billy's eerlijke keuken

Eiland 3 6811 DC Arnhem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant billy's eerlijke keuken

Dinsdag t/m Zondag vanaf 12:00

Peter R.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Zoals eerder geschreven, de salade met zalm was heerlijk met verse producten en een heerlijke vers gerookte zalm. Maar de bediening maakte de sfeer. Heerlijk eerlijk en met een eigen mening. Top wij komen terug.
Marcel_12 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Op het Plein neergestreken voor een diner in sfeer. De gastheer wil snel de bestelling opnemen maar we hebben geen haast. We beginnen met een Chileens wit wijntje. De erbij verstrekte olijven smaken helaas naar zeep, dat kan toch niet de bedoeling zijn. We besluiten te kiezen voor een spaghetti met zalm maar dan blijkt tot onze verrassing de keuken dicht te zijn. Jammer dat niet duidelijk is gecommuniceerd waar de haast vandaan kwam. Naast ons waren gasten net opgediend, al was het al wel merkwaardig dat de tweede gast nog onderweg was terwijl de smakelijk ogende hamburger al geserveerd was.
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Heerlijk buiten geluncht. Eigenaar heeft oog voor zijn gasten. Eten is echt lekker. Je kunt er leuk zitten, niet te druk.
tip: salade met huisgerookte zalm. Niet de goedkoopste maar dat heb ik wel over voor verse ingrediënten en goed eten.
Katherine S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Heerlijk geluncht, "sneetje van de week met garnalenkroketjes". Die garnalenkroketjes waren heerlijk. De vulling was goed, de korst lekker knapperig en het bijbehorende blaadje groen ook smakelijk. Portie ook groot genoeg voor lunch.
Ik vond het wel een beetje aan de prijs, maar dat heb ik wel over voor verse en goede ingredienten. Het is een heel klein zaakje waar het meestal vol zit dus ik was hier pas voor het eerst. De bediening was uitstekend, snel en vriendelijk. Wel een beetje ons-kent-ons sfeertje.
-T- .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2014
Na zoveel positieve recensies, wilde ik uiteraard ook hier een keer gaan eten. Als lunch op het terras de slamix (krop sla) met olijven, kappertjes, avocado, gebakken gamba's (krijtbord) besteld. Vond er niet echt iets speciaals aan, maar het zag er lekker uit en het was goed op smaak (balsamico dressing). Ik vond de gamba's iets te doorbakken. Wel lekker brood erbij. Al met al best duur voor zo'n gerecht (13,-).
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2013
Ik wou dat er zo'n lekker tentje bij ons in de stad was. Wat een geweldig klein zaakje. De sfeer is al geweldig. En dan het eten... hoe krijg je het voor elkaar in dat kleine keukentje. Salade met huisgerookte zalm! Wow. ik kan voorlopig geen gerookte zalm (in salade of op brood) bestellen, want alles kan nu alleen maar tegevenvallen! Heerlijk gelunched, lekker brood bij de salade. Bedankt!