Bijzonder

Luikerweg 33 6212 ET Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Bijzonder

Een culturele en culinaire smeltkroes

Bijzonder en dus afwijkend van het gewone, dat is restaurant Bijzonder in de culinaire hoofdstad van Nederland. We hebben het hier natuurlijk over Maastricht. Hier kan elke bourgondiër zijn hart ophalen. Twee persoonlijkheden, vier nationaliteiten en één gedeelde passie zorgen hier voor een culinaire smeltkroes waar je ‘u’ tegen zegt. Samen doen zij hier datgene, waar ze altijd van hebben gedroomd. Iets heel bijzonders!

Meer informatie over restaurant Bijzonder

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en donderdag 12:00 - 23:00
Vrijdag t/m Zondag 10:30 - 23:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Bijzonder

Ans J.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Zoals reeds eerder vastgesteld: een gezellige ambiance, lekker verrassend smakelijk eten, ook voor de veganist en de niet veganist die toch verrassend lekker veganistisch meesmuilt.
Alice B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Ik denk dat deze de beste food exprience van mijn leven geweest is.
Ik kom van Italië, dus mijn lat ligt zeer hoog.
Maar ik was echt omvergeblazen door de smaken, de sfeer, de passie van de eigenares.
Alles was op en top!!
Wij komen zeker nog eens (en meerdere keren) nog terug!!!
Jennie A.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijk eten, aardige service, fijne ambiance. Telkens weer een klein feestje en uiteraard komen we weer terug. Dikke aanrader voor wanneer je van gezond en goed eten houdt.
Greta P.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Heerlijk eten en fijne en correcte bediening! we komen terug!
Joeri V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Een welkome afwisseling op alle main stream restaurants. Een overzichtelijke en gevarieerde kaart met smakelijke gerechten en speciale drankjes. Bediening is zeer vriendelijk en professioneel. Mooie aankleding ook van de zaak. Ja, oprecht Bijzonder!
Gradus W.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
De service was de uitschieten. Zeer vriendelijk ontvangst en ook goed geholpen bij de uitleg van het menu. De wachttijd was heel kort, dus ook heel tevreden mee. De gerechten zijn wel vrij prijzig wat ons betreft, dus het zou geen restaurant zijn voor mensen die op een budget leven, zoals studenten.
Marie-Louise G.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk gegeten, je proeft alle ingrediënten en het is licht verteerbaar. Ik ben hier al verschillende malen geweest en nodig steeds iemand anders uit. Altijd een succes. Zo wil ik elke dag wel eten !!!
Mariel C.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Heerlijke combinaties in het veelzijdige verrassingsmenu!
anouk Q.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Voor ons was het de eerste keer. Helaas is het niet onze "keuken". Eerlijk gemaakte producten, lekker notenbrood. Maar de rest van de brunch was niet onze smaak. Het was er (gezellig) druk. We moesten iedere keer zelf om wat te drinken vragen. Na 3 kwartier gevraagd hoe lang het nog duurde voordat het eten kwam.
Lotte V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Wat een ‘bijzonder’ restaurant. Heerlijke gerechten die je samen deelt, wat een mooi concept!
Wenda L.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Super ‘eigen’ eten, van een groen taartje met basilicum, zoete aardappel lasagne tot heerlijke eigen gemaakte crackers vooraf. Elke hap was een sensatie. Eigenaresse deed het ook heel goed. Aanrader!
Esther C.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Fijn om te kunnen eten zonder zorgen, biologisch en ontzettend smaakvol! Vriendelijke mensen en goeie ambiance. Zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
De verschillende smaken zijn altijd weer bijzonder verrassend bij Bijzonder! Een pizza met groentebodem was zeer verrassend, evenals de frisse bietensalade. En de cashewnotenbodemtasrtpunt met bssilicum was super!
Lidwien O.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
ja...leuk restaurant, mooie kleine gerechten, smakelijk, genoeg..precies goed om met mijn vriendin die veganistisch eet, op een goede manier te verblijven. We werden er blij van!
Karin W.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Lekker gegeten, leuk concept. Bediening is super. Is een aanrader om eens buiten het centrum te gaan eten. Is relax, gerechten zijn met veel zorg bereid
Carolien F.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Voor de tweede keer gegeten en wordt nu een vast adres, wanneer wij in Maastricht zijn. Bijzonder dekt helemaal de lading van dit fijne restaurant. Zou ze willen verhuizen naar Amsterdam???
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
lijkt meer gericht op lunch dan op diner. Stoelen zitten slecht, slechte verlichting waardoor menu bijna niet leesbaar is. Aardig personeel.
Ione L.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Lekker (veganistisch), goede porties. Echter wel wat duur voor wat het is. Goede enthousiaste en vriendelijke bediening.
Jeffrey V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Eindelijk een leuk vegetarisch/veganistisch restaurant gevonden in de buurt. De aankleding en het personeel zijn warm en gezellig en je voelt je als het ware direct thuis. Het unieke concept om alles samen te delen is slim. Zo heb je een proeverij van allemaal kleine hapjes.
Laura H.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Het was een heerlijke avond!
Het eten is eerlijk en puur! De bediening erg vriendelijk en weet goed wat de gast wil. De sfeer is goed! Genoten!