Bij Petrus

De Kazerne 5 3441 AZ Woerden Nederland Kaart

Over het restaurant Bij Petrus

In de wolken Bij Petrus

Als je de monumentale Kazerne binnenloopt waan je je echt aan de poorten van de hemel. Bij Restaurant en Grandcafé Bij Petrus aan de Kerkplein in Woerden ben je in de wolken. Ook 's zomers is het goed toeven op het sfeervolle terras.

Halve fles mineraalwater

Vrijdag en Zaterd

Jouw recensie over het restaurant Bij Petrus

pheemskerk .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Leuke spontane bediening, die gewoon heerlijk zich zelf is. Gerechten zien er zeer verzorgd uit, het is smakelijk en een goede prijsverhouding. Alleen wat mij betreft vond ik de groente wat erg rauw, iets meer doorgekookt had de smaak zeker ten goede gekomen. Wel bijzonder dat ze in september de groente nog aanduiden met verse voorjaarsgroente terwijl je o.a. winterwortel en sperzieboontjes krijgt die bepaald toch geen voorjaarsgroenten zijn.
Tom M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Geweldige ambiance
Attente service
Hoge tafel iets wat minder

Verder fijn en attent personeel
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Altijd lekker eten, goede sfeer, mooie locatie en zeer vriendelijk personeel, kaart mag van mij iets uitgebreider (ook met vegetarische gerechten)
Willemijn H.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
We waren zeer teleurgesteld in het eten. Hamburger smaakte naar een hamburger uit een pakje. Helemaal niet lekker vers, mals en luchtig wat je van een black angus burger verwacht. Noodles waren droog en met veel te veel sojasaus. Ik kan zelf niet zo goed koken, maar dit kan ik veel beter. Ik heb ooit geluncht bij Bij Petrus en dat was heerlijk, maar ik ga er niet meer heen, het was echt slecht en duur. Bediening overigens wel supervriendelijk, locatie en interieur mooi.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Niveau is behoorlijk lager dan wij gewend waren, voor deze prijs zijn er betere en lekkerdere alternatieven. Service is goed, maar dat weegt niet op tegen de matige en weinig verrassende gerechten.
Thea H.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
gezellig gegeten, leuke sfeer, mooie gelegenheid, prima bediening.
Carola V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Prettig restaurant, goed eten en hele prettige bediening!
Yen W.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Goede service en goed betaalbaar menu kaart. Leuke combinatie in de keuken.
José L.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Heerlijk gegeten in een prima ambiance. Gerechten goed verzorgd en ruim voldoende. Gastvrij personeel, kortom: een prima locatie voor een gezellig avondje uit eten met familie of vrienden.
Joost B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Uitstekende service! Lekker mosselen gegeten. Voorgerechten (carpaccio en pulled pork) waren ook prima. Terras met heaters is erg leuk gelegen. Klein minpuntje is de espresso: nauwelijks crema en weinig smaak.
Niek V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Leuke tent, goede bediening, eten was redelijk Oke. Alle gerechten miste een klein beetje smaak.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Prima bediening: vriendelijk, attent en vrolijk.
Die dragen echt bij aan de sfeer van het restaurant.

De aankleding is robuust, zware tafels, met stevige stoelen. past helemaal bij het monumantale pand.

De gerechten waren redelijk tot goed..
CorneliaC .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Op 7 mei hier met zn tweetjes gelunched. Was prima. Grote portie, erg vers en smakelijk. Jonge, maar attente bediening. Wel vrij prijzig.
Tanja K.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Prima service en eten.
Marloes R.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Prachtig pand met een goede keuken en vriendelijk personeel.. De wijnen zijn uitstekend en de porties meer dan voldoende. Aanrader is de parelgort risotto en de cheesecake! Wij komen zeker nog eens terug.
ebvrijn .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
We hebben een fijne gezellige avond gehad bij "bij Petrus" Het eten was prima, wel vonden we de bijgerechten naast het hoofdgerecht wat karig. Ook de desserts die we wensten waren op. Toch jammer als je ziet dat wij deze wilde kiezen en er nog diverse gasten waren die het dessert nog moesten gaan kiezen... Verder was het prima. Aardig personeel, goede bediening. Goede sfeer.
Mariette V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Lekker eten en vriendelijke bediening. Ze hielden op verzoek perfect rekening met onze wens om op tijd bij de film te zijn, erg prettig dat wij zo toch drie gangen konden eten.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Super eten en vriendelijk personeel.
Goede prijs kwaliteit verhouding
Katienka B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Wat een gezellige tent, wat een gezellige gastvrouw, eten heerlijk en goede timing we komen zeker nog een keer terug!!!
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Hartelijke ontvangst, kleine kaart, dat is jammer, maar de gerechten zijn heerlijk! De sfeer is goed en ook het tijdsverschil tussen de gerechten is prima. Kortom : een gezellig diner op mijn verjaardag met heerlijk eten.