Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Bij Tholen

De kunst van culinaire eenvoud

De kunst van culinaire eenvoud heeft de gepassioneerde chef Fernando Tarrago uitstekend onder de knie. Het liefst kookt hij met producten uit de streek, waarbij de smaak optimaal benut wordt. Gastheer Marcel Tholen weet enorm boeiend te vertellen over de wijnen die hij allen per glas schenkt. Je bent hier aan het juiste adres voor een avond uit voor een vriendelijke prijs.

Meer informatie over restaurant Bij Tholen

Jetty C.
John V.
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Prettig restaurant, goede keuken. Voorgerecht (tonijn) was zeer geslaagd. Hoofdgerecht liet nogal lang op zich wachten, maar verder overheerste tevredenheid.
Danielle S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Fijne plek waar we goed zijn bediend en vooral lekker hebben gegeten. Omdat we weinig tijd hadden alleen een hoofdgerecht en dessert gegeten maar het eten verdiend meer tijd om te genieten.
Elles K.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Makkelijk te vinden, dicht bij het station. Lekker eten en zeer vriendelijke bediening! Ondanks dat we bijna een uur te vroeg waren, konden we gewoon aan tafel. Vooral de Bailey's taart was echt fantastisch!
Paulus P.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Ondanks dat het redelijk druk was met te weing mensen in de bediening, hebben wij hier uitstekend gegeten met een prima prijs/kwaliteit verhouding !!
Wij komen hier zeker nog eens terug en bevelen dit restaurant aan !!
Ozden T.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
De volwassenen dagsoep (prei) en tonijnstukjes als voorgerecht. Beiden goed, tonijn ging vergezeld van lekkere (soja-gember) saus.
Als hoofd de zarzuela en vis van de dag. Beiden goed.
De kids kregen risotto met vis (ipv het eeuwige fastfood, nuggets/kroket etc).
Rode wijnen (Geil (Duits) en een Spaanse) waren ook goed.

Bij Tholen, altijd een consistente kwaliteit tot nu toe houden zo.
De bedienende jongedame was erg sympathiek en behulpzaam.
Carla A.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Aardige bediening en heel lekkere gerechten!
Harry G.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Bijzonder gastvrij verstand van zaken en snelle en goede keuken kwaliteit vooral zo doorgaan geen onnodige franje maar prima beleving petje af
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Een heel gezellig restaurant.
We hebben heerlijk gegeten, een aanrader!
Christian J.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Hier met 6 mede bestuursleden naar toe gekomen omdat 5 van de 6 hier nog nooit gegeten had. De penningmeester die op loop afstand van dit restaurant woont, had uit de vele restaurantjes die Haarlem rijk is, deze gekozen vanwege de gunstige prijs/kwaliteit verhouding voor het 3-gangenmenu (het blijft een penningmeester natuurlijk). We werden fijn ontvangen en kregen de grote houten tafel toegewezen. En men heeft zowaar speciaal biertjes, zoals dubbels en tripels. 4 bestuursleden gingen voor de wijn en 2 voor de speciaal biertjes, Het gaat nu te ver om van alle 6 tafelgenoten alle voor-, hoofd- en dessert-gerechten te benoemen. Belangrijkste was het feit dat ondanks de drukte, de gerechten elkaar in normale tijd opvolgden, goed warm en mooi opgemaakt werden opgediend en smakelijk waren. Afsluitende met diverse koffies/thees was dit bestuursdiner een succes en de penningmeester zelfs blij met de prettige rekening.
Gerard D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Wij hebben gegeten met de kortingsactie van Iens. We hoefden er niet om te vragen, het was goed genoteerd.
Bij binnenkomst werden wij direct opgemerkt en mochten zelf een plaats uitzoeken.
Het eten was gezien de redelijke prijs erg goed. De zaak was vol en dat was voor een ober maar moeilijk te behandelen. Hij deed goed zijn best maar ik zag meerdere mensen wuiven voor aandacht.
Wij willen hier best nog eens terug komen.
Ton R.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Leuk restaurant vlakbij het station. mooie vegetarische gerechten. Heerlijk gegeten
Wybe K.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
OP een zomeravond hebben we buiten op het terras aan de Kruisweg gegeten. We hebben genoten van het eten en de lekker wijnen. Met de korting van 40 procent was het ook nog eens spotgoedkoop. Het eten was de volledige prijs ook waard geweest.
Robina M.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
HEERLIJK gegeten
Goede steer
Kom zeker nog een keer !
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heerlijk gegeten in een fijne sfeer. Vriendelijk personeel en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Aanrader!
rikiemakkink M.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
ik had risotto met krab, de krab was wat verstopt onder het eten, de sfeer was verder goed en de bediening ook, in het algemeen goed eten en een gezelige sfeer
Bert L.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Zeer verse en smaakvolle gerechten . Bij elk gerecht een professioneel wijnadvies. Kortom, heerlijk gegeten hier!
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
De bloedworst was niet te versmaden, zo goed. En de risotto met krab was jammie. Bij elk gerecht een passend glas wijn en niet te vergeten het gezelschap van dierbaren maakte de avond tot een geslaagd geheel. Dank je Marcel voor je vriendelijke gastvrijheid!
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk gegeten en zeer prettige bediening. Prijs kwaliteit prima. Als je een grote eter bent misschien iets te weinig maar voor ons prima.