Over het restaurant Bij5

Authentiek genieten

Aan het Wilhelminaplein in Naaldwijk staat dit prachtig grote gebouw. Opgedeeld in diverse ruimtes voor een heerlijke lunch of diner. Er wordt uitsluitend gewerkt met verse Westlandse- en seizoensgebonden producten waarmee zeer culinaire gerechten worden gemaakt van goede kwaliteit. Het authentieke maar toch moderne interieur maakt het een bijzondere plek. Bij lekker weer kun je ook dineren in de sfeervolle en rustige ommuurde loungetuin.

Meer informatie over restaurant Bij5

Dinsdag t/m Zaterdag | geopend van 10.00 - 24.00
Zondag | geopend van 11:00 - 24.00

Uitmuntend
9,1

Jouw recensie over het restaurant Bij5

Jaap O.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Fijne service, mooie gerechten met bijpassende wijn en bijzondere portproevery bij het avontuurlijke kaas dessert!
Maarten F.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Eten was correct, de bediening is afstandelijk; allerlei zaken voorlangs en er wordt niet naar de cuisson van de tournedos gevraagd dus die zelf maar gegeven.
Gewoon wat gezelliger en betrokkener en niet alleen “was alles naar wens?”. Ook basisprincipes over opdienen en afhalen, kost geen extra moeite, tóch?
Gonda V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Heerlijk gegeten, prima sfeer en service! De beschrijving op de menu kaart is wat sober en geeft de prachtige gerechten niet helemaal goed weer. Het was erg lekker.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Vriendelijke goede bediening. Het eten is goed bereid, vooral de geroosterde Westlandse puntpaprika soep is een aanrader. Ben ik nog in geen enkel ander restaurant tegengekomen. Knapperige patat, mals vlees en een gevarieerd toetje met ijs, slagroom vruchtjes. Mooie opmaak van de gerechten.
Jitske H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
behalve dat het redelijk rumoerig is er ook een wat grotere groep zit, vonden wij Bij5 een prima restaurant. Prima eten voor een prima prijs.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Leuk en gezellige ronde tafels!
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
We hadden niet veel tijd om te eten omdat we naar het theater moesten. Hier werd zeer goed rekening meegehouden door de bediening
Germaine O.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Stijlvol restaurant, heerlijk 3 gangen verrassingsmenu gegeten. Vriendelijke bediening.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Het is een gezellige plek en goede service. Het personeel is goed en khnnrn tegen een geintje wat ik wel belangrijk vind.
Leny D.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Ik heb heerlijk gegeten, rosbief van de green- egg. Ruim voldoende vlees op mijn bord gekregen.
Zou het prettiger vinden voor een volgende keer dat de jus apart wordt aangeboden ipv op het vlees.
Wijntjes mogen van mij iets vriendelijker geprijst zijn,
Bediening was prima en erg vriendelijk.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Een aanrader voor een sfeervol etentje op een mooie locatie. Gastvrijheid en bediening zijn in goede handen.
Familie van Mierlo
Ton W.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Goedemiddag,
met aperitief in de tuin met lekkere zalm amuse en aansluitend de voortreffelijk lunch en dit alles door attente bediening verwerkt; dan is mijn slogan : Vanaf binnenkomst en verder alles daar tussenin tot vertrek CHAPEAU !!!
HG,
tonw.
Armand Marcel A.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Gezellige, op goede locatie gelegen etablissement met goed verzorgde service, bediening en eten & drinken.
Deze gelegenheid is absoluut een aanrader en ons bedrijf zal er zeker zakelijk en prive terugkeren voor een bezoek.
V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Perfecte avond beleefd in restaurant By 5. Wij kozen de 4-gangen verrassingsmenu met aangepaste wijnen. Het was een zeer verfijnd menu. Vriendelijke bediening. Mooi pand met aangenaam kader.
Thinka B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Voor een lunch gegeten bij Bij5. Buitengewoon klantvriendelijke bediening. De tonijnsteak was precies zo bereid zoals ik gevraagd had, licht gebakken. Voortreffelijke groente en frisse salade erbij. Fijne binnentuin.
Dank !
Rio V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Goede zaak en vriendelijk personeel zeker om aan te bevelen lekker eten en drinken
Heerlijk met de Familie .en als het goed weer is lekker buiten in de tuin
Adriana N.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Het was erg warm en dus zaten er veel vliegen. Na de opmerking van ons dat kruidnagel er tegen kan helpen, kwam de bediening met een sinaasappel en kruidnagel voor op de tafel. Fijne service!
sdbesten .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Super leuk m'n man z''n 65e verjaardag met een borrel op het zijterras aan het plein gevierd met zicht op de fontein en de spelende (klein)kids. Met zo'n heerlijke zomer als nu is dat natuurlijk lekker genieten met de hele familie!!
Marloes B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Kwaliteit van het eten is altijd erg goed. Bediening verschilt nogal.
J.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten in de binnentuin. Het eten en de sfeer is top. Wij hadden alleen te maken dat de service beneden peil was. Na 30 minuten hadden we nog steeds onze drankjes niet gehad, we moesten er om vragen. Het voorgerecht duurden minstens zo lang en uiteindelijk kreeg één van ons een verkeerd voorgerecht en moest wachten op het juiste gerecht terwijl de rest al aan het eten was. Niet iedereen had een servet gehad. Gelukkig had de bediening ook door dat er wel erg veel mis ging. Toen werd aangeboden dat "bij 5" een deel van drankjes voor zijn rekening nam. Dus het werd uiteindelijk wel goed opgelost.