Over het restaurant Bij Petrus

In de wolken Bij Petrus

Als je de monumentale Kazerne binnenloopt waan je je echt aan de poorten van de hemel. Bij Restaurant en Grandcafé Bij Petrus aan de Kerkplein in Woerden ben je in de wolken. Ook 's zomers is het goed toeven op het sfeervolle terras.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Bij Petrus

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag 11:00 - 23:00
Woensdag 09:00 - 23:00
Donderdag 11:00 - 23:00
Vrijdag en Zaterd

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
CorneliaC .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Tanja K.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Prima service en eten.
Marloes R.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Prachtig pand met een goede keuken en vriendelijk personeel.. De wijnen zijn uitstekend en de porties meer dan voldoende. Aanrader is de parelgort risotto en de cheesecake! Wij komen zeker nog eens terug.
ebvrijn .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
We hebben een fijne gezellige avond gehad bij "bij Petrus" Het eten was prima, wel vonden we de bijgerechten naast het hoofdgerecht wat karig. Ook de desserts die we wensten waren op. Toch jammer als je ziet dat wij deze wilde kiezen en er nog diverse gasten waren die het dessert nog moesten gaan kiezen... Verder was het prima. Aardig personeel, goede bediening. Goede sfeer.
Mariette V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Lekker eten en vriendelijke bediening. Ze hielden op verzoek perfect rekening met onze wens om op tijd bij de film te zijn, erg prettig dat wij zo toch drie gangen konden eten.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Super eten en vriendelijk personeel.
Goede prijs kwaliteit verhouding
Katienka B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Wat een gezellige tent, wat een gezellige gastvrouw, eten heerlijk en goede timing we komen zeker nog een keer terug!!!
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Hartelijke ontvangst, kleine kaart, dat is jammer, maar de gerechten zijn heerlijk! De sfeer is goed en ook het tijdsverschil tussen de gerechten is prima. Kortom : een gezellig diner op mijn verjaardag met heerlijk eten.
hanneke A.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Nou dit was een verassing! Ik kende dit restaurant niet. Had het op basis van de kaart uitgekozen. Mijn vriendonnen en ik eten vegetarisch. De kaart bleek anders te zijn dan ik online had gezien - dat was in eerste instantie heel jammer, want er stond weinig vegetarisch op maar in tweede instantie een geluk. We vroegen de kok ons te verassen. En dat heeft hij gedaan! We kregen een uitmuntend en verassend drie gangenmenu met een mooie salade, zalige curry met tempura en een toetje van snickers op andere wijze. Toptent!
Francis L.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Goede ontvangst, heel vriendelijk, jassen werden aangenomen, alles correct. Bediening heel vriendelijk en speelden goed in op onze wensen. Leuke sfeer, lekkere stoelen en leuke tafel voor ons zessen, 2x1x2x1 zodat je met iedereen een gesprek kon aangaan.
Het eten was erg lekker, tijd ertussen prima en erg behulpzaam en vriendelijk toen we weer vertrokken. De deuren werden opengehouden en we werden door 3 personeelsleden uitgeleide gedaan.
Hier gaan we zeker een keertje terugkomen.
marina K.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Heerlijk gegeten in een prettige omgeving! Een aanrader!
Ivonne B.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Restaurant doet bij binnenkomst niet echt gezellig aan.
Namen met z'n 3en plaats aan tafel gedekt voor 2 personen. Extra indekken duurde wat lang.
Het was kennelijk belangrijker om ons eerst van een drankje te voorzien.
Het eten van een "kale" tafel geeft ook geen sfeer.
De uiensoep was goed van smaak maar was te compact.
Bediening was uiterst vriendelijk en voorkomend!
Al met al volgende keer een ander restaurant proberen.
Gritteke B.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Heerlijk gegeten (3-gangenmenu). Vooral de tartaar en de vis van de markt zijn echte aanraders! Leuke, vriendelijke bediening. De muziek mag van ons iets zachter.
Femke1984 .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Ten opzichte van eerdere bezoeken vonden we de keuken iets minder. Carparccio was goed van smaak, maar erg veel en de sla (harten ijsbergsla?) wat verkleurd. Runderburger erg dik en vrij rood voor medium gebakken. Bediening heel vriendelijk en correct.
lidie V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Top bediening! Vriendelijk en er ontbreekt je aan niets. Heerlijk gegeten en entaurage is gezellig. Echt een aanrader om eens lekker verwent te worden!
Tanja K.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Prima locatie, prima eten en uiterst vriendelijk personeel. G zo door.
Karen C.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Vriendelijke bediening, leuke gerechten op de kaart. De inrichting is wel wat krap, waardoor je dicht op elkaar zit. Als het vol is (vrijdagavond!) dan is het wel luidruchtig.
Renate S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heel prettig is de vriendelijke en relaxte bediening. Een vol restaurant en no stress, top! Verder heerlijke stoelen, prachtig servies, lekkere wijn, attente bediening die er voor zorgt dat de koude lucht buiten blijft, en last but not least: erg mooi opgemaakte borden en erg lekker eten. Zo zou je elk avondje uit willen hebben! Hartelijk dank
keesannika .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten , leuke en lieve bediening.
Alleen was ik slecht ter been en we zaten boven .
Voor de volgende keer moet ik dat er bij vermelden.

En ik vond dat er bijzondere gerechten op de kaart
Petra M.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017