Foto's van gerechten

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Over het restaurant bij Teus

Gezelligheid met een culinaire twist

Bij Teus is een mooie grote zaak in Houten. De kaart wisselt regelmatig en bestaat altijd uit creatieve, uitnodigende en smaakvolle gerechten. Denk aan vlees van de Big Green Egg, mooie tonijn en heerlijke truffel. Een exclusief gevoel in een warme omgeving.

Meer informatie over restaurant bij Teus

Zondag en Maandag Gesloten
Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi
Uitmuntend
9,5
9,1
9,1

Jouw recensie over het restaurant bij Teus

Bas V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Helemaal top. Nog even de afzuiging iets hoger zetten waardoor m'n kleren minder ruiken maar deze avond was zo top op ALLE facetten!! Dank en wij komen zeker graag terug.
Rene M.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Perfecte bediening en perfect eten. Wijnkeuze bij de gerechten was weer top. Wederom dank je wel!! We hebben een hele fijne avond gehad
Lies R.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Heerlijk gegeten in een mooie, gezellige en levendige omgeving. (bij de open keuken)
Prachtige gerechten (elk bord was een plaatje) met verrassende smaken en passende wijnen.
Attent personeel dat er alles aan doet om je te verwennen.
Een heel bijzondere avond!
Theo M.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Heerlijk gegeten en genoten van een avondvullend scala aan gerechten! De kok heeft lekker gekookt en er werden mooie bijpassende wijnen bij geschonken!
Yvonne G.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Heerlijk gegeten weer! Smaakbeleving, goede sfeer, enthousiaste bediening met passie voor eten. Ronduit top!
B_right .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heerlijke avond, goed gezelschap.... top zaak! Zeker een aanrader! 7 gangen gegeten, verrassende combinaties heerlijk!
Wijn spijs combinaties waren zeker goed op de samen van de gerechten aangepast! Wij komen terug!
theo V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Brontë Constance Rose R.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Goede sfeer! Personeel was niet altijd even aanwezig, maar zeker niet slecht. Ik eet zelf geen vlees en hier werd netjes rekening meegehouden, alleen soms miste ik wat variatie in de gerechten. Al met al wel een aanrader.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Wat een fantastisch gerechten kunnen ze hier serveren en heerlijke bijpassende wijnen, echt een aanrader voor iedereen die gek is op lekker (luxe) eten! Elke 4 weken een nieuw menu, keuze uit het aantal gangen en dan kun je volop genieten!
Beatrijs B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Heerlijk gegeten, smaken goed in balans, goede bediening, lekkere wijnen bij de gerechten. Vrij groot restaurant, waardoor het wat lawaaiig was.
Emma K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Super eten met oog voor persoonlijke wensen, geweldige bediening die weten hoe het hoort zonder te formeel te zijn. Erg plezierig ambiance in het pand van een voormalige autogarage.
Frits H.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
We hadden keurig via AH-restaurantactie en IENS gereserveerd en daarbij aangegeven gebruik te maken van de AH-restaurantactie. Deze reservering was mogelijk en werd niet geblokkeerd. Toch weigerde het personeel van Bij Teus de AH-restaurantactie te accepteren. Bij Teus is prima restaurant, maar als je AH-actie op bepaalde dagen niet accepteert zorg er dan voor dat het niet te reserveren is.
Veronique N.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Zoals altijd verheug ik me er op om bij Teus te mogen eten. Alles klopt met wat je proeft. De goede drank er bij en het hele plaatje is compleet.
Wilma J.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Heerlijk gegeten.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Heerlijke gerechten, deskundige uitleg en prima bijpassende wijnen. Topavond!
Renee P.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijk gegeten! De wijnen van het wijnarrangement waren allemaal erg goed en pasten perfect bij het eten.
Kortom, we hebben een top avond gehad!
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Al vaker Bij Teus gegeten en ook dit keer was het helemaal top! Sfeer is goed, personeel vriendelijk, tot een volgende X
H B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Wij vinden he restaurant zeer goed hebben genoten, heerlijk gegeten, alleen wij vonden dat we wat te dicht bij andere gasten zaten. We zaten beneden. Aan de andere kant zaten twee gasten gescheiden door een lage scheidingswand. Hebben wij toch als wat onprettig ervaren. Maar verder alleen maar lof.
Roely W.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018