Bijties

Kerkplein 5 5446 AX Wanroij Nederland Kaart

Over restaurant Bijties

Genieten in het centrum van Wanroij

Een gezellige plek voor een avondje uit in het centrum van Wanroij, vlakbij de St. Corneliuskerk. In restaurant Bijties geniet je van klassiekers als gerookte paling, escargots, varkenshaas met paddenstoelen-truffelsaus en spareribs. Daarnaast serveren ze dagelijks een culinair keuzemenu met Ties' verrukkelijke huisspecialiteiten.

Meer informatie over restaurant Bijties

Reute068 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Ik was al eerder met een vriendin wezen eten bij Ties. Deze keer in een ander gezelschap. Het menu was weer helemaal anders en dat stel ik zeer op prijs. Het voorgerecht was met krab en Hollandse garnalen. Het smaakte verrukkelijk. Het hoofdgerecht was ook weer een visgerecht. De bijbehorende warme groente van bloemkool, spruiten en broccoli was lekker. Het nagerecht ijs naar keuze viel ook prima in de smaak. Een heerlijke en gezellige avond.
Mrabels1 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Snelle service, eten was goed.
Alleen de hoeveelheid vlees, 2 snitzels was veel.
Maar dit is persoonlijk, ik hou liever van meer groente.
Nicomariathijssen .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
lekker gegeten, voorgerecht kip tandoori heerlijk,
hoofdgerecht vispannetje: witvis was wat taai, er lag een heerlijke puree van wortels oid op het bord maar hier stond het pannetje half in, jammer en ook jammer dat ze niet vertelden wat voor puree het was. Toetje: marsmousse heerlijk.
De temperatuur in het restaurant was aan de koude kant.
Hg.groothedde .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Het eten was goed, de portie's waren voldoende. Echt Brabants.
Wij kregen zeer goede uitleg over het menu.
Het decor was goed. Alleen was het jammer dat er niet meer gasten waren, dan is minder gezellig.
Denhertog1966.adh .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Gezellige avond gehad. We konden kiezen uit 4 voor-,hoofd - en nagerechten. Keuze genoeg. De gerechten waren heerlijk en de borden mooi opgemaakt. De bediening was erg vriendelijk. Kortom; wij gaan hier zeker nog een keer terug!
H.manders .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Informele sfeer, goed advies in de lokale biersoorten, lekker eten en veel. De bediening was goed, maar een beetje verward.
Woltersmjj .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Alle gerechten waren lekker.de bediening was goed. de aankleding was goed verzorgd en netjes. wij gaan zeker nog eens terug ,en bevelen het zeker bij vrienden aan.
Inventor .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
De bediening was perfect met 2 vrolijke en vriendelijke jongere dames.
De keuze mogelijkheden met AH spaarkaart waren klein en met alleen een keuze uit de eenvoudige menu's.
Het vispannetje was heerlijk, het voorgerecht, stukjes kip, lekker van smaak maar de kip droog en taai omdat de stukken te groot waren. Het was ook veel kip voor een voorgerecht.
De rest van de kaart zag er goed uit, zeker een idee om terug te komen.
Met het voordeel van de AH actie, voor het geld goed gegeten, zonder de actie veel te duur voor hetgeen geleverd werd. Ik zou de keuze dan ook niet gemaakt hebben, natuurlijk ook een questie van smaak.
Judith.swinkels .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Via de AH-actie (nog) een keer gegeten bij Bijties. Zoals altijd lekker eten, verrassende gerechten en vriendelijke service. Super restaurant voor een klein dorp!
Akrongen .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Uitstekend gegeten. Lekker, niet te veel, niet te weinig. Tip voor bedienend personeel: draag passende kleding voor de horecagelegenheid. Personeel was overigens zeer keurig en vriendelijk! TOP!
Eddie1958 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Fantastisch lekker gegeten gisteren!
Verrassende smaken en veel detail bij de opmaak van de gerechten.

Een gezellige gastheer in een sfeervolle ambiance.

Eddie & Lola
Arievanbree .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Het eten was goed en lekker maar het zou nog lekkerder zijn geweest als de
schnitzel in de pan was gebakken (nu gefrituurd )
Knilly .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Prima gegeten voor het AH menu. Als ik het volle pond had moeten betalen zou ik wel kritischer zijn. Het vispannetje had lang in de oven gestaan waardoor de bovenste vis uitgedroogd was. Verder alles goed maar niet echt iets aparts. Ik zou zelf de nepballen uit de tomatensoep laten omdat die afbreuk doen aan de lekkere verse soep.
Goed restaurant voor een goeie prijs.
L_G .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Wij konden kiezen uit het fantasTIES menu.
Onze keuze:
Voorgerechten: Gemarineerde champignons en warme kipstukjes.
Hoofdgerecht: kabeljauw en varkensvlees van de BBQ.
Nagerecht: Luikse wafel en Dame blanche
Alle gerecht waren smaalvol, er wordt aandacht geschonken de aan de presentatie.
Porties zijn voldoende.
Bediening is gastvrij / informeel maar zeker correct.
N-dominicus .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Het was helemaal super! Heerlijk eten, goede service en top kwaliteit. Een plek om nog een keer terug te komen! een goed restaurant in de buurt
Eimhoefnagel .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Het eten bij Ties was goed en de bediening vriendelijk. Het ziet er gezellig uit en je bent aan tafel goed verstaanbaar. Wat ons betreft een echte aanrader.
Ineke Z.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Zeker een aan te bevelen Grote Porsche eten lage prijs goede kwaliteit nette bediening mooi restaurant ga er zeker nog een keer heen

Bejongh .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Leuke vlotte bediening. Misschien iets te snel met afhalen nadat je de laatste hap genomen hebt. De opmaak van het eten zag er verzorgd uit en het smaakte goed.
Takweert .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Leuke zaak, miste wel de peper en zout op tafel, hoewel alles goed op smaak was. Enige minpuntje was de 'saus' bij het brood, ik zie persoonlijk liever een goede boter of tapenade.
Alle gerechten mooi geserveerd en goede tijd tussen de gangen.
Zeker een aanrader!
Nellie.klop .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Heerlijk gegeten, het enige wat we jammer vonden was dat we voor de kan kraanwater 2.50 euro moesten betalen terwijl iedereen gewoon meerdere consumpties genuttigd had. Voor de rest zeer tevreden. Vriendelijk personeel.