Bijzonder

Luikerweg 33 6212 ET Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Bijzonder

Een culturele en culinaire smeltkroes

Bijzonder en dus afwijkend van het gewone, dat is restaurant Bijzonder in de culinaire hoofdstad van Nederland. We hebben het hier natuurlijk over Maastricht. Hier kan elke bourgondiër zijn hart ophalen. Twee persoonlijkheden, vier nationaliteiten en één gedeelde passie zorgen hier voor een culinaire smeltkroes waar je ‘u’ tegen zegt. Samen doen zij hier datgene, waar ze altijd van hebben gedroomd. Iets heel bijzonders!

Meer informatie over restaurant Bijzonder

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 10:30 - 23:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Helma P.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Het was lekker en gezellig. We waren met een groep van 8 en kregen een heerlijk, door de kok, samengesteld menu
Foodsharing! Heel bijzonder
Trudy P.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Leuk en vriendelijk personeel, leuke sfeer en vooral lekker vegan eten!! Ook voor vlees en visliefhebbers is er keuze. Leuk concept share food. Echte aanrader!
Danny S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Lekker gegeten. Anders dan anders, maar zeker de moeite waard. Eten prima en bediening enthousiast. Goed aan te bevelen.
Manon H.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk gegeten bij Bijzonder, ze werken met eerlijke producten en maken mooie gerechten met speciale ingrediënten en smaak- combinaties. Het concept is prima en zorgt ervoor dat je van veel verschillende gerechten kunt proeven. Als vegetariër kun je hier trouwens heel goed uit de voeten.
Sidonia .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Lang geleden ooit zo'n lekkere Pizza gegeten. Aan de andere kant van het het Lieve vrouwe plein zit dit briljant lekkere restaurant. Super gastvrij, genoten van het eten en met een grote glimlach weer naar huis. Dit is waarom je gaat uiteten :) Super bedankt voor de heerlijke avond. Echt alles klopte - heel knap.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heerlijk gegeten, leuk sharing food concept. Wij kozen voor het verrassingsmenu. Gezond eten en goede producten. Verrassend en gevarieerd!
Ger B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
2e keer geweest, en wederom super lekker gegeten!! Bediening maar gewoon de gehele entourage is perfect. Jammer dat ze niet in Sittard zitten, zou ik zeker stamgast worden.
Dave B.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Zeer verrassende gerechten, allemaal met passie en liefde voor oprechte ingrediënten klaargemaakt en smaakvol gepresenteerd. Bijzonder is voor mij dan ook echt anders dan anders, dus bijzonder.
Xavier M.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Echt een aanrader. Heel leuk restaurant in st Pieter. Goede service en heerlijk eten. Een bijzondere locatie die zeker de moeite waard is.
Maud W.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Afgelopen weekend een 'Bijzondere' avond bij Bijzonder gehad en m'n verjaardag in stijl gevierd. Ingrediënten: een vriendelijke gastheer, een snelle bediening en uiteraard bijzonder (h)eerlijke gerechten. Kortom: een aanrader. Dank Juul en team!
Monique N.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Een heerlijke ontspannen sfeer waar (biologische) streekproducten en groenten in de hoofdrol staan. Met een grote variëteit aan gerechten die gedeeld kunnen worden.
cabeckers B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hebben heerlijk en gevarieerd vegan gegeten.
Een herhaling waard
dimitri B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Supergezellig zaakje, lekkere en originele gerechtjes alsook de bediening was heel vriendelijk. Een echte aanrader voor een avondje foodsharing.
Ger B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Zeer goed en lekker veganistisch gegeten. Twee mensen die met passie bezig zijn met hun restaurant. Als ze in Sittard zouden zitten was ik vast en zeker stamgast, 2 bijzondere mensen.
Ger
Mc C.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijk gegeten, verrassend, gezond, lekker en bijzonder! Ook bijzonder charmante bediening. Een en al bijzonderheid dus een echte aanrader
schuurhof .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Veganistisch verrassingsmenu was super echt vegan. Volwaardige maaltijd, veel zelfs. Regulier verrassingsmenu was goed.
Heel leuke en vriendelijke bediening.
Mooi ingericht, sfeervol. Jammer dat we op meer dan 2 uur rijden wonen.
Marie-Louise G.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Voor de derde keer verrukkelijk gegeten. In elk gerecht proef je de verschillende bestanddelen en kruiden maar dan wel zodanig in evenwicht dat er niets overheerst, en dan ook nog alles biologisch . Als je een fijnproever bent is dit een absolute aanrader. Overtuig jezelf en gun je dit! Daarnaast is het ook nog niet duur, dus ik kan niet verzinnen waarom je hier niet naar toe zou gaan. Proberen maar!!!
Siobhan D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heel erg gezellig ingericht, supervriendelijke kelners, lekkere gerechtjes, maar... we moesten wel even wachten op het eten. De gerechten kwamen ook niet allemaal samen op tafel. Niet per se erg op zich, maar we hadden dit wel graag op voorhand geweten want we hadden nog andere avondplannen.
ecnirp .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Sharing principe: gerechten in tussengerecht formaat. We hebben vijf gerechten geprobeerd en het was allemaal even lekker.
Marjon H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Ik heb heerlijk gegeten bij "bijzonder" , er is met liefde gekookt en het smaakte voortreffelijk.