Over het restaurant Bij Tholen

De kunst van culinaire eenvoud

De kunst van culinaire eenvoud heeft de gepassioneerde chef Fernando Tarrago uitstekend onder de knie. Het liefst kookt hij met producten uit de streek, waarbij de smaak optimaal benut wordt. Gastheer Marcel Tholen weet enorm boeiend te vertellen over de wijnen die hij allen per glas schenkt. Je bent hier aan het juiste adres voor een avond uit voor een vriendelijke prijs.

Meer informatie over restaurant Bij Tholen

Bus en trein op 200 meter afstand
  • : Betaald parkeren in de buurt en parkeergarage in de Lange Herenstraat

Dinsdag t/m Donderdag vanaf 17:00
Vrijdag t/m Zondag vanaf 15.00

Tijdens de feestdagen gesloten op: Eerste en Tweede Kerstdag, Oudjaars- en Nieuwjaarsdag.

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Wi-Fi
Uitmuntend
9,1
9,1

Jouw recensie over het restaurant Bij Tholen

Sietske V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Een top restaurant , vriendelijke bediening die verstand heeft van wat er geserveerd word en welke wijnen er bij passen. Eten is heel goed in balans en ziet er prachtig uit . De sfeer is goed en gezellig. Wij komen hier regelmatig en het is altijd goed ! Echt 1 van de beste restaurants van Haarlem!
Marjolein C.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2019
Heerlijke avond gehad. Fijn gezeten en gegeten. Mooie wijn. Wat kun je meer zeggen? Top avond!
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
We hebben heerlijk gegeten (ik voor en hoofd de dag specials, mijn partner van de standaard gerechten), fijne ambiance, heel vriendelijk gepassioneerd personeel, goede (achtergrond) muziek, gaan er zeker weer eten, aanrader.
Elsbeth W.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Geweldige vent en geweldig eten
Christiaan R.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Goude vent, goude tent!
Annemieke B.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
Vaak langs gereden maar nooit echt opgevallen. Maar de gerechten zijn verrukkelijk en de vriendelijkheid van het personeel is hartverwarmend. De eigenaar neemt echt de tijd om je tips te geven over wijn en gerechten. Hij kwam na alle uitleg en onze keus terug om een nóg beter passende wijn aan te bevelen die zelfs goedkoper was. Voor dit restaurant geldt: gewoon maar heel bijzonder!
Arno G.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Heerlijk eten en een uitgebreide wijnkaart!
Robert J.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Gerard G.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Sobere aankleding van gerechten. Schorsenerensoep smaakte niet naar schorseneren. Hertenbiefstuk prima gebakken, zuurkool ook goed , maar mag er iets meer aankleding zijn ? Crème brulée onder de maat. Glas rode wijn (Chileens) € 5,95 wel erg aan de prijs voor een toch eenvoudige gelegenheid !
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Heerlijk gegeten met mooie wijnen. Wel was de risotto wat zout maar dat mag de pret niet drukken.
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Het eten was heerlijk en de gerechten origineel. Ik heb genoten van de pijlstaartinktvis met venkelrisotto. En ook de voorgerechten waren zeer smakelijk. Voor herhaling vatbaar.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Prima eten, uitstekende bediening, attent, deskundig, super
Roos S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Heerlijk gegeten, prima bediening en gezellige sfeer!! Komen hier zeker terug.
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Met een vriendenclub van 10 personen gaan we jaarlijks bij Bij Tholen eten. Het eten is goed en gevarieerd met een regelmatig wisselend menu waarbij ook de vegetariers aan hun trekken komen. En nu in de herfst is zeker het hert aan te bevelen. Het is goed toeven aan de grote tafel met zoveel mensen en knap dat iedereen tegelijkertijd de gerechten krijgt. We hopen onze jaarlijkse traditie hier nog lang te kunnen herhalen. En ook aan duurzaamheid wordt gedacht, er worden doorlopend karaffen kraanwater neergezet.
Amber N.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Top plek voor een gezellige avond. Goed eten, zeer attente bediening en goede ontspannen sfeer. Ik kom hier graag met m’n gezin of met m’n collega’s.
M D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Erg lekker gegeten.
Anita M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
We hebben eerst genoten van een wijnproeverij en daarna van een diner.
Het was Super gezellig.
Kundige uitleg over de wijnen en het driegangen diner was Top!
Marie-jose R.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Een leuk restaurant met 'n verrassende kaart waar bij sommige gerechten een supplement bij komt, dat is jammer. Het is wel rumoerig terwijl het niet vol was. Lekkere wijnen en gewoon een karaf water op tafel, zoals 't hoort! Voor herhaling vatbaar.
Carlos L.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Lekker gegeten gisteren Bij Tholen. We hadden de Belgische pils van de tap, mijn vrouw de Black Angus burger en ik de hertenbiefstuk (met heerlijke zuurkool en jus) als hoofdgerecht. Daarvoor hadden we de proeferij van de chef. Alles was van goede tot zeer goede kwaliteit. Het menu zou nog iets gevarieerder kunnen zijn en het zou allemaal net iets sneller kunnen. Over het algemeen, een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding in hartje Haarlem. Zeker aan te bevelen en we komen dan ook snel weer eens terug!
Anja K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Heerlijk eten, porties precies per, bijpassende wijn en een goede gastheer????