Billy Bakery's Pannenkoekenhuis

Tussen Twee Havens 9 1601 EM Enkhuizen Nederland Kaart

Over restaurant Billy Bakery's Pannenkoekenhuis

De pannenkoeken- hemel

Zoet en hartig: voor elk soort pannenkoek ben je bij Billy aan het juiste adres! Kijk ook eens in de specials voor de smoking fish pancake of kies de chocola en banaan pannenkoek. Met een terras nabij het water kom je heerlijk tot rust. De panorama zaal faciliteert een prachtig uitzicht over de stad Enkhuizen, daarom is dit een uitstekende locatie voor feesten en partijen.

Meer informatie over restaurant Billy Bakery's Pannenkoekenhuis

Johanna D.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wij hebben hier heerlijk gegeten personeel erg vriendelijk en gastvrij ondanks dat Billy,s niet is aangesloten bij Iens heeft hij ons toch onder de voorwaarden van Iens laten eten Topper!!! Wij gaan hier zeker nog terug !!!
Sterrenregen .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Bediening is vriendelijk maar vreselijk jong en onervaren waardoor eea erg chaotisch verloopt en bestellingen niet doorkomen. Helaas meer dan 60 minuten moeten wachten op een bestelling (pannekoek) die redelijk smaakte maar de honger niet kon stillen. De bestelde pannekoek was snel afgedaan met plakken kaas dus presentatie liet jammer genoeg ook nog eens te wensen over. Niet voor herhaling vatbaar.
Dejonkies .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
De (boeren)pannenkoek was verrukkelijk. Allemaal verse ingrediënten! Helaas duurde het 70 minuten voor we hem kregen, er was maar één kok in de keuken en het restaurant zat redelijk vol. We hadden gereserveerd, maar dat was niet verwerkt. De berekende prijs klopte niet met de prijs op de placemat. Al met al geen slecht restaurant maar de eigenaar zou wat verbeteringen kunnen doorvoeren.
M.c.ezerman .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Na een dagje Openlucht museum stop je met de boot praktisch voor de deur!
We hebben 3 heerlijke goedgevulde pannenkoeken gegeten op het terras buiten.
Service is vriendelijk en komt zelf een paar keer vragen of alles nog naar wens is; nou dat wat het zeker!
Agnes89 .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Gezellig pannekoekenhuis met gezellig en enthousiast personeel. Waarschijnlijk beïnvloed, op de goeie manier dan wel, door de net zo enthousiaste eigenaar.
Je kijkt vanaf het terras uit over een deel van de haven, goed genieten.
De pannekoeken waren prima. Vooral de boeren pannekoek is een aanrader.
Joey1983 .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Een heerlijke pannenkoek gegeten op een mooie locatie. De boerenpannenkoek is een aanrader. Sfeervolle locatie met een mooi uitzicht.
Annemarie T.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Onmogelijk te vinden in het donker, maar als je er eenmaal bent krijg je echt een zeer goeie pannenkoek voor je neus. Wij hadden de ananas spek en de banaan chocola advocaat en hebben lekker half om half gegeten. Fatsoenlijke ingrediënten. Top restaurant!