Bij Walther

Woensdag t/m Zaterdag 18:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Bij Walther

Theo B.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Met een gezelschap hier gegeten. Ontvangst was hartelijk .
Wat hapjes bij de aperitief , leuk en smaakvol.
Het eten was prima, zeer mooi opgemaakt, smaakvol en alles kraakvers.
De aanbevolen wijn was erg goed.
Een prima restaurant .
75Paul .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Wederom voortreffelijk gegeten en genoten bij Bij Walther! Bij aankomst hartelijke ontvangst met een lekker glas Prosecco. Vitello Tonnato vooraf en als hoofdgerecht ditmaal kabaljauw.

Voortreffelijk van smaak en dat maakt in combinatie met de voortreffelijke gastvrijheid, eten Bij Walther tot een waar feest!
R.H. K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Wij hebben hier op 20 juli met 3 personen gegeten. Er was vooraf gereserveerd. Nadat ons drankje gebracht was hebben we na een half uur zelf om de kaart gevraagd. De voorgerechten kwamen redelijk vlot, op de hoofdgerechten hebben we vervolgens bijna een uur moeten wachten! Er was veel aandacht voor "bekenden" op het terras. Wij waren er vreemd en zullen ook beslist niet terugkomen. Het eten was oké, maar de bediening was slecht!
75Paul .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Gisteren wederom bij Bij Walther gegeten. Wat een gastvrijheid, hartelijke ontvangst en bovenal fantastisch eten!!!

Borrel in het zonnetje, heerlijke wijn. Voorgerecht asperges met kaas, subliem! Net als de overige twee gangen, uiteraard ook met asperges.

Dit lekkere eten, in combinatie met de hartelijkheid van beide gastvrouwen, maakte ook dit avondje Bij Walther weer tot een groot succes!