Bij Raggers

Koningin Wilhelmina Boulevard 16A 2202 GT Noordwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Bij Raggers

Genieten aan zee

Een prachtige zonsondergang, uitzicht op de duinen en het geruis van de zee in een stijlvolle zaak. Chef-kok Cor Raggers bereidt van dagverse en seizoensgebonden ingredienten de meest smaakvolle gerechten op hoog niveau. Iedereen die hier werkt is enthousiast en die passie vind je ook terug op je bord met veel aandacht voor detail.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bij Raggers

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zaterdag 17:30 - 22:00
Zondag

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Uitmuntend
9,3
9,3
bram D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Een pareltje onder de andere horeca gelegenheden aan de Kon. Wilhelmina boulevard in Noordwijk. Finesse van smaken maar met behoud van "beet". Bijv. de asperges met een gepocheerd eitje en de lamsfilet met thijmsaus en twee andere bereidingen van lamsvlees (stoof en een worstje) Het toetje met kokos semifreddo, ananas en kleine stukjes mango is goddelijk. Mooie wijnen, deskundig en bondig toegelicht.
Plesman J.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Hier wordt met liefde gekookt. Heerlijke wijnen met mooie uitleg.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
We hebben fantastisch gegeten in een geweldige ambiance. Echt vakmanschap. De gastheer, gastvrouw en personeel zijn buitengewoon vriendelijk en zorgen er voor dat je thuis voelt als je binnen stapt. Top avond !
michel V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Nadat we 2,5 uur hadden gezeten en toen pas alleen het voorgerecht op hadden, gaf dat enige frustratie!
Eten was van goede kwaliteit!
Inrichting niet echt geweldig, beetje oubollig.
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Wij hadden als voorgerecht gemarineerde zalm en carpaccio van kalfshaas. Beide gerechten waren erg lekker. Als hoofdgerecht Gebraiseerde lamsrugfilet en zeetong. Deze gerechten waren TOP. Vooral de zeetong was perfect gebakken. Saus, maar niet teveel. De bediening was erg goed. Vriendelijk en waarschijnlijk de eigenaresse kwam even een praatje maken.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
We hebben weer heerlijk gegeten. We misten de rabarber, die is altijd erg lekker. Maar alles was erg smakelijk en leuk opgediend
Harry R.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Perfecte sfeer, heerlijke gerechten, fijne ontvangst en bediening, muziek die wel aanwezig is maar niet soort en dat alles voor een redelijke prijs.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Verbazend wekkend heerlijk gegeten, prijs kwaliteit gewoon super. Gaan daar zeker terug.
iwein D.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
grote verrassing : culinaire week. Geen vis a la carte maar een vast menu.
Absoluut lekker,fijn harmonieus en modieus. Gaan zeker terug. Voor de prijs moet je het niet laten.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Heerlijk restaurant, mooie gerechten, goede keuze, flotte bediening, prima sfeer, aanrander!!komen snel terug in dit Restaurant
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Duurde even voor het voorgerecht werd uitgeserveerd, maar daarna lieten we ons verwennen door een overheerlijk menu.
Gea V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
We hebben een heerlijk lunchmenu gegeten. Zachte smaken, precies goed gegaard. Het voorgerecht met rauwe tonijn en het dessert met oa gekaramelliseerde ananas sprongen eruit. Hartelijke ontvangst, comfortabel gezeten. Niets te wensen over.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Goed en lekker gegeten. Veel aandacht aan besteed. Klopt tot in de details.. Echt van genoten.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
He been
Fernanda W.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Geweldig restaurant! Heerlijk eten, goede bijpassende wijnen, gastvrij en deskundig personeel in een leuk ingericht restaurant. Echt een aanrader!
Tina M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Goede service, gemoedelijke ambiance en goed, lekker bereid eten. Mooie avond gehad.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Afgelopen zaterdag een heerlijke avond gehad!!.het eten was geweldig, de voorgerechten: tonijn met bietjes en de rillette van eend was top.Hoofdgerecht:kalfswangen en de diamanthaas met begeleidende saus was een traktatie. Daarbij waren de, door de gastvrouw enorm vakkundig gepresenteerde, wijnen een mooie afronding van het geheel.kortom voor ons een echt avondvullend etentje (20:00 tot 23:45 uur),, waar wij zeker weer een bezoek gaan brengen!!
Marcel W.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
afgelopen weekend bij Raggers geweest (met 5). Heerlijk buiten gezeten was top weer. Na de eerste drankjes en amuse toch naar binnen waar reeds een gereserveerde tafel voor ons klaar stond. De gerechten waren echt verrukkelijk. Grote klasse heerlijke eend, vis, kaas plankjes en uitstekende wijnen die bij alle gerechten aansloten. Ook voor de vegetarier werd een top menu en een aangepast wijn arrangement geserveerd. Alle 5 hebben wij een top avond gehad. Bedankt.
Paulus A.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Gisteren weer eens bij Raggers geweest (met zijn tweeen). Heerlijk buiten gezeten en met behulp van de heater(s) geen centje last van de langzamerhand kouder wordende avond. De gerechten waren stuk voor stuk goed. Naast de Kreeften soep en de trio van vis voorgerecht, de Zeebaars als hoofdgerecht en als dessert de proeverij van (alle) kazen. Dit samen met een voortreffelijk Sancerre. Hebben genoten van de smaken van de gerechten en de passie die er in gelegd is door de chef. Alleen de ober mag iets minder "stijf" optreden. (H)eerlijk restaurant met een hoog kwaliteit niveau. Ben benieuwd naar de nieuwe kaart binnenkort.
Stanley O.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Gezellig wezen eten ter viering van mijn vriendin der rijbewijs. Heerlijk glaasje champagne vooraf met wat amuses aangevuld. We hebben allebei wat losse gerechten uit de kaart gekozen met begeleidende wijnen. De keuze voor de wijnen waren top voor bij de gerechten. De rode wijn voor bij mijn Amerikaanse sukade viel zo in de smaak, dat we daar beide toch nog maar een extra glaasje van namen. Als nagerecht deelde we eerst een hele uitgebreide kaasplateau met lekkere kazen van begin tot eind en afsluitend met de lava taart of gateau chaud. Een heerlijke avond gehad voor zo even tussendoor.