Bijzonder

Luikerweg 33 6212 ET Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Bijzonder

Een culturele en culinaire smeltkroes

Bijzonder en dus afwijkend van het gewone, dat is restaurant Bijzonder in de culinaire hoofdstad van Nederland. We hebben het hier natuurlijk over Maastricht. Hier kan elke bourgondiër zijn hart ophalen. Twee persoonlijkheden, vier nationaliteiten en één gedeelde passie zorgen hier voor een culinaire smeltkroes waar je ‘u’ tegen zegt. Samen doen zij hier datgene, waar ze altijd van hebben gedroomd. Iets heel bijzonders!

Meer informatie over restaurant Bijzonder

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en donderdag 12:00 - 23:00
Vrijdag t/m Zondag 10:30 - 23:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Bijzonder

Koen D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk gegeten in een hele leuke sfeer. Het eten was hoog op smaak, maar toch met genoeg ruimte voor de natuurlijke smaken van de ingrediënten. Echt heel knap gedaan!
Joëlle C.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Heerlijk gegeten bij Bijzonder. De ambiance was perfect; heel rustig kunnen dineren. De service was goed. Lekkere wijnen en kwalitatief goede gerechten. Veel vegan keuzes.
Sanne B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Vriendelijk, lekker, gezellig en gezond. Verrassingsmenu is een aanrader, behalve als je een grooote eter bent. Dan krijg je misschien nog wat meer op. Voor ons was het net goed!
Ans J.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Men herkende ons ( we waren er eerder) en wist nog ongeveer wat onze wensen waren. Goede uitleg, vriendelijke bediening, geen dwang maar mogelijkheid in rustig tempo te genieten van al het lekkers.
Wim P.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Bij bijzonder is het steeds een topper! Lekker eten, uitstekende service, nee, niet gewoon 'lekker' eten, heerlijk eten! :)
peter Z.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Een sfeervolle avond met een aparte en pure eetbeleving. De gerechten worden opgediend met een uitleg over smaak en ingrediënten. De formule van kleine gerechten die je deelt met je tafelgenoten versterkt deze proeverij van eerlijk eten.
Nicholas W.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Ik woon al een klein jaartje om de hoek van deze ruimte, als voetganger had ik al genoeg overlast van hoe pretentieus het smacht te zijn, maar na een jaar waagde ik het toch om binnen te treden.

Het klembord dat als menu dient wijdde de eerste bladzijde om gebruiker in kennis te stellen dat dit restaurant absoluut geen E-nummers in hun maaltijden heeft.

Het klembord gebruikt elke opvolgende bladzijde om gebruiker zich hier nogmaals aan te herinneren, niet toevallig dat het aandachtsvermogen van volk dat aan deze vorm van advertentie gevoelig is ook deze herinnering nodig heeft. (vitamines C, B1 en B2 zijn namelijk allemaal E-nummers)

Over het eten: de prijzen zijn groot, de porties zijn klein en het wordt bereid door hobby koks met meer gevoel voor interieur dan smaak.

Het enige 'Bijzonder' aan deze ruimte is hoe ver de stijl voorloopt op de inhoud. De bediening was wel zeer, zeer vriendelijk.
Joep C.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Smaken-reis/sensatie
H.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Fijn restaurant, warme sfeer en heel prettige bediening. Het eten is gezond, eerlijk en heel lekker. Alles wordt ook mooi gepresenteerd. We komen zeker weer terug!
Willemijn S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Het was gezellig ,en we hebben heerlijk geluncht.Het restaurant is inderdaad bijzonder.
Lekker brood ( gluten vrij maar echt lekker!)
Ik kom zeker terug
J. V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk gegeten van gezonde en creatieve gerechten. Bediening is erg goed en persoonlijk. Hier gaan we nog vaak terugkomen.
Indra G.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Voor de eerste keer bij Bijzonder. Momenteel ben ik bezig met het opzetten van een eigen site vol plantaardige recepten, ideeën en hotspots. Gisteren op vegan hotspot tour geweest in Maastricht. Bijzonder was de beste hotspot van de 4 die wij die dag gezien hebben. Komen zeker nog eens terug en binnenkort is de blog online te lezen.

Groetjes Indra

www.innys.nl
Edward H.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Het eten was een grote verrassing en we hebben genoten van alle heerlijke smaken! Fijne sfeer en prima bediening! Ook heel geschikt voor kinderen!
David T.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Een unieke, sfeervolle en smakelijke ervaring! Absoluut een aanrader! We hebben andere smaken leren kennen. En het personeel was warm, vriendelijk . Formidabel gewoon!
Marcella D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Goede vegetarische gerechten, heerlijke wijn, lekkere combinaties en uiterst vriendelijke bediening! Restaurant ligt op ongeveer 10 minuten lopen van het centrum.
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk hoe ze rekening houden met allergieen. Heb verrassingsmenu gegeten zonder gluten en zonder koemelk. Waar kan je dat vinden tegenwoordig?
Echte smaken. Heel lekker!
Adam G.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Erg leuk tentje! Goed eten en service. Prijs van het drinken ligt boven gemiddelde maar bij een goed restaurant als dit is dat niet erg
Marleen R.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Heel originele gerechten op het menu! Mooi gepresenteerd, snelle bediening. Aangenaam interieur. Een aanrader voor iedereen die net van een tikkeltje 'anders' houdt!
jorick N.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Op aanraden van onze Bed & Breakfast bij Bijzonder gegeten. Omdat alle tafels bezet waren moest we aan de bar plaatsnemen. Geen enkel probleem! Fantastisch om te zien hoe deze tent met veel passie voor lekker en gezond eten en mooie wijnen wordt gerund. Het eten was heerlijk. Een van de betere restaurants waar wij als vegetariers hebben mogen eten. Top!
saskia313 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Erg lekker gegeten. Bijzonder doet zijn naam eer aan. Prettige informele sfeer. Leuke bediening. Enige minpuntje was dat we het vrij luidruchtig vonden. Lag wellicht ook aan groep dames die vrij druk aanwezig waren. Maar we konden elkaar daardoor nauwelijks verstaan.