Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Over het restaurant bij Teus

Gezelligheid met een culinaire twist

Bij Teus is een mooie grote zaak in Houten. De kaart wisselt regelmatig en bestaat altijd uit creatieve, uitnodigende en smaakvolle gerechten. Denk aan vlees van de Big Green Egg, mooie tonijn en heerlijke truffel. Een exclusief gevoel in een warme omgeving.

Meer informatie over restaurant bij Teus

Zondag en Maandag Gesloten
Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi
Uitmuntend
9,4
9,1

Jouw recensie over het restaurant bij Teus

Greta S.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Mooie gerechten , smaakvol, goed klaargemaakt, soms wat veel smaakexplosie op je bord, fantastische kazen, heerlijke wijn, aardige maître, vriendelijke maar niet overaanwezige bediening. Conclusie: zeker een aanrader!
Catharina C.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Heerlijk gegeten bij Bij Teus. Verrukkelijke smaak combinaties.
Zeer vriendelijke bediening. We Terras en binnen is allebei heel leuk.
Met AH restaurant actie geweest.
Een aanrader! We komen graag terug.
F. S.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Helemaal prima. Top! Aanrader! Voor herhaling vatbaar.
Eén punt van aandacht; vond de de wachttijden tussen de gerechten te lang.
Mitch H.
We blijven maar terugkomen! :D
Het kost wat, maar dan heb je ook wat. Alle gerechten zijn heerlijk, dus zeker een aanrader!
Taroen P.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Door alle positieve recensies en de website ging ik hier met veel verwachting heen. Het eten is zeker bovengemiddeld te noemen maar het geheel kon mijn hooggespannen verwachting niet volledig waarmaken. De te verbeteren punten:
- Reservering was niet doorgekomen en moesten 5 minuten wachten
- Bij de reservering aangegeven dat mijn partner geen vis lust. Bij bestellen nogmaals aangegeven. 1e gerecht: vis. Terug gestuurd: (sorry, sorry etc.). 2e gerecht: weer vis!?!?!!! Mja...wordt vermoeiend.
- Ook aangegeven dat partner geen kokos lust. Bij het nagerecht: kokos.
- 2e gerecht was de vis te gaar en aan droge kant. 3e gerecht was de kwartel te gaar en aan de droge kant. Van mijn partner was de kwartel wel goed.
- Over de gehele linie zouden de gerechten wat mij betreft wat warmer geserveerd kunnen worden. We zaten buiten met enige wind, wellicht dat dat wat invloed had, maar de borden lijken niet of nauwelijks verwarmd.
Pluspunten:
+ De tonijn was echt heerlijk
+ Picanha eveneens (chimichurri kon wat pittiger naar mijn smaak)
+ nagerecht ook prima op orde

Al met al lekker gegeten maar het gevecht met Heemstede duidelijk verloren. Ik kom wel terug voor 2e kans.
Dagmat B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk gegeten! Houden rekening met je wensen! Wij gaan er zeker nog een keer heen!
Carin D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk gegeten in een mooi ambiance. Tevens genoten van een mooi wijnarrangement goed afgestemd op de gerechten. Voor ons een aanrader. Wij zijn al vaker geweest maar gaan zeker weer terig
Ite V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Ondanks de specifieke reservering toch een uur moeten wachten voor een tafel buiten. Jammer.
De ambiance is erg fraai en zeer up to date.. Dat schept verwachtingen.
De gerechten liepen uit een van wel aardig tot goed.
Met name het hoofdgerecht was echt lekker en goed samengesteld.
Toch had ik er iets meer van verwacht.
Gezien de prijs mag dat ook.
Rivka V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Ontzettend lekker gegeten, wat een smaaksensatie in combinatie met mooie passende wijnen die ze erbij schenken. De bediening is scherp, vlot en hebben duidelijk kennis over de gerechten en wijnen. Goed gezelschap erbij, echt een aanrader!
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Eerst buiten nog even van de zon en een lekker drankje kunnen genieten.
Daarna binnen het diner voortgezet.
Duidelijke uitleg bij drankjes en gerechten en zeer smaakvol!
De tafel van Bart S.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
zoals altijd weer heerlijk gegeten. elke keer als wij hier komen weer verrassend anders, maar altijd van hoge kwaliteit. De ontvangst is ook altijd plezierig, leuk dat men je inmiddels herkent. Wij weten geen beter restaurant in de omgeving van Houten/Wijk bij Duurstede. Met de A.H. actie natuurlijk extra voordelig, maar ook zonder de actie komen wij hier graag terug.
Carla S.
Feedback niet nodig. Het is in één woord fantastisch.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Bijzondere, verrassende combinaties. Erg lekker.
Rieky H.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Genoten vaneen 5 gangen verrassings menu, vriendelijke bediening. Gezellige sfeer ,deskundige uitleg van de verschillende gerechten. Rieky.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Genoten van een avondvullend programma. Mooie gerechten met bijpassende wijnen. Het blijft een feestje om hier te mogen dineren.
Danny K.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Fijne ambiance, geweldig eten, verrassend en smaakvol. Alles wordt uitgebreid toegelicht. Heerlijke avond op het terras en de koffie binnen was geen probleem.
Koen B.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Fijne ambiance, vriendelijke en snelle service. Leuk terras, heerlijk afwisselende frisse gerechten met veel vis. Zeker een aanrader.
Edwin F.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Zoals altijd wordt je Bij Teus verrast door de mooie en lekkere gerechten. Wij gingen voor 5 gangen en de hoeveelheden waren goed + goede bijpassende wijnen. Enige verbeterpunt is dat het buitenterras niet de uitstraling en kwaliteit heeft van het restaurant binnen.
marije D.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Zeer tevreden. Ziet er prachtig uit, aardige mensen, heerlijk gegeten en de prijs was oke.
Zeker een restaurant om te onthouden en een aanrader voor iedereen.
Johan G.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Zeer goed restaurant. De wijnen zijn goed op de gerechten afgestemd. Er is een prettige bediening.
Kortom, ze hebben ons een fantastische avond bezorgd.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Wat krappe ruimte rond de tafel, die ook te dicht bij die van andere gasten staat. De prijs van het diner (incl. verteringen) is aan de dure kant.