Binnen

Marten Janszenstraat 2 9163 HW Nes (Ameland) Nederland Kaart
31-519542030

Meer informatie over restaurant Binnen

6,8

Jouw recensie over het restaurant Binnen

Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Wij waren hier voor de tweede keer! De bediening was niet aangenaam, een beetje brutaal. We waren met zijn vieren, waarvan twee er een menu namen, die kregen een amuse!! En de andere twee dan? We waren er om 7 uur, en om 9 uur was er nog geen hoofdgerecht, en de zaak zat echt niet vol! Het eten was zozo! We waren eigenlijk alle vier zeer teleurgesteld.
Liesbeth G.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Het eten was echt onder de maat. Mijn schnitzel was gruwelijk zout, kreeg het gewoon niet weg. Steak van mijn partner was niet bereid zoals aangegeven. De groenten bij zowel mijn partner als bij mij leken oud en opgewarmd. Misschien dat de wachttijd daarom zo kort was. We kregen echt twee borden teleurstelling.
Ter verontschuldiging kreeg ik een gratis dessert aangeboden. Ik heb er toen 1 besteld, maar de eigenaar kwam met twee deserts aanzetten. Die tweede zouden we dus gewoon betaald moeten hebben en dit vind ik echt geen manier van doen. Wij komen hier niet meer terug. Geldverspilling, ik kook nog liever zelf.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
We vielen voor het terras, heerlijke banken in het zonnetje. Bestelde een cola en een club sandwich kip en vroegen specifiek om bruin brood. De clubsandwich kwam en zag er akelig "wit" uit met heel veel groen en op eerste gezicht geen kip. Toen we aangaven dat we om bruin brood hadden gevraagd was het antwoord: dit is ons boerenbruin brood. Ja wat kun je daar tegenin brengen, het leek meer op maisbrood. Dan maar eten, kip was ver te zoeken, eigenlijk aten we een boterham met veel rauwkost en heel klein stukje kip. 10 minuten later zagen we een tosti voorbij komen met echt bruin brood, verrassend. Bij het afrekenen zei de jongen: cola en een clubsandwich wit brood, nou zei mijn partner, we hadden bruin brood besteld en vonden het al verrassen wit.... oh, ja dat was echt een wit brood club sandwich. Daar moesten we het mee doen. De buren hadden niet veel meer geluk, bij de eerste 3 bestelde drankjes kreeg mevrouw te horen dat het op was. Eindelijk had ze geluk en bestelde een sapje met een taartje. Het drankje was al ruim en breed op en na 10 minuten kwam het taartje, deze heeft ze weer teruggestuurd. Hadden wij ook moeten doen. Geen herhaling voor ons, gelukkig was het een lunch en kunnen we vanavond wel ergens lekker gaan eten!
Ronald T.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Mooi en sfeervol ingericht restaurant. Lekkere gerechten en mooie keuze. Mooi opgemaakte gerechten. Bediening heel vriendelijk.
Zeker een aanrader!!
jp M.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Mooi hip ingericht. Bediening was prima alleen later toen het druk was duurde het te lang. Moest eigenlijk iemand bij...
Betty D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Vriendelijke en aardige bediening die je na een jaar nog herkennen. Zeer smakelijke wijn, heerlijk brood. Een sandwich is ook genoeg voor de grote eter. De zaak is leuk ingericht. Jammer dat het een beetje te koud en te nat was voor het gezellig uitziende terras, maar binnen bij Binnen was het goed vertoeven.
Karin M.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Heerlijk geborreld bij Binnen. Goed gemixte drankjes, fijn advies, geweldig leuke bediening. De jonge Michael is echt een aanwinst voor de sfeer, hij maakt het helemaal af, zodat je optimaal kunt genieten onder de heaters op het super leuk ingerichte terras. De pruimen walnoottaart vonden wij niet erg bijzonder, groentechips is wel lekker.
Wim-Henk .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Dit was afgelopen week een verrassende ontdekking voor ons! Zowel het decor, de bediening als het eten. De bijzonder aangename bediening die probeert het een ieder naar het zin te maken. Het restaurant wat qua aankleding erg origineel is. En dan een Chef die echt probeert haar eigen stempel te drukken op het eten en daar bijzonder goed in slaagt. Ze weet uit elke voedselcomponent de specifieke smaak tot het uiterste naar voren te brengen. En het geheel bijzonder goed op elkaar af te stemmen. Geen wonder dat ieder gerecht geweldig heeft gesmaakt. Zelfs de kaasplank, niet overdadig maar daarvoor niet alleen een lust voor het oog.
Echt iemand om in de gaten te houden en te zien/proeven hoe ze zich de komende jaren ontwikkelt. Warm aanbevolen!!!
Aart Jan '.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Top gegeten de eerste avond van ons weekendje op Ameland. De tweede avond nogmaals hetzelfde restaurant Binnen geprobeerd maar we kunnen niet anders zeggen dat het heerlijk op smaak was allemaal en constant.
Snelle bediening die nog prima wist waar onze voorkeur naar uit ging.
Prijs kwaliteit meer dan goed.
Aanradertje.
romaj .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
De aanrader de visplateau gegeten. WAUW, overheerlijk. Niet goedkoop maar het geld meer dan waard. Leuke inrichting van het restaurant, goede bediening. Zeer verse producten. Echt een aanrader.
Marcel T.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Wat jammer dat je verse oesters serveert, en dan het zilte vocht eruit laat lopen, gaat van de smaaksensatie af, bovendien geef je nooit limoen maar citroen bij oesters ... jammer dat je dan ook niet eerlijk bent als ik een opmerking maak over dat vocht .. bitterballen waren wel goed
Mandy D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Wat een leuke fijne tent! Goede sfeer, leuke bediening. Helaas vonden wij prijs/kwaliteit verhouding van de vleesplank en kaasplank die wij als borrel hadden besteld heel erg tegenvallen.
Margreet V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Geweldige aanwinst voor Nes! Prachtig (overkapt) terras met heaters. Sfeervol, trendy en relaxed. Heerlijk gelunched met bleekselderijsoep en geborreld. Uitstekende service. Restaurant binnen is ook schitterend ingericht :-). Binnenkort ook dineren!
eetbeter2 .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Het geweldige terras is het eerste wat opvalt bij Binnen. Ook als het wat kouder wordt of er een buitje valt zit je er heerlijk beschut en warm. We hadden geluk met het weer en konden lekker lang buiten op het terras vertoeven. Binnen kunnen we niet beoordelen.
We kwamen hier om te borrelen met een hapje. De wijn smaakte prima en we besloten tot een lichte maaltijd. Voor mij een heerlijk gevarieerde salade nicoise en voor mijn partner een gegrilde zalm. De nicoise had een heerlijk stukje gegrilde tonijn. Heerlijk mals en lekker rood van binnen. Er lag ook een perfect gekookt kwarteleitje bij. Nog lekker week van binnen.
Al met al is Binnen echt een aanrader op Nes.