Bij Ons

31-208456011

Meer informatie over restaurant Bij Ons

Pepijn S.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Heerlijk gegeten hier. Ze hebben een fantastisch Guleh Kambing, maar ik heb hier nog niets verkeerds gevonden (drie keer hier geweest deze maand). De kok staat hier duidelijk met plezier te koken en de bediening is ook netjes en goedlachs. En daar kom je voor, goed eten, met een glimlach gemaakt en gebracht. In de naam zie je het niet terug, maar hier vind je Indonesië in het klein. Aanradertje ! (En vergeet de Guleh kambing niet)
Annemieke-iens .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2016
Vandaag voor het eerst bij dit Indische eethuisje eten gehaald (je kunt er ook ter plaatse eten). Het was heerlijk en verrassend! Zelfs zoiets bekends als de sambal goreng telor heeft hier een mooie eigen smaak. Zeer vriendelijke bediening ook nog. Een echte aanwinst voor de buurt - en als ze zichzelf een beetje bekend weten te maken, voor de stad :-)