Bij 't Raadhuys

9,3

Jouw recensie over het restaurant Bij 't Raadhuys

Jan V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Gemoedelijke kleinschalige lunchroom. Uitgebreide kaart en heerlijke gerechten. Prima ontvangst.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Zeer goed. Zeer aangenaam verrast door de fijne bediening en het eten. De marinade voor de saté is heerlijk. Mooie tuin als terras.
ap B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heerlijk eten voor een schappelijke prijs. En bij mooi weer in de prachtige achtertuin genieten van een drankje.

Vriendelijk en attent personeel.
GerdineBeek .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Geweldig! Die tuin aan de achterkant is echt fantastisch. Lekker vers brood, veel verse en huisgemaakte producten. Attente en fijne eigenaren en bediening.
Hoi Gerdine,
Een beetje late reactie ;) Maar we werken nu pas samen met Iens. Bedankt voor de super fijne recensie!!!