Foto's van gerechten

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Over het restaurant bij Teus

Gezelligheid met een culinaire twist

Bij Teus is een mooie grote zaak in Houten. De kaart wisselt regelmatig en bestaat altijd uit creatieve, uitnodigende en smaakvolle gerechten. Denk aan vlees van de Big Green Egg, mooie tonijn en heerlijke truffel. Een exclusief gevoel in een warme omgeving.

Meer informatie over restaurant bij Teus

Zondag en Maandag Gesloten
Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi
Uitmuntend
9,5
9,2
9,1

Jouw recensie over het restaurant bij Teus

Sylvia L.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
Eten was erg lekker maar het was te weinig. Wat mij betreft mag het stukje vlees en vis wel wat groter zijn. Aan het einde van de avond (22.30 uur) ging men de vloer van de keuken schrobben. Dat vond ik vervelend en gaf het gevoel dat we weg moesten. Service was verder prima. Zeker een aanrader.
Rene M.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Wederom erg genoten. Waanzinnige smaakcombinaties en uitstekende wijnen. Bediening uitmuntend zoals altijd. Aanrader voor iedereen die van verrassend lekker tafelen houdt.
Femke T.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Heerlijk 7 gangen gegeten vanavond! Prima in balans, aangevuld met mooie wijnen en fijne bediening. Top avond!
Helma B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Deze avond was een geweldige totaal beleving! Fantastisch eten dat behalve zeer smaakvol ook een lust voor het oog was. De hele avond werden we uitstekend verzorgd door een vriendelijke gastheer die zijn vak goed verstond. De gemoedelijke sfeer die het team van ‘bij Teus’ weet te creëeren in combinatie met de meest verrukkelijke gerechten maakten deze avond helemaal top!
Tamara M.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Was heerlijk eten! Feit dat je niet hoeft te kiezen is ook erg fijn!
Een ontspannen sfeer met een mooie open keuken. Hier gaan we zeker vaker naartoe!
Arjan K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Als altijd weer heerlijk gegeten bij Teus.
Heel lekkere en verfijnde gerechten, met prima bijpassende wijnen.
Prettige en attente bediening.
Wij komen graag weer terug bij Teus.
Annemarije M.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Kwaliteit van gerechten viel tegen, geen goede smaakcombinaties. Bediening netjes, maar niet echt goed
Aankleding mooi industrieel. Maar akoestiek slecht. Weinig ruimte, tafels dicht op elkaar
Anne L.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Voor de tweede keer gegeten en weer enorm genoten! Wat een smaakbeleving en een fijne sfeer. Top!
tinekehuffels H.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Prima restaurant ,wel wat prijzig , maar dat was het wel waard voor een keer! Prima bediening, hartelijke ontvangst! Heerlijke wijn.
Carl V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Zeer goed gegeten! Het eten en de service waren van hoge kwaliteit. Een minpuntje was de snelheid waarmee het eten opgediend werd, het tempo lag wat ons betreft te hoog. Het pompoentaartje als dessert had weinig toegevoegde waarde qua smaak, de rest van het eten was erg goed en afgestemd! Het wijnarrangement was van hoge kwaliteit.
Melanie L.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Weer zoals altijd heerlijk gegeten. Het was vrij druk dus de wachttijden op het eten waren wat aan de lange kant, maar met leuk gezelschap is dat helemaal geen probleem. We hadden een super plekje boven, waar het lekker rustig was qua geluidsniveau en we fijn konden kletsen. We hebben echt erg goed gegeten en zullen zeker weer terugkomen!
Koen B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Heerlijk eten. Verassend 4-gangenmenu, hoogtepunt de heilbot filet en de tonijn. Gezellige informele sfeer met industriele look, pluspunt dat de keuken open. Keuze desser kaas of zoet ook erg fijn.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Verrassende gerechten met een oosterse toets. Er werd goed rekening gehouden met koolhydraatarm dieet. Voor herhaling vatbaar!
Marianne L.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Nooit enige teleurstelling, vakmensen met passie voor hun vak in keuken en bediening. Geen snelle hap, maar een avond uit met iedere gang een culinair kunstwerk op je bord. Ons favoriete restaurant in de buurt.
Jessica H.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Sfeervol restaurant met vlotte bediening en heerlijke gerechten mrt passende wijnen! Echt een top avond uit :)
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
zoals elke keer een feest om hier te eten. Ik kan niets negatiefs bedenken.
Natascha V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Heerlijk gegeten. Veel aandacht voor het eten maar ook voor de gasten,
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
We hebben genoten. Onze gastvrouw bleek hier nog maar 1 week te werken..... advies: geef haar een vast contract. Ze deed het geweldig. Genoten van de heerlijke gerechten, goede wijn bij elk gerecht en de uitleg bij alle gerechten. Wij zijn fan!!
V_koolwijk .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Heel gezellig huiskamer concept om een heerlijke avond te beginnen. Aanbellen, jas afgeven en genieten maar. Het open keuken concept in het restaurant gedeelte spreekt ook heel erg aan. Het verrassingsmenu, met fantastische gerechten, is perfect voor een heerlijke culinaire avond...de bijpassende wijnen maken het helemaal af!
Kortom een echte aanrader voor een top avond!
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Heerlijk gegeten, prima wijn, gezellige betrokken bediening. verrassende gerechten. aangegeven dat gerechten soms te snel op elkaar kwamen, werd meteen rustpaze ingelast. Aanrader