Bij Tholen

Kruisweg 70B 2011 LG Haarlem Nederland Kaart
31-235319625

Over het restaurant Bij Tholen

De kunst van culinaire eenvoud

De kunst van culinaire eenvoud heeft de gepassioneerde chef Fernando Tarrago uitstekend onder de knie. Het liefst kookt hij met producten uit de streek, waarbij de smaak optimaal benut wordt. Gastheer Marcel Tholen weet enorm boeiend te vertellen over de wijnen die hij allen per glas schenkt. Je bent hier aan het juiste adres voor een avond uit voor een vriendelijke prijs.

Meer informatie over restaurant Bij Tholen

Dinsdag t/m Zondag vanaf 12:00

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Myrthe K.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk gegeten, porties waren niet te groot. Bediening was vriendelijk.
De spareribs als voorgerecht zijn echt een aanrader.
Akke V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk gegeten in een kleine, prettige ruimte. Goed vlees, prima variaties in de gerechten en lekkere bijpassende wijnen. Houdt rekening met grote porties voor het voorgerecht, waardoor ik persoonlijk m'n hoofdgerecht niet op kreeg. Vriendelijke bediening, die hard werkt, maar niet altijd het overzicht heeft wie wanneer aan de beurt is (enkele keren wachtten we te lang met een leeg glas op aandacht en bleek oogcontact vinden lastig). Tafels staan dicht bij elkaar; we konden de buren goed verstaan, dus bepaalde onderwerpen bewaarden we voor de kroeg na ons etentje.
ed J.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Vlotte aardige bediening.
Tim C.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Fantastisch gegeten! Prijs-kwaliteit is uitstekend! En de bediening is snel en leuk. Echt een aanrader in Haarlem! Bij andere restaurants in de binnenstad betaal je veel meer voor minder goed eten. We komen terug!
Krzysztof D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Heel vriendelijke bediening, die noch stijf noch te joviaal was. Het eten was lekker, goed geprijsd en de porties waren royaal. We hebben niet lang getafeld, wat ook niet onze bedoeling was. Toen we half zes binnenkwamen, was het nog rustig, maar het kan zijn dat het later op de avond (de zaak liep langzaam vol) rumoeriger wordt.
John R.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Iets van de zevende keer dat we hier aten. Opmerkelijk goed eten voor een eerlijke prijs. Bediening is snel en vriendelijk. Voor ons de eerste keus als we lekker uit eten willen, maar niet te fancy.
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten, met vernieuwende recepten die ook onze beide kinderen (12 en 17 jaar) met smaak hebben gegeten. De bediening was prima: goed qua timing en zonder stress. Wel stonden de tafels redelijk dicht op elkaar, waardoor we enige geluidsoverlast hadden van het gezelschap dat achter ons zat. Zeker een aanrader om vaker heen te gaan!
Klaus A.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Eerste keer bij Tholen geweest en het was een prima avond. Het 3 gangen menu is goed Value for Money. We hadden de Roode bieten salat, gamba's/tonijn, zeebaars en achteraf crème brulee en sinas taart. Alles was echt lekker. Het passende wijn arrangement was een goede keuze. Attente service van de bass. What more do you want?!
Jolanda L.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Goeie sfeer en bediening, en het eten was verzorgd en lekker. Aangenaam verrast! We hadden de proeverij vooraf, en dat is zeker een aanrader.
Carla H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Echt heerlijk gegeten met vrienden. Perfecte zachte sukade met risotto en lekkere wijnen. Ook in het verleden al een paar keer hier gegeten met veel plezier. We komen zeker terug.
george52 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
We hebben een geslaagde avond gehad en heerlijk gegeten. Verzorgde borden en zeer smakelijke gerechten.
Al direct bij het welkom een karafje water op tafel. Dat is gastvrijheid. Vooraf heerlijke proeverij voor 3 personen. Zeer aan te bevelen. We genoten van de hoofdgerechten. Heerlijke saté van kippedijen en de eendeborst zijn ook aan te bevelen. Ondanks dat het restaurant goed bezet was, hield de vriendelijke bediening alles goed onder controle. Zeer zeker een aanrader op een goede locatie.
Sybe H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Al eerder hier gegeten. Nog steeds geweldige bediening in een leuke ambiance. Wij hadden als voorgerecht de Proeverij van de Chef. Vier kleine hapjes bestaande uit vitello tonnato, een mini couscous met feta, een carpaccio rolletje en een stukje tonijn. Alles mooi bereid met frisse combinaties. Als hoofdgerecht de saté van kippendijen, de runderentrecote en de zarzuela. De entrecote was helaas aan de taaie kant en bij de zarzuela de vis te ver gegaard. Als toetje de crème brûlée en de passievruchtentaart weer prima.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Geweldig lekker gegeten! Gezellig interieur en hele vriendelijke mensen.
Mijn schoonmoeder was haar telefoon kwijt en die was gevonden in het restaurant. Deze werd kosteloos de volgende dag opgestuurd naar het Brabantse land. Van een vergoeding wilde de eigenaar niets horen. Geweldige service!
Robin K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Heerlijk gegeten met prima bediening in een relaxte sfeer!
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Wat een fijn restaurant! Alleen maar lekkere gerechten op de kaart. Vooraf kan je kiezen voor een proeverij van verschillende kleine voorgerechten, echt een aanrader. Zeker als je moeite hebt met kiezen! Prijs kwaliteit is boven verwachting, de kwaliteit is hoger dan de prijs!
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Heerlijk gegeten hier! Zoveel lekkere gerechten op de kaart dat ik moeilijk kon kiezen. Gelukkig kon ik vooraf een proeverij nemen zodat ik kleine gerechten kon proeven. Alles was perfect op smaak. Deze koks weten wat ze doen. Echt een aanrader en ik kom hier graag nog terug. Zeer aardige gastheer en een gezellig sfeer. Prijs kwaliteit is meer dan perfect. Meer kwaliteit dan prijs!
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Heerlijk gegeten! Erg leuke kaart met veel lekkere gerechten. Dat is nog moeilijk kiezen. Gelukkig konden we vooraf een proeverij nemen met verschillende kleine gerechten. Erg lekker en leuk dat we verschillende gerechten konden proeven. Alles is perfect op smaak, je merkt dat ze in de keuken goed weten wat ze doen. Ik blijf hier zeker terug komen. Prijs/kwaliteit is perfect. Kwaliteit is hoger dan de prijs!
Robin M.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Het is zo leuk dat het team de kaart regelmatig aanpast, hoewel sommige gerechten (soms in een ander jasje) bij gebleken succes wel 's terugkeren. Zo was dit keer sukade met rode bietjes een heerlijke keuze, die weer op advies van de sommelier door een goed glas wijn begeleid werd.
Ina D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
afgelopen donderdag met 7 personen gegeten Bij Tholen en wat hebben we een heerlijke avond gehad! Vlak voordat we gingen eten viel iemand van ons gezelschap helaas af en kon dat niet meer doorgeven. Gelukkig was dat geen enkel probleem.
Omdat een aantal van ons wat vroeg was gingen we buiten aan een tafeltje zitten om alvast iets te drinken en gaven aan dat we hadden gereserveerd. Het was nogal warm en de eigenaar vroeg of we lekker buiten wilden blijven zitten. We konden de goed verzorgde tafel binnen zien staan, maar buiten eten was wel erg aantrekkelijk met de hitte. Blij verrast heeft hij wat tafeltjes aan elkaar geschoven en het was echt geen enkel probleem.
We hebben echt heerlijk gegeten, ik denk dat elk gerecht van de kaart wel op tafel heeft gestaan. Goed verzorgde borden, zeer smakelijke gerechten en vooral heerlijk: niet elke keer komen vragen of alles smaakte!! De lege borden en onze goedkeurende opmerkingen maakten de eigenaar blij!!
Alles ging heerlijk ontspannen en hoewel de eigenaar alle bediening alleen deed had niemand daar volgens mij last van. Zeer zeker een aanrader op een fijne locatie!!
eti1 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Voortreffelijke keuken ! Met een groep (9p) gegeten en alleen maar smaakvolle gerechten op tafel gekregen. De Zarzuela is beslist een aanrader. Goede wijnen op de kaart, die vooraf geproefd mochten worden om een definitieve keuze te kunnen maken. Iedereen aan het eind van de avond blij en voldaan weer naar huis !