Over restaurant Bij Petrus

In de wolken Bij Petrus

Als je de monumentale Kazerne binnenloopt waan je je echt aan de poorten van de hemel. Bij Restaurant en Grandcafé ij Petrus aan de Kerkplein in Woerden ben je in de wolken. De koks bereiden engelenvoer.

Meer informatie over restaurant Bij Petrus

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag 10:00 - 23:00
Woensdag 09:00 - 23:00
Donderdag 10:00 - 23:00
Vrijdag en Zaterdag vanaf 1

AnneMarie B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We hebben heerlijk gegegen. Zowel de zeewolf in pancetta als de hazepeper en de bkack angus hamburger. De pasta was erg veel en weinig truffelsmaak.
Ook de voorgerecht porties (o.a.carpaccio) waren vrij groot. Leuk de zuurkoolkroketjes.
Zeer vriendelijk personeel!
Andrea B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
We worden goed en vriendelijk geholpen en het eten was lekker! Echt een aanrader, kom zeker nog een keer terug!
Lonneke V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Wil je een avondje genieten van lekker eten in een leuke sfeer dan is Petrus een aanrader!
Ik zou wel kiezen om "boven" te zitten, beneden aan de bar wat rumoeriger en wat meer last van tocht omdat de deur weleens open gaat.
Heerlijk restaurant met heerlijk eten!
Piet.vandekamp .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Mooie locatie,Goede kaart en lekker eten. Wat service betreft iets beter reageren op de veranderen weersomstandigheden. Tijdens het eten was er een wolkbreukje. Wat locatie betreft waren wij verrast zoiets in Woerden aan te treffen.
JosvdW1981 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten, goede service van het bedienend personeel, prima terras met heaters onder de parasols. Een aanrader!
Saskiamm .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Leuke avond gehad met lekker eten. Wel een paar kanttekeningen. Bediening was vriendelijk, maar het leek of ze op provisie basis drank aan de man wilden brengen. Beetje irritant als er bijna iedere 5 minuten iemand komt vragen of je nog wat wil drinken. Kaart is overzichtelijk en niet te uitgebreid. Gerechten worden geserveerd met verse groentjes. Dat is lekker. Voor ons geen terugkomer.
Lorenza2 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Heel lekker gegeten. Leuke omgeving, goede en snelle bediening. Vriendelijk personeel. Heel mooie gerechten, veel oog voor details.
Natasja D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Prachtige binnenplaats, fantastische bediening en heerlijk eten. We zullen hier zeker vaker een avondje gaan genieten.

Ook met minder mooi weer, want we zagen dat er kacheltjes bovenin de é orme parasols hangen.
Lisaoostveen .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Carpaccio was erg lekker! Daarnaast koos ik voor het 3 gangen menu, dit was allemaal prima. Goede porties. Vriendelijke personeel.
Martinekoomen .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Het eten was heerlijk. De bediening super vriendelijk. We moesten even wachten op onze tafel maar kregen meteen een drankje aangeboden. Wij hebben buiten gezeten, een top avond!
EK1003 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Voor de eerste keer samen voor diner bij Petrus geweest! Was heerlijk! Komen zeker weer terug. Relaxed sfeertje en zaten aan ons favo tafeltje in de hoek. Aan te raden!
Zwarteveen .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Fijn dat mijn zus glutenvrij brood bij haar salade kon eten. Verrassend was de kokos in de salade. De gepofte rode ui von ik zelf wat rauw smaken.
Ik was mijn zonnebril vergeten en even later werd ik netjes gebeld en kon ik hem ophalen!
Miemertje .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Heel relaxed restaurant. Goede stoelen, smakelijke kaart, professionele bediening in een gezellige ambiance. Heerlijk avondje gehad.
Alida-J .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Op het terras op de binnenplaats van de kazerne een overheerlijke Angus Beef hamburger gegeten met zeer vriendelijke en attente bediening!
Sheilalafontaine .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Genoten van een heerlijk culinair avondje. Door het heerlijke weer, uiteraard op het fantastische terras gezeten. Ook met regen of onweer of wanneer de temperatuur daalt is het goed vertoeven op het terras met verwarming en grote parasols.
De bediening heel vriendelijk, attent en hebben kennis van de gerechten/producten en het eten, tsjaa in 1 woord fantastisch!!!
Kortom, een aanrader. Wij zullen hier in ieder geval heel snel weer terugkomen.
Machi140 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
De clubsandwich was anders dan we gewend waren. Wel goed van smaak.
De carpaccio en de wraps waren perfect
Kortom eten en service perfect.
Ries R.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Het 3 gangen menu was teleurstellend. De mousse van forel had weinig smaak, de vismoot (zeewolf) was simpel klaargemaakt met wat eenvoudige risotto en wat ratatouille. Het nagerecht was keihard ijs dat bovendien te zuur was.
Bij binnenkomst werd er erg op aangedrongen om op het terras te gaan dineren terwijl het koel was en later regende..... Toen wij binnen zaten werd ook andere gasten aangeraden om vooral buiten te gaan zitten.

Karin2016 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Het eten was heerlijk en ruim voldoende. Bediening heel attent en erg vriendelijk. Goede uitleg bij de wijnkeuze. Zeker aanrader!
Pleewis .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Heerlijk gegeten en een TOPservice. Aanpassing vd hoeveelheid zodat ik lkkr kon meegenieten vh gehele menu was totaal geen probleem.
Mijn complimenten aan het gehele team!
Tinekee5 .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Heerlijk gegeten last minute gereserveerd omdat het ons te lang duurde bij het kasteel maar dat was geen enkel probleem. Even wachten op mensen die aan de koffie zatten. Drinken werd ons direct aangeboden aan de bar. Aan tafel kregen wij direct de kaart en binnen 15 minuten stond ons eten voor onze neus. Beide hadden in no time ons bord leeg, desserts waren top. Onze avond toch nog goed afgesloten. Bedankt team bij Petrus