Bij Storm

IJdijk 10 1095 KN Amsterdam Nederland Kaart
31-882055200

Over het restaurant Bij Storm

Ontvlucht het drukke Amsterdamse centrum Je zou het niet zeggen, maar deze prachtige plek ligt echt op een steenworp afstand van het centrum van Amsterdam. Met de voetjes in het zand geniet je hier van heerlijke en strandwaardige gerechten. Voor de mensen die moeite hebben met stilzitten, zijn er genoeg activiteiten als landzeilen, skatey rijden of volleyballen. Er is hier voor ieder wat wils, maar vooral heel veel rust en ruimte naast de bruisende, maar hectische binnenstad van Amsterdam. Bij Storm is zeker een bezoekje waard! Er is een grote speeltuin voor kinderen, speelhoek en je kunt er gratis parkeren voor de deur. Bij Storm is ook af te huren voor groepen als bedrijfsfeesten, bruiloften en verjaardagen tot max. 500 personen.

Meer informatie over restaurant Bij Storm

Restaurant Bij Storm is goed bereikbaar met het OV. Ongeveer 10 minuten vanaf Amsterdam CS en IJburg met tram 26. Tramhalte Bob Haarmslaan. Steek de weg over richting Shell Kriterion. Vervolg de weg richting IJdijk.
  • : Gratis parkeren voor de deur

Dinsdag tot en met zondag van 10 - 01.00 uur. De keuken is open tot 21.30 uur. Maandag op afspraak.

Jouw recensie over het restaurant Bij Storm

Martine D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Zo wat een fijne plek is dit. Weg uit de stad en het gevoel dat je op het strand zit. Mooi uitzicht op IJburg. Je kunt hier ook landzeilen. Zag er leuk uit. Lekker gegeten en aardige bediening. Gratis parkeren is een pluspunt. Top! Komen snel weer als het weer wat warmer is.
Marc O.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
de zoveelste semi hippe tent met te hoge prijzen. Lokatie is leuk, zeker voor kinderen of bijv. blokarten. Misschien kan je je wagen aan een drankje maar laat het eten maar zitten. Bediening is matig tot slecht iedere bestelling of het nou eten of drinken was ging mis. Hamburger was gewoon echt koud op een half verkruimeld broodje dat in ieder geval niet diezelfde dag gebakken was en met welgeteld 8 frietjes. Kost slechts 15 euro en uiteraard 2 mensen vergeten/verkeerde gerecht waardoor die moesten wachten en de rest al klaar was met eten toen zij hun voer kregen. Ik heb vast wel eens slechter gegeten, maar ik zou zo snel niet weten waar en wanneer...
Maurice W.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Nog niet ontdekt door IJburg maar dat zal niet lang meer duren. Super om met kids naar toe te gaan..
Johan K.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Top plekkie. Om de hoek op Zeeburgereiland. Makkelijk op de fiets. Prettige service en allebei lekkere kip met friet. Goed en vers.
Melissa V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Wat een fijne locatie. Lekker speeltuin en zand voor de kids en wij lekker relaxen op een strandstoel. Eten was prima en goed. komen gauw terug.
Françoise S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Je waant je hier (aan het randje van IJburg) in een strandtent. Kinderen hebben hier ook veel bewegingsruimte.

Vriendelijke bediening, maar niet heel efficient. Dat kan waarschijnlijk beter.

Vooraf hadden we een "dipschotel": ik vond dat de groenten wel wat kleiner gesneden hadden mogen worden. Veel dipsaus zat er niet bij, alleen tzatziki. Een beetje hummus (of andere dip) zou ik ook op prijs stellen.

Weedburger (vegetarisch) met frietjes was lekker.
Ik had gegrilde zalm met gegrilde worteltjes?; dat was ook lekker.
Tamara B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Heerlijke plek voor een kinderverjaardag, zeker met mooi weer. We waren met 15 kids en ze hadden alle ruimte om vrij te spelen. Springkussen, speeltuin, trampoline en een mooie speelhoek voor als het weer tegenzit. Het water in de wasbak van de toiletten is beetje karig en toen het druk werd was het flink aanpoten voor het personeel en werd het wat rommelig. Maar
V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Heel lang gewacht (ondanks reservering) op een zeer matige maaltijd. Friet koud, hamburger flauw en kinder gerecht slecht. Appelmoes uit een bejaardenhuisverpakking: echt no go! Vriendelijke maar nerveuze bediening (0ok veel te weinig voor een vol zaterdagavondterras bij prachtig weer). Geen zin om nog langer te wachten dus maar zo gelaten en betaald. Ons advies: ga daar lekker borrelen terwijl je kids zich prima vermaken maar eet ergens anders of thuis.
Emmy N.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Fijne zonnige plek om buiten te zitten. Veel zand en veel speelgelegenheden voor de kinderen.
Het was erg warm, dus hadden ze ook nog een sproeiertje aangezet voor de kinderen.
Lunch is broodjes en verschillende soorten tosti's. Niet heel bijzonder, maar prima voor terrasje. Vriendelijk personeel, maar niet altijd even georganiseerd.
Paul P.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Storend harde hiphopmuziek voor een klein groepje aanwezigen. Op verzoek ging het zachter. Toch graag iets meer rekening houden met de (weinige) overige gasten.
Rein D.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Leuke tent( ook voor de kids) met geniale spareribs en kip.. personeel is vriendelijk en de service is uitstekend. Oh en je kan ook motorcrossen
Lone V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Eenvoudig houten restaurant met ruime parkeergelegenheid voor de deur. Een zee van ruimte eromheen waar veel zand gestort is vlakbij het terras. Ideaal voor kleine kinderen. Vriendelijk ontvangst, prima bediening. Schone toiletten en veel ruimte tussen de tafels. Gelegenheid om buiten te eten. Het eten was lekker; wij hadden viskroketjes en garnalen in knoflooksaus als voorgerecht. Dorade met sla, Hamburger en Saté met verse frietjes als hoofdgerecht. De witte wijn per glas was prima en we kregen een grote karaf koud water erbij. Als desert de cheesecake in een glas. We zagen de zon langzaam zakken en waanden ons even ver weg in de Caribian bij de Zuid-Amerikaanse muziek. Een aanrader !
Ingeborg V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Super relaxte plek en heel aardige bediening. De inrichting laat iets te wensen over, maar past ook wel weer in het geheel.
sarah M.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
heerlijke kip van de houtgrill gegeten. Ontvangst heel hartelijk, kinderen kunnen lekker vrij binnen en buiten spelen. Niet alleen de kip is lekker, er is ook vis van de houtgrill! De afsluiting met taart (in ons geval een heerlijke brownie) wil je niet missen!
De ideale plek in de stad, uit de drukte voor mooie zomerse avonden!
Pascale G.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Het toppunt van relaxt! Verrassende plek, heel chill. Kaart was overzichtelijk, lekker, geen poespas, we moesten wel even wachten, maar dat hoort er dan bij, toch?
Maroeka K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Ontspannen en ongedwongen plek dit.
Heerlijk de huis gegrilde kip gegeten op het terras. Geen opsmuk, super kindvriendelijk en erg lekker eten. We komen gauw terug!
Maroeka K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijk gegeten hier. Wat een fijne ongedwongen plek. Aardig personeel dat, toen het wat frisser werd de vuurkorf voor ons aanstak zodat we hebben kunnen genieten van een prachtige zonsondergang. Lekkere Bacalaukroketjes en de eigen gegrilde Kip is fenomenaal. Wij komen terug, ook als vaste klant voor de take away!
Johanneke W.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Het is een heerlijke plek om te komen, erg gemoedelijk. Ik kom er heel vaak om te lunchen, ze hebben goede broodjes, lekker belegd en vers. Je kunt binnen en buiten zitten, vooral buiten is erg aangenaam. Een leuke sfeer en ook ideaal als je met kinderen wat wilt gaan eten, drinken of borrelen, zij kunnen zich daar namelijk ook erg goed vermaken met allerlei speelattributen.
john K.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Het was smullen . We hebben de kip van het spit besteld en dat was om de vingers bij af te likken.
Toetje was een mooie afsluiting. Dit is voor herhaling zeker vatbaar.
Fam Karsten
Floris K.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Naar aanleiding van de lovende recensies op iens gingen wij dit restaurant proberen. De ligging is fantastisch: je waant je op het strand in deze strandtent midden in de stad. Toen we binnen kwamen was er helaas niemand om ons te ontvangen, maar toen we even doorliepen, werd ons toch vriendelijk een tafel gewezen.

Nadat we de menu's hadden gekregen en een keuze hadden gemaakt, duurde het erg lang tot iemand de bestelling op kwam nemen. Het personeel is vriendelijk, maar ze hebben nog niet de gewoonte om even rond te kijken of een andere tafel ook hun hulp nodig heeft, ze lopen meteen terug naar de keuken, waar ze dan gaan staan wachten tot ze weer iets kunnen serveren.

Vervolgens duurde het bijna een uur tot onze hoofdgerechten geserveerd werden, terwijl het restaurant niet druk was. Wij raakten langzaam ongeduldiger, en toen we wilden gaan informeren hoe het zat, zagen we dat een deel van onze bestelling al op de bar stond. We vroegen wanneer we onze bestelling konden verwachten, en toen werd het direct gebracht, op een van de gerechten na, die kwam later. Ook de bijgerechten kwamen later. Het eten smaakte goed, maar de gerechten waren niet allemaal heel warm.

De eigenaar kwam in persoon excuses maken voor het lange wachten, het was drukker dan verwacht en de nieuwe grill vereiste veel aandacht. Legitieme redenen natuurlijk, maar het was fijn geweest als we daarvan op de hoogte waren gebracht. We kregen wel een drankje aangeboden, wat we erg op prijs stelden, dat is een nette manier om dit op te lossen.

Het lijkt ons een ideaal restaurant om buiten te zitten met mooi weer, er is een mooie speeltuin voor kinderen en de sfeer is goed. Echt uit eten gaan is ons dus minder goed bevallen, met als voornaamste advies dat het belangrijk is om te communiceren als het eten wat langer gaat duren.