Over het restaurant Biologisch Café-Restaurant Logica

100% biologisch dineren

Logisch om hier neer te strijken voor een diner? Waarom dan? Nou, dat is simpel. Alles is hier namelijk biologisch en dat maakt een wereld van verschil. Elk seizoen wordt er door de koks een nieuw menu samengesteld, met de producten die op dat moment groeien. Deze culinaire sensaties vinden plaats in een prachtig (en duurzaam) gerestaureerd rijksmonument aan de Leidse gracht. Overtuigd om hier een keertje te gaan eten? Waarschijnlijk wel!

Meer informatie over restaurant Biologisch Café-Restaurant Logica

Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Biologisch Café-Restaurant Logica

Mina1955 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Aardige mensen, heerlijk gezond eten, leuke variaties en overheerlijke verrassings amuse en truffels bij de koffie
Centraal in Leiden, maar buiten drukke plekken.
Alexandra W.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Biologisch, veganistisch en vegetarisch echt een aanrader. Duidelijke kaart met veel diverse en lekkere gerechten. Daarnaast ook dag-gerechten, die wij hebben genomen. Was heerlijk!
Marieke T.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Deze avond wezen eten met 2 vrienden (leeftijd 20 - 25). Snelle en zeer vriendelijke service. Een van ons had allergieën en hier werd heel adequaat naar gehandeld. Het hoofdgerecht was een stoof van wortel en pompoen met falafelballetjes. Het eten was waanzinnig goed. Hele goede falafel en de smaken bij elkaar waren echt voortreffelijk. Ik zou zelf nooit zoiets kunnen verzinnen of maken en daar ga je dus voor uit eten ;)! Het dessert werd ook snel opgediend en smaakte zeer lekker. De ambiance was heerlijk rustig. Niet te vol en alles zag er tip top uit. Ik kom zeker terug!
Miranda B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
We hebben prima gegeten en waren blij dat ze rekening konden houden met mijn dieet. Ze waren erg zorgvuldig daarmee. Een erg fijne sfeer.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Lekker lunchen bij Logica. Je kunt proeven dat het erg vers is! Leuke en originele kaart. Fijn om als vega zoveel keuze te hebben. Goede koffie ook. Ik heb genoten, bedankt!
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Superleuk om in Leiden een zaak te hebben die biologisch en zelfs bijna vegetarisch is (als je de makreel en de eieren wegdenkt), een aardige bediening en een prettige uitstraling heeft en ook nog een acceptabel prijsniveau. Honderd keer liever hier eten dan in de bekende doorsnee eetschuren... Maar culinair mag het nog wel een stapje omhoog: is een met groente belegde en in de oven gebakken plak bladerdeeg een quiche? Smakelijk, daar niet van...maar een quiche?
Wij komen zeker terug bij Logica, maar nemen niet meer de quiche. De broodjes zagen er van een afstand prima uit :)
Margje V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Lekker gegeten, soep zoals ik die zelf ook graag maak, lekker broodje, goed gevoel
Roos P.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Prima gelegenheid met goed eten. Jammer was de keukenlucht die duidelijk in het retaurant aanwezig was en later ookin onze kleren
frank D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Tja, dan kun je nog biologisch en veganistisch zijn, maar daar wordt het eten niet vanzelf lekker van. Logica heeft een mooie zaak met fijne huiskamersfeer en vriendelijke bediening, maar schiet tekort op het belangrijkste criterium: het eten. Vrij vlak van smaak en niet om over naar huis te schrijven. Jammer.
Roland D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Was hier met m'n twee dochters: een met notenallergie, de ander veganist. We hebben hier alle drie erg lekker kunnen eten. Plezierige ervaring. Kom hier zeker nog 'ns terug.
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk eerlijk eten! Één van de weinige plekken in Leiden waar je vegan kunt eten en met echt lekkere gerechten van biologische producten.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Prima in alle opzichten
Joris W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten, mooie ruimte en prima personeel.
Beperkte diner kaart maar wel een smaakvolle.
Bediening was vriendelijk en prettig.
Zal het restaurant zeker aanbevelen bij vrienden en familie.
Lida V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
We zaten buiten, in de zon; bediening okay, eten heerlijk. Als vegetariër kan ik niet overal terecht. Hier weet ik dat ik eerlijke en lekkere gerechten kan bestellen (lunch i.i.g.).
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Als vegan kun je hier goed terecht. Als voorafje hebben we de groentebitterballen genomen. Echt superlekker. Het bijbehorende dipje had wel iets pittiger gemogen. Daarna de Logica Trio genomen. Met soep van de dag (ditmaal een wortelsoep) een broodje met burger en een salade. De soep was heerlijk fris, de salade ook erg lekker, de burger had wel iets meer gekruid mogen zijn en eventueel met een schijfje augurk om het wat frisser te maken. De bediening is echt super en vind het zo ie zo heel fijn dat er zoveel vegan opties zijn. Daar kunnen andere restaurants echt nog wat van leren. Wij komen zeker terug!!
Fred K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Leuke lunchkaart, ruime opzet van restaurant, vriendelijke bediening. Aanrader voor wie eens vegetarisch wil lunchen. Waarom moet ik per ze minstens 120 tekens gebruiken? Vorige zinnen leken me helder genoeg, Iens.
Uitetenenzo S.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Ik had al wel een aantal keer gelunched bij Logica, maar gisteravond ook heerlijk gedineerd in dit fijne restaurant. Een van mijn favorieten in Leiden!
jasmijn S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
mensen met hart voor de zaak, prettige servicegerichte bediening, gerechten waren uitermate goed, rustgevende inrichting. Hier ga ik sowieso nog eens dineren
Thijs E.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Als niet-vegetariër hier gereserveerd, omdat vrienden dat wel zijn.
Ik had de Logica trio (lunch). Juist omdat er geen vlees aan te pas kwam, had ik verwacht dat het eten veel hoger op smaak zou zijn. Dit viel mij wat tegen. De pittige mosterd vond ik allesbehalve pittig en de sla wat saai. Het soepje was redelijk, maar ook dat had hoger op smaak kunnen zijn.

De andere gerechten (boordje Seitan en broodje notenroomkaas) bleken erg goed te zijn, dus wellicht had ik ook net het verkeerde gerecht gekozen.

De dame die ons bediende had wat mij betreft iets enthousiaster gemogen, verder goed. Locatie buiten op het terras aan het water is natuurlijk geweldig in het mooie Leiden.
tastytilda .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Sfeervol genoten van een heerlijk en duurzaam drie-gangendiner. Olijfjes van het huis op tafel, heerlijk knapperig brood bij het voorgerecht, vriendelijke bediening die alles duidelijk toelichtte. Mijn tafelgenoot wist bijvoorbeeld niet wat seitan is - nu wel. Hij koos vis, maar er waren ook maar liefst TWEE fantastische vegan opties bij de hoofdgerechten, waarvan ik die met seitan koos. We hebben gesmuld.