Bijzonder

Luikerweg 33 6212 ET Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Bijzonder

Een culturele en culinaire smeltkroes

Bijzonder en dus afwijkend van het gewone, dat is restaurant Bijzonder in de culinaire hoofdstad van Nederland. We hebben het hier natuurlijk over Maastricht. Hier kan elke bourgondiër zijn hart ophalen. Twee persoonlijkheden, vier nationaliteiten en één gedeelde passie zorgen hier voor een culinaire smeltkroes waar je ‘u’ tegen zegt. Samen doen zij hier datgene, waar ze altijd van hebben gedroomd. Iets heel bijzonders!

Meer informatie over restaurant Bijzonder

Michel V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Ellen O.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Bij Bijzonder wordt gewoonweg bijzonder gekookt! De passie voor eerlijk koken spat van ieder bord! Fijne bediening!
Duncan M.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
(Goede) vega restaurants zijn dun bezaaid in het bourgondische Zuid Limburg, maar Bijzonder springt op een goede manier in dat hiaat. Fijne locatie net buiten het stadshart van Maastricht, maar wel op loopafstand daarvan. Gelegen in een leuk wijkje met een prettige sfeer. Goed toeven op het zonnige straatterras. Mooie afwisselende kaart en de kwaliteit van het eten is echt goed. Met de ontbijt- en lunchgerechten heb ik geen ervaring, maar zien er van papier geweldig uit. Het diner is prima en ook de taartjes en theetjes zijn niet te versmaden. Personeel is gastvrij, vriendelijk en behulpzaam. Zeer aan te raden!
Sanne K.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
We werden heel fijn geholpen en ik heb echt genoten van de sfeer die het restaurantje had maar zeker ook van het eten!
Ik kom graag nog eens terug!
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Geweldig avondje uit. De gerechten waren heerlijk, de bediening vlot en vriendelijk en de sfeer was er aangenaam. Doen we zeker nog eens.
Jennie A.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijk eten, zeer aardige bediening en een top sfeer! Zeker weten een aanrader. Ik ga hier gegarandeerd nog vaak komen
Annelies N.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Zelf was ik hier al eens geweest en was toen al helemaal verkocht! Deze keer met vriendinnen hier gaan eten en we hebben meteen opnieuw gereserveerd! Iedereen vond het super, zowel het ontvangst, de bediening, de vriendelijkheid, als het eten! Top!
Clarijn .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk gegeten. We kozen het verrassingsmenu en alles was even lekker. Porties voor twee personen wel wat aan de kleine kant. We komen hier wel zeker nog eens terug.
Trudy P.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Lekker eten, leuk eetgelegenheid en goede service en vriendelijke personeel met passie voor voeding.
Een aanrader om te gaan eten voor zowel vegan als niet vegan.
Peter-Jan K.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
(H)eerlijke veggiekeuken en trendy ingericht. Sympathieke eigenaar, originele en bijzonder lekkere frisdranken. We'll be back!
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
de elke keer weer verrassend lekkere smaakcombinaties en daarbij goede wijn en ongedwongen vriendelijke "bediening" maken dat ik dit mijn meest favoriete tevens restaurant blijft, dat, niet onbelangrijk, ook vrijwel vleesloos is en groenten van het seizoen uit de buurt gebruikt
Lou D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
We chose the mix box and the chef surprises us. The food is excellent, wine are also great.
Linda E.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijk gegeten, in een erg prettige sfeer! Voor herhaling vatbaar.
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Met een aantal personen gegeten bij bijzonder. Dat viel toch wel tegen. Wij hadden verrassingsmenu. Dat waren wel bijzondere hapjes, maar niet enorm lekker. Zeer weinig vlees en vis. Beetje gehakt en dat was het. Dan was de prijs toch wel te hoog. Wat een tegenvaller!
Bediening was goed en restaurant gezellig, dat was prima in orde.
Helma P.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Het was lekker en gezellig. We waren met een groep van 8 en kregen een heerlijk, door de kok, samengesteld menu
Foodsharing! Heel bijzonder
Trudy P.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Leuk en vriendelijk personeel, leuke sfeer en vooral lekker vegan eten!! Ook voor vlees en visliefhebbers is er keuze. Leuk concept share food. Echte aanrader!
Danny S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Lekker gegeten. Anders dan anders, maar zeker de moeite waard. Eten prima en bediening enthousiast. Goed aan te bevelen.
Manon H.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk gegeten bij Bijzonder, ze werken met eerlijke producten en maken mooie gerechten met speciale ingrediënten en smaak- combinaties. Het concept is prima en zorgt ervoor dat je van veel verschillende gerechten kunt proeven. Als vegetariër kun je hier trouwens heel goed uit de voeten.
Sidonia .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Lang geleden ooit zo'n lekkere Pizza gegeten. Aan de andere kant van het het Lieve vrouwe plein zit dit briljant lekkere restaurant. Super gastvrij, genoten van het eten en met een grote glimlach weer naar huis. Dit is waarom je gaat uiteten :) Super bedankt voor de heerlijke avond. Echt alles klopte - heel knap.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heerlijk gegeten, leuk sharing food concept. Wij kozen voor het verrassingsmenu. Gezond eten en goede producten. Verrassend en gevarieerd!