Biologisch Café-Restaurant Logica

Stille Rijn 11 2312 DE Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Biologisch Café-Restaurant Logica

100% biologisch dineren

Logisch om hier neer te strijken voor een diner? Waarom dan? Nou, dat is simpel. Alles is hier namelijk biologisch en dat maakt een wereld van verschil. Elk seizoen wordt er door de koks een nieuw menu samengesteld, met de producten die op dat moment groeien. Deze culinaire sensaties vinden plaats in een prachtig (en duurzaam) gerestaureerd rijksmonument aan de Leidse gracht. Overtuigd om hier een keertje te gaan eten? Waarschijnlijk wel!

Meer informatie over restaurant Biologisch Café-Restaurant Logica

Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Biologisch Café-Restaurant Logica

B B.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Hoewel biologisch uit eten vaak iets duurder is dan regulier valt het bij Logica erg mee! Alles is redelijk geprijsd en zelfs de prima bio wijntjes zijn betaalbaar. Wij zijn gegaan voor een vegan driegangenmenu en dat beviel ons uitstekend, vooraf broccolisoep en miso-aubergine, als hoofdgerecht beetgaar gekookte voorjaarsgroente met falafel en aioli en als dessert een super vegan cheesecake met rijstijs. Er was eigenlijk geen plek meer voor koffie maar Logica heeft top koffie dus toch nog beide een espresso besteld. Resumé: bediening: vakkundig, vriendelijk en redelijk snel. Keuken: super. Sfeer: uitstekend, warm huiselijk. Prijsstelling: meer dan het geld waard, prima dus. We raden iedereen Logica aan en komen zeker terug!
Paul G.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Er werd niet gevraagd of het gesmaakt had en wij begrepen ook waarom. Wij waren behoorlijk pissig nadat wij 65 euro moesten betalen voor een 8 bij 8 cm vierkant stukje "gebakken"(zo zacht als snot)kabeljouw met 6 blokjes (1 cm)gebakken knolselderij (lekker maar weinig) en blokjes half gaar gebakken aardappels (1 a 2 cm) (een stuk of 10 die ik dus heb laten liggen). We moesten ong een uur wachten op dit kleine beetje eten. Mijn man en ik hadden beiden hetzelfde besteld en beiden dezelfde ervaring. De falafel en olijven vooraf waren wel lekker. Maar al met al voelden we ons bekocht en gaan er zeker niet meer terug.
Zeker gezien de positieve ervaringen van andere gasten met dit gerecht begrijpen we niet wat er hier mis zou kunnen zijn gegaan, beetje jammer ook dat u besloten heeft om uw ongenoegen via Iens kenbaar te maken en het niet even persoonlijk tegen ons te zeggen zodat we nog iets konden oplossen.
Angel66 J.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijk eerlijk eten in een ongedwongen sfeer.

Een hele goede keuze voor mensen die van lekker vegetarich eten houden.
Als vooraf gerecht kozen wij een gevulde paprika met pesto en basilicum en als hoofdgerecht een vega sheperds pie bomvol groenten. Afgesloten met een heerlijk kaasplankje. De wijnen zijn ook allemaal biologisch. De pinot grogio smaakte er prima bij.
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Het enige volledig biologische duurzame restaurant in Leiden, en nog mooi ook!
maresep .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Lisanne H.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Heel gezellig geluncht! Perfect voor veganisten en vegetariërs. Mijn broodje had wel wat meer zuurkool mogen hebben in verhouding tot de seitan, maar was toch erg lekker. Kom zeker een keer terug!
Mina1955 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Aardige mensen, heerlijk gezond eten, leuke variaties en overheerlijke verrassings amuse en truffels bij de koffie
Centraal in Leiden, maar buiten drukke plekken.
Alexandra W.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Biologisch, veganistisch en vegetarisch echt een aanrader. Duidelijke kaart met veel diverse en lekkere gerechten. Daarnaast ook dag-gerechten, die wij hebben genomen. Was heerlijk!
Marieke T.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Deze avond wezen eten met 2 vrienden (leeftijd 20 - 25). Snelle en zeer vriendelijke service. Een van ons had allergieën en hier werd heel adequaat naar gehandeld. Het hoofdgerecht was een stoof van wortel en pompoen met falafelballetjes. Het eten was waanzinnig goed. Hele goede falafel en de smaken bij elkaar waren echt voortreffelijk. Ik zou zelf nooit zoiets kunnen verzinnen of maken en daar ga je dus voor uit eten ;)! Het dessert werd ook snel opgediend en smaakte zeer lekker. De ambiance was heerlijk rustig. Niet te vol en alles zag er tip top uit. Ik kom zeker terug!
Miranda B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
We hebben prima gegeten en waren blij dat ze rekening konden houden met mijn dieet. Ze waren erg zorgvuldig daarmee. Een erg fijne sfeer.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Lekker lunchen bij Logica. Je kunt proeven dat het erg vers is! Leuke en originele kaart. Fijn om als vega zoveel keuze te hebben. Goede koffie ook. Ik heb genoten, bedankt!
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Superleuk om in Leiden een zaak te hebben die biologisch en zelfs bijna vegetarisch is (als je de makreel en de eieren wegdenkt), een aardige bediening en een prettige uitstraling heeft en ook nog een acceptabel prijsniveau. Honderd keer liever hier eten dan in de bekende doorsnee eetschuren... Maar culinair mag het nog wel een stapje omhoog: is een met groente belegde en in de oven gebakken plak bladerdeeg een quiche? Smakelijk, daar niet van...maar een quiche?
Wij komen zeker terug bij Logica, maar nemen niet meer de quiche. De broodjes zagen er van een afstand prima uit :)
Margje V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Lekker gegeten, soep zoals ik die zelf ook graag maak, lekker broodje, goed gevoel
Roos P.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Prima gelegenheid met goed eten. Jammer was de keukenlucht die duidelijk in het retaurant aanwezig was en later ookin onze kleren
frank D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Tja, dan kun je nog biologisch en veganistisch zijn, maar daar wordt het eten niet vanzelf lekker van. Logica heeft een mooie zaak met fijne huiskamersfeer en vriendelijke bediening, maar schiet tekort op het belangrijkste criterium: het eten. Vrij vlak van smaak en niet om over naar huis te schrijven. Jammer.
Roland D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Was hier met m'n twee dochters: een met notenallergie, de ander veganist. We hebben hier alle drie erg lekker kunnen eten. Plezierige ervaring. Kom hier zeker nog 'ns terug.
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk eerlijk eten! Één van de weinige plekken in Leiden waar je vegan kunt eten en met echt lekkere gerechten van biologische producten.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Prima in alle opzichten
Joris W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten, mooie ruimte en prima personeel.
Beperkte diner kaart maar wel een smaakvolle.
Bediening was vriendelijk en prettig.
Zal het restaurant zeker aanbevelen bij vrienden en familie.
Lida V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
We zaten buiten, in de zon; bediening okay, eten heerlijk. Als vegetariër kan ik niet overal terecht. Hier weet ik dat ik eerlijke en lekkere gerechten kan bestellen (lunch i.i.g.).