Over het restaurant Bij5

Authentiek genieten

Aan het Wilhelminaplein in Naaldwijk staat dit prachtig grote gebouw. Opgedeeld in diverse ruimtes voor een heerlijke lunch of diner. Er wordt uitsluitend gewerkt met verse Westlandse- en seizoensgebonden producten waarmee zeer culinaire gerechten worden gemaakt van goede kwaliteit. Het authentieke maar toch moderne interieur maakt het een bijzondere plek. Bij lekker weer kun je ook dineren in de sfeervolle en rustige ommuurde loungetuin.

Meer informatie over restaurant Bij5

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 11:00
Zondag vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Bij5

Alex M.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
We waren een weekend weg in de omgeving van Naaldwijk en kwamen hier toevallig terecht. Het overtrof onze stoutste verwachtingen. Echt heel goed, wat ons betreft een tien waard!
Ger S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk gegeten, was er een paar keer geweest voor de lunch maar nog nooit voor het diner. We komen zeker terug. Één van onze kinderen heeft een noten en zaden allergie, hier waren prima alternatieven voor geregeld. Wat lang niet overal goed gaat hebben we de afgelopen jaren gemerkt!
Henri M.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Gezellig gezeten met uitzicht op het nieuwe plein, we hebben voor het verrassings menu gekozen en heerlijkgegeten, fijne bediening met heldere uitleg van de gerechten, mooie locatie!
michelvanbemmel .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Misschien waren wij wel de ideale gasten. Het personeel vlóóg voor ons. Elke vraag van ons kreeg enthousiast, deskundig, vriendelijk en uitgebreid antwoord. Als je weet wat je eet of drinkt is het nòg lekkerder. Chapeau!
Marianne M.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Heel lekker gegeten in een sfeervol restaurant. Vriendelijke bediening en zeker voor herhaling vatbaar!
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. Een kleine kaart maar met mooie producten. De smaken zijn goed en mooie verrassende combinaties qua ingrediënten.
We komen hier vaker en we komen graag terug. De prijs is trouwens ook prima.
Een gezellige avond met heerlijk eten voor een goede prijs.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Uitstekende avond gehad met een gezelschap van 54 mensen, goede bediening en smakelijke gerechten gegeten , Er was een mooie kerstsfeer gecreeerd.
Ria G.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Prijs kwaliteit kan beter,
De gerechten zijn prima maar er mogen wat meer bijgerechten bij of er kan wat meer op het bord zelf geserveerd worden. Ik vind het nu wat magertjes. Hoofdgerecht op een groot bord en verder weinig.
Daarbij kleine portie frites.
Daarom vind ik prijs/kwaliteit wat magertjes. In andere zaken krijg je voor de prijs van een hoofdgerecht bij B5, een 3 gangen menu.
koos V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Met vrienden een hapje eten. Bij5 is daar het ideale restaurant voor. Priuma bediening, heerlijke gerechten vooral in dit seizoen heerlijk wild gegeten. Lekker bolbiertje. kortom een prima avond gehad.
Patty W.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
altijd heerlijk eten bij Bij 5. Tafeltjes in de hoek staan wel heel dicht op elkaar
tafeltje .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
eerste keer dat we hier hebben gegeten ,maar alles was zeer goed eten ,leuke bediening ,wisten goed waar ze het over hadden
Ly P.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Goed eten. Leuke bediening. Jammer dat brood werd weggehaald, maar werd ook weer goed opgelost. Dessert best duur.
RobertRiksen .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Wilde niet teveel, dus ging voor 2x een voorgerecht met daarbij frieten. Was geen enkel probleem. Duo van tonijn was om te watertanden. Vervolgens een salade met rivierkreeftjes. Deze zag er niet alleen prachtig uit, maar smaakte ook nog eens verrukkelijk. De frietjes heerlijk krokant gebakken met een Bij5 saus en mayonaise erbij. Kortom hier word je een gelukkig mens van.
Meike B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Als vanouds heerlijk gegeten. Kwalitatief goede gerechten. Lekkere wijn erbij. Fijne bediening. Alle tafels waren bezet, maar we hoefden niet te lang te wachten op het eten. Het was ook niet heel erg lawaaig. Door de ruime afstand ten opzichte van de andere tafels voelde het voldoende privé.
mary W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We hebben met 21 dames geluncht bij Bij 5. Hoewel wij zelf best wel rumoerig waren, hadden overige gasten er geen last van, omdat we apart konden zitten. De lunch was zeer goed verzorgd en zag er prachtig uit.
Met dieetwensen werd rekening gehouden en de prijs/kwaliteitsverhouding was heel goed. Heel vriendelijk en attent personeel. Kortom wij hebben genoten!
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk een avondje uit. Het eten was uitstekend en de bediening was top????????.
De picknicktafel als vooraf was heerlijk, voor elk wat wils. Hoofdgerecht: een heerlijke malse varkenshaas. Dessert een verrassend lekkere koffie.
Karen A.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Bij5 geeft je het gevoel dat je welkom bent! Een warm welkom. Prijs - Kwaliteitverhouding klopt! Kortom wij komen zeker een keer terug.
Willemijn K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Gisteren hebben we Bij5 gedineerd met ons teamuitje.

Heerlijk gegeten en prima service, 33 zeer voldane personen.

Chapeau!
Janine L.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Lekker gegeten, op het staartstuk na, deze was echt taai. Bij de carpaccio zat draadjesvlees, erg lekker en verrassend. Surf&Turf ook mooi gerecht.
Mooi pand, ambiance prima, maar toch vonden wij 'sfeerloos'. Misschien door de felle verlichting, ik kan mijn vinger er niet echt opleggen. Maar dat is uiteraard persoonlijk.....
Tilly K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Nu komen we er echt nooit meer. Verrassingsmenu was niets bijzonders. Bij het wijnarrangement werd het 3e glas wijn vergeten.????