Bij Wout

Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 01:00

Jouw recensie over het restaurant Bij Wout

Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Leuke bediening. De tijd tussen de gerechten was precies goed. En de extra gerechten, naast de kaart, zijn zeer aan te bevelen!
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Na een bridgetoernooi is vaak de vraag waar je gaat eten. In Moergestel is die vraag eenvoudig te beantwoorden, want daar is niet veel keus. Gelukkig is er bij Wout, waar men een grote en verrassende bierkaart heeft. Inrichting en bediening zijn zonder meer okay. Het eten redelijk, ik heb weer eens een sateetje genomen, dat had een wat flauwe saus en te grote brokken vlees die niet echt merkbaar gemarineerd waren. Kan volgens mij met ene kleine inspanning veel beter.
William V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Hartelijk ontvangen.. Beetje jammer ze waren ons vooraf bestelde broodje vergeten en kregen gelijk ons hoofdgerecht.. Was heerlijk... Bleek onze dochter die een pizza had besteld maar een halve te krijgen... Want was kindermenu. Stond niets over halvepizza vermeld maar moesten wel mooi 15 € afrekenen terwijl de prijs 7.50 was...