BioToko

Lijmerij 27 7202 AZ Zutphen Nederland Kaart

Over het restaurant BioToko

Biologisch Indonesisch in Zutphen

Voor echte Indonesische smaken kom je naar de BioToko. In ons nieuwe restaurant achter het station Zutphen kunt je genieten van een veelheid aan gerechten. 90% gecontroleerd biologisch, en bijna alles wordt door ons zelfgemaakt. Ruime keuze in pittig en niet pittig, ook veel vegetarisch, veganistisch en glutenvrij.
Afhalen ook mogelijk.

Meer informatie over restaurant BioToko

Op het plein achter het station Zutphen
  • Kom je met de auto?
    Ligt vlakbij de nieuwe haven in het gebied Noorderhaven. Vlak bij de IJssel onder de tunnel. Dan eerste weg rechts. Op tomtom nog slecht te vinden ivm de nieuwe straatnamen. De oude naam Havenstraat 53 werkt op de meeste wel.
  • : Betaald parkeren in parkeergarage t.o. het restaurant.

Maandag 16:00 - 22:00
Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 22.00
Zondag 16:00 - 22.00

• Catering , Duits gesproken , Engels gesproken , Invalidentoilet , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Irma C.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Wij hadden de milde rijsttafel voor 2 personen besteld. Omdat ik van bami houdt en mijn partner graag nasi heeft konden we voor €2 per aanpassing dit zonder problemen krijgen. De vlees- en groentengerechten zijn van prima kwaliteit en de hoeveelheid is precies voldoende. De bediening is vriendelijk en je hoeft niet lang te wachten. Zeker een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Heel lekker eten en ruim voldoende. Wij hadden een van de rijsttafels. Echt een aanwinst erbij voor Zutphen deze nieuwe zaak
Erdal B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
lekker eten, prettige bediening .
aanrader.
Jooske D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heerlijk gegeten in een prettige sfeer met een bijzonder vriendelijke bediening. Voor nog geen € 30,-- p.p. een rijsttafel met enkele drankjes en koffie toe.
Marissa L.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, genoten van alle gerechtjes en de service was zeer vriendelijk en behulpzaam.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Heerlijk eten tegen goede prijs/kwaliteit. Wij kozen voor pittig, dat was het dan ook. Heel pittig. Maar ruim voldoende. De bruine rijst en de kip zouden iets minder vet kunnen.Minpuntje is, dat kraanwater ook berekend wordt.
Lucy P.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
We aten met z'n drietjes en het was heerlijk eten. We werden bediend door zeer vriendelijk personeel. Kortom, we komen terug en bevelen de Biotoko zeer aan.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Het was heel prettig weer eens lekker ontspannen rijsttafel te eten zonder ons zorgen te hoeven maken over de herkomst van de producten. BioToko, vlak achter het treinstation van Zutphen, is een informeel eethuis met vlotte oplettende jonge mensen in de bediening. De baas lijkt wat knorrig maar is erg trots op zijn zaak.
We kozen een gemengde rijsttafel (vlees/vegetarisch) met een paar extra's. Erg lekker, mooie smaken, pittig maar niet te heet, en ruime porties.
Aanrader!
Martien V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Vroeg gaan eten ivm kinderen. Vriendelijk en snel geholpen. Eten was divers en erg lekker. De rijsttafel lijkt weinig als het op tafel wordt gezet, maar blijkt inclusief een dessert precies goed qua hoeveelheid.
Prijs is zonder actiekorting wel wat hoog. Zou het 5,- p.p. voor de rijsttafel minder zijn, dan zou het een goede prijs/kwaliteitverhouding geven. Biotoko is hoe dan ook een topper!
Feline S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We hebben heeelijk veganistisch gegeten! Zeker voor herhaling vatbaar. Echt een aanrader, zeker als je van pittig eten houdt.
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten en ontzettend genoten!
Goede service en het eten was van goede kwaliteit en érg smakelijk! We gaan zeker nog eens terugkomen; al is het maar voor een take-away maaltijd!

Ook fijn om in biologische/ekologische setting te eten; op naar een betere wereld! :)
Mauri596 S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Kleine schaaltjes met verschillende gerechten maken de rijsttafel. De smaak is goed.
Ik mis wel de indonesische gemoedelijkheid. Door de grote ruimte en inrichting kan het ook een eetruimte
van een kantoor zijn.
AW52 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten van allerlei mooi uitziende kleine gerechtjes, die bij het uitserveren toegelicht werden door de aardige en rustige ober. Alle gangen smaakten zeer goed. Ook het nagerecht zag er erg mooi verzorgd uit. We komen graag terug.
Theo P.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Zoals vaker uitstekend gegeten en onthaald. Autenthiek Indonesisch eten in stijl geserveerd. En net enthousiasme toegelicht
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wij hadden nog een bon van de AH restaurantaktie. Dat was een geweldige deal. Erg lekker eten. Maar of de prijs niet te hoog is als er geen aktie is? Overigens is de ambiance ook heel erg leuk en de service prima.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Authentieke Indonesische smaak, veel gerechtjes en het huisgemaakte ijs dat we als nagerecht hadden was heerlijk.
De prijzen zijn wat aan de hoge kant. Bediening Is vriendelijk.
jwdrijver .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Aanbrengen van geluidsabsorptie heeft goed gewerkt. Kwaliteit van eten blijft erg hoog. Vlakbij parkeren nu ook mogelijk.
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Prima service en erg lekker eten.
petervanyperen .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
FANTASTISCH GEWELDIG EN LEKKER.
Hier voor de tweede maal gegeten en weer waren het heerlijke gerechten met elk zijn eigen verrassende smaak.
Als je buiten staat kan je niet vermoeden dat het team dat binnen aan de slag is jouw een geweldige avond zal geven. De aankleding wordt stap voor stap gezelliger, maar waar je voor komt: eten; dat is prima voor elkaar!
Wij komen vast vaker!
jan J.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Mijn vrouw en ik hebben op zaterdagavond gegeten. Het was gezellig druk en het personeel was vriendelijk en werkte hard. Echter, mensen, die na ons binnenkwamen hadden eerder hun eten. De inrichting was kaal en sober. We vroegen ons af of het geheel al af was. De (school)stoeltjes zaten niet comfortabel. Het eten was over het algemeen behoorlijk pittig, maar smaakte goed. Jammer was dat alles snel afkoelde. Na een opmerking hierover gaf de bediening aan van het probleem te weten en er aan te werken. De variatie van de rijsttafelgerechten vonden we wat eenzijdig: (vier soorten) rundvlees, (drie soorten) boontjes, (twee soorten) rijst, aubergine en als extra bestelling: sate van geitenvlees, die overigens heerlijk was. Als dessert namen we chocolademousse (sterk met een heerlijke nasmaak) en een noten-gember taartje (heerlijk). In vergelijking met gelijkwaardige restaurants was de prijs van de rijsttafel hoog. We waren €43,60 kwijt.