Over het restaurant Bij Tholen

De kunst van culinaire eenvoud

De kunst van culinaire eenvoud heeft de gepassioneerde chef Fernando Tarrago uitstekend onder de knie. Het liefst kookt hij met producten uit de streek, waarbij de smaak optimaal benut wordt. Gastheer Marcel Tholen weet enorm boeiend te vertellen over de wijnen die hij allen per glas schenkt. Je bent hier aan het juiste adres voor een avond uit voor een vriendelijke prijs.

Meer informatie over restaurant Bij Tholen

Bus en trein op 200 meter afstand
  • : Betaald parkeren in de buurt en parkeergarage in de Lange Herenstraat

Dinsdag t/m Donderdag vanaf 17:00
Vrijdag t/m Zondag vanaf 15.00

Tijdens de feestdagen gesloten op: Eerste en Tweede Kerstdag, Oudjaars- en Nieuwjaarsdag.

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Bij Tholen

Aniek H.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Wat een fijn restaurant! De hertenbiefstuk is voortreffelijk, zeer goed bereid. Verder vind ik de proeverij als voorgerecht ook echt een aanrader. De smaken zijn verfijnd en zorgen ervoor dat je niks laat staan!! :)
Eke D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Afgelopen Zondag hier gegeten. Voorgerecht was heerlijk, de proeverij. Hoofdgerecht, viel tegen. Hert was goed alleen te veel jus.
De inrichting is kil, heel licht en het was erg koud. We hebben hier iets van gezegd, helaas is er niets mee gedaan.
Marinda V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk en gezellig gegeten bij Bij Tholen. Dit was de 2e keer, maar ik kom zeker nog een keer! Voorgerecht de Proeverij was verrukkelijk, en ook de hoofdgerechten waren bijzonder en smakelijk. Een aanrader.
Marion H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk gegeten! Gezellig bij kunnen praten in een rustige omgeving. Een aanrader voor iedereen. Ook genoeg keuze voor mensen die geen vlees eten.
Gustaaf B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Sfeervol restaurant waar je hartelijk wordt ontvangen.
Wisselende menukaart waardoor eten elke keer een verrassing blijft.
Mooi assortiment wijnen per glas.
Eten is van zeer goede kwaliteit.
marcel B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijke gerechten voor een goede prijs en met goede wijnsuggesties bij elk gerecht. En vriendelijke plus kundige bediening.
Michelle M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Erg goed eten, snelle service ondanks drukte. Wel soms moeilijk elkaar te verstaan als het druk is. Super verder! Ik kom zeker terug.
Lucienne R.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Prima eten. Betrokken eigenaar die ook goed meedenkt als gasten bepaalde dingen niet mogen eten. Porties precies goed en zeer lekker en vers.
nelieheinz .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Goede uitleg over de wijn en vriendelijke bediening! Belachelijk dat ik honderdtwintig tekens moet volmaken om te zeggen dat het allemaal naar behoren was.
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening!!
Erin G.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Leuke, gezellige eigenaar. Knusse sfeer. Super bediening. Heerlijk gegeten! Prijs-kwaliteit-verhouding goed. Voor herhaling vatbaar! ????
Musette G.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Genoten van zowel voor-, hoofd- als nagerecht. De tarte tatin met blauwe kaas was subliem! Het restaurant was volledig gevuld. Zo nu en dan ging dat wel ten koste van het gesprek dat je met je tafelpartners voerde. Aan de akoestiek zou misschien iets gedaan kunnen worden. Maar het restaurant is sfeervol en de bediening attent. De wijnkaart is uitgebreid.
Ruurd P.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk eten, goede wijn in een prima sfeer. Adequate en vriendelijke bediening. Goede adviezen en goede en betaalbare wijnkaart. Aanrader!
Paulette V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Wederom Heerlijk gegeten was een drukke avond een paar groepen. De keuze van de wijnen per glas is geweldig! Hele fijne plek om te zijn! Wij komen hier heel graag.
Hanneke S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijke risotto gegeten, vond bediening deels supervriendelijk, andere deel iets minder alert op onze wensen maar helemaal prima!
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Prima bedienig, vriendelijk. Goed eten.
judea87 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
High Wine gedaan met familie, kwalitatief goede wijnen, en lekker. Ook de hapjes waren heerlijk. Er werd uitleg gegeven over de wijnen waar ze vandaan komen ed
De tafel van Pim D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Wij hebben met een groepje van 5 heerlijk gegeten bij Tholen. Zeer smakelijke gerechten en lekkere bijpassende wijnen. Alles met aandacht bereid en voor een prima prijs.
Dit was niet onze eerste keer en zeker niet de laatste.
Eus D.
Heerlijk ongedwongen sfeer en prima eten. Een van mijn favoriete restaurants
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Dit restaurant uitgekozen op basis van positieve reviews. Restaurant oogt gezellig en de ontvangst is gastvrij. Wij begonnen met een proeverij, die goed maar niet echt verrassend was. Het soepje en de vulling van de (lauwe) kroketjes bleek overeen te komen. En helaas kwam deze, tevens nogal zoute smaak ook weer terug bij de risotto, die volgens Italiaanse traditie als een grote, grauwe berg opgediend werd. Wat mij betreft had de hoeveelheid en het zoutgehalte gehalveerd mogen worden en on-Italiaans geserveerd met wat frisse kleurige salade of nog beter iets verrassends van de kok. Mijn partner had als hoofdgerecht overigens heerlijke, jaloersmakende hertenbiefstuk!
Will G.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Originele recepten. Weer heerlijk gegeten en gastvrij ontvangen. Voor weer een herhaling vatbaar. Prijs/kwaliteit uitstekend!