BikMik

Vrijdag en Zaterdag 09:00 - 17:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Ceilidhcowboy .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Heerlijke espresso, vriendelijke bediening. Soepen zeker het proberen waard. Met prachtig uitzicht op het mooie stadhuis.
Herbert V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Wandelend door Venlo kwamen we voor het raadhuis op een plein met diverse terrassen.
Hier streken wij neer op een verzorgd gebeuren. Na koffie , de lunchkaart.
Het werd brood met een forse bal gehakt. Goed verzorgd , leuk versierd.
Met wat drankjes en fijn weer was het best uit te houden. Vriendelijk bediening.
Drevilholland .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2013
Authentiek, super verse lunch gerechten, 18e in top100 beste koffie Nederland! Oh ja overheerlijk eigen gebak. Mooi terras en top locatie aan de markt.
DREVILHOLLAND wij willen onze gasten graag laten proeven van onze verse gerechten en vinden deze positieve reactie geweldig. Dank!