Bill's Specialiteiten

- Bar vanaf 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Dikkeboer .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2012
Gezellig aangekleed voor de kerst.Eten was lekker maar de presentatie op het bord was weinig tot geen aandacht besteed.
Prijs kwaliteit is goed.De glazen stonden redelijk lang leeg met gevolg dat je er naar vragen moest.Ze waren druk met opruim en schoonmaak werkzaamheden. We moesten vragen om koffie dit werd geserveerd toen de borden van het nagerecht er nog stonden.
Theolun .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2012
In het restaurant de lunch gebruikt. Het restaurant is ingericht met gebruikmaking van veel zwart, zonder dat het somber is geworden. Comfortabel meubilair.
Je moet hier geen haast hebben. Eén (ijverige) serveerster voor restaurant en terras is duidelijk te weinig. De wachttijd van onze binnenkomst tot aan het moment dat ons de soep werd geserveerd, was veel te lang. Gelukkig hadden we heel wat te bepraten, zodat het wachten ons niet zwaar viel. Nadat we de maaltijd besteld hadden liep alles veel vlotter. Kennelijk was er in de keuken wél voldoende personeel.
Toen de lunch er eenmaal was, bleek deze goed verzorgd, ook voor wat betreft de opmaak. Zowel soep als hoofdmaaltijd waren smakelijk en van goede kwaliteit.
Janenhiddi .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2012
Wij namen het Sharing menu. Volgens de kaart een menu waarbij je allerlei lekkernijen op tafel krijt die je samen kunt eten. Sharing?? volgens mij hadden ze de schaar erin gezet! De luxe variant bood Markelose Tapas, een vispotje, kip in het pannetje en rib-eye's. Al met al geen meevaller voor een luxe menu. Eerst de vooraf Markelose Tapas, nou als Markelo niet meer te bieden heeft, laat dan mar. Het hoofdgerecht: Het vispotje was een paar stukjes vis in een papje, kip sate (niet echt bijzonder) en de rib eye helaas doorgeslagen. Dan het toetje: was best lekker, maar als dat alles is wat lekker is?? Uiteindelijk deed de bediening nog het meest haar best. door een leuk verhaal te vertellen en ons te verleiden tot een rondleiding. Oke, dus de disco is de handel en daar moesten wij ook maar eens kijken, nou nee, wij kwamen om lekker te eten!!
Kortom: een leuke uitstraling die naar ons idee de zaak verdraait, de disco is de handel en daarnaast kwamen wij!
Karla05 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2012
met z'n vieren waren we het helemaal eens: hier komen we terug, het is zeker de moeite waard!. Niet alleen zeer lekker/goed gegeten, maar ook super personeel dat een rondleiding door het hele gebouw heeft gegeven.
Tot ziens, Karla