BioToko

Lijmerij 27 7202 AZ Zutphen Nederland Kaart

Over het restaurant BioToko

Biologisch Indonesisch in Zutphen

Voor echte Indonesische smaken kom je naar de BioToko. In ons nieuwe restaurant achter het station Zutphen kunt je genieten van een veelheid aan gerechten. 90% gecontroleerd biologisch, en bijna alles wordt door ons zelfgemaakt. Ruime keuze in pittig en niet pittig, ook veel vegetarisch, veganistisch en glutenvrij.
Afhalen ook mogelijk.

Meer informatie over restaurant BioToko

Op het plein achter het station Zutphen
  • Kom je met de auto?
    Ligt vlakbij de nieuwe haven in het gebied Noorderhaven. Vlak bij de IJssel onder de tunnel. Dan eerste weg rechts. Op tomtom nog slecht te vinden ivm de nieuwe straatnamen. De oude naam Havenstraat 53 werkt op de meeste wel.
  • : Betaald parkeren in parkeervakken en parkeergarage t.o. het restaurant.

ELKE DAG OPEN
Maandag t/m Zondag 12:00 - 22.00
Afhalen en keuken geopend tot 20.30

• Catering , Duits gesproken , Engels gesproken , Invalidentoilet , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
7,1
margote .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Het eten is zeer smaakvol. De medewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Een restaurant om te onthouden met eerlijke producten.
De locatie is vanuit de hal van het station Zutphen( achteruitgang) prima te bereiken met de auto wat lastiger.
M. N.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Heerlijk gegeten, wat lange wachttijd tussen voor- en hoofdgerecht. Bijzonder vriendelijk personeel. De rijsttafel is een geweldige formule. Voor een maandagavond vonden wij het druk bezocht.
Monica B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Harry M.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
greetcrum .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Biologische rijsttafels zijn maar beperkt verkrijgbaar.
Voor ons een verrassing om Bio Toko te vinden.
Alles lekker vers.
Elise B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
We hebben weer heerlijk gegeten. De rit van een ruim een uur zeker weer waard. De smaak van Indonesië op je bord. En dan ook nog vegetarisch dit keer en dat was ook zeer de moeite waard!
vintage1956 .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Voor de derde keer heerlijk gegeten en voor de tweede keer op de nieuwe locatie. Beide keren doordeweeks en het was er gezellig vol. Ook later in de avond kwamen er nog mensen binnen om te eten, tevens zag je erg veel mensen uit het station komen en weer teruggaan richting huis met een maaltijd.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Alles leuk en heerlijk, alleen waren de wachttijden van voor- en hoofdgerecht wat lang.
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Na een korte uitleg heeft iedereen zijn/haar gerechtjes uitgezocht. De gerechtjes werden in fases geserveerd. Alles was dampend warm en zeer smaakvol. Het is dat we niet in de buurt wonen, anders zouden we hier vaker langsgaan.
Bianca D.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Omdat ik via crowdfunding het bioaanbod van BioToko heb gesteund, had ik een cheque ontvangen voor een etentje.
Het was verassend om te zien dat BioToko een zeer toegankelijke eettent is gevestigd bij een station.
De ambiance was daardoor eenvoudig, wat dus te llaarsen was.
Het eten was "gewoon" (h)eerlijk!

Ik ga er zeker nog eens eten.
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Er was geen Indonees te vinden in de keuken en dit gecombineerd met het predikaat biologisch vraagt om moeilijkheden. En inderdaad de smaken waren erg vlak. En gado gado waar alleen brokken kant en klare ijsbergsla in lagen, word je ook niet echt vrolijk van. En leuk dat zelf invullen van je bestelling maar de keuken vergeet de helft aan te bieden. Helaas het was erg teleurstellend en vlieg snel een Indonesische kok in, anders is dit concept gedoemd te mislukken.
Irma C.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Wij hadden de milde rijsttafel voor 2 personen besteld. Omdat ik van bami houdt en mijn partner graag nasi heeft konden we voor €2 per aanpassing dit zonder problemen krijgen. De vlees- en groentengerechten zijn van prima kwaliteit en de hoeveelheid is precies voldoende. De bediening is vriendelijk en je hoeft niet lang te wachten. Zeker een aanrader.
Jannie B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Heel lekker eten en ruim voldoende. Wij hadden een van de rijsttafels. Echt een aanwinst erbij voor Zutphen deze nieuwe zaak
Erdal B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
lekker eten, prettige bediening .
aanrader.
Jooske D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heerlijk gegeten in een prettige sfeer met een bijzonder vriendelijke bediening. Voor nog geen € 30,-- p.p. een rijsttafel met enkele drankjes en koffie toe.
Marissa L.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, genoten van alle gerechtjes en de service was zeer vriendelijk en behulpzaam.
Jannie B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Heerlijk eten tegen goede prijs/kwaliteit. Wij kozen voor pittig, dat was het dan ook. Heel pittig. Maar ruim voldoende. De bruine rijst en de kip zouden iets minder vet kunnen.Minpuntje is, dat kraanwater ook berekend wordt.
Lucy P.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
We aten met z'n drietjes en het was heerlijk eten. We werden bediend door zeer vriendelijk personeel. Kortom, we komen terug en bevelen de Biotoko zeer aan.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Het was heel prettig weer eens lekker ontspannen rijsttafel te eten zonder ons zorgen te hoeven maken over de herkomst van de producten. BioToko, vlak achter het treinstation van Zutphen, is een informeel eethuis met vlotte oplettende jonge mensen in de bediening. De baas lijkt wat knorrig maar is erg trots op zijn zaak.
We kozen een gemengde rijsttafel (vlees/vegetarisch) met een paar extra's. Erg lekker, mooie smaken, pittig maar niet te heet, en ruime porties.
Aanrader!
Martien V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Vroeg gaan eten ivm kinderen. Vriendelijk en snel geholpen. Eten was divers en erg lekker. De rijsttafel lijkt weinig als het op tafel wordt gezet, maar blijkt inclusief een dessert precies goed qua hoeveelheid.
Prijs is zonder actiekorting wel wat hoog. Zou het 5,- p.p. voor de rijsttafel minder zijn, dan zou het een goede prijs/kwaliteitverhouding geven. Biotoko is hoe dan ook een topper!