Bij Raggers

Koningin Wilhelmina Boulevard 16A 2202 GT Noordwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Bij Raggers

Genieten aan zee

Een prachtige zonsondergang, uitzicht op de duinen en het geruis van de zee in een stijlvolle zaak. Chef-kok Cor Raggers bereidt van dagverse en seizoensgebonden ingredienten de meest smaakvolle gerechten op hoog niveau. Iedereen die hier werkt is enthousiast en die passie vind je ook terug op je bord met veel aandacht voor detail.

Glas champagne

9,4

Jouw recensie over het restaurant Bij Raggers

joost E.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Lekker gegeten. Was een avondvullend programma. 4 gangen in 3 en een half uur. Koffie laten zitten want het was tijd voor wat frisse lucht en de benen te strekken.
Dolf M.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Ik ben gek op de 'colleges' over (bijpassende) wijnen en als ze dan ook nog spannend zijn en goed passen bij de verrukkelijke gerechten, ben ik helemaal gelukkig.
Nadiya D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
ZEER GOED GEGETEN
Suus B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Heerlijk gegeten en een vriendelijke bediening. Als we weer in Noordwijk zijn komen we graag nog eens terug voor een gezellige avond.
Munia M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
We kwamen voor het 2for1 aanbod in onze woonplaats. Sommige restaurants maken zich er dan vanaf met saaie, voorspelbare gerechten, maar hier genoten we van originele, uitstekend bereide smaakavonturen! Met het wijnarrangement is het goedkope er wel vanaf, maar de gastvrouw/sommelier weet bij elke gang een prachtig bijpassend glas te schenken. Heerlijke avond gehad!
De tafel van Rob T.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Te lang niet geweest, het was weer een feestje om hier te zijn! Helemaal top!
PTH24 .
Heerlijk eten , vriendelijke bediening en fijne sfeer.
Aanrader !
Nico S.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Prijs, kwaliteit verhouding, super. Heerlijk gegeten en perfecte wijn bij het diner. Een vinoloog die zeker verstand van zaken heeft.
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Heerlijke smaken. Top kwaliteit. Gezellige bediening.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heerlijk gegeten !!! Uitstekende service en pure smaken! Sterrenkwaliteit tegen normale prijzen.
Ad En Karin V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Toen we binnen kwamen had ik door de inrichting eigelijk geen vertrouwen maar het eten was Super!
Gert-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
In 1 woord geweldig. Het eten was heel heel lekker en de bediening was top. Lekkere wijntjes die goed uitgelegd werden en de donkere jongen was zo gezellig en attent. Wij waren in Noordwijk maar zouden er anderhalf uur rijden voor over hebben om terug te gaan. Van ons een dikke 10 !!
Erik L.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Fantastische avond met heerlijk eten mede dankzij de medewerkers. Kundig, vriendelijk en ongedwongen. Heerlijk relaxed gegeten met aandacht voor details. Absoluut de moeite waard van een bezoek. Aanrader.!
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Wij komen hier al jaren en zijn nog nooit teleurgesteld weg gegaan.
Henri V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Heerlijk gegeten in een prettig tempo. Dat was plezierig omdat wij familie hadden uitgenodigd die wij slechts enkele keren per jaar spreken. Voortreffelijke avond gehad.
Edith W.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Mooi opgemaakte borden. Eten smaakt zoals het hoort te smaken. Geen poespas. Het blijft voor ons speciaal en dat gevoel geven ze. Top.
Willem R.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Prima restaurant. Hartelijke en goede ontvangst door mevrouw Raggers. Service gericht. Eten is eerste klas
Delbaere M.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Lekker gegeten en gedronken. Bediend door de enthousiaste mevrouw van het restaurant en een al even vriendelijke ober. Zeker terugkeren als we weer in Noordwijk zijn.
Jacob V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Na een warme dag in Noordwijk op het strand wilde we 's avonds nog gezellig gaan eten om de dag af te sluiten. Raggers kwam hiervoor naar onze mening het meest in aanmerking. Verfijnde gerechten en een goed passend wijn arrangement gaf voor ons de doorslag. Ook met de dieetwensen werd goed rekening gehouden. Op het terras waar we gegeten hebben, was het gezellig druk. Raggers ligt ingeklemd tussen twee grote restaurant maar daar heb je verder weinig last van. Voor de rokers is er buiten het terras, aan de boulevard een tafel en twee stoelen neer gezet, op de tafels vind je dus geen asbakken. Dit is een positieve ontwikkeling, het is goed dat er in een omgeving waar gegeten wordt niet ook nog gerookt wordt ook al is dit op een terras. Het zou fijn zijn als er ook opgelet wordt dat er geen E-sigaretten worden gerookt hiervan is de rook die voorbij komt waaien zo mogelijk nog erger dan van gewone sigaretten. Dit zou iets duidelijker aangegeven kunnen worden.
Dick Z.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Ietwat storend is dat je met je knieen tegen de tafel zit. De tafelpoten zijn onderling afgesloten met een schot zodat je niet met je benen onder de tafel kunt en dus verplicht wat van de tafel af moet zitten.
Voor het overige alle lof!!!
anneke V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Fantastisch restaurant, intieme sfeer, zeer hartelijke ontvangst, prachtige wijnen, gerechten van hoog niveau en dit restaurant is schitterend gelegen aan de kust. Aanrader!