Bijzonder

Luikerweg 33 6212 ET Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Bijzonder

Een culturele en culinaire smeltkroes

Bijzonder en dus afwijkend van het gewone, dat is restaurant Bijzonder in de culinaire hoofdstad van Nederland. We hebben het hier natuurlijk over Maastricht. Hier kan elke bourgondiër zijn hart ophalen. Twee persoonlijkheden, vier nationaliteiten en één gedeelde passie zorgen hier voor een culinaire smeltkroes waar je ‘u’ tegen zegt. Samen doen zij hier datgene, waar ze altijd van hebben gedroomd. Iets heel bijzonders!

Meer informatie over restaurant Bijzonder

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 10:30 - 23:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Bijzonder

Pascal M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Lekker eten, super service!
Samgate Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Ontzettend lekker gegeten! Puur en echt. Vooral de quinoa salade was fantastisch. De naam van het restaurant komt goed tot zijn recht.
stephan S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Het eten is goed en biologisch. De prijs is aan de hoge kant. Als je van dit soort eten houdt is het goed, maar voor dit bedrag kun he ook ergens anders goed eten in conclusie is het waard om het te proberen.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heerlijk en Bijzonder gegeten, verrassende gerechten, heerlijke wijn en leuke bediening
N N.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Ik was hier al eens geweest en toen viel het erg tegen. Maar, nu twee jaar later wilde een vriendin van mij er graag naar toe en heb ik haar vergezeld. Maar, alweer viel het heel erg tegen. Wellicht een kwestie van smaak, maar echt te alternatief en gewoon niet lekker.
Ron C.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Lekker gegeten in fijne zaak met vriendelijke bediening.
Wellicht door toedoen van te hoge verwachtingen viel het wat tegen....
Geen vis op de kaart, het verassingsmenu werd ons niet aangeboden...daarvan staat ook niks beschreven op de kaart.
Aan de authentieke vloer mag in de toekomst wel wat gedaan worden. Onze tafel klotste na elke voorbijganger tegen de muur....
Het eten is misschien wel erg op veganisten, vegetariërs en anders variaties toegespitst. Smaken bleven over het algemeen vlak.
Of Bijzonder nu bijzonder genoeg is voor een tweede keer......?
MooS'catering M.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijke vegetarische en vegan gerechten! Met liefde bereid, allemaal even smakelijk! Vriendelijk en toegewijd personeel.
paul M.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Bijzonder anders en lekker
Erika V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Het eten was weer heel lekker ????
Katrien V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Bijzonder fijne plek voor ontbijt/brunch/lunch/diner. Lekker eten en leuke bediening. Probeer zeker de toast scrambled tofu. Top!
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Met recht BIJZONDER, in alle opzichten.
Walter K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Ik had het 3 gangen verrassing menu op aanbeveling van de serveerster genomen. De aromas waren smaakvol. Maar je moet er eigenlijk met meer dan 1 persoon gaan eten want als je bijvoorbeeld met 2 mensen gaat kan je samen 6 gerechtjes delen. De prijs was aan de hoge kant voor wat je krijgt.
Walter K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
francis V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Leuke inrichting. Kunt zelfs ook buiten eten. Verrassende eerlijke keuken met zelfs lekkere glutenvrije gerechten. Prima bediening. Al met al: aanrader!
Lani S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Super leuke avond gehad, top bediening heerlijk gegeten. We moesten helaas al na 1,5 uur weg ivm andere afspraak. Daardoor laatste gerechten snel moeten eten. Heel leuk concept, onze favoriet is de lasagne van zoete aardappel
Muriel S.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Vaak geeft de naam aan wat voor een soort restaurant het is waar je je reservering plaatst. En bij deze fijne plek hadden ze hem niet beter kunnen kiezen. De hele ervaring is bijzonder geweest. Heerlijk eerlijk goed eten. Ik raad vooral het verrassingsmenu aan. Ze houden perfect rekening met mijn voedsel allergieën en draaien hun hand er niet voor om bij vragen of aanpassingen. Ook het interieur past helemaal bij de rest van het concept. Een dikke aanrader als je van goed eten houdt zonder alle poespas, gewoon lekker gezond, zonder extra toevoegingen. De prijs is wat mij betreft ook helemaal ok. Niet spotgoedkoop, maar absoluut niet te duur.
Tim M.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Heerlijk eten. Originele gerechtjes. We waarderen de authenticiteit en de keuze voor biologisch in het concept. Goede bediening gehad. Het is gelegen aan de voet van de St Pieter, net buiten het het centrum. Een avondwandelingetje helemaal waard!
r M.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Leuke tentje, gezellig ingericht. Vriendelijk personeel. Ze maken gebruik van het shared dining principe, erg leuk maar ze raden 2-3gerechtjes aan per persoon (8-12 euro per gerecht). Naar onze mening zijn de gerechten overpriced voor de hoeveelheid die je krijgt. Wij bestelden de crackers, falafel, zoete aardappel lasagna en het gehaktbrood. We hadden de pech dat er in de lasagna geitenkaas zat en wij dit beiden niet graag eten ( stond niet vermeld op menu kaart). De overige gerechten vonden we ook ook niet bijzonder lekker. Prijs kwaliteit is matig.

De beoordeling komt alsnog uit op een 7 i.v.m. de vriendelijkheid en de leuke inrichting. Eten krijgt van mij een 5.5
De B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijk gegeten, erg gastvrije en behulpzame bediening. Zeker aan te raden als je op zoek bent naar een uitgebreide vegetarische/veganistische kaart!!! :D Ondanks het mooie weer helaas niet buiten gezeten, restaurant ligt aan een vrij drukke weg.
Denise M.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heelveel glutenvrij opties.
Geweldige inrichting en sfeer.
Onze serveerster was zo vriendelijk en behulpzaam.
Lekker! Lekker!