Over het restaurant Bij5

Authentiek genieten

Aan het Wilhelminaplein in Naaldwijk staat dit prachtig grote gebouw. Opgedeeld in diverse ruimtes voor een heerlijke lunch of diner. Er wordt uitsluitend gewerkt met verse Westlandse- en seizoensgebonden producten waarmee zeer culinaire gerechten worden gemaakt van goede kwaliteit. Het authentieke maar toch moderne interieur maakt het een bijzondere plek. Bij lekker weer kun je ook dineren in de sfeervolle en rustige ommuurde loungetuin.

Meer informatie over restaurant Bij5

Dinsdag t/m Zaterdag | geopend van 10.00 - 24.00
Zondag | geopend van 11:00 - 24.00

Jouw recensie over het restaurant Bij5

maxima5 .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Zoals gebruikelijk goed verzorgd. Heel vriendelijke bediening. Goede aandacht voor wensen in verband met voedselallergie. Creatief opgelost met aangepast bijgerecht.
F. B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Het walking-dinner concept is een heel leuk idee voor bv. een feest met een grotere familie-groep. Uren lang bijkletsen en steeds een lekker hapje, met drank. Kwalitatief was het erg goed, en het bedienend personeel is uiterst vriendelijk. Afwijkende eetwensen (vegetarisch, geen zoete nagerechten) werden zonder problemen gehonoreerd. Voor herhaling vatbaar !
tafeltje .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk gegeten heel leuke bediening snapte haar vak goed komen zeker terug gerechten heel verrassend misschien voorstellen om iets in de bar te drinken
Brigitte V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk gegeten en zeer goede bediening.
Claudia D.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Gezellig geluncht bij Bij5. Ik had een flatbread met zalm, pesto, geitenkaas, zongedroogde tomaatjes en ander lekkers erop. Was erg lekker! Mijn vriendin had een broodje tonijnsalade, dat ook erg smakelijk was.
Jesse K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Sfeervol en smaakvol. Bediening geen klachten
suzan V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk eten en mooie plek!
Goede bediening
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Ambiance was mooi, eten zalig en personeel vriendelijk en gezellig en precies goed in afstand en nabijheid,
Muriel K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Keurige ontvangst. Mooie locatie. We waren er rond 17.00 uur en ons werd verteld dat de avondkeuken pas om 18.00 uur open ging. Voor ons geen probleem al zou dat misschien voor andere mensen wel lastig kunnen zijn. Mijn vriendin bestelde thee en kreeg daar een blondie bij. Ik maakte de opmerking dat ik ook beter een thee had kunnen bestellen. Gewoon als een grapje. Ik had nl. fris besteld. Nog geen drie tellen later kwam de ober met een blondie voor mij. Heeeel attent. Dat zijn nou de dingen die het doen! Het voorgerecht de picknicktafel was heeeeerlijk!! Wat een leuke presentatie! Hoofdgerecht de burger was ook erg goed en leuk gepresenteerd. Als dessert namen we een dame blanche. Super gaaf met een bol van chocolade die overgoten werd met chocoladesaus. Helaas was de chocoladesaus niet heet genoeg en bleef de bal heel. Maakte niet uit was sowieso al super leuk. Ontzettend vriendelijk personeel. Sfeervolle zaak en toch heel knus. Complimenten!! Hier wil ik elke week wel eten!!
Conny J.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Het was goed en gezellig, maar af en toe te lang moeten wachten op drank en eten (normaal gaat dat allemaal wat vlotter)!
Personeel is heel erg aardig en attent.
Cees + Monique S.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Hoeveelheid drank is zeer matig. Een whiskey is 1 slok ???? ook een glas wijn is heel minimaal. Fout! Hierdoor blijven klanten weg. ????
Meike B.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Het eten was als vanouds: heerlijk! Bediening prima. Alleen even wennen aan de gedraaide tafels in het midden (gevoel dat je dichter op elkaar zit).
R.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
We hadden met zijn drieeen een heerlijke high tea. De gerechtjes waren verrukkelijk. Als we een punt van kritiek mogen noemen is dat wij toch verwacht hadden bij de dessertthee een bonbonnetje of chocolaatje. Er werd van tevoren uitgelegd dat er drie gangen zouden zijn, en dat was er wel , alleen de laatste gang van een glas thee. Neemt niet weg dat we genoten hebben en zeker nog een keer willen overdoen.
Rhiannon S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Super fijn restaurant vriendelijk en behulpzaam personeel. Zelfs met peutertje waren ze leuk! Eten ook echt uitstekend! Top avond
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Heerlijk gegeten! Hele verfijnde smaken en mooie bijpassende wijnen. Verzorgde bediening door attente en gezellige medewerksters. Echt een aanrader voor een avond genieten.
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Wij hebben hier voor de 2e keer in korte tijd gegeten omdat het vorige keer zo goed bevallen was. Deze keer gekozen voor een 4 gangen verrassing menu, welke echt zeer aan te raden is! Weer heerlijk gegeten!
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Bij aankomst wisten ze niet dat wij online gereserveerd hadden, beetje jammer, verder was het eten en bediening goed.
Steven B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Prima gegeten zoals altijd! Goeie en vriendelijke bediening.
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Goede bediening en heerlijke gerechten! Zeker en aanrader!
yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Wij hebben hier weer heerlijk gegeten zeer vriendelijk personeel erg mooie locatie zal het iedereen aanbevelen.