Bij Vermeer

Kempenaarplaats 156 5017 DZ Tilburg Nederland Kaart

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Meer informatie over restaurant Bij Vermeer

• : Gratis parkeren op steenworp afstand, zoals aan de andere kant van het water (2 minuten lopen) of bij het Aabe terrein (7 minuten lopen)

Maandag 11:00 - 23:30
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 11:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Bij Vermeer

Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Jammer van de zeebaars. Al het andere eten was gewoon lekker, goed klaargemaakt. De mensen heel aardig. Het hoofdgerecht de zeebaarsfilet was smakeloos en slap, alsof het net ontdooid was en uit de magnetron. Wel opgegeten en bij het afruimen netjes eerlijk gemeld. We kregen wel excuses maar we hadden een aanbod verwacht van van gratis dessert of koffie. We kregen gewoon de volledige rekening. Geen bezwaar gemaakt. Misschien zijn we te beleefd gebleven, maar zo hoort dat niet toch.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Heerlijk gegeten, ze hebben een redelijk kleine dinerkaart maar daardoor waren ook alle gerechten perfect klaargemaakt!

Wij komen zeker nog terug!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Vond het erg jammer dat als je brood vooraf besteld dat je dit gelijk met het hoofdgerecht geleverd krijgt. Dit heeft als gevolg gehad dat we daar niets meer van gepakt hebben. Zonde van het geld en van het eten.
Adrie V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2018
Gezellige sfeer en vriendelijk personeel. Naamgenoot waardig ????
D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Gekozen voor "Proeverij". Het hoofdgerecht was niet echt warm, de frites kwam pas nadat we aangegeven hadden dat die nog niet gebracht was. Toen we al bijna klaar waren werd er alsnog frites geserveerd! Kregen ter compensatie koffie met cake aangeboden. Daarna werd het dessert dat bij de proeverij hoorde nog gebracht! De ober verontschuldigde zich meermalen, maar hadden van de eigenaar, die ook mee uitserveerde, toch ook enige reactie verwacht.
Cindy G.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Het eten was redelijk. Ik had een zeebaars op een bedje van zuurkool, waarbij de zuurkool best zuur was. Waar naar mij mening een wat romiger bijgerecht meer op zijn plaats is. Deze combinatie vond ik niet echt geweldig. De bediening is goed. De entourage is leuk, maar het is best koud. Dit kon opgelost worden met een dekentje.
Waiyn K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Tournedos besteld, eerste was totaal niet warm. Toen aangegeven, en hebben wij een nieuwe gekregen, maar deze was maar een beetje lauw. Borden en friet waren daarentegen wel warm.

Bediening is aardig, maar niet heel erg professioneel (wat niet zo erg is).

Maar ik vond de prijs - kwaliteit verhouding het niet waard.
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Goed eten, geweldige bediening. Gewoon af, niks meer aan doen.
HS T.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Vriendelijke bediening. Prima eten voor een redelijke prijs.
Irmgard H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Jammer dat het erg lang duurde voordat de spareribs doorkwamen!
Ook als ‘toetje’ Italiaanse koffie besteld. Allen helaas.....er was geen Italiaanse koffie meer......
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Informeel restaurant. Geen bijzondere gerechten maar wel betaalbaar. Verwacht geen verrassende culinaire uitspattingen. Leuk gelegen aan de rand van de stad. Bediening functioneel maar vriendelijk.
Mirjam H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Lekker gegeten. We hadden heel nostalgisch de heerlijke bogey ribs gekozen. Ze waren net zo lekker als in mijn herinnering. Het restaurant is erg gezellig en de bediening vriendelijk. Het enige minpuntje vond ik dat toen we buitenkwamen onze kleding erg naar baklucht stonk.
Anke P.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Lekker gegeten, attente bediening. Het Proeverij menu was smaakvol. Ik miste alleen een beetje saus bij de steak en slibtong, maar de bereidingen waren top.
Diny S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Persoonlijke ontvangst. Goede bediening met duidelijke uitleg over de gerechten. Alleen bij vertrek helemaal geen begeleiding.
Carlien V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Lekker gegeten, helaas lust ik momenteel geen vlees/vis. (staat helaas weinig vegetarisch op menu) Personeel is vriendelijk . zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan.
Marijn V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Duurde erg lang voordat het eten werd opgenomen.
Tijdens het eten heeft niemand gevraagd of alles naar wens is.
Weing keus op de kaart
Angelien J.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Bij Vermeer gaan eten via Iens ,wij dachten dat het een AH menu aanbieding zou zijn ,was geen prettige ervaring niets dan goed over het restaurant maar met Iens zijn we klaar.
Remco H.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Erg lekker gegeten! Bediening erg goed. Net geen 10 door vies bestek en glas. (Dit is netjes opgelost door de bediening)
Corry D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Het eten was erg ,goed en lekker. Samen met familie wezen eten. Het personeel deed erg zijn best om het goed zo mogelijk te laten lopen. Ik zou dit restaurant zeker bij familie en vrienden aanbevelen.
Desiree J.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Heerlijk gegeten mooie plek leuke inrichting prima gastheer