Bij Sjoerd

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 01:00

• Af te huren
John V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Afgelopen vrijdag met mijn broer gegeten bij Bij Sjoerd. Als voorafje de carpaccio van rookvlees gekozen, dat was okay. Voor het hoofdgerecht bestelde ik de spies van lamsvlees en mijn broer de hot ribs, maar er werden 2 borden hot ribs op tafel gezet. Sjoerd greep zelf in en mijn spies van lamsvlees werd alsnog klaargemaakt, maar kwam natuurlijk veel later dan het gerecht van mijn broer. Netjes afgehandeld, maar toch jammer. Smaken verschillen , maar ik vond de frieten wel erg vet en dik. Dunne lange (Franse) frietjes zijn toch veel lekkerder ! Koffie met Sambucca na. Mijn broer betaalde de rekening, waarvoor dank !
Tazzz1984 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Lekker eten, erg goede service, en geen ingewikkelde dingen. Je kan hier heerlijk maar simpel eten. Het kost weinig moeite om een serveerster te spreken, ze letten heel goed op, altijd erg fijn! Ik vind de inrichting niet fantastisch maar dat is smaakverschil...
ChrisSharma .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Onlangs in het weekend gegeten in deze Castricumse zaak. In een pand waar voorheen verschillende horeca-gelegenheden faalden trekt dit restaurant inmiddels veel publiek. Het interieur doet een huiskamersfeer suggereren. De eigenaar/manager is een bekend gezicht in deze gemeente wat resulteert in een hoog oog ons-kent-ons gehalte. Je moet er van houden.

Bediening is jong, vriendelijk en snel. De kaart is redelijk standaard voor een redelijke prijs. Pluspunt is de ruime keuze uit speciaalbieren, ook van de tap. De hoofdgerechten zijn met een stapeltje slappe sperziebonen wel een beetje karig aangekleed. De rijkgevulde salade is verre van rijk maar de friet is erg lekker. De tournedos was gewoon goed.
Emi.groen .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Mijn vrouw en ik hebben onze vaste restaurants waar we regelmatig uiteten gaan. Nu hadden we een uitetenbon gekregen om bij "Bij Sjoerd" te gaan eten.
Het bezoek aan "Bij Sjoerd" heeft ons zeer positief verrast.
De ontvangst en service door de bediening was zeer prettig en attent.
De tijd tussen de gangen werd met ons besproken, dus relext maar als iemand minder de tijd had werd daar rekening mee gehouden.
Als voorgerecht had mijn vrouw carpaccio van de ossenhaas, een mooi gepresenteerd bord met het gerecht dat heerlijk smaakte, ik had de dagsoep, een heerlijke knoflooksoep met smakelijke soepstengel erbij.
Als hoofdgerecht hadden wij beiden de MC Sjoerd, een heerlijke XL burger met een chutney van boswortel en rode ui. Hierbij konden wij kiezen uit friet of rozemarijnaardappeltjes. Tevens werd er een smakelijk, verse rauwkostsalade met pecannoten geserveerd.
Alles wat geserveerd werd was ruim voldoende, maar als we nog meer van de bijlage wilde hebben , konden we deze, gratis bij bestellen.
Bij de maaltijd genoten we van een prima Rode Merlot.
We waren zo voldaan dat we geen nagerecht meer wilden en sloten de maaltijd af met een kopje koffie.
We komen hier zeker terug en kunnen "Bij Sjoerd" een ieder aanbevelen.