Over het restaurant Bij Tholen

De kunst van culinaire eenvoud

De kunst van culinaire eenvoud heeft de gepassioneerde chef Fernando Tarrago uitstekend onder de knie. Het liefst kookt hij met producten uit de streek, waarbij de smaak optimaal benut wordt. Gastheer Marcel Tholen weet enorm boeiend te vertellen over de wijnen die hij allen per glas schenkt. Je bent hier aan het juiste adres voor een avond uit voor een vriendelijke prijs.

Meer informatie over restaurant Bij Tholen

Paulette V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Hanneke S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijke risotto gegeten, vond bediening deels supervriendelijk, andere deel iets minder alert op onze wensen maar helemaal prima!
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Prima bedienig, vriendelijk. Goed eten.
judea87 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
High Wine gedaan met familie, kwalitatief goede wijnen, en lekker. Ook de hapjes waren heerlijk. Er werd uitleg gegeven over de wijnen waar ze vandaan komen ed
De tafel van Pim D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Wij hebben met een groepje van 5 heerlijk gegeten bij Tholen. Zeer smakelijke gerechten en lekkere bijpassende wijnen. Alles met aandacht bereid en voor een prima prijs.
Dit was niet onze eerste keer en zeker niet de laatste.
Eus D.
Heerlijk ongedwongen sfeer en prima eten. Een van mijn favoriete restaurants
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Dit restaurant uitgekozen op basis van positieve reviews. Restaurant oogt gezellig en de ontvangst is gastvrij. Wij begonnen met een proeverij, die goed maar niet echt verrassend was. Het soepje en de vulling van de (lauwe) kroketjes bleek overeen te komen. En helaas kwam deze, tevens nogal zoute smaak ook weer terug bij de risotto, die volgens Italiaanse traditie als een grote, grauwe berg opgediend werd. Wat mij betreft had de hoeveelheid en het zoutgehalte gehalveerd mogen worden en on-Italiaans geserveerd met wat frisse kleurige salade of nog beter iets verrassends van de kok. Mijn partner had als hoofdgerecht overigens heerlijke, jaloersmakende hertenbiefstuk!
Will G.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Originele recepten. Weer heerlijk gegeten en gastvrij ontvangen. Voor weer een herhaling vatbaar. Prijs/kwaliteit uitstekend!
Krista B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Heerlijk gegeten voor een hele goede prijs. De bediening was goed en persoonlijk. Zeker de moeite waard om
nog een keer heen te gaan
Hein H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Lekker!
John V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Kwalitatief was het eten zeer goed, prima in combinatie met bijpassende wijnen.
Dessert helaas niet kunnen gebruiken ivm vervolgafspraak.

Bezoek aan dit restaurant is voor herhaling vatbaar.
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Prettig restaurant, goede keuken. Voorgerecht (tonijn) was zeer geslaagd. Hoofdgerecht liet nogal lang op zich wachten, maar verder overheerste tevredenheid.
Danielle S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Fijne plek waar we goed zijn bediend en vooral lekker hebben gegeten. Omdat we weinig tijd hadden alleen een hoofdgerecht en dessert gegeten maar het eten verdiend meer tijd om te genieten.
Elles K.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Makkelijk te vinden, dicht bij het station. Lekker eten en zeer vriendelijke bediening! Ondanks dat we bijna een uur te vroeg waren, konden we gewoon aan tafel. Vooral de Bailey's taart was echt fantastisch!
Paulus P.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Ondanks dat het redelijk druk was met te weing mensen in de bediening, hebben wij hier uitstekend gegeten met een prima prijs/kwaliteit verhouding !!
Wij komen hier zeker nog eens terug en bevelen dit restaurant aan !!
Ozden T.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
De volwassenen dagsoep (prei) en tonijnstukjes als voorgerecht. Beiden goed, tonijn ging vergezeld van lekkere (soja-gember) saus.
Als hoofd de zarzuela en vis van de dag. Beiden goed.
De kids kregen risotto met vis (ipv het eeuwige fastfood, nuggets/kroket etc).
Rode wijnen (Geil (Duits) en een Spaanse) waren ook goed.

Bij Tholen, altijd een consistente kwaliteit tot nu toe houden zo.
De bedienende jongedame was erg sympathiek en behulpzaam.
Carla A.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Aardige bediening en heel lekkere gerechten!
Harry G.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Bijzonder gastvrij verstand van zaken en snelle en goede keuken kwaliteit vooral zo doorgaan geen onnodige franje maar prima beleving petje af
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Een heel gezellig restaurant.
We hebben heerlijk gegeten, een aanrader!
Christian J.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Hier met 6 mede bestuursleden naar toe gekomen omdat 5 van de 6 hier nog nooit gegeten had. De penningmeester die op loop afstand van dit restaurant woont, had uit de vele restaurantjes die Haarlem rijk is, deze gekozen vanwege de gunstige prijs/kwaliteit verhouding voor het 3-gangenmenu (het blijft een penningmeester natuurlijk). We werden fijn ontvangen en kregen de grote houten tafel toegewezen. En men heeft zowaar speciaal biertjes, zoals dubbels en tripels. 4 bestuursleden gingen voor de wijn en 2 voor de speciaal biertjes, Het gaat nu te ver om van alle 6 tafelgenoten alle voor-, hoofd- en dessert-gerechten te benoemen. Belangrijkste was het feit dat ondanks de drukte, de gerechten elkaar in normale tijd opvolgden, goed warm en mooi opgemaakt werden opgediend en smakelijk waren. Afsluitende met diverse koffies/thees was dit bestuursdiner een succes en de penningmeester zelfs blij met de prettige rekening.
Gerard D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Wij hebben gegeten met de kortingsactie van Iens. We hoefden er niet om te vragen, het was goed genoteerd.
Bij binnenkomst werden wij direct opgemerkt en mochten zelf een plaats uitzoeken.
Het eten was gezien de redelijke prijs erg goed. De zaak was vol en dat was voor een ober maar moeilijk te behandelen. Hij deed goed zijn best maar ik zag meerdere mensen wuiven voor aandacht.
Wij willen hier best nog eens terug komen.