Bij Storm

31-882055200

Speciale deals

Over het restaurant Bij Storm

Ontvlucht het drukke Amsterdamse centrum

Je zou het niet zeggen, maar deze prachtige plek ligt echt op een steenworp afstand van het centrum van Amsterdam. Met de voetjes in het zand geniet je hier van heerlijke en strandwaardige gerechten. Voor de mensen die moeite hebben met stilzitten, zijn er genoeg activiteiten als landzeilen, skatey rijden of volleyballen. Er is hier voor ieder wat wils, maar vooral heel veel rust en ruimte naast de bruisende, maar hectische binnenstad van Amsterdam. Bij Storm is zeker een bezoekje waard! Er is een grote speeltuin voor kinderen, speelhoek en je kunt er gratis parkeren voor de deur.
Bij Storm is af te huren voor groepen als bedrijfsfeesten, bruiloften en verjaardagen tot max. 350 personen. Op maandag en dinsdag alleen geopend op afspraak en voor groepen.

Meer informatie over restaurant Bij Storm

Restaurant Bij Storm is goed bereikbaar met het OV. Ongeveer 10 minuten vanaf Amsterdam CS en IJburg met tram 26. Tramhalte Zuiderzeeweg/Piet Heintunnel. Ongeveer 5 minuten lopen naar de Zuiderzeeweg. Herkenbaar aan de vlaggen buiten het terrein.
  • Kom je met de auto?
    Restaurant Bij Storm ligt aan de Zuiderzeeweg 1 op Zeeburgereiland, links voor de Schellingwouderbrug.
  • : Gratis parkeren voor de deur

Op  woensdag en donderdag geopend van 11.00 tot 18.00uur.
Vrijdag, zaterdag en zondag vanaf 10.00 tot 23.00uur.
Overige tijden/dagen op afspraak

Jouw recensie over het restaurant Bij Storm

Lone V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Eenvoudig houten restaurant met ruime parkeergelegenheid voor de deur. Een zee van ruimte eromheen waar veel zand gestort is vlakbij het terras. Ideaal voor kleine kinderen. Vriendelijk ontvangst, prima bediening. Schone toiletten en veel ruimte tussen de tafels. Gelegenheid om buiten te eten. Het eten was lekker; wij hadden viskroketjes en garnalen in knoflooksaus als voorgerecht. Dorade met sla, Hamburger en Saté met verse frietjes als hoofdgerecht. De witte wijn per glas was prima en we kregen een grote karaf koud water erbij. Als desert de cheesecake in een glas. We zagen de zon langzaam zakken en waanden ons even ver weg in de Caribian bij de Zuid-Amerikaanse muziek. Een aanrader !
Ingeborg V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Super relaxte plek en heel aardige bediening. De inrichting laat iets te wensen over, maar past ook wel weer in het geheel.
sarah M.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
heerlijke kip van de houtgrill gegeten. Ontvangst heel hartelijk, kinderen kunnen lekker vrij binnen en buiten spelen. Niet alleen de kip is lekker, er is ook vis van de houtgrill! De afsluiting met taart (in ons geval een heerlijke brownie) wil je niet missen!
De ideale plek in de stad, uit de drukte voor mooie zomerse avonden!
Pascale G.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Het toppunt van relaxt! Verrassende plek, heel chill. Kaart was overzichtelijk, lekker, geen poespas, we moesten wel even wachten, maar dat hoort er dan bij, toch?
Maroeka K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Ontspannen en ongedwongen plek dit.
Heerlijk de huis gegrilde kip gegeten op het terras. Geen opsmuk, super kindvriendelijk en erg lekker eten. We komen gauw terug!
Maroeka K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijk gegeten hier. Wat een fijne ongedwongen plek. Aardig personeel dat, toen het wat frisser werd de vuurkorf voor ons aanstak zodat we hebben kunnen genieten van een prachtige zonsondergang. Lekkere Bacalaukroketjes en de eigen gegrilde Kip is fenomenaal. Wij komen terug, ook als vaste klant voor de take away!
Johanneke W.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Het is een heerlijke plek om te komen, erg gemoedelijk. Ik kom er heel vaak om te lunchen, ze hebben goede broodjes, lekker belegd en vers. Je kunt binnen en buiten zitten, vooral buiten is erg aangenaam. Een leuke sfeer en ook ideaal als je met kinderen wat wilt gaan eten, drinken of borrelen, zij kunnen zich daar namelijk ook erg goed vermaken met allerlei speelattributen.
john K.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Het was smullen . We hebben de kip van het spit besteld en dat was om de vingers bij af te likken.
Toetje was een mooie afsluiting. Dit is voor herhaling zeker vatbaar.
Fam Karsten
Floris K.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Naar aanleiding van de lovende recensies op iens gingen wij dit restaurant proberen. De ligging is fantastisch: je waant je op het strand in deze strandtent midden in de stad. Toen we binnen kwamen was er helaas niemand om ons te ontvangen, maar toen we even doorliepen, werd ons toch vriendelijk een tafel gewezen.

Nadat we de menu's hadden gekregen en een keuze hadden gemaakt, duurde het erg lang tot iemand de bestelling op kwam nemen. Het personeel is vriendelijk, maar ze hebben nog niet de gewoonte om even rond te kijken of een andere tafel ook hun hulp nodig heeft, ze lopen meteen terug naar de keuken, waar ze dan gaan staan wachten tot ze weer iets kunnen serveren.

Vervolgens duurde het bijna een uur tot onze hoofdgerechten geserveerd werden, terwijl het restaurant niet druk was. Wij raakten langzaam ongeduldiger, en toen we wilden gaan informeren hoe het zat, zagen we dat een deel van onze bestelling al op de bar stond. We vroegen wanneer we onze bestelling konden verwachten, en toen werd het direct gebracht, op een van de gerechten na, die kwam later. Ook de bijgerechten kwamen later. Het eten smaakte goed, maar de gerechten waren niet allemaal heel warm.

De eigenaar kwam in persoon excuses maken voor het lange wachten, het was drukker dan verwacht en de nieuwe grill vereiste veel aandacht. Legitieme redenen natuurlijk, maar het was fijn geweest als we daarvan op de hoogte waren gebracht. We kregen wel een drankje aangeboden, wat we erg op prijs stelden, dat is een nette manier om dit op te lossen.

Het lijkt ons een ideaal restaurant om buiten te zitten met mooi weer, er is een mooie speeltuin voor kinderen en de sfeer is goed. Echt uit eten gaan is ons dus minder goed bevallen, met als voornaamste advies dat het belangrijk is om te communiceren als het eten wat langer gaat duren.
Elish V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Wij hadden nog een volle spaarkaart liggen van de AH restaurantweekactie, en zagen dat bij Storm nog beschikbaarheid had op een miezerige vrijdagavond. Alhoewel reserveren niet lukte via de actie site, hebben gewoon gereserveerd op de reguliere Iens site. Eenmaal aangekomen stond de houtkachel aan werden we ontzettend vriendelijk begroet door de bediening. De AH actie was geen probleem. De menukaart is klein en overzichtelijk. De bacalhau kroketjes zijn vers en verrukkelijk. Een goeie ribeye en de dutch weedburger met zorg bereid. Omdat het zeer rustig was, hadden we de houtkachel voor onzelf. Lekker drankje erbij, en als dessert konden we de B&J ijsjes niet weerstaan. We hebben een topavond gehad en komen zeker een keer terug!
Desiree M.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk genoten. Ik wist dat het een strandtent was dus had geen verwachtingen van nette tafels ect. Heerlijk bij de haard gezeten tot de eerste gang aankwam en ons nagerecht ook bij de haard. Was goede service en eten is gewoon een burger. Gewoon goed en lekker. Zeker waar voor je geld.
beer020 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We moesten lang wachten op een simpel wijntje (30 minuten) ook op het eten moesten we lang wachten en als het nu druk was geweest, dan had ik het begrepen. Sommige gerechten zijn heel duur voor zo'n tent. Bij het toetje kreeg je een bakje b&j ijs, maar een lepel geven ze er niet bij. Niet een restaurant waar ik snel terug zou komen. Misschien van de zomer met een lekker zonnetje nog een keer proberen
Angelique K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Met AH restaurant actie. een strandtent op een kale vlakte ergens op Zeeburg. Dit is niet Amsterdam Oost trpuwens. We wilde snel even wat eten en dit was nog vrij. Alles wAs prima maar ik ga niet nog een keer denk ik. We leuk als je in de buurt woont. Ze hebben een vet terras ook.!
Koen B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Mooie plek, uitstekend met kinderen. Relaxte sfeer. Goed eten. En wij hadden een schitterende zonsondergang. Bediening is attent maar niet altijd even alert.
Deni .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Wat een ontdekking!
Een strandtent gevoel in Amsterdam op het zeeburgereiland. O.k. het hielp dat het zonnetje scheen en er een prachtige zonsondergang te zien was door het weidse uitzicht, maar de vibe is goed gelukt.
Je kan beachvolleybal spelen, voetbal, er staat een trampoline... ideaal voor kids.
Maar het gaat natuurlijk ook over het eten.
We hebben de stormy burger en de dutch weed burger gegeten, beide top. Vooraf soep en bacalau kroketjes, cheesecake toe heel lekker.
Relaxte bediening en de vuurkorf maakten de avond compleet.
MarjoIens .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij 'Bij Storm'! We hebben met een groep van 6 personen gegeten met de AH restaurantactie. Het was nu niet druk (dinsdagavond) maar ik denk dat het overdag in het weekend veel voller zal zijn. Het is een leuke plek met een klein zandstrandje (het voelde als een mini vakantie), het eten was goed (kleine kaart waarvan we alles konden kiezen) en de bediening maakte het hele feestje compleet!
Noortje G.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Vergane glorie terwijl ze pas een jaar open zijn. Alles ziet er uit alsof het er al jaren in weer en wind staat. De bediening was heel aardig maar ontzettend langzaam en vergeetachtig; tot drie keer toe moeten vragen waar onze bestelling bleef. Het ergste vonden we dat we een alcoholvrij biertje bestelden maar een gewoon biertje kregen. Toen we de ober daarop attendeerden realiseerde hij zich duidelijk niet wat de reden van zo'n bestelling kan zijn en de mogelijke gevolgen. We kregen uiteindelijk een rondje van de zaak maar zijn het dessert ergens anders gaan eten. Wij komen niet meer terug.
hoek2 H.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Super vriendelijke en attente bediening en kok. Sliptong en gamba's met verse groenten waren lekker en goed klaargemaakt, zo ook de carpaccio en kabeljauwkroketjes, deze keer met een Spaanse rode wijn, prima! Locatie is wat afgelegen maar heerlijke ruimte er omheen om te loungen, voldoende parkeergelegenheid en zeer geschikt voor kinderen om te ravotten.
Likeafinewine .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Bij Storm ligt op een leuke locatie aan de rand van de stad. Makkelijk bereikbaar en groot voordeel: je kan er gratis parkeren! :-) We hebben de hele avond op het heerlijke terras gezeten en toen het wat afkoelde werd er een vuurkorf aangestoken waar we bij konden zitten. Het 3 gangen menu is a la carte en ook met een AH bon kan je uit alle gerechten kiezen. Dat zijn er niet zo heel erg veel waardoor je je keuze redelijk makkelijk gemaakt hebt. De gerechten hebben losse prijzen waarvan je bij elk gerecht de goedkoopste gratis krijgt met de AH actie. In totaal ben je voor 3 gangen rond de 30,- kwijt. De Weedburger is een aanrader! De droge, witte huiswijn is erg lekker en kost net iets meer dan 20,-. Je krijgt daar van het huis een grote karaf water met munt en limoen bij: super! Het eten was erg lekker en de bediening alert en zeer vriendelijk. We komen hier zeker nog een keer terug! :-)
elx.touw .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
We hadden even moeite om de locatie te vinden (zegt waarschijnlijk meer iets over ons...), maar waren aangenaam verrast toen we de strandtent op het terrein achter de Schellingwoudebrug aantroffen. Prima eten met verrassende sauzen en kruiden. Bediening echt top, fijne muziek. Toen het begon te schemeren werd de haard op het buitenterras aangestoken en genoten we met ons drankje aan het kampvuur van een ondergaande zon. Heeee, kan allemaal veel slechter hè?