Bijzonder

Luikerweg 33 6212 ET Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Bijzonder

Een culturele en culinaire smeltkroes

Bijzonder en dus afwijkend van het gewone, dat is restaurant Bijzonder in de culinaire hoofdstad van Nederland. We hebben het hier natuurlijk over Maastricht. Hier kan elke bourgondiër zijn hart ophalen. Twee persoonlijkheden, vier nationaliteiten en één gedeelde passie zorgen hier voor een culinaire smeltkroes waar je ‘u’ tegen zegt. Samen doen zij hier datgene, waar ze altijd van hebben gedroomd. Iets heel bijzonders!

Meer informatie over restaurant Bijzonder

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 10:30 - 23:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Bijzonder

Eva M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Gezellig sfeer, leuke bediening en lekker eten! Het gaat om tussengerechtjes waarvan je ongeveer 2-3 pp moet bestellen. Het verrassingsmenu is een aanrader, maar niet heel veel voor de grote eter.
Karen R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Echt lekker gegeten! fazant is aan te raden. We werden snel geholpen.
Louise D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Doorgaans heel tevreden over deze plek. Deze keer kwamen we voor het ontbijt. Als gluten- en lactosevrije klant had ik toch meer verwacht van het 'ontbijt-menu'. Uiteindelijk heb ik iets van de lunch besteld. Ik ben heel tevreden over het 'lunch en dinermenu'. Het Ontbijt zou ik bijvoorbeeld uitbreiden met kokosyoghurt, of ... . Voor de rest heel tevreden.
Lydia S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
lees eerst goed het menu door voordat je dit restaurant kiest. Het heeft een eerlijke keuken met niet alledaagse gerechten. Wel met liefde en mooie ingrediënten bereidt.
Ingrid A.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
De eerlijkheid van de gerechten, de heerlijke wijnen en de ongedwongen sfeer doen ons steeds weer teruggaan naar deze plek!
Linda J.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten in dit leuke restaurantje. Zeer smakelijke gerechtjes. Leuke atmosfeer en zeer vriendelijke bediening. We komen zeker nog een keertje terug.
Arend Jan N.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het vegetarisch verrassingsmenu is bijzonder smaakvol en afwisselend. Het aantal gerechtjes is ruim voldoende en worden vlot achter elkaar opgediend. Zelfs het dessert op zich bestond uit 3 heerlijke gerechtjes. (We hadden een menu voor twee personen)
Ècht lekker gegeten.
Clara L.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Verrassend lekker en fijne sfeer
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Het eten was bijzonder heerljjk
de genieter D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heeerlijk gegeten! De zoete-aardappel lasagne is een favoriet geworden! Bijzondere sfeer, bijzondere smaken, service is erg vriendelijk, iedereen van het personeel heel betrokken en weet veel te vertellen over gerechten! We hebben genoten!
christel C.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
verrassingsmenu to share met z'n 5-en gekozen. Minimale porties van wisselende kwaliteit, crackers, soep en gehaktbrood heerlijk, de lasagne miste smaak en de choco brownie (?)erg droog. Vriendelijke bediening en leuke ambiance maar 40 euro aftikken hiervoor staat niet in verhouding.
Eerdekens L.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Het is iedere keer weer leuk om hier terug te komen. :-)
Zorgeloos genieten met een suuuuper lekker rood wijntje en heerlijke gerechtjes.
Francine P.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heerlijke gerechten, anders dan anders! Je bestelt meerdere gerechtjes die je samen met je tafelgenoten kunt delen. Vriendelijke bediening. Aanrader!
Marije K.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Sfeer en inrichting erg leuk. Mooie producten en gerechten zien er zeer verzorgd uit. Iets besteld dat niet op de kaart stond en dat was geen probleem. Echte aanrader.
Francis V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten, goede wijn, vriendelijke bediening. Jammer dat akoestiek zeer slecht is. Alle tafeltjes waren bezet en het was er zo rumoerig dat we elkaar bijna niet konden verstaan. Dat maakt het geheel erg onrustig.
Bovendien kwamen de gerechten te snel achter elkaar. We hadden het ene nog niet op of daar kwam de volgende gang al.
Carla A.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Allerhartelijkst ontvangen, verrassingsmenu: heerlijke gerechten, verrassend en erg goed. Gezellig tafelen, niet de eerste en niet de laatste keer!
Pascal M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Lekker eten, super service!
Samgate Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Ontzettend lekker gegeten! Puur en echt. Vooral de quinoa salade was fantastisch. De naam van het restaurant komt goed tot zijn recht.
stephan S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Het eten is goed en biologisch. De prijs is aan de hoge kant. Als je van dit soort eten houdt is het goed, maar voor dit bedrag kun he ook ergens anders goed eten in conclusie is het waard om het te proberen.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heerlijk en Bijzonder gegeten, verrassende gerechten, heerlijke wijn en leuke bediening