Bij Rembrandt

Middenwaard 87 1703 SC Heerhugowaard Nederland Kaart

Over restaurant Bij Rembrandt

Net een museum

Bij eetcafé Bij Rembrandt gaan ze voor toegankelijk, heerlijk en betaalbaar eten. De kaart is daarom van eenvoudige, maar aantrekkelijke aard en bevat gerechten zoals maaltijdsalades, sate en gebakken vis. Door alle beelden, schilderijen en kroonluchters is het hier net een museum. En als het zonnig is dineer je fantastisch op het terras aan het water.

Meer informatie over restaurant Bij Rembrandt

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 23:30

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Harmanja .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Net als altijd heerlijk eten met een topbediening! Bij Rembrand stelt je echt nooit teleur, omdat het team in staat is om het niveau van de service en het eten op een aangenaam hoog peil te houden.
Kaylee W.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Fijne sfeer en goede bediening, niet te lang wachten op het eten maar ook niet opgejaagd. Word rekening gehouden met eventueel theater bezoek.
Yvonne O.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Een gezellig en goed restaurant met een zeer goede gastheer. Sfeervol en goede bediening. Kortom n prima ambiance om samen wat te gaan eten.
Fami .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wij waren hier voor de eerste keer en zijn aangenaam verrast! We kregen een leuke tafel bij het raam en de gastheer is zeer vriendelijk. Het eten is boven verwachting (complimenten aan de koks!) en de rode wijn die wij kozen smaakte prima (wel iets te koud maar dat is een kwestie van smaak).
Alles bij elkaar hebben wij genoten van een gezellige avond in een knus restaurant.
Mbloksma .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Heerlijk gegeten, kan alleen niet de juiste wachttijd kwijt omdat wij op verzoek rustig wilden genieten en dat is prima gelukt. Wij hebben de verjaardag van mijn zoon gevierd met een zeer geslaagd diner. De tournedo en het trio vlees was heerlijk. Dit alles in een prima sfeer en service.
De Irish coffee als desert is echt een aanrader. Kortom een zeer fijne avond gehad echt een aanrader!
C L.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Gezellige sfeer en een goede bediening. Je kunt ook rustig met elkaar praten.
Het eten is prima. Drie soorten vleesgerechtjes, met alle drie een eigen gekruide smaak. Toetje was nougatijs met merenques. Heerlijk.
Kortom voor herhaling vatbaar.
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Fijn restaurant waar wij graag komen,wij voelen ons er erg thuis. Leuke bediening,duidelijke uitleg producten,goede sfeer en heerlijk eten.
Evert.huisman .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Voor de AH actie was het zeer goed, het voorgerecht proeverij was heel goed, alleen bij het dessert koffie was de slagroom vergeten,geen melding van gemaakt,(scheeld weer calorieën .
Esther W.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Zeer vriendelijke Gastheer Eten smaakt supervers
Paula K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
gezellig leuk ingericht restaurant met gezellige bediening. het eten was allemaal erg lekker en wat ik heel erg heb gewaardeerd is dat wij zonder bijbetaling extra patat, salade en saus konden krijgen, dat gebeurd niet vaak.
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Met het gezin gegeten vd AH-actie: een groot voordeel vond ik dat je gewoon vd kaart mocht eten opv samengesteld ah-menu. Eten was goed, geen haute cuisine maar dat hoeft ook niet in een eetcafe. Ze hadden ook nog vlees en vis buiten de kaart om die wij ook gewoon mochten kiezen. De inrichting is gezellig, knus en de bediening zeer vriendelijk. Vrij rumoerig als t vol is maar voor ons geen probleem, kortom een geslaagde avond gehad!
Denise D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijk gegeten via de AH restaurantactie! Hartelijk ontvangst, snelle bediening, romantische setting en vooral heerlijk eten. Zeker voor herhaling vatbaar!
Nanda K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Een erg enthousiasme (ik geloof) eigenaar heeft ons leuk geholpen deze avond. Er was een duidelijke uitleg van de gerechten en oh zo heerlijk. Er was niks bij dat ik minder lekker van smaak vond. Mijn vriendin en ik hadden beiden de proeverij en het vleestrio. De kipfilet was één van de malste stukken die ik ooit heb gegeten. Door de ah-zegels natuurlijk erg voordelig, maar ik denk dat de normale prijs hiervoor ook zeker de moeite waard is te betalen.
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Gezellige sfeer, vriendelijke bediening en erg goed eten. Enige opmerking die we hebben is dat toen we weg gingen er geen aandacht meer aan ons besteed is, het was op dat moment wel erg druk en met maar 2 medewerkers in de zaak was dat wat weinig voor dat moment.
Brigitte V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten van de kaart zalig was het en heel fijne bediening. Knus restaurant zeker voor herhaling vatbaar.
Ingrid O.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Wat hebben wij fijn gedineerd! Een warm ontvangst, lekkere gerechten, goede service. Kortom een super geslaagde avond in een romantische setting en een geweldig tafeltje met zicht op het water!
Thijs B.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Lekker no nonsens eten bij André en zijn Team. Binnen of op het terras het maakt niet uit. Beide zijn gezellig! Even als het team. Vlot en gezellig en vaak in voor een gezellige babbel, zeker als je even wat langer en later op de avond nog aan je tafel zit om lekker na te zitten te tafelen. Eten is top, en uit drank is genoeg te kiezen. Het toetje is bij mij altijd hetzelfde, creme brulee is mijn favo, en die is hiero ook goed te versmaden. Wij komen zeker nog een keer langs! Groetjes!!!
Jessica B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Met z'n vieren via de AH actie gegeten bij Rembrandt. Je mocht gewoon van de kaart kiezen! Het terras zat tjokvol, de crew was wellicht iets onderbemand. Echter wel zeer vriendelijk, misschien iets te amicaal voor sommigen. Eten was ook heerlijk. We hadden vooraf aangegeven om 20 uur naar de bios te moeten, dat gingen we niet redden helaas ivm de drukte. Gelukkig bleek de film nog niet begonnen en waren we net op tijd! Volgende keer gaan we heen zonder tijdsdruk.
Souwerbouwer .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Wij hebben vrijdagavond (02-09-2016) bij Rembrandt gegeten.
Een eerlijke menukaart die door de bediening duidelijk werd toegelicht.
Met speciale wensen werd rekening gehouden.
Puur eten, vriendelijke bediening, gezellige sfeer met goede muziek op de achtergrond.
Een erg enthousiast team dat goed op elkaar is ingespeeld en weten hoe ze zonder overdrijven de klanten in de watten kunnen leggen.
De keuken en de bediening krijgt van ons het cijfer 10+
Eindelijk een restaurant gevonden in Heerhugowaard waar je goed en eerlijk kan eten zonder het gevoel te hebben dat je teveel betaald.
Voor ons voor herhaling vatbaar en Andre ( ik begreep dat de eigenaar zo heet) dit personeel moet je koesteren zo gedreven vind je ze niet veel.

Fam. Zuurbier

Spekkie1961 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
We hebben niet alle gerechten geproefd maar de uiensoep, zalm & het notenijs was uit de kunst !!
De bediening ook heel goed en een leuke tent om uit eten te gaan.. een aanrader