Bintang

Raadhuisplein 2 5975 BK Sevenum Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bintang

Jan_Net .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Al eerder geweest in dit restaurant. Nu weer terug met vrienden om hier lekker te eten. En dat is wederom uitstekend gelukt. De huiselijke sfeer, de bediening alles zeer gemoedelijk en vriendelijk. Het eten is echt perfect, een aanrader voor een ieder die van de echte Indonesische keuken houdt.
Carla T.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Eenvoudige inrichting, zeer goed eten voor prijs/kwaliteit verhouding.
Ik miste alleen mijn wijntje bij het eten. Dat hebben ze niet....
Wilde eigenlijk een 7 geven, maar dat kan niet
Jan_Net .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Tijdens onze vakantie helaas te laat er echter gekomen dat dit restaurant bij ons vakantie adres in de buurt zit. Dit zijn de originele Indonesische gerechten, heerlijk van smaak en goed met elkaar te combineren. De sfeer is gemoedelijk en vriendelijk. Alles is van verse producten, in een woord geweldig.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Toevallig de laatste maanden regelmatig Sevenum gepasseerd en deze keer binnen gevallen bij dit Indonesisch restaurant. Het interieur heeft iets weg van een café op een hoek waarin wat Indonesische attributen zijn weggehangen. Omdat de eigenaar schijnbaar geen 'buitenlands' publiek verwacht wordt je voortdurend aangesproken met een zwaar noord-limburgs accent. Leuk als je daar woont maar de gemiddelde Nederlander moet hier toch echt een Limburgs woordenboek meenemen.

Simpele maar goed gevarieerde menukaart, vriendelijke vrouwelijke kok die e.e.a. aan tafel komt brengen en de gerechten toelicht.

Lekkere gerechten vooral voor deze prijzen.

Maar aan de gastvrije benadering voor bezoekers moet nog gewerkt worden.