Bij Visje & Vleesje

Ruiterstraat 6 6811 CP Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Bij Visje & Vleesje

Genieten in Arnhem

Een stoere, industriële bistro in hartje Arnhem waar je, de naam zegt het al, heerlijke vis- en vleesgerechten eet. Alle producten worden in hun waarde gelaten, dus verwacht geen frutsels, schuimpjes en andere onnodige toevoegingen op je bord. Pure smaken, daar draait het om in deze fantastische zaak.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bij Visje & Vleesje

Alle dagen open vanaf 17:00
*Woensdag alleen open voor groepen

Ronnie T.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Kristin S.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Gisteravond heerlijk glutenvrij gegeten.
De kok heeft ons verrast met een heerlijk 3-gangen diner. Complimenten daarvoor. De gastvrouw was alleen en deed ook de bediening.
De inrichting is simpel en het restaurant zelf straalt niet uit wat men kan verwachten van het eten.
In juli gaan ze verbouwen en daarna gaan we zeker een keer terug.
M M.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijk gegeten. Verrassingmenu, per gang ieder een verschillend gerecht, een visje en een vleesje, dus heel gevarieerd, een aanrader!
Annelies H.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Simpele, kleine kaart met goed bereide vleesjes en visjes. De oesters met gemberschuim vooraf waren erg lekker! Het kaasplankje na viel tegen. De bediening was gezellig en ongedwongen.
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Vanavond onverwacht bij Vleesje & Visje naar binnengestapt. Omdat het kerstavond was, wisten we niet wat we (sowieso in de stad) konden verwachten qua drukte. Vandaag hier maar eens een hapje gegeten, en .... het was érg goed. De service was supertof: mijn vriendin heeft dus nogal wat wensen & eisen (helaas (voor haarzelf)) ivm gezondheid, maar hier werd heel goed rekening mee gehouden. Er kwam een goed maatwerk gerechtje voor haar. Mijn Angus Beef burger was ook erg lekker. Niets op aan te merken. Bijna niets: alleen de muziek was een beetje té luid. Verder, zeker een aanrader om weer terug te komen. Let wel op de zeer kleine kaart; er moet dan wel iets van je gading bij zitten.
Susan S.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Wel hebben lekker gegeten, maar niet heel bijzonder. Dat geldt ook voor de wat simpele inrichting. De menukeuze was erg beperkt. We komen hier niet terug. De bediening wat wel erg goed!
ChantalKM .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Alhoewel het rustig was in de bistro, wat ik eigenlijk totaal niet begreep, een goede start van de avond gehad. Heel erg lekker gegeten met z'n tweeën, zalm en de paté vooraf en de fish en chips en bavette als hoofd.
De zalm was verrassend lekker en had een Aziatische twist. De bavette met lekker veel groente, niet het standaard groentebakje maar gegrilde kool met ricotta.
Hier komen we zeker terug.
Bob V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Lekker gegeten een simpele burger met goed vlees. voor de prijs valt er niet veel over te zeggen maar niet super bijzonder. sfeer was prima het was er op moment erg rustig. bediening was verder goed.
Nina118 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Sfeervol restaurant met vriendelijke bediening. De serveerster staat alleen, maar kan het goed aan.
De menukaart vind je op een groot krijtbord. Leuk gedaan.
We hebben de fish & chips en de black angus cheeseburger gegeten. De vis is leuk geserveerd op een soort krant, net als zoals ze dat in Engeland doen. De vis is krokant en goed warm. De burger is erg goed van smaak, echter komt er wel veel vocht uit door het beleg. Hierdoor wordt het broodje wat zompig.
De chocolade taart met zelfgemaakt met sinaasappelijs is een goede afsluiter.
Marijke A.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Wat een geweldig leuk restaurant is dit! De kaart is beperkt, maar wat je krijgt is super goed bereid. De gastvrouw was vrolijk en erg professioneel. We hadden heerlijke oesters met gemberschuim en een vinaigrette met lente-ui vooraf, verrukkelijk! Daarna fish & chips met een verschrikkelijk lekkere remoulade en goede frites, hoewel die wel wat aan de donkere kant waren. Ook de diamanthaas met pepersaus was voortreffelijk bereid. Lekkere geroosterde bloemkool en koolrabi erbij. Het dessert, citroentaartjes met kersen en witte chocolade, daar dromen we nog van. Wat kan deze chef ontzettend lekker koken! Hij liep in het begin wat te gooien met potten en pannen en dat gaf wat herrie vanuit de keuken, maar wat een heerlijke gerechten bereidt deze man, complimenten!
Als we weer in Arnhem zijn, wat ver bij ons vandaan ligt, komen we er zeker weer eten!
Erik T.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Doen!
Op basis van de positieve recensies hebben we met z'n vieren bij Bij Visje & Vleesje gegeten. De ontvangst was hartelijk, de gastvrijheid bleef de hele avond bijzonder vriendelijk, spontaan en zeer attent.
Vooraf namen we twee grote charcuterie schotels, gevarieerd en lekker. Als hoofdgerecht aten we een hele gestoomde zeebaars, de Angus burger en fish & chips. Toe voor twee de kaasplankjes, de citroentaart en en het kokosijs.
Al het eten was met zorg bereid en verrukkelijk.
De inrichting is leuk, de muziek was goed hoorbaar maar geen moment overheersend. De rekening bedroeg een kleine 200 euro. De prijs-kwaliteitsverhouding is goed, in het bijzonder voor de hoofdgerechten.
Al met al een heel goede ervaring. Bij Visje & Vleesje is een aanrader!
Eva P.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Bediening was super oplettend en aardig. Het meisje deed heel erg haar best en maakte grapjes etc. De kaart is niet heel uitgebreid en vrij prijzig voor een student (gemiddeld 18 euro voor een hoofdgerecht) maar het eten is dan wel heel goed.
iens5 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
De menukaart is kort. Maar alles wat er op staat klinkt erg lekker en dat bleek in de praktijk ook zo te zijn.
De bediening is supervriendelijk. Bij veel gerechten werd expliciet aangeraden dat je deze beter met je handen kon eten ipv met bestek.
De stoelen zitten, voor iemand met rugklachten, beroerd. Echter het personeel regelde snel een paar kussentjes zodat dit probleem daarmee was opgelost.
Hidde K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Bij Visje en Vleesje kan je een avond lekker uiteten zonder deftigheid. Het eten is heel erg goed en de bediening is spontaan en vriendelijk. Er is wel weinig keuze qua gerechten, maar daardoor is de kwaliteit wel super! Mis alleen nog een beetje comfort qua stoelen.
Olaf L.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Verrassing in Arnhem. Je verwacht het niet echt van de buitenkant en ik vermoed dat 95% de burger neemt (die er overigens uitstekend uitziet), maar juist wat complexere en originelere gerechten als het buikspek en de zeebaars zijn opvallend lekker en ver boven 'eetcafé' niveau. Ook de oesters met de gember/bosui/limoen dressing zijn werkelijk een traktatie. Op de lange termijn zou ik misschien iets hoger inzetten dan de hamburgers - chef heeft meer in zijn mars. Bediening serveert goede wijnen met een verhaal dat houdt snijdt en zichtbaar enthousiast. Zeer de moeite waard.
FeedMePleazzz .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Veel verhalen over gehoord, dus gisterenavond eindelijk besloten om eens een keer hier te gaan eten. Wij kunnen niet anders zeggen dan dat we heerlijk hebben gegeten met een aangename sfeer. Vriendelijke en attente service. Het menu is niet uitgebreid, maar daar staat tegenover dat de gerechten met aandacht zijn bereid. Wij zullen zeker nog eens langskomen!
Prisca .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
De sfeer bij Visje & Vleesje is altijd goed. Het personeel is vriendelijk en maakt graag een praatje. Ze staan achter hun producten. De vraag 'Heeft het gesmaakt?' is geen standaardzin in dit restaurant maar zijn ze oprecht geïnteresseerd naar je antwoord en eventuele verbeteringen. Doordat de menukaart regelmatig wisselt, is er iedere keer weer wat nieuws om uit te proberen.
peterfrerichs59 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Het restaurant heeft een eenvoudige kaart met beperkte keuze. Maar, wat ze maken is lekker. Het 'krantje' waarop de fish and chips werd opgediend was een leuk detail. De bediening was top.
Lucas S.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2016
Met ereenn vriend een wandeling (proeverij) door de kaart genomen.
Erg lekkere gerechtjes met een Aziatische twist waar ik zeker blij van word.
Het dessert was voor mij een erg goede afsluiter!
Lekkere biertjes en wijntjes, ook nog eens erg betaalbaar!
r.maassen .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Het eten was goed, we hadden van alles wat besteld en het smaakte prima. Als 'toetje' werd gevraagd om de spare ribs te proberen die (nog) niet op het menu stonden! De eerste indruk als je binnenkomt doet geen recht aan het eten!