Over het restaurant bij Teus

Gezelligheid met een culinaire twist

Bij Teus is een mooie grote zaak in Houten. De kaart wisselt regelmatig en bestaat altijd uit creatieve, uitnodigende en smaakvolle gerechten. Denk aan vlees van de Big Green Egg, mooie tonijn en heerlijke truffel. Een exclusief gevoel in een warme omgeving.

Meer informatie over restaurant bij Teus

Zondag en Maandag Gesloten
Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi
Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant bij Teus

Marjan L.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Het eten bij Teus is geweldig, we hadden een 6 gangen menu. Ieder bordje is een feest. De wijnen zijn heerlijk. De sfeer is goed. Al was het druk er is toch genoeg aandacht voor de gasten.
Harald L.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Goede en vriendelijke service, erg goed eten en origineel en goed wijnarrangement
Rene K.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Eten is goed, verrassend leuke gerechten. Verwacht geen bistro hap maar gerechten waar meer aandacht aan besteed is. Voor de grote kwantitatieve eter zou ik dit restaurant niet aanbevelen, dan wil je naderhand nog een patatje scoren.
Maar als je van smaakvolle gerechten houd met een vriendelijke bediening in een sfeervol restaurant waar je rustig kan genieten zou ik Bij Teus echt aanbevelen.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
We hebben weer heerlijk gegeten en de daarbij uitgekozen wijnen waren top. De gezellige sfeer maakten het samen met de vriendelijke service helemaal compleet.
Gijs D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Geweldig restaurant echt een aanrader. Het is er aangenaam vertoeven en je wordt echt in de watten gelegd. Uitleg over het gerecht en de gekozen wijn is perfect. In dit geval ook keurig in het Engels verwoord.
Janneke D.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Lekkere gerechten en heerlijke bijpassende wijntjes. Perfecte bediening, alleen duurde het wel heel erg lang voor het eerste gerecht kwam en voor het dessert kwam. Verder niets dan lof, we zijn verrast zoals elke keer.
auke T.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk gegeten, goede wijn en service, we komen snel weer terug!
Angela B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk gegeten, fijne bediening en mooie zaak. Een minpuntje was dat er best veel tijd zat tussen de gangen, soms wel zo'n 20/25 minuten. Hierdoor was de bijpassende wijn soms al op of zelfs opgewarmd...
We hadden 4 gangen gekozen en de mensen die meerdere gangen hadden hoefden niet zo lang te wachten op de volgende gang. Wanneer zij toe waren aan dezelfde gang als wij, kregen wij ook de gang geserveerd. Dit voelde wel een beetje gek. Ondanks dit was het een fijne avond en hebben we lekker gegeten!
Nadine G.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk eten, mooi geserveerd, goede bijpassende wijnen, wel prijzig.
Het was voor ons erg onduidelijk waar de ingang was. Verder hebben we erg lang moeten wachten op onze gerechten. Totaal 4,5 uur binnen geweest, echt te lang!
Helma O.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
We hebben weer heerlijk gegeten met vrienden. Ook zij waren onder de indruk van en de locatie en de bediening en het heerlijke eten. Zelfs aan onze speciale eetwensen kon worden voldaan. Een punt van aandacht is de garderobe. We komen graag nog eens terug.
Evert R.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Zeer leuk ontvangst, direct ontspannen sfeer, begeleiding naar tafel. Correcte en vriendelijke bediening. Menu is vast, aantal gangen te kiezen. Zeer mooie opdiening, goede gerechten, verrassende combinaties.
Dik V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.
Er moet alleen bij de toiletten iets veranderen.
Heel raar om vanaf het damestoilet, tegen de achterkant van een plassende heer aan te kijken.
C. B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Prima restaurant. Goede sfeer en zeer prettige ontvangst en bediening. Ik heb er met familie gegeten en er werd met allerlei wensen en voorkeuren rekening gehouden. Zeer beslist een restaurant om terug te gaan
Ditzy V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Leuk, apart restaurant met voortreffelijk eten. Verrassend, porties goed en heerlijke combinaties. Persoonlijk mag er van mij wel iets meer groeten bij (gemis bij veel restaurants). Vriendelijk personeel. Leuk dat je kunt zien (je zit beneden om het kookeiland) hoe gerechten bereid worden. Wijnen perfect afgestemd op de gerechten. Prijstechnisch wel wat duur maar voor de liefhebber van goede wijnen een heerlijke combinatie. Wel wat rumoerig maar niet hinderlijk. Kortom aanrader!
Fred B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Het concept met verrassingsmenu is nog steeds erg leuk. Dit keer het 5 gangen menu. Het eten is goed, veel kleur en smaken. Mooie ambiance. We vonden het wel erg rumoerig. Bovendien moesten we vrij lang wachten tussen de gangen (gemiddeld 30-45 minuten).
Elly S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Persoonlijke aandacht, heerlijke gerechten, mooi opgediend, de wijnen passen er ook heel goed bij. echt avondje uit. Super avond
S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk eten! Verrassende smaken. Fijne porties (niet teveel, niet te weinig). Leuke en professionele bediening. Goed glas wijn.
Jeroen Z.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
zoveel positieve recensies gelezen, kan haast niet tegenvallen. dat deed het dus wel. het was helemaal niet zo bijzonder.... daarnaast was het wijnarrangement van bedroevend niveau, waarbij de bio rode wijn diep triest smaakte: in plaats daarvoor kregen wij de rode wijn bedoeld voor het hoofdgerecht, dus die twee keer. kan gewoon niet. overigens niets mis met de inrichting. uiteindelijk: voor deze prijzen mag je meer verwachten! het kan zo maar bij een eenmalig bezoek blijven.
Eline M.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Bij Teus is een fantastisch restaurant om een heerlijke avond te hebben. Het eten is verrukkelijk en omdat de kaart iedere drie weken wisselt, altijd weer verrassend. Daarnaast is de bediening perfect. Wij hadden een wat strakke planning en hier hield de bediening perfect rekening mee. Dit hoefde we niet eens zelf aan te geven, want hier waren ze al van op de hoogte door de reservering. Echte service!

Bij Teus is voor ons een restaurant voor speciale gelegenheden en ik kan niet wachten tot de volgende bijzondere gelegenheid, zodat we weer terug komen!
Ida L.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
prima eten ,vriendelijke bediening ,kundig over de wijnen,het is wel rumoerig en je kleren gaan stinken door de green egg.