Over het restaurant Bij Petrus

In de wolken Bij Petrus

Als je de monumentale Kazerne binnenloopt waan je je echt aan de poorten van de hemel. Bij Restaurant en Grandcafé Bij Petrus aan de Kerkplein in Woerden ben je in de wolken. Ook 's zomers is het goed toeven op het sfeervolle terras.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Bij Petrus

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag 11:00 - 23:00
Woensdag 09:00 - 23:00
Donderdag 11:00 - 23:00
Vrijdag en Zaterd

• Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
lidie V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Top bediening! Vriendelijk en er ontbreekt je aan niets. Heerlijk gegeten en entaurage is gezellig. Echt een aanrader om eens lekker verwent te worden!
Tanja K.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Prima locatie, prima eten en uiterst vriendelijk personeel. G zo door.
Karen C.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Vriendelijke bediening, leuke gerechten op de kaart. De inrichting is wel wat krap, waardoor je dicht op elkaar zit. Als het vol is (vrijdagavond!) dan is het wel luidruchtig.
Renate S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heel prettig is de vriendelijke en relaxte bediening. Een vol restaurant en no stress, top! Verder heerlijke stoelen, prachtig servies, lekkere wijn, attente bediening die er voor zorgt dat de koude lucht buiten blijft, en last but not least: erg mooi opgemaakte borden en erg lekker eten. Zo zou je elk avondje uit willen hebben! Hartelijk dank
keesannika .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten , leuke en lieve bediening.
Alleen was ik slecht ter been en we zaten boven .
Voor de volgende keer moet ik dat er bij vermelden.

En ik vond dat er bijzondere gerechten op de kaart
Petra M.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Vriendelijk personeel.
antoniusjansen .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Tweede avond in Woerden en terechtgekomen Bij Petrus. Ondanks de wintermaanden prettig gesitueerd en sfeervol. Wij kozen voor een tweegangen diner. Mijn vrouw namen broccolisoep met gorgonzola en ik nam forel als voorgerecht. De pasta en hazenpeper als hoofdgerechten. Alles was goed en smaakvol . De bediening prettig, informeel en spraakzaam indien gewenst. De beoordeling van andere bezoekers komt aardig overeen met onze waardering voor dit restaurant.
Jaco K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Uitstekend vier gangen menu gegeten met vrienden. Helaas was er een wijn van de kaart niet voorradig, maar dit werd goed opgelost door het vriendelijke personeel. We hebben heerlijk gegeten en gedronken voor een goede orijs. Aanrader!
Joost T.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Vooraf broccolisoep, was heerlijk. Als hoofdgerecht zeewolf met spek, lekkere smaak combinatie. Dessert was cheesecake, ook prima. Al met al een lekker avondje.
AnneMarie B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We hebben heerlijk gegegen. Zowel de zeewolf in pancetta als de hazepeper en de bkack angus hamburger. De pasta was erg veel en weinig truffelsmaak.
Ook de voorgerecht porties (o.a.carpaccio) waren vrij groot. Leuk de zuurkoolkroketjes.
Zeer vriendelijk personeel!
Andrea B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
We worden goed en vriendelijk geholpen en het eten was lekker! Echt een aanrader, kom zeker nog een keer terug!
Lonneke V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Wil je een avondje genieten van lekker eten in een leuke sfeer dan is Petrus een aanrader!
Ik zou wel kiezen om "boven" te zitten, beneden aan de bar wat rumoeriger en wat meer last van tocht omdat de deur weleens open gaat.
Heerlijk restaurant met heerlijk eten!
piet.vandekamp .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Mooie locatie,Goede kaart en lekker eten. Wat service betreft iets beter reageren op de veranderen weersomstandigheden. Tijdens het eten was er een wolkbreukje. Wat locatie betreft waren wij verrast zoiets in Woerden aan te treffen.
JosvdW1981 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten, goede service van het bedienend personeel, prima terras met heaters onder de parasols. Een aanrader!
saskiamm .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Leuke avond gehad met lekker eten. Wel een paar kanttekeningen. Bediening was vriendelijk, maar het leek of ze op provisie basis drank aan de man wilden brengen. Beetje irritant als er bijna iedere 5 minuten iemand komt vragen of je nog wat wil drinken. Kaart is overzichtelijk en niet te uitgebreid. Gerechten worden geserveerd met verse groentjes. Dat is lekker. Voor ons geen terugkomer.
lorenza2 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Heel lekker gegeten. Leuke omgeving, goede en snelle bediening. Vriendelijk personeel. Heel mooie gerechten, veel oog voor details.
Natasja D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Prachtige binnenplaats, fantastische bediening en heerlijk eten. We zullen hier zeker vaker een avondje gaan genieten.

Ook met minder mooi weer, want we zagen dat er kacheltjes bovenin de é orme parasols hangen.
lisaoostveen .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Carpaccio was erg lekker! Daarnaast koos ik voor het 3 gangen menu, dit was allemaal prima. Goede porties. Vriendelijke personeel.
martinekoomen .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Het eten was heerlijk. De bediening super vriendelijk. We moesten even wachten op onze tafel maar kregen meteen een drankje aangeboden. Wij hebben buiten gezeten, een top avond!
EK1003 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Voor de eerste keer samen voor diner bij Petrus geweest! Was heerlijk! Komen zeker weer terug. Relaxed sfeertje en zaten aan ons favo tafeltje in de hoek. Aan te raden!