Over het restaurant Bij5

Authentiek genieten

Aan het Wilhelminaplein in Naaldwijk staat dit prachtig grote gebouw. Opgedeeld in diverse ruimtes voor een heerlijke lunch of diner. Er wordt uitsluitend gewerkt met verse Westlandse- en seizoensgebonden producten waarmee zeer culinaire gerechten worden gemaakt van goede kwaliteit. Het authentieke maar toch moderne interieur maakt het een bijzondere plek. Bij lekker weer kun je ook dineren in de sfeervolle en rustige ommuurde loungetuin.

Meer informatie over restaurant Bij5

Dinsdag t/m Zaterdag | geopend van 10.00 - 24.00
Zondag | geopend van 11:00 - 24.00

Jouw recensie over het restaurant Bij5

Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Een aanrader voor een sfeervol etentje op een mooie locatie. Gastvrijheid en bediening zijn in goede handen.
Familie van Mierlo
Ton W.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Goedemiddag,
met aperitief in de tuin met lekkere zalm amuse en aansluitend de voortreffelijk lunch en dit alles door attente bediening verwerkt; dan is mijn slogan : Vanaf binnenkomst en verder alles daar tussenin tot vertrek CHAPEAU !!!
HG,
tonw.
Armand Marcel A.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Gezellige, op goede locatie gelegen etablissement met goed verzorgde service, bediening en eten & drinken.
Deze gelegenheid is absoluut een aanrader en ons bedrijf zal er zeker zakelijk en prive terugkeren voor een bezoek.
V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Perfecte avond beleefd in restaurant By 5. Wij kozen de 4-gangen verrassingsmenu met aangepaste wijnen. Het was een zeer verfijnd menu. Vriendelijke bediening. Mooi pand met aangenaam kader.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Voor een lunch gegeten bij Bij5. Buitengewoon klantvriendelijke bediening. De tonijnsteak was precies zo bereid zoals ik gevraagd had, licht gebakken. Voortreffelijke groente en frisse salade erbij. Fijne binnentuin.
Dank !
Rio V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Goede zaak en vriendelijk personeel zeker om aan te bevelen lekker eten en drinken
Heerlijk met de Familie .en als het goed weer is lekker buiten in de tuin
Adriana N.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Het was erg warm en dus zaten er veel vliegen. Na de opmerking van ons dat kruidnagel er tegen kan helpen, kwam de bediening met een sinaasappel en kruidnagel voor op de tafel. Fijne service!
sdbesten .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Super leuk m'n man z''n 65e verjaardag met een borrel op het zijterras aan het plein gevierd met zicht op de fontein en de spelende (klein)kids. Met zo'n heerlijke zomer als nu is dat natuurlijk lekker genieten met de hele familie!!
Steven B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Kwaliteit van het eten is altijd erg goed. Bediening verschilt nogal.
J.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten in de binnentuin. Het eten en de sfeer is top. Wij hadden alleen te maken dat de service beneden peil was. Na 30 minuten hadden we nog steeds onze drankjes niet gehad, we moesten er om vragen. Het voorgerecht duurden minstens zo lang en uiteindelijk kreeg één van ons een verkeerd voorgerecht en moest wachten op het juiste gerecht terwijl de rest al aan het eten was. Niet iedereen had een servet gehad. Gelukkig had de bediening ook door dat er wel erg veel mis ging. Toen werd aangeboden dat "bij 5" een deel van drankjes voor zijn rekening nam. Dus het werd uiteindelijk wel goed opgelost.
paul M.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Vlotte bediening, die dermate vak bekwaam is dat er ook genoeg gelegenheid is voor gezellig tafelen. Buiten op het terras gestart en toen we naar binnen wilden was dit snel geregeld. Kwaliteit van de gerechten was zeer goed.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Zoals altijd was het weer super. Goed eten en vriendelijk personeel en wij komen graag terug.
Konden heerlijk buiten eten
Melissa V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Heerlijk geluncht! Lekker brood en goed belegd. Zeker een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Heerlijk vertoeven en eten in dit prachtige rijksmonument op het Wilhelminaplein in Naaldwijk. "Een Gezellige versnapering bij5 is goed voor leden en lijf"
Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
het was alleen niet aangesloten bij de A.H actie dat was even niet leuk want wij waren er wel op de site gekomen via de A.H actie .De mensen van BIJ 5 zeiden wij doen niet mee met deze actie
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Heerlijk gegeten. Van te voren nog netjes gebeld over waar we wilden zitten vanwege het weer, dus er werd echt meegedacht. Voor herhaling vatbaar
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Erg prima, zoals de vorige keren! Altijd goed.
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Prima gegeten, goede bediening en sfeer! Voor herhaling vatbaar
smitbroos S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Het eten was uitstekend! De bediening perfect en vriendelijk, de wachttijd tussen de gerechten was precies goed!
Nico A.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Heerlijk koud Belgisch bier van de tap. Snelle bediening. Geweldige snackplatters met zeer gevarieerde schakering.

Basisschool de Regenboog