Over het restaurant bij Teus

Gezelligheid met een culinaire twist

Bij Teus is een mooie grote zaak in Houten. De kaart wisselt regelmatig en bestaat altijd uit creatieve, uitnodigende en smaakvolle gerechten. Denk aan vlees van de Big Green Egg, mooie tonijn en heerlijke truffel. Een exclusief gevoel in een warme omgeving.

Meer informatie over restaurant bij Teus

Zondag en Maandag Gesloten

Lienepien_1984 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Bram S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Voor het eerst hier gegeten maar viel wat ons betreft tegen. Voor de prijs die je hier betaald mag je meer verwachten. Het eten was goed maar niet heel veel, de wijn was prima maar de bediening was te weinig. We konden kiezen uit gangetjes en de uitleg van het gerecht werd gedaan terwijl de bediening met 1 voet op de bank stond waar mijn vrouw zat. Veel details klopten gewoon echt niet.

Hier komen wij niet snel terug want er zijn betere restaurants voor die prijs te vinden.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Gisteren met mijn moeder hier een top avond gehad. Prachtige zaak, goed gastheerschap en heerlijke gerechten. Hier komen we graag terug!
Christa N.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We hebben genoten van een avond uit Bij Teus! We werden op een prettige, persoonlijke manier ontvangen en de bediening bleef de hele avond in die sfeer voortduren. Heerlijk gegeten. De gangen waren afwisselend van smaken en structuren en goed qua portiegrootte. De wijn van het arrangement was een goede aanvulling bij de gangen.
Dat we zicht op de keuken hadden, vond ik erg leuk.
Holle Bolle Gijs D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Voor het eerst gegeten "bij Teus" in Houten. Wat ons betreft mag het vooraf geparkeerd worden op de te lage banken in een wachtruimte de volgende keer achterwege blijven. Gereserveerd in het kader van de AH-restaurantactie. De 3-gangen van deze actie hebben we aangevuld tot 5-gangen, met bijpassend wijnarrangement. De wijnen pasten uitstekend bij de gerechten van het verrassingsmenu. Onze keuze voor halve glazen wijn is ons goed bevallen. Het menu wisselt elke 3 weken werd ons verteld. De variatie en afmeting van de gerechten als ook de tijd tussen de gerechten waren goed gekozen. we hebben heerlijk gegeten en een gezellige avond beleefd. Bovendien was de koffie uitstekend van temperatuur en smaak. We zijn zeker van plan hier nog eens terug te komen.
Mathieu T.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
We hebben wederom heerlijk gegeten bij "bij Teus", het is echt een feestje om er een avond te zijn met mooie smaakcombinatie in heerlijke gerechten. Wij rijden er graag naar toe vanuit 's-Hertogenbosch.
Info-Arjaan .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Heerlijk gegeten weer bij Teus. Erg lekkere gerechten, heerlijke wijn. Bediening ook erg enthousiast en attent. Echte aanrader voor fijne gezellige avond.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk eten, mooie service en gezellige sfeer! Eten was verrassend en heerlijk, mooie combinaties van smaken. Echt genoten!
Helen S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
omdat we er de voor de eerste keer waren was het helemaal niet duidelijk wat er ging gebeuren. Dat werd niet zo goed uitgelegd bij binnenkomst waardoor we een beetje ongelukkig zaten te "wachten" in de bar-ruimte. Overigens werd het later wel uitgelegd, en de bediening was zeer geduldig en vriendelijk.
Een mooie zaak, zat helemaal vol. Prachtig met de open "geluidloze" keuken in het midden. Leuke zitjes en variatie in tafels, klein, groot, bankjes en stoelen. Heerlijk gegeten. De koks staan uiterst relaxed achter de oven en hebben er zichtbaar lol in. Een aanrader, we komen zeker terug.
Gera V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
super gezellig. Lekker eten. Met grote groep erg leuk maar gisteren met zijn drietjes aan ronde tafeltje ook fijn. Prima plek,
Buikie .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Mooie gerechten. Heerlijk voorgerecht. Tussengerecht een beetje flauw, maar hoofdgerecht weer erg lekker en speciaal. Huiswijn is prima huiswijn. Goed rekening gehouden met voorkeuren van gasten.
Attente service. Ontvangst was een beetje rommelig voor een grote groep, hingen een tijdje rond voordat dat duidelijk werd. Daarna erg goede service aan tafel, wat alles weer goed maakte.
Sfeer leuk, wel wat galmend in het eetgedeelte. Absolute aanrader.
Sylvia D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Erg relax. Wel af en toe vragen om wijn in te schenken. Het eten mocht wel wat warmer opgedient worden.
Bram K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Super keuken
Je ziet alles in de keuken
Bediening ook top
Herhaling vatbaar
Ze maken de borden mooi op
Je proeft het heel goed dat het uit de big green egg komt
Menno V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Net als bij goede vrienden, door de achterdeur naar binnen, geen enkel probleem. Wat een geweldige ambiance, heerlijk eten en fantastische bediening. Wist perfect alles over de ingredienten en dranken te vertellen, zeer hoog kennis niveau. Volgens mij ook de eerste keer dat ik een restaurant verliet met een handdruk aan de ober! Topklasse, de autorit van een uurtje meer dan waardig, hier komen we zeker nog eens terug. Dan via de voordeur en bellen we netjes aan. Bedankt team Bij Teus, jullie hebben van onze gezellige avond een waar feestje weten te maken.
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Feestje van verschillende smakend en een zeer goede wijn keuze
5 gangen menu was zeer divers en verrassend
Bij een volgende gelegenheid gaan we weer op bezoek bij Teus ,die nooit thuis is
Gijs_Eigenwijs .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Verrassend en lekker eten! Hele goede en gezellige bediening! We zaten lekker in een hoekje met meer privacy dan de rest. Topavond!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Hele goede gerechten en een ontspannen sfeer.
Zeker een aanrader.
Sandra J.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Fedde V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Leuke, ruim opgezette, industriële setting in een verbouwde autogarage aan het dorpsplein. Leuk en sfeervol ingericht. Punt van aandacht; de entree is nauwelijks vinden. Formule zonder menukaart waarbij je 3 of meerdere gangen besteld beviel prima. Vooral het voorgerecht; licht gerookte witvis met kokossaus was erg lekker en verrassend. Goed glas wijn erbij en niet moeilijk doen over een karaf water. Prima.