Binnenhof Eten en Drinken

Guardianenhof 26 5211 WR Den Bosch Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Binnenhof Eten en Drinken

Genieten als een bourgondiër

Vroeger zat er de tuin van het Minderbroederklooster. Nu een bijzonder stijlvol restaurant waar eerlijke, smaakvolle en herkenbare gerechten op verrassende wijze op tafel worden gezet. Altijd bourgondisch, soms een tikkeltje experimenteel. Ook de wijn is van goede kwaliteit, de bediening geeft op een ongedwongen manier advies als je niet kunt kiezen. Waar vroeger de tuin van het Minderbroederklooster zat kun je nu betaalbaar lunchen of dineren.

Meer informatie over restaurant Binnenhof Eten en Drinken

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 13:00 - 23:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Terras , Wi-Fi
Deborahenjohnny C.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Ik vond het beter dan vorig jaar werd er een ah kaart op gemaakt waarvan je nu vrij kaart had om te kiezen wat je wilde eten dat vond ik super.
En veder vond ik de severie niet zo zo goed werd te weinig gevraag of we nog drinken wilde of zo
En ja de inrichting was zo als elke jaar mooi

Eten was erom lekker dus twee x gezegd dat het eten super lekker was dus comenten aan de kok
Gijsje2 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Leuke inrichting met een open keuken. Het eten was simpel, maar lekker. .kanttekening:
Een klein schaaltje rauwkost is wel erg karig voor 4 personen..
truuserkamp .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We kwamen eerder aan dan voorzien, maar werden gastvrij ontvangen in het Restaurant.
Er was keuze van de dagelijse menukaart mogelijk. We namen geen voorgerecht, wel een tussengerecht (Gestoofde kwartelpootjes). Erg lekker!
Ook hoofdgerecht was goed (kabeljauw en speenvarken). Keurig gegarneerd met groente en frites
Lekkere witte Sauvignon erbij. Geen nagerecht gekozen . ; wel lekkere koffie. Prima adres !!
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Met AH actie op vrijdag 11/8 gegeten. Restaurant was gezellig druk. We konden gewoon uit de menukaart kiezen. Voor het voorgerecht van de dag, een overheerlijke zeer goed gevulde bisque, moest wel bijbetaald worden, maar was het meer dan waard. Alle gerechten prima bereid. Helaas geen kraanwater.
Gonnie V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
De bediening is ronduit slecht in relatie met het prijsniveau. Er werd net nog niet gestofzuigd toen we wat langer bleven zitten. Hoofdgerecht was okay, voorgerecht ( caprese met ham) slecht We hadden beter verwacht. Helaas niet op herhaling
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Wij hebben hier een heerlijk 3-gangen AH-menu gegeten. Keuze uit de hele kaart. De locatie, midden in de stad, is verrassend rustig en gezellig.
Evi J.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Gisteren lekker gegeten bij Binnenhof. Helaas was de service heel slecht. Allereerst werden we compleet genegeerd bij aankomst. Bediende bleef in de deuropening een mevrouw helpen waardoor we er niet langs konden en toen ze klaar was, draaide ze zich om en liep ze weg. Verder kregen wij als enige tafel geen brood, we kregen geen wijnkaart, bestelde drank werd vergeten, friet en salade werd bij het hoofdgerecht ook vergeten en toen we dit aangeven werd het pas geserveerd toen we het hoofdgerecht al op hadden. Toen we dit alles aangaven kwam er een weinig gemeende excuus uit de serveerster. Echt zonde van zulke slechte service want het eten was prima.
Maaike F.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijk gegeten. De zalm smolt bijna op mijn tong, zo mals was deze, heerlijk!
Lekker buiten gezeten, maar daarna werd kouder en zijn we naar binnen gegaan, zeer gezellige sfeer met fijne latino achtrgrondmuziek! Top avond!
Nas T.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Prima service, vriendelijke bediening! We hadden dezelfde middag pas gereserveerd vanwege een citytrip en ging allemaal erg goed.
Greta G.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Op zondag 23 juli 2017 met mijn kinderen gegeten via de AH actie. Heerlijk gegeten, prima porties, vriendelijk personeel. Ik ga echt nog wel een keer terug!
margakunst .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
heerlijk gegeten, vooral voorgerecht was lekker, bediening prima en gastvrij, goede prijs/kwaliteit verhouding, rustige omgeving
walthausm .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Gezellig gelegen in het hartje van Den Bosch. Leuk personeel en lekker gegeten.
Goede prijs kwaliteit verhouding. Komen vlug weer een keert terug
M V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Het eten is erg lekker. Dameblanche was een leuke verassing. Minpunt is wel dat er geen glaasje kraanwater geserveerd kon worden.
Eet_graag .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Met gezin wezen eten met een Grouon (oid) deal. Mochten 3 gangen kiezen van het standaardmenu ipv van een beperkte keuze dus dat was wel leuk.
Ondanks dat we gereserveerd hadden moesten we toch 20 minuten wachten tot er een tafel vrij was (het was een vrijdgavond).
De voorgerechten (knoflooksoep, wraps met geitenkaas voor de kinderen) en Caprese waren erg goed. De matelot (4 vissen) en flammkuchen hoofdgerechten waren ook prima, de pepersaus van de rundersteak was een beetje laf, maar de steak zelf was prima en de sate van ossehaas was een beetje taai. Apart was de reactie van het persooneel (in het algemeen), 'ach dat is het soort vlees (varkenhaas) en is goed voor het kind om goed te leren kauwen' (wij ouders hadden er ook moeite mee hoor). Ook toen de toetjes kwamen was de chocoloade moussse helemaal ingezakt 'maar dat smaakt nog steeds heel goed hoor', merkwaardig maar het werd wel op een uiterst aardige manier verteld. De dame blanche was een leuke verrassing maar uiteindelijk was het nog net geen heel bolletje ijs en dat was toch weer jammer.
Grootste nadeel, de wachttijden, we waren met 2 jonge kinderen en het duurde echt allemaal heel veel te lang terwijl er toch voldoende bediening was. We zijn er 3 uur geweest voor een 3 gangen menu en met de deserts hebben we gevraagd of ze dit zo snel mogelijk konden doen (wat ze ook gedaan hebben).
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Wat een drama slechte patat die drie x gebakken is. Vieze sate en vis was ook niet geweldig. Drie kwartier moeten wachten op dessert. Nee ons zien jullie niet meer terug. Heel slecht.
emmy56 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk voorgerecht van zalm, ook mooi gepresenteerd. Hoofdgerecht de spies van Ossenhaas, die heerlijk mals was. Tussengerecht de scroppino. Toetje was Omelet Siberienne. Hier proefde ik de suiker nog, was niet 1 geheel, had een andere keus moeten maken want er waren genoeg andere lekkere toetjes op de kaart. Al met al lekker gegeten.
Mary V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Omdat wij vegetarisch eten is het aanbod vaak beperkt, hier was genoeg keus en alles werd ook mooi opgediend en smaakte heerlijk!
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heerlijk gegeten via de AH-restaurantactie. Ruime keuze uit het 3-gangenmenu. Vriendelijke en vlotte bediening. Helemaal goed.
sandra S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Wij hebben buiten op het terras gegeten. Het eten was goed en lekker. Het personeel was vriendelijk. Voor herhaling vatbaar.
Frans T.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Prima eten en een goede sfeer en vriendelijk bediening. Opvallend goede akoestiek.
Kortom zeker aan te raden.
En dan nog wat tekst omdat je hier perse 120 letters moet gebruiken.