Over het restaurant Bij Petrus

In de wolken Bij Petrus

Als je de monumentale Kazerne binnenloopt waan je je echt aan de poorten van de hemel. Bij Restaurant en Grandcafé Bij Petrus aan de Kerkplein in Woerden ben je in de wolken. Ook 's zomers is het goed toeven op het sfeervolle terras.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Bij Petrus

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag 11:00 - 23:00
Woensdag 09:00 - 23:00
Donderdag 11:00 - 23:00
Vrijdag en Zaterd

• Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
hanneke A.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Nou dit was een verassing! Ik kende dit restaurant niet. Had het op basis van de kaart uitgekozen. Mijn vriendonnen en ik eten vegetarisch. De kaart bleek anders te zijn dan ik online had gezien - dat was in eerste instantie heel jammer, want er stond weinig vegetarisch op maar in tweede instantie een geluk. We vroegen de kok ons te verassen. En dat heeft hij gedaan! We kregen een uitmuntend en verassend drie gangenmenu met een mooie salade, zalige curry met tempura en een toetje van snickers op andere wijze. Toptent!
Francis L.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Goede ontvangst, heel vriendelijk, jassen werden aangenomen, alles correct. Bediening heel vriendelijk en speelden goed in op onze wensen. Leuke sfeer, lekkere stoelen en leuke tafel voor ons zessen, 2x1x2x1 zodat je met iedereen een gesprek kon aangaan.
Het eten was erg lekker, tijd ertussen prima en erg behulpzaam en vriendelijk toen we weer vertrokken. De deuren werden opengehouden en we werden door 3 personeelsleden uitgeleide gedaan.
Hier gaan we zeker een keertje terugkomen.
marina K.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Heerlijk gegeten in een prettige omgeving! Een aanrader!
Ivonne B.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Restaurant doet bij binnenkomst niet echt gezellig aan.
Namen met z'n 3en plaats aan tafel gedekt voor 2 personen. Extra indekken duurde wat lang.
Het was kennelijk belangrijker om ons eerst van een drankje te voorzien.
Het eten van een "kale" tafel geeft ook geen sfeer.
De uiensoep was goed van smaak maar was te compact.
Bediening was uiterst vriendelijk en voorkomend!
Al met al volgende keer een ander restaurant proberen.
Gritteke B.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Heerlijk gegeten (3-gangenmenu). Vooral de tartaar en de vis van de markt zijn echte aanraders! Leuke, vriendelijke bediening. De muziek mag van ons iets zachter.
Femke1984 .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Ten opzichte van eerdere bezoeken vonden we de keuken iets minder. Carparccio was goed van smaak, maar erg veel en de sla (harten ijsbergsla?) wat verkleurd. Runderburger erg dik en vrij rood voor medium gebakken. Bediening heel vriendelijk en correct.
lidie V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Top bediening! Vriendelijk en er ontbreekt je aan niets. Heerlijk gegeten en entaurage is gezellig. Echt een aanrader om eens lekker verwent te worden!
Tanja K.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Prima locatie, prima eten en uiterst vriendelijk personeel. G zo door.
Karen C.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Vriendelijke bediening, leuke gerechten op de kaart. De inrichting is wel wat krap, waardoor je dicht op elkaar zit. Als het vol is (vrijdagavond!) dan is het wel luidruchtig.
Renate S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heel prettig is de vriendelijke en relaxte bediening. Een vol restaurant en no stress, top! Verder heerlijke stoelen, prachtig servies, lekkere wijn, attente bediening die er voor zorgt dat de koude lucht buiten blijft, en last but not least: erg mooi opgemaakte borden en erg lekker eten. Zo zou je elk avondje uit willen hebben! Hartelijk dank
keesannika .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten , leuke en lieve bediening.
Alleen was ik slecht ter been en we zaten boven .
Voor de volgende keer moet ik dat er bij vermelden.

En ik vond dat er bijzondere gerechten op de kaart
Petra M.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Vriendelijk personeel.
antoniusjansen .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Tweede avond in Woerden en terechtgekomen Bij Petrus. Ondanks de wintermaanden prettig gesitueerd en sfeervol. Wij kozen voor een tweegangen diner. Mijn vrouw namen broccolisoep met gorgonzola en ik nam forel als voorgerecht. De pasta en hazenpeper als hoofdgerechten. Alles was goed en smaakvol . De bediening prettig, informeel en spraakzaam indien gewenst. De beoordeling van andere bezoekers komt aardig overeen met onze waardering voor dit restaurant.
Jaco K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Uitstekend vier gangen menu gegeten met vrienden. Helaas was er een wijn van de kaart niet voorradig, maar dit werd goed opgelost door het vriendelijke personeel. We hebben heerlijk gegeten en gedronken voor een goede orijs. Aanrader!
Joost T.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Vooraf broccolisoep, was heerlijk. Als hoofdgerecht zeewolf met spek, lekkere smaak combinatie. Dessert was cheesecake, ook prima. Al met al een lekker avondje.
AnneMarie B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We hebben heerlijk gegegen. Zowel de zeewolf in pancetta als de hazepeper en de bkack angus hamburger. De pasta was erg veel en weinig truffelsmaak.
Ook de voorgerecht porties (o.a.carpaccio) waren vrij groot. Leuk de zuurkoolkroketjes.
Zeer vriendelijk personeel!
Andrea B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
We worden goed en vriendelijk geholpen en het eten was lekker! Echt een aanrader, kom zeker nog een keer terug!
Lonneke V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Wil je een avondje genieten van lekker eten in een leuke sfeer dan is Petrus een aanrader!
Ik zou wel kiezen om "boven" te zitten, beneden aan de bar wat rumoeriger en wat meer last van tocht omdat de deur weleens open gaat.
Heerlijk restaurant met heerlijk eten!
piet.vandekamp .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Mooie locatie,Goede kaart en lekker eten. Wat service betreft iets beter reageren op de veranderen weersomstandigheden. Tijdens het eten was er een wolkbreukje. Wat locatie betreft waren wij verrast zoiets in Woerden aan te treffen.
JosvdW1981 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten, goede service van het bedienend personeel, prima terras met heaters onder de parasols. Een aanrader!