BioToko

Lijmerij 27 7202 AZ Zutphen Nederland Kaart

Over het restaurant BioToko

Biologisch Indonesisch in Zutphen

Voor echte Indonesische smaken kom je naar de BioToko. In ons nieuwe restaurant achter het station Zutphen kunt je genieten van een veelheid aan gerechten. 90% gecontroleerd biologisch, en bijna alles wordt door ons zelfgemaakt. Ruime keuze in pittig en niet pittig, ook veel vegetarisch, veganistisch en glutenvrij.
Afhalen ook mogelijk.

Meer informatie over restaurant BioToko

Op het plein achter het station Zutphen
  • Kom je met de auto?
    Ligt vlakbij de nieuwe haven in het gebied Noorderhaven. Vlak bij de IJssel onder de tunnel. Dan eerste weg rechts. Op tomtom nog slecht te vinden ivm de nieuwe straatnamen. De oude naam Havenstraat 53 werkt op de meeste wel.

Maandag 16:00 - 22:00
Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 22.00
Zondag 16:00 - 22.00

• Catering , Duits gesproken , Engels gesproken , Invalidentoilet , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
6,9
Theo P.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
jwdrijver .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Aanbrengen van geluidsabsorptie heeft goed gewerkt. Kwaliteit van eten blijft erg hoog. Vlakbij parkeren nu ook mogelijk.
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Prima service en erg lekker eten.
petervanyperen .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
FANTASTISCH GEWELDIG EN LEKKER.
Hier voor de tweede maal gegeten en weer waren het heerlijke gerechten met elk zijn eigen verrassende smaak.
Als je buiten staat kan je niet vermoeden dat het team dat binnen aan de slag is jouw een geweldige avond zal geven. De aankleding wordt stap voor stap gezelliger, maar waar je voor komt: eten; dat is prima voor elkaar!
Wij komen vast vaker!
jan J.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Mijn vrouw en ik hebben op zaterdagavond gegeten. Het was gezellig druk en het personeel was vriendelijk en werkte hard. Echter, mensen, die na ons binnenkwamen hadden eerder hun eten. De inrichting was kaal en sober. We vroegen ons af of het geheel al af was. De (school)stoeltjes zaten niet comfortabel. Het eten was over het algemeen behoorlijk pittig, maar smaakte goed. Jammer was dat alles snel afkoelde. Na een opmerking hierover gaf de bediening aan van het probleem te weten en er aan te werken. De variatie van de rijsttafelgerechten vonden we wat eenzijdig: (vier soorten) rundvlees, (drie soorten) boontjes, (twee soorten) rijst, aubergine en als extra bestelling: sate van geitenvlees, die overigens heerlijk was. Als dessert namen we chocolademousse (sterk met een heerlijke nasmaak) en een noten-gember taartje (heerlijk). In vergelijking met gelijkwaardige restaurants was de prijs van de rijsttafel hoog. We waren €43,60 kwijt.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Goede gastvrije sfeer met een heerlijke rijsttafel. Wat sobere inrichting, maar dat heeft ook wel wat. Goede keus voor stoffen wandbekleding tbv acoustiek.
aenmderonde .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Voor de derde keer genoten van deze uitstekende keuken. Ook onze serveerster was weer uiterst klantvriendelijk. Een aanrader dus.
watering .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Voor t eerst de nwe locatie bezocht. Was even wennen, erg industrieel en kaal. Het opgediende menu (een rijsttafel) was goed van smaak, minpuntje was de witte rijst die fort droog was en aan elkaar gebakken. Vriendelijke bediening.
janusru .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Prima rijsttafel gehad met vriendelijke bediening. Omdat we vroeg waren werden we vlot geholpen. Daarna werd het snel drukker en moesten de gasten meer geduld hebben.
Greeto .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Mooie inrichting, hele prettige ontvangst, zeer gastvrij, heerlijk eten, verrukkelijke smaken.
Het enige minpunt wasmachine de snelheid. Er was gewoon personeel te weinig. Die er waren deden echt hun best, maar ze redden het gewoon niet. Desondanks bleven ze vriendelijk en voorkomend.
Anna N.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Prettige zaak, prettige mensen, goed en lekker eten. Prijs zit aan hoge kant voor de rijsttafel, maar alles is wel zoveel mogelijk biologisch. En met een actie heb je zeker waar voor je geld!
teressasmit .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Wij halen geregeld hier eten en dat is altijd heerlijk en prima, nu een keer in het restaurant gegeten. Het eten was weer heerlijk, koelde wel wat snel af. Jammer vonden wij dat je geen keuze had in kipgerechten alleen vier soorten rund, gemiste kans voor klanten die nieuw zijn.
Wij vonden de prijs welke je zonder de AH actie aan de hoge kant.
Jan-Hein B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
De vlees rijsttafel was heerlijk. Ook voor de kinderen zaten er genoeg milde gerechten tussen. Prijs kwaliteit verhouding is top en de bediening heel vriendelijk en behulpzaam.
carla J.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Ik was al fan van jullie op de oude locatie. Deze nieuwe locatie is heel prettig. Goed bereikbaar en ruim opgezet. Door persoonlijke omstandigheden heb ik wat moeite met de open inrichting en het hoge plafond waardoor het rumoerig wordt voor mij geluiden terug kaatsen. Voor mijn oren lijkt het dan of dubbel zo druk is. Ik ken mijn beperking. Vanwege whiplas en NAH. Verder alles oke
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijk eten, prima service, chaos buiten, een beetje lang wachten, we komen snel terug!
Willy H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Bediening was erg druk daardoor een langere wachttijd. Maar wel zeer vriendelijk personeel. Eten was uitstekend. Zeker een aanrader.
Stefan T.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten en zoals het bediend werd met verschillende schaaltjes maakt het wel apart.
Schaaltjes met rundvlees en groenten gemaakt met verschillende sauzen.
Alleen de verlichting vonden we dat dat wel iets zachter mocht.
Verder is het een prima restaurant waar je op je gemak bediend wordt en zeker een keer terug kan komen.
Gr Stefan en Sannie
BonderLat .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
We hebben een heerlijke (AH-actie) rijsttafel gegeten en gaan hier zeker graag nog eens heen!!!
Vanwege allergieën werden twee gerechtjes soepel vervangen door twee andere. Er werd meegedacht over de vervanging. De muziek stond nogal luid aan, maar werd op verzoek zachter gezet. De inrichting is nog niet af. Dat kan gezelliger.
Theo P.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
De rijsttafel was zoals altijd weer uitstekend en de bediening persoonlijk en vriendelijk. Authentiek eten in een moderne omgeving