Binnen

31-519542030

Meer informatie over restaurant Binnen

Mandy D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Wat een leuke fijne tent! Goede sfeer, leuke bediening. Helaas vonden wij prijs/kwaliteit verhouding van de vleesplank en kaasplank die wij als borrel hadden besteld heel erg tegenvallen.
Margreet V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Geweldige aanwinst voor Nes! Prachtig (overkapt) terras met heaters. Sfeervol, trendy en relaxed. Heerlijk gelunched met bleekselderijsoep en geborreld. Uitstekende service. Restaurant binnen is ook schitterend ingericht :-). Binnenkort ook dineren!
eetbeter2 .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Het geweldige terras is het eerste wat opvalt bij Binnen. Ook als het wat kouder wordt of er een buitje valt zit je er heerlijk beschut en warm. We hadden geluk met het weer en konden lekker lang buiten op het terras vertoeven. Binnen kunnen we niet beoordelen.
We kwamen hier om te borrelen met een hapje. De wijn smaakte prima en we besloten tot een lichte maaltijd. Voor mij een heerlijk gevarieerde salade nicoise en voor mijn partner een gegrilde zalm. De nicoise had een heerlijk stukje gegrilde tonijn. Heerlijk mals en lekker rood van binnen. Er lag ook een perfect gekookt kwarteleitje bij. Nog lekker week van binnen.
Al met al is Binnen echt een aanrader op Nes.