Biladi

Borgerstraat 189 1053 PK Amsterdam Nederland Kaart
31-204125796

Meer informatie over restaurant Biladi

Jouw recensie over het restaurant Biladi

Berjan S.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Mooi decor, prima service maar ik vond het eten niet zo lekker. Heb voor hoofdgerecht lamspies genomen dat was wel prima, maar er zat teveel ui in de pastilla en dat is niet mijn smaak. De sfeer vond ik wel echt prima!
Dewi_Jane .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Ik en mijn man komen hier regelmatig eten. De eigenaar is altijd vriendelijk en niets is teveel gevraagd voor hem en zijn personeel. Eten is heerlijk. Vooral de tajine met vis en couscous doen het goed bij ons. Ook de harira en bessira erg lekker!

Enige puntje van aandacht is de ruimte als het druk is. Prop niet iedereen op elkaar en schuif vooral geen extra tafels erbij als het druk is en gun je gasten elkaars privacy!
Vincent B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
lekker vers authentiek. vriendelijk personeel.
enige nadeel...heel klein weinig ruimte en te druk op vrijdag en zaterdag. eten is goed.
Rakesh A.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Afgelopen vrijdag met 2 gegeten bij Biladi. Dit was een aangename verrassing. Inrichting is kleinschalig opgezet en gezellig. Bediening erg vriendelijk, en het eten uitstekend met een geweldige prijs/ kwaliteit verhouding. Wij gingen voor het driegangen menu voor 2, bestaande uit de briwat van bladerdeeg, harira soep, lamstajine en couscous. Alles was erg smaakvol en kom hier zeker terug!
Anne J.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2014
Leuk marokkaaans tentje met gezellige sfeer en ruime keus. Lekker marokkaans gegeten, couscous kip met groente en couscous met vlees en groente. Zeker een aanrader. Al mogen de gerechten nog meer uitgesproken zijn wat smaak betreft wat je wel verwacht van een marokkaans restaurant. Wel erg klein en je zit bijna echt erg dicht op elkaar. Geen restaurant om te blijven hangen maar gewoon lekker eten tegen betaalbare prijzen. Service is prima en vriendelijk.
Ramses D.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2014
Klein en knus restaurant. Inrichting is niet bijzonder en de bank tegen de wand is te hoog voor de tafel. Wel erg klein en daardoor druk. Service was ok, vriendelijk maar weinig toelichting en niet toegankelijk. Het eten was lekker, maar eet regelmatig Marokkaans en dit was nogal gewoontjes ivm andere Marokaanse restaurant in Amsterdam. De couscous kip met groente was wel een aanrader, maar de kipschotel was niet bijzonder. Zou wel willen terugkomen om andere gerechten te proberen maar niet in het weekend, te druk en te klein.
Shosha M.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2013
Dit is leuk! Authentieke Marokkaanse keuken en dito sfeer. Tajine lamsvlees en couscous met kip. Bediening gaf aan dat zij alleen maar kipfilet hebben, benieuwd, maar was toch mals.
De porties zijn groot, prijs kwaliteit heel goed.
Lina V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2012
Ik ben met een vriendin in deze restaurant heerlijk gegeten! Mijn vriendin bestelde vis gerecht en ik heb de heerlijke lams tagine met pruimen en amandellen. Super super lekker! De 29ste gaan wij weer daar eten! Heb nu al trek!