BioToko

Lijmerij 27 7202 AZ Zutphen Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 19
|
31-575518666
8,4 /10
390 recensies

Over het restaurant BioToko

Biologisch Indonesisch in Zutphen

Voor echte Indonesische smaken kom je naar de BioToko. In ons nieuwe restaurant achter het station Zutphen kunt je genieten van een veelheid aan gerechten. 90% gecontroleerd biologisch, en bijna alles wordt door ons zelfgemaakt. Ruime keuze in pittig en niet pittig, ook veel vegetarisch, veganistisch en glutenvrij.
Afhalen ook mogelijk.

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 19
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 2 gangen, exclusief drank)

Drankprijzen

  • € 4
    Fles mineraalwater
  • € 3
    Glas wijn
  • € 16
    Fles wijn
  • € 19
    Fles champagne
  • € 2
    Koffie
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant BioToko

Hoe kom je er?

  • Openbaar vervoer
    Op het plein achter het station Zutphen
  • Kom je met de auto?
    Ligt vlakbij de nieuwe haven in het gebied Noorderhaven. Vlak bij de IJssel onder de tunnel. Dan eerste weg rechts. Op tomtom nog slecht te vinden ivm de nieuwe straatnamen. De oude naam Havenstraat 53 werkt op de meeste wel.
  • : Betaald parkeren in parkeervakken en parkeergarage t.o. het restaurant.

Openingstijden

ELKE DAG OPEN
Maandag t/m Zondag 12:00 - 22.00
Afhalen en keuken geopend tot 20.30

Services

Zeer goed
8,4 /10
  • 10
    18
  • 9
    102
  • 8
    133
  • 7
    97
  • < 7
    41
Eten
8,9
Service
8,2
Decor
7,3
Prijs-kwaliteit
Redelijk
Geluidsniveau
Precies goed
Wachttijd
Redelijk
380/391 recensies

Jouw recensie over het restaurant BioToko

Karen R.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
  • Online gereserveerd
- Recensie is momenteel in behandeling -
Theo P.
Expertproever
(6 recensies)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
  • Online gereserveerd
Zoals gebruikelijk was de rijsttafel bijzonder lekker. De bediening was vriendelijkben attent. Kortom weer een prima avondje uit.
Guy R.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
10
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
  • Online gereserveerd
Heerlijk gegeten voor een vriendelijke prijs! Echte aanrader als je van Indonesisch houd.
Marjolein V.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
  • Online gereserveerd
Wij hebben heerlijk gegeten. De Indische rijst tafel was erg lekker en niet te heet. Veel verschillende gerechten .Parkeren voor de deur en parkeergarage voor de deur. Ideaal
hvankranenburg .
Expertproever
(7 recensies)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
  • Online gereserveerd
Bio toko , zo is het ook allemaal eerlijke biologische producten dus verwacht niet dezelfde rijsttafel als bij de gewone cinees . Heerlijke soep , keuze uit verschillende rijsttafels en lekker ijs of hemelse modder na .
Wijnie W. N.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
  • Online gereserveerd
Het was een gezellig samenzijn met vrienden. De bediening was uitstekend en het eten smaakte voortreffelijk. Wij komen nog eens terug
Roy B.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
8
Service
6
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
  • Online gereserveerd
De rijsttafelgerechten smaakten goed, maar het ijs smaakte niet lekker. We moesten erg lang wachten op het eten. De prijs komt niet overeen met de entourage (oncomfortabele stoelen). We hebben elders voor minder geld lekkerder gegeten in een beter ingericht restaurant.
Emmy M.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
  • Online gereserveerd
Weer heerlijk gegeten. Goed eten en goede wijn (Neleman). Alles biologisch. Gezellige en ontspannen sfeer. Kom er zeker terug.
Margot V.
Meesterproever
(12 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
10
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
  • Online gereserveerd
Erg lekkere rijsttafel gegeten, veganistisch deze keer. Goede groenten, verschillende tofugerechtjes en heerlijke droge rijst. Bediening was zeer vriendelijk!
Marianne G.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
  • Online gereserveerd
Verrassend, lekker gegeten, goede en snelle bediening, ligging gunstig, voor herhaling vatbaar, hoeveelheid net voldoende, niet afhankelijk van reserveringstijd maar we konden eerder aanschuiven.
Ellen R.
(0 recensie)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
  • Online gereserveerd
Wederom fantastisch gegeten
ans F.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
  • Online gereserveerd
heerlijk eten!!!
helaas was iemand van het personeel ziek, en het was erg druk, dus het duurde wat langer.
het werd ons meteen verteld en excuus gemaakt daarvoor.
Prima restaurant!
Arend T.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
  • Online gereserveerd
Vriendelijke bediening ; goede uitleg van de kaart . Wel 'harde' keukenstoelen om op te zitten....
Lang wachten op eerste gang , daarna prima.
Cor V.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
  • Online gereserveerd
Leuk restaurant in een super nieuw havengebied in Zutphen. Het soms pittige eten is prima. Met AH actie voor 50 euro met 2 personen gegeten incl voorgrecht, rijsttafel, dessert, wijn, frisdrank en koffie. Niet echt duur voor 2 personen. Bediening is prima.
Babette V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
8
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
  • Online gereserveerd
Heel vriendelijk personeel, daarom des te teleurstellender dat we allereerst moesten verhuizen naar een andere tafel, terwijl we tijdig gereserveerd hadden. De eerste tafel was nog niet schoon gemaakt, de tweede tafel moest snel klaargemaakt worden, was in een wat donker hoekje en pas net voor vertrek werd er een eerder beloofd lichtje ontstoken. Vervolgens moesten we heel lang wachten(7 uur afgesproken en om 21.15 werden we pas bediend) en was onze menukeuze niet goed uitgevoerd. Er werd duidelijk langs elkaar heen gecommuniceerd. We vragen ons af of de AH-actie hier debet aan is geweest?
Janny V.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
2 /10
Eten
2
Service
2
Decor
2
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
  • Online gereserveerd
Wij komen hier NIET meer.
We hadden gereserveerd om 17.45. Om 18.30(We wilden bijna weggaan) kregen we ons drankje. Na weer lang wachten kregen we om 19 uur de soep. Ondertussen zaten er steeds meer mensen op het terras. Om 20 uur zat iedereen te eten behalve wij. Toen is mijn man gaan vragen waar ons eten bleef en krijg hij te horen. Oh dan zijn we uw bestelling kwijt, mijn man zei dan betaal ik wat we gebruikt hebben en gaan we weg. Wel raar dat we dan een rekening krijgen waarop staat dat we een bijgerecht moeten betalen wat we niet gekregen hebben. Dus voor ons nooit meer. Zelfs geen excuses
Restaurant
Spijtig dat het zo gelopen is. Doordat het kermis in het centrum was weken er onverwacht veel mensen uit naar ons restaurant. Gecombineerd met een zieke serveerster, ontstond er een tijdelijke chaos waarvan u de dupe bent geworden. Bij deze alsnog onze excuses. Blijkbaar is alleen de rijsttafel door ons gecrediteerd en niet het duurdere basisgerecht. U heeft dat bij het afrekenen ook kunnen zien op de bon. Als u ons u gegevens mailt betalen we deze €2 alsnog aan u terug. Overigens schrijft u dat u om 20 uur bent gaan vragen waar het eten blijft. Op onze afrekenbon staat dat u om 19.37 al heeft afgerekend. Dat u ons eten met een 2 waardeert is onbegrijpelijk. U heeft immers niet gegeten. Of was de soep zo slecht!!!
M.A. V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
  • Online gereserveerd
de rijsttafel was zeer goed, de bediening heel vriendelijk en een prachtige entourage ! Wij hebben ervan genoten en gaan er beslist vaker heen. Een aanwinst voor Zutphen.
aenmderonde .
Expertproever
(7 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
  • Online gereserveerd
Het is niet de eerste keer, dat we hier eten. Iedere keer is het weer genieten. Het terras is nu voor de zaak gesitueerd en dat maakt het wel gezelliger. Hopen nog vaak een hapje te komen eten.
Maria H.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
10
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
  • Online gereserveerd
Ondanks de afgesproken tijd hebben we heel lang moeten wachten op de kaart en een drankje.
Zelf maar actie ondernomen.
Daarna was het geheel naar wens en aardig!
Heerlijk gegeten!
g.vries13 .
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
10
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
  • Online gereserveerd
Vanuit het historisch centrum van Zutphen is het een aanrader om even naar de achterzijde van het station te wandelen. De kwaliteit van de gerechten is het zeker waard.
We gebruiken cookies om je te voorzien van de best mogelijke gebruikservaring. Hiernaast is het ook zo dat je gegevens beheerd en verwerkt worden door La Fourchette SAS. Wil je meer weten , lees dan onze cookie policy en onze privacy statement. Door op deze website te surfen ga je akkoord met deze voorwaarden en aanvaard je het gebruik van deze cookies.