Binnenhof Eten en Drinken

Guardianenhof 26 5211 WR Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Binnenhof Eten en Drinken

Genieten als een bourgondiër

Vroeger zat er de tuin van het Minderbroederklooster. Nu een bijzonder stijlvol restaurant waar eerlijke, smaakvolle en herkenbare gerechten op verrassende wijze op tafel worden gezet. Altijd bourgondisch, soms een tikkeltje experimenteel. Ook de wijn is van goede kwaliteit, de bediening geeft op een ongedwongen manier advies als je niet kunt kiezen. Waar vroeger de tuin van het Minderbroederklooster zat kun je nu betaalbaar lunchen of dineren.

Meer informatie over restaurant Binnenhof Eten en Drinken

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 13:00 - 23:00

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Jeliazkov .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Lekker gegeten maar de bereiding had beter gekund. Iets meer peper en het was hoger op smaak geweest. Zou hier wel terug komen.
Simone W.
Joke_Toonen .
L.C. H.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Het eten was goed mede gezien de prijs en kwaliteit. Wij zullen zeker een keer terugkomen op een later tijdstip. Het restaurantpersoneel was vriendelijk.
Martijn G.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Goeie service en het eten was heel lekker. Ik ga dit restaurant aan meerdere mensen suggereren. Mijn vriendin en ik hadden alleen niet verwacht dat het zo luxe er uit zag, wel heel erg mooi en sfeervol.
Kiki Z.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Lekker gegeten bij Binnenhof. Helaas pas na 2 uur ons hoofdgerecht en regelmatig lege glazen. Vriendelijk maar weinig oplettend personeel. Jammer.
Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Was erg leuk!
Hilde D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Sfeer en personeel prima. Goed geholpen, zeer vriendelijk.
We zaten zo dicht op het tafeltje naast ons dat ik hun gesprekken kon horen en vice versa, waardoor ik me soms opgelaten voelde en zelf niet altijd gezegd heb wat ik wilde.
Het vegetarische gerecht was op zich wel smakelijk maar erg ongeinspireerd. Inmiddels weten we wel beter hoe je vegetarisch lekker kan koken, dit stadium zijn we allang gepasseerd.
Ik had gereserveerd met een 30% korting op de rekening, maar waar die is gebleven is onduidelijk...kwamen we pas later achter.
joep B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Ik ben afgelopen zaterdag hier met mijn vrouw geweest. Het was geweldig. We hebben lekker rustig kunnen dineren. Er heerst een relaxte sfeer. Eten is lekker. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Berend V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Gisteren heerlijk gegeten in dit restaurant. Leuke bediening, mooie zaak. Van de speciale aspergekaart gegeten. Waren overheerlijk. De zaak zit op een hofje een beetje verstopt in de stad maar is een aanrader.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Wat een mooi restaurant. Lekker eten, leuke bediening en betaalbaar. Je moet even zoeken maar het is een pareltje in de stad. Carpaccio vooraf deze was heerlijk. Van de aparte kaart asperges gegeten met zalm. In een woord fantastisch. En als dessert de dame blanche. Deze wordt bijzonder opgediend. We hebben een hele fijne avond gehad.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Een leuke plek. Net de geijkte hotspots van 's-Hertogenbosch, maar wel mooi centraal. Leuke inrichting, Super aardig personeel.
Eten was verder prima!
Nick D.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Slechtste ervaring ever in de horeca in Den Bosch. 20 minuten wachten tot er werd gevraagd of we misschien wat te drinken lustten terwijl er 3 tafeltjes bezet waren. Vervolgens een dikke zwarte haar in de gamba pill pill en een halve liter truffelmayonaise over de carpaccio. Tot nooit meer ziens.
Goedemorgen,

Heel vervelend dat dit zo'n slechte ervaring voor u was.
Graag willen wij dat u contact opneemt met ons.
tel.nr 06-51489849

Alvast bedankt.
Binnenhof eten&drinken
Mirjam .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Prima en vriendelijke ontvangst, leuk zitje en mooi ingericht restaurant. De gerechten waren prima van smaak, lekker vlees en heerlijk stukje cheesecake als toetje. Ook ingevuld namens mijn tafelpartner, zij was ook tevreden.
A.H.G. J.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We kwamen binnen en werden heel vriendelijk ontvangen, toen we eenmaal zaten werd er gevraagd of we wisten hoe het in zijn werk gaat met zo'n restaurantactie. Dit wisten wij niet en het werd dan ook prima uitgelegd. Ook werd er gevraagd of we iets niet lusten, in mijn geval is dat biefstuk. Deze stond natuurlijk op het verrassingsmenu, maar werd netjes gecompenseerd met varkensoester.
De leeftijdcategorie van de gasten ligt denk ik vrij hoog en dat is jammer (wij zijn 35 en 36), Want je kunt hier voor een redelijke prijs prima eten. Wij gaan zeker nog wel een keer terug.
Chris S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
De gerechten waren nogal fantasieloos.
D C.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Na een middagje shoppen kwamen we bij het Binnenhof terecht. Een leuk restaurantje gelegen op een hofje. Vriendelijk ontvangst. Toen kregen we de kaart. Ik koos voor de carpaccio en tournedos, en mijn vriendin voor de steak tataar en de rundersteak met pepersaus. We hebben niet lang hoeven wachten op de gerechten, er zat genoeg tijd tussen, niet te kort maar ook zeker niet te lang. Daarna werd er nog gevraagd of we nog een dessert hadden gelust. We hadden eigenlijk al voldoende gegeten maar wilde toch even de kaart bekijken. We kozen 1 dessert om samen te delen, de dame blanche binnenhof. De presentatie was super, een bol met daarin het ijs, er werd wat hete chocoladesaus over gegoten waardoor de chocolade bol smolt. Al met al een gezellige afsluiter voor ons dagje shoppen in 's-Hertogenbosch.
bernadettemegens .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Bij schaal en schelpdierallergie kreeg ik toch een voorgerecht met kreeftmayonaise. Na melding kwam er alleen een beetje sla met makreel terug. Niet goed.
Hoofdgerecht koud, na melding goed opgelost. Jammer dat je voor wat frites erbij 2,50€ moet bijbetalen.
Normaal zat er een klein aardappeltje bij.
Kaasnagerecht was hard en niet van goede kwaliteit. Jammer ga hier niet meer naar toe.
Marc N.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Verbeterpunten Restaurant Binnenhof ’s-Hertogenbosch
Algemene opmerking: De klant betaalt uw inkomen!!
Dus : Bedien hem op zijn wenken!!!
Gereserveerd via AH coupon. We hadden iets te vieren. Tafel toegewezen gekregen. Klant informeerde naar andere tafel (ronde tafel in nis), maar deze bleek volgens gastvrouw gereserveerd te zijn. Niets wees daar overigens op. En bij het verlaten van het restaurant , na twee uur, was deze plaats nog steeds niet bezet. Ergo: klant dient zich maar te schikken naar uw indeling!! Die indruk geeft u de klant mee!
Afijn maar aan tafel gegaan en drankje besteld. De AH coupon gaf recht op het verrassingsmenu à € 23.50 zoals daarmee ook werd geadverteerd met een groot bord aan de straatkant van het restaurant. Op verzoek of er interesse was in een mandje brood, dit bevestigd, maar niet het geijkte zoals werd aanbevolen, maar gewoon brood, olijfolie en zout. Geen probleem, werd ons toegezegd. Toen het brood uiteindelijk ook kwam, na bijna een kwartier, ( kom op mensen, 4 stukjes brood en wat sausjes kan toch geen eeuwigheid duren???), bleek dit toch het op het standaard menu voorkomende mandje brood ( volgens de bediening) te zijn inclusief sausjes dus. Bediening was niet op de hoogte van afspraken die met gastvrouw waren gemaakt. Toen het voorgerecht kwam, waren we net aan het brood begonnen. Timing!!!! Mensen timing!!!
De bediening was kennelijk niet op de hoogte van de samenstelling van het voorgerecht want de zalm bleek krab te zijn.
Pas nadat het voorgerecht was genuttigd en het brood bijna op was, kwam gastvrouw met de excuses dat er met ‘het mandje brood’ sprake was van miscommunicatie. Zij bood een gratis consumptie aan. Die werd in dank aanvaard.
Het hoofdgerecht bestond uit blanke vis, dat hadden we ook besteld. Vis was OK, maar garnituur was nou niet echt ‘je dat’ . Toen we even rondkeken in de zaak, bleek iedereen hetzelfde garnituur te krijgen ongeacht hun keuze van vlees of vis of vegetarisch. Spruiten waren duidelijk herkenbaar diepvries en snel koud, en dan lag er links op het bord nog een prutje van ui, wortel en nog wat. Ook lauw en kraak noch smaak, nee meer een smaak van al twee dagen oud. Toen we wat beter opletten, bleken veel mensen met de AH coupon te hebben gereserveerd. Een kaart hebben we niet zien aanbieden. Ik vraag me dan toch af; als je dit van tevoren weet, kost het toch niet zoveel moeite om gewoon verse groenten als garnituur aan te bieden. Verschillend bovendien voor vis, vlees en vegetarisch.
We hadden in het keuzemenu gekozen voor alleen maar vis. Mag het bestek daar dan op worden aangepast???? Een kleine moeite slechts, maar bij het ontbreken daarvan een groot gemis!
Met het toetje was niet veel mis, behalve dan dat er onder het hopjesijs vanille-ijs zou liggen. Ik heb het niet kunnen ontdekken.
Normaal gesproken doen we nog een koffie, maar nu wilden we eigenlijk wel het liefst zo snel als mogelijk gaan. De rekening gevraagd en bovenop de prijs ruim twee euro fooi gegeven. Toen we buiten kwamen, zag ik nogmaals het menubord aan de straat met een verrassingsmenu voor € 23.50. Ik keek op mijn rekening alwaar € 29.50 in rekening was gebracht. Dus de gratis drankjes als excuus werden via een andere weg teruggehaald. Erg doorzichtig, maar niet voor mensen die de rekening niet nog eens controleren. Dit doen we overigens in de winkel ook!!!
rita W.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
heerlijk fijne gerechten, kwaliteit, leuke kombinaties, mooi opgemaakt, zeer vriendelijke betrokken bediening