Bijclarence

60-A Piet Heinstraat 2518 CJ Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bijclarence

Gilissen90 .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Een fijne plek in de Piet Hein straat om te zitten voor een smaakvolle lunch. Simpel maar lekker en gewoon goed. Een tijd geleden al eens een flinke kom soto-soep gegeten en een originele verse kruidenthee gedronken. Laatst een goede Spaanse baguette met kipfilet en honing-mosterdsaus gegeten, en mijn vriend een wrap met o.a. kip, bacon en avocado, ook erg lekker. Koffie was dit keer een beetje slap in de cafe latte. Aardige bediening, leuke specials op het bord.. wij komen nog een keertje terug.
TessaJanssen07 .
  • Datum van je bezoek: 29 feb. 2016
Leuke lunchroom. Lekkere verse cake, verse kruidenbundeltjes voor de thee en goede lunch gerechten. Je kan daar fijn zitten!!
GRetap .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2015
Ik zit hier regelmatig in de ochtend voor koffie met appelgebak (echt een lekker stuk). Clarence gaat mooi op tijd open en zorgt dat het aangenaam warm is. Hij houdt van dingen zelf maken. Prima plek voor lunch ook met lekkere broodjes.
Hilde V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2014
Op een lome zondag voor een lunch bijClarence gaan eten. Ik kom bijna dagelijks in de Piet Heinstraat maar op de een of andere manier was dit restaurant me helemaal niet opgevallen. Nu wel. Superleuke sfeer, vriendelijke bediening en een heerlijk broodje blauwe kaas met appelstroop gegeten. Het zag er goed uit en het proefde zalig. De hond mocht mee naar binnen. Mensen waren allemaal van hun zondag aan het genieten en wij deden lekker mee. Ik kom hier zeker terug.