Over het restaurant Bij Robbert

Verrassend en eigentijds

Eten en genieten staan bij restaurant Robbert in Bodegraven voorop. De ongekende gastvrijheid van het personeel speelt hierbij een heel belangrijke rol. Maar de rijke menukaart natuurlijk ook. Daar ga je tenslotte voor. Het culinair vakmanschap van de chef vertaalt zich in het werken met dagverse producten en het eindeloos spelen met kruiden en specerijen. En dát proef je!

Meer informatie over restaurant Bij Robbert

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:30
- Diner vanaf 17:30

9,1

Jouw recensie over het restaurant Bij Robbert

Rob E.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Gisteren met een viertal gegeten bij Robbert te Bodegraven, na goede verhalen waren we erg benieuwd en zijn absoluut niet teleurgesteld! Erg vriendelijke bediening, prettige ambiance (wel iets te fel tl licht vanuit de keuken als je de dichtbijzijnde tafel hebt), fijne stoelen etc. maar vooral de uitstekende en prachtig opgemaakte gerechten waten gewoon geweldig. Zeer smaakvol, mooie combinaties en goed in balans.. uitstekend adres om eens heerlijk hapje te eten. Wij komen hier zeker nog eens terug.
willem B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Zeer verzorgd wel lang wachten op de gerechten.
Cokkie V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heerlijk gegeten in een leuke ambiance met prima bediening, alle lof111
Geert K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Ik was diep onder de indruk van deze ervaring. Uitzonderlijk lekker eten op een prachtige manier gepresenteerd. Bijzonder stijlvolle en vriendelijke bediening. Deze jonge kok en zijn team kunnen het nog ver schoppen. Mij zou het niet verbazen als ze na verloop van tijd een Michelin ster binnen halen. Zij hebben het in de vingers. Ik kom hier zeker terug.
j.melse M.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Het personeel, het eten en de entourage waren perfect. Elk gerecht was een plaatje. De smaak was prima. De bediening zeer vriendelijk. Ze gaven goede informatie en bedienden prettig. We hopen zeker terug te komen.
Helene G.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk gegeten een top restaurant
Roely V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
een fantastisch 3-gangenmenu. De bediening was heel goed en de sfeer ook
Mark O.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Leuke, lekkere en creatieve gerechten! Prima geholpen en goede sfeer! Hier komen we nog wel een keer terug!
Taco H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Ieder gerecht een mooi kado!!!
René G.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijk gegeten, met verrassende seizoensgroenten, goede smaak en kruiden. Wijnarrangement ook top. Lokatie leuk in Bodegraven tegenover de kerk. Echt een aanrader.
jokeraar27 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Prima verzorgd, goede attente bediening met duidelijke uitleg bij de gerechten.
Verfijnde gerechten met veel aandacht voor het detail.
Lea V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Vriendelijk ontvangst, keuze uit verschillende menu's en a la carte!, prima. Voor 5 verrsssingsgerechten gekozen, waren allemaal geweldig, feestje om ervan te eten. Ook goed huiswijn wit en heerlijke dessertwijn bij laatste gerecht. Echt een aanrader!
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Heerlijk gegeten, top service, fantastische creatieve gerechten met unieke smaakcombinaties. Zeker een aanrader om nog een keer te gaan eten.
Vincent B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Een heerlijke avond, verassend goed bereide gerechten. Voor mij was alles perfect uitgevoerd. Ook de samenstelling van de gerechten was erg goed. Kruiden gebruik was niet overdadig en goed doordacht wat verassende smaken bood. De prijs is netjes, voor deze kwaliteit zeker gunstig.
De sfeer was rustig en netjes maar niet te deftig. Het was wat rustig voor een zaterdag. De locatie is sfeervol en de bereikbaarheid goed.
cor K.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Het was weer echt een feestje om hier te mogen eten, het eten was zoals gewoonlijk zeer goed.
De bediening is altijd behulpzaam en vriendelijk.
We hebben weer genoten.
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten! Gerechten zijn mooi opgemaakt en erg lekker. Één verbeterpuntje: zorg dat de borden warm zijn, dat komt de gerechten ten goede. De sfeer in het restaurant is heel prettig en ontspannen. Ook erg leuk dat je de keuken in kunt kijken.
Khadija B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Eten was heerlijk. De smaken klopten uitstekend en er was oog voor detail. Werden goed verzorgd en geholpen met het uitkiezen van de wijn. Jammer alleen dat men is vergeten om een verrassing in het toetje te verwerken. Mijn man was nl. jarig. Dit had ik van tevoren nog gecommuniceerd. Helaas volgende keer beter. We komen zeker nog een keer terug.
han V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Genoten van 5 gangendiner met bijpassende wijnen. We bevelen dit restaurant graag aan!
Irene H.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Wij kozen het 3 gangen menu van het maandmenu. Met zijn vieren hebben we vrijwel alle gerechten van dit maandmenu geproefd en ieder gerecht was heerlijk. Bediening was vriendelijk en alert en vertelde bij iedere gang waar we van gingen genieten. Wij hebben genoten. Een aanrader.
Meta B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Het eten is met aandacht en liefde bereid en geserveerd.
Er heerst een sfeervolle en prettige sfeer in het restaurant.
Je kan merken dat er met passie gekookt wordt.
Heerlijk gegeten. Een aanrader!