Bij Storm

IJdijk 10 1095 KN Amsterdam Nederland Kaart
31-882055200

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Bij Storm

Ontvlucht het drukke Amsterdamse centrum Je zou het niet zeggen, maar deze prachtige plek ligt echt op een steenworp afstand van het centrum van Amsterdam. Met de voetjes in het zand geniet je hier van heerlijke en strandwaardige gerechten. Voor de mensen die moeite hebben met stilzitten, zijn er genoeg activiteiten als landzeilen, skatey rijden of volleyballen. Er is hier voor ieder wat wils, maar vooral heel veel rust en ruimte naast de bruisende, maar hectische binnenstad van Amsterdam. Bij Storm is zeker een bezoekje waard! Er is een grote speeltuin voor kinderen, speelhoek en je kunt er gratis parkeren voor de deur. Bij Storm is ook af te huren voor groepen als bedrijfsfeesten, bruiloften en verjaardagen tot max. 500 personen.

Meer informatie over restaurant Bij Storm

Restaurant Bij Storm is goed bereikbaar met het OV. Ongeveer 10 minuten vanaf Amsterdam CS en IJburg met tram 26. Tramhalte Bob Haarmslaan. Steek de weg over richting Shell Kriterion. Vervolg de weg richting IJdijk.
  • : Gratis parkeren voor de deur

Dinsdag tot en met zondag van 10 - 01.00 uur. De keuken is open tot 21.30 uur. Maandag op afspraak.

Jouw recensie over het restaurant Bij Storm

Jorinde V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Top avond gehad op deze bijzondere plek. Bij binnenkomst rook het al gezellig naar de houtkachel en werden we leuk ontvangen. Vanaf de leren banken bij de houtkachel zagen we de volle maan, magisch! Het eten was super lekker. Buiten de kaart om was er bavette die heel mals was. De bediening is vakkundig en attent, we kregen uitleg en advies over het eten en af en toe werd er hout bij de kachel gedaan. We konden ook eten bij de haard. We komen hier zeker terug.
Olav G.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Verrassend leuke plek en verrassende leuke sfeer...lekker relaxed en goed eten
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Prettige zaak.
Lekker eten, zeer vriendelijk personeel.
geweldige locatie.
Wij gaan er graag naar toe, ook ideaal met kinderen kunnen lekker. buiten spelen.
Prachtige zonsondergangen
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Het elektro crossen was prima geregeld en leuk!. Maar in alle eerlijkheid over de horecagelegenheid bij mij storm was ronduit zeer slecht!! Ik heb zelf 4 jaar als leidinggevend barkeeper gewerkt. En in alle eerlijkheid... dit...... komt veels te veel tekort om zichzelf horeca te noemen
Margreet K.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Wat fijn om een feest te geven, "Bij Storm". Wij hebben genoten van de lekkere hapjes en de goed verzorgende BBQ. De bediening was top. Leuke bijkomstigheid voor kids en ouderen je kan er landzeilen, elektrisch motorcrossen en als gast gratis parkeren. Bas, Evelien en alle medewerkers bedankt voor deze geslaagde dag.
Suus B.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Na het mislopen met AH-actie vorige keer, mochten we nu op uitnodiging komen eten. Fijn dat er persoonlijk contact met ons werd opgenomen. Fijne bediening en heerlijk gegeten!! Prima restaurant op lekkere buitenplek. Groot terras, leuk voor kinderen ook. Aanrader.
Frances V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Leuke plek om een feestje te geven.Leuk personeel.Kleinkinderen en familie zeer tevreden.Eten heel erg lekker en veel detail voorpresentatie. Zonnebrand vergeten geen probleem opa terras aanwezig.Speeltuintje en zandbak aan het terras waardoor je makkelijk toezicht kan houden.Top lokatie
Mike D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Leuke plek om te vertoeven. Score komt mede door het lange wachten bij aankomst. We hebben moeten zoeken naar iemand (er was een feest waardoor het enigzins begrijpbaar was) Eten was prima en komen hier wel terug.
Roy S.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Top! De strandtent ligt nog een beetje verstopt, maar dat zal niet lang onopgemerkt meer blijven. Mooie ligging op de punt van het Zeeburgereiland met zicht op IJburg. Eten en bediening is prima in orde. Vooral met kinderen uitermate geschikt vanwege de ruimte. Ook zijn er leuke activiteiten (o.a. blowkarten en motorcrossen) voor jong en oud. Gratis parkeren is trouwens ook nog een groot voordeel, waar vind je dat nog?
Martine D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Zo wat een fijne plek is dit. Weg uit de stad en het gevoel dat je op het strand zit. Mooi uitzicht op IJburg. Je kunt hier ook landzeilen. Zag er leuk uit. Lekker gegeten en aardige bediening. Gratis parkeren is een pluspunt. Top! Komen snel weer als het weer wat warmer is.
Marc O.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
de zoveelste semi hippe tent met te hoge prijzen. Lokatie is leuk, zeker voor kinderen of bijv. blokarten. Misschien kan je je wagen aan een drankje maar laat het eten maar zitten. Bediening is matig tot slecht iedere bestelling of het nou eten of drinken was ging mis. Hamburger was gewoon echt koud op een half verkruimeld broodje dat in ieder geval niet diezelfde dag gebakken was en met welgeteld 8 frietjes. Kost slechts 15 euro en uiteraard 2 mensen vergeten/verkeerde gerecht waardoor die moesten wachten en de rest al klaar was met eten toen zij hun voer kregen. Ik heb vast wel eens slechter gegeten, maar ik zou zo snel niet weten waar en wanneer...
Maurice W.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Nog niet ontdekt door IJburg maar dat zal niet lang meer duren. Super om met kids naar toe te gaan..
Johan K.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Top plekkie. Om de hoek op Zeeburgereiland. Makkelijk op de fiets. Prettige service en allebei lekkere kip met friet. Goed en vers.
Melissa V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Wat een fijne locatie. Lekker speeltuin en zand voor de kids en wij lekker relaxen op een strandstoel. Eten was prima en goed. komen gauw terug.
Françoise S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Je waant je hier (aan het randje van IJburg) in een strandtent. Kinderen hebben hier ook veel bewegingsruimte.

Vriendelijke bediening, maar niet heel efficient. Dat kan waarschijnlijk beter.

Vooraf hadden we een "dipschotel": ik vond dat de groenten wel wat kleiner gesneden hadden mogen worden. Veel dipsaus zat er niet bij, alleen tzatziki. Een beetje hummus (of andere dip) zou ik ook op prijs stellen.

Weedburger (vegetarisch) met frietjes was lekker.
Ik had gegrilde zalm met gegrilde worteltjes?; dat was ook lekker.
Tamara B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Heerlijke plek voor een kinderverjaardag, zeker met mooi weer. We waren met 15 kids en ze hadden alle ruimte om vrij te spelen. Springkussen, speeltuin, trampoline en een mooie speelhoek voor als het weer tegenzit. Het water in de wasbak van de toiletten is beetje karig en toen het druk werd was het flink aanpoten voor het personeel en werd het wat rommelig. Maar
V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Heel lang gewacht (ondanks reservering) op een zeer matige maaltijd. Friet koud, hamburger flauw en kinder gerecht slecht. Appelmoes uit een bejaardenhuisverpakking: echt no go! Vriendelijke maar nerveuze bediening (0ok veel te weinig voor een vol zaterdagavondterras bij prachtig weer). Geen zin om nog langer te wachten dus maar zo gelaten en betaald. Ons advies: ga daar lekker borrelen terwijl je kids zich prima vermaken maar eet ergens anders of thuis.
Emmy N.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Fijne zonnige plek om buiten te zitten. Veel zand en veel speelgelegenheden voor de kinderen.
Het was erg warm, dus hadden ze ook nog een sproeiertje aangezet voor de kinderen.
Lunch is broodjes en verschillende soorten tosti's. Niet heel bijzonder, maar prima voor terrasje. Vriendelijk personeel, maar niet altijd even georganiseerd.
Paul P.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Storend harde hiphopmuziek voor een klein groepje aanwezigen. Op verzoek ging het zachter. Toch graag iets meer rekening houden met de (weinige) overige gasten.
Rein D.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Leuke tent( ook voor de kids) met geniale spareribs en kip.. personeel is vriendelijk en de service is uitstekend. Oh en je kan ook motorcrossen