Over het restaurant bij Teus

Gezelligheid met een culinaire twist

Bij Teus is een mooie grote zaak in Houten. De kaart wisselt regelmatig en bestaat altijd uit creatieve, uitnodigende en smaakvolle gerechten. Denk aan vlees van de Big Green Egg, mooie tonijn en heerlijke truffel. Een exclusief gevoel in een warme omgeving.

Meer informatie over restaurant bij Teus

Zondag en Maandag Gesloten
Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi
Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant bij Teus

Arjaan K.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Gisteravond heerlijk buiten kunnen eten. Als altijd bij Teus, uitstekend lekker eten, vriendelijk,vrolijke,attente en deskundige bediening. Top!
lars S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Eten is altijd goed. Bediening was gehaast en minder vriendelijk dan we bij Teus gewend zijn. Er werd steeds vergeten bij te schenken, je voelde je een nummer en minder gast.
Myriam U.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Mooie gerechten. Het was weer een feest
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Eerst buiten op het terras iets gedronken en daarna en in te sfeervolle restaurant heerlijk gegeten. Ook de vegetarische gerechten zijn een lust voor te oog, verrassend en zeer smakelijk. Een leuk concept.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Perfect gegeten bij "Bij Teus". De enige keus is een verrassingsmenu maar dat is dan ook perfect. Ze serveerden heerlijke passende wijnen bij de diverse gerechten. Aanrader.
Bert N.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Vanaf het binnenkomen tot het huiswaarts gaan voel je je echt GAST!!. Het samenspel tussen persoonlijke bediening en het heerlijke eten en prachtige wijn maken een avond bij Teus tot een avond uit.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Weer heerlijk gegeten in dit fantastische restaurant in Houten. Verrassende gerechten en deskundige en vriendelijke bediening.
B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
..........................................................................................................................................................
Andre T.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Antonette V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Bij Teus kookt met een wisselend 3-weken verrassingsmenu van 3 tot 7 gangen. Je kunt aangeven waar je niet van houdt. Er wordt veel gewerkt met de Big Green Egg. Je kunt er een passend (bob)wijn arrangement bij nemen.
Alles was erg lekker en wordt smaakvol gepresenteerd. Bediening erg vriendelijk. Hele leuke locatie. Wel van te voren reserveren want alle tafels waren (op een doordeweekse avond) bezet. Een aanrader!!
Elizabeth R.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Prima menu en goed rekening gehouden met dieetwensen.
Dennis S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Was wederom weer een geweldige ervaring. Alles klopte ook weer vanavond.
De mooie binnenkomst, de ambiance, de service, de bediening en uiteraard het eten.
We hebben genoten !!
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten in een hele fijne sfeer. De wijnen pasten uitstekend bij de verschillende gerechten. We komen hier vaker en het is ons favoriete restaurant in Houten!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Weer een fantastische avond gehad. En nadat ik afgelopen week geweest was en ik dacht hetzelfde menu te gaan eten, verraste men mij met nieuwe menu welke de dag erop pas zou ingaan. En ook dit menu weer top, verrassend en lekker. Wat een creativiteit hier altijd. Uniek. .
Lylian K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Geweldige gastheer met duidelijke uitleg over wat je op je bord krijgt. De gerechten hadden wel wat hoger op smaak mogen zijn.
Edwin R.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Het is een geweldig restaurant waar je heerlijk kunt eten en genieten in ontspannen sfeer. De bediening doet er alles aan om er voor te zorgen dat je als gast een geweldige avond hebt.
Ad K.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
De eerste keer bij Teus en zo;n verrassingsmenu is altijd spannend. Leuke gerechten. Wat me op viel is dat de gerechten vlot geserveerd werden terwijl de zaak vol was. Even was ik bang door de hoeveelheid ingrediënten op het bord dat de smaak van de vis en het vlees zou verwateren maar het tegendeel was waar. De combinaties waren prima en de smaak was uitstekend. De wijnen goed in combinatie met het eten. M.a.w. heerlijk gegeten en gedronken. kom zeker nog eens terug.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Goede bediening , heerlijk eten, ontvangst kan beter. Duurde lang voor we een drankje kregen werd diverse malen gevraagd door verschillend personeelsleden wat we wilden drinken maar op een of andere manier kwam de bestelling niet door.
Jasper F.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Echt een super avond gehad. Eten was van super kwaliteit en de sfeer was aangenaam. Bij binnenkomst eerst een lekkere amuse gegeten en een champagne gedronken in de huiskamer. Toen werden we naar onze tafel geleid. Bediening was niet mega enthousiast! Dat was het enige min punt van de avond. Voor de rest prima ervaring!
Helma O.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Mooie locatie, zeer vriendelijke bediening en bovenal goed eten