Binnenhof Eten en Drinken

Guardianenhof 26 5211 WR Den Bosch Nederland Kaart

Over restaurant Binnenhof Eten en Drinken

Genieten als een bourgondiër

Vroeger zat er de tuin van het Minderbroederklooster. Nu een bijzonder stijlvol restaurant waar eerlijke, smaakvolle en herkenbare gerechten op verrassende wijze op tafel worden gezet. Altijd bourgondisch, soms een tikkeltje experimenteel. Ook de wijn is van goede kwaliteit, de bediening geeft op een ongedwongen manier advies als je niet kunt kiezen. Waar vroeger de tuin van het Minderbroederklooster zat kun je nu betaalbaar lunchen of dineren.

Meer informatie over restaurant Binnenhof Eten en Drinken

Precilia V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Claire O.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Lekker gegeten met de AH restaurantactie. Mooie porties en met keuzes in voor- hoofd- en nagerecht
Niky8 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Wij hebben met de AH-Iens bon een smakelijk en gezellig diner gehad. Kijken er met tevredenheid op terug. Slechts 1 verbeterpunt: het toilet. Wc-rollen los, glorixfles in het zicht voor de klant; de handendroger defect (in plaats daarvan 1 handdoek, die er niet erg fris uitzag). Dit stond haaks op onze gehele positieve ervaring met het restaurant en zijn kok en bediening.
Peggy W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de AH restaurant actie. Verassingsmenu met een vierde gerecht uitgebreid en kaasplankje. Heerlijke Puglia als huiswijn !
Xander M.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Heerlijk gegeten alleen tussen het hoofdgerecht en nagerecht duurde het erg lang. Kregen het idee dat andere gasten die niet via de ah-actie er zaten voorrang kregen tegen het einde van de avond. Dit omdat we het dessert pas kregen toen bijna het hele restaurant leeg was. Let voortaan ook even op de communicatie tussen personeel. Konden veel meekrijgen als dingen mis gingen. Voor de rest heerlijke avond gehad en zeker een aanrader!
Beate W.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Gezellig met z'n vijven verjaardag gevierd, met de AH restaurant aktie. Lekker verassingsmenu samengesteld, er wordt rekening gehouden met voorkeuren en natuurlijk allergieën. Erg vriendelijke bediening. We waren er voor het eerst, voor herhaling vatbaar.
Stefffiebekkers .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Was gezellig en voor herhaling vatbaar. We hebben in n sfeervolle omgeving rustig kunnen bijpraten. De kwaliteit was goed. Een aanrader.
Ger V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
De gerechten blonken niet uit in versheid en creativiteit. De te ingrediënten waren kwalitatief matig. Niet voor herhaling vatbaar. Het personeel was heel vriendelijk en alert, die verdienen beter.
Anshelmink .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Heerlijk gegeten in een sfeervolle omgeving, een aanrader. Alles was mogelijk , ook buiten het vaste AH menu, heel er fijn.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Gisteren voor het eerst gegeten hier en we waren blij verrast!
We hebben gekozen uit een voor- en hoofdgerecht uit de menukaart.
Ik een geitenkaasje in bladerdeeg en mijn man een steak tartare (deze had iets fijner gesneden kunnen zijn).
Mijn man had een botermalse tournedos en ik een dito steak. De groentes erbij waren lekker en vers.
Dit alles met een heerlijk glas huiswijn.
We gaan zeker nog een keer terig.
Tamara.pots .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Relaxed plekje om te zitten aan een heel rustig pleintje. Geen druk geroezemoes zoals bij de restaurants om de hoek. We konden voor het menu van de AH-restaurantactie kiezen uit vis, vlees of vegetarisch en kregen geen menu om uit te kiezen, maar dat vond ik geen probleem. Ik koos voor vis en kreeg rauwe zalm met garnalen vooraf en heek met groente en wat aardappels als hoofdgerecht. Fijn dat het bescheiden porties waren waardoor je genoeg gegeten had, maar niet met het gevoel een paar kilo zwaarder te zijn weer naar huis ging. Het was de eerste keer dat ik hier was en ik vond het een prettige kennismaking. Zou er weer terug gaan.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Vanavond gegeten bij het binnenhof,
echt top
Het prachtige restaurant ligt een beetje achteraf maar midden in de binnenstad!!
Het eten was super net als de bediening, wat een Brabantse gezelligheid!!!
Zeker de moeite waard, ik kan het iedereen aanraden!!
Ik kom zeker terug!!
Italiandream .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Gezellige relaxte sfeer, vriendelijk personeel. Verrassingsmenu gegeten, heerlijke vis als hoofdgerecht (heik)
Alleen brood met kruidenboter gemist
Aanrader in ieder geval
Toonwonders .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Heerlijk gegeten tijdens de Bossche kermis. Fijne bediening in een mooie ambiance. Leuk dat je vanuit je eetplek zicht hebt op de keuken
Dvanzuylen .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Hartelijke ontvangst. Vlotte en vriendelijke bediening. Wij hebben gekozen voor een verrassingsmenu en gaven aan dat wij alles lekker vinden. Vervolgens kregen wij beiden verschillende gerechten, zodat we deze met elkaar konden delen. Heel leuk bedacht door Binnenhof! Het eten is vers en de opmaak van de borden ziet er mooi uit. Geen hele originele gerechten, maar een eerlijke keuken en super van smaak! En: een echt linnen servet. Kunnen wij ook waarderen.
Angelique-g .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Heerlijk gegeten! Zeer klantvriendelijk! Mooie locatie. Zeker voor herhaling vatbaar. Persoonlijk vind ik het ook prettig als er een keuken is waar je in kunt kijken en zelfs de koks waren vriendelijk. Een echte aanrader dus...
Arnoud M.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Bijzonder goed verzorgde gerechten, die specialer en smaakvoller zijn dan in een 'normaal' Bosch restaurant. Gezien de prijzen (20-25 euro voor hoofdgerecht) stijgt Binnenhof duidelijk uit boven restaurants in vergelijkbare prijsklasse. Daarnaast is het zowel binnen als buiten leuk zitten, goede sfeer. Hoofdgerechten worden allen geserveerd met (dezelfde) variatie aan groente: sperzieboontjes, wortel stamp, asperges en hierbij ook enkele roseval aardappeltjes. Smaakvol en mooi geserveerd. Enige minpunt was voor ons de grote van de hoofdgerechten: het is zeker aan te bevelen een voorrecht te nemen! En deze zijn ook zeker de moeite waard
Tim231 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Het eten was over het algemeen niet voldoende gekruid. Voor €29,50 heb ik veel betere ervaringen. Locatie is super en bediening ok.
Goedemiddag,

Een aantal malen zijn wij bij uw tafel geweest om te vragen of alles naar wens was. Als u toen had gezegd dat u het eten graag wat gekruider wilde dan had onze kok daar rekening mee kunnen houden. Alleen zout en peper is dan niet genoeg. Jammer dat u dat niet gedaan heeft. We vragen het natuurlijk niet voor niets.
Cathy195105 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Sfeervol restaurant met een goede prijs kwaliteitverhouding. Een minpuntje. Bij een van ons was het vlees bij het hoofdgerecht niet goed. Hierover een opmerking over gemaakt, echter voor kennisgeving aangenomen en verder geen reactie.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Een heerlijke avond gehad, heerlijk gegeten bijzonder vriendelijke gastvrouw. Er werd geweldig rekening gehouden met dieet wensen. Mooie tijd tussen de gangen door. Het is voor ons zeker voor herhaling vatbaar.