Over het restaurant bij Teus

Gezelligheid met een culinaire twist

Bij Teus is een mooie grote zaak in Houten. De kaart wisselt regelmatig en bestaat altijd uit creatieve, uitnodigende en smaakvolle gerechten. Denk aan vlees van de Big Green Egg, mooie tonijn en heerlijke truffel. Een exclusief gevoel in een warme omgeving.

Meer informatie over restaurant bij Teus

Zondag en Maandag Gesloten

Gijs B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Sjoerd73 .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, 7 gangen met wijnarrangement, leuke ambiance, goede service en zeer betaalbaar. Wij komen zeker terug.
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Alles was perfect, de gerechten waren subliem. Chapeau voor de keuken.
Karin J.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Heerlijke gerechten. Goed rekening gehouden met dieet wensen. Fijne, enthousiaste bediening.
Gastvrij onthaal en keurig uitgeleide tot aan een persoonlijke handdruk bij de voordeur. !! Hier kom ik zeker terug !!
Miranda J.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Wij voelen ons altijd zeer welkom Bij Teus, zeer hartelijk ontvangst. De keuken is geweldig en altijd iets speciaals. Het is een geweldig restaurant!
Bepje S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Alweer heerlijk gegeten, kan ook niet anders. Super plek boven de keuken.............leuk om mee te kijken. Prima bediening zoals altijd en heerlijk vegetarisch menu.
lauravanechtelt V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Tijden niet zo heerlijk gegeten
Philippens .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Goede ontvangst, heerlijk alcoholvrij aperitiefje, 5 verassingsborden met kreeft en langoustines en 5 vegetarische borden met bijpassende halve glaasjes wijn, die heerlijk smaakten zeker aparte combinaties.
Gezellige sfeer, goede uitleg.
john V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Prima eten met beetje lawaaierige ambiance
MCM87 .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Heerlijk gegeten met oog voor de wensen van de klant. Fijne sfeer en gezellige manier van tafelen. Restaurant ziet er prachtig uit met een mooie open keuken waar heerlijke fijne gerechten gemaakt worden.
Viola V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Alles was top. Vriendelijk ontvangst, relaxte sfeer, heerlijk eten en bijpassende wijnen. Kortom, een avond genieten.
Akersten .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Voor de tweede keer ontzettend lekker gegeten. Dit keer gekozen voor 7 gangen met de valentijnssupplementen (langoustine en shoft-shell crab) en een bijpassend wijnarrangement. Elk gerecht was heerlijk. Goede afwisseling van smaken en textuur, alles was goed. De wijnen combineerden heel mooi en de gastvrouw wist er leuk over te vertellen. Bij Teus is ons lievelingsrestaurant!
Fam D.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Wederom heerlijk gegeten. Het is iedere keer opnieuw weer een verrassing wat de kok voor die avond heeft bedacht. Goede bediening.
Sophieke G.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wij hebben echt voortreffelijk gegeten.... eerdere ervaring gehad met de AH restaurant actie en toen kregen we een compleet andere kaart.... Nu een verrassings menu en deze was zeer verrassend, het was meer dan genoeg, overweldigend gewoon, we hebben genoten en komen echt snel weer retour.
Minet D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wat een feestje bij Teus!! Heerlijk gegeten.....een aanrader...tot de volgende keer!
sabrine1978 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Na ontvangst een drankje met amuse gedaan in de huiskamer en daarna aan tafel. Hadden een tafel boven de keuken, erg leuk je kan met alles mee kijken.

Eten was erg goed, mooie smaken! Bediening was ook uitstekend. Netjes en met een lach en bij elk gerecht een goede uitleg van alle smaken die op je bord lagen. Echt een aanrader, echt een beleving!!
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten, de porties wel wat aan de kleine kant. De inrichting is wat aan vervanging toe, bank waar we zaten helemaal kapot, koffiekopje helemaal gebarsten. Ook waren de witte bordjes niet echt mooi schoon.Ik miste wat verse bloemen
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Erg lekker gegeten met 2 broers en vader. Gerechten met zuivere en authentieke smaken, goede wijnen en een prima bediening.
Klein punt van kritiek is de matige akoestiek van het overigens mooi ingerichte pand, maar voor de rest een voortreffelijke avond gehad.