Over het restaurant bij Teus

Gezelligheid met een culinaire twist

Bij Teus is een mooie grote zaak in Houten. De kaart wisselt regelmatig en bestaat altijd uit creatieve, uitnodigende en smaakvolle gerechten. Denk aan vlees van de Big Green Egg, mooie tonijn en heerlijke truffel. Een exclusief gevoel in een warme omgeving.

Meer informatie over restaurant bij Teus

Zondag en Maandag Gesloten

Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
v_koolwijk .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Wederom een succes bij Teus eten! We werden super goed geholpen, iedereen is vriendelijk, de sfeer is top en het eten heerlijk! Echt een aanrader en wij blijven zeker terugkomen!
FleurvDijk .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Het beste restaurant van Houten. Hele goede keuken, bediening die weet hoe het hoort en de sfeer is ook heel prettig. Ik kom hier graag.
Bert E.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Verrassende gerechten met gedurfde combinaties. Houd ook rekening met moeilijke dieetvoorschriften. Deskundig personeel.
P B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Geen gewone open keuken maar een keuken in het midden van de gasten, de chefs werken met o.a. Green-egg's
wat wel leuk om te zien is ook. Geen menukaart wat ook wel spannend is, je hoeft alleen maar te vertellen wat je niet lust. Kom zeker weer terug!
Eugénie B.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Bijzonder restaurant, fijne en heerlijke kleine gerechten met mooi wijnarrangement, ook voor de boppers. Zeer de moeite waard, we komen zeker terug!!
Maurice V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant met leuke en kundige bediening. Zeker voor herhaling vatbaar! Echt genoten !
marloes K.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Keuze uit 4,5,6 of 7 gangen. Geen menukaart maar verrassing van de chef. Erg lekker allemaal met bijpassende wijnen.
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Dank zij de ontspannen sfeer, de mooie ambiance en de meer dan volledige bediening hebben wij met ons gezelschap van 7 mensen een heerlijke avond gehad.
BasAnke .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
We hebben met vrienden gezellig gegeten Bij Teus, voor was dit de eerste kennismaking met dit restaurant.
De ontvangst was prima al stonden we voor de achterdeur naar de keuken de entree was voor ons niet erg duidelijk.
Eten was lekker (verrassingsmenu) gezellige zaak en een prettige bediening.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Regelmatig gaan wij hier eten en elke keer is het weer een feestje.Mooie opgemaakt bordjes,lekkere wijntjes en super bediening door Freerk!!
dick H.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Voor het eerst - met AH-restaurant actie - BIJ THEUS gegeten, stond altijd al op ons lijstje.
Wij hebben een voortreffelijke avond gehad.
Het begon al bij de ontvangst en de omschrijving die we kregen over het verloop van de avond, geen menukaart maar een verrassingsmenu, waarbij we konden gaan van drie tot meerdere gangen. We kozen voor 4 gangen.
Goede toelichting bij het opdienen van elk gerecht. Heel mooi opgemaakt en met een explosie van verschillende smaken.
De drankjes voor en na waren voor deze entourage vriendelijk geprijsd
Wij gaan zeker terugkomen
Marja H.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Avond goed vermaakt met heerlijk verrassende gerechten en heerlijk wijn arragement.
Gieneke H.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk gegeten met 2 opmerkingen: de wijn bij het nagerecht was geen goede keus en de hele avond duurde veel te lang, van 6 tot 12 voor 6 gangen.
Voor her gebodene is de prijs zeer schappelijk
We komen weer terug
Bertus B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Vanavond zijn we samen met dochter, schoonzoon en de 2 kleinzonen Bij Teus wezen eten. Onze dochter was er al eerder en dat had haar bijzonder bevallen. Vandaar dus samen naar Houten, en wat een belevenis voor de mens. Een geweldige ontspannen sfeer. Ook prima voor de kinderen (6 en 8 jaar). Alle tafeltjes bezet en toch ruim voldoende tijd voor de gasten. En wat een superheerlijke verrassingen op de mooi opgemaakte borden. Geweldig genoten. Supervriendelijke bediening. Echt een aanrader voor een heerlijk avondje culinair genieten. TOP mensen van Bij Teus????????
Mats B.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Diner als cadeau gegeven, dat was geen verkeerde keus. Onwijs lekker gegeten en aardige bediening. Kortom voor herhaling vatbaar!
Jeanien V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Het was weer geweldig bij Teus. We hebben hier al vaker gegeten en het is altijd weer subliem. Verrassende gerechten en bijpassende wijnen. Telkens weer een feest om hier te eten en te drinken. Echt voor iedereen een aanrader!
Bas L.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Eten zoals altijd prima, vier gang met goede bijpassende wijnen. Langer gewacht in de woonkamer dan gewend. We kwamen andere collega's tegen en er werd een andere tafel geregeld, helemaal goed. Het was niet druk die avond, maar voor ons gevoel kon er iets meer de gang in zitten. We zaten aan de grote tafel en dan zit je aan de achterkant van de open keuken. Daar werd een aantal maal iets gemixed, wat erg veel lawaai maakte en het gesprek verstoorde. Een kleine dissonant op een verder fijne avond.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Prima restaurant. Goed en behulpzaam personeel .Uitstekende keuken. Met gevarieerde gerechten.
prijstechnisch goed.
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
De gerechtjes zijn van topniveau, zeer deskundig en vriendelijk personeel. Dit is al de tweede keer dat wij hier aten en er komt zeker een derde en vierde keer. De ruimte klinkt nogal hol en als er veel gekwebbel is en je partner probeert ook een gesprek aan te knopen dan is de muziek teveel van het goede. Maar dat is dan ook alles! :-)