Over het restaurant bij Teus

Gezelligheid met een culinaire twist

Bij Teus is een mooie grote zaak in Houten. De kaart wisselt regelmatig en bestaat altijd uit creatieve, uitnodigende en smaakvolle gerechten. Denk aan vlees van de Big Green Egg, mooie tonijn en heerlijke truffel. Een exclusief gevoel in een warme omgeving.

Meer informatie over restaurant bij Teus

Zondag en Maandag Gesloten
Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00

Uitmuntend
9,2
Maurice R.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Heerlijke avond in goed gezelschap, lekkere wijn en heerlijk verrassingsmenu
Yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
We werden echt verwent met het eten. De smaak was geweldig, zo subliem en geraffineerd. Echt uitgebalanceerd.
Een extase in je mond. En wat een creatie en lef.
Echt om naar terug te gaan. Dankjewel voor het sublieme eten. Vriendelijke groet, Yvonne lutzke
Monica V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Bij Teus eten voelt altijd als thuiskomen. We zijn nu al een aantal keer hier geweest maar het is elke keer weer genieten. De gerechten zijn heerlijk, verrassend en de sfeer heel relaxed. Op het terras is het ook op een zomeravond heerlijk zitten.
Wij zien geen reden om haute cuisine buiten Houten te zoeken!
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Heerlijk gegeten! De porties wat aan de kleine kant, weinig groente, maar heerlijk van smaak en prachtig opgediend. Persoonlijke en prettige bediening.
Het dessert vond ik minder geslaagd, prachtig om te zien maar de combinatie met drop en salmiak vond ik echt niet geslaagd.
leeroy25 .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Het was een mooi en gevarieerd 7 gangen menu. Waarbij de verdeling vis en vlees mooi verdeelt was. En het kaasplankje en het wijnarwijn arrangement maakte deze avond als eem zeer geslaagde avond. En een plek om zeker naar terug te gaan.
Mery V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Wederom heerlijk gegeten; ook met de AH restaurantactie!
Creatieve gerechten in goede balans. Sublieme wijn/spijs combinaties bij wijnarrangement. Enthousiast personeel. Toppertje in de regio!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Heerlijk gegeten. prima bediening. Alles klopte. Prima locatie. Leuk met zo'n open keuken.
Elke keer weer apart de samenstelling van de kaart en het wijnarrangement.
Patrick B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Gezellig weer bij Teus, dit keer 7 gangen en het was weer heerlijk. Als enige persoonlijke kanttekening vind ik dat het wijnarrangement wat beter afgestemd kan worden, dwz te kruidige wijnen waardoor het gerecht te veel naar de achtergrond verdwijnt. Volgende keer weer!!
Chantal3791 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
We begonnen buiten met een drankje en aperatief. Heerlijke begin. Jammer genoeg kan er niet buiten gegeten worden maar dat was het enige 'minpuntje' aan de avond. Eten was heerlijk, wijnen goed bijpassend en vriendelijke service. Een goed restaurant waar je echt uit bent met relaxte professioneel service. Kom graag nog eens!
InekeSt .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Mooi locatie, prachtig restaurant. Heerlijk gegeten. Borden gezellig opgemaakt. Een uitnodiging om op te eten. Prima vriendelijke bediening. Drankjes zou iets vlotter kunnen.
heerlijke wijn, jammer dat na 1 fles de voorraad op was van dezelfde wijn.
Alternatief dat aangeboden werd was ook erg lekker maar wel 12 euro duurder.
Ted JJ S.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Bij Teus is een zeer volwassen restaurant qua inrichting en sfeer. De gerechten zijn zeer fraai opgediend en smakelijk bovendien. We moesten alleen even buiten wachten, vandaar een 1/2 - punt aftrek. Zij krijgen een verdiende 9 1/2.
Antje H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten! Mooi en super lekker 7 gangen diner voor een uitstekende prijs. De wachttijden tussen de gerechten door was wat divers. Zo moesten we een uur wachten op het eerste gerecht en ook het laatste gerecht liet een half uur op zich wachten. Zeer vriendelijke bediening!
ME van B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Top Top Top. Beter dan menig ster restaurant. Sfeer is gewelig.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Mooie locatie met voortreffelijke gerechten verpakt in een 6-gangen diner. Kom zeker nog een keer terug.
Alieneke O.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Prachtig restaurant. Vriendelijke ontvangst. Voorgerecht viel een beetje tegen, rommelig en teveel ingrediënten. Vlees bij het hoofdgerecht was perfect klaargemaakt en heerlijk. Toetje was geweldig en het wijn arrangement verrassend en lekker.
Birgitte B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
In één woord SUPER. Verrassende gerechten, een explosie van smaken die zo goed bij elkaar passen. Ook de wijnkeuze bij ieder gerecht is treffend. Personeel is heel vriendelijk en heel kundig. Het is een hoog kwaliteit restaurant maar niet stijf of poche. Nee, met een hele fijne, rustige, relaxte sfeer. Een heerlijke aanrader!
clemenshaga C.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
wij hebben lekker getafeld met vrienden, de bediening was vriendelijk met een goede uitleg van alle gerechten.
Het halve wijnarrangement was ook erg prettig, we hebben een leuke avond gehad.
joke en eric clemens
Marjan L.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
We hebben regelmatig bij Teus ( Martin, Hanke, Freerk, Sofia ....) gegeten en we zijn altijd weer verrast door de heerlijke keuken en de gast vrijheid . Ons favoriete restaurant! Vanavond was het weer goed toeven op het terras. De Lam was subliem en de wijn natuurlijk. Bedankt voor weer een heerlijke avond.
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
heerlijk gegeten. Gezellige sfeer.
heerlijk op terras gestart, maar daardoor vergaten ze ons naar de tafel binnen te brengen. Geen probleem was ook zo opgelost.
Maaike H.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Erg goed concept dat geweldig uitgevoerd wordt. Ondertussen al 7 keer hier gegeten en het blijft ons verrassen. Wij vinden het heerlijk dat je niet zelf je gerechten kiest. Bediening is ook zeer vriendelijk.