Bij Rembrandt

Middenwaard 87 1703 SC Heerhugowaard Nederland Kaart

Over het restaurant Bij Rembrandt

Net een museum

Bij eetcafé Bij Rembrandt gaan ze voor toegankelijk, heerlijk en betaalbaar eten. De kaart is daarom van eenvoudige, maar aantrekkelijke aard en bevat gerechten zoals maaltijdsalades, sate en gebakken vis. Door alle beelden, schilderijen en kroonluchters is het hier net een museum. En als het zonnig is dineer je fantastisch op het terras aan het water.

Meer informatie over restaurant Bij Rembrandt

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 23:30

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,1
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
indie .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
heerlijk gegeten met a h actie. Lekker van de kaart kiezen en goede uitleg. Uiensoep en carpaccio waren heerlijk vooraf. De bavette en vis van de dag waren ook prima. De creme brulee was zalig met lekker ijs en echte slagroom. Voor herhaling vatbaar
wijnand B.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Wel aren hier met de ah restaurant actie.
Twee goedkoopste gerechten per gang waren gratis.
Voorafje en hoofdgerechten waren smaakvol, maar de garnituren en sausjes kwamen uit een pakje of zakje, zonde..
Het tietje wassen helemaal een teleurstelling, advocaat uit de fles met een dot slagroom en twee armetierige bonbonnetjes....
Zeker niet rembrandt waardig.
wschut1 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Prettige ontvangst om 17.15 uur, dus tamelijk vroeg. Bijzondere ambiance in stijl van Rembrandt. Vrije keus van de menukaart, ondanks de AH-aktie. De bediening was vriendelijk zelfs meer dan dat.
Heeft een fijne herinnering achtergelaten.
Michael T.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Zeer vriendelijke en goede bediening. Er werd geen verschil gemaakt tussen de "gewone" klant en de AH klant. De AH klant kan gewoon kiezen uit de menukaart. Hier was het tweede menu echt gratis. De muziek uit de jaren 70 was prettig. De sfeer ongedwongen. Tot nu toe voor ons een topper.
Ted C.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Geweldig knus restaurantje met een heel prettige bediening. De sfeer en het interieur waren op een top-niveau.
En dan nog maar te zwijgen over het voortreffelijke eten. Met 4 man gegeten en de prijs was billijk maar het diner was voortreffelijk. Komen terug.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Kleine tafeltjes en donker waardoor het lezen van de kaart wel moeilijk is! Wel lekker gegeten!!
Vriendelijke bediening. Prijs van een glas rode wijn extreem!
Debbie V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Gisteren hier gegeten met de Ah restaurantactie. Vriendelijk onthaald, Goede uitleg van menu. Knus restaurant. We hadden de proeverij van de chef als voorgerecht, en dat was echt heerlijk! Hoofd was de vis en dat was ook heerlijk. Bijna was er geen plek voor het toetje, maar de crème brulee was ook erg lekker. Zeker een aanrader om terug te komen!
Stacey I.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten ik zelf had de surf en turf, als hoofdgerecht de dag vis en als desser het notenijs ik heb er van genoten! Ik vind het een gezellige en knus restaurant! Zeker een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Dit was de tweede keer dat wij hier waren. We hebben weer heerlijk gegeten, gedronken en genoten in dit gezellige restaurant!
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Ontzettend lekker gegeten en fijn gezeten bij Rembrandt. Goede en vriendelijke bediening. Heerlijke kaart. Echt een aanrader!!
Dennis T.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Sfeervol. Super vriendelijke meiden in de bediening. Gaan zeker weer heen !
Eten was ook lekker genoeg van alles.
Aanrader
harmanja .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Net als altijd heerlijk eten met een topbediening! Bij Rembrand stelt je echt nooit teleur, omdat het team in staat is om het niveau van de service en het eten op een aangenaam hoog peil te houden.
Kaylee W.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Fijne sfeer en goede bediening, niet te lang wachten op het eten maar ook niet opgejaagd. Word rekening gehouden met eventueel theater bezoek.
Yvonne O.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Een gezellig en goed restaurant met een zeer goede gastheer. Sfeervol en goede bediening. Kortom n prima ambiance om samen wat te gaan eten.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wij waren hier voor de eerste keer en zijn aangenaam verrast! We kregen een leuke tafel bij het raam en de gastheer is zeer vriendelijk. Het eten is boven verwachting (complimenten aan de koks!) en de rode wijn die wij kozen smaakte prima (wel iets te koud maar dat is een kwestie van smaak).
Alles bij elkaar hebben wij genoten van een gezellige avond in een knus restaurant.
mbloksma .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Heerlijk gegeten, kan alleen niet de juiste wachttijd kwijt omdat wij op verzoek rustig wilden genieten en dat is prima gelukt. Wij hebben de verjaardag van mijn zoon gevierd met een zeer geslaagd diner. De tournedo en het trio vlees was heerlijk. Dit alles in een prima sfeer en service.
De Irish coffee als desert is echt een aanrader. Kortom een zeer fijne avond gehad echt een aanrader!
C L.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Gezellige sfeer en een goede bediening. Je kunt ook rustig met elkaar praten.
Het eten is prima. Drie soorten vleesgerechtjes, met alle drie een eigen gekruide smaak. Toetje was nougatijs met merenques. Heerlijk.
Kortom voor herhaling vatbaar.
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Fijn restaurant waar wij graag komen,wij voelen ons er erg thuis. Leuke bediening,duidelijke uitleg producten,goede sfeer en heerlijk eten.
evert.huisman .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Voor de AH actie was het zeer goed, het voorgerecht proeverij was heel goed, alleen bij het dessert koffie was de slagroom vergeten,geen melding van gemaakt,(scheeld weer calorieën .