Over het restaurant bij Teus

Gezelligheid met een culinaire twist

Bij Teus is een mooie grote zaak in Houten. De kaart wisselt regelmatig en bestaat altijd uit creatieve, uitnodigende en smaakvolle gerechten. Denk aan vlees van de Big Green Egg, mooie tonijn en heerlijke truffel. Een exclusief gevoel in een warme omgeving.

Meer informatie over restaurant bij Teus

Zondag en Maandag Gesloten
Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00

Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant bij Teus

Eduard V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Lies A.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Teveel verschillende smaken, nauwelijks 3 dezelfde happen te proeven. Amuse was wel prima. Eten was te zout en ook nog lauw. Zou handig zijn om 1 gerecht met meer body, minder franje en minder zout te serveren. Drank (wijn en flessen water) wordt erg commercieel uitgeserveerd zonder overleg of er wel een nieuwe fles geopend moet worden. Na afloop werd aan ons deel van de tafel niet gevraagd of het naar wens was, waardoor ik mijn feedback nu moet geven via internet, wat ik een beetje onpersoonlijk vind.
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Heerlijk gegeten, 4 gangen van hoge kwaliteit.
Mijn vrouw was verrast dat het echt een avondje uit eten was.
P. H.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Geweldige smaakcombinaties. Voor als je eens wat nieuwe smaken wilt proeven. De groene asperge, dat is gewoon denk je dan, maar uit de green egg was het echt super. 5 gangen menu gehad. Erg lekker....maar....wel te kleine porties. Na afloop heb je nog honger.
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijke avond gehad met lekker eten en prima wijntjes!
Anja T.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Verrassend concept, verrassende smaakcombinaties. Dingen die ik anders niet zo lekker vind, waren hier echt heerlijk. Denk aan rundvlees, chocoladeijs.

Uit eten gaan met echte verrassingen wat mij betreft.
Info-Arjaan K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Net als altijd weer heerlijk gegeten bij Teus, erg lekkere gerechten, prima bijpassende wijn. Erg vriendelijke bediening, goede uitleg over de gerechten en wijn.
Roelie S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
heerlijke en verrassende gerechtjes. Kaart wisselt elke 3 weken. bijpassend wijnarrangement is een aanrader. Wijnen komen goed op tijd door voor dat het nieuwe gerecht op tafel komt. Professionele en vriendelijke bediening.
De tafel van Louise K.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Prijs kwaliteit staan net nog te ver uit elkaar.

Porties redelijk. Soms xit er n ondefinieerbare nasmaak aan gerechtjes...of ze nu lekker zijn of niet.

Keuken leuk open.
Harry & Wies K.
Huislijke ontvangst, tijd voor een aperitief, gezellige eetruimte rond open keuken, menu van de dag (verrassing), gangen vulden elkaar goed aan elk met eigen smaak beleving.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
zoals altijd bijzonder lekker eten en verrassende gerechten. Mooi opgemaakt. Wij zijn hier inmiddels al minimal 5 of 6 keer geweest en zijn nog nooit teleurgesteld. Met de AH actie is het helemaal voordelig maar de standaard prijzen zijn zonder meer gunstig te noemen. Ook de bijpassende wijnen zijn gunstig geprijsd. Echt een aanrader !
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Prima ontvangst, aparte ruimte voor een aperitief. Verassingsmenu (aantal gangen als keuze) met aangeven wat wel en wat je niet wil. Werd uitstekend rekening mee gehouden. Bijpassende wijn, ook bij de alternatieve gerechten.
Puntje van verbetering: ingang is niet goed zichtbaar en je moet aanbellen.
Maar eenmaal binnen een heerlijke belevenis.
lucmir .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Erg gezellig en informeel. Mooie opmaak van de gerechten. Leuk om direct contact met de keuken te hebben. Bediening informeel, maar wel met kennis van zaken.

Eten erg lekker, leuk wijnarrangement, ook voor de "Bob".

We hebben gegeten met een AH. Zonder die bon is de prijs wat aan de hoge kant.

Kortom een geslaagde avond.
Mopke .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Heerlijk gedineerd met ons gezin en samen genoten van een 5-gangenmenu. De gerechten zijn subliem: goede smaakverhoudingen en ware kunstwerkjes op een bijzondere manier geserveerd. Vanwege de speciale gelegenheid kregen we nog een feestelijke tussengang aangeboden van Teus. Wij komen graag weer terug!
Susan P.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Top restaurant met huiselijke sfeer. Gerechten zijn bijzonder, zeer apart en bovenal heerlijk. Sfeervolle ambiance en vriendelijk personeel. Prijs kwaliteit verhouding boven verwachting!
Raad dit restaurant zeker aan.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Een hele gemoedelijke sfeeer.personeel vriendelijk, niet opdringen van de drankjes,ze staan niet over je rug mee te kijken.
Karin G.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heerlijk gegeten en genoten van de heerlijke wijnen die perfect zijn afgestemd op de gerechten. Daarnaast een leuke vlotte en spontane bediening. En de entourage is helemaal top. Kortom een top adresje voor een fijne avond genieten.
Sylvia K.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Heerlijk gegeten en ook goede bediening die overal in meedacht. Echt superfijne avond gehad met veel smaken en bijpassende wijnen
Fam D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Wederom: Fantastisch lekker gegeten!
Een aanrader.
Alleen: wel vervelend dat je een lllllaaaaannnnngggg commentaar moet aanleveren.
Ana-Maria V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Gezellig en heerlijk gegeten met vrienden, Teus houd rekening mee met eventuele voedsel allergie. simpatice bediening.
Bianca H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk gegeten, goede wijnen.
Service en sfeer is fantastisch, echt een avond genieten!
Bij Teus voel je thuis en zeer welkom.