Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Over het restaurant bij Teus

Gezelligheid met een culinaire twist

Bij Teus is een mooie grote zaak in Houten. De kaart wisselt regelmatig en bestaat altijd uit creatieve, uitnodigende en smaakvolle gerechten. Denk aan vlees van de Big Green Egg, mooie tonijn en heerlijke truffel. Een exclusief gevoel in een warme omgeving.

Meer informatie over restaurant bij Teus

Zondag en Maandag Gesloten
Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi
Uitmuntend
9,4
9,1
9,1

Jouw recensie over het restaurant bij Teus

Peter V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Echt genoten van een avond bij Teus. Orginele gerechten, heerlijk, subtiel smakenpalet. Vriendelijk en deskundig personeel.
Marisa V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Heerlijk een 5 gangen diner gegeten. Met voor partner een wijn arrangement. Bij elk gerecht duidelijke uitleg wat we aten en dronken. Was een geslaagde avond.
Jadis The Lemon Kitchen .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Bijzonder restaurant in Houten. We hebben er eind winter gegeten vorig jaar en gaan binnenkort de nazomer kaart proeven. Eigenaar is vriendelijk en heeft veel passie voor mooie samen, kleur en kwaliteit. Een fijne ambiance. De smaken komen mooi tot zijn recht en de wijn was perfect erbij. Tot snel!
Theo W.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Alles was perfect. Ontvangst, bediening, sfeer en eten!!
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Zeer smakvolle, mooie gerechtjes. Vlotte bediening en de keuken is een geoliede machiene door de vakmensen die daar werken. We komen zeker nog een keer terug.
Arjan K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Als altijd TOP! Heerlijke gerechten, hele fijne bediening, attent, vriendelijk, enthousiast, goed geinformeerd, uitstekend passend wijnen. Fijne avond, heerlijk gegeten en gedronken, en super goede bediening!!
Cynthia B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Het was heerlijk lekker. Ze houden echt rekening met je, wat je maar wilt.
De open keuken in het midden, super!!!
Nicky B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Prachtig opgemaakt, uitdagende verrassende smaken, een groot verwennerij!
Vincent D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Uitstekende kwaliteit doneer met goede service en prettige atmosfeer. Ga er zeker weer heen.
Laura S.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Wederom een geweldige avond gehad! Heerlijk gegeten; verrassende combinaties, veel verschillende technieken en mooie opmaak. De bediening is energiek en deskundig. Er hangt een gezellige vibe en de akoestiek is goed.
Geertje B.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Wij hebben super gegeten .. Mooi open keuken waar het eten met liede wordt bereid . Aardige bediening ..Een aanrader..
Cobie V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Altijd een feest om daar te eten!
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Onze eerste keer bij Teus. Wat hebben we een geweldige avond gehad. Mooie ambiance, verrassende gerechten en fijne service, van begin tot eind. Bijna 3 uur hebben we gezeten, konden een fijn gesprek voeren zonder rumoerigheid. Dit is hoe we een avond uit heel graag zien. We komen zeker terug.
Mieke S.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
zalig gegeten Vind alleen dat als je kraan water vraagt bij de wijntjes en je een kleine fles water krijgt a 4 euro wel heel erg veel
Henny S.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Deze keer leek het voor mij iets minder goed dan we bij Teus gewend zijn, maar nog steeds prima.
We blijven komen. Bediening zeer vriendelijk.
Erik N.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Grote klasse voor bediening en de combinatie van de wijn bij gerechten.
Trudie K.
Geweldig gegeten!
Zo ontzettend knap wat ze kunnen met zoveel ingrediënten ...
En dat in combinatie met heerlijke wijnen! We hebben echt genoten
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Serieus lekker gegeten! Prachtige creatieve en verrassende gerechten, leuk geprijsd. Aangenaam en sfeervol restaurant. Alles is nét even wat anders. Hangt een leuke, energieke en betrokken vibe. Leuke, deskundige en aangename bediening.
Alcoholische drankjes mogen van mij wat eerder in het menu worden geserveerd. Lampje op tafel is wat massief.
Christiaan V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Echt een volledig avondje uit! Vriendelijke bediening, goede kennis van de gerechten en bijpassende wijnen en we hadden het mooiste tafeltje in het restaurant! Niet geschikt voor een snelle hap of een etentje met )kleine' kinderen, maar als je echt iets te vieren hebt is Bij Teus ´the place to be.´
Erna W.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Opnieuw heerlijk gegeten Bij Teus. Weer verrassend menu gehad. Uitstekende bediening en sfeer en entourage blijven ook goed. Ga zo door!