Bikkelement 't

Kikkertstraat 19 1795 AA De Cocksdorp (Texel) Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bikkelement 't

Joep030 .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Het eten was niet slecht, maar ook geen hoogstandje. Simpele, voedzame maaltijd, maar weinig smaak. Dus niet slecht, maar alleen als redelijke maagvulling. Toen wij binnen kwamen zat er voor de rest niemand in het restaurant. Soep leek wel aangemaakte poedersoep, maar vlees was iets beter van kwaliteit.
Jjooms .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2015
Wij kwamen zonder reservering buiten het seizoen. In de serre waren de terrasverwarmers aan, heerlijk na de wind van buiten. We hebben gebakken mosselen en een lamstrio gegeten en de ander paling op toast en gekookte mosselen. Alles prima. Vlotte, leuke bediening, heerlijke rode huiswijn. Koffie en capuccino na. Tezamen EUR 93. Ons inziens goede prijs/kwaliteit verhouding.
Martin H.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Wij gingen afgelopen zaterdag weer eens terug naar 't Bikkelement. Mijn favoriet daar is de royale garnalen cocktail ad 12,50. Deze bleek vervangen door een kleine versie, maar wel dezelfde prijs. Toen de bediening het doorgaf aan de leiding keek de man strak naar de kassa (!) Geen woord verder naar ons toe. Bij vertrek niemand die je groet. Het eten was verder ok, maar al met al geen reden om snel terug te komen.
Jokpil .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Vriendelijke ontvangst. Attente bediening. Lamsvlees prima, bijgerechten zoals stoofpeertjes en bloemkool in voldoende mate aanwezig. Wijnkaart beperkt en fles wordt niet aan tafel opengemaakt.
Carelse .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Als we op Texel zijn, leggen we altijd een keertje aan bij 't Bikkelement. De telefonische reservering lukte dit keer en met onze Duitse gasten hebben we goed gegeten. Verwacht geen exclusieve gerechten, doch het is een goede burgerlijke keuken, waarbij de porties ruim voldoende zijn. Er was nu een nieuw terras, dat keurig oogde. Nu het pand binnen nog eens een face lift, dan kan men weer jaren verder. De bediening is aardig, zij het dat bij drukte de onervaren kracht wel eens iets vergeet. Prijzen zijn redelijk, kortom hier kom je heus wel aan je trekken.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2014
Familierestaurant zo omschrijft het restaurant zichzelf en de sfeer is inderdaad ongedwongen, eten niet bijzonder. Ik bestelde de Texelse lamsrollade als hoofdgerecht en kreeg een bord met een paar plakjes vleeswaar. Niet echt wat ik me bij een rollade had voorgesteld. Voor een volwassen persoon absoluut onvoldoende. Friet met zakjes ketchup en mayonaise... jammer. Bij de onbeperkte mosselen moesten we zelf om een vervolgpannetje vragen, duurde ook vrij lang voordat het kwam. Al met al geen aanrader. Zeker niet met zo veel keuze aan restaurants.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2014
Hartelijk ontvangen door de gerant. Reservering van via internet slecht geregeld . Wordt aangegeven, dat deze bevestigd wordt, maar na 2 pogingen geen resultaat. In het restaurant was de reservering ook niet bekend. De reservering blijkt binnen te komen bij de eigenaar van de zaak.
Voorgerecht was matig, meloen met een beetje rauwe ham op een bedje met sla, geen goeie
combinatie. Hoofdgerecht, een tournedos, was doorbakken en daardoor droog. Jammer, had met een beetje aandacht prima kunnen zijn. Het nagerecht van ijs was mooi opgemaakt en heerlijk.
De wijnen waren oké. De bediening uitermate gastvrij en attent.
Hans_H .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Prettige ontvangst, uiterst vriendelijke bediening. Het was Valentijnsdag, daarom kregen alle gasten > 18 jaar een glas Cava van het huis. Wij bestelden vooraf salade met lamsham, vissoep en mosterdsoep. Vooral de salade viel goed in de smaak. Als hoofdgerecht viel de keus op gestoofde paling, gebakken kalfslever en spareribs. Allemaal prima bereid en netjes opgediend. De bediening was vlot maar zonder het gevoel opgejaagd te worden. Een prima restaurant om met het gezin uit eten te gaan. Voor zowel jong als oud is het prettig vertoeven.
Patricia .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2013
Vandaag, zoals elke keer als we op texel zijn, onbeperkt spareribs eten bij het Bikkelement! Iedere keer weer is de service vriendelijk, de spareribs lekker mals, salades lekker vers en de frietjes knapperig! Voor ons blijft het een vaste prik om hier lekker te eten!
Fredproever .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2013
Voorgerecht: de vissoep was OK, prima gevuld. Stoofpotjes (lam en rund): te duur voor de kwaliteit en hoeveelheid. Karig met groente. Bij het toetje (ijs met warme kersen) kregen we wel geteld 3 (!) kersen in een sauskommetje. Werd met excuses rechtgezet, maar was tekenend voor de hele maaltijd.
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2013
Vandaag hier de avond maaltijd genoten. Vooraf een lekker soepje, de croutons waren wat oud en taai. Het meegeleverde brood was ook al wat oud aan het worden. De soep was daarentegen wel lekker.

Hoofdgerecht schnitzel en proeverij van vis waren oke. Bediening deed zijn best maar was wat onderbezet. Waar door de bestellingen (te) lang duurde.
Krelis .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2012
We zitten met 2 personen op het terras en willen ingaan op de aanbieding: Koffie met appelgebak voor € 4,75. Alleen 1 persoon drinkt nooit koffie en wil i.p.v. koffie chocomel bestellen, dat 20 eurocent duurder is dan koffie.
I.p.v. € 4,95 wordt hier voor € 5,95 in rekening gebracht.
Men heeft het volste recht om dit te doen maar sympathiek is anders. Een fooitje kon er dus niet af.
Rianne B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2012
Prima gegeten. Bediening was goed. We zaten buiten op het terras. Menukaart vrij standaard. Veel kindermenu mogelijkheden!!
YolandaG .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2012
Restaurant wijkt niet af van het gemiddelde strandpaviljoen op Texel. Waar ik op afgeknapt ben is de prijs van een kopje thee. Via de buitenkaart was koffie met taart al 50 eurocent duurder dan thee met dezelfde taart. Desgevraagd gaf het personeel aan dat je bij thee tenslotte meer vocht krijgt dan bij koffie. Op de rekening hebben we voor een kopje koffie 2 euro betaald (netjes) maar voor een kopje thee 3 euro: het potje bevatte net iets meer dan een kopje thee, water was niet gekookt en toch maar een theezakje (ergens zou het verschil in prijs toch in moeten zitten?). Kortom, geld verdienen is prima, maar op deze manier?