Binnen

Marten Janszenstraat 2 9163 HW Nes (Ameland) Nederland Kaart
31-519542030

Meer informatie over restaurant Binnen

Jouw recensie over het restaurant Binnen

Karin M.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Heerlijk geborreld bij Binnen. Goed gemixte drankjes, fijn advies, geweldig leuke bediening. De jonge Michael is echt een aanwinst voor de sfeer, hij maakt het helemaal af, zodat je optimaal kunt genieten onder de heaters op het super leuk ingerichte terras. De pruimen walnoottaart vonden wij niet erg bijzonder, groentechips is wel lekker.
Wim-Henk .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Dit was afgelopen week een verrassende ontdekking voor ons! Zowel het decor, de bediening als het eten. De bijzonder aangename bediening die probeert het een ieder naar het zin te maken. Het restaurant wat qua aankleding erg origineel is. En dan een Chef die echt probeert haar eigen stempel te drukken op het eten en daar bijzonder goed in slaagt. Ze weet uit elke voedselcomponent de specifieke smaak tot het uiterste naar voren te brengen. En het geheel bijzonder goed op elkaar af te stemmen. Geen wonder dat ieder gerecht geweldig heeft gesmaakt. Zelfs de kaasplank, niet overdadig maar daarvoor niet alleen een lust voor het oog.
Echt iemand om in de gaten te houden en te zien/proeven hoe ze zich de komende jaren ontwikkelt. Warm aanbevolen!!!
Aart Jan '.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Top gegeten de eerste avond van ons weekendje op Ameland. De tweede avond nogmaals hetzelfde restaurant Binnen geprobeerd maar we kunnen niet anders zeggen dat het heerlijk op smaak was allemaal en constant.
Snelle bediening die nog prima wist waar onze voorkeur naar uit ging.
Prijs kwaliteit meer dan goed.
Aanradertje.
romaj .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
De aanrader de visplateau gegeten. WAUW, overheerlijk. Niet goedkoop maar het geld meer dan waard. Leuke inrichting van het restaurant, goede bediening. Zeer verse producten. Echt een aanrader.
Marcel T.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Wat jammer dat je verse oesters serveert, en dan het zilte vocht eruit laat lopen, gaat van de smaaksensatie af, bovendien geef je nooit limoen maar citroen bij oesters ... jammer dat je dan ook niet eerlijk bent als ik een opmerking maak over dat vocht .. bitterballen waren wel goed
Mandy D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Wat een leuke fijne tent! Goede sfeer, leuke bediening. Helaas vonden wij prijs/kwaliteit verhouding van de vleesplank en kaasplank die wij als borrel hadden besteld heel erg tegenvallen.
Margreet V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Geweldige aanwinst voor Nes! Prachtig (overkapt) terras met heaters. Sfeervol, trendy en relaxed. Heerlijk gelunched met bleekselderijsoep en geborreld. Uitstekende service. Restaurant binnen is ook schitterend ingericht :-). Binnenkort ook dineren!
eetbeter2 .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Het geweldige terras is het eerste wat opvalt bij Binnen. Ook als het wat kouder wordt of er een buitje valt zit je er heerlijk beschut en warm. We hadden geluk met het weer en konden lekker lang buiten op het terras vertoeven. Binnen kunnen we niet beoordelen.
We kwamen hier om te borrelen met een hapje. De wijn smaakte prima en we besloten tot een lichte maaltijd. Voor mij een heerlijk gevarieerde salade nicoise en voor mijn partner een gegrilde zalm. De nicoise had een heerlijk stukje gegrilde tonijn. Heerlijk mals en lekker rood van binnen. Er lag ook een perfect gekookt kwarteleitje bij. Nog lekker week van binnen.
Al met al is Binnen echt een aanrader op Nes.