Bink Rooftop

Binckhorstlaan 36 2516 BE Den Haag Nederland Kaart
31-702192272

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Meer informatie over restaurant Bink Rooftop

7,1

Jouw recensie over het restaurant Bink Rooftop

Arno D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
Gegeten bij de Bink met vrienden. Het ligt afgelegen maar dat maakt het het meteen al een unieke locatie. Erg industrieel , i like it. Niet de alledaagse locatie. Bij binnenkomst merk je dat de ruimte erg groot is , maar aangekomen bij je tafel merk je dat dit niet af doet aan de sfeer , je krijgt je eigen hoekje. Het geluid van de rest van het restaurant is hier door levendig maar op geen enkel moment storend. De service was erg prettig , niet te formeel en zeer toegewijd. Het was wel even wachten op het eten , maar de smaak maakte alles goed. We hebben een top avond gehad , je blijft snel lekker lang zitten om te genieten van je gezelschap, de levendigheid en de gezelligheid van het restaurant en boven alles het prachtige uitzicht. Dit was wel uniek, je kijkt uit over heel Den Haag. Top avondje thanks Bink
Judit V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
Met een groep van 16 personen zijn we gaan lunchen bij Bink Rooftop, dit was de kerstlunch van onze afdeling voor 2018. Op verzoek van het restaurant hadden we onze bestelling een dag van tevoren doorgeven. Een bevestiging gekregen, dus we gingen er vanuit dat het goed zou komen, er kon geen tijd meer verloren gaan aan het opnemen van de bestelling! Het is een mooie locatie, prachtig uitzicht en we bedachten al dat dit een leuke lunchlocatie voor de zomer zou zijn. We werden vriendelijk ontvangen, er stonden twee tafels voor ons klaar. Iedereen kreeg een drankje, tot dan toe prima. Er was nog een andere groep aanwezig en enkele tafels met een paar mensen, dus echt druk was het niet. De capaciteit was veel groter. We zaten gezellig te kletsen terwijl we wachtten op het eten. Maar toen er om 12.55u nog niets gebracht was (we hadden om 12u afgesproken) en niemand van de bediening had aangegeven wanneer we wat konden verwachten, toch zelf even naar de bediening gelopen om te vragen. Er werd gereageerd of dit een hele gekke vraag was. We werden afgepoeierd met de opmerking dat de keuken nu met onze bestelling bezig was. We hadden het idee dat het dus nog maar even kon duren, maar dit was niet het geval: om 13.15u-13.20u werden de eerste gerechten gebracht. Helaas was er ook iets mis gegaan met de bestelling, want één persoon moest wel erg lang wachten op zijn Caesar Salad, terwijl er wel een Club Sandwich over was. Rond 13.25u had dan eindelijk iedereen zijn gerecht en konden we gaan eten. Over het algemeen was het eten lekker, maar niet uitmuntend. Zeker niet als je de wachttijd meeneemt! Degene met Steak Tartaar was niet tevreden. De groep naast ons had nog steeds geen tweede gerecht gehad, terwijl ze al binnen waren toen wij arriveerden! Ook zij keken niet echt blij en tevreden.
Na de lunch wilde de bediening ons een kopje koffie aanbieden om goed te maken voor het lange wachten (werd pas bij het betalen van de rekening gezegd), maar toen waren we al zo lang weg, dat we toch echt weer terug moesten naar kantoor! Erg jammer dat we zo lang op ons eten hebben moeten wachten. We kunnen wel zeggen dat de kerstlunch van dit jaar voor ons als groep is mislukt door deze ervaring.
Tips voor het personeel:
1. Zorg dat de keuken sneller werkt, eventueel extra hulp inroepen. Drie personen in de bediening en één in de keuken is waarschijnlijk de verkeerde balans
2. Als je weet dat het zo lang duurt, zet een mandje brood met smeerseltjes o.i.d. op tafel
3. Als het lang duurt, geef mensen op z'n minst een indicatie wanneer ze iets kunnen verwachten, niets zeggen geeft alleen maar irritatie
4. Als je zo lang moet wachten, stel er dan iets tegenover en niet pas op het moment van afrekenen...

We zullen wel twee keer nadenken om nogmaals terug te komen in de zomer. Als het bij Bink echt druk wordt, kan je waarschijnlijk beter je eigen eten meenemen...
Stefan S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Super locatie, heel groot en mooie aankleding, heel vriendelijk personeel. Het eten was heerlijk. Ik ga er zeker terug! Aanrader!!!
Angèlica R.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Top
Mirjam R.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Verrassende en mooie ambiance.
Vriendelijke bediening, maar wel wat schoonheidsfoutjes.
Eten was goed, maar niet subliem
Fred Z.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Op naar de buren aan de overkant van het spoor, De Binck Rooftop zit op het oude industrieterrein en met de oude goederenlift ga je naar de bovenste verdieping. Het uitzicht over Den Haag en Voorburg is prachtig en gelukkig konden we op het zonnige terras op de picknickbank plaats nemen. De bediening is vriendelijk. Het eerste drankje gaat verkeerd maar dat kan gebeuren. De menukaart is eenvoudig en we kiezen het 3 gangen menu. Ik blijf het maar hier vermelden, wat is er nu gastvrijer om direct een karaf water, een mandje met brood met boter op tafel te zetten. Het kost de uitbater heel weinig en het is o zo gastvrij. Helaas moesten wij om het water vragen en voor het brood met aioli flink betalen. Geen brood bij het voorgerecht van flauw smakende zalmtartaar met Guacamole. Bij het hoofdgerecht vroegen we een goed glas rode wijn. Die werd aan tafel geserveerd alleen zou het beter zijn de wijn iets terug te koelen met dit warme weer zodat de smaak beter tot zijn recht komt. Nu was de wijn te warm. Bij het hoofdgerecht werd een groene veldsalade geserveerd met enkele sesamzaadjes in een grote kom zonder dressing of zo weinig dat we het niet proefde. Het vlees was goed gebakken en het kleine schaaltje aardappelgratin was met 2 personen veel te klein. De half gare wortel maakte het geheel niet af. De naam van het dessert doet vermoeden dat er een keur van rood fruit met vanille-ijs op tafel komt, echter het witte, naar niets smakende ijs werd vergezeld door 2 in vieren gesneden (lekkere) aardbeiden met mascapone en platte stukjes merengue. Echt jammer dat het tegen viel op deze leuke locatie waar je wel de hoofdprijs moet betalen. Wat zouden de heren Reimers en den Blijker hier goed werk kunnen verrichten!
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Ronduit slecht! Een groot diner kunnen ze niet aan. Bakken risotto op tafel, zonder opscheplepel. De rest van het eten ( vis en vlees) kwam 3 kwartier later, in zeer kleine porties. De andere beloofde gerechten werden niet geserveerd. Wijn was lauw. Kortom; top locatie, slecht restaurant
Angelique P.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
prachtige plek, met uitzonderlijk vergezicht over de stad Den Haag. De gerechten waar super goed en origineel geserveerd. Top avond gehad.
Esther O.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Mooie plek maar alles wat mis kon gaan, ging mis. Bestelling verkeerd op tafel, tweede ronde ‘vergeten’, na 1 uur eindelijk opgelost...maar ook toen weer wat vergeten. We kregen een rondje van het huis ter compensatie, dat was aardig, maar wij komen niet snel meer terug...
Jonito D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Onze eerste keer hier op aanraden van vrienden. Mooie lokatie en prachtig potentieel. Helaas lang wachten totdat we drankje konden bestellen en vervolgens onbekendheid bij gastvrouw met cocktails van de kaart... Vervolgens lang wachten totdat we eten konden bestellen. Toen ging de zon weer schijnen en een aantal (wij hadden chef’s set menu besteld) mooie gerechten werden geserveerd. Heerlijke en originele smaken en ook wijn ( Sembra) was heerlijk. Uiteindelijk mooie avond gehad. Hoop dat volgende keer personeel iets meer attent is, scheelt veel in perceptie .
James J.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
De ingang was even zoeken en een ervaring op zich. We hebben met 6 personen het chefs menu van de nieuwe kaart besteld. Geweldig! Het menu was veelzijdig, origineel en goed in balans. Het decor is fantastisch, de service was prima in orde en door het uitzicht over de Haagse skyline hebben we het gevoel gehad dat Den Haag de hoofdstad van Nederland was (ipv Amsterdam).
Een dikke aanrader!
nathalie F.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Wat een ontzettend gezellige plek! Een mooi uitzicht over de Haagse Skyline. Wij hebben alvast mogen proeven van de nieuwe kaart die in maart officieel in gaat. De amuses waren erg verrassend. Vooral de zalmbommetjes. Alle gerechtjes hebben we samen gedeeld mijn gezelschap was zeer te spreken over de prijs/kwaliteit. Wij zijn geholpen door een lange blonde jongeman. Hij was de gehele avond zeer attend en oplettend. Wij komen zeker terug!
Aleksander B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Kwaliteit van het eten onder de maat, zeker ten opzichte van de hoge prijs. Voor dat geld is er zoveel onwijs veel beter te krijgen.
D. M.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Vorige week met vrienden geweest en er is helemaal goed gemaakt wat de eerste keer niet goed ging. Leuke crew, heel goed eten en gezellige sfeer. Was op een woensdag dus minder druk maar wij gaan het wknd ook zeker proberen. Inrichting zou beter kunnen en afstemmen op locatie, industrieel.
Selwyn .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
De rooftopbar zag er hoopvol uit maar de avond werd een behoorlijke teleurstelling. Eten kwam per tafel op verschillende momenten. Vegetariërs moesten aan aparte tafel zitten. Het eten was ronduit matig.
Maurits A.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Super lekker, staat bijna in verkeerde stad (Rotterdam/Shanghai) Chef Koen Vessies heeft zijn imperium goed uitgebreid met nieuwste telg, veel Tomatito Shanghai *Sexy Tapas* hier! Zalmbom, lobster taco, bravas, vegas chipotle kip, green egg BBQ steak, scallops. Allemaal lekker. Bediening goed en mag iets enthousiaster/blijer, is persoonlijk. Terugkomend!
Robin D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Leuk concept, soort Tapas maar dan anders! Het gaat om het samen genieten van het eten en van elkaar. Share & Dining. De gerechten zijn zeer goed van smaak en mooi opgemaakt. We hebben heerlijk genoten, al is het er erg rumoerig door de hoge plafonds.
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Met een grote groep hier geborreld en gegeten. Het draait hier om de drank en niet om het eten. Borrelhapjes wel erg goed. Na ons diner stond er een cocktailparty geprogrammeerd. Het geluid zwol gedurende de avond steeds meer aan zodat je elkaar op een gegeven moment niet meer kon verstaan. Kortom: leuk voor een aangeklede borrel maar niet meer dan dat! Bediening voorkomend.
Charles D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Een nieuwe hotspot in town! Sinds 3 november open en daar gegeten op 7 november. Kersvers dus. Bink werkt het inmiddels bekende concept van meerdere kleine hapjes, die je voor jezelf of als 'tafelgerecht' (delen dus) kunt bestellen. Stuk voor stuk smaakknallers. De 'Zalm TNT' vond ik een topper, maar ook de krab was verrukkelijk. Muziek (modern lounge) was niet te hard en zorgde er voor dat je rustig kon praten. Wijnen zijn niet duur voor goede kwaliteit! Bij ons liep de service gesmeerd en was vriendelijk. Hier kom ik zeker terug!
Ricardo B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Een zaak waar men vooral hip wil zijn, maar het niet echt lukt. Bediening is vriendelijk, het eten houd niet over. Vreemd dat je tijdens de lunch aan de kant van de binckhorst moet gaan zitten en daarmee uitzicht op Den Haag mist. De 'onze beroemde' pompoenrisotto met truffel was flauw, smaakloos. Ondanks de plakjes truffel bovenop proefde ik nauwelijks truffel. Leuk om een biertje te drinken in de zomer, verder geen aanrader.