Bij Tholen

Kruisweg 70B 2011 LG Haarlem Nederland Kaart
31-235319625

Over het restaurant Bij Tholen

De kunst van culinaire eenvoud

De kunst van culinaire eenvoud heeft de gepassioneerde chef Fernando Tarrago uitstekend onder de knie. Het liefst kookt hij met producten uit de streek, waarbij de smaak optimaal benut wordt. Gastheer Marcel Tholen weet enorm boeiend te vertellen over de wijnen die hij allen per glas schenkt. Je bent hier aan het juiste adres voor een avond uit voor een vriendelijke prijs.

Meer informatie over restaurant Bij Tholen

Bus en trein op 200 meter afstand
  • : Betaald parkeren in de buurt en parkeergarage in de Lange Herenstraat

Dinsdag t/m Donderdag vanaf 17:00
Vrijdag t/m Zondag vanaf 15.00

Tijdens de feestdagen gesloten op: Eerste en Tweede Kerstdag, Oudjaars- en Nieuwjaarsdag.

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Wi-Fi
Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant Bij Tholen

Loes V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Ik kom al jaren bij Bij Tholen en het is altijd goed. Eten is verrukkelijk en de bediening gezellig. Marcel denkt ook mee bij allergieën. Mijn meest favoriete restaurant!
Amber E.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Onwijs aardig personeel. Marcel weet overal wel iets van en is een perfecte gastheer. Ook de koks weten waar ze mee bezig zijn: heerlijk gegeten. Kortom: aanrader!
Jose H.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Wederom heerlijk gegeten hier. En we gaan hier zeker weer terugkomen! Lekker dichtbij het station, dus ook met openbaar heel goed bereikbaar.
Roy M.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Altijd een fijne plek om te eten. De kaart wisselt regelmatig met telkens weer heerlijke gerechten. De wijn is hier altijd erg goed.
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Heerlijk gegeten, leuke sfeervolle tafel voor 8 personen.
Adil A.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Vanavond onverwachts met mijn vriendin bij Bij Tholen gegeten. Twijfelend over de ietwat kleine kaart toch voor een hoofd- en nagerecht gegaan. Absolute top gerechten!! Het ziet er "gewoon" lekker uit en smaakt daarbij echt fantastisch. Ook de bediening (de enige) bracht gezelligheid aan tafel en had uitstekende producten kennis. Dit was het uur rijden helemaal waard en wij komen zeker terug!
Eric Esther V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
lekker gegeten we stonden alleen na ongeveer een uurtje weer buiten
vinden wij vrij snel voor een drie gangen diner!
Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Prettige sfeer, uitstekend geadviseerd over de gerechten en bijhorend wijnen!
Gunstige ligging, zo dicht bij station!
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Prettige bediening , die er rekening mee hield dat we kort de tijd hadden. Goed eten. fijn buiten op het terras gezeten aan een drukke straat.
Geert O.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Lekker eten, prettige sfeer. Goede prijs kwaliteit verhouding. Wat ons betreft net iets te hoog op smaak maar wij gebruiken thuis weinig zout. Kwestie van smaak.
Joelle P.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Verrassend lekker gegeten! Mooi restaurant met een klein terrasje. Voordeel vind ik dat de pui open kan waardoor binnen zitten met lekker weer toch ook wel erg fijn is. Zoals anderen ook aangeven, mag er alleen wel wat meer groenten/salade bij het hoofdgerecht. Verder aanrader en wij komen hier zeker nog eens terug.
Joelle P.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Julia L.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Weer heerlijk gegeten vanavond. Ontvangst en service zoals vorige keren fantastisch. Ik was hier nu voor de 3e keer en kom zeker terug!
Sanne P.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Wat een toptent! Heerlijk op het terras gezeten. Vanavond gekozen voor vegetarische gerechten en stuk voor stuk genieten geblazen! Mjammie!!! Vooral de risotto was uitmuntend. Goede sfeer en leuke uitleg van de eigenaar. Iemand met hart voor zijn zaak. Ik kom hier zeker nog een keer terug! Hoorde dat je ook kan deelnemen een wijnproeverij. Ik ben van de partij. Cheers
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Gezellig no nonsense. Goede en vooral ook snelle bediening zonder haastig te zijn en zonder je het gevoel te geven dat je weg moest. Eten prima.
Brigitte L.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Toch wel lawaaierig
Dionne D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Lekker eten. Goede prijs - kwaliteit verhouding. Erg aardige bediening.
Wieke V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Ik kom regelmatig Bij Tholen en de ontvangst en het eten is altijd goed.
Janine V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Ondanks het feit dat onze groep ineens twee keer zo groot bleek dan verwacht, vanwege allerlei late aanschuivers, werd een en ander soepel geregeld. Het eten was als vanouds goed, de wijn idem.
Judith H.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Weer heerlijk gegeten bij Bij Tholen, altijd goed. Fijne sfeer en fijne bediening.