BioToko

-30% op de Rekening

-30% op de Rekening

Over het restaurant BioToko

Biologisch Indonesisch in Zutphen

Voor echte Indonesische smaken kom je naar de BioToko. In ons nieuwe restaurant achter het station Zutphen kunt je genieten van een veelheid aan gerechten. 90% gecontroleerd biologisch, en bijna alles wordt door ons zelfgemaakt. Ruime keuze in pittig en niet pittig, ook veel vegetarisch, veganistisch en glutenvrij.
Afhalen ook mogelijk.

Meer informatie over restaurant BioToko

Op het plein achter het station Zutphen
  • Kom je met de auto?
    Ligt vlakbij de nieuwe haven in het gebied Noorderhaven. Vlak bij de IJssel onder de tunnel. Dan eerste weg rechts. Vanuit Deventer Route industrieterrein MARS. richting station aanhouden.
  • : Betaald parkeren in parkeervakken en parkeergarage t.o. het restaurant.

ELKE DAG OPEN
Maandag t/m Zondag 12:00 - 22.00
Afhalen en keuken geopend tot 20.30

Jouw recensie over het restaurant BioToko

L. W.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Uitstekend Indonesië’s restaurant, 2de bezoeken zullen zeker terug komen
W. N.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Heerlijk eten en erg vriendelijke bediening. Helaas verhuizen we binnenkort naar Groningen, anders zouden we veel vaker komen.
L.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Vriendelijke bediening, heerlijk eten, warme borden! Top!
De Vegan rijsttafel was heerlijk. Voor ieder wat wils; mild en pittig, gevarieerd.
Jan A. S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Eten erg lekker.
Elco U.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Heerlijk gegeten alles wat ik besteld had was lekker. Kwaliteit van het eten is goed te proeven, vooral de vlees gerechten zijn erg lekker. Het personeel is ook erg vriendelijk en geeft voldoende aandacht. Er hangt ook een fijne ongedwongen sfeer in de zaak.
Zeker een aanrader als u van Indonesisch eten houdt met genoeg keuze tussen pittige en milde gerechten.
Elisabeth H.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke ontvangst. Goede service en veel begrip voor onze gast met geestelijke beperking. Top!
Tessa V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Heerlijk eten, vriendelijke bediening. In restaurant wat te koud.
Renate D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijk gegeten!
Hetty W.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Het eten was prima en bediening goed,vriendelijke personeel.
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Ik vind de smaak van de gerechten zeer authentiek en smakelijk.
Ik zou het zelf op prijs stellen om binnen de rijsttafel bv zelf de keuze te hebben uit de vlees- en groentegrrechten.
Selemat makan voor iedereen die hier gaat genieten.
rhouwing H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
we vonden het gezellig. de plek is mooi, tafeltjes ruim genoeg uit elkaar. We hebben lekker gegeten en zelf geniet ik altijd van de mensen die bedienen. heel behulpzaam, er is tijd om gerechten toe te lichten. we komen gauw weer.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Verfijnde smaken. Pure producten. Enige minpuntje: geen 'gewone koffie'. En een 'vegan' dessert op de menukaart zou fijn zijn geweest.
Arno W.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Gastvrijheid staat in dit restaurant boven aan. toen al werden we met een warm hart ontvangen. Ook de nieuwe menu’s en gerechten worden met liefde gepresenteerd en vooraf uitgelegd. Als klant voelen we ons alsof we worden opgenomen en ontvangen als familie. Ook de jonge dames en jonge heren in de bediening zijn entosiast betrokken en eveneens proffeccioneel met de klanten betrokken.. De smaak van het eten is ons inziens uitmuntend. Wij denken dit te mogen zeggen omdat mijn partner in Indonesië is geboren en als geen ander weet hoe men in de Indonesische keuken met de kruiden om gaat. Kort om, eten is bijzonder smaakvol, precies zoals het hoort. Overigens, als men iets niet op krijt word het netjes ingepakt an kan men het later thuis nog opeten. En het meest bijzonders is uitdraag dat het voedsel voor 90% BIO voeding is. Wij zeggen met een overtuiging: Een echte aanrader voor de bewuste eter.
Met een voldaan gevoel en met een live groet, Lina en Arno
Martin O.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Heerlijk, een echt Indonesische maaltijd! En vriendelijke bediening. Aan te bevelen! We gaan er regelmatig eten. De tempeh kering is verrukkelijk.
Emelie L.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
De nasi was heel lekker, alleen de bijgerechten waren een beetje smakeloos.
Arjen D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Voor de eerste keer hier gegeten en het is zeer goed bevallen.Samen met vrienden genoten van een rijsttafel. Heerlijke gerechten, lekkere rode sulfietvrije wijn, afgesloten met koffie die heerlijk heet was. Een aanrader!!
sabine M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
We halen hier heel regelmatig eten af. Dat is van prima kwaliteit en niet duur. We maken er dan thuis zelf rijst bij zodat je voor een redelijk bedrag uitstekend eet.
Hermijntje G.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Ons favoriete restaurant!! Heerlijk eten, fijne medewerkers!! Top!!!