Over het restaurant bij Teus

Gezelligheid met een culinaire twist

Bij Teus is een mooie grote zaak in Houten. De kaart wisselt regelmatig en bestaat altijd uit creatieve, uitnodigende en smaakvolle gerechten. Denk aan vlees van de Big Green Egg, mooie tonijn en heerlijke truffel. Een exclusief gevoel in een warme omgeving.

Meer informatie over restaurant bij Teus

Zondag en Maandag Gesloten
Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi
Uitmuntend
9,4
9,1

Jouw recensie over het restaurant bij Teus

Kneel H.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
We hebben met 4 personen bij Teus gegeten. Gekozen voor een 7-gangen menu. Aankomst 19.00 uur. Op tijd, het restaurant zat nog niet vol. Bediening begon vlot. Eerste gerecht kwam netjes na enige tijd uit. Het 2e gerecht werd ook met een mooie tussentijd uitgeserveerd. Daarna werd het lang wachten op de volgende gerechten. Tafels om ons heen die later binnen gekomen waren werden eerder bediend. Het lijkt of de keuken wacht om alle gerechten voor alle tafels in 1 keer klaar te maken, waardoor de wachttijd voor vroegkomers verlengd wordt. Uiteindelijk vertrokken we ruim na 24.00 uur ! 7 gerechtjes in ruim 5 uur!
Conclusie: het eten was super, de sfeer erg gezellig, de kwaliteit goed als ook de prijs, echter de wachttijd is te lang! Volgende keer voor ons geen 7 gerechten meer (wel jammer voor ons).
Paul H.
Frans A.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Zeer gezellige avond gehad! Lekkere wijnen bij de gerechten, goede uitleg erbij Top!
Voor herhaling vatbaar lekker eten bij Teus!
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
De gerechten op zich zijn lekker. Maar:
1. de gerechten worden te complex: te veel elementen op het bord, te veel liflafjes, mousjes, gelletjes etc. Serveer een mooi stuk, goed bereid vlees of vis zonder allerlei zoveel andere elementen
2. de porties zijn erg klein. Ik verlaat het restaurant niet met een verzadigd gevoel.
Ik ben meerdere keren in dit restaurant wezen eten en opmerkingen 1 en 2 nemen toe in de loop van de jaren!!
Marije W.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Altijd goed, het eten en de gezelligheid bijteus. Het was niet superdruk, maar de bediening nam dit maal wel erg de tijd. Voor 4 gangen ruim 3 uur zitten is best lang. Verder erg leuke bediening, geïnteresseerd personeel en kundige koks. Elke keer een verrassend menu. Er zaten ditmaal een aantal minder lekkere onderdelen tussen, maar dat heeft meer met persoonlijke smaak te maken, niet met de bereiding. Erg attent dat mijn man gefeliciteerd werd met zijn verjaardag: de reden dat we daar zaten.
Alex H.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Lekker maar net niet in balans
Merel M.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Het eten was weer heerlijk! En heel attent, vanwege mijn verjaardag kregen we een extra dessert!
Matthijs V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Zo als altijd, een verrassing wat je geserveerd krijgt, maar heel lekker. Dit keer fijn buiten tot laat op het Terras gezeten. Aanrader!
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Geweldige, zeer smaakvolle en mooi opgemaakte gerechten met perfect bijpassende wijnen. Vriendelijke en zeer attente service. Wij hebben na de 5de keer Bij Teus weer volop genoten!
Wilko B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Van heerlijk 7 gangen diner genoten.
Ontvangst in gezellige huiskamr met een cocktail en amuse.
Gerechten zijn fantastisch qua opmaak én smaken. Begeleidende wijnen zijn top.
Een echte aanrader!
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
zoals als altijd bijzonder goed gegeten, verrassende presentatie van de gerechten. leuke bediening.!
wij zijn al meerdere keren geweest; altijd andere gerechten en een open keuken geeft ook vertrouwen.
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Zoals gewoonlijk geweldig 1 smaak explosie
Emmy K.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Heerlijk gegeten, goed service, prettige sfeer. We komen zeker terug!!!
hanneboen .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Heerlijke avond gehad!! Eten geweldig, mooi entourage, vriendelijke bediening.
Prijzig natuurlijk, maar terecht. Naar mijn ervaring is er in en om Houten geen ander restaurant dat ook maar in de buurt komt van de bijzonderheid en kwaliteit van Bij Teus. Topper!
cobyjansen .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Al meerderen keren bij Teus wezen eten en ook nu was het weer heel erg goed. Mooi opgemaakte gerechten, goede wijn. Top avond .
S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Na alle enthousiaste verhalen gingen wij nieuwsgierig eten bij Teus met vrienden. Wat een teleurstelling was dat. Een chagrijnig welkom, ondanks de reserveringsbevestiging stonden we niet op de lijst. Na een vraag over welk bier op de tap beschikbaar was, werd gemeld dat er geen bier op de tap was. Met geen enkel woord werd gesproken over de mooie, transparante bierkast die Teus beschikbaar heeft en welke bieren beschikbaar waren. Tijdens de avond werden gedurende de gangen de borden met een knal op tafel gezet, de medewerker gaf aan dat de borden heet waren en dat hij deze zo snel mogelijk kwijt wilde (na een opmerking van onze kant). Bij het serveren en ophalen van borden had je regelmatig een arm recht voor je neus. En alle wijnen waren 'krachtig', verder ontbrak het aan een leuke toelichting. Geeft niet, maar presenteer je dan anders. Wij hadden vrienden enthousiast uitgenodigd Bij Teus, na die avond hebben we ons voorgenomen nooit meer terug te komen.
Karla V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Heerlijk gegeten de service is top . We zaten alleen op de tocht. De die tafel zou ik zelf niet hebben uitgezocht .
Arjan K.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Gisteravond heerlijk buiten kunnen eten. Als altijd bij Teus, uitstekend lekker eten, vriendelijk,vrolijke,attente en deskundige bediening. Top!
lars S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Eten is altijd goed. Bediening was gehaast en minder vriendelijk dan we bij Teus gewend zijn. Er werd steeds vergeten bij te schenken, je voelde je een nummer en minder gast.
Myriam U.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018