Over restaurant Binnen Breda

Frans met internationale invloeden

In een uniek pand aan de haven geniet je van bijzondere, creatieve gerechten uit de Franse keuken met internationale invloeden. Hier proef je nog echt het product. De schitterende inrichting en de fijne bediening maakt dit mooie plaatje helemaal af.

Meer informatie over restaurant Binnen Breda

Dinsdag & Woensdag vanaf 15:00 uur
Vrijdag t/m Zondag vanaf 12:00 uur

• American Express wordt geaccepteerd , Betaalpas , Mastercard , Visa card
  • Af te huren , Air-conditioning , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Rolstoelvriendelijk , Terras , Wi-Fi
Eten7,2/10
Service7,5/10
Decor8,1/10
Indy L. 1e beoordeling (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Een unieke locatie om te dineren, met een zeer uitgebreide kaart. De roodbaars filé was erg goed van smaak en het wijn arrangement dat hier op aangemeten werd pastte erg goed bij de gerechten. Zeker een aanrader!
Oscar V. 1e beoordeling (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
De tournedos waren super, was een aantal dagen terug in Nederland en heb er hiervan een hoop bij binnen Breda doorgebracht, gezellig personeel dat altijd in is voor een praatje en een uitstekende menu kaart! Echt een zaak met gepassioneerde medewerkers!
Geachte heer, hartelijk dank voor deze positieve reactie. Hopelijk mogen we u in de toekomst nog een keer ontvangen en het nog beter doen. Mocht u dan feedback hebben, dan horen we zeer graag.

Anne K. 1e beoordeling (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Laatst gegeten bij Binnen Breda. Buiten de gezellige uitstraling van het pand, hebben wij hier heerlijk gegeten. Mooie opmaak van de gerechten en goed van smaak. Zeer vlotte en professionele bediening! Wij komen hier zeker nog eens terug.
Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor deze positieve reactie. We hopen u graag nog een keer te mogen ontvangen en het dan nog beter te doen.

Tracer55 . 1e beoordeling (1 recensie) 5 /10
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Na anderhalf jaar geleden zeer fijn gegeten en bediend te zijn bij Binnen Breda, dachten wij dit wederom te moeten herhalen. dit viel echter tegen. Hoewel vriendelijk was de bediening zeer rommelig. Meerdere malen kregen gasten om ons heen hun maaltijd opgediend welk twee minuten later weer werd weggehaald omdat dit voor andere gasten bestemd was. Bij het betalen leverde ik (conform hun eigen site) 4 Dinner Cadeau bonnen in van 25 Euro, welke werden geweigerd. De reden was dat de eigenaar maar 75% van elke kaart terug kreeg en daarom maar 1 bon per tafel accepteerde. Op mijn aangeven dat dit pure onzin was en bovendien 25% van 25 x 4, 25 euro was en 25% van 1 bon van 100 euro, ook 25 euro was kreeg ik te horen dat ik dit bij de bijzonderheden had moeten invullen bij reservering, zoals ik ook had kunnen invullen dat ik vegetarier was. Wil je de bonnen niet, geen punt maar zeg dit eerlijk op de side. Dit is gedrag waar vanaf druipt dat je denkt dat de klant achterlijk is...... foei
tracer55@home.nl
Foodwatcher . 1e beoordeling (1 recensie) 5,3 /10
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
We hebben hier gegeten met 4 personen. De bediening was slecht de ober morste jus en vergat van alles. Kon de kaart ook niet goed uitleggen. Het eten viel enorm tegen was weinig en smaakloos. De biefstuk moest medium zijn kwam bloedend op het bord. Na aandringen bij de serveerster werd het pas retour gestuurd. Probeerde ons eerst wijs te maken dat het zo hoorde. Toen de biefstuk eindelijk retour kwam waren de andere al bijna klaar met eten. Prijs komt niet overeen met kwaliteit.
Dian-S . Fijnproever (6 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Wij hebben recent gegeten bij dit restaurant.
Het eten was prima, zeker het voorgerecht was goed op smaak.
Hierbij een bob wijnarrangement genomen. Dit was vergeten bij het nagerecht, maar goed opgelost.
Wel vond ik dat het personeel weinig langs kwam om te vragen of iemand nog iets te drinken wilde.
Het was ook allemaal redelijk traag.
Al met al een hele leuke avond gehad.
Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw feedback. Wij gaan hier zorgvuldig mee om en zullen dit verder oppakken om te verbeteren.

Estherdegenieter . Gastronoom (10 recensies) 4 /10
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Ik heb hier met 3 vriendinnen een high tea gedaan, omdat het een van de beste van Brabant zou zijn. Na dit debacle zou ik nergens in Brabant meer durven te high tea-en. We kregen niks van wat op er op de website stond vermeld, het was heel weinig, zag er niet mooi uit en was niet lekker. We hebben ons beklag gedaan en uiteindelijk maar de helft hoeven te betalen, wat eigenlijk nog te veel was.
Beste Esther,

Dank voor je feedback. Jammer dat jullie dit zo hebben ervaren. Ik ben zelf bij jullie aan tafel gekomen en geprobeerd dit met jullie ter plekke op te lossen. In eerste instantie was er sprake van een miscommunicatie over een notenallergie, waarbij werd vermeld in de reservering dat dit 3 maal het geval zou zijn. Daarom hebben wij dus vervangende producten hebben geplaatst. Dit had onder andere betrekking op de scones, appeltaart en de brownies. Hier zit een verwerking van noten in. Allergieën nemen wij zeer serieus, vandaar de vervangende producten. Nu blijkt achteraf dat het geen allergie was, maar dat 1 persoon geen walnoten lustte. Dit is een miscommunicatie, waarbij ik de volledige verantwoordelijkheid zelf op heb genomen en daarom de helft van de prijs eraf heb gehaald. Daarmee is akkoord gestemd en was naar mijn idee de klacht opgelost.
Dan is het jammer om te lezen dat er achteraf nog een klacht op een openbare site wordt geplaatst, die naar mijn gevoel niet meer terecht is. Ik hoop dat u dit begrijpt.
Onze High Tea wordt als zeer luxe en uitgebreid ervaren. Ik betreur het dat er op deze manier slecht wordt gesproken over dit product. Ik hoop dat ik u nog een keer mag ontvangen om te bewijzen dat wij zeer zeker onze High Tea als hoogstaand kwaliteit product neerzetten.

Akersten . Fijnproever (9 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Wij zijn bij Binnen Breda geweest voor een High Wine xxl, wat inhield dat we een aantal wijnen zouden krijgen, met bijbehorende gerechtjes en een hoofdgerecht.
Vooraf kregen we een glas prosecco en wat nootjes en olijven. De prosecco was lekker. Daarna kregen we een erg fruitige chardonnay en wat brood met smeersels. De wijn was oke, maar naar mijn smaak een beetje te simpel voor een high wine. Daarna een jonge tempranillo en een plank vol 'tapas'. Wederom was de wijn niet heel speciaal, maar opzich best lekker. De tapas waren best goed, maar ik vond het jammer dat ze niet verdeeld waren over de verschillende glazen wijn. De rode wijn was namelijk wel lekker in combinatie met de stukjes worst en kaas, maar bij de geschroeide tonijn was het niet erg fijn. Daarna de hoofdgerechten. We kozen voor een biefstuk en de heilbot. Wat erg jammer was, was dat we beiden weer dezelfde wijn kregen bij deze gang. De heilbot was mooi gegaard, maar het kruidenkorstje niet op smaak en erg karig. De pasta er onder vond ik wel lekker.
De bediening was erg vriendelijk, hij nam ruim de tijd om de gerechten uit te leggen en was erg bekwaam.

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw feedback. Dit is zeer nuttige informatie waar wij mee aan de slag zullen gaan.

Sylmar77 . 1e beoordeling (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Onlangs een nieuwjaarsdiner gehouden in het restaurant van Binnen Breda, en een borrel in de bar. De ontvangst was super en de complimenten voor de eigenaar Sander, die alles keurig heeft geregeld en ook zeker inspringt op de wensen!. Uiteraard ook dank voor het overige personeel. Het proeverij menu is zeker de moeite waard en weer eens iets anders dan het "gewone" keuzemenu. Het was een geslaagde, gezellige en vooral informele avond, in een ontzettend leuke omgeving! Super leuk pand.
Ga zo door, en ik raad jullie zeker aan!
Groeten en nogmaals hartelijk dank, Sylvia - Atlas Copco Rental
Robert Jan M. Bourgondiër (4 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
We hebben heerlijk gegeten, alle gerechten waren uitstekend bereid, en mooi opgediend. Het enige wat we misten was een korte uitleg bij wat we kregen voorgeschoteld, juist bij de smaakgevers die zo mooi op de borden waren gedaan. Zo ook bij het kaasplankje, het enige wat werd verteld is "deze is sterker van smaak en dat is de zachtste". De kaas word er niet minder lekker van, maar even noemen welke kazen het zijn maakt het tot een leukere ervaring. Wat ook bij de prijzen past.
Geachte heer of mevrouw,

Hartelijk dank voor uw feedback. We zullen dit zeker oppakken.

HellenBK K. Fijnproever (8 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Absoluut een aanrader! Wij hadden niet gereserveerd maar wilde voor onze film toch nog snel wat eten.
Restaurant was vol geboekt maar konden toch beneden in de bar eten.
Geweldige service ondanks de drukte.
Voor en hoofdgerecht besteld.
Met heerlijke wijn.
kan niet anders zeggen dan dat het eten fantastisch was!!
Prachtige opgemaakte borden en NIET teleurgesteld qua smaak!
Wij komen hier zeker terug dan met reservering. Omdat wij nog eens heel uitgebreid willen genieten.

BiancaU . Bourgondiër (3 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Samen met mijn ouders heb ik een leuke avond gehad bij Binnen Breda. De gerechten zijn heerlijk en zien er mooi uit. Bediening is aardig en toegankelijk. En ik kreeg een heel lekker aperitief. Zeker een aanrader! Een het ziet er heel gezellig en mooi uit binnen.
Geachte gast,

Hartelijk dank voor de complimenten. Dat waarderen we heel erg. Fijn om te horen dat je het zo goed naar je zin hebt gehad met je ouders! Tot de volgende keer.

Andreavdb . Gastronoom (23 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Hier gegeten tijdens de restaurantweek. Begonnen met een lekker aperitief op het terras, en vervolgens binnen verder gegeten. Het restaurant doet vrij intiem aan, er staan niet veel tafels. Het eten is erg lekker. De bediening mag soms wat spraakzamer zijn; in dit soort restaurants verwacht je wel wat uitleg van wat je daadwerkelijk eet, maar die uitleg bleef achterwege. Eten met de combinatie van wijnarrangement was prima! Met de restaurantweek actie was de prijs-kwaliteit verhouding ook prima.
Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw feedback. Zeer opbouwend en fijn om te lezen.
Hopelijk mogen we u in de toekomst weer verwachten.

Maud F. Fijnproever (6 recensies) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Gisteren, op een vrijdagavond, met 4 personen hier gegeten. Heel hartelijk welkom en erg aardige bediening met verstand van o.a de speciaalbiertjes. Stoelen in restaurant zijn heerlijk, zo luxe en gemakkelijk zit je nergens in Breda. Tournedos als hoofdgerecht met langoustinesaus was top, perfect medium gebakken! We komen zeker terug.
Geachte heer/mevrouw,

Wat fijn en goed om te lezen dat u het zo naar uw zin heeft gehad. Bedankt voor de mooie complimenten en de volgende keer zullen we weer zorgen dat het een mooie avond zal zijn!

Restaurant Binnen Breda
Kkn . Bourgondiër (2 recensies) 4,8 /10
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Dit is simpel eetcafé met sterallures. Eten is veel te duur en zeer middelmatig van kwaliteit. De wijnen zijn niet te drinken. Echte hoofdpijnwijnen waar ze ook nog 5 euro per glas voor durven vragen. Ik heb echt meerdere wit en meerdere rood uitgeprobeerd maar vond het ongelooflijk dat ze dit durven te serveren. Service was ook belabberd. Het was niet druk en niet veel tafels bezet, maar de 5 of 6 man in de bediening liepen rond als kip zonder kop, bezorgde verkeerde gerechten... Zonde van het geld om hier te gaan eten.
Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw feedback. Dit nemen wij altijd zeer serieus.
Het betreurt mij daarom ten zeerste dat u dit zo heeft ervaren. Graag had ik dat direct van u op de avond zelf willen horen, zodat ik het meteen had kunnen oplossen.
Helaas is er zo een totaal verkeerd beeld ontstaan over wat wij zijn en hoe ik met mijn medewerkers achter ons product sta. Hopelijk mogen wij uw verwachtingen in de toekomst wel overtreffen.

Lauren T. Gastronoom (16 recensies) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Leuke locatie binnen en buiten groot terras. Bediening heel vriendelijk. Voorgerecht tonijn was heerlijk; goed van smaak en zeer aangenaam voor het oog. Zo lekker als het voorgerecht was zo enorm flauw en smaakloos als de maaltijdsalade was. De bediening pakte het netjes op en heeft slechts de halve prijs voor het hoofdgerecht aangetekend en waren zeer vriendelijk. Was jammer want lekker koken kunnen ze zeker.
Heleen D. Gastronoom (22 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Wij hadden hier een high tea feestje. Leuke gezellige ruimte op de derde verdieping. De fotogenieke (!) bediening was goed in orde. Het eten en de verschillende theesoorten waren erg lekker en het zag er allemaal prachtig uit. Wat een leuke theepotten zagen wij voorbijkomen. Op den duur werd het wel wat warm in de zaal.....
I. W. Fijnproever (9 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2015
We hebben geluncht bij dit restaurant. Een leuk concept: voor 7,50 mag je 3 kleine gerechtjes van de kaart kiezen. Voldoende keuze: soep, warme en koude gerechtjes. Deze worden op een leuke manier gepresenteerd. Het eten was lekker, de bediening heeft ons goed geholpen bij de keuze voor de wijn. Lunchen doe je op de begane grond, in de bar. Sfeervol ingericht, wat aan de donkere kant voor overdag misschien.
Jelle1960 V. 1e beoordeling (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
Zondag 26 april gegeten bij Binnen in Breda. Mooie locatie in de stad. Gezellige eetruimte. Prima bediening. Ook het eten was goed, op een enkel minpuntje na (asperges niet helemaal gaar). Tegenvallend vond ik de wijnkaart. Voor een restaurant annex wijnbar vond ik de wijnkaart te beperkt, qua aantal te bestellen wijnen en qua prijs-range. De prijs/kwaliteit van de gedronken wijnen was overigens wel in orde.
Mbrinksma . Bourgondiër (3 recensies) 6,3 /10
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
EEn prachtige zaak! aan de indeling moet je een beetje wennen, het restaurant is op de derde etage, maar het is zeker smaakvol ingericht. De gastheer was bekwaam en netjes het eten viel tegen, de porties waren klein en alles had een hele vlakke smaak.
De prijs kwaliteit vond ik niet in balans, er zijn zeker betere restaurant in Breda!