Over het restaurant Bij Robbert

Verrassend en eigentijds

Eten en genieten staan bij restaurant Robbert in Bodegraven voorop. De ongekende gastvrijheid van het personeel speelt hierbij een heel belangrijke rol. Maar de rijke menukaart natuurlijk ook. Daar ga je tenslotte voor. Het culinair vakmanschap van de chef vertaalt zich in het werken met dagverse producten en het eindeloos spelen met kruiden en specerijen. En dát proef je!

Meer informatie over restaurant Bij Robbert

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:30
- Diner vanaf 17:30

• Pin , Visa card
  • Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Prima restaurant, vriendelijk bediening en goed eten
Fauve K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Geweldig sfeer en kundig personeel met verstand van zaken! Heerlijk eten, ook voor vegatariers. passende wijnen.
Echt een aanrader!
Karien T.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Vorige keer viel het toch wat tegen. Het verrassingsmenu was weinig verrassend en de prijs kwaliteit verhouding uit evenwicht. Gisteren gaven we het een tweede kans en dat pakte goed uit. Heerlijk gegeten, mooie smaakcombinaties en lekkere wijnen. Alleen de bediening is niet helemaal zoals je zou wensen. Onervaren personeel die weinig weten en er ook in vriendelijkheid en servicegerichtheid niet bovenuit steken. Van een iets duurder restaurant verwacht je ook meer van de bediening. Verbeterpuntje wat mij betreft.
Ward V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk gegeten! Luxe maar toch een gezellige en vrijblijvende sfeer. Over elk detail op het bord is nagedacht en goed wijn advies bij elk gerecht.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Voor de eerste keer bij Bij Robbert gegeten en het was een zeer welkome ervaring. We hebben gebruik gemaakt van het vier gangen aanbiedingsmenu ter gelegenheid van hun twee jarig bestaan. De kwaliteit van de gerechten was goed tot zeer goed, wat de prijs/kwaliteit verhouding top maakte. Lekkere wijn erbij en een geslaagde avond.
martineten .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
We hebben hier uitstekend gegeten en komen zeker terug. We hadden een 4-gangen keuzemenu. De bediening was prettig en we hoefden niet lang te wachten. De wijn paste goed bij zowel het voorgerecht als bij het hoodfgerecht.
Sylvia U.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Met collega's heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant in het centrum van Bodegraven met voldoende parkeergelegenheid voor de deur. De inrichting geeft je een luxe huiskamergevoel. Eten kwalitatief goed en mooi opgemaakt. Geen standaard gerechten maar de net wat meer bijzondere stukjes vlees en vis op een creatieve wijze verwerkt tot een mooi gerecht. Amuse van tonijn werd door mijn tafelgenoten als net iets te zout ervaren.
Helaas een rustige avond voor het restaurant waardoor wij de enige gasten waren. Hierdoor voelde het wat stil en verlaten. Dit blijkt echter normaal op dinsdag niet zo te zijn.
Vriendelijke en nette bediening.
Annemarie B.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Robbert kookt op hoog niveau en houdt altijd rekening met het dieet (geen gluten/Lactose vrij) van mijn echtgenote. Hij maakt de mooiste creaties. Patricia is een TOPPEER. Ze verrast je met een cocktail en prachtige wijnen bij de gerechten. Ze is super gastvrij en maakt dat je je welkom voelt. Pepijn is een jonge gozer die super goed zijn best doet. Hij kreeg van mij een compliment voor de wijze waarop hij de wij introduceerde bij het tafel naast ons. Enthousiast en vol overtuiging vertelde hij over de wijn. Super goed gedaan Pepijn! Heb die jongen ook een compliment gegeven. Voor ons samen was het weer een heerlijk avondje uit. Thx Patricia, Pepijn en Robbert. Eind van de maand zijn we er weer!
j.vankesteren .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
helaas zijn de prijzen van de wijn naar verhouding extreem (gestegen).
€ 6,50 voor een afgepast glas Sauvignon Blanc vind ik extreem.
Dit feit geeft mij als vaste klant geen goed gevoel
Geraldine V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Heerlijk gegeten. De bediening was ook prima, al hadden we duidelijk een leerlingserveerster, maar ach, iedereen moet het leren. Fijn advies bij de wijnkeuze ook. Het enige nadeel van dit restaurant is de beperkte parkeergelegenheid. Er ligt een kerkplein met parkeergelegenheid naast, maar onze ervaring is dat het hier meestal vol staat.
anne N.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
ik vindt de bediening op zich goed ,erg netjes zelfs, maar de vriendelijkheid van de bediening laat te wensen over.
Ik denk niet dat het de bedoeling is dat je in een restaurant met kromme tenen zit omdat je bang bent iets verkeerds te zeggen en je de kans loopt om een sneer te krijgen, wat verschillende keren gebeurde!
Jammer, je gaat naar een restaurant om te genieten en niet om de les gelezen te worden.
Roely V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Fantastisch gegeten met vrienden
JanLeeflang .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Vorige week voor de tweede keer hier gegeten. Een leuk restaurant in het centrum van Bodegraven.
Van binnen is het als een sjieke huiskamer, knus, gezellig en bijzonder smaakvol ingericht.

Prima en correcte bediening, beleefd maar niet te stijf. Tafels staan niet te dicht op elkaar, iets wat ook erg prettig is natuurlijk. De kaart is lekker overzichtelijk en niet te uitgebreid. De gerechten zijn leuk opgediend, bijna zonde om op te eten.

Ondanks dat dit restaurant een absolute aanrader is toch een kleine kanttekening: Bij het hoofdgerecht werd polenta geserveerd, iets waar wij geen liefhebber van zijn. Dat was geen probleem zei de bediening, laten we de polenta weg en krijgen jullie frietjes. Vervolgens werden die wel tweemaal op de rekening gezet voor 5 euro en de polenta was niet van de prijs ingehouden. Dat is niet zo hoffelijk van Bij Robbert. En om 22,50 euro voor een fles wijn te rekenen vinden wij wel heel erg gortig.

Dit is wel reden om weer eens elders te kijken. Verder een prima en goed restaurant!
Catharina L.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Mooi opgemaakte borden en heerlijke smaken.
Prima service en attente bediening.
Gezellige avond gehad.
MVellinga .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Op tweede Kerstdag heerlijk gegeten. De gerechten waren met zorg bereid. Enige minpuntje was dat één persoon bij de reservering had aangegeven geen vis te eten. Het alternatief was lekker maar minder "luxe" dan de andere gerechten. De bediening was vriendelijk en zeer correct. We hebben een fantastische avond gehad!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Heerlijk gegeten, prachtige opmaak, prima bediening, redelijke prijs
Renée B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Goede acoestiek, verlichting en smaakvol ingericht. Heel prettig dat bij de vraag of wij koffie of thee wensten er werd gevraagd of wij wel of niet friandises erbij wilden hebben. Leuke menukaart. Warm aanbevolen!
Ineke H.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Geweldig gegeten bij Robbert
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
In onze zoektocht naar leuke restaurants met lekker eten, was Bij Robbert een voltreffer.
Heerlijk eten, lekkere wijn, sfeervolle ambiance, met leuke / deskundige bediening.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het eten was erg goed, zeer smaakvol! Als het eten gebracht wordt, vertelt de serveersters wat het allemaal is. Prima wijn. Bediening zeer correct, maar ook gezellig. Inrichting zeer sfeervol. Top restaurant!