Bij Rembrandt

Middenwaard 87 1703 SC Heerhugowaard Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Bij Rembrandt

Net een museum

Bij eetcafé Bij Rembrandt gaan ze voor toegankelijk, heerlijk en betaalbaar eten. De kaart is daarom van eenvoudige, maar aantrekkelijke aard en bevat gerechten zoals maaltijdsalades, sate en gebakken vis. Door alle beelden, schilderijen en kroonluchters is het hier net een museum. En als het zonnig is dineer je fantastisch op het terras aan het water.

Meer informatie over restaurant Bij Rembrandt

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 23:30

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Uitmuntend
9,3
Emmy V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Goede prijs-kwaliteitverhouding. Zeer vriendelijke mensen, waar we ons meteen welkom voelden. Fijne plek om in een ontspannen sfeer lekker te eten. Ik zie mezelf er wel terugkomen.
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een sfeervolle en gezellige omgeving. Alle gerechten waren tot in de puntjes verzorgd. Voor herhaling vatbaar.
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Voor het eerst bij deze gelegenheid gegeten. Heerlijke sfeer met uitstekende bediening en wat natuurlijk het allerbelangrijkste is er werd heerlijk eten geserveerd en in een goed (met de klant afgestemd) tempo. Echt een aanrader.
anna04 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een hele sfeervolle omgeving. Voorgerecht van de chef was voortreffelijk en het notenijs om te smullen.
Melissa V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Pure Beleving, gastvrijheid, gezelligheid. Je word echt gezien en in de watten gelegt. Kom hier al een aantal keer en elke keer weer een feestje om daar te mogen eten erg knus en eten is overheerlijk!!
Fami .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Wat een gezellig restaurant! Heerlijk eten en vriendelijke bediening.
Deze keer een ander gerecht gekozen en ook dit was weer zalig. Dit is ons favoriete restaurant in Heerhugowaard.
indie .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
heerlijk gegeten met a h actie. Lekker van de kaart kiezen en goede uitleg. Uiensoep en carpaccio waren heerlijk vooraf. De bavette en vis van de dag waren ook prima. De creme brulee was zalig met lekker ijs en echte slagroom. Voor herhaling vatbaar
wijnand B.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Wel aren hier met de ah restaurant actie.
Twee goedkoopste gerechten per gang waren gratis.
Voorafje en hoofdgerechten waren smaakvol, maar de garnituren en sausjes kwamen uit een pakje of zakje, zonde..
Het tietje wassen helemaal een teleurstelling, advocaat uit de fles met een dot slagroom en twee armetierige bonbonnetjes....
Zeker niet rembrandt waardig.
wschut1 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Prettige ontvangst om 17.15 uur, dus tamelijk vroeg. Bijzondere ambiance in stijl van Rembrandt. Vrije keus van de menukaart, ondanks de AH-aktie. De bediening was vriendelijk zelfs meer dan dat.
Heeft een fijne herinnering achtergelaten.
Michael T.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Zeer vriendelijke en goede bediening. Er werd geen verschil gemaakt tussen de "gewone" klant en de AH klant. De AH klant kan gewoon kiezen uit de menukaart. Hier was het tweede menu echt gratis. De muziek uit de jaren 70 was prettig. De sfeer ongedwongen. Tot nu toe voor ons een topper.
Ted C.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Geweldig knus restaurantje met een heel prettige bediening. De sfeer en het interieur waren op een top-niveau.
En dan nog maar te zwijgen over het voortreffelijke eten. Met 4 man gegeten en de prijs was billijk maar het diner was voortreffelijk. Komen terug.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Kleine tafeltjes en donker waardoor het lezen van de kaart wel moeilijk is! Wel lekker gegeten!!
Vriendelijke bediening. Prijs van een glas rode wijn extreem!
Debbie V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Gisteren hier gegeten met de Ah restaurantactie. Vriendelijk onthaald, Goede uitleg van menu. Knus restaurant. We hadden de proeverij van de chef als voorgerecht, en dat was echt heerlijk! Hoofd was de vis en dat was ook heerlijk. Bijna was er geen plek voor het toetje, maar de crème brulee was ook erg lekker. Zeker een aanrader om terug te komen!
Stacey I.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten ik zelf had de surf en turf, als hoofdgerecht de dag vis en als desser het notenijs ik heb er van genoten! Ik vind het een gezellige en knus restaurant! Zeker een aanrader!
Fami .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Dit was de tweede keer dat wij hier waren. We hebben weer heerlijk gegeten, gedronken en genoten in dit gezellige restaurant!
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Ontzettend lekker gegeten en fijn gezeten bij Rembrandt. Goede en vriendelijke bediening. Heerlijke kaart. Echt een aanrader!!
Dennis T.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Sfeervol. Super vriendelijke meiden in de bediening. Gaan zeker weer heen !
Eten was ook lekker genoeg van alles.
Aanrader
harmanja .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Net als altijd heerlijk eten met een topbediening! Bij Rembrand stelt je echt nooit teleur, omdat het team in staat is om het niveau van de service en het eten op een aangenaam hoog peil te houden.
Kaylee W.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Fijne sfeer en goede bediening, niet te lang wachten op het eten maar ook niet opgejaagd. Word rekening gehouden met eventueel theater bezoek.
Yvonne O.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Een gezellig en goed restaurant met een zeer goede gastheer. Sfeervol en goede bediening. Kortom n prima ambiance om samen wat te gaan eten.