede ronde drankjes werd ons niet gegund, simpelweg omdat de bediening geen aandacht aan ons gaf.
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Uitstekend Indonesisch gegeten, ongedwongen sfeer, goede bediening en heerlijke en eerlijke biologische gerechten met verrassende lokale bieren en wijnen