Over het restaurant bij Teus

Gezelligheid met een culinaire twist

Bij Teus is een mooie grote zaak in Houten. De kaart wisselt regelmatig en bestaat altijd uit creatieve, uitnodigende en smaakvolle gerechten. Denk aan vlees van de Big Green Egg, mooie tonijn en heerlijke truffel. Een exclusief gevoel in een warme omgeving.

Meer informatie over restaurant bij Teus

Zondag en Maandag Gesloten
Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00

Uitmuntend
9,4

Jouw recensie over het restaurant bij Teus

Fam V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Het eten is best goed, echter.... Het personeel loopt zeer druk hun best te doen, maar vergeet in al hun ijver dat er ook nog klanten zijn. Bijvoorbeeld door het vergeten van het brengen van bestelde drankjes. De open opmaak keuken is leuk, maar wanneer wij kunnen meegenieten van wat er allemaal mis gaat inclusief bij behorend onderling gemopper, kan je je afvragen of dat handig is. En als je dan ook nog alle borden opmaakt met blote handen en dezelfde handen gebruikt om je gezicht enzo af te vegen, vingers af te likken en weer door gaat, zonder deze te wassen, ook dan is het maar de vraag of dit zo leuk is voor de klant....
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Wederom een geweldige avond gehad! Goed eten met bijpassende wijnen en top bediening! Ga zo door.. wij komen zeker terug
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Vriendelijke ontvangst. Leuke ongedwongen sfeer. Uitstekende bediening.Heerlijke gerechten.Iets meer van de lekkere broodjes is wel gewenst.Wijn best wel duur maar ook heel goed.
Emil V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Zoals we gewend zijn was het eten weer voortreffelijk, zeer gevarieerd en met geweldige smaakervaring. Top hoor. ! Een culinaire verrassing elke keer weer.
FixedToday (.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Opnieuw positief verrast over de ontvangst en de kwaliteit van de gerechten van Bij Teus. Een aanrader voor wie een avond lang culinair wil genieten. Dit is geen restaurant waar je snel een hap gaat eten ,m aar een eetbeleving. Neem je tijd dus.
Teunie V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Alles was perfect, de locatie, en het eten uiteraard, de bediening. Zeker een plek om rustig te genieten van een speciaal diner. TOP
Eric M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijke avond gehad. Uitstekende bediening/gastvrouw. Afwisselende gerechten met ware smaakexplosies. Zeer goede bijpassende wijnen in het wijnarangement.
Marion S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Wederom heerlijk genieten in prachtige ambiance! Alles klopt hier; de bediening - de vriendelijkheid, de heerlijke gerechten met veel verassende smaken, de bijpassende wijnen ..., de professionele presentatie van dit alles- wat mij betreft ⭐️waardig!
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Super leuke avond. Heerlijk eten en dito wijn. Proffesionele bediening met een glimlach. Echt zoals horeca moet zijn!
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Erg lekker gegeten. Borden zagen er uit als schilderijtjes. Vegetarisch erg verwend. Zelfs vegan mogelijk!!! Combinatie met wijn arrangement was prima. Goede service, vriendelijk en behulpzaam personeel.
Ontvangstruimte vonden wij niet optimaal - naast elkaar op een bank zitten met 4 personen is lastig praten. En er zijn trapjes, zowel binnen als om binnen te komen. Kan onhandig zijn als je niet goed kunt lopen.
Maar we gaan zeker terug!
Nanda V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het enigste wat we iets minder vonden, was het nagerecht. Maar dat heeft ook met smaak te maken.
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de juiste wijnen erbij. De mooie opmaak van de gerechten maakt er een waar feestmaal van!
Speciale complimenten voor het bedienemd personeel die zeer hulpvaardig was om mijn moeder met haar rollator bij de grote eettafel te krijgen.
roel H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Als frequente restaurantbezoekers bizonder aangenaam verrast door kwaliteit en presentatie
van het gebodene. Wijnarrangement werd begeleid met deskundige uitleg. Gastvrouw was zeer
attent en professioneel.
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijke gerechten, goede uitleg bij de wijnen, deze passen ook goed bij de gerechten.
Fijne huiselijke sfeer. Goede bediening.
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Heerlijk gegeten en door de AH actie goed betaalbaar. Mooie gerechten, voor een grote eter vrij kleine porties.
Ontspannen bediening.
Marisa V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Leuk concept om zelf te kiezen hoeveel gangen je wil eten. Bij ieder gerecht uitgebreide uitleg wat er op je bord lag. Ook een wijnarrangement genomen. Heerlijke wijnen. We zijn op een woensdag avond geweest. En het restaurant zat vol. Leuke inrichting met open keuken.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Weer helemaal top gegeten bij Teus! Alle gangen waren heel smakelijk en vernieuwend (o.a. super heerlijk ijs! ) Omdat we wat te vieren hadden, kregen we zomaar nog een gang tussendoor! Zo fijn, om zo,n goed restaurant in Houten te hebben!! Dank voor een heerlijke avond!
Andre O.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Gewoon top
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Perfect eten, goede bediening en mooie ambiance. Absoluut een aanrader
Eduard V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Verrassend om mee te maken. Een aanrader!