BioToko

Lijmerij 27 7202 AZ Zutphen Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant BioToko

Biologisch Indonesisch in Zutphen

Voor echte Indonesische smaken kom je naar de BioToko. In ons nieuwe restaurant achter het station Zutphen kunt je genieten van een veelheid aan gerechten. 90% gecontroleerd biologisch, en bijna alles wordt door ons zelfgemaakt. Ruime keuze in pittig en niet pittig, ook veel vegetarisch, veganistisch en glutenvrij.
Afhalen ook mogelijk.

Meer informatie over restaurant BioToko

Op het plein achter het station Zutphen
  • Kom je met de auto?
    Ligt vlakbij de nieuwe haven in het gebied Noorderhaven. Vlak bij de IJssel onder de tunnel. Dan eerste weg rechts. Vanuit Deventer Route industrieterrein MARS. richting station aanhouden.
  • : Betaald parkeren in parkeervakken en parkeergarage t.o. het restaurant.

ELKE DAG OPEN
Maandag t/m Zondag 12:00 - 22.00
Afhalen en keuken geopend tot 20.30

9,2

Jouw recensie over het restaurant BioToko

Anne B.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Het eten was heerlijk. De wachttijd lang, bijna anderhalf uur. De bediening was van de jongen/man het beste, hij was rustiger en duidelijker. De andere was niet duidelijk en kwam gehaast over en leek zelf niet te weten wat ze deed of voorstelde, geen goede communicatie. Wel was iedereen vriendelijk. Minpuntje wij hadden het erg koud daar binnen. De deur naar buiten stond ook vaak open.
Marion K.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Fantastisch eten en sfeervol ingericht. Vriendelijke en adequate bediening. Enige minpuntje is harde, rechte stoelen. Zien er prachtig uit maar zitten niet zo comfortabel.
We hebben beter stoelen in bestelling staan, vorige week zijn de eerste geleverd. Kom ze gerust weer eens uitproberen.
Gwen V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Smaakvol eten. Weinig fantasievol gepresenteerd. Kwaliteit biologisch duidelijk merkbaar.
Gonnie H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Heb heel lekker gegeten, maar de gereserveerde plaats was helaas minder goed.
Bram G.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Vriendelijke bediening en super lekker eten! Een aanrader!
Jelte H.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Vriendelijke bediening. De smaak van de gerechten was prima, maar voor ons iets teveel aangepast aan de Nederlandse smaak. We hebben de pittige vlees rundtafel gegeten. We vonden deze niet echt pittig. Het verschil tussen de rundvleesgerechten lijkt vooral de boemboe te zijn terwijl we van rendang gewend zijn dat dit drooggekookt wordt zonder deksel op de pan.
Nancy O.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
We komen zeker terug we hebben echt lekker gegeten .
De complimenten van ons .
Mooi ligging ook achter t station .
Tot gauw.
Leonard B.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Plezierig, smakelijk en gezond!
Sanne H.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Altijd even lekker! Ook genoten van de heerlijke wijnen van Neleman
Lot P.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijk eerlijk eten, prima bediening, ideaal zo dicht bij de uitgang van het station. Zeker voor herhaling vatbaar.

....................................................................................................................................................................................................
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Hier komt de Biologische gedachte super terug in de gerechten,wat een smaken, gecombineerd met leuke vriendelijke bediening maakt dat je hier heel voldaan op terug kan kijken, echt een aanrader als je in Zutphen bent
Marjolein B.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Wij hebben erg lekker gegeten. Heel fijn dat dit restaurant zo bewust is qua producten. Voor mij als veganist was er ontzettend veel keuze en het smaakte allemaal voortreffelijk, al met al absoluut een aanrader!
Robert M.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Ik heb nog nooit ergens lekkerder indonesisch gegeten.
Fijn gekruid en alles biologisch.
Heerlijk om ook als vegetarier hiervan te kunnen genieten.
Theo P.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Zoals gewoonlijk was de rijsttafel weer erg smakelijk en de bediening prima. Iedere keer een genot om in de BioToko te eten.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Wederom verrast door de uitstekende kwaliteit en de fijne smaken. Prettig ook om Indonesische gerechten te eten die biologisch of tenminste 100% betrouwbaar zijn. We aten vrij vroeg, het was nog niet erg druk in het restaurant, de service was vlot en vriendelijk. Alleen onze laatste bestelling, een kopje thee, werd vergeten. Dat vergeven we de BioToko.
M.M. D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Geweldig om zo lekker Indonesisch en ook biologisch te kunnen eten in Zutphen. Heel fijn om zelf ook de hoeveelheden te bepalen en je rijsttafel samen te stellen. Als kleine eters hebben wij dan precies genoeg (maar bij teveel kun je het ook prima meenemen en de volgende dag opeten.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Heerlijk gegeten. Goed advies gekregen over de hoeveelheid. Lekker dat er verse gemberthee was.
Aardige bediening!
Merijn K.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Erg lekker gegeten hier, fijne sfeer en bij alle gerechten duidelijk aangegeven of het vegatarisch/veganistisch is.
Feikje B.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Met drie kinderen heerlijk gegeten, door de gekozen rijsttafel ook nieuwe gerechten geproefd. Bij het reserveren aangegeven dat twee gasten niet tegen paprika kunnen. Dat was prima doorgekomen en er werd ook heel goed rekening mee gehouden.
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Heerlijk eten, zeer vriendelijke en meedenkende bediening. Verwacht geen rustig of chic restaurant, maar heerlijk en gezellig uit eten!