Over restaurant Bij Robbert

Verrassend en eigentijds

Eten en genieten staan bij restaurant Robbert in Bodegraven voorop. De ongekende gastvrijheid van het personeel speelt hierbij een heel belangrijke rol. Maar de rijke menukaart natuurlijk ook. Daar ga je tenslotte voor. Het culinair vakmanschap van de chef vertaalt zich in het werken met dagverse producten en het eindeloos spelen met kruiden en specerijen. En dát proef je!

Meer informatie over restaurant Bij Robbert

Ton D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het eten was erg goed, zeer smaakvol! Als het eten gebracht wordt, vertelt de serveersters wat het allemaal is. Prima wijn. Bediening zeer correct, maar ook gezellig. Inrichting zeer sfeervol. Top restaurant!
Kamila K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
???? Mooie restaurant en goede bediening . Wij hebben echt leuke avond gehad en natuurlijk lekker gegeten . Wij komen zeker terug.
Pooksob .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Fijn restaurant met een heerlijke ambiance.

Ruim van opzet zodat alle gasten ongedwongen met elkaar kunnen converseren.
Smaakvolle rustgevende inrichting.

Dit geldt eveneens voor de geserveerde gerechten met heerlijke smaaknuances.

Goede bediening die aanwezig is maar niet opdringerig.

Wij komen hier zeker nog een keer terug
Eric J V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Geweldig eten, ambiance is goed maar wel een beetje luidruchtig. Bediening is heel erg goed. Het zou leuk zijn als Robbert ook zo af en toe per tafel langs kwam om van gedachten te wisselen. Kortom zeer tevreden en een aanrader.
Ester W.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
We werden blij verrast met een 5-gangen verrassingsmenu. Ieder gerecht was een genot om te eten. En ik ben niet een erg makkelijke eter.
Na de laatste keer had ik als kritisch puntje dat het rumoerig was. Daar is zeker iets mee gedaan en men gaat in de nabije toekomst daar nog meer in verbeteren. Een zeer geslaagde avond!
Michèle A.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
We zijn nu een aantal keer geweest en wederom hebben we ontzettend genoten! Wat zijn we ontzettend blij met een heerlijk en gezellig restaurant in de buurt en dus op fietsafstand, wij komen uit Zwammerdam. Want ook de wijnen zijn niet te versmaden. En dan is een fiets wel een goed idee... We kozen beide voor het maandmenu: heerlijk! Verrassende smaken, prachtig opgediend! De bediening is volgens mij uitgebreid: ze verstaan hun vak! Je voelt je altijd welkom, het is er altijd prettig, gezellig, niet moeilijk doen en verwend worden....mmmm!! Daar draait 't toch om? Tot gauw!
Eva S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Voor het eerst hier gegeten n.a.v. de gouden pollepel. Heerlijk gegeten, mooie en diverse wijnkaart.
Gezellige sfeer, hele attente bediening met kennis van zaken.
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Het restaurant was helemaal vol maar toch zijn we snel en zeer attent geholpen. De sfeer is gezellig en betrokken. Het eten kwam elke vlot en zowel de gerechten voor mijzelf (kalfstartaar vooraf, buikspek als hoofdgerecht en kaas toe) als voor mijn vrouw waren uitmuntend. Echt enige minpunt is het rumoer. Er is te veel geluid en je kan elkaar daardoor moeilijk verstaan. Geluiddempende platen aan het plafond zouden een uitkomst zijn.
Wilna H.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Echt top!!
Faila D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Het eten was erg goed, evenals de bediening. Het restaurant is echter dermate rumoerig dat we moesten schreeuwen om elkaar te verstaan. Ook waren de wachttijden tussen de gerechten enorm lang. We startten om 19.00u met een 4 gangen menu en begonnen om 21.45 aan het hoofdgerecht. Voor ons een reden om er niet nog erns naartoe te gaan.
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Hier op 21-09-2016 met zn vieren gegeten. Via Heerlijk deal een viergangendiner. Het was druk dus de auto wat verder moeten parkeren maar wel makkelijk een plaats te vinden. Bij entree werden wij gastvrij ontvangen en wij hadden een heerlijke ronde tafel. Er hing een gezellige sfeer en de bediening was zeer adequaat en vriendelijk. geen enkele keer met leeg glas gezeten. Het eten viel mij met name door de geweldige recensies een beetje tegen. Het tussengerecht de appel en paling was (te) zuur en door twee niet geheel opgegeten. Toch jammer want dit maak ikzelf vaak als amuse. waarschijnlijk een te zure appel gebruikt. Met goed voorproeven kom je daar natuurlijk gelijk achter. Het hoofdgerecht was zoals in zoveel restaurants op dit moment de Bavette. Deze was goed maar ja, als je 3/4 x per week uit eten ga wil je wel eens iets anders. Ook mijn fout ik had dat moeten melden. De opmaak was zeer mooi, de smaken over het algemeen goed, Maar mijn (te) hoge verwachtingen werden helaas niet waargemaakt.. Wel een restaurant waar ik graag nog eens terug wil komen voor de herkansing want potentieel is er in overvloed. Wij hebben bij Robbert zo en zo een gezellige avond gehad.
Cokkie V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
een uitstekend diner in en gezellige sfeer, van prima kwaliteit voor een redelijke prijs.goede voorlichting over het geserveerde eten en drankjes
Joey G.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Na het lezen van de recensie van de gouden pollepel waren wij erg benieuwd of het team van bij Robbert het cijfer kon waar maken. Dat is zeker gelukt! De kalfstataar stak met kop en schouder er boven uit. We hebben heerlijk gegeten! Wij vonden het heel leuk dat er nu gewerkt word met amuses. Dit restaurant is een echte aanrader! En wat een top prestatie in het AD! Wij komen zeker nog een keer!
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Gebruik gemaakt van een aanbieding van heerlijk.nl. Voor euro 33 een 4-gangen diner met extra's met een waarde van 50 euro. Volgens het bord kostte een 4-gangen diner die avond euro 40. Op de kaart op internet stond euro 42,50. Dus euro 10 (of 7,50) voor de extra's. Daarnaar gevraagd, Was volgens de bediening een amuse, brood vooraf en bij het voorgerecht en koffie toe (zonder iets erbij). Een restaurant met deze prijsklasse serveert meestal brood bij het voorgerecht en ook een amuse is gebruikelijk. Kortom, een opgeklopte aanbieding.
De amuse was een klein stukje zalm met een krokantje. Voorgerecht rilette van makreel, tussengerecht couscous van paddenstoel, hoofdgerecht rundersucade en nagerecht een -te koude- panna cotta. Alle gerechten aantrekkelijk gegarneerd, maar voor iemand met een gezonde eetlust aan de zeer bescheiden kant. Bij de inbegrepen koffie gekozen voor friandises (4 stuks, euro 3), geen uitschieters qua smaak. Zowel de witte Sauvignon als de rode Merlot waren goed, maar de hoeveelheid per glas was verre van constant. De bediening was vriendelijk, maar bij het bestellen van een aperitief wist de stageaire niet of er een tapbiertje kon worden geserveerd. Bij de koffie werd gevraagd of er iemand suiker wilde?! Dat was bij een persoon uit het gezelschap het geval. De suiker werd apart gebracht, maar neergezet op een plaats waar de vrager niet zelf bij kon. Komt erg lomp en ongeïnteresseerd over. Lijkt daarnaast toch echt beter dat melk en suiker standaard worden geserveerd. Hoe wil je de koffie is toch meer iets voor bezoek thuis.
Onze hooggespannen verwachtingen op basis recensies en zelfs een prijs van het AD zijn ten aanzien van deze aanbieding niet waargemaakt.
I.vd.steen.04 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Wij hebben er heerlijk gegeten. Mooie gerechten en een gezellige sfeer. Service was goed. Kortom een fantastische avond.
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Beetje gek dat ik geen glas Chardonnay los kon krijgen. Maar het eten was prima en de bediening was allervriendelijkst. Het was een rustige avond. De verlichting was iets te zwak op de plaats waar ik zat. Erg vermoeiend.
Gerwin Z.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten, zeer attente en professionele bediening. Jammer dat ze geen buitenterras hebben (het was 32 graden)
Kraan1942 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
De huiswijn die geschonken wordt kost euro 4,75 per glas. De hoeveelheid was aan de karige kant. De rilette van makreel was uitstekend, zo ook de runder entrecote.