Binnenhof Eten en Drinken

Guardianenhof 26 5211 WR Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Binnenhof Eten en Drinken

Genieten als een bourgondiër

Vroeger zat er de tuin van het Minderbroederklooster. Nu een bijzonder stijlvol restaurant waar eerlijke, smaakvolle en herkenbare gerechten op verrassende wijze op tafel worden gezet. Altijd bourgondisch, soms een tikkeltje experimenteel. Ook de wijn is van goede kwaliteit, de bediening geeft op een ongedwongen manier advies als je niet kunt kiezen. Waar vroeger de tuin van het Minderbroederklooster zat kun je nu betaalbaar lunchen of dineren.

Meer informatie over restaurant Binnenhof Eten en Drinken

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 13:00 - 23:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Terras , Wi-Fi
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
De kaart ziet er goed uit. Gevarieerde keuze. De bereiding van de gerechten valt tegen; (veel) te vet. Ook de porties mogen kleiner. De groenten bij de vegetarische flamkuche was teveel en smaakte niet.
bamiot .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Was een heel gezellig en knus restaurant lekker gegeten leuke mensen niet op dringerig echt fijn en gezellig ik zal het zeker aan iedereen aan raden
fam.sabel .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Lekker gegeten met gebruik van de AH actie, 2e 3 gangenmenu gratis! Mooi opgemaakte borden, ruim voldoende gegeten. Leuke muziek op de achtergrond. Vriendelijk personeel. Kortom: een gezellig Vaderdag etentje!!!
ivo V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Zeer gastvrij. Goede wijnkaart. Prijs-kwaliteitverhouding is goed. De kaart is uitgebreid en voor ieder wat wils.
Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Het eten was voor mij redelijk. De vis was niet lekker gebakken en ook geen sausje erover. Carpaccio was goed.
De bediening was vriendelijk
marjetberendsen .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
wij hebben hier gisteravond met 6 personen heerlijk en gezellig gegeten voor een heel schappelijke prijs. De bediening was attent en persoonlijk. we hadden een vier-gangen menu besteld via Social Deal en tot ons geluk mochten we zelf een keuze maken uit de ruime sortering van de kaart. De porties waren redelijk groot, vandaar dat sommigen van ons opteerden voor koffie of thee i.p.v. een toetje. Diegenen die wel een toetje hadden (grand dessert en ijs) hadden daarvan geen spijt.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Voor herhaling vatbaar super gezellig bijzondere persoonlijke bediening.aktie albert heijn zonder problemen meteen duidelijk.
Joyce B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Vaak krijg je aangepast AH menu aangeboden , daar kan ik goed mee leven , nu mochten we echter van de kaart kiezen dus dat zou altijd goed zijn , dachten we .
De smaak van de gerechten was prima , maar bij bijna alles werd rucola als groente geserveerd, vooral bij de carpaccio was dat nogal veel , leuk als je van rucola houd maar dit was ietwat overdreven .
Het hoofdgerecht was qua portie wat aan de kleine kant , althans de Malotte van roodbaars , kabeljauw , zalm en 3 groene asperges leek meer op voor of tussengerecht en de atjar bij de ossenhaas saté bleek te bestaan uit witte kool met rucola of ontbrak , dat zou ook kunnen .
En gelukkig hadden we een tussengerecht erbij besteld , ossenhaas spies met u raad het al rucola en gelukkig ook wat taugé want anders hadden we echt nog trek gehad na afloop .
Het toetje was voor mij prima , mijn man dacht echter dat het ijs in de dame blanche ontbrak , hij dacht alleen slagroom onder de chocolade bol te vinden.
Heel jammer want ik had me er iets meer bij voorgesteld en juist met dit soort acties ontdek je wel eens verrassende restaurants .
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Afgelopen zondag hier gegeten. Echt een aanrader !! Super lekker gegeten, mooie ambiance en ongelofelijk leuk personeel. We gaan zeker nog een keertje eten.
Joke P.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Prachtige restaurant en heel gastvrij maar het eten was een tegenvaller.
Alleen het voorgerecht was heerlijk
Wraps met geitenkaas, walnoten en honing.
Jeliazkov .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Lekker gegeten maar de bereiding had beter gekund. Iets meer peper en het was hoger op smaak geweest. Zou hier wel terug komen.
Simone W.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Er mag meer gezocht worden naar betere bereiding en smaak van het eten. Simpele spuitslagroom, die al oplost voordat het wordt geserveerd, kan echt niet.
Joke_Toonen .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Gisteravond heb ik met mijn moeder bij het Binnenhof gegeten op basis van de AH-actie. Vooraf carpaccio die was nog half bevroren en erg waterig. Als hoofdgerecht had mijn moeder vis deze was erg flauw. Ik had de ossenhaas saté waarvoor additioneel €3 in rekening werd gebracht. De ossenhaas smaakte erg waterig en de saté kwam uit een pakje. De friet was niet gaar en wij hebben deze teruggegeven aan het bedienend personeel. Na 10 minuten geen nieuwe friet het hoofdgerecht was reeds opgegeten en wij werden compleet genegeerd. Wij hebben besloten om het dessert niet af te wachten. De bedrijfsmanager was ongeïnteresseerd we kregen op 1 menu €5 korting, omdat wij geen dessert pakte. Let wel op de kaart kost een dessert rond de €8. We kregen nog geen kop thee aangeboden.Wij komen hier nooit meer
L.C. H.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Het eten was goed mede gezien de prijs en kwaliteit. Wij zullen zeker een keer terugkomen op een later tijdstip. Het restaurantpersoneel was vriendelijk.
Martijn G.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Goeie service en het eten was heel lekker. Ik ga dit restaurant aan meerdere mensen suggereren. Mijn vriendin en ik hadden alleen niet verwacht dat het zo luxe er uit zag, wel heel erg mooi en sfeervol.
Kiki Z.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Lekker gegeten bij Binnenhof. Helaas pas na 2 uur ons hoofdgerecht en regelmatig lege glazen. Vriendelijk maar weinig oplettend personeel. Jammer.
Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Was erg leuk!
Hilde D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Sfeer en personeel prima. Goed geholpen, zeer vriendelijk.
We zaten zo dicht op het tafeltje naast ons dat ik hun gesprekken kon horen en vice versa, waardoor ik me soms opgelaten voelde en zelf niet altijd gezegd heb wat ik wilde.
Het vegetarische gerecht was op zich wel smakelijk maar erg ongeinspireerd. Inmiddels weten we wel beter hoe je vegetarisch lekker kan koken, dit stadium zijn we allang gepasseerd.
Ik had gereserveerd met een 30% korting op de rekening, maar waar die is gebleven is onduidelijk...kwamen we pas later achter.
joep B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Ik ben afgelopen zaterdag hier met mijn vrouw geweest. Het was geweldig. We hebben lekker rustig kunnen dineren. Er heerst een relaxte sfeer. Eten is lekker. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Berend V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Gisteren heerlijk gegeten in dit restaurant. Leuke bediening, mooie zaak. Van de speciale aspergekaart gegeten. Waren overheerlijk. De zaak zit op een hofje een beetje verstopt in de stad maar is een aanrader.