Binnenhof Eten en Drinken

Guardianenhof 26 5211 WR Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Binnenhof Eten en Drinken

Genieten als een bourgondiër

Vroeger zat er de tuin van het Minderbroederklooster. Nu een bijzonder stijlvol restaurant waar eerlijke, smaakvolle en herkenbare gerechten op verrassende wijze op tafel worden gezet. Altijd bourgondisch, soms een tikkeltje experimenteel. Ook de wijn is van goede kwaliteit, de bediening geeft op een ongedwongen manier advies als je niet kunt kiezen. Waar vroeger de tuin van het Minderbroederklooster zat kun je nu betaalbaar lunchen of dineren.

Meer informatie over restaurant Binnenhof Eten en Drinken

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 23:00

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Marlies D.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Onopvallend pareltje in de binnenstad.
Dit restaurant was me nooit opgevallen, maar door de goede recensies toch eens opgezocht.
Aardige gastvrouw die je meteen verwelkomtbij aankomst. Ze gaf ons goed advies over de wijn.
Het eten was heerlijk en meer dan genoeg.
Ietwat formele sfeer in het restaurant, maar wel warm. Iets meer licht bij het eten vind ik persoonlijk wat prettiger.
Aanrader in de binnenstad!
A B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk genoten van het lekkere eten en de goede wijn. De bediening was super ! Wij komen zeker terug na deze uitstekende ervaring
Leonie D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Op zaterdagavond 7 januari gegeten. Was voor ons de 1 ste keer. Ontvangen door jong vriendelijk personeel in een mooie zaak. Het eten was heerlijk. Eten stond snel op tafel. Goede prijs/kwaliteit verhouding. De gastvrouw is een paar keer aan tafel geweest om te informeren of het smaakte. Wij gaan daar nog zeker 1 keer eten. Echt een aanrader.
JonkvrouwCarla .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Uren gezeten, overal boze gezichten, ondeskundig personeel, ober wist niet eens dat een mes rechts ligt, hij laat een steakmes vallen op mijn been. Saus van 2e en 3e gang exact het zelfde, , dat geldt ook voor de garnituur tussen de 1e en 2e gang., koude borden dus je gerecht koelt ook snel af. Bestelde glas wijn was echt een mini bodempje laatste restje uit de fles, na mijn opmerking kreeg ik nog een 2e staartje uit een andere bijna lege fles. . Eten op zich is wel aardig maar wij komen niet meer terug
Lieke K.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Een paar weken geleden hier gegeten met de Iens Albert Heijn actie. En t was prima: mooi opgemaakte borden en lekker eten. Wijn was ook goed. Sfeer in Binnenhof is ook fijn. Niet te druk maar wel genoeg tafels bezet. Wat mij betreft zeker een aanrader.
Govert S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Prima restaurant, prijs-kwaliteit ok maar het duurde wel lang...
janineoomens .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Smakeloos eten en een mandje brood waar voor 4,50 wordt aangeslagen terwijl ze het brengen alsof het gratis is! Hier zullen wij niet meer komen
Geachte mevrouw,
U bent met de AH restaurantactie bij ons komen eten. Dit kost u EUR 14,75 pp voor een volwaardig 3-gangen menu. Wij begrijpen echt niet waarom u er dan vanuit gaat dat als wij vragen of u alvast een mandje brood wilt, dat dan gratis zou zijn. Wat betreft het smakeloze eten: wij hebben u minimaal 2 maal gevraagd of alles naar wens is. Wij vinden het vreemd dat het blijkbaar moeilijk is om dan te zeggen dat dat niet zo is maar dat het makkelijker is om dat te delen met heel Nederland. Wij zijn het dan ook geheel eens met uw besluit om hier niet meer te komen.

Met vriendelijke groet,
Team Binnenhof eten&drinken
jan D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
alles volgens verwachting. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Volgende keer weer!
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Gezellig gezeten, goede wijn, lekker eten.
Goede bediening.
Hele gezellige avond gehad met goede wijn en lekker eten.
Geerke B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Weer heerlijk gegeten bij Binnenhof. Hartelijke ontvangst, verrassingsmenu met leuke, smaakvolle gerechten. Leuke, ontspannen sfeer en prima bediening.
Stephanie B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Lekker gegeten, heerlijk vlees. De gastvrouw greep in toen we een wijn bestelde. Ze vroeg of we echt een licht wijntje wilden: Heel attent! Het was gezellig!!!
Precilia V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Goed eten maar belabberde service ( een uur wachten voor een broodje zalm !!
Claire O.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Lekker gegeten met de AH restaurantactie. Mooie porties en met keuzes in voor- hoofd- en nagerecht
Niky8 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Wij hebben met de AH-Iens bon een smakelijk en gezellig diner gehad. Kijken er met tevredenheid op terug. Slechts 1 verbeterpunt: het toilet. Wc-rollen los, glorixfles in het zicht voor de klant; de handendroger defect (in plaats daarvan 1 handdoek, die er niet erg fris uitzag). Dit stond haaks op onze gehele positieve ervaring met het restaurant en zijn kok en bediening.
Geachte gast,

Wij kunnen u mededelen dat de apparatuur in de toiletten geheel vervangen zijn.

Met vriendelijke groet,
Team Binnenhof eten&drinken
Peggy W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de AH restaurant actie. Verassingsmenu met een vierde gerecht uitgebreid en kaasplankje. Heerlijke Puglia als huiswijn !
Xander M.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Heerlijk gegeten alleen tussen het hoofdgerecht en nagerecht duurde het erg lang. Kregen het idee dat andere gasten die niet via de ah-actie er zaten voorrang kregen tegen het einde van de avond. Dit omdat we het dessert pas kregen toen bijna het hele restaurant leeg was. Let voortaan ook even op de communicatie tussen personeel. Konden veel meekrijgen als dingen mis gingen. Voor de rest heerlijke avond gehad en zeker een aanrader!
Beate W.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Gezellig met z'n vijven verjaardag gevierd, met de AH restaurant aktie. Lekker verassingsmenu samengesteld, er wordt rekening gehouden met voorkeuren en natuurlijk allergieën. Erg vriendelijke bediening. We waren er voor het eerst, voor herhaling vatbaar.
stefffiebekkers .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Was gezellig en voor herhaling vatbaar. We hebben in n sfeervolle omgeving rustig kunnen bijpraten. De kwaliteit was goed. Een aanrader.
Ger V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
De gerechten blonken niet uit in versheid en creativiteit. De te ingrediënten waren kwalitatief matig. Niet voor herhaling vatbaar. Het personeel was heel vriendelijk en alert, die verdienen beter.
anshelmink .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Heerlijk gegeten in een sfeervolle omgeving, een aanrader. Alles was mogelijk , ook buiten het vaste AH menu, heel er fijn.