Bij 't Raadhuys

Raadhuisplein 46 3771 ER Barneveld Nederland Kaart

Over het restaurant Bij 't Raadhuys

Bij t' Raadhuys. Meer dan een lunchroom, waar je op elk moment van de dag (binnen onze openingstijden natuurlijk) terecht kunt. Warme ambiance, prachtige ommuurde achtertuin waar het zelfs met een aarzelend zonnetje al heerlijk zitten is. Helemaal wanneer je een kijkje in de uitgebreide menukaart neemt: smaakvolle gerechten voor lunch, tussendoor of diner. Probeer ook eens een heerlijke high tea, high wine, high beer of maak gebruik van ons voordelige theatermenu.

Feestjes en partijen buiten openingstijden is ook mogelijk! Vraag naar de mogelijkheden.

Halve fles mineraalwater

9,4

Jouw recensie over het restaurant Bij 't Raadhuys

Laurens E.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Klein gezellig restaurantje. Uitstekende bediening, vlot en erg vriendelijk. De kaart is beperkt maar de gerechten zijn prima gekozen en redelijk geprijsd.
Het viel ons op dat de eigenaresse en haar staf erg goed met elkaar overweg konden. Dat merk je als klant in zo'n kleine zaak en wij vonden dat heel positief en bijdragen tot de ontspannen sfeer.
De kwaliteit van het eten en de wijnen is uitstekend. Kortom, een aanrader.
Anne-Wil L.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Dinsdag hier een heerlijke avond gehad met familie. Het eten was heerlijk. Normaal gesproken gaan ze eerder dicht, maar we hebben geen moment het gevoel gehad dat we weg moesten. Kortom, een aanrader. Goede en vriendelijke bediening. Prachtige achtertuin.
Edie V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Prachtig terras aan de achterzijde van het pand, vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. Ontzettend druk in de lunch, we moesten wachten op een tafel, houd daar rekening mee.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Onlangs bij 't Raadhuys van een walking dinner mogen genieten. Want dat was het, genieten! 6 rondes heerlijke gerechtjes, welke echt met smaak en liefde bereid zijn. Super lieve meiden in de bediening. Fijne, attente eigenaren die ook nog een praatje kwamen maken, heerlijke rode wijn en wat hebben we genoten in jullie prachtige achtertuin, Bedankt!
Peter Z.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Afgelopen dinsdag hier geluncht. Wat een aangename verrassingen. 1, het terras met patio aan de achterzijde, schitterend. 2, het vriendelijke personeel en 3, de heerlijke gerechten. Het was voor ons echt er even uit en genieten. Bedankt!
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Vaker geluncht. Achter het restaurant een prachtog terras waar kinderen lekker rond kunnen lopen. Eten is prima en je word prettig geholpen!
Lidy L.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Restaurant bij 't Raadhuys ligt midden in het centrum tegenover het Raadhuys waar je ook tegen betaling je auto kunt parkeren.
De weergoden waren woensdag 6 juni met ons en we hebben dan ook heerlijk op het buitenterras genoten van een drankje en een heerlijk hapje. Vriendelijkheid en gastvrijheid staan hier hoog in het vaandel.
Het eten was heerlijk, al waren de porties van het hoofdgerecht best veel. Er is hier tijd voor een babbeltje en een vriendelijk woord, prettige sfeer in een mooie ambiance ...
Wij kunnen alleen maar zeggen: "Ben je in Barneveld wip dan eens aan voor een lunch of een hapje. Wij weten zeker dat je net als wij met onze moeder van bijna 89 jaar heerlijk zult genieten.
Dank je wel mensen van Restaurant bij 't Raadhuys namens Ria en Lidy Löwenthal
Koen D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Restaurant Bij 't Raadhuis ligt op een prachtige locatie gelegen aan het raadhuisplein in het pittoreske Barneveld. In het restaurant heerst een gemoedelijke familiar sfeer. Het eten is verrassend goed en smaakvol. De bediening is uitstekend. Echt een aanrader om hier eens te gaan eten.
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Erg gezellige sfeer en warme locatie.
Willem Jan B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Een mooie plek om te lunchen. geen culinaire hoogstandjes maar wel prima eten. en aller vriendelijkste bediening. aanrader.
Jannêt H.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Het eten was erg goed, bediening netjes en correct . Inrichting sfeervol.
keswil .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Oké
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Gemoedelijke kleinschalige lunchroom. Uitgebreide kaart en heerlijke gerechten. Prima ontvangst.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Zeer goed. Zeer aangenaam verrast door de fijne bediening en het eten. De marinade voor de saté is heerlijk. Mooie tuin als terras.
ap B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heerlijk eten voor een schappelijke prijs. En bij mooi weer in de prachtige achtertuin genieten van een drankje.

Vriendelijk en attent personeel.
GerdineBeek .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Geweldig! Die tuin aan de achterkant is echt fantastisch. Lekker vers brood, veel verse en huisgemaakte producten. Attente en fijne eigenaren en bediening.
Hoi Gerdine,
Een beetje late reactie ;) Maar we werken nu pas samen met Iens. Bedankt voor de super fijne recensie!!!