Over het restaurant bij Teus

Gezelligheid met een culinaire twist

Bij Teus is een mooie grote zaak in Houten. De kaart wisselt regelmatig en bestaat altijd uit creatieve, uitnodigende en smaakvolle gerechten. Denk aan vlees van de Big Green Egg, mooie tonijn en heerlijke truffel. Een exclusief gevoel in een warme omgeving.

Meer informatie over restaurant bij Teus

Zondag en Maandag Gesloten
Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00

• Af te huren , Catering , Terras , Wi-Fi
Viola V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Alles was top. Vriendelijk ontvangst, relaxte sfeer, heerlijk eten en bijpassende wijnen. Kortom, een avond genieten.
Akersten .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Voor de tweede keer ontzettend lekker gegeten. Dit keer gekozen voor 7 gangen met de valentijnssupplementen (langoustine en shoft-shell crab) en een bijpassend wijnarrangement. Elk gerecht was heerlijk. Goede afwisseling van smaken en textuur, alles was goed. De wijnen combineerden heel mooi en de gastvrouw wist er leuk over te vertellen. Bij Teus is ons lievelingsrestaurant!
Fam D.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Wederom heerlijk gegeten. Het is iedere keer opnieuw weer een verrassing wat de kok voor die avond heeft bedacht. Goede bediening.
Sophieke G.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wij hebben echt voortreffelijk gegeten.... eerdere ervaring gehad met de AH restaurant actie en toen kregen we een compleet andere kaart.... Nu een verrassings menu en deze was zeer verrassend, het was meer dan genoeg, overweldigend gewoon, we hebben genoten en komen echt snel weer retour.
Minet D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wat een feestje bij Teus!! Heerlijk gegeten.....een aanrader...tot de volgende keer!
sabrine1978 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Na ontvangst een drankje met amuse gedaan in de huiskamer en daarna aan tafel. Hadden een tafel boven de keuken, erg leuk je kan met alles mee kijken.

Eten was erg goed, mooie smaken! Bediening was ook uitstekend. Netjes en met een lach en bij elk gerecht een goede uitleg van alle smaken die op je bord lagen. Echt een aanrader, echt een beleving!!
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten, de porties wel wat aan de kleine kant. De inrichting is wat aan vervanging toe, bank waar we zaten helemaal kapot, koffiekopje helemaal gebarsten. Ook waren de witte bordjes niet echt mooi schoon.Ik miste wat verse bloemen
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Erg lekker gegeten met 2 broers en vader. Gerechten met zuivere en authentieke smaken, goede wijnen en een prima bediening.
Klein punt van kritiek is de matige akoestiek van het overigens mooi ingerichte pand, maar voor de rest een voortreffelijke avond gehad.
LiesR .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Weer heerlijk gegeten Bij Teus. We kwamen met een AH bon en merkten gelukkig geen verschil in service, top! Alle gerechtjes waren om te smullen en goed gevarieerd, een vegetarische amuse, vis vooraf, vlees als hoofd en de keuze uit kaas of een zoet toetje. De inrichting is prachtig, heerlijke stoelen ook! Enige nadelige is dat de 2 persoonstafels slechts gescheiden zijn door een vrij laag muurtje van 10cm breed met lampen erop, het gesprek van je buren kan je dus volgen. De bediening is echt fantastisch, attent en kundig. Leuk om een goede uitleg te krijgen van wat er op je bord en in je glas zit (wij namen een wijnarrangement), het maakte een echte beleving. We hebben met 3-gangen nu meer genoeg gegeten hoor, maar wij gaan zeker terug in een weekend en nemen dan minstens 5-gangen! Heerlijk!
Caroline B.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Verrassend en prachtige restaurant. Oude garage is omgetovers tot een mooi industrieel restaurant. Lekker ontspannen beginnen met een aperatief in de woonkamer. Leuk concept van 3-7 gangen die afhankelijk zijn van de ingredienten van die dag. Keuken is het centrale punt waar de koks hun lekkers op de green eggs bereiden. Begin van de avond was wel wat chaotisch en de tonijn en sucade mochten wat minder zout hebben.
Bram S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Voor het eerst hier gegeten maar viel wat ons betreft tegen. Voor de prijs die je hier betaald mag je meer verwachten. Het eten was goed maar niet heel veel, de wijn was prima maar de bediening was te weinig. We konden kiezen uit gangetjes en de uitleg van het gerecht werd gedaan terwijl de bediening met 1 voet op de bank stond waar mijn vrouw zat. Veel details klopten gewoon echt niet.

Hier komen wij niet snel terug want er zijn betere restaurants voor die prijs te vinden.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Gisteren met mijn moeder hier een top avond gehad. Prachtige zaak, goed gastheerschap en heerlijke gerechten. Hier komen we graag terug!
Christa N.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We hebben genoten van een avond uit Bij Teus! We werden op een prettige, persoonlijke manier ontvangen en de bediening bleef de hele avond in die sfeer voortduren. Heerlijk gegeten. De gangen waren afwisselend van smaken en structuren en goed qua portiegrootte. De wijn van het arrangement was een goede aanvulling bij de gangen.
Dat we zicht op de keuken hadden, vond ik erg leuk.
Holle Bolle Gijs D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Voor het eerst gegeten "bij Teus" in Houten. Wat ons betreft mag het vooraf geparkeerd worden op de te lage banken in een wachtruimte de volgende keer achterwege blijven. Gereserveerd in het kader van de AH-restaurantactie. De 3-gangen van deze actie hebben we aangevuld tot 5-gangen, met bijpassend wijnarrangement. De wijnen pasten uitstekend bij de gerechten van het verrassingsmenu. Onze keuze voor halve glazen wijn is ons goed bevallen. Het menu wisselt elke 3 weken werd ons verteld. De variatie en afmeting van de gerechten als ook de tijd tussen de gerechten waren goed gekozen. we hebben heerlijk gegeten en een gezellige avond beleefd. Bovendien was de koffie uitstekend van temperatuur en smaak. We zijn zeker van plan hier nog eens terug te komen.
Charly L.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
wij hebben een top avond gehad. Het eten was heerlijk, een ware smaaksensatie en de borden waren super mooi opgemaakt.
Het personeel is gastvrij en servicegericht. Onze gastvrouw wist waar ze het over had en wist goed in te spelen op onze wensen.
De prijs-kwaliteit verhouding is goed, je krijgt waar voor je geld!
Wij hebben een super avond gehad en we gaan hier zeker vaker naartoe!
Mathieu T.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
We hebben wederom heerlijk gegeten bij "bij Teus", het is echt een feestje om er een avond te zijn met mooie smaakcombinatie in heerlijke gerechten. Wij rijden er graag naar toe vanuit 's-Hertogenbosch.
Info-Arjaan .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Heerlijk gegeten weer bij Teus. Erg lekkere gerechten, heerlijke wijn. Bediening ook erg enthousiast en attent. Echte aanrader voor fijne gezellige avond.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk eten, mooie service en gezellige sfeer! Eten was verrassend en heerlijk, mooie combinaties van smaken. Echt genoten!
Helen S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
omdat we er de voor de eerste keer waren was het helemaal niet duidelijk wat er ging gebeuren. Dat werd niet zo goed uitgelegd bij binnenkomst waardoor we een beetje ongelukkig zaten te "wachten" in de bar-ruimte. Overigens werd het later wel uitgelegd, en de bediening was zeer geduldig en vriendelijk.
Een mooie zaak, zat helemaal vol. Prachtig met de open "geluidloze" keuken in het midden. Leuke zitjes en variatie in tafels, klein, groot, bankjes en stoelen. Heerlijk gegeten. De koks staan uiterst relaxed achter de oven en hebben er zichtbaar lol in. Een aanrader, we komen zeker terug.
Gera V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
super gezellig. Lekker eten. Met grote groep erg leuk maar gisteren met zijn drietjes aan ronde tafeltje ook fijn. Prima plek,