Billa da Dhaba

31-206167700

Meer informatie over restaurant Billa da Dhaba

Daphne H.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2015
Heerlijk India's eten! Goed gebruik van kruiden, mals en ruime keus.
Prima prijs en bij afhaal/ bezorgen krijg je meer dan genoeg.
Rojer L.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Onlangs was ik bij billa da dhaba geweest met mijn familie. Het eten was heerlijk, en ook groot porties. Service was ook goed. Het atmosfeer van resturant was gezellig.
Kraky .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2014
Prettige attente enthousiaste bediening. Met z'n drieën. Van t restaurant krijg je Om te beginnen de knapperige papardam met twee sausjes. Vooraf de kruidig pittige hot wings met gemengde verse salade. Hoofdgerecht zoet, beetje pittig en heel pittig. Compleet uiteenlopende verrassende smaken.
Kortom heerlijk gegeten en het zelf gemaakte ijs een aanrader.
Tweede keer hier andere gerechten ook lekker. Kunt ook laten bezorgen. Ondanks eenvoudige doch schone aankleding. Wij, best kritische eters vinden het een aanrader.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2013
(Ik hou de volgende gradatie aan: 1-5 mislukt eten, 6 technisch ok, 7 best lekker, 8 lekker, 9 heerlijk, 10 mondorgasme.)
Ik heb niet zo goed op de naam gelet toen ik binnenliep, maar ik dacht dat er nu iets anders op het raam staat. Ik weet niet of dit alleen een naamswisseling is, of dat er meer is gewijzigd.
Voor de rest kan ik er vrij kort over zijn. Het eten is best lekker, maar niet uitzonderlijk of uitzonderlijk goedkoop. Ik heb wel de rest van de avond met een opgeblazen gevoel gezeten, dus de porties zijn veel te ruim. De service is redelijk en het decor is een beetje zoals je het in een Indiaans restaurant verwacht, maar niet verrassend. Al met al, mocht je in de buurt zijn prima, maar ik zou er niet voor om fietsen.
Cees-jan D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2013
Vrijdag hier gegeten en gekozen voor het driegangen menu van de chef. Om de beginnen een verrassende onion bhaji en kip tandoori. Malse kip prima voorgerecht.
Bij het hoofdgerecht vier verschillende gerechten. Een prutje van kikkererwten, een prutje van saag paneer (lekker, beetje te zout misschien). Butter chicken (lekker) en iets met lamsvlees. De laatste viel wat tegen. Het leek meer op taai rundvlees. (dat zal het niet geweest zijn, want er werkten indiers)
Alles prima tot zover maar zoals wel vaker was het veel te veel. Niet getreurd, wij vragen dan gewoon een doggy bag en eten de volgende dag er nog lekker van.
Tot onze verbijstering was dit echter niet mogelijk. Op onze vraag wat ze met het eten gingen doen was het antwoord weggooien! Het was nota bene een restaurant waar je kunt afhalen of laten bezorgen. We hadden nog zeker twee derde over van de hoofdgerechten.
Ons zien ze hier niet meer terug.
Franca Z.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2013
Wij hebben hier laatst met een groupon gegeten en elukkig zijn er ook goede groupons. Heerlijk 3 gangen a la carte. Alles goed op smaak en vers gemaakt. Er zaten veel indiers in de zaak en dat lijkt me een goed teken. Ik kom hier zeker terug.
Dpsingh .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2013
Heerlijk gegeten bij deze restaurant. Butter chicken was verrukkelijk
en garlick naan was super, redelijk prijs.Een aanrader.
HermandeS .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2012
Eten was super super lekker! butter chicken is een aanrader met warme nan. Ik vind het gek dat er geklaagd word over de bediening en het eten. qua ruimte kan het idd wat aan de krappe kant zijn maar dat vergeet ik al snel wanneer ik mijn eten geserveerd krijg. service wat echt top en heb een leuke praatje gehad met een van de obers. ik heb me hier zeker vermaakt. geslaagd avond!