Over het restaurant Bij Tholen

De kunst van culinaire eenvoud

De kunst van culinaire eenvoud heeft de gepassioneerde chef Fernando Tarrago uitstekend onder de knie. Het liefst kookt hij met producten uit de streek, waarbij de smaak optimaal benut wordt. Gastheer Marcel Tholen weet enorm boeiend te vertellen over de wijnen die hij allen per glas schenkt. Je bent hier aan het juiste adres voor een avond uit voor een vriendelijke prijs.

Meer informatie over restaurant Bij Tholen

Bus en trein op 200 meter afstand
  • : Betaald parkeren in de buurt en parkeergarage in de Lange Herenstraat

Dinsdag t/m Donderdag vanaf 17:00
Vrijdag t/m Zondag vanaf 15.00

Tijdens de feestdagen gesloten op: Eerste en Tweede Kerstdag, Oudjaars- en Nieuwjaarsdag.

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Wi-Fi
9,1

Jouw recensie over het restaurant Bij Tholen

Dionne D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Wieke V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Ik kom regelmatig Bij Tholen en de ontvangst en het eten is altijd goed.
Janine V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Ondanks het feit dat onze groep ineens twee keer zo groot bleek dan verwacht, vanwege allerlei late aanschuivers, werd een en ander soepel geregeld. Het eten was als vanouds goed, de wijn idem.
Judith H.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Weer heerlijk gegeten bij Bij Tholen, altijd goed. Fijne sfeer en fijne bediening.
Kees R.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Erg lekker gegeten. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Het enige minpuntje is dat er erg weinig groente bij het hoofdgerecht zat. Ik heb niet gezien of er (tegen bijbetaling) een salade bijbesteld kon worden, Dat had van mij geadviseerd mogen worden.
Linda H.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Super lekker gegeten (zoals altijd eigenlijk) en voor een fatsoenlijke prijs. Originele gerechten, viendelijke eigenaar/personeel.
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Het was weer heerlijk
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Heerlijk gegeten! Wij komen hier zeker nog een keer terug. Leuk dat we aan het einde van de avond nog even gesproken hebben met de eigenaar/ gastheer van het restaurant. De bevlogenheid en passie waren duidelijk zichtbaar.
Sharon W.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Afgelopen zaterdagavond met vier personen BijTholen gegeten. Na een prettige ontvangst en een goede uitleg van de dagspecials, buikspek (voor) en eendenborst (hoofd), die twee van ons bestelden, kon het genieten beginnen. Alles wat ons voorgezet werd zag er uitstekend uit en was duidelijk met zorg bereid. Ook de Sauvignon Blanc die we erbij dronken was super! We konden werkelijk niets vinden wat iets minder was... onze complimenten. We komen zeker terug.
Yvette V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Het is en blijft ons favoriete restaurant! We komen hier al jaren en zijn nog nooit teleurgesteld.
Regelmatig wisselende kaart, fijn personeel, heerlijke stoelen :-)
Esther W.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Gezellig restaurant, mooi ingericht, vriendelijk personeel en erg lekker eten en betaalbaar. Echt een aanrader.
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Leuk tentje. Voorgerecht pulpo en carpaccio was aardig.
Entrecote was ok. Risotto te groot voor hoofdgerecht, na de helft is de smaak wel bekend.
Desserts ineens top. Uitstekende crème brulee en rabarber was ook zeer smakelijk.
Bijpassende wijn ook onderscheidend. Voor relatief weinig wijn met blijvende smaaksensatie.
Johan A.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Heerlijk gegeten! Leuk menu, keus voor iedereen. Hoofdgerecht kan iets royaler. Een bakje salade erbij kan ook geen kwaad .
renske_hendriks .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Wauw wat is het hier gezellig. Met de vriendinnen een heerlijke high wine gehad en daarna lekker blijven eten. Zalige wijntjes en vooral erg leuk begeleid door de serveerster. Ze vertelde erg enthousiast op het niveau van mij en mijn vriendinnen :’) Super leuk!

Ook het eten was heerlijk. Lekkere gerechtjes bij de wijn gekregen. Deze werden aangepast voor mij, daar ik geen vlees en melkproducten eet.

Volgende keer komen we zeler terug!
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Lekker ontspannen gegeten. Genoeg ruimte tussen de tafels. Prettige bediening. Niet te aanwezig
marcel B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Ze hebben een gevarieerde kaart met een goed prijs/kwaliteit verhouding. De bediening is erg vriendelijk en kundig. We komen hier zeker terug.
Eric N.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Erg gezellig restaurant waar je bijzonder lekker kan eten.
Porties zijn niet te groot (maar ook zeker niet te klein), waardoor je met een goed gevoel weer naar huis gaat.
Harry G.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Zoals altijd super lekker gegeten het blijft een van de leukste en beste restaurants uit de omgeving.
Jolien V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening! Kom zeker nog een keertje terug.
Casper T.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Zijn met zijn tweeën wezen eten.
Als voorgerecht hebben we de hapjes van de chef gegeten. Leuk om van alles te proefen, en heel lekker.
Hoofdgerecht hebben we de boeuf bourguignon, ontzettend lekker.
En als dessert een kaasplank met 4 verschillende heerlijke kazen, lekker heftige kazen mmm:).
De wijn was heerlijk en de bediening kon ons er ontzettend veel over vertellen.
Wij hebben een top avond gehad bij Tholen, zeker een aanrader!