Bij Raggers

Koningin Wilhelmina Boulevard 16A 2202 GT Noordwijk Nederland Kaart

Over restaurant Bij Raggers

Genieten aan zee

Een prachtige zonsondergang, uitzicht op de duinen en het geruis van de zee in een stijlvolle zaak. Chef-kok Cor Raggers bereidt van dagverse en seizoensgebonden ingredienten de meest smaakvolle gerechten op hoog niveau. Iedereen die hier werkt is enthousiast en die passie vind je ook terug op je bord met veel aandacht voor detail.

Meer informatie over restaurant Bij Raggers

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 17:30 - 22:00
Zondag

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Voordelig
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Afgelopen zaterdag een heerlijke avond gehad!!.het eten was geweldig, de voorgerechten: tonijn met bietjes en de rillette van eend was top.Hoofdgerecht:kalfswangen en de diamanthaas met begeleidende saus was een traktatie. Daarbij waren de, door de gastvrouw enorm vakkundig gepresenteerde, wijnen een mooie afronding van het geheel.kortom voor ons een echt avondvullend etentje (20:00 tot 23:45 uur),, waar wij zeker weer een bezoek gaan brengen!!
Marcel W.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
afgelopen weekend bij Raggers geweest (met 5). Heerlijk buiten gezeten was top weer. Na de eerste drankjes en amuse toch naar binnen waar reeds een gereserveerde tafel voor ons klaar stond. De gerechten waren echt verrukkelijk. Grote klasse heerlijke eend, vis, kaas plankjes en uitstekende wijnen die bij alle gerechten aansloten. Ook voor de vegetarier werd een top menu en een aangepast wijn arrangement geserveerd. Alle 5 hebben wij een top avond gehad. Bedankt.
Paulus A.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Gisteren weer eens bij Raggers geweest (met zijn tweeen). Heerlijk buiten gezeten en met behulp van de heater(s) geen centje last van de langzamerhand kouder wordende avond. De gerechten waren stuk voor stuk goed. Naast de Kreeften soep en de trio van vis voorgerecht, de Zeebaars als hoofdgerecht en als dessert de proeverij van (alle) kazen. Dit samen met een voortreffelijk Sancerre. Hebben genoten van de smaken van de gerechten en de passie die er in gelegd is door de chef. Alleen de ober mag iets minder "stijf" optreden. (H)eerlijk restaurant met een hoog kwaliteit niveau. Ben benieuwd naar de nieuwe kaart binnenkort.
Stanley O.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Gezellig wezen eten ter viering van mijn vriendin der rijbewijs. Heerlijk glaasje champagne vooraf met wat amuses aangevuld. We hebben allebei wat losse gerechten uit de kaart gekozen met begeleidende wijnen. De keuze voor de wijnen waren top voor bij de gerechten. De rode wijn voor bij mijn Amerikaanse sukade viel zo in de smaak, dat we daar beide toch nog maar een extra glaasje van namen. Als nagerecht deelde we eerst een hele uitgebreide kaasplateau met lekkere kazen van begin tot eind en afsluitend met de lava taart of gateau chaud. Een heerlijke avond gehad voor zo even tussendoor.
Marijke L.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2014
Heerlijk gegeten, gezellig ingericht,
Warm welkom ondanks de 2 voor 1 maand! Wij waren drie, maar werd keurig verrekend.
Maar vooral top kwaliteit eten, mooi geserveerd, terwijl er maar 1 man in de keuken stond!! Echt een aanrader, doen!!
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
Ter gelegenheid van de restaurant week hier geweest. Omdat het toch nog wel fris was besloten we niet buiten maar binnen te gaan zitten. Een goede keus want later op de avond kwamen sommige gasten ook naar binnen. Genoeg plaats want het was niet druk.
De gerechtjes waren stuk voor stuk goed van smaak. Van amuse tot het kaasplankje. Jammer was dat we er later pas achter kwamen dat er ook een passend wijnarrangement bij gekozen kon worden. Dat was ons niet verteld. Een gemiste kans.
De bediening was in onze ogen niet altijd alert. Ondanks dat relatief stil was. Soms zaten we een lange tijd te wachten tot dat men ons opmerkte om wat te bestellen of toen we wilden afrekenen.
Maar goed het eten was prima. Prijs- kwaliteitsverhouding redelijk. Wel vond ik de kleine karafjes, (Thoreau) water smaken naar gewoon leiding water. Thuis opgezocht wat het merk behelst. Blijkt gewoon gefilterd kraanwater te zijn. Daarom heb ik liever voor die 7,50 euro die het kostte, een fles echt lekker Bru water. Dat is pas echt lekker water en zijn geld dubbel en dwars waard. Dus familie Raggers, zet die filters bij het grof vuil en schenk bij jullie klasse wijnen, echt water.
Menno P.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
Super vriendelijke bediening en geweldig eten.
Echt mooie gepresenteerd en van zeer goede kwaliteit.

Vooral de huisgerookte zalm en kreeft zijn aanraders.
Ramy M.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2013
Met het oog op een romantische avond, zijn we met z'n tweetjes dit restaurant ingedoken. Het restaurant is klein maar fijn, ideaal voor dit soort avonden. Ook is er veel aandacht besteed aan de aankleding, winters wit en smaakvol ingericht. Dan het eten, ook wij gingen voor het zogenaamde two-for-one menu. Vooraf een prima amuse met de losse ingrediënten van erwtensoep. Als voorgerecht gemarineerde zalm met een aardappelsalade en gamba gewikkeld in kataifi-deeg (a la baklava). Geen spannende smaken, wel lekker. Het tussengerecht, pompoensoep met kokosmelk en groene curry was m.i. de ster van de avond. Heerlijke smaakcombinatie en de juiste pittigheid. Bij het daaropvolgende gerecht (fazant met rookworst en buikspek) was de fazant wat aan de droge kant. De smaken waren wel aanwezig. Het hoofdgerecht was weer bijzonder goed, zwijnhaas met varkenswang en een palet aan verschillende smaken op je bord, waaronder pastinaakpuree en zoete aardappelpuree met kastanjes. Het toetje werd ook zeer gewaardeerd, een chocolade-noten-honingtaartje met vanille-ijs. Uiteindelijk € 95,- voor twee keer een vijfgangenmenu incl. wijn. Maar dat zou zonder two-for-one menu uiteraard hoger uitkomen. De bediening was ten slotte buitengewoon vriendelijk en serveerde met een lach. Al met al, wij komen zeker nog eens terug.
Aljmvr .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2013
De vriendelijke bediening bracht ons naar het ongezelligste tweepersoons tafeltje van het restaurant, waarbij één van ons uitzicht had op de toiletdeur. We kregen vooraf twee amuses, smaakvol en origineel.
We maakten gebruik van de "2for1" actie, wat inhield dat we voor de prijs van één beiden een 5-gangen menu ad € 52,50 geserveerd kregen.
De gerechten waren stuk voor stuk goed bereid en qua samenstelling in een mooie harmonie. Ik miste echter wat 'spanning', net datgene, net die toevoeging die een gerecht bijzonder maakt. Ook vond ik de porties aan de kleine kant.
We genoten van het wijnarrangement, duur, 5 glazen voor € 30 maar wel goed en met veel enthousiasme uitgelegd.
Kortom, we hebben zeker niet slecht gegeten maar voor een restaurant met ambities en een stevige prijsstelling mag je meer verwachten. En de volgende keer een ander tafeltje graag.
Peter Z.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2013
Een etentje voor 2. Na een vriendelijke ontvangst, verschillende amuses en een uitstekend 3 gangen keuze menu gegeten. Goede porties en dito smaken. De bijgeschonken huiswijn was erg goed. De bediening is vakkundig, vriendelijk en allert (zien we nog wel eens anders). De familie Raggers weet duidelijk hoe je de gasten moet verwennen. Een echte aanrader!
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2013
We waren hier tijdens de IENS diner dagen. Er was keuze uit een vis of een vlees menu, met daarbij een wijn arrangement. Ook was het mogelijk om een extra gang bij te boeken, voor €7.50 pp. Het eten was lekker, voldoende om goed gevuld naar buiten te gaan. Elke wijn die werd geserveerd werd mooi gepresenteerd en er werd duidelijk uitgelegd waarom de wijn goed paste bij het gerecht. De mensen waren klantvriendelijk, en persoonlijk. Het is zeker een aanrader voor een gezellige avond.
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2013
In de Iens Diner Dagen hebben we met veel plezier Bij Raggers gegeten. Per gang was er keuze uit 2 gerechten. Deze gangen waren prima verzorgd en goed van smaak en dat voor een redelijke prijs. De wijnen in het wijn-menu pasten hier voortreffelijk bij. De bediening was uiterst vriendelijk, de wijnuitleg voerde soms wat ver. Al met al hadden we een bijzonder prettige avond.
Sjef123 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2013
Buiten staat een uithangbord culinair: genieten!
Dit is h e l e m a a l waar.
Dineren is een twee en half durende constante streling van de smaakpapillen. En dat nog eens vergezeld van uitgelezen wijnen door deskundige gastvrouw. (m/v)
Jazeker wij komen terug.
Erikvankempen .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2013
Gezellig restaurant met enthousiaste en kundige bediening.
De geserveerde gerechten waren stuk voor stuk bijzonder en zeer smakelijk met name de diamanthaas sprak mij aan. Het wijnarrangement was goed gekozen. Blijft een aanrader.
Meerte_food .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2013
Restaurant is mooi gelegen aan de boulevard van Noordwijk en is sfeervol ingericht. Bediening bestond uit een jonge knul die enthousiast en leuk over het eten en de wijn wist te vertellen.

Voorgerecht vonden wij eruit springen, hoofdgerecht met tagliatelle was smaakvol, maar kwam wat simpel over.

Lekker eten op een mooie plek dus.
Robertzandstra .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2013
Op zaterdagavond daar gegeten. Restaurant was geheel gevuld. Toch had het bedienend personeel de tijd en oog voor de gasten. Alles werd keurig opgediept en een goede bondige uitleg volgde. Eten was van begin tot eind goed verzorgd en goed bereid. Hier en daar zou er iets meer aan kruiden gedaan kunnen worden, maar beter iets te weinig dan te veel. Tafels zijn ingericht voor twee personen en kunnen bijelkaar worden gezet voor grotere gezelschappen. Stoelen zijn ook goed en niet van die houten keet gevallen maar met stof bekleden stoelen die goed zitten. Zeker een aanrader om hier te eten en geen straf om hier geregeld te komen. Toppie!
Forestgompy59 .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2013
Heerlijk gegeten, prachtige wijn, prima service. decor een 7 vanwege een snobbige buurman die erg afleidde... Aanrader in het iets duurdere segment!
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2013
Leuk ingedeeld restaurant, vriendelijke ontvangst, fijne bediening en het eten was heerlijk.
In dit restaurant werken mensen met hart voor de zaak. Ze zijn vriendelijk, enthousiast en hebben verstand van en gevoel voor lekker eten met veel aandacht voor detail.
Vooral de in de, met bladerdeeg dichtgemaakte schelp, oven bereidde coquilles waren heerlijk. We kregen beiden twee schelpen. Per schelp lagen er twee coquilles in een sausje van Noilly Prat waarin venkel en andere ingrediënten. Toen we de saus uit de schelp probeerde te krijgen, omdat deze zo heerlijk was, met het bladerdeeg werd dat opgemerkt en gelijk werd er nog wat brood gebracht. En achteraf kregen we de schelpen mee om het thuis zelf eens te proberen. Dit was één van de vele hoogtepunten van de avond.

Mensen van Bij Raggers... bedankt voor de heerlijke avond!
Muisje47 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2013
We hebben hier zondag weer heerlijk gegeten. Een "zondag in januari" menu, 2 personen voor € 42,50!
Niet heel grote porties, maar verfijnde gerechten en kundige, vriendelijke bediening.
Angelique D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2012
De bediening was uiterst vriendelijk, netjes en behulpzaam.
Het eten bevatte zeker lekkere componenten, maar helaas o.a. ook wat droog vlees. Weinig creativiteit voorbij zien komen. Het wijnarrangement paste wat onze smaak betreft niet echt. We kregen bij 1 gang wel keurig een alternatief glas wijn aangeboden.