Bij Tholen

Kruisweg 70B 2011 LG Haarlem Nederland Kaart
31-235319625

Over het restaurant Bij Tholen

De kunst van culinaire eenvoud

De kunst van culinaire eenvoud heeft de gepassioneerde chef Fernando Tarrago uitstekend onder de knie. Het liefst kookt hij met producten uit de streek, waarbij de smaak optimaal benut wordt. Gastheer Marcel Tholen weet enorm boeiend te vertellen over de wijnen die hij allen per glas schenkt. Je bent hier aan het juiste adres voor een avond uit voor een vriendelijke prijs.

Meer informatie over restaurant Bij Tholen

Bus en trein op 200 meter afstand
  • : Betaald parkeren in de buurt en parkeergarage in de Lange Herenstraat

Dinsdag t/m Donderdag vanaf 17:00
Vrijdag t/m Zondag vanaf 15.00

Tijdens de feestdagen gesloten op: Eerste en Tweede Kerstdag, Oudjaars- en Nieuwjaarsdag.

• Mastercard , Pin , Visa

Piet T.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Ingrid R.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Het eten is werkelijk fantastisch en zeer goed op smaak! Vega zijn er heerlijke en aparte keuzes: echt aan te raden! Ik had een bladerdeeg taartje met gepofte pompoen en geitenkaas vooraf en truffel risotto als hoofdgerecht. Beide ontzettend lekker! Mijn tafelgenoot had pulled chicken vooraf en als vervolg een Black Angus burger. Ook hij was zeer tevreden en vond de gerechten heerlijk. Het kaasplankje als dessert is uitmuntend en goed op temperatuur. De bediening is aardig maar had het wel druk. Eén meneer in de bediening terwijl er 30 mensen zijn om te eten is in je eentje best druk maar ging goed. Gezellige inrichting en voor ons zeker voor herhaling vatbaar!
Fransje V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Heerlijk gegeten, we hebben gekozen voor het drie gangen menu, was niet duur en wel heel goed eten. Je zit wel redelijk dicht op elkaar, maar dat hebben we toch niet als storend ervaren. De borden waren mooi verzorgd opgemaakt, de bediening was goed en de sfeer ontspannen en gezellig. Aanrader!
Rinaoudenaarde O.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Veel lawaai (gespreksstof van een 2 tal grote groepen )
Pia V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Met zijn vijven een high wine gedaan. Lekker gerechtjes met bijpassende wijnen en een bevlogen uitleg van Marcel. Kortom we komen terug voor het diner!!
Petra M.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Heeft ons aangenaam verrast. Kleine kaart met diversiteit aan gerechten. Ontspannen sfeer. Komen zeker een keer terug.
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijk gegeten. De Zarzuela van de Spaanse kok is een topper!
Prettig, ontspannen en verzorgt restaurant. Kom er zeker terug!
Aniek H.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Weer heerlijk gegeten bij Tholen! Veel mooie gerechten op de kaart, waardoor het moeilijk kiezen is. Maar wat je ook kiest het is lekker. Vooraf het plankje gedaan maar allemaal heerlijke tapas, zoals een lekkere soep, krokketje van rode biet en tonijn. Als hoofdgerecht de ossenhaas. Dat was een goeie keus, heerlijk! De bediening is altijd uiterst vriendelijk en is op een prettige manier aanwezig. Ze doen er alleen aan om je een fijne avond te bezorgen en de eigenaar weet veel over wijn te vertellen. Een hele beleving om hier te eten!
HP V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Vriendelijke bediening, heel goed eten, prettig laagdrempelige sfeer. De eigenaar is vinoloog, dus volop wijnkeus en advies per gerecht. Prijzen zijn ook nog prima.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Erg lekker gegeten, kwalitatief uitstekend! Vriendelijke bediening. Pareltje in Haarlem (op loopafstand van centrum en station).
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Ik denk voor de 6e keer bij Bij Tholen gegeten. Het was weer heerlijk en de bediening als altijd vriendelijk en weet goede adviezen te geven voor een passende wijn.
Nikki V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Heerlijk eten en goede koks. Bediening is heel vriendelijk en heeft veel kennis van wijnen. Wat het etentje helemaal compleet maakt.
Erik T.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Goede sfeer en goede bediening leuk opgezet restaurant.
Eten was verassend en goed.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Prettige ontvangst, met de mogelijk om op het terras te starten en omdat het nu 's-avonds afkoelt binnen het hoofdgrecht te eten. Aanrader om te starten met de proeverij van het huis.
Totale beleving heel goed, van smaak tot ambiance tot gastheerschap.
Bo V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Leuk restaurant met subliem eten.
Vriendelijk personeel wat graag met passie de gerechten uitlegd aan tafel. Wel erg jammer dat ze nooit mee doen aan de acties van iens.
Beste Bo, hartelijk dank voor uw recensie. Ik leg graag uit waarom wij niet meedoen aan acties. Zoals u in de recensies kunt lezen staan wij bekend om onze goed prijskwaliteitsverhouding. Daar zijn wij trots op en het is ook een onderdeel van ons concept. Bij acties moeten restaurants veel commissie betalen. Daarom hebben hebben wij er voor gekozen om het hele jaar door iedereen een goede prijs te bieden.
Met vriendelijke groet, Marcel Tholen
Menno B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
goed gegeten. de doorlooptijd was prima. duurde in het begin wel iets te lang voordat het eten werd opgenomen.
zeer vriendelijke bediening.
Julia L.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Ik heb nu voor de vierde keer Bij Tolen gegeten en het was net zo heerlijk als de vorige keren.
Ook de bediening was prima. De eigenaar neemt de tijd voor een praatje en uitleg over de gerechten.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Ik kom al jaren bij Bij Tholen en het is altijd goed. Eten is verrukkelijk en de bediening gezellig. Marcel denkt ook mee bij allergieën. Mijn meest favoriete restaurant!
Amber E.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Onwijs aardig personeel. Marcel weet overal wel iets van en is een perfecte gastheer. Ook de koks weten waar ze mee bezig zijn: heerlijk gegeten. Kortom: aanrader!
Jose H.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Wederom heerlijk gegeten hier. En we gaan hier zeker weer terugkomen! Lekker dichtbij het station, dus ook met openbaar heel goed bereikbaar.