Bijzonder

Luikerweg 33 6212 ET Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Bijzonder

Een culturele en culinaire smeltkroes

Bijzonder en dus afwijkend van het gewone, dat is restaurant Bijzonder in de culinaire hoofdstad van Nederland. We hebben het hier natuurlijk over Maastricht. Hier kan elke bourgondiër zijn hart ophalen. Twee persoonlijkheden, vier nationaliteiten en één gedeelde passie zorgen hier voor een culinaire smeltkroes waar je ‘u’ tegen zegt. Samen doen zij hier datgene, waar ze altijd van hebben gedroomd. Iets heel bijzonders!

Meer informatie over restaurant Bijzonder

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en donderdag 12:00 - 23:00
Vrijdag t/m Zondag 10:30 - 23:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Bijzonder

Elena T.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Met vrienden gezeten, voor het verrassingsmenu gekozen en stuk voor stuk, bijzondere en lekkere gerechtjes. Leuke ontspannen sfeer en vrolijke bediening.
Gonneke V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Nog nooit zo puur en heerlijk tegelijkertijd gegeten. Elk gerecht was een ware smaaksensatie. Bijzondere en nieuwe combinaties van smaken, wij waren (en zijn) hele tevreden klanten :) Dit is een waardevol restaurant voor Maastricht (eigenlijk voor Nederland). Op deze manier zo goed en toch puur koken, daar kunnen heel veel (sterren)chefs een puntje aan zuigen! Complimenten!
Hank M.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Prima, ondanks een probleem met de reservatie in het begin. Online gereserveerd en ik kreeg te horen dat het toch niet in orde was.
Elise V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Ik vind het interieur erg mooi, alleen zou ik geen papieren reclameposters tegen de muur hangen, dat doet een beetje afbreuk aan het mooie geheel. Verder was alles echt fantastisch. Hartelijk dank voor het heerlijke eten en de hartelijke bediening!
Lia S.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Locatie en sfeer voelt als Parijs; heel leuk!
Heerlijk gegeten. Er was alle aandacht voor het veganistische dieet van een van ons, wat erg fijn was.
Een aanrader!
Rachnel K.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
We hadden iets meer van het verrassingsmenu verwacht. Ze waren 1 gerecht vergeten en daarom kregen we 2x een salade met zijn tweeën. Het was wel erg lekker maar achteraf zouden we niet voor een verrassingsmenu hebben gekozen. De bediening was wel heel vriendelijk en de wijn was heerlijk!
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Heerlijk vegan gegeten, vers en vrij van geraffineerde suikers, erg lekkere gerechtjes, leuke, ongedwongen bediening en sfeer. Voor herhaling vatbaar!!
Rosalie R.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Bijzondere gerechten, Bijzonder concept, Qua sfeer en bediening kan er nog wel wat verbetering plaatsvinden.
We waren met zijn vieren waarvan 2 van ons het verrassingsmenu bestelde en 2 van ons a la carte. Sinds Bijzonder op de kaart had staan dat het kleine gerechten waren waarvan het de bedoeling is ze met elkaar te delen waren we ervan overtuigd dat we nu allemaal verschillende hapjes kregen. Jammer dat er dan overlap was met de los bestelde gerechten en het verrassingmenu. Wij zaten binnen en de muziek stond vrij hard. Jammer. Werd wel wat zachter gezet nadat we dit aangaven, maar ging daarna toch ook weer harder. Verder hebben we erg lang zitten wachten. En de muntthee die ik bestelde heb ik nooit gekregen maar stond wel op de rekening.
Katlijn H.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
We hadden niet zoveel tijd omdat we nog naar een bruiloft gingen, maar dit was geen probleem. Op aanraden van de gastvrouw kozen we het verrassingsmenu (aangezien dit sneller zou gaan) en op iets meer dan een uur kregen we een hele reeks overheerlijke gerechtjes voorgeschoteld!
Ans J.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Zoals reeds eerder vastgesteld: een gezellige ambiance, lekker verrassend smakelijk eten, ook voor de veganist en de niet veganist die toch verrassend lekker veganistisch meesmuilt.
Alice B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Ik denk dat deze de beste food exprience van mijn leven geweest is.
Ik kom van Italië, dus mijn lat ligt zeer hoog.
Maar ik was echt omvergeblazen door de smaken, de sfeer, de passie van de eigenares.
Alles was op en top!!
Wij komen zeker nog eens (en meerdere keren) nog terug!!!
Jennie A.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijk eten, aardige service, fijne ambiance. Telkens weer een klein feestje en uiteraard komen we weer terug. Dikke aanrader voor wanneer je van gezond en goed eten houdt.
Greta P.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Heerlijk eten en fijne en correcte bediening! we komen terug!
Joeri V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Een welkome afwisseling op alle main stream restaurants. Een overzichtelijke en gevarieerde kaart met smakelijke gerechten en speciale drankjes. Bediening is zeer vriendelijk en professioneel. Mooie aankleding ook van de zaak. Ja, oprecht Bijzonder!
Gradus W.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
De service was de uitschieten. Zeer vriendelijk ontvangst en ook goed geholpen bij de uitleg van het menu. De wachttijd was heel kort, dus ook heel tevreden mee. De gerechten zijn wel vrij prijzig wat ons betreft, dus het zou geen restaurant zijn voor mensen die op een budget leven, zoals studenten.
Marie-Louise G.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk gegeten, je proeft alle ingrediënten en het is licht verteerbaar. Ik ben hier al verschillende malen geweest en nodig steeds iemand anders uit. Altijd een succes. Zo wil ik elke dag wel eten !!!
Mariel C.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Heerlijke combinaties in het veelzijdige verrassingsmenu!
anouk Q.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Voor ons was het de eerste keer. Helaas is het niet onze "keuken". Eerlijk gemaakte producten, lekker notenbrood. Maar de rest van de brunch was niet onze smaak. Het was er (gezellig) druk. We moesten iedere keer zelf om wat te drinken vragen. Na 3 kwartier gevraagd hoe lang het nog duurde voordat het eten kwam.
Lotte V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Wat een ‘bijzonder’ restaurant. Heerlijke gerechten die je samen deelt, wat een mooi concept!
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
De verschillende smaken zijn altijd weer bijzonder verrassend bij Bijzonder! Een pizza met groentebodem was zeer verrassend, evenals de frisse bietensalade. En de cashewnotenbodemtasrtpunt met bssilicum was super!