Over restaurant bij Teus

Gezelligheid met een culinaire twist

Bij Teus is een mooie grote zaak in Houten. De kaart wisselt regelmatig en bestaat altijd uit creatieve, uitnodigende en smaakvolle gerechten. Denk aan vlees van de Big Green Egg, mooie tonijn en heerlijke truffel. Een exclusief gevoel in een warme omgeving.

Meer informatie over restaurant bij Teus

Zondag en Maandag Gesloten
Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00

• Af te huren , Catering , Terras , Wi-Fi
Menno V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Net als bij goede vrienden, door de achterdeur naar binnen, geen enkel probleem. Wat een geweldige ambiance, heerlijk eten en fantastische bediening. Wist perfect alles over de ingredienten en dranken te vertellen, zeer hoog kennis niveau. Volgens mij ook de eerste keer dat ik een restaurant verliet met een handdruk aan de ober! Topklasse, de autorit van een uurtje meer dan waardig, hier komen we zeker nog eens terug. Dan via de voordeur en bellen we netjes aan. Bedankt team Bij Teus, jullie hebben van onze gezellige avond een waar feestje weten te maken.
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Feestje van verschillende smakend en een zeer goede wijn keuze
5 gangen menu was zeer divers en verrassend
Bij een volgende gelegenheid gaan we weer op bezoek bij Teus ,die nooit thuis is
Gijs_Eigenwijs .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Verrassend en lekker eten! Hele goede en gezellige bediening! We zaten lekker in een hoekje met meer privacy dan de rest. Topavond!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Hele goede gerechten en een ontspannen sfeer.
Zeker een aanrader.
Sandra J.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Fam H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Eten prima maar een hele vervelende ervaring bij het afrekenen. Geboekt via AH. Bij binnenkomst nog gemeld dat we gebruik wilde maken van de actie. Door het restaurant werd nog uitgelegd hoe de actie werkte. Bij afrekenen kregen we grote problemen. Ze wilde de korting niet verlenen.
Fedde V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Leuke, ruim opgezette, industriële setting in een verbouwde autogarage aan het dorpsplein. Leuk en sfeervol ingericht. Punt van aandacht; de entree is nauwelijks vinden. Formule zonder menukaart waarbij je 3 of meerdere gangen besteld beviel prima. Vooral het voorgerecht; licht gerookte witvis met kokossaus was erg lekker en verrassend. Goed glas wijn erbij en niet moeilijk doen over een karaf water. Prima.
Bacchus67 ..
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Erg mooi, eigentijds restaurant met keuken midden in de zaak, waar gekookt wordt met onder andere de BigGreen Egg. Ingang was een beetje onduidelijk te vinden. Ontvangst door gastheer was vriendelijk. De dames in de zaak waren alledrie erg gereserveerd en niet echt gastvrij. Gelukkig hadden wij een zeer vriendelijke tafelheer die met passie de gerechten en wijn toelichtte. We hadden gekozen voor een 7 gangen menu met parig wijnen. Het is teveel om alle gerechtjes te benoemen maar het was echt een avondje uit en een feestje om hier te eten. Erg leuk om de bedrijvigheid in de keuken te zien. Een geolied team die met passie staat te koken. Leuk af-en-toe interactie met de Chef Kok die komt vragen of alles smaakt. We komen zeker weer eens terug Bij Teus.
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Geen etentje maar een belevenis wederom, waar we elke keer naar uitkijken. Ook nu weer super gezellig, heerlijk eten en professioneel en vriendelijk personeel. Dank weer Bij Teus!!
Arnoud B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
De gerechten zien er prachtig uit, toch valt de smaak af en toe tegen. Weinig verassend. De hertenbiefstuk was ronduit taai. Ok gegeten maar had er meer van verwacht.
Mopke .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Heerlijk gegeten met ons gezin (6 personen). Een van m'n dochters is op dieet en daar heeft de kok een prachtige oplossing voor gevonden: elke dinergang was er een prachtige, creatieve oplossing met dezelfde ingrediënten als voor de anderen, maar klaargemaakt in een light versie. Wij komen zeker terug: we waren allemaal verrast door de pure smaken en bijzondere combinaties.
Maurice L.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Bij Teus verveeld niet, vanavond weer heerlijk gegeten en gedronken. Vooraf aan de openhaard gezeten met een drankje en een amuse, vervolgens een lekker flesje wijn uit de walk-in fridge gepakt en genoten van een super driegangen diner. Voor een drie-gangen diner betaal je 'slechts' 35 euro, en ik zeg slechts omdat de opmaak en smaken lichtelijk doen denken aan een sterrenrestaurant.
Wim P.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Wat lastig om binnen te komen maar eenmaal binnen prima ontvangst.
Eten geweldig met mooie combinaties, bediening is per gerecht iemand anders waarbij het meestal prima is maar soms wordt de uitleg van het gerecht een standaard opsomming zonder beleving.
Verder prima met voldoende aandacht en een prachtige ambiance!!
Henriette S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
We hebben genoten. Heel vriendelijk personeel, heerlijke gerechten een ware smaaksensatie. Gezellige ambiance. We komen nog eens terug met vrienden!
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heel gezellig gehad met een leuk kijkje in een bedrijvige keuken. Heerlijk gegeten!
De binnenkomst had wat duidelijker kunnen zijn. Onze familie was er al en zaten aan een drankje maar wij kwamen later en niemand zag ons binnenkomen. In het geheel was het een gezellige avond met heerlijk eten!
Marijn A.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Zeer goed gegeten op een prachtige plek. Wij zaten tegenover de open keuken waardoor we leuk zicht hadden op de dynamiek in de keuken. Erg mooie gerechten die afwisselend waren en niet te zwaar. Wijnadvies sloot goed aan bij de gerechten. kortom helemaal top!
Anneke G.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Eten was voortreffelijk. Ontzettend mooie gerechten met heerlijke smaken.
Prachtig restaurant met deskundige bediening.
Heerlijk gegeten.
Sietskerijke88 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Dit was de eerste keer dat mijn man en ik sinds de geboorte van ons zoontje weer met z'n tweetjes uit eten gingen. We hebben van te voren aangegeven dat we het niet al te laat wilde maken. Hier is goed gehoord aangegeven. De service super en het eten heerlijk. Een echte aanrader!
Gerard E.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Prachtige locatie met uniek concept
Verrassende gerechten met mooie wijnkeuzes
Pretentieloos Sterrenniveau
Hartelijk personeel met aandacht voor de gast
Kazius1 K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Bedienende 1 e seeveerster niet erg vriendelijk, de overigen goed,de eerste indrik he!