Biologisch Café-Restaurant Logica

Stille Rijn 11 2312 DE Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Biologisch Café-Restaurant Logica

100% biologisch dineren

Logisch om hier neer te strijken voor een diner? Waarom dan? Nou, dat is simpel. Alles is hier namelijk biologisch en dat maakt een wereld van verschil. Elk seizoen wordt er door de koks een nieuw menu samengesteld, met de producten die op dat moment groeien. Deze culinaire sensaties vinden plaats in een prachtig (en duurzaam) gerestaureerd rijksmonument aan de Leidse gracht. Overtuigd om hier een keertje te gaan eten? Waarschijnlijk wel!

Meer informatie over restaurant Biologisch Café-Restaurant Logica

Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Biologisch Café-Restaurant Logica

Victoria V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Prachtige locatie, sfeervol ingericht, fijn de ruimte om gezellig te kunnen zitten, niet te dicht op elkaar. Kaart vol met biologische lekkere opties, met mogelijkheden voor elk dieet. Lekker om een koffietje te doen, te lunchen, borrelen of dineren. Bij mooi zonnig weer is het heerlijk buiten zitten. Complimenten ook voor de kleurrijke dame van de bediening: zij weet wat horeca inhoudt, top!
Anja H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
lekker gegeten en een goede sfeer.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Fijne bediening; prima sfeer; lekker eten en drinken; en fijn dat alles biologisch is. Heb er nu gedineerd, maar weet van eerdere bezoeken dat het ook voor lunch of borrel een prima plek is!
nell S.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Het eten was goed van smaak, vers en vooral belangrijk, werd goed warm opgediend. Personeel is vriendelijk.
Voor een echte carnivoor als ik een leuke afwisseling. (had wel vis)
Ada O.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Beperkte kaart voor het diner. Deze had iets uigebreider gemogen. Al werd er ook nog een quiche asngeboden.
Remco O.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Eten oke (2x veganistisch) maar wat vlak zonder uitgesproken smaken. Bediening vriendelijk. Sfeer en inrichting wat oubollig.
Amise N.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
We zijn hier geweest voor de lunch. Er is een gezellige sfeer. Het personeel is vriendelijk en er is ook keuze voor vegetariers/veganisten. Het eten is vers, lekker en gezond. We raden dit restaurant sterk aan en komen zeker terug.
Daniël H.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Het ging om een lunch met 9 personen. Directe vriendelijke en behulpzame antwoord op de digitale reservering. Rustig in het restaurant, dus je kon elkaar goed verstaan. Fijne sfeer, eten was lekker.
Sarah D.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Logica zit op een prachtig plekje langs het water in een mooi pand. De bediening was uiterst vriendelijk. Het eten zelf vonden we niet bijzonder.
B B.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Hoewel biologisch uit eten vaak iets duurder is dan regulier valt het bij Logica erg mee! Alles is redelijk geprijsd en zelfs de prima bio wijntjes zijn betaalbaar. Wij zijn gegaan voor een vegan driegangenmenu en dat beviel ons uitstekend, vooraf broccolisoep en miso-aubergine, als hoofdgerecht beetgaar gekookte voorjaarsgroente met falafel en aioli en als dessert een super vegan cheesecake met rijstijs. Er was eigenlijk geen plek meer voor koffie maar Logica heeft top koffie dus toch nog beide een espresso besteld. Resumé: bediening: vakkundig, vriendelijk en redelijk snel. Keuken: super. Sfeer: uitstekend, warm huiselijk. Prijsstelling: meer dan het geld waard, prima dus. We raden iedereen Logica aan en komen zeker terug!
Paul G.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Er werd niet gevraagd of het gesmaakt had en wij begrepen ook waarom. Wij waren behoorlijk pissig nadat wij 65 euro moesten betalen voor een 8 bij 8 cm vierkant stukje "gebakken"(zo zacht als snot)kabeljouw met 6 blokjes (1 cm)gebakken knolselderij (lekker maar weinig) en blokjes half gaar gebakken aardappels (1 a 2 cm) (een stuk of 10 die ik dus heb laten liggen). We moesten ong een uur wachten op dit kleine beetje eten. Mijn man en ik hadden beiden hetzelfde besteld en beiden dezelfde ervaring. De falafel en olijven vooraf waren wel lekker. Maar al met al voelden we ons bekocht en gaan er zeker niet meer terug.
Zeker gezien de positieve ervaringen van andere gasten met dit gerecht begrijpen we niet wat er hier mis zou kunnen zijn gegaan, beetje jammer ook dat u besloten heeft om uw ongenoegen via Iens kenbaar te maken en het niet even persoonlijk tegen ons te zeggen zodat we nog iets konden oplossen.
Angelique J.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijk eerlijk eten in een ongedwongen sfeer.

Een hele goede keuze voor mensen die van lekker vegetarich eten houden.
Als vooraf gerecht kozen wij een gevulde paprika met pesto en basilicum en als hoofdgerecht een vega sheperds pie bomvol groenten. Afgesloten met een heerlijk kaasplankje. De wijnen zijn ook allemaal biologisch. De pinot grogio smaakte er prima bij.
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Het enige volledig biologische duurzame restaurant in Leiden, en nog mooi ook!
Marese P.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Prima gegeten! Fijn om te weten dat alles biologisch is. Prettige kaart; niet te veel gerechten maar wel genoeg keuze. Aanrader als je van gezond én lekker houdt!
Lisanne H.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Heel gezellig geluncht! Perfect voor veganisten en vegetariërs. Mijn broodje had wel wat meer zuurkool mogen hebben in verhouding tot de seitan, maar was toch erg lekker. Kom zeker een keer terug!
Mina1955 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Aardige mensen, heerlijk gezond eten, leuke variaties en overheerlijke verrassings amuse en truffels bij de koffie
Centraal in Leiden, maar buiten drukke plekken.
Alexandra W.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Biologisch, veganistisch en vegetarisch echt een aanrader. Duidelijke kaart met veel diverse en lekkere gerechten. Daarnaast ook dag-gerechten, die wij hebben genomen. Was heerlijk!
Marieke T.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Deze avond wezen eten met 2 vrienden (leeftijd 20 - 25). Snelle en zeer vriendelijke service. Een van ons had allergieën en hier werd heel adequaat naar gehandeld. Het hoofdgerecht was een stoof van wortel en pompoen met falafelballetjes. Het eten was waanzinnig goed. Hele goede falafel en de smaken bij elkaar waren echt voortreffelijk. Ik zou zelf nooit zoiets kunnen verzinnen of maken en daar ga je dus voor uit eten ;)! Het dessert werd ook snel opgediend en smaakte zeer lekker. De ambiance was heerlijk rustig. Niet te vol en alles zag er tip top uit. Ik kom zeker terug!
Miranda B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
We hebben prima gegeten en waren blij dat ze rekening konden houden met mijn dieet. Ze waren erg zorgvuldig daarmee. Een erg fijne sfeer.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Lekker lunchen bij Logica. Je kunt proeven dat het erg vers is! Leuke en originele kaart. Fijn om als vega zoveel keuze te hebben. Goede koffie ook. Ik heb genoten, bedankt!