Bij 't Raadhuys

Raadhuisplein 46 3771 ER Barneveld Nederland Kaart

Over het restaurant Bij 't Raadhuys

Bij t' Raadhuys. Meer dan een lunchroom, waar je op elk moment van de dag (binnen onze openingstijden natuurlijk) terecht kunt. Warme ambiance, prachtige ommuurde achtertuin waar het zelfs met een aarzelend zonnetje al heerlijk zitten is. Helemaal wanneer je een kijkje in de uitgebreide menukaart neemt: smaakvolle gerechten voor lunch, tussendoor of diner. Probeer ook eens een heerlijke high tea, high wine, high beer of maak gebruik van ons voordelige theatermenu.

Feestjes en partijen buiten openingstijden is ook mogelijk! Vraag naar de mogelijkheden.

Halve fles mineraalwater

• Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Oké
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Gemoedelijke kleinschalige lunchroom. Uitgebreide kaart en heerlijke gerechten. Prima ontvangst.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Zeer goed. Zeer aangenaam verrast door de fijne bediening en het eten. De marinade voor de saté is heerlijk. Mooie tuin als terras.
ap B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heerlijk eten voor een schappelijke prijs. En bij mooi weer in de prachtige achtertuin genieten van een drankje.

Vriendelijk en attent personeel.
GerdineBeek .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Geweldig! Die tuin aan de achterkant is echt fantastisch. Lekker vers brood, veel verse en huisgemaakte producten. Attente en fijne eigenaren en bediening.
Hoi Gerdine,
Een beetje late reactie ;) Maar we werken nu pas samen met Iens. Bedankt voor de super fijne recensie!!!