Bij Raggers

Koningin Wilhelmina Boulevard 16A 2202 GT Noordwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Bij Raggers

Genieten aan zee

Een prachtige zonsondergang, uitzicht op de duinen en het geruis van de zee in een stijlvolle zaak. Chef-kok Cor Raggers bereidt van dagverse en seizoensgebonden ingredienten de meest smaakvolle gerechten op hoog niveau. Iedereen die hier werkt is enthousiast en die passie vind je ook terug op je bord met veel aandacht voor detail.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bij Raggers

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zaterdag 17:30 - 22:00
Zondag

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Uitmuntend
9,2
9,1
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Heerlijk restaurant, mooie gerechten, goede keuze, flotte bediening, prima sfeer, aanrander!!komen snel terug in dit Restaurant
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Duurde even voor het voorgerecht werd uitgeserveerd, maar daarna lieten we ons verwennen door een overheerlijk menu.
Gea V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
We hebben een heerlijk lunchmenu gegeten. Zachte smaken, precies goed gegaard. Het voorgerecht met rauwe tonijn en het dessert met oa gekaramelliseerde ananas sprongen eruit. Hartelijke ontvangst, comfortabel gezeten. Niets te wensen over.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Goed en lekker gegeten. Veel aandacht aan besteed. Klopt tot in de details.. Echt van genoten.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
He been
Fernanda W.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Geweldig restaurant! Heerlijk eten, goede bijpassende wijnen, gastvrij en deskundig personeel in een leuk ingericht restaurant. Echt een aanrader!
Tina M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Goede service, gemoedelijke ambiance en goed, lekker bereid eten. Mooie avond gehad.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Afgelopen zaterdag een heerlijke avond gehad!!.het eten was geweldig, de voorgerechten: tonijn met bietjes en de rillette van eend was top.Hoofdgerecht:kalfswangen en de diamanthaas met begeleidende saus was een traktatie. Daarbij waren de, door de gastvrouw enorm vakkundig gepresenteerde, wijnen een mooie afronding van het geheel.kortom voor ons een echt avondvullend etentje (20:00 tot 23:45 uur),, waar wij zeker weer een bezoek gaan brengen!!
Marcel W.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
afgelopen weekend bij Raggers geweest (met 5). Heerlijk buiten gezeten was top weer. Na de eerste drankjes en amuse toch naar binnen waar reeds een gereserveerde tafel voor ons klaar stond. De gerechten waren echt verrukkelijk. Grote klasse heerlijke eend, vis, kaas plankjes en uitstekende wijnen die bij alle gerechten aansloten. Ook voor de vegetarier werd een top menu en een aangepast wijn arrangement geserveerd. Alle 5 hebben wij een top avond gehad. Bedankt.
Paulus A.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Gisteren weer eens bij Raggers geweest (met zijn tweeen). Heerlijk buiten gezeten en met behulp van de heater(s) geen centje last van de langzamerhand kouder wordende avond. De gerechten waren stuk voor stuk goed. Naast de Kreeften soep en de trio van vis voorgerecht, de Zeebaars als hoofdgerecht en als dessert de proeverij van (alle) kazen. Dit samen met een voortreffelijk Sancerre. Hebben genoten van de smaken van de gerechten en de passie die er in gelegd is door de chef. Alleen de ober mag iets minder "stijf" optreden. (H)eerlijk restaurant met een hoog kwaliteit niveau. Ben benieuwd naar de nieuwe kaart binnenkort.
Stanley O.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Gezellig wezen eten ter viering van mijn vriendin der rijbewijs. Heerlijk glaasje champagne vooraf met wat amuses aangevuld. We hebben allebei wat losse gerechten uit de kaart gekozen met begeleidende wijnen. De keuze voor de wijnen waren top voor bij de gerechten. De rode wijn voor bij mijn Amerikaanse sukade viel zo in de smaak, dat we daar beide toch nog maar een extra glaasje van namen. Als nagerecht deelde we eerst een hele uitgebreide kaasplateau met lekkere kazen van begin tot eind en afsluitend met de lava taart of gateau chaud. Een heerlijke avond gehad voor zo even tussendoor.
Marijke L.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2014
Heerlijk gegeten, gezellig ingericht,
Warm welkom ondanks de 2 voor 1 maand! Wij waren drie, maar werd keurig verrekend.
Maar vooral top kwaliteit eten, mooi geserveerd, terwijl er maar 1 man in de keuken stond!! Echt een aanrader, doen!!
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
Ter gelegenheid van de restaurant week hier geweest. Omdat het toch nog wel fris was besloten we niet buiten maar binnen te gaan zitten. Een goede keus want later op de avond kwamen sommige gasten ook naar binnen. Genoeg plaats want het was niet druk.
De gerechtjes waren stuk voor stuk goed van smaak. Van amuse tot het kaasplankje. Jammer was dat we er later pas achter kwamen dat er ook een passend wijnarrangement bij gekozen kon worden. Dat was ons niet verteld. Een gemiste kans.
De bediening was in onze ogen niet altijd alert. Ondanks dat relatief stil was. Soms zaten we een lange tijd te wachten tot dat men ons opmerkte om wat te bestellen of toen we wilden afrekenen.
Maar goed het eten was prima. Prijs- kwaliteitsverhouding redelijk. Wel vond ik de kleine karafjes, (Thoreau) water smaken naar gewoon leiding water. Thuis opgezocht wat het merk behelst. Blijkt gewoon gefilterd kraanwater te zijn. Daarom heb ik liever voor die 7,50 euro die het kostte, een fles echt lekker Bru water. Dat is pas echt lekker water en zijn geld dubbel en dwars waard. Dus familie Raggers, zet die filters bij het grof vuil en schenk bij jullie klasse wijnen, echt water.
Menno P.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
Super vriendelijke bediening en geweldig eten.
Echt mooie gepresenteerd en van zeer goede kwaliteit.

Vooral de huisgerookte zalm en kreeft zijn aanraders.
Ramy M.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2013
Met het oog op een romantische avond, zijn we met z'n tweetjes dit restaurant ingedoken. Het restaurant is klein maar fijn, ideaal voor dit soort avonden. Ook is er veel aandacht besteed aan de aankleding, winters wit en smaakvol ingericht. Dan het eten, ook wij gingen voor het zogenaamde two-for-one menu. Vooraf een prima amuse met de losse ingrediënten van erwtensoep. Als voorgerecht gemarineerde zalm met een aardappelsalade en gamba gewikkeld in kataifi-deeg (a la baklava). Geen spannende smaken, wel lekker. Het tussengerecht, pompoensoep met kokosmelk en groene curry was m.i. de ster van de avond. Heerlijke smaakcombinatie en de juiste pittigheid. Bij het daaropvolgende gerecht (fazant met rookworst en buikspek) was de fazant wat aan de droge kant. De smaken waren wel aanwezig. Het hoofdgerecht was weer bijzonder goed, zwijnhaas met varkenswang en een palet aan verschillende smaken op je bord, waaronder pastinaakpuree en zoete aardappelpuree met kastanjes. Het toetje werd ook zeer gewaardeerd, een chocolade-noten-honingtaartje met vanille-ijs. Uiteindelijk € 95,- voor twee keer een vijfgangenmenu incl. wijn. Maar dat zou zonder two-for-one menu uiteraard hoger uitkomen. De bediening was ten slotte buitengewoon vriendelijk en serveerde met een lach. Al met al, wij komen zeker nog eens terug.
aljmvr .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2013
De vriendelijke bediening bracht ons naar het ongezelligste tweepersoons tafeltje van het restaurant, waarbij één van ons uitzicht had op de toiletdeur. We kregen vooraf twee amuses, smaakvol en origineel.
We maakten gebruik van de "2for1" actie, wat inhield dat we voor de prijs van één beiden een 5-gangen menu ad € 52,50 geserveerd kregen.
De gerechten waren stuk voor stuk goed bereid en qua samenstelling in een mooie harmonie. Ik miste echter wat 'spanning', net datgene, net die toevoeging die een gerecht bijzonder maakt. Ook vond ik de porties aan de kleine kant.
We genoten van het wijnarrangement, duur, 5 glazen voor € 30 maar wel goed en met veel enthousiasme uitgelegd.
Kortom, we hebben zeker niet slecht gegeten maar voor een restaurant met ambities en een stevige prijsstelling mag je meer verwachten. En de volgende keer een ander tafeltje graag.
Peter Z.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2013
Een etentje voor 2. Na een vriendelijke ontvangst, verschillende amuses en een uitstekend 3 gangen keuze menu gegeten. Goede porties en dito smaken. De bijgeschonken huiswijn was erg goed. De bediening is vakkundig, vriendelijk en allert (zien we nog wel eens anders). De familie Raggers weet duidelijk hoe je de gasten moet verwennen. Een echte aanrader!
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2013
We waren hier tijdens de IENS diner dagen. Er was keuze uit een vis of een vlees menu, met daarbij een wijn arrangement. Ook was het mogelijk om een extra gang bij te boeken, voor €7.50 pp. Het eten was lekker, voldoende om goed gevuld naar buiten te gaan. Elke wijn die werd geserveerd werd mooi gepresenteerd en er werd duidelijk uitgelegd waarom de wijn goed paste bij het gerecht. De mensen waren klantvriendelijk, en persoonlijk. Het is zeker een aanrader voor een gezellige avond.
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2013
In de Iens Diner Dagen hebben we met veel plezier Bij Raggers gegeten. Per gang was er keuze uit 2 gerechten. Deze gangen waren prima verzorgd en goed van smaak en dat voor een redelijke prijs. De wijnen in het wijn-menu pasten hier voortreffelijk bij. De bediening was uiterst vriendelijk, de wijnuitleg voerde soms wat ver. Al met al hadden we een bijzonder prettige avond.
Sjef123 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2013
Buiten staat een uithangbord culinair: genieten!
Dit is h e l e m a a l waar.
Dineren is een twee en half durende constante streling van de smaakpapillen. En dat nog eens vergezeld van uitgelezen wijnen door deskundige gastvrouw. (m/v)
Jazeker wij komen terug.