Bij Raggers

Koningin Wilhelmina Boulevard 16A 2202 GT Noordwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Bij Raggers

Genieten aan zee

Een prachtige zonsondergang, uitzicht op de duinen en het geruis van de zee in een stijlvolle zaak. Chef-kok Cor Raggers bereidt van dagverse en seizoensgebonden ingredienten de meest smaakvolle gerechten op hoog niveau. Iedereen die hier werkt is enthousiast en die passie vind je ook terug op je bord met veel aandacht voor detail.

Glas champagne

• Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Het was echt TOP!
Rene B.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
woensdag 14 maart bij Raggers gegeten. Zowel eten als de wijn waren heerlijk. Goede bediening met uitleg van gerechten. Vriendelijk personeel. Erg goed.
Arie L.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Uitstekende verrassende kok en veel kennis van wijn. Je kan er goed een avondje doorbrengen.
Vera B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten. De service was fantastisch en de gerechten met bijpassende wijnen overheerlijk. Wij komen zeker nog eens terug.
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Prima gerechten, mooie bijzondere wijnen met goede toelichting. Het 'ouderwetse' gevoel dat er hard wordt gewerkt om een mooi product en dienst op tafel te brengen waarbij de klant nog wordt gewaardeerd. Goed gegeten met een goed gevoel. Aanrader!
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Het eten was heerlijk.
Irmgard N.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk gegeten met onze drie kinderen! Vriendelijke service, echt een avondje uit!
Ben en Phil M.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Zeer goed restaurant met een hele goede kok die smaken voortreffelijk met elkaar kan combineren. Ook de wijnen waren zeer goed. Hele mooie ambiance en zeer vriendelijke bediening. Echt een aanrader.
Susanne D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Bediening was heel vriendelijk en de gerechten mooi opgemaakt. De verhalen over de wijn mogen van mij wat minder uitgebreid. Wijn was wel erg goed.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Zeer tevreden! Gastvrij, mooie inrichting en vooral: heel lekker eten. Er werd enorm goed en prettig rekening gehouden met allergieën. Wij komen zeker vaker!
Toine J.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk gegeten in relaxte ambiance
Tom W.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Tja, afgaande op de goede recensies viel het toch wel tegen. Het duurde vooral erg lang allemaal, pas na 2,5 uur kregen we het hoofdgerecht. De amuses en voorgerechten waren lekker, echter viel het hoofdgerecht tegen, zeker na dat lange wachten. Het vlees was taai en de opmaak treurig. Ook was het erg weinig. De desserts waren dan wel weer lekker, maar die haalden het tegenvallende hoofdgerecht niet meer op.
bram D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Een pareltje onder de andere horeca gelegenheden aan de Kon. Wilhelmina boulevard in Noordwijk. Finesse van smaken maar met behoud van "beet". Bijv. de asperges met een gepocheerd eitje en de lamsfilet met thijmsaus en twee andere bereidingen van lamsvlees (stoof en een worstje) Het toetje met kokos semifreddo, ananas en kleine stukjes mango is goddelijk. Mooie wijnen, deskundig en bondig toegelicht.
Plesman J.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Hier wordt met liefde gekookt. Heerlijke wijnen met mooie uitleg.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
We hebben fantastisch gegeten in een geweldige ambiance. Echt vakmanschap. De gastheer, gastvrouw en personeel zijn buitengewoon vriendelijk en zorgen er voor dat je thuis voelt als je binnen stapt. Top avond !
michel V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Nadat we 2,5 uur hadden gezeten en toen pas alleen het voorgerecht op hadden, gaf dat enige frustratie!
Eten was van goede kwaliteit!
Inrichting niet echt geweldig, beetje oubollig.
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Wij hadden als voorgerecht gemarineerde zalm en carpaccio van kalfshaas. Beide gerechten waren erg lekker. Als hoofdgerecht Gebraiseerde lamsrugfilet en zeetong. Deze gerechten waren TOP. Vooral de zeetong was perfect gebakken. Saus, maar niet teveel. De bediening was erg goed. Vriendelijk en waarschijnlijk de eigenaresse kwam even een praatje maken.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
We hebben weer heerlijk gegeten. We misten de rabarber, die is altijd erg lekker. Maar alles was erg smakelijk en leuk opgediend
Harry R.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Perfecte sfeer, heerlijke gerechten, fijne ontvangst en bediening, muziek die wel aanwezig is maar niet soort en dat alles voor een redelijke prijs.