Bij Thomas en Hendrik

Vrijdag 16:00 - 23:30 uur
Zaterdag & Zondag 16:00 - 23:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Bij Thomas en Hendrik

• Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Zoals altijd niet onaangenaam verrast. Het eten is altijd steady!
Goed verzorgd smakelijk en vooral vers!
Prijs kwaliteit verhouding is erg goed in balans ook voor de wijnen die prima zijn te combineren met de diner kaart.
Prijzen zijn veel voordeliger dan op de lens site aangegeven.
Blijft een prettige gezellige vriendelijk en toegankelijke plek voor iedereen.
Mariëtte V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
De kaart was gevarieerd, het eten zeer eenvoudig. Bij het hoofdgerecht alleen salade en patat.
De bediening was zeer slecht, ongeïnteresseerd, het duurde lang voor je geholpen werd. De tafels werden niet schoongemaakt, wat een onhygiënische, rommelige indruk wekt. Het ontbreekt aan een leidinggevende die het personeel kan aansturen. Als je geholpen werd was de bediening wel vriendelijk. Eenmaal kregen wij het bestelde drinken niet, vergeten. Op de bon stonden drankjes die wij niet genuttigd hadden. Het was niet druk, dus je mag dan verwachten dat dit door het personeel gezien wordt. Daarom hebben wij na het nuttigen van het hoofdgerecht besloten om geen dessert te nuttigen. Ook het vinden van een toilet viel niet mee omdat dit niet aangegeven is, zelfs niet op de deur waarachter zich de toiletten bevinden. Het was een teleurstellende ervaring.
Lon V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Geen opmerkimg
Carry K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Goede bediening altijd vriendelijk
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Gewoon goed en gezellig. Altijd precies wat je verwacht
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Prima
Ghita V.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Wederom heerlijk gegeten!
Patricia W.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Fijne eetgelegenheid, vriendelijk personeel en prima kwaliteit eten. Wat voor ons ook heel prettig is: de hond kan mee (aangelijnd uiteraard)
Ghita V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heel gezellig knus om te eten, geen hinder (lawaai) van andere gasten. Top
Kelly W.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Het eten was weer erg smakelijk. Deze keer saté genomen, heerlijk mals vlees. Ik zou het wel leuk vinden als er wat meer vegetarische gerechten op de kaart zouden komen, dat vind ik meestal lekkerder dan vlees. Maar als je van vlees houdt, is dit zeker een heel goed restaurant! En ook sfeervol met vriendelijke bediening.
kim V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Was verrast door de locatie op de manege.
Erg gezellig binnen,zaten vlakbij de openhaard,ik hou der van :-)
Bediening aardig en vega burger was lekker.
Marian K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Irritant dat de tafel erg wiebelig was. Ondanks inzet van de bediening bleef het een terugkomend irritant ongemak.
Peter Z.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Met 6 personen gegeten aan een vrij kleine tafel. Vriendelijke ontvangst. Later was het erg rumoerig doordat er een verjaardag werd gevierd. Wij bestelden van de kaart en de losse (dag) aanbieding. Voorgerechten carpaccio standaard maar OK, uien en tomatensoep waren smaakvol. Hoofdgerecht duinhert was vrij rood (medium gevraagd). De portsaus had weinig toevoeging. Van dit gerecht hadden we meer verwacht. Nagerechten 60 jaren sorbet en cheescake waren prima. Conclusie; Het is een prima grand cafe achtige locatie, leuk bij de manege. De bediening is erg vriendelijk, het eten en drinken is OK maar niet bijzonder.
G.J. S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Ik ben zeer tevreden, mijn vrienden hebben ook genoten. VOOR Herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Zondagavond heerlijk gegeten lekker de haard aan mooie inrichting die je een huislijk gevoel geeft
Zeker aan te bevelen voor de goed verzorgde gerechten
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Vlees prima qua bereiding, mooi rosé van binnen. Goede saus die vanuit pannetje prima te dippen was met brood en friet.
Wel beetje veel friet en brood, was jammer om te laten staan (kan dus wat minder!)
Mo M.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Het eten is top en de locatie ook, sfeervol ingericht met leuke en attente jongelui in de bediening. Restaurant is gelegen aan de Lisserdijk, onder 1 dak met een pensionstal voor paarden. Je hebt geen direct contact met het paardendeel maar je kan de paarden wel zien als ze rijden in de grenzende binnen manege. Ik zeg gaan! Lekkere gerechten voor nog geen 15 euro, voldoende en ook nog eens genoeg variatie! Ook leuk voor een groepsborrel met aansluitend een hapje.
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Samen met de buren hier gegeten. Geweldig restaurant gezien de prijzen. Simpele kaart met heerlijke gerechten. Vooraf grote porties nachos met prima saus. Cerrano ham met zuur en stokbrood. Prima binnenkomer. Dan 3x uitstekende biefstuk met sausen. Behoorlijk pittige Lombok saus. Een prima aanvulling in de Haarlemmermeer.
Andre G.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Rijdend langs de Haarlemmermeerdijk komt u bij Lisserbroek een manege tegen (onderaan de dijk). Bij de weg een bord “Bij Thomas en Hendrik” De ene komt uit Lisserbroek en de ander uit Noordwijkerhout.

Het is even zoeken over een leeg terras (het weer was er niet naar)maar dan zijn we binnen. Het is dinsdag en het zit behoorlijk vol. Dat is meestal een goed teken. De zaak bestond al is een poosje dicht geweest en nu geopend onder een andere naam.

Eerste indruk aardige mensen is de informele bediening. Zittend aan een tafeltje met uitzicht op de indoor paardenbak. De geur die er hing was niet doordringend “paard”. De sfeer gezellig. Er zou iets gedaan kunnen worden aan de gladde plafonds zodat het wat minder rumoerig word.

De kaart is eenvoudig. Echter eenvoudig kan ook gewoon goed zijn. We bestellen iets van de bits. Een voorgerecht maar ook prima aan de bar te eten. Kip stukjes.
Leuk op een plank geserveerd met een iets te grove salsa. We hebben die gelukkig met zijn tweeën gegeten anders had het hoofdgerecht bij mijn tafeldame niet meer gepast. Stukken kipfilet gefrituurd gewoon lekker.

Een biefstukje met champignonsaus en extra champignons en saté van varkenshaas werd het hoofdgerecht.
De Braziliaanse messen zijn scherp en dat is prettig als je vlees wilt snijden. Eigenlijk hadden ze ook wel minder scherp kunnen zijn. De biefstuk, een beetje klein, voorzien van een smakelijke saus en extra geserveerd de bestelde champignons. Prima ook de salade was lekker vers en goed op smaak.
Een rood wijntje erbij, gewoon de huiswijn vermoedelijk uit Zuid Amerika van een zeer redelijke prijs.

De saté grote stukken lekkere varkenshaas aan één stalen pin overgoten met de bekende pindasaus.
Prima kwaliteit vlees maar een saus die voor de gemiddelde saté eter wel erg heet is. Misschien een beetje minder hitte komt de smaak zeker ten goede. Lekkere cassave kroepoek en een beetje atjar, samen met frites en salade. Ook weer een goed gerecht alleen een beetje heet.
Snelle aardige bediening die zijn best doet om het iedereen naar de zin te maken.
Naast de hitte van de pindasaus zou het verstandig kunnen zijn om de biefstukjes uit te voeren in 2 formaten tegen een meerprijs.
Wat mij betreft een aanrader voor iemand die informeel snel en toch lekker wil eten. Na 5 maanden hebben de heren iets neergezet dat klinkt als een klok. Met een volle buik en een rekening van € 42,50
Voor mij is dat handig want ik woon iets verder op de dijk en kom zeker terug.
Peter En Inge D.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Wat een ontzettend leuk restaurant. Dat was het al, maar nu met een andere eigenaar en ander personeel, dus ook een andere kaart. Werkelijk fantastisch! Voor een ouderwetse prijs kun je ontzettend lekker eten en je krijgt meer dan voldoende. Ze maken van de gerechten iets moois en zeker niet onbelangrijk, het is zalig. Vooraf een perfect stokbrood met aioli en kruidenboter, Spaanse ham en nachos met kaas. Als hoofdgerecht hadden we de entrecote in knoflook-kruidensaus, varkenshaas-saté, biefstuk in pepersaus en kabeljauw op een bed van vele groentesoorten. Een heerlijk bonte salade, patat en volgens mij zelfgemaakte mayonaise. Als afsluiter de koffietafel (ijs van koffie, crème brullee en een koffie puddinkje). We hebben ontzettend lekker gegeten het personeel is dynamisch en zeer vriendelijk. Een leuke vernieuwde en verfrissende uitstraling heeft het restaurant gekregen. We gaan hier zeker nog een x naar toe. Chapeau Thomas!!